Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
1. Binnen de heavy metal is geen plaats voor humor. Heb je ooit een band binnen dat genre met zelfspot gezien? 2. Daarom neemt men zich in de metalscene veel te serieus en dit staat zoals ik al min of meer had gezegd een fatsoenlijk relativeringsvermogen in de weg. Ongegronde pretenties zijn dus niet van de lucht. 3. Tekstuele thema's als duivels die baby's verkrachten en zielen verbranden ongelooflijk debiel zijn. 4. Het vaak niet gaat om het concept, het idee maar om de technische bekwaamheid waar het instrument mee beheerst wordt. 5. Ik mijn buik vol heb van panda-brigades en trendy biseksualiteit. 6. Ik zoveel leer en metaal verwerkt in de kleding ook maar zozo vind. 7. En dan heb ik het er nog niet eens over gehad dat het kloteherrie is. Zo. Dat is dat. Kunnen we nu verder met het oorspronkelijke onderwerp?
||
Citaat:
Maar goed, idd verder met het oorspronkelijke onderwerp ![]()
||
Citaat:
2. zie boven..en wat is er mis met je eigen muziek serieus nemen? das alleen maar goed, dan zijn andere emoties naast humor ook nog mogelijk te uiten via muziek... 3. je hebt ook nog teksten over helden en voor de rest alleen duivels en babys verkrachten :roll:.....stfu 4. niet om et concept? pardon? je zeikt over panda brigades en ik denk dat je daarmee doelt op blackmetal...als ik me het goed herinner is dat toch wel een van de meest extreme stromingen als het gaat om idiologien nastreven en ideen verbreiden via hun muziek...of denk aan dream theater, hier komen ook politieke onderwerpen in voor...nie zo snel oordelen kerel... 5. ehm, is punk nu niet weer in de mode?...draaid daar niet alles om de veiligheidsspeldjes en andere bullshit.. dude in elke muziekstroming staat wel een bepaalde kledingstijl als meest herkenbaar... 6. dat is jou mening....punkers lopen toch ook helemaal vol met metaal? met al die veiligheidsspeldje loop jij ook niet door de metaaldetectorpootje... ![]() 7. dat kan, maar dan vraag ik me echt af hoe breed jou kennis is over deze stroming....zijn hele verschillende dingen in te vinden... ...pff |
![]() |
||
Citaat:
Verder, duw mij niet het punkhokje in. Ik mag dan misschien graag naar punkrock luisteren, ik heb verder een hoop kanttekeningen bij de hele subcultuur.
|
Wat tony zegt is waar.
ik wil ook niet graag over éen lijn worden gestreken samen met de domme agressieve hanekammen met teveel spikes op hun leren jack en de godganse dag elkaar slaan en jou vertellen hoe veel meer punk hun wel niet zijn en dat ze niet commercieel zijn. waren de sex pistols niet begonnen door een modewinkel om een nieuwe trend uit te lokken dan? maar goed terug naar het onderwerp ik wil graag de ramones zien maar dan wel met DeeDee want cjay heeft geen uitstraling. |
![]() |
||
Citaat:
te serieus, vind jij..en dus geen feit ik vind et alleen maar belangrijk dat muziek serieus word genomen, dan word er tenminste nog wat fatsoenlijks geleverd... maar goed, ontopic...dan maar |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Ik heb lichtelijk het idee dat je niet helemaal weet waar je over praat, dus reageer ik ook verder maar niet.
||
Citaat:
Ik schijt op jou
||
Citaat:
![]() ik kan me wel zoiets vaag herinneren.. shit. mijn lijstje: earthtone9 dus far at the drive-in ![]() pixies smashing pumpkins minor threat operation ivy ramones NBP en ik wist helemaal niet dat skunk anansie uit elkaar was???
Laatst gewijzigd op 06-12-2002 om 19:11. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
nirvana alice in chains kyuss pixies death jesus lizard soundgarden black sabbath smashing pumpkins atomic bitchwax
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
ging me vooral om jim morrison ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
ER IS ZOVEEL MEER - Googlen met Robbert van den Broeke Char Margolis | 8 | 29-12-2005 22:18 | |
Software & Hardware |
cd's branden Verwijderd | 20 | 09-10-2003 00:27 | |
Muziek |
Bands (te) laat leren kennen.. Verwijderd | 119 | 07-04-2003 15:01 | |
Muziek |
Naar welk concet zou jij weleens naartoe willen? BrunetJuh | 19 | 03-10-2002 16:18 | |
Muziek |
Idee voor festival.. Verwijderd | 15 | 19-08-2002 13:49 | |
Muziek |
Bands die nog wel bestaan Eightball GOD | 47 | 14-07-2002 22:17 |