Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-02-2007, 08:38
Verwijderd
Trut. Doe dan ook eens wat.
Advertentie
Oud 09-02-2007, 09:08
Eend
Eend is offline
Wat een eikel is het ook Zo uit de hoogte. Waarom heb ik het eigenlijk voor mezelf opgenomen. Ik was toch niet geoed genoeg voor hem. Hij wilde mij kneden in een hoek die niet bij mij past. En dan zegt ie dat ie me wilde begrijpen en dat ie me begreep (ja, want anders was ie natuurlijk te min ). Hij begreep geen reet van mij, maar hij was te trots om dat toe te geven. Hij triggerde me met al zn smsjes en nu ben ik hem zat. Ik hoef geen contact met mensen, die vinden dat mensen in een kliniek dom zijn, die vinden dat psychiaters niet goed genoeg werken, die vinden dat verpleegkundigen niet goed genoeg zijn, die vinden dat niemand zo goed is als zijzelf. Nou, hij bekijkt het maar Ik hoef daar geen contact meer mee en de verpleging gaf me groot gelijk. Dat maakt mij dan weer zekerder van mezelf
Oud 09-02-2007, 09:24
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Stom essay
Ik heb er echt 0,0 zin meer in en ik ben nog niet eens op de helft. En eigenlijk moest het vorige week al af, maar nu wil ik het dinsdag in kunnen leveren. Het is al zo'n moeilijk onderwerp en ik maak het me nog 10x zo moeilijk met m'n perfectionisme. Bedenk me de hele tijd dingen die nog ergens in het stuk moeten dat ik al getypt heb. En ik ben zó m'n best aant doen om geen overbodige dingen er in te zetten. Ik wil me eens aan de opdracht houden, max. 25 pagina's tekst. Ik zit nu op 7, zoú moeten kunnen lukken.

Ik moet me gewoon in het achterhoofd houden dat m'n vorige essay echt bagger was en dat ik daar alsnog een voldoende voor kreeg en zelfs lovende woorden over m'n schrijfstijl. (maar dat krijg ik vrijwel altijd ) Die docent zei dat ik, als ik wat kritischer zou zijn m.b.t. de inhoud, dat ik dan echt ver kon komen. Misschien moet hij maar m'n masterscriptiebegeleider worden, een positief iemand, altijd handig.
Oud 09-02-2007, 09:50
Verwijderd
Forummen op school, lolz. College viel uit, nutteloosheid: 2 uur lang niks te doen hebben En verder gaat het wel oke..
Oud 09-02-2007, 10:23
Nyawa
Ik heb een acht voor m'n tentamen en vanavond zie ik al m'n vriendinnen weer en vanmiddag eindelijk weer dansen en mijn vriendje is zo lief .
Oud 09-02-2007, 10:34
Verwijderd
Jemig al die tentamens zijn heel slecht gemaakt (door de hele school) en nu óók ons werkstuk onvoldoende omdat we iets niet ingeleverd zouden hebben wat we wel ingeleverd hebben? :conf:

Zo naar Enschede <3
Oud 09-02-2007, 10:39
moon
moon is offline
En nou ben ik toch weer zenuwachtig voor mijn stage...wat een stom gedoe is dat toch elke keer! Ik weet dat het best mee valt en toch elke week opnieuw weer die zenuwen, tot kramp in mijn buik aan toe. Ik snap mezelf echt niet.
Oud 09-02-2007, 10:40
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Zao, als je nou al die tijd die je in je vriendinnetje stopt aan school besteedt, weet ik zeker dat je al je tentamens haalt

Yay, weekend
Maar of ik het straks ook nog zo leuk vind...
Oud 09-02-2007, 12:14
Nona
Nona is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 09-02-2007 @ 11:40 :
Yay, weekend
Maar of ik het straks ook nog zo leuk vind...
Straks als in vanavond? Er zit al een fles wijn in mijn tas. <3
Oud 09-02-2007, 12:29
Hawahaai
Hawahaai is offline
Zo, en natuurlijk viel het weer mee. Kennisgemaakt op de stage. Volgens mij best een leuke mentor, en ook leuke kleuters in de klas. Na 5 minuten zat ik al voor te lezen bij de fruitkring... Terwijl ik kwam voor het kennismakingsgesprek . Ach ja, geen probleem. Dit is goed voor me. En ik zag aan de bordjes bij de deuren dat mijn klasgenootje 'tegenover' stage gaat lopen. Grappig.
Nu even eten, want ik had er niet op gerekend dat ik meteen een half dagdeel aanwezig zou zijn, en daarna even poetsen, dan kan ik dit weekend ontspannen.
Oud 09-02-2007, 12:59
Ann
Ann is offline
Lekker dagje, kwart over tien beginnen, blijkt dat ik er pas om 11 uur ad moeten zijn, en kwart over 1 weer klaar Alleen jammer dat J en M ineens andere plannen gemaakt hadden. Maargoed, kan ik lekker winkelen straks, want ik heb geld
Oud 09-02-2007, 13:29
Stefanie
Stefanie is offline
Ik heb dit jaar al twee thematoetsen gehaald, vorig jaar geen één van de drie Ik ben best trots op mezelf
Oud 09-02-2007, 14:03
Dvine
Dvine is offline
Ik voel me een beetje lelijk met mijn beugel

