Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-02-2007, 09:20
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Eend schreef op 01-02-2007 @ 09:45 :
*knip*
Het laatste wat ik zou zeggen is dat je zonder medicijnen zou kunnen. Absoluut niet. Nog niet iig.

Al kon je op de korfbal wel huilen, maar als je nu zou huilen, ben je misschien bang dat alles meteen komt ofzo?

Hoe zit het met die kliniek in den haag of a'dam waar je misschien heen zou kunnen?

Feestjes zijn ook teveel van het goede denk ik. 10 feb is weer een thuis programma, dan moet je maar ff laten weten of en zo ja hoe laat je thuis bent enz.
Oud 01-02-2007, 09:28
Hawahaai
Hawahaai is offline
En zelfs op het moment dat ik klaar ben met mijn opleiding, wordt me nog voorgeschreven hoe ik die presentatie op moet bouwen. Zal ik 'm dan ook maar ter controle naar hen sturen??? Kunnen ze er tenminste nog commentaar op hebben. Oh, ik word hier zo moe van...
Oud 01-02-2007, 09:36
Verwijderd
Woohoo, daar gaat mn zelfvertrouwen. Want nik ben niet verantwoordelijk genoeg, neem niet genoeg initiatief, ben toch nooit goed genoeg. Maar wat maakt het ook uit. Grr.
Oud 01-02-2007, 10:03
Roosje
Roosje is offline
Oh ik zou willen dat ik een heleboel mensen hier kon knuffelen en ze kon helpen maar ik ben bang dat het alleen maar averechts werkt. Anyway, knuffels voor degenen die ze willen.

Want ik heb bedacht wat ik moet doen, ik moet Biologie maken met mooie muziek aan - maar niet op school, nee, niets op school. En als ik moe ben ga ik in bed liggen en Sex & The City kijken want mijn mama heeft for some reason de halve serie gekocht. En ik trek nog steeds de velletjes van mijn lip af maar alleen die velletjes waarvan ik weet dat het geen pijn doet. Lippenbalsem, yay. \o/ En ik heb rode nagellak en ik ben gek op mijn studsriem en op mijn vriendje en ik zie hem morgen weer en dan lekker heeeeeeel lang, helemaal tot aan zondagavond. En mijn broertjes en zusjes schreeuwen me de oren van m'n hoofd af als ze horen dattie komt en ik vind het zooo leuk. <3

En mijn zus en ik zijn samen vrolijk en grappig en lacherig en we gaan van de zomer een maand, een fucking maand interrailen door heel Europa. <3333 En dan gaan we duisentveel mooie dingen zien en ruzie maken en nog veel meer lachen en slapen of juist niet en ooh, gewoon. We gaan pas half juli en ik heb er nu al zin in.
Oud 01-02-2007, 10:34
Roosje
Roosje is offline
En oh mijn meneerdeiPod komt vandaag. <3
Oud 01-02-2007, 10:35
Nebel
Nebel is offline
Citaat:
Roosje schreef op 01-02-2007 @ 11:03 :
Oh ik zou willen dat ik een heleboel mensen hier kon knuffelen en ze kon helpen maar ik ben bang dat het alleen maar averechts werkt. Anyway, knuffels voor degenen die ze willen.
dankje
Oud 01-02-2007, 10:43
Verwijderd
Ik wil heel veel dingen doen, maar ik ben een beetje te lui/futloos om daadwerkelijk iets te doen. Ik wil dat het lente/zomer is en dat ik dan de deuren en de ramen open kan zetten en dat de lampen uit kunnen en muziek lekker aan en dan ben ik actief!

It's just that there's so much to do
And I'm tired of sleeping

Laatst gewijzigd op 01-02-2007 om 10:47.
Oud 01-02-2007, 10:49
Verwijderd
[QUOTE]Roosje schreef op 01-02-2007 @ 11:03 :
[B]Oh ik zou willen dat ik een heleboel mensen hier kon knuffelen en ze kon helpen maar ik ben bang dat het alleen maar averechts werkt. Anyway, knuffels voor degenen die ze willen. [b][quote]

Dank je. Das lief

Citaat:
Want ik heb bedacht wat ik moet doen, ik moet Biologie maken met mooie muziek aan - maar niet op school, nee, niets op school. En als ik moe ben ga ik in bed liggen en Sex & The City kijken want mijn mama heeft for some reason de halve serie gekocht. En ik trek nog steeds de velletjes van mijn lip af maar alleen die velletjes waarvan ik weet dat het geen pijn doet. Lippenbalsem, yay. \o/ En ik heb rode nagellak en ik ben gek op mijn studsriem en op mijn vriendje en ik zie hem morgen weer en dan lekker heeeeeeel lang, helemaal tot aan zondagavond. En mijn broertjes en zusjes schreeuwen me de oren van m'n hoofd af als ze horen dattie komt en ik vind het zooo leuk. <3

En mijn zus en ik zijn samen vrolijk en grappig en lacherig en we gaan van de zomer een maand, een fucking maand interrailen door heel Europa. <3333 En dan gaan we duisentveel mooie dingen zien en ruzie maken en nog veel meer lachen en slapen of juist niet en ooh, gewoon. We gaan pas half juli en ik heb er nu al zin in.
Ow wat heerlijk klinkt dat. Zou ik ook wel willen, maar ik moet nog maar zien hoe ik dit jaar de zomervakantie ga overleven. Heb geen geld om echt weg te gaan want komend najaar ga ik naar Curacao, geen vriendin meer en dus weet ik gewoon niet wat ik moet doen. Verder zie ik op tegen de weekenden die komen gaan. Ze gaan veel te lang en eenzaam worden ben ik bang. Bah, nou voel ik me ineens toch kloten. Voel de tranen branden. Tekort aan slaap en voedsel en te veel aan alcohol breekt me op. Maar ik moet sterk zijn van mezelf. Ik laat me verdomme niet klein krijgen en ga verder met het leven. Heb me al veel te vaak klein laten krijgen door dingen. Deze keer ff niet. Ben geen emokid die thuis gaat zitten janken.

@Roosje, ben eigenlijk wel blij met jouw bericht. Een beetje vrolijkheid in dit topic, zou meer mogen wat mij betreft. Voel ik me dan toch een beetje beter door. Vrolijke mensen geven me de hoop dat ik ook ooit bij ze zal horen, ook al heb ik al een lange weg afgelegd en ontbreken de bordjes die aangeven hoe ver het nog is naar het einde.

Een gozer die ik zo af en toe een keer zie heeft me net op MSN aangesproken en dat vind ik wel fijn. Had 'm al een tijd niet meer gezien en hij vroeg of ik zin had om samen eens iets te gaan doen binnenkort. We gaan 2 maart samen naar een avondje in Vera met allemaal brute deathmetalbands. Lekker moshen! \m/ Ben altijd blij als mensen spontaan aandacht aan me besteden. Makes me feel I'm worth it. Of om in Andrélon-termen te spreken: "Omdat ik het waard ben. U toch ook?"
Oud 01-02-2007, 10:56
Miracle
Miracle is offline
Ik wist niet dat je van studeren zo gaar kon worden.

Vandaag lekker een dagje op m'n kamer, dat is écht lang geleden. Studeren, oefentoetsen maken, opdrachten herhalen en dan ga ik morgen een vette voldoende halen voor mijn tentamen.
Helaas moet ik nog wel ff naar de uni (oke, ik weet dat ik geen printer wil, maar het is wel irritant om voor elk printje naar de uni te moeten fietsen) en mss nog wat boodschapjes halen, maar voor de rest lekker geen afspraken vandaag.

Na morgen heerlijk weekend, half dagje werken en verder geen school/werk verplichtingen. Vriendje weer zien en genieten van hotel di mama (als ze niet ziek is...)
Oud 01-02-2007, 11:24
Moustache
Moustache is offline
Vanavond tentamen, in het Beatrixtheater of all places... ben benieuwd of ik het ga halen. Ben sowieso benieuwd of ik deze studie volhoud.
Oud 01-02-2007, 11:41
Luki
Luki is offline
Oke dan...

Uit met me vriendin waar ik 3 jaar mee had, omdat ze vreemd ging. Met een SGOOIER. Nu heeft ze met hem en hij slaat haar en misbruikt haar, en ik voel me verdrietig, opgelucht, vrijgezel, schuldig oja confused en meer.. Zij leeft nu een nachtmerrie en nu heeft ze spijt, maar zoals men zegt: "what goes around, comes around".

Kheb nu een stuk minder vrienden omdat ik nu geen lekkere dame aan me zijde heb de hele tijd..

Ik loop enigzins achter met school, maar niet rampzalig.

Belandde in de cel door mijn ma die mij beschuldigd van stelen Terwijl alle bewijzen erop wijzen dat ik het niet geweest was. (En ik was het ook niet)! Wtf moet ik met haar fuking agenda?? Lekker proces verbaaltje nu.

Iedereen om me heen gaat naar de klote, ik nog net niet.

Mijn New era pet uit Canada is nog niet binnen

That's it, das mijn leven en it sucks bigtime
Oud 01-02-2007, 11:42
Nijn*
Nijn* is offline
Oké, het was echt een fucking loze dag, maar ben nu alweer thuis en ga nu beginnen met poetry maken, of ik er nou zin in heb of niet. Ik wil niet nog een keer om uitstel vragen. Nu ga ik het doen ook. Klaar. Zeurpiet.
Oud 01-02-2007, 11:46
darkfairy
darkfairy is offline
.........
Oud 01-02-2007, 11:53
Verwijderd
Ik ben een beetje gefrustreerd want er is zoveel te doen en ik wil ook iets doen, iets bijdragen, maar ik weet niet wat. Maar ja. Ik bedenk het nog wel.

En Latijn is leuk en gisteravond/nacht was leuk want ik houd nog steeds van hen en mijn studiegenoten zijn onverwacht ook leuk en en en... oh, echt. <3

En nu ga ik echt aan het werk, want ik ben al twee uur lang aan het niksen.
Oud 01-02-2007, 12:15
Moustache
Moustache is offline
Citaat:
Luki schreef op 01-02-2007 @ 12:41 :

Kheb nu een stuk minder vrienden omdat ik nu geen lekkere dame aan me zijde heb de hele tijd..
Ehh ligt het aan mij of heb je dan gewoon waardeloze vrienden?
Oud 01-02-2007, 12:33
Fides
Fides is offline
Waarom kan ik me niet eens aan mijn eigen afspraken houden :\
Oud 01-02-2007, 12:35
Luki
Luki is offline
Citaat:
Doavid schreef op 01-02-2007 @ 13:15 :
Ehh ligt het aan mij of heb je dan gewoon waardeloze vrienden?
Eh, nee ligt niet aan jou denk ik. Zulke mensen zijn het gewoon.
Oud 01-02-2007, 14:10
Verwijderd
Het is gewoon zielig gesteld met die discipline van mij. Over een half uurtje moet ik gaan werken terwijl ik morgen filosofie en Duits heb en dat heb ik allebei nog niet voorbereid.
Oud 01-02-2007, 14:18
darkfairy
darkfairy is offline
net naar de dokter geweest en hij denkt dat ik niet alleen een gescheurde enkelband heb maar ook scheurtjes in het bot
dus vanavond naar het ziekenhuis foto,s maken en als het klopt moet ik naar de 1ste hulp en daar blijven
en anders mag ik naar huis
Oud 01-02-2007, 14:20
Ann
Ann is offline
Ik hoop zo dat ik mag. Ze is nog niet thuis dus ik kan het niet vragen. En ik moet mijn werk afzeggen én ik mis 1 dag school, en dat allemaal voor dat programma haha. En 4 dagen later is de fandag al dus grote kans op nee. We zullen zien.
Oud 01-02-2007, 15:08
moon
moon is offline
Zo! Nou de huilbui is er uit, bij mijn ouders...lekker gepland. Ik heb ze opnieuw verteld dat ik school helemaal niet meer zag zitten en dat het veel te zwaar voor me is (op emotioneel gebied dan). Lekker ook weer van mij om op de laatste dag maar weer eens te gaan twijfellen en het niet meer te zien zitten. Mijn ouders hebben uitiendelijk de doorslag gegeven, ik ga door, toch nog steeds maar...gewoon omdat er geen andere mogelijkheden open liggen. Ik moet wel al heb ik het gevoel dat ik er aan kapot ga. Ach, waar ga ik op dit moment niet aan kapot? ik ben zo instabiel, ik kan niks hebben.
Oud 01-02-2007, 15:14
Verwijderd
Ik voel me een beetje wazig. Ik heb veel te weinig geslapen en ik ben wel moe, maar ondertussen hyperactief (ja vreemd, ik kan het niet uitleggen). Het komt natuurlijk omdat ik maar en kwart van mijn dosis risperdal heb ingenomen vannacht, heb net nog maar een kwart genomen. Op zich is het wel fijn om een dag niet moe te zijn en gewoon wat spontaner, maar toch voel ik me er niet helemaal happy bij. Ik kom niet aan leren toe, terwijl ik het heel hard nodig heb. Hopelijk lukt het straks wel, als de medicatie is ingewerkt. f*ck off, ik wil niet zo afhankelijk zijn van die pillen. Maargoed. Het was wel super gezellig gisteravond/nacht/vanochtend . Ik ga zo maar eens even mijn kamer opruimen, daar is het weer hoog tijd voor.
Oud 01-02-2007, 15:14
Verwijderd
@moon: Je ouders weten nu iig (weer?) hoe het met je gaat en dat kan heel prettig zijn. Net als dat het soms lekker is als een ander een beslissing voor je neemt... (Ik weet natuurlijk niet of dit de goede beslissing is...doorgaan en stoppen hebben allebei positieve en negatieve kanten.) Openheid en duidelijkheid kan bij dit soort dingen ook helpen...hopelijk is dat bij jou het geval.
Oud 01-02-2007, 15:34
Nona
Nona is offline
Taart staat in de oven, kamer is schoon. Wat nog meer...?
Oud 01-02-2007, 15:55
moon
moon is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 01-02-2007 @ 16:14 :
@moon: Je ouders weten nu iig (weer?) hoe het met je gaat en dat kan heel prettig zijn. Net als dat het soms lekker is als een ander een beslissing voor je neemt... (Ik weet natuurlijk niet of dit de goede beslissing is...doorgaan en stoppen hebben allebei positieve en negatieve kanten.) Openheid en duidelijkheid kan bij dit soort dingen ook helpen...hopelijk is dat bij jou het geval.
Dankjewel voor je reactie. Ja, het heeft wel meer duidelijkheid gegeven dus wat dat betreft was het wel goed inderdaad. Het is wel zo (en dat is minder positief) dat ik heel vaak besluiten in mijn leven over laat aan anderen. Ik laat anderen over mijn leven beslissen omdat ik er zelf zo'n moeite mee heb om keuzes te maken.
Oud 01-02-2007, 15:59
Verwijderd
Ze hebben paaseitjes in de winkel
Oud 01-02-2007, 16:01
Verwijderd
Citaat:
moon schreef op 01-02-2007 @ 16:55 :
Ik laat anderen over mijn leven beslissen omdat ik er zelf zo'n moeite mee heb om keuzes te maken.
Keuzes maken kun je leren, maar dat gaat niet opeens...en volgens mij ben je al met heel veel aan het werk, toch?
Oud 01-02-2007, 16:05
Verwijderd
ik viel om en dat was eng. Ik weet nog steeds niet hoe alles verder moet en om het maken van keuzes te ontwijken heb ik mezelf al twee dagen opgesloten in mijn kamer met films.
Oud 01-02-2007, 16:14
Nebel
Nebel is offline
En nu is mijn moeder ervan overtuigd dat ik haar haat. En waarom? Dat weet ik niet, ik kan ook net zo goed tegen de muur gaan praten, die luistert nog beter .
Ik hoop alleen wel dat die psychiater of welke flippo dan ook haar in laat zien dat het niet zo is... Anders wil ze mij straks ook nooit meer zien. Kut borderline.
Oud 01-02-2007, 16:32
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Ik vind mijn ouders lief
Sinds het uit is met mijn vriend (of zeg je dan ex?) zijn ze er echt voor me. Ik ben elk weekend welkom thuis, ik mag kiezen wat we gaan eten (maar dan wel zelf koken ) en als ik het echt niet meer zie zitten nemen ze me ergens mee naar toe.

