Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-01-2007, 11:16
__
__ is offline
ik had college en nu ben ik mn paper even aan het afmaken en ik ben bijna klaar en juist daarom heb ik geen discipline meer. net als dat wanneer ik bv een artikel moet lezen, dan lees ik de laatste pagina niet meer omdat ik dan al trots genoeg op mezelf ben en vind dat ik al genoeg gedaan heb maar goed nog maar even werken dan
Advertentie
Oud 18-01-2007, 11:34
655321
655321 is offline
Ik heb een blauw oog en hoofdpijn. Vanochtend heb ik voetbalkaartjes gehaald omdat ik een goede vriendin ben. Nu moet ik methoden leren. Eigenlijk. Maar door ontwijkgedrag heb ik net de badkamer schoongemaakt en nu is de wc aan de beurt. Daarna moet ik stofzuigen.
En dan Oprah kijken denk ik.
Of cake bakken. Moet ook gebeuren, jatoch.
Vanavond ga ik oppassen. Misschien dat ik dan ga leren.
Wie weet.
Oud 18-01-2007, 12:20
Verwijderd
Citaat:
Eleanor Rigby schreef op 18-01-2007 @ 11:03 :
oh en ik heb net de iq test gedaan, denk dat ik maar moet stoppen met de uni want ik had 98. huu. (vorig jaar 105, daarvoor 128, gaat hard achteruit )
alcohol doodt je hersencellen, hmm?

ik studeer. boeiend..
Oud 18-01-2007, 12:35
hellebel
hellebel is offline
Ik ehm ga zo naar de tweede kamer, . Ben benieuwd of ik uberhaupt heelhuids aankom.
Oud 18-01-2007, 12:40
DeadNation
DeadNation is offline
13:28 uur Rotterdam<->Den Haag/Hoek van Holland Door rommel op het spoor rijden er van en naar Schiedam Centrum geen treinen. Vertraging: meer dan 60 minuten.

12:25 uur Weersomstandigheden Randstad Door weersomstandigheden is er vertraging en uitval van treinen in Noord- en Zuidholland en Utrecht. Met name de volgende trajecten: * Dordrecht-Rotterdam-Den Haag * Den Haag-Leiden-Haarlem/Amsterdam * Rotterdam-Utrecht-Amerfoort Houdt u rekening met vertraging die kan oplopen tot een uur.

Oud 18-01-2007, 12:49
Verwijderd
ik had vanmorgen rijles en nu heb ik bijna een tentamen geleerd, nog maar 5 te gaan verder hoef ik het huis tot vanavond niet meer uit en dat is wel redelijk relaxt met dit weer.
Oud 18-01-2007, 12:54
Larry Flint
Larry Flint is offline
Hm ik ben net door school naar huis gestuurd want na 2 wordt het aangeraden om niet meer de weg op te gaan maar mijn vriendje is volgens mij wel onderweg naar mij en hij neemt zn tel niet op dus nu ben ik bezorgd aangezien het hier kk hard waait door het gooimeer. wel relaxt dat ik nu alweer uit ben tho, en ik had wind mee dus ik was 2 x zo snel thuis als normaal
Oud 18-01-2007, 13:02
Verwijderd
ik ben ziek en zit me te vervelen en na 3 weken is het echt niet meer leuk en ik wil weer naar school
Oud 18-01-2007, 13:17
Verwijderd
Gisteren moest ik werken en toen werd ik bedreigd,YESS.
Oud 18-01-2007, 13:18
Verwijderd
Oh en vandaag ging ik naar school,vond ik een traveling book op het station en vanavond ga ik naar coparck,.
Oud 18-01-2007, 14:22
Luna
Luna is offline
ik ben aan het lezen voor school, gelukkig ben ik niet OP school want er is een hijskraan op gevallen.
vanavond met de trein naar amsterdam, als ze rijden, want vrienden van me treden op.
Oud 18-01-2007, 14:26
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Citaat:
doezel schreef op 18-01-2007 @ 13:20 :
alcohol doodt je hersencellen, hmm?
ik betwijfel of dat de reden is.
Oud 18-01-2007, 14:28
hellebel
hellebel is offline
Citaat:
Eleanor Rigby schreef op 18-01-2007 @ 15:26 :
ik betwijfel of dat de reden is.
Ik denk ook dat t de crack was, inderdaad.
Oud 18-01-2007, 14:30
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
brak wakker geworden. naar mn werk en na 3 kwartier weer naar huis nu brak wezen thuis
Oud 18-01-2007, 14:37
Crimson
Crimson is offline
mijn laatste uur viel uit door de 'storm' (hier in arnhem valt 't wel mee tot nu) en haha wat tof ware het niet dat er al 2 uur op zat te wachten. nouja jammer maar helaas
verder heb ik een FOTOBOEK gemaakt
en heb ik zo bijles Grieksch
Oud 18-01-2007, 14:49
Moustache
Moustache is offline
Citaat:
Luna schreef op 18-01-2007 @ 15:22 :
ik ben aan het lezen voor school, gelukkig ben ik niet OP school want er is een hijskraan op gevallen.
Ik had hetzelfde, nu gaat mn tentamen niet door
Oud 18-01-2007, 14:52
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
vanavond met de trein naar amsterdam, als ze rijden, want vrienden van me treden op.
op de rubbert of zo iets? een vriend van me had daar vandaag les, maar was ook blij dat ie niet gegaan was maar de reden onging me, maar dat zal t wel geweest zijn dan
Oud 18-01-2007, 14:55
capibara
capibara is offline
Citaat:
Doavid schreef op 18-01-2007 @ 15:49 :
Mn gitariste had hooguit 2 uur van tevoren in twee lokalen ernaast gezeten. Ze leeft nog .
Oud 18-01-2007, 14:59
Moustache
Moustache is offline
Citaat:
fulgrim schreef op 18-01-2007 @ 15:55 :
Mn gitariste had hooguit 2 uur van tevoren in twee lokalen ernaast gezeten. Ze leeft nog .
Net in de winkel sprak ik een meisje die in het gebouw was, nadat dat ding naar beneden was komen zeilen en het hele gebouw stond te trillen ging de docent rustig nog 5 minuten door totdat de brandweer ze uit het gebouw kwam sturen
Oud 18-01-2007, 15:10
Verwijderd
ik werd ook naar huis gestuurd en nu kan ik mijn assessment niet maken omdat mijn pc de dvd die daarbij nodig is niet pakt kutzooi. de school lekte ook aan alle kanten, beter bouwen ze een waterdichte school. eenmaal terug thuis is er hier helemaal geen storm eigenlijk nahja dat is natuurlijk wel fijn want ik moet vanavond werken en dus daarheen fietsen.
Oud 18-01-2007, 15:54
Verwijderd
Citaat:
Strychnine schreef op 18-01-2007 @ 14:18 :
Oh en vandaag ging ik naar school,vond ik een traveling book op het station en vanavond ga ik naar coparck,.
Ik vond laatst een traveling book op school maar het was echt een kutboek dus ik heb 'm achtergelaten voor iemand anders.
Oud 18-01-2007, 15:56
Verwijderd
Citaat:
Mijns. schreef op 18-01-2007 @ 16:54 :
Ik vond laatst een traveling book op school maar het was echt een kutboek dus ik heb 'm achtergelaten voor iemand anders.
Ach,ik ben momenteel toch door mn boeken heen dus ik kan wel wat te lezen gebruiken.

