Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-03-2007, 20:25
Floris_22
Avatar van Floris_22
Floris_22 is offline
Days Of Wine And Roses

Jack Lemmon en Lee Remmick spelen verrassend geloofwaardig 2 alcolholisten, die langzamerhand de controle verliezen en beide hun baan kwijtraken.
Ook de ontkenning en schaamte is goed in beeld gebracht. En wat heerlijk weer eens een origineel einde. En Jack Lemmon stijgt steeds meer op mijn lijstje met favoriete acteurs.
__________________
Roger Thornhill: "The Moment I meet an attractive woman, I have to start pretending I have no desire to make love to her".
Advertentie
Oud 05-03-2007, 22:03
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Dinalfos schreef op 05-03-2007 @ 17:46 :
Norbit
Waarom?
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 05-03-2007, 22:21
Verwijderd
Wil eigenlijk Fight Club afkijken maar dat wordt zo laat
Oud 05-03-2007, 22:47
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
Juice schreef op 05-03-2007 @ 23:03 :
Waarom?
Sneak Preview.
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Oud 05-03-2007, 22:48
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Dinalfos schreef op 05-03-2007 @ 23:47 :
Sneak Preview.
Genaaid.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 06-03-2007, 06:57
niña
Avatar van niña
niña is offline
Cursed en Titanic voor de zondagavond.

De tweede was zoveel beter
__________________
“I have a friend who is a stripper. You’re much happier than her.”
Oud 06-03-2007, 07:41
DanielC
Avatar van DanielC
DanielC is offline
Ik had er gisterochtend al zin in, en 's avonds was het dan eindelijk weer zo ver. Werckmeister Harmoniak kijken! En wat was het weer ongelofelijk goed. Vooral de
Spoiler
. Ja, het is maar zelden dat er zulke mooie dingen gemaakt worden. Ik hoop dat z'n nieuwe film (the man from london) vlug af is en ik die in de bios kan gaan bekijken!
__________________
Willem was in zijn leven een doorzetter.
Oud 06-03-2007, 12:20
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
De pilot van Twin Peaks. Geen film, maar wel anderhalf uur genieten. Spanning, humor, geweldige dialogen, goede soundtrack en krankzinnige personages. Dale Cooper is geweldig, die misplaatste grijns en die overbodige informatie die hij de hele tijd geeft. Andy en Lucy hebben ook lekker geschifte bijrolletjes. Beste dramaserie die er is.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 06-03-2007, 13:00
Verwijderd
Silmido : Koreaanse heroic bloodshed film, die ondanks het hoge 'hollywood-gehalte' erg amuserend is. 3.5/5
Oud 06-03-2007, 14:04
Verwijderd
Fight Club voor de zoveelste keer, blijft geweldig.
Oud 06-03-2007, 17:13
KIET
Avatar van KIET
KIET is offline
Sahara samen gezien met mijn oma; we vinden allebei de Cussler/Pitt boeken erg leuk en zelf vind ik de film ook erg leuk. Nