|
|
Bekijk resultaten poll: Gelovigen worden voorgetrokken | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() ![]() |
46 | 64.79% |
Nee |
23 | 32.39% |
weet niet/geen mening |
2 | 2.82% |
Aantal stemmers: 71. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
![]() |
|||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
ik ook opgevoed met het creationisme. beschadigd? cóme on. ieder mens kan zelf nadenken en gáát (absoluut, vroeg of laat) zelf nadenken. we komen weer op de discussie welke kansen creationisme maakt tegenover evolutionisme. er is imo nog geen sprake van voorliegen (als in sinterklaas), "god schiep de wereld", blijft een mogelijkheid te geloven. de wetenschap denkt anders, dat moet het kind ook bijgebracht worden, maar op de basisschool, mwa. |
Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
maarja, bewijs, dat heb je niet nodig als je al vanaf je 4e geindoctrineerd bent.
|||||||||
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
En natúúrlijk zie jij jezelf niet als 'beschadigd'. Dat zullen gelovigen nooit inzien: "A myth is a fixed way of looking at the world which cannot be destroyed because, looked at through the myth, all evidence supports the myth." -Edward De Bono, consultant, writer, and speaker (1933- ) |
![]() |
||||||||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
ik kan dat stuk even niet vinden. Citaat:
Citaat:
en uberhaupt. alsof het geen waarheid zou zijn. daar denken velen anders over he. Citaat:
ik denk anders dan wat ik meegekregen heb. dus: ik ben niet geindoctrineerd. zelf nadenken. niet eens beschadigd zelfs. wat bedoel je eigenlijk met "beschadigd"? getekend? ja, dat wel. positief. religie is niet eng. en zelfs als religie je vastzet, dan nog is je leven niet minder mooi. laat die arrogantie van "wij verlichtten" maar eens varen. ) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
DEN HAAG - Alle zestien ministers van het vierde kabinet-Balkenende zijn bekend. De grootste verrassingen die dinsdag bekend werden zijn de geneticus en PvdA'er Ronald Plasterk als minister van Onderwijs en CDA-ideoloog Ab Klink, die minister van Volksgezondheid wordt. http://www.nu.nl/news.jsp?n=975720&c=11 Lijkt mij een geschikte man overigens. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd op 14-02-2007 om 13:31. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
|||||||||||||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Zie het hier, uit de show van Bill Maher: http://www.democraticunderground.com...ress=385x15282 |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saais girls #1142 Verwijderd | 500 | 30-09-2010 19:06 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Klacht moslima omdat huisarts toegang weigerde Joostje | 500 | 23-02-2010 15:41 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Hoofddoeken verbod patricalientje | 452 | 04-11-2005 20:34 | |
Den Haag kort uitkering van man die hand weigert koelieboelie | 185 | 17-03-2005 14:35 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
EO-jongerendag zus | 110 | 01-07-2003 11:01 | |
Gescheiden zwemmen? Hukkie | 58 | 04-11-2002 11:27 |