momenteel erger ik me aan het feit dat als er een keer een briesje staat het gehele land ontwricht is, .
Oud 18-01-2007, 15:58
Verwijderd
Citaat:

Ik zou er niet op rekenen. Een groot deel van CS is ontruimd vanwege 'rondvliegend bouwmateriaal' en ik geloof dat in alle richtingen het treinverkeer zeer minimaal is.
Oud 18-01-2007, 16:06
Verwijderd
ik heb bloedarmoede en nu heb ik ook pillen ervoor en ik had een viereneenhalf voor mn eerste examenopdracht dus dat biedt weer hoop voor de toekomst godverdomme
Oud 18-01-2007, 16:12
kuik
kuik is offline
ik had stage en ik weet nu alles over stoma's en ik heb mn naamkaartje in de poep laten vallen maar buiten dat was het een leuke drukke dag en ik heb veel geleerd.
Oud 18-01-2007, 16:19
Luna
Luna is offline
Citaat:
Doavid schreef op 18-01-2007 @ 15:49 :
kut had ik dat maar.

@crimson: ja het ruppertgebouw. vanochtend stond al op de site van de universiteit dat iedereen thuis moest blijven.

en verder, ik kan dus niet naar Amsterdam vanavond
Oud 18-01-2007, 16:35
=zwart wit=
=zwart wit= is offline
hier ook .
Oud 18-01-2007, 16:39
Verwijderd
huh ik las net dat sanne van hntm de ford model of the world contest heeft gewonnen huh huh
Oud 18-01-2007, 16:45
Verwijderd
echt?
ik vind dat wijf zo achterlijk
Oud 18-01-2007, 16:57
Verwijderd
ik vind haar een lelijk gebit hebben (tenminste dat viel me op bij jensen) maar ja ze wordt gewoon de tweede yfke sturm, geen inhoud maar wel een lekker wijf
Oud 18-01-2007, 16:58
Escapism
Escapism is offline
ze is er geloof ik ook een kwart miljoen rijker mee geworden.
Oud 18-01-2007, 16:59
__
__ is offline
nounou het waait wel een beetje vandaag he? mn tripje naar brabant vanavond gaat zodoende niet door, ik blijf nog maar lekker een nachtje hier in het winderige rotterdam
Oud 18-01-2007, 17:01
Metal
Metal is offline
Vanavond zou mijn favoriete koene metalridder carn komen pinten, alleen gaat dat niet door omdat de beste heer vast zit in utrecht. Of arnhem.
Oud 18-01-2007, 17:02
Verwijderd
ik vind een kwart miljoen wel leuker klinken dan 250.000 dollar.
Oud 18-01-2007, 17:14
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
Metal schreef op 18-01-2007 @ 18:01 :
Vanavond zou mijn favoriete koene metalridder carn komen pinten, alleen gaat dat niet door omdat de beste heer vast zit in utrecht. Of arnhem.
arnhem ja??? zeg even dat ie ff langs komt hier dan!
Oud 18-01-2007, 17:18
Verwijderd
ik kon nog net op tijd ontsnappen aan de hell van utrecht centraal om vervolgens erachter te komen dat amsterdamcentraal ( op 10 min lopen van mijn huisje) niet bereikbaar was..