en ik voel me ziek

maar wel duisentverliefd.
Oud 09-02-2007, 14:50
coopergirl
coopergirl is offline
Boodschappen doen met onwijze mega über trek (of ronduit honger!) is onverstandig... Heb dure, lekkere, niet extreem gezonde dingen gekocht Voor vanavond een kant-en-klaar maaltijd met taglietelle en 4 kazensaus (4 euro) en biefstuk gekocht en light chocomelk en buggles, en overdosis cup a soup, vers waldkorn brood, 12 eieren.. Het enige noodzakelijk wat ik gekocht heb, is het vloeibare voor donkere was wasmiddel

Nu chocomelk light met fucking vette Buggles chips Aaaaaw

Ik gun het mijzelf! Was bijna lid van een sekte geworden zonder dat ik wist dat het een sekte was
Oud 09-02-2007, 15:05
Verwijderd
had besloten naar de stad te lopen ipv fietsen, want: gezond!
En nu ben ik ook wel trots op mezelf dat ik dat heb gedaan enzo, maar ik heb wel enorm last van mn voeten. drie kwartier heen lopen, daar nog een uur rondgelopen en weer drie kwartier terug
Oud 09-02-2007, 15:09
Stefanie
Stefanie is offline
Citaat:
Ave schreef op 09-02-2007 @ 16:05 :
had besloten naar de stad te lopen ipv fietsen, want: gezond!
En nu ben ik ook wel trots op mezelf dat ik dat heb gedaan enzo, maar ik heb wel enorm last van mn voeten. drie kwartier heen lopen, daar nog een uur rondgelopen en weer drie kwartier terug
Woon je in colmschate ofzo
Oud 09-02-2007, 15:16
Verwijderd
Citaat:
Stefanie schreef op 09-02-2007 @ 16:09 :
Woon je in colmschate ofzo
Schalkhaar ja
Oud 09-02-2007, 15:46
Saarah
Saarah is offline
Iedereen vond de toets van wiskunde "rampzalig" en "super moeilijk!"
En ik... Ik vond dat het wel meeviel.
Nu hopen dat mijn gevoel klopt en dat ik niet gebuisd ben ofzo.

Vanavond bowlingen met vrienden, ik heb er zin in!
Oud 09-02-2007, 15:46
Nijn*
Nijn* is offline
Vermoeiend, vermoeiend, vreselijk. Ondanks dat ik weer geen zak aan school had gedaan, vanochtend dapper opgestaan en naar school gegaan. Eerste uur luistertoets die echt verrot ging, maar ja het was een examen voor 6vwo en we hadden nog niet eens geoefend.. Daarna aardrijkskunde, waar we toetsen terug kregen, waar ik zo ontzettend bang voor was, niet geleerd en sowieso echt een slechte toets. Maar ik kreeg een 6,9 terug en dat was nog een hoog cijfer ook! Onder Nederlands kreeg ik een 8 voor discussie terug en een 9 voor observatie! Daarna heb ik letterlijk liggen slapen. Frans, tussenuur, nederlands, duits. Allemaal slaap vakken, ik kom naar school, ik ga er weer vandaan en ik heb 0,0 geleerd. Geweldig, ik vraag me af waarom ik nog kom..

Maar we hebben nu gelukkig wel de taakverdeling voor de presentatie gedaan en ik heb nog even met M. gepraat, ze was wel blij voor me. Dit weekend weer überdruk, over een uurtje werken, morgen theater, zondag weer werken. En ik moet dus nog 180 blz. lezen, presentatie voorbereiden, en de rest van achterstallig huiswerk maken. Pff! Maar als ik het goed plan, gaat het wel lukken! Nog even met T. gebelt, en ik sta in een rustige wijk vanavond, en het zit nog lang niet vol, dus het valt waarschijnlijk wel mee. Ik kan het wel, ik kan het wel, gewoon positief blijven!!