Ik ben echt zo gesteld op gezellig samen zijn. Ik vind het heerlijk om 's avonds samen te eten, met zijn allen tv te kijken of een spelletje te doen. Gewoon dat er altijd mensen zijn om tegen aan te praten als je iemand nodig hebt.

Dat mis ik nu wel nu het uit is met mijn vriend. Al had ik een kutdag, dan belde ik hem even op en praatten we erover. Maar nu heb ik eigenlijk elke dag een rotdag en ik kan hem niet bellen. En met mijn ouders of vriendinnen bellen voelt toch anders.

En dan gaan mijn ouders over twee weken ook nog eens drie weken op vakantie. Dat maakt me bang. (Moet je nagaan, woon ik al bijna drie jaar op mezelf). Juist omdat ik ze nu zo hard nodig heb. In zulk soort situaties ga je ze toch meer waarderen
Oud 01-02-2007, 16:35
duivelaartje
duivelaartje is offline
Oooh. Ik ben moe.
Oud 01-02-2007, 16:42
darkfairy
darkfairy is offline
terug van het ziekenhuis 2 foto,s laten maken geen scheurtjes in me botten en ze sturen ze door naar de huisarts en maandag moet ik naar de huisarts belle voor de uitslag
en heb medicijnen tegen de pijn en onstekingen gekregen
en nou maar afwachten tot maandag
Oud 01-02-2007, 16:52
Nijn*
Nijn* is offline
@ Duivelaartje: join the club.

OT: Net terug van therapie. Heb m'n nieuwe eetschema besproken, en hoe positief ik me erover voel, maar ook hoe moeilijk ik het nog vind om me er echt aan te houden. Maar het was eigenlijk allemaal heel positief en ik voelde me blij toen ik er naar weer wegging.
Verder ben ik qua planning erg dom bezig geweest. Papa is namelijk jarig dus broertje komt zo en dan gaan we gezellig eten enz. Dus heb vanavond bar weinig tijd om aan Engels te besteden (dat ik nog steeds niet eens voor de helft af heb) en daarbij was ik even vergeten dat ik ook nog een franse tekst moet lezen, aardrijkskunde moet maken, en een theatertekst moet schrijven voor morgen. (Je vraagt je misschien af: wat doe ik hier nog op dit forum?) Geweldig, lang leve mijn planning. Nou morgen kan ik in ieder geval nog wel op school m'n franse tekst lezen, en als het een beetje lukt met m'n rooster kan ik nog 3 uur aan Engels werken, en daarbij nog als ik thuiskom, want het moet voor 0.00 u. ingelevert zijn. Jammer alleen dat ik morgenavond schoolfeest heb, nog steeds niet weet wat ik aantrek, nog geen kaartje heb, nog niet weet waar ik ga slapen enz. enz.
Oh en verder weet ik niet wat ik met het weekend aan moet, wat nu toch alweer voller zit dan ik had geplant en waarin ik meer moet doen dan ik had geplant. Geweldig. (Again: wat doe ik hier nog op dit gele forum?)

