Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-04-2007, 13:54
Uice
Uice is offline
Citaat:
Morgan schreef op 16-04-2007 @ 11:49 :
Raar standpunt? Ik vind het een raar standpunt dat jij het raar vindt om in topics over een serie niet gewoon de afgelopen afleveringen te bespreken.
Ik doelde er vooral op dat je het 'loos' vond om spoilertags te gebruiken. Wat is 'loos'? Wat een loze zin.

Citaat:
Ik kan me wel voorstellen dat je dat wilt, bij films helemaal (bij series is het minder gebruikelijk omdat je daar toch middenin valt, of je moet alle afleveringen achteraf gaan downloaden of de dvd-box in een keer kopen). Maar als je dat bij een topic over een serie wilt, moet je denk ik van te voren zeggen dat er in dat topic niets gezegd mag worden over de afleveringen zelf. Want in alle andere serietopics waar ik hier kom, worden de afleveringen die net op tv zijn geweest, uitgebreid besproken. Vind het niet raar dat ik er dan vanuit ga dat het in dit topic ook zo zou zijn (en met mij genoeg anderen, schijnbaar).
Mja mja, het kan mij ook verder niet zo veel schelen, ik had het vooral over je spoiler over Grey's Anatomy, terwijl dit topic niet over die serie gaat. Dat was echt een smiechtendaad.
Oud 16-04-2007, 14:49
Verwijderd
Dat valt ook wel weer mee, aangezien de spoiler die ze noemde al op tv geweest was en niet iets wat nog moest komen.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2007, 15:18
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Morgan schreef op 14-04-2007 @ 23:31 :
Volgens mij zijn spoilers vrij onnodig voor afleveringen die al op tv zijn geweest
Dan moet je wel de afleveringen op tv kunnen volgen. Ik mis die steeds, dus volg ik de serie noodgedwongen via internet.

Spoilertags dus beter mee dan om verlegen.
Oud 16-04-2007, 15:56
Uice
Uice is offline
Citaat:
Lieveheersbeest schreef op 16-04-2007 @ 15:49 :
Dat valt ook wel weer mee, aangezien de spoiler die ze noemde al op tv geweest was en niet iets wat nog moest komen.
Zie T_ID, zie DVD, etc.
Oud 17-04-2007, 12:00
Verwijderd
Citaat:
Juice schreef op 16-04-2007 @ 14:54 :
Ik doelde er vooral op dat je het 'loos' vond om spoilertags te gebruiken. Wat is 'loos'? Wat een loze zin.

Mja mja, het kan mij ook verder niet zo veel schelen, ik had het vooral over je spoiler over Grey's Anatomy, terwijl dit topic niet over die serie gaat. Dat was echt een smiechtendaad.
Er zijn echt geen fanatieke GA fans die 3 weken later die aflevering nog niet gezien hebben, hoor. Maar jij je zin, ik ben een slecht, slecht, mens.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2007, 12:32
Uice
Uice is offline
Citaat:
Morgan schreef op 17-04-2007 @ 13:00 :
Er zijn echt geen fanatieke GA fans die 3 weken later die aflevering nog niet gezien hebben, hoor.
Jawel, en eventuele GA-fans in wording. Maar dat doet er helemaal niet toe, want een spoilertag plaatsen is een kleine geen moeite.

Citaat:
Maar jij je zin, ik ben een slecht, slecht, mens.
Idd.
Oud 18-04-2007, 22:24
Manus J. van Alles
Manus J. van Alles is offline
TV-series komen maar 1x op TV (per aflevering), daarvan vind ik het geen probleem om te posten wat er in een aflevering gebeurd is na de uitzending. Als ik ergens een aflevering van mis, kijk ik niet in het topic tot ik die aflevering wel heb gezien. Ik vind het onredelijk om te verwachten dat iedereen in het hele topic alles spoilertagt; dan hindert de discussie gewoon. Buiten het dedicated topic is dingen in spoilertags zetten wel de bedoeling lijkt me.
Oud 18-04-2007, 23:11
Uice
Uice is offline
Citaat:
Manus J. van Alles schreef op 18-04-2007 @ 23:24 :
TV-series komen maar 1x op TV (per aflevering), daarvan vind ik het geen probleem om te posten wat er in een aflevering gebeurd is na de uitzending.

Nee hoor. Op mijn televisie was vandaag twee keer achter elkaar dezelfde aflevering van Twin Peaks te zien, waarvan een keer met audiocommentaar.

Citaat:
Buiten het dedicated topic is dingen in spoilertags zetten wel de bedoeling lijkt me.
Mja, daar ging het dus om.
Oud 19-04-2007, 16:47
Balance
Balance is offline
De regel die wij op dit forum hanteren luidt: als een aflevering al op de Nederlandse televisie is geweest, hoeft het niet meer in een spoiler.

Heb je een aflevering nog niet gezien, dan zal je de topics dus moeten mijden. Dat is het beleid en commentaar op het beleid kan op Beleidszaken, dus gelieve niet meer dit topic te gebruiken voor verdere discussie hierover.
Reageren

Regels voor berichten