Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-02-2007, 14:45
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
lentekriebel schreef op 15-02-2007 @ 13:20 :
Mag ik vragen over welke acties je het hebt?
Een proefwerk de ochtend van te voren leren en dan erachter komen dat het toch al die ochtend was. Ik ben nogal een pietje precies, dus zoiets overkomt mij niet snel. Ik vond het gewoon een grappige/opvallende actie. (en zo zijn er vaker dingetjes waar ik wel om kan lachen, maar die onthou ik niet allemaal)

Beetje gemeen, want het is wel leedvermaak.
Oud 15-02-2007, 15:00
Verwijderd
Citaat:
Miracle schreef op 15-02-2007 @ 15:45 :
Een proefwerk de ochtend van te voren leren en dan erachter komen dat het toch al die ochtend was. Ik ben nogal een pietje precies, dus zoiets overkomt mij niet snel. Ik vond het gewoon een grappige/opvallende actie. (en zo zijn er vaker dingetjes waar ik wel om kan lachen, maar die onthou ik niet allemaal)

Beetje gemeen, want het is wel leedvermaak.
Het zat een beetje anders in elkaar. Ik wist dat ik vandaag dat proefwerk zou hebben, alleen dacht ik dat het om 13.00 uur was (iemand had dat tegen me gezegd) en daarom wilde ik het vanochtend gaan leren, daar had ik gister het fut niet voor. Maaarrr toen kwam ik er gisteravond dus achter dat het al om 10.30 uur was dus toen had ik ineens veel minder tijd om te leren. Snappie? Maargoed, het proefwerk is toch nog goed gegaan
Met citaat reageren
Oud 15-02-2007, 16:12
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
lentekriebel schreef op 15-02-2007 @ 16:00 :
Het zat een beetje anders in elkaar. Ik wist dat ik vandaag dat proefwerk zou hebben, alleen dacht ik dat het om 13.00 uur was (iemand had dat tegen me gezegd) en daarom wilde ik het vanochtend gaan leren, daar had ik gister het fut niet voor. Maaarrr toen kwam ik er gisteravond dus achter dat het al om 10.30 uur was dus toen had ik ineens veel minder tijd om te leren. Snappie? Maargoed, het proefwerk is toch nog goed gegaan
Jaja, dat snapte ik wel, ik had het alleen wat beknopter (en vager) opgeschreven.
Oud 15-02-2007, 16:51
Verwijderd
Citaat:
Miracle schreef op 15-02-2007 @ 17:12 :
Jaja, dat snapte ik wel, ik had het alleen wat beknopter (en vager) opgeschreven.
ah ok
Met citaat reageren
Oud 15-02-2007, 19:28
moon
moon is offline
Citaat:
Stefanie schreef op 14-02-2007 @ 22:48 :
Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd
Oud 15-02-2007, 22:30
Verwijderd
Ik neem me telkens bij dit topic voor om ook iets te gaan schrijven over mensen, ik lees alles, maar ik vind het heel moeilijk om daar iets over te zeggen. 't Valt me in algemeenheid in ieder geval op dat het LJH-topic de laatste tijd vrij positief is, ook bij mensen die dingen meemaken die helemaal niet positief zijn; er is altijd zo'n gevoel van 'alles komt goed', dat voelt heel goed

Ik zal proberen nog eens na te denken over wat me opvalt aan een paar mensen, dan post ik het hier natuurlijk. Maar dat duurt nog wel even, want 'k wil het wel goed doen
Met citaat reageren
Oud 16-02-2007, 08:18
Stefanie
Stefanie is offline
Moon en ik willen ook wel een beschrijving
Met citaat reageren
Oud 16-02-2007, 09:09
Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik wil even zeggen dat het makkelijker lijkt om wat over andere forummers te zeggen dan om het echt te doen. Ik hoop dat een beetje duidelijk is wat ik wil zeggen over de volgende personen...
Ik heb ze trouwens in willekeurige volgorde genoemd, waarin ik ze tegen kwam in een LJH-topic.

Roosje
Je bent echt een spring-ding, vol energie en vol plannen. Je wilt heel veel en lijkt je opgesloten te voelen omdat dat niet kan doordat je lichaam niet meewerkt.

Miracle
Jij post over uiteenlopende dingen, en vaak is in je post iets negatiefs en iets positiefs gecombineerd. Je denkt zelf na over wat je doet en meemaakt en kunt dit ook relativeren. Dat is een mooie eigenschap. Volgens mij ben je een prettige persoon om mee om te gaan.
Je gebruikt trouwens best veel smileys in je posts, maar die storen helemaal niet op de manier waarop jij ze gebruikt. Dat vind ik grappig.

Darkfairy
Je post altijd hele korte dingen, van slechts een paar woorden of alleen een smiley. Daardoor weet ik niet goed wat er in je omgaat. Ik heb het idee dat je het moeilijk vind om te verwoorden wat er in je omgaat.

Missy1234567890
Ik vind het leuk dat jij regelmatig over ongeveer dezelfde dingen post als ik. Je hebt het de laatste tijd vooral over je essay en wat je moet/kunt doen met je studie. Je probeert jezelf aan te sporen om de dingen te doen die je jezelf hebt voorgenomen, al is dat soms moeilijk. Volgens mij wil je veel zelf oplossen, terwijl je soms best hulp aan anderen mag vragen (maar dat is mijn inschatting, misschien klopt dat wel helemaal niet).

Andijvie
Jij kunt je posts altijd zo “mooi” verwoorden. Je denkt volgens mij altijd goed na over wat je doet en wilt met je leven en kunt alles ook heel goed analyseren. Als iets niet naar je zin is, probeer je ook actief om daar wat aan te doen.

Rare kwast
Je post erg negatief en hulpeloos in mijn ogen. Ik zou je dan graag een duwtje in de rug willen geven, de goede kant op, maar heb altijd het idee dat ik je er mee kwets en je dat niet wilt horen.

Leonoor
Je komt op me over als een hele lieve meid, die anderen probeert te helpen. Je post vaker een tegenreactie naar een ander in het LJH-topic dan dat je iets over/voor jezelf post. Die reacties zijn vaak eye-openers. Ik vind het heel knap dat je dat kunt doen, want ik zou zelf ook wel ooit willen reageren op wat er gepost wordt, maar weet dan geen gepaste reactie.

Moon
Je posts zijn vaak niet erg vrolijk van toon. Je maakt je erg druk over wat anderen van je vinden. Volgens mij zou het leven voor jou een stukje makkelijker zijn als je dat van je af kon zetten (maar dat is natuurlijk veel makkelijker gezegd dan gedaan). Want volgens mij ben je een aardige meid om mee om te gaan en zijn alle twijfels niet zo nodig.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2007, 12:55
Verwijderd
Citaat:
Aragnabite schreef op 11-02-2007 @ 17:55 :
Sterrenmeisje
Lijkt me een heel zachtaardig persoontje dat volgens mij onzekerder is dan ze zich doet voorkomen op het forum.Maar dat vind ik eigelnijk wel schattig. Ze heeft goede adviezen en ik vind haar toch wel een zonnetje in huis op het forum.

Nare Man

Ergerde ik me vroeger groen en geel aan deze zeer directe forummer, tegenwoordig kan ik deze directheid juist heel erg waarderen. Wind nergens doekjes om en heeft een sterke eigen persoonlijkheid. Iemand die ik stiekem wel bewonder om zijn sterke eigenschappen. [/B]
wilde eigenlijk dit topic niet lezen, uit angst wat mensen over me te zeggen hadden, maar zie enkel dit^ en dat is niet verkeerd! ben wel verbaasd dat ik zo over kom. vind mezelf alles behalve zachtaardig, eerder hard zelfs. maar bedankt! het doet me goed!

en wat Aragnabite zegt over Nare Man, zo denk ik er precies over. jaren geleden kon ik hem wel schieten, nu kan ik bewondering hebben voor zijn manier van in het leven staan.

ik vind het moeilijk dingen over anderen te zeggen, vooral dingen die nog niet eerder genoemd zijn...
zelf vind ik Kruimel, Andijvie, DNMB, Dvine en Miracle en lentekriebel echt schatjes. ze zijn vaak zo positief, en ik krijg het idee dat ze echt meeleven met wat mensen hier posten. dat het ze niet alleen kan schelen, maar dat het hen ook echt iets doet.
van Aragnabite, Leonoor en Gothic kan ik niet echt zo'n goede inschatting maken. Zo vind ik Gothic vaak hard overkomen. maar dan post ze daarna weer iets wat echt te lief en kwetsbaar voor woorden is... En wat hierboven staat over Leonoor, door HaWaHaai, dat is wel helemaal waar

Ik vind eigenlijk iedereen hier geweldig, omdat iedereen zijn eigen kwaliteiten heeft en zijn eigen gevecht.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2007, 16:49
Risce
Risce is offline
Citaat:
Yana schreef op 14-02-2007 @ 23:16 :
Zelfreflectie en reflectie van anderen heeft niets met psychologie te maken? Rare redenering. En daarbij zie ik jou nooit in het LJH topic, dus lijkt het me ook irrelevant voor jou.
maar niet voor jullie
Oud 16-02-2007, 22:25
Verwijderd
Citaat:
Miracle schreef op 15-02-2007 @ 12:21 :

Repelsteel
Je posts zijn moeilijk te doorgronden en vaak op bijzondere tijdstippen
scherp!,
Met citaat reageren
Oud 17-02-2007, 13:30
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik wilde nog even iets over Andijvie zeggen, al is dat niet geheel op het ljh-topic gebaseerd. Maar op de een of andere manier denk ik altijd dat als ik haar irl zou kennen, dat we dan heel gemakkelijk bevriend zouden raken. Het lijkt me echt een aardig meisje. Een sterke persoonlijkheid die niet terugschrikt voor de negatieve kanten.
Oud 17-02-2007, 13:41
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
"al is dat niet geheel op het LJH gebaseert"

Is dat de bedoeling dan van dit topic? Dat zou ik een beetje wrang vinden. Moet je dan ook geregeld in dat topic schrijven om beoordeeld te worden? Lijkt me niet.. toch?
Oud 17-02-2007, 13:45
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Aragnabite schreef op 17-02-2007 @ 14:41 :

Is dat de bedoeling dan van dit topic? Dat zou ik een beetje wrang vinden. Moet je dan ook geregeld in dat topic schrijven om beoordeeld te worden? Lijkt me niet.. toch?
Ik weet niet, het leek me dat het toch voornamelijk om mensen van Psych draait en ik "ken" Andijvie voornamelijk van DK en MT.
Oud 17-02-2007, 13:48
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Oh, okee
Ik baseerde mijn mening ook over het hele forum. Ik zie nare man zelden tot nooit meer in het luchtjehart en sterrenmeisje eigenlijk overal wel een beetje.
Oud 17-02-2007, 13:54
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:

Dat lukt je denk ik ook nooit als je ook elders posts van mensen leest. Je baseert je mening denk ik toch vooral op het totaalbeeld wat je van iemand krijgt (tenminste ik wel).
Oud 17-02-2007, 16:54
Balance
Balance is offline
Citaat:

In de openingspost heeft de TS het wel een paar keer over indrukken op basis van het LJH topic.
Oud 17-02-2007, 19:17
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Oh.. nouja.. dan zal ik wel een zeur zijn, maar het komt nu een beetje over als een voorwaarde, en dan vind ik het wel een tikkie oneerlijk en kan het leiden tot LJH- vervuiling
Oud 17-02-2007, 19:42
wolvin_26
wolvin_26 is offline
Lang niet zo leuk als ik ben.
Oud 18-02-2007, 21:01
XQseMe2
XQseMe2 is offline
Kruimel, Morgan & Saarah zijn forummers waarvan ik altijd het gevoel heb dat ze dingen duidelijk uiteen weten te zetten omdat ze de dingen ook duidelijk zien
Ze zijn altijd eerlijk, oprecht, duidelijk (weer dat woord ) en praktisch.
Krijg je een reactie van hun, dan weet je tenminste waar je aan toe bent.

Zo zijn er nog wel meerdere maar ik kom zo snel niet op de namen
Beloofd bij deze dat ze erbij gezet worden zodra ik het weer weet
Oud 18-02-2007, 23:17
Yab-Yum
Yab-Yum is offline
veel alto's!

aantal vaste mensen die ik inmddels (her)ken!

ennem...over het algemeen een vrij genuanceerd 'lief' forum, vergeleken met fok bijv. waar iedereen elkaar continu afkraakt.
fromBALKAN :D
Er wordt zoveel over mij geklaagd dat ik zo een irritant kind ben, nou, geen een klaag-post over mij hier gevonden, ik kom later terug op het onderwerp
Met citaat reageren
Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Citaat:
XQseMe2 schreef op 18-02-2007 @ 22:01 :
Kruimel, Morgan & Saarah zijn forummers waarvan ik altijd het gevoel heb dat ze dingen duidelijk uiteen weten te zetten omdat ze de dingen ook duidelijk zien

Die drie waardeer ik ook zéér!
Oud 19-02-2007, 22:50
Verwijderd
Citaat:
Vogelvrij schreef op 17-02-2007 @ 14:30 :
Ik wilde nog even iets over Andijvie zeggen, al is dat niet geheel op het ljh-topic gebaseerd. Maar op de een of andere manier denk ik altijd dat als ik haar irl zou kennen, dat we dan heel gemakkelijk bevriend zouden raken. Het lijkt me echt een aardig meisje. Een sterke persoonlijkheid die niet terugschrikt voor de negatieve kanten.
Ow, dat vind ik lief

Jij valt me vooral op MT en DK op, en daar vind ik je ook altijd leuk
Met citaat reageren
Oud 20-02-2007, 00:33
Verwijderd
Citaat:
XQseMe2 schreef op 18-02-2007 @ 22:01 :

Citaat:
Yab-Yum schreef op 19-02-2007 @ 00:17 :
Die drie waardeer ik ook zéér!
Oeh, ik word nog genoemd, ook, en wat een compliment

Er zijn genoeg forummers die opvallen, natuurlijk, maar ik ben er nog niet achter of ik die vaak genoeg voorbij zie komen om ook iets zinnigs te kunnen zeggen en ik ben hier natuurlijk ook niet echt een regular, dus ik denk nog even verder na over dit topic.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2007, 08:45
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
fromBALKAN schreef op 19-02-2007 @ 00:17 :
Er wordt zoveel over mij geklaagd dat ik zo een irritant kind ben, nou, geen een klaag-post over mij hier gevonden, ik kom later terug op het onderwerp
Gelukkig is het ook helemaal niet de bedoeling om te klagen, maar om (positieve) feedback te geven.
Oud 20-02-2007, 12:46
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Citaat:
Waarom voel ik nou aankomen dat hier straks een klaagzang over alle forummers die over jou geklaagd hebben staat?

---

Miracle
Vind ik moeilijk te doorgronden. Haar posts lijken heel gesloten, hoewel ze toch niet weinig schrijft. Ze lijkt me een lieve, betrouwbare meid. Iemand die niet snel op haar kop laat zitten, maar al een bescherming inbouwt door niet al te veel over zichzelf prijs te geven. Medeleven en positiviteit zijn ook twee eigenschappen die ik nog bij Miracle wil noemen.

Daantje_0705
Lijkt me een hele intelligente maar wel kwetsbare meid. Er zijn al veel moeilijkheden op haar pad gekomen maar ze slaat zich er toch elke keer doorheen. Veel positiviteit en luchtigheid en een vechtersmentaliteit waar ik wel jaloers op ben. Al heb je dat zelf misschien niet helemaal door, dat je zo'n vechtertje bent.

~~dolce~~
Wat ben jij gegroeit de afgelopen jaren. Het gaat nog steeds niet zo goed met je, maar ik zie in ieder geval een stuk meer rust in je posts dan toen ik je pas hier leerde kennen en zag schrijven. Waar je vaak jezelf onderuit haalde help je jezelf inmiddels ook steeds meer overeind. Ik vind je iemand die heel erg trots mag zijn op wat ze tot nu toe bereikt heeft, omdat je ook zo heel veel zelf hebt moeten doen.

Moon
Ik krijg de indruk dat je vaak heel erg diep zit, maar toch laat je dit niet blijken op een manier die me stoort. Je straalt veel vriendelijkheid uit en bent ondanks dat je het zelf zo moeilijk hebt toch ook hier en daar een schouder om op te leunen voor anderen. Ik hoop alleen dat je jezelf niet altijd ten koste van andere wegcijfert? Ik moest denken aan de term 'muurbloempje' maar omdat ik je niet in het echte leven ken lijkt het me niet helemaal netjes om je zo te noemen. Je lijkt me in ieder geval een hele lieve meid, van het soort dat ik graag tot mijn vrienden zou rekenen.
Oud 20-02-2007, 14:31
Sagana
Sagana is offline
Citaat:
Morgan schreef op 20-02-2007 @ 01:33 :
Oeh, ik word nog genoemd, ook, en wat een compliment
Wow, inderdaad. Ik wist niet dat mensen zo over mij dachten (weten jullie zeker dat jullie niet Sarah bedoelen? ), maar ik vind het wel enorm leuk.
Oud 21-02-2007, 18:27
Verwijderd
ik heb echt bewondering voor Darkfairy, aangezien ze zich echt probeert meer open te stellen de laatste tijd. ik hoop voor haar dat het ook echt helpt om haar hart wat meer te luchten. en ik hoop dat ze het prettig vind om, nu ze wat meer en opener post, wat meer feedback te krijgen. ik vind dat ze een dikke knuffel verdient!!
Met citaat reageren
Oud 21-02-2007, 19:00
Roosje
Roosje is offline
Citaat:
sterrenmeisje schreef op 21-02-2007 @ 19:27 :
ik heb echt bewondering voor Darkfairy, aangezien ze zich echt probeert meer open te stellen de laatste tijd. ik hoop voor haar dat het ook echt helpt om haar hart wat meer te luchten. en ik hoop dat ze het prettig vind om, nu ze wat meer en opener post, wat meer feedback te krijgen. ik vind dat ze een dikke knuffel verdient!!
Ja en dat vind ik ook van Rare Kwast. Props!
Oud 21-02-2007, 19:21
moon
moon is offline
@Hawaai en @Aragnibite: Wat jullie schrijven klopt heel goed denk ik, en ik vind wat jullie geschreven hebben ook heel aardig! Bedankt ervoor!
Oud 21-02-2007, 20:39
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Aragnabite schreef op 20-02-2007 @ 13:46 :
Miracle
Vind ik moeilijk te doorgronden. Haar posts lijken heel gesloten, hoewel ze toch niet weinig schrijft. Ze lijkt me een lieve, betrouwbare meid. Iemand die niet snel op haar kop laat zitten, maar al een bescherming inbouwt door niet al te veel over zichzelf prijs te geven. Medeleven en positiviteit zijn ook twee eigenschappen die ik nog bij Miracle wil noemen.
Het blijft een openbaar forum hé, dus ik let wel op wat ik post...
Oud 22-02-2007, 13:33
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Citaat:
Miracle schreef op 21-02-2007 @ 21:39 :
Het blijft een openbaar forum hé, dus ik let wel op wat ik post...
Klopt. Alleen valt me bij jou op dat je daar bewuster van lijkt dan anderen forummers. In positieve zin wat meer gesloten dus.
Oud 26-02-2007, 09:38
XQseMe2
XQseMe2 is offline
Citaat:
HvJ schreef op 20-02-2007 @ 09:45 :
Citaat:
Gelukkig is het ook helemaal niet de bedoeling om te klagen, maar om (positieve) feedback te geven.
Wou net zeggen, anders had je over mij toch al tig x een klaagpost gezien moeten hebben?!
Reageren

Regels voor berichten