sjonge jonge beetje wind en meteen het hele land in paniek!!
Oud 18-01-2007, 17:46
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
er staat wel een hard windje inderdaad, ze zeggen dat het de ergste storm in jaren is maar ik geloof er niks van want vorige keer dat het zo stormde gingen de pannen van ons dak en nu niet. maar mijn mutti zit nu vast in Rotterdam en ze gaat met een collega een hotel zoeken en ik denk dat ze niet de enige is die dat denkt.
ik ben vandaag naar school geweest en zelfs in het immer stormtegenhoudende Boxtel was het aardig winderig en mijn versgeknipte pony had geen weerstand tegen die wind. maarja.
en ik kreeg vandaag mijn nieuwe telefoon binnen en het is een gaaf ding daar ga ik morgen op school eens flink mee opscheppen denk ik zo!
Oud 18-01-2007, 18:01
P.:NTIL
P.:NTIL is offline
Ik had mij de hele dag (mentaal) voorbereid op een zware en belangrijke les en nu gaat het niet door vanwege de storm en de administratie kennende wordt er ook geen nieuwe datum gepland (zz).
Oud 18-01-2007, 18:01
capibara
capibara is offline
Cadeau's voor de freundin gehaald. En me verbaasd over hoe een stok van een boom 100 meter verderop op m'n dak is beland.
Oud 18-01-2007, 18:08
Moustache
Moustache is offline
Zijn er hier Utrechtenaren die vanavond meegaan mensen in de Jaarbeurs opvrolijken met een biertje?
Oud 18-01-2007, 18:39
Blenderhead
Blenderhead is offline
Kutzooi..."even een biertje drinken"
mofo's..
Oud 18-01-2007, 18:48
Haligh
Haligh is offline
ik moest door het 'noodweer' mijn vriendin anar etten-leur brengen en heb onderweg mijn ogen uit kunnen kijken.
vooral de eikeboom van een miljoen meter die bovenop 10 auto's lag was het zeker waard om nederland in rep en roer te maken.
Oud 18-01-2007, 18:49
RockaholiC
RockaholiC is offline
ik ben eindelijk thuis van een reis die om half twee vanaf den haag cs begon en heb medelijden met m'n vrienden die nog steeds onderweg zijn
maar het letterkundig museum was cool
Oud 18-01-2007, 19:06
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
Crimson schreef op 18-01-2007 @ 15:37 :
mijn laatste uur viel uit door de 'storm' (hier in arnhem valt 't wel mee tot nu) en haha wat tof ware het niet dat er al 2 uur op zat te wachten. nouja jammer maar helaas
verder heb ik een FOTOBOEK gemaakt
en heb ik zo bijles Grieksch
Ik geloof dat Carn al een paar uur vast zit in Arnhem.

Anyway, die belde met het verzoek te blijven crashen: beertime!
Oud 18-01-2007, 19:07
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
Haligh schreef op 18-01-2007 @ 19:48 :
ik moest door het 'noodweer' mijn vriendin anar etten-leur brengen en heb onderweg mijn ogen uit kunnen kijken.
vooral de eikeboom van een miljoen meter die bovenop 10 auto's lag was het zeker waard om nederland in rep en roer te maken.
vanwege die strakke broek ofwat?
Oud 18-01-2007, 19:08
Metal
Metal is offline
Hij zou eigenlijk hier blijven slapen. ;(
Dan drink ik die krat dommelsch wel alleen op, i guess.
Oud 18-01-2007, 19:10
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
Metal schreef op 18-01-2007 @ 20:08 :
Hij zou eigenlijk hier blijven slapen. ;(
Dan drink ik die krat dommelsch wel alleen op, i guess.

Dommelsch, succes met het vinden van gegadigden...
Oud 18-01-2007, 19:18
Verwijderd
Citaat:
Blenderhead schreef op 18-01-2007 @ 20:10 :
Dommelsch, succes met het vinden van gegadigden...
idd zeg.. nee dank je vriendelijk tegen dommelsch
Oud 18-01-2007, 19:22
suvórov
suvórov is offline
Ik heb net waarom weet ik niet een show opgezet van Jochem Mijer maar omdat ik te kapot was om hem af te zetten heb ik met succes geprobeerd in slaap te vallen.
Oud 18-01-2007, 19:27
Verwijderd
Citaat:
suvórov schreef op 18-01-2007 @ 20:22 :
Ik heb net waarom weet ik niet een show opgezet van Jochem Mijer maar omdat ik te kapot was om hem af te zetten heb ik met succes geprobeerd in slaap te vallen.
ik vind hem eigenlijk vooral erg flauw..
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten