Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
t kan natuurlijk ook zo zijn dat dat wel gezegd is, maar dat je dat gewoon niet vermeldt ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar het moet voor haar een vreselijke date geweest zijn...
||
Citaat:
![]() nee ik ben gewoon naief, denk nog dat sommige jongens interesse in je tonen als ze alleen maar vrienden willen zijn hehe
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
sex sex sex blablablaaaa |
![]() |
||
Citaat:
![]() Geweldig topic verder trouwens! Ik heb zelf eigenlijk maar 1 date die 'minder' was, maar dat was gewoon een kwestie van niet klikken. Meisje met wie ik gezoend had in een cafe had ik uitgevraagd om wat te gaan eten (bij de Beurs op de Neude), bleek dus dat we 0.0 overeenkomsten hadden. Was verder een erg leuk meisje om te zien, maar ze had de verkeerde kleren aan, weinig ambities, was niet al te snugger en de dingen die haar interesseerden (waren er niet zoveel) boeiden mij niet, en de dingen die mij interesseerden (boeken, films, hockey) daar kwam van haar ook geen feedback op terug. Het hoogtepunt van de date was dat er opeens 3 brandweerwagens voor het cafe stonden, en we er allemaal uitgejaagd werden omdat er een keukenbrandje was ![]() Verhaal; niet van mezelf, maar van een vriendin van me: Ze had een of andere kerel opgescharreld in een cafe, eerst kreeg ik van d'r te horen hoe leuk ze 'em wel niet vond, maar op een gegeven moment werd die kerel echts iets te enthousiast. Zat haar constant te SMSen, 3 keer op een dag 'gewoon' te bellen (ze is een type bij wie dat nogal averechts werkt) en het toppunt was toen een of andere brief/mailtje waarin hij stelde dat hij zich geen toekomst zonder haar voor kon stellen. Zij "moet je eens opletten!" en heeft het nogal bot afgekapt. Helaas snapte hij de "sorry, maar ik voel niks voor je dus wil ik het hier bij laten" niet zo goed, en bleef maar SMSen. Let wel, de personen in kwestie zijn voorbij de 25, dan verwacht je dat ze wat meer ervaring hadden. Heeft best lang geduurd voordat hij d'r mee ophield. Nou goed, we waren op een gegeven moment uit, zij zo van "KUT! Daar heb je 'em!" Ik zo van "Hey! Da's P!" Toen kon ik haar vertellen dat ik hem kende omdat 'ie ook een hockeytrainer was, en ik toevallig geregeld had dat hij de week erna de training over zou nemen van mij. Hij heeft het nog een paar keer geprobeert, maar 2 volledige damesteams kennen nu alle details, dus daar kan 'ie het wel bij vergeten ![]() |
![]() |
||
Citaat:
een vriendinnetje van mij had gezegd dat zoenen net voelde alsof je een hondenspeeltje in je mond had (zo'n rubber ding, vraag me niet waarom ze dat zei) dus de eerste keren dat ik zoende moest ik steeds daaraan denken..! ot: nog een erge date, was niet mijn date maar een vriend van mij.. hij was al een half jaaar heel erg verliefd op een meisje en eindelijk durfde die der op een date te vragen (het was zo lief hoe zenuwachtig hij was) 2 uur onder weggeweest met bus,trein enz.. was ze niet thuis.. heeft hij anderhalf uur gewacht voor dat ze thuis kwam. Ze vertelde dat ze bij der vriendje van daan kwam en dus liever niet een date met hem wilde. maar dat ze geen nee had durven zeggen toen is hij na haar 5 minuten te hebben gezien weer naar huis gegaan (anderhalf uur terug) ik praat nog steeds niet met haar.. wat een kut streek
||
Citaat:
omg, zo erg... ![]() voor de rest is dit een geweldig topic ![]() ![]() ik heb nog niet veel dates gehad, maar bij de ergste tot nu toe was met de neef van mijn vriendin haar vriendje, gingen we met zijn 4en iets gaan drinken, met de bedoeling dat we elkaar zouden leren kennen, DIE GAST HEEFT GEEN WOORD TEGEN MIJ GEZEGD!! ![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ze woont nu in Polen, en heeft het daar naar haar zin. Ze was/is niet suïcidaal. En die date vond zij juist een van de meest grappige dates ooit.. En ja ik schrijf dit in derde persoon, gewoon omdat ik dat leuk vind. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Vrouwen bakken er soms ook niks van. In mijn ergste geval moest ik zelfs kokhalsen omdat ik dat hele ding in me keel kreeg, VRESELIJK !
||
Citaat:
![]() DeadNation hier tegenkomen btw ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Verder leuke verhalen en leuk topic ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters. Dreamerfly | 106 | 28-12-2004 21:45 | |
ARTistiek |
[verhaal] Spiegelbeeld Tegenbeeld. Verwijderd | 8 | 11-09-2002 19:19 |