*knuffel voor iedereen*
@ Yana: ik bewonder je positieve instelling, probeer dat vast te houden!!
Oud 09-02-2007, 16:37
Geisha
Geisha is offline
alleeen omdat ik de eerste dag dat ik hier ben veel post
zeiken de mensen me hier af

Snik
Oud 09-02-2007, 17:03
Verwijderd
Zo, net lekker boodschapjes gedaan voor in mijn super deluxe eigen koelkastje . Ik wou net gaan koken, toen mijn oma net belde dat ze ziek was en of ik boodschapjes voor haar wilde doen. Met plezier natuurlijk... maar het brengt toch even mijn schema een beetje in de war... Naja, even snel iets eten en dan daarheen!
Oud 09-02-2007, 17:26
Stefanie
Stefanie is offline
Citaat:
Ave schreef op 09-02-2007 @ 16:16 :
Schalkhaar ja
Dat is inderdaad best een end lopen
Oud 09-02-2007, 17:27
Verwijderd
onverwacht de stad in geweest en veel gekocht! nieuwe schoenen, nieuw omslagshirtje, 2 paar nieuwe kniekousen en een föhn. En natuurlijk wil ik vanavond mijn shirtje en nieuwe schoenen aan, maar ze staan niet bij elkaar! bah... Maar misschien, als ik ipv die zwarte rok nou een spijkerbroek aantrek... even proberen hoor!
Oud 09-02-2007, 17:36
Verwijderd
hmm, nee, zo zie ik er ook niet uit. dan maar andere schoenen aan.
Oud 09-02-2007, 17:50
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Taa, zin in zometeen . Oh, en een 79 voor mijn gs!
Oud 09-02-2007, 18:12
Verwijderd
Ik zou willen dat mijn vriendje hier was. Het is zo fijn om bij hem te zijn. <3

Met mijn tante gaat het helemaal niet goed. Ze kan nog amper eten/drinken/lopen...

Kut ADD en bleh. Hoe wil ik ooit deze opleiding afronden als ik amper concentratie heb? Ik probeer echt om genoeg concentratie op te brengen, maar het is zo ontzettend moeilijk. Ik vergeet ook vanalles. Ondanks dat het zo moeilijk is zal ik blijven doorzetten!
Oud 09-02-2007, 18:18
Verwijderd
nu ben ik wel tevreden . Mijn nieuwe schoenen aan, nieuwe kniekousen, een rood velour rokje en een zwarte maillot en een schattig hemdje met kleine rode bloemetjes en mijn rode sterretjes vest .
Oud 09-02-2007, 18:25
Saarah
Saarah is offline
Ik ga me zodadelijk klaarmaken voor vanavond.
Ik heb van een vriendin een haarklem gekregen, die voor haar haar te groot was. Maar ik heb nogal dik haar en voor mij is hij dus wel ongeveer goed. Alleen ben ik nog geen 100% tevreden met het resultaat (heb daarjuist al even geprobeerd), dus zometeen ga ik nog maar wat oefenen.
Het is zo'n klem trouwens:
http://img.2dehands.nl/f/normal/14382178.jpg best iets leuk!
Oud 09-02-2007, 18:28
Ann
Ann is offline
Sara, wat vaak wil werken, eerst een staart maken, dan die klem boven het elastiekje klemmen, en dan het elastiekje erweer uittrekken!

Ot: ik heb heerlijk gewinkeld en zit nu aan de appel/kaneel thee.
Oud 09-02-2007, 18:30
Saarah
Saarah is offline
Citaat:
MiniTokje schreef op 09-02-2007 @ 19:28 :
Sara, wat vaak wil werken, eerst een staart maken, dan die klem boven het elastiekje klemmen, en dan het elastiekje erweer uittrekken!
Bedankt voor de tip! Ga ik zo meteen eens uitproberen.

*edit* gelukt!

Laatst gewijzigd op 09-02-2007 om 18:50.
Oud 09-02-2007, 18:56
Gothic
Gothic is offline
Ik zit gewoon al een maand uit te kijken naar vrijdag. Dan zie ik hem weer. Hoe zal het zijn? Ik zit hem en alles op te hemelen, bedenken hoe het kan zijn, hopen dat ie als een blok voor me valt met alle gevolgen van dien...

Maar ik word steeds banger. Voor zijn afwijzing. Wat nou als hij afstandig is, daar zou ik echt niet tegen kunnen. Prima als we vrienden ofzo zijn, maar hij moet niet afstandig of koud worden, dan weet ik niet hoe ik het weekend doorkom. Ik wil hem zo graag en ik snap niet waarom ik mezelf dit aan doe. Mezelf opzettelijk laten kwetsen, terwijl het gevoel al zoveel minder werd. Ik zou hem langzaam kunnen vergeten. Maar nu. Nee ik ga alles opnieuw oprakelen, het hele gedoe begint weer opnieuw. Ik lijk wel een masochist. Echt. Ik heb zoveel verwachtingen, zoveel nagedacht over hoe het zou kunnen zijn. Hoe ik zou willen dat het zal worden. En zelfs als het allemaal zo gaat, dan haal ik mezelf zo ontzettend veel moeilijke dingen op de hals en zoveel verdriet.

Ik snap mezelf niet. Echt niet. Maar ik blijf hopen. Hoop is er nog genoeg. Was er maar geen hoop...
Oud 09-02-2007, 19:38
darkfairy
darkfairy is offline
een tijdje niet gedaan en nou is het weer verkeerd gegaan
Oud 09-02-2007, 19:43
Verwijderd
Ohhhhhhh
ik ben echt stom.
Verjaardag vergeten van een vriendin van me... en ben dus rustig naar mn kamer gegaan ipv naar mn ouders... zei net een andere vriendin op msn tegen me waarom zit je op MSN

exusez voor de emoticons maar ik kan daar zooo mee zitten ook al zeggen ze dat het niet erg is enzo...
Oud 09-02-2007, 19:45
Verwijderd
Ben vanavond maar vroeg naar huis gegaan. Voel me echt kloten en moe. Ik mis haar nu weer zo enorm. Het lijkt wel alsof het steeds 2 stappen vooruit en 1 terug is. Nou ja, dan zit er langzaam maar zeker nog vooruitgang in. Ik wou gewoon dat ze weer hier was, lekker veilig in m'n armen. Met elkaar knuffelen. Maar dat zal nooit meer zo zijn en dat is zo'n pijnlijke wetenschap. Waarom kwel ik mezelf toch met die gedachte?

Hopelijk wordt morgen een mooie dag, al kan ik nergens meer echt enorm van genieten.

En ik wil mezelf weer pijn doen, maar het gaat niet gebeuren. Not this time. Forget it evil sucker feeling in my head.

Ik heb ook niet langer het gevoel dat ik nog bij anderen kan klagen hoe kut ik me voel. Het is al meer dan een week geleden en ik ben een man, dus zullen ze me een mietje vinden als ik er nu nog over zeik etc.

Laatst gewijzigd op 09-02-2007 om 19:49.
Oud 09-02-2007, 19:46
Verwijderd
Citaat:
Krummeltje schreef op 09-02-2007 @ 20:43 :
Ohhhhhhh
ik ben echt stom.
Verjaardag vergeten van een vriendin van me... en ben dus rustig naar mn kamer gegaan ipv naar mn ouders... zei net een andere vriendin op msn tegen me waarom zit je op MSN

exusez voor de emoticons maar ik kan daar zooo mee zitten ook al zeggen ze dat het niet erg is enzo...
He balen! Dan zou ik toch iig even bellen en binnenkort alsnog langs gaan.
Oud 09-02-2007, 19:50
Verwijderd
Citaat:
DarkSide schreef op 09-02-2007 @ 20:46 :
He balen! Dan zou ik toch iig even bellen en binnenkort alsnog langs gaan.
Ja. Inderdaad.
Pfft, ze ging ook nog koken (voor mij en vier andere vriendinnen).. en ze kookt heel erg goed. En ze vindt dat ook heel erg leuk.

Ik ga hier echt nog weken over piekeren
Oud 09-02-2007, 19:51
Verwijderd
Citaat:
Krummeltje schreef op 09-02-2007 @ 20:50 :
Ja. Inderdaad.
Pfft, ze ging ook nog koken (voor mij en vier andere vriendinnen).. en ze kookt heel erg goed. En ze vindt dat ook heel erg leuk.