Kan er hier iemand iets van zijn plan-talent missen want het mijne is echt rampzalig.
Oud 01-02-2007, 17:40
Verwijderd
Mezelf vanochtend om 7.15 uit bed en onder de douche geschopt.
Uiteindelijk toch blij dat ik het gedaan heb, het leren maakte me veel minder chagerijnig dan gisteren en ik geloof dat ik ook wel een kans(je?) heb om het morgen te halen....
Vanavond even heel wat anders en proberen niet te laat te naar huis, want ik moet het vanavond laat/morgenochtend nog wel even doorkijken.
Oud 01-02-2007, 18:01
Verwijderd
Tentamen vandaag ging goed . Okeej, niet alles, maar wat ik wilde wel . Nu eindelijk van die tentamens af, strax gezellig met medestudenten borrelen en morgen lekker uitslapen . Heerlijk!
Oud 01-02-2007, 18:09
Yana
Yana is offline
Het viel wel mee bij de psycholoog. Ik heb haar laten lezen wat ik op papier had gezet.. en het was wel goed. In zekere zin vond ze mijn terugval goed, omdat dat betekent dat er iets in mij wordt aangeraakt. Iets dat controle vraagt, iets dat pijn doet. Iets wat.. "loskomt", so to say. En aangezien er geen "ernstig gezondheidsrisico" bij komt kijken (zei ze), was het ook niet zo'n ramp. Ik ben immers geen skelet.

Verder heb ik een realistisch ideaalbeeld over mezelf, maar heb ik moeite met accepteren en wil ik altijd meer. Slank --> slanker. Goed cijfer --> Hoger cijfer. Aldus de psych.

Vandaag wel weer lekker veel gelopen en te weinig gegeten, dus wat dat betreft ben ik nog steeds aan het crashen. Ik heb het idee dat mijn verstand wel ietsjes meer terugkomt.. Ik vervlak weer een beetje, voel me niet meer zo diep emotioneel. Misschien kan ik in de komende dagen weer genoeg moed bij elkaar sprokkelen om ook weer echt wat beter te gaan eten. In ieder geval is de overdreven angst voor ieder plakje kaas er weer een beetje vanaf...
Oud 01-02-2007, 18:10
Verwijderd
Citaat:
Kruimel schreef op 01-02-2007 @ 16:34 :
Taart staat in de oven, kamer is schoon. Wat nog meer...?
Een feestje!
Oud 01-02-2007, 18:10
Verwijderd
Citaat:
Sassiefje schreef op 01-02-2007 @ 17:14 :
En waarom?
Je geeft zelf het antwoord al:

Citaat:
Kut borderline.
Oud 01-02-2007, 18:21
Verwijderd
leegte.
Oud 01-02-2007, 18:40
darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
Queasy schreef op 01-02-2007 @ 19:21 :
leegte.
Oud 01-02-2007, 18:44
Nebel
Nebel is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 01-02-2007 @ 19:10 :
Je geeft zelf het antwoord al:

Ik weet het, maar het accepteren lukt niet zo goed. Ik weet gewoon echt niet hoe ik er mee om moet gaan.
Oud 01-02-2007, 18:46
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Yo, al wel 2 hele zinnen getypt in een half uur, waarvan 1 een citaat is... Waarom is een inleiding altijd zo verdomde moeilijk?
De verdere indeling lukt ook niet zo erg, en ik ben er al de hele middag mee bezig geweest. Misschien straks na Wie is de Mol? nog even wat proberen te typen. 's Avonds heb ik wel vaker betere inspiratie.

En rijles ging wel beter dan gister, maar ik ben zo vreselijk wisselvallig. Nu maar hopen dat ik een goede dag heb op m'n examen. Had wel bijna iets héél héél doms gedaan Af en toe ben ik er gewoon niet helemaal bij...
Oud 01-02-2007, 18:49
Heksjuh
Heksjuh is offline
Citaat:
Tink* schreef op 31-01-2007 @ 23:51 :
Het is minder eng dan je denkt hoor, die universiteit. Je maakt gauw genoeg weer nieuwe vrienden en het is natuurlijk wel zo leuk om te de oude te houden, maar dat moet wel van twee kanten komen. Maar wie weet staan ze dan wel meer achter contact en anders is het gewoon jammer, maar wat is het voor vriendschap als ie niet van twee kanten komt.
Met de meeste zal ik ook nog wel contact houden, hopelijk.
Universiteit klinkt alleen zo eng .
Dankjewel

En nu ben ik achttien. Het voelt net als zeventien. Ik voel me helemaal niet volwassen.
Vandaag was mijn oudste zus er, met haar hond. Onze hond en haar hond samen zijn leuk

Ik heb van mijn zus een kaartje voor de musical Tarzan gekregen! Dat wilde ook aan haar geven, maar mijn ouders hadden rotsmoezen verzonnen zodat ik het niet deed. Nu heb ik haar SATC seizoen 2 gegeven, en een bon voor een verassing met drie vriendinnen. Ze weet niet wat. Hopelijk vindt ze het leuk. Iedereen die het weet vindt het leuk dat ik dat heb bedacht. Zij hopelijk ook.

Zaterdag komt er visite. Mijn neefjes en oom en tantes en oma. Mijn verjaardag voor vriendinnen vier ik pas over een maand. Maar dat wordt vast ook wel leuk.

18
Oud 01-02-2007, 18:51
Yana
Yana is offline
Gefeliciteerd Heksjuh!
Oud 01-02-2007, 18:53
Verwijderd
Whoooooooooooooooo

Zenuwachtig!

*rent rondje*

En het is pas morgenochtend...
Ben ergens toch wel blij dat ik vanavond wat afleiding heb.

edit: Gefeliciteerd, Heksjuh!!!!!
Oud 01-02-2007, 19:13
Verwijderd
Oh, ik heb twee leuke dingen gedaan op stage. Na een heleboel verveel met groep 8 voorbereiden op de middelbare school. De boekjes die bij de methode horen waren er nog niet dus we deden alleen groepsgesprek. Ging best goed, hing een goede sfeer, hoefde geen kinderen steeds te corrigeren oid. Voelde me echt een juffie en ergens vond ik het ook wel leuk, denk alleen niet dat ik dat de hele dag zou kunnen. De kinderen wilde niet terug naar de klas, dat klinkt -voor mij iig- heel positief. Eén meisje zei helemaal niks, kon ook geen antwoord geven op mijn vraag, heb het maar gelaten. Bleek later dat dat meisje een IQ van 74 heeft. Kunnen ze mij dat niet eventjes van te voren vertellen?
Daarna zelfvertouwen met groep 4. Was ook leuk, maar beetje kort, dat is wel jammer. En jeetje mn begeleider kwam vragen hoe het ging. Begleiding zoals begeleiding hoort te zijn maar wat moeilijk te krijgen is soms.
En dan naar huis en begint het eetstoornissenfeest. Ik ga er nog eventjes over nadenken en iets proberen, want ik wil geen eetbuien meer en ik wil niet meer braken. Gewoon eventjes één dagje niet.
Oud 01-02-2007, 19:26
Verwijderd
ovenschotel was mislukt, heel nat en smaakloos en vies. Alleen de bovenkant was wel lekker, aardappels met kaas, dus die hebben we er af gegeten. Maar toen hadden we nog steeds trek en hebben we maar een pizza gehaald Allebei een halve, dus in ieder geval geen hele en dat scheelt weer. Maar toch.
Oud 01-02-2007, 19:49
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline

Ook mijn bloktoets/tentamen heb ik gehaald!!! nu heb ik alle studiepunten die ik kon halen! Ik ben zo opgelucht. Zo, en nu tot maandag ff helemaal niks, en vooral uitrusten.
Oud 01-02-2007, 20:00
Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Missy1234567890 schreef op 01-02-2007 @ 19:46 :
Waarom is een inleiding altijd zo verdomde moeilijk?
De verdere indeling lukt ook niet zo erg, en ik ben er al de hele middag mee bezig geweest.
Bij mij helpt het altijd om zomaar ergens te beginnen, en op die manier een aantal stukken te schrijven, die ik later naar elkaar toe 'schrijf'. Het begin en einde van een stuk tekst komt daarom ook altijd op het laatst. Misschien is die aanpak ook wat voor jou?
Oud 01-02-2007, 20:09
Verwijderd
ik heb geslapen en moet nu nog boodschappen doen en eten maken Ik denk dat ik maar gewoon brood eet vanavond, of iets heel simpels like pizza.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten