![]() |
||
Citaat:
Al kon je op de korfbal wel huilen, maar als je nu zou huilen, ben je misschien bang dat alles meteen komt ofzo? Hoe zit het met die kliniek in den haag of a'dam waar je misschien heen zou kunnen? Feestjes zijn ook teveel van het goede denk ik. 10 feb is weer een thuis programma, dan moet je maar ff laten weten of en zo ja hoe laat je thuis bent enz.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
[QUOTE]Roosje schreef op 01-02-2007 @ 11:03 :
[B]Oh ik zou willen dat ik een heleboel mensen hier kon knuffelen en ze kon helpen maar ik ben bang dat het alleen maar averechts werkt. Anyway, knuffels voor degenen die ze willen. ![]() Dank je. Das lief ![]() Citaat:
![]() @Roosje, ben eigenlijk wel blij met jouw bericht. Een beetje vrolijkheid in dit topic, zou meer mogen wat mij betreft. Voel ik me dan toch een beetje beter door. ![]() Een gozer die ik zo af en toe een keer zie heeft me net op MSN aangesproken en dat vind ik wel fijn. Had 'm al een tijd niet meer gezien en hij vroeg of ik zin had om samen eens iets te gaan doen binnenkort. We gaan 2 maart samen naar een avondje in Vera met allemaal brute deathmetalbands. Lekker moshen! \m/ ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Universiteit klinkt alleen zo eng ![]() Dankjewel ![]() En nu ben ik achttien. Het voelt net als zeventien. Ik voel me helemaal niet volwassen. Vandaag was mijn oudste zus er, met haar hond. Onze hond en haar hond samen zijn leuk ![]() Ik heb van mijn zus een kaartje voor de musical Tarzan gekregen! Dat wilde ook aan haar geven, maar mijn ouders hadden rotsmoezen verzonnen zodat ik het niet deed. Nu heb ik haar SATC seizoen 2 gegeven, en een bon voor een verassing met drie vriendinnen. Ze weet niet wat. Hopelijk vindt ze het leuk. Iedereen die het weet vindt het leuk dat ik dat heb bedacht. Zij hopelijk ook. Zaterdag komt er visite. Mijn neefjes en oom en tantes en oma. Mijn verjaardag voor vriendinnen vier ik pas over een maand. Maar dat wordt vast ook wel leuk. 18 ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 |