Ik ga hier echt nog weken over piekeren
Hoeft toch helemaal niet. Als die vriendin het je vergeeft is het toch verder goed?
Oud 09-02-2007, 19:56
Verwijderd
Citaat:
DarkSide schreef op 09-02-2007 @ 20:51 :
Hoeft toch helemaal niet. Als die vriendin het je vergeeft is het toch verder goed?
Ja maar ik ben echt zo'n type dat dat vervolgens nog wél doet, al vergeeft ze het me honderdduizend keer.
Oud 09-02-2007, 19:57
Verwijderd
Citaat:
Krummeltje schreef op 09-02-2007 @ 20:56 :
Ja maar ik ben echt zo'n type dat dat vervolgens nog wél doet, al vergeeft ze het me honderdduizend keer.
Hm

Je kunt niet over alles in gaan zitten kan ik alleen maar zeggen
Oud 09-02-2007, 20:07
moon
moon is offline
*knuff voor krummeltje*, zoiets kan weleens gebeuren toch? niet te druk om maken hoor, daar heb jij niks aan en daar heeft zij ook niks aan!

ot: Stage ging hartstikke goed, mijn stagebegeleidster zei het zelfs tegen me! Echt het was hartstikke leuk en het ging goed en... zo! Ik heb echt een leuke stage gewoon!
(alleen die vrijwilligster deed weer heel krengerig en echt opzettelijk gemeen tegen me, zonder dat ik begrijp waarom, maar goed, daar trek ik me maar niks van aan)

Laatst gewijzigd op 09-02-2007 om 20:09.
Oud 09-02-2007, 20:30
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
oh, dit wordt toch wel heel lastig... zo alles bij elkaar heb ik toch best veel, en dat is niet goed..
hmmz..help
Oud 09-02-2007, 20:40
Verwijderd
M'n ex smste net. Ik sms niet terug. Ben er op het moment niet voor in de mood en ben het haar zeker niet verplicht. Ondertussen voel ik me wel iets beter dat ze nog aandacht voor me heeft. Dat betekent dat ze me iig nog niet vergeten is.

Laatst gewijzigd op 09-02-2007 om 21:15.
Oud 09-02-2007, 20:44
Verwijderd
Omg, ik heb zóveel zin in volgende week!<333333
Oud 09-02-2007, 21:09
darkfairy
darkfairy is offline
boor het maar lekker de grond in
Oud 09-02-2007, 22:19
Verwijderd
Levensverhaal schrijven. Het valt me zó tegen. Ik wil niet meer denken aan toen, aan mn klasgenootjes, aan mn lichamelijke probleem, aan mn angst, de eenzaamheid en het anders voelen. Grmbl. Nou ja, nog een klein stukje en dan morgen maar weer verder. En dingen die echt niet lukken schrijf ik niet op, jammer dan. Het was toch niet de bedoeling dat ik een perfect verhaal schreef en nergens meer moeite mee heb?
Oud 09-02-2007, 22:20
Ann
Ann is offline
Vandaag een beetje veel irritaties over mensen tegen andere mensen uitgesproken. Nou ja, mag wel eens in de zoveel tijd . Ik bedoel als ze erachter komen, mogen ze naar me toe komen, dan leg ik het wel uit, ook al heb ik het al 5 miljoen keer gezegd. Mijn zus was heel lief vandaag en ik hou steeds meer van haar, en we gingen warme stroopwafels eten. En af en toe voel ik me weer een klein meisje thuis, maar stiekem vind ik het heerlijk, om die drie jaartjes die ik gemist heb, gewoon even over te doen ofzo
Oud 09-02-2007, 22:54
Dvine
Dvine is offline
My heart is yours to fill or burst ..

en omg, ik word depri van sommige soorten muziek maarja, ik stoor niemand ermee.. iedereen is druk genoeg
Oud 09-02-2007, 23:03
kroot
kroot is offline
net bij mijn oom geweest, was gezellig. En oh wat kan mijn tante lekker koken!
hechtingen zijn er nu uit, doet wel pijn met buigen
Oud 10-02-2007, 09:29
Stefanie
Stefanie is offline
Wat een prachtige droom, zo realistisch!

Oh, ik wou dat ie ook werkelijkheid werd, dat gun ik hem zo. Vooral dat hij over mn haar streek bij het langslopen, lief
Oud 10-02-2007, 10:00
Verwijderd
shit shit shit! Ik zou naar de open dag van hogeschool Nijmegen gaan, maa rik heb me verslapen! Als ik nu nog ga ben ik rond 14.00 daar en het duurt maar tot 15.00.... oooh, ik ben zo dom... kaa uu tee. Ik had me er zo op verheugd....
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten