![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Beetje gemeen, want het is wel leedvermaak. ![]()
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() en wat Aragnabite zegt over Nare Man, zo denk ik er precies over. jaren geleden kon ik hem wel schieten, nu kan ik bewondering hebben voor zijn manier van in het leven staan. ik vind het moeilijk dingen over anderen te zeggen, vooral dingen die nog niet eerder genoemd zijn... zelf vind ik Kruimel, Andijvie, DNMB, Dvine en Miracle en lentekriebel echt schatjes. ze zijn vaak zo positief, en ik krijg het idee dat ze echt meeleven met wat mensen hier posten. dat het ze niet alleen kan schelen, maar dat het hen ook echt iets doet. van Aragnabite, Leonoor en Gothic kan ik niet echt zo'n goede inschatting maken. Zo vind ik Gothic vaak hard overkomen. maar dan post ze daarna weer iets wat echt te lief en kwetsbaar voor woorden is... En wat hierboven staat over Leonoor, door HaWaHaai, dat is wel helemaal waar ![]() Ik vind eigenlijk iedereen hier geweldig, omdat iedereen zijn eigen kwaliteiten heeft en zijn eigen gevecht. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Jij valt me vooral op MT en DK op, en daar vind ik je ook altijd leuk ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() Er zijn genoeg forummers die opvallen, natuurlijk, maar ik ben er nog niet achter of ik die vaak genoeg voorbij zie komen om ook iets zinnigs te kunnen zeggen en ik ben hier natuurlijk ook niet echt een regular, dus ik denk nog even verder na over dit topic. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() --- Miracle Vind ik moeilijk te doorgronden. Haar posts lijken heel gesloten, hoewel ze toch niet weinig schrijft. Ze lijkt me een lieve, betrouwbare meid. Iemand die niet snel op haar kop laat zitten, maar al een bescherming inbouwt door niet al te veel over zichzelf prijs te geven. Medeleven en positiviteit zijn ook twee eigenschappen die ik nog bij Miracle wil noemen. Daantje_0705 Lijkt me een hele intelligente maar wel kwetsbare meid. Er zijn al veel moeilijkheden op haar pad gekomen maar ze slaat zich er toch elke keer doorheen. Veel positiviteit en luchtigheid en een vechtersmentaliteit waar ik wel jaloers op ben. Al heb je dat zelf misschien niet helemaal door, dat je zo'n vechtertje bent. ![]() ~~dolce~~ Wat ben jij gegroeit de afgelopen jaren. Het gaat nog steeds niet zo goed met je, maar ik zie in ieder geval een stuk meer rust in je posts dan toen ik je pas hier leerde kennen en zag schrijven. Waar je vaak jezelf onderuit haalde help je jezelf inmiddels ook steeds meer overeind. Ik vind je iemand die heel erg trots mag zijn op wat ze tot nu toe bereikt heeft, omdat je ook zo heel veel zelf hebt moeten doen. Moon Ik krijg de indruk dat je vaak heel erg diep zit, maar toch laat je dit niet blijken op een manier die me stoort. Je straalt veel vriendelijkheid uit en bent ondanks dat je het zelf zo moeilijk hebt toch ook hier en daar een schouder om op te leunen voor anderen. Ik hoop alleen dat je jezelf niet altijd ten koste van andere wegcijfert? Ik moest denken aan de term 'muurbloempje' maar omdat ik je niet in het echte leven ken lijkt het me niet helemaal netjes om je zo te noemen. Je lijkt me in ieder geval een hele lieve meid, van het soort dat ik graag tot mijn vrienden zou rekenen. ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
|||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Beleidszaken |
Onduidelijkheid omtrent de definitie van beledigingen en de toegestane vocabulaire. Verwijderd | 392 | 04-04-2011 16:19 | |
De Kantine |
Ranking the Scholieren #3 Geel | 500 | 16-10-2010 14:57 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #56 Fantôme | 500 | 17-02-2009 21:33 | |
Verhalen & Gedichten |
Dit-wil-ik-even-kwijt-topic! Nijn* | 501 | 24-09-2005 21:28 | |
Beleidszaken |
Screening fb's deel II Nona | 311 | 27-06-2005 20:46 | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn verhaal: Afscheid tiram | 71 | 20-12-2003 13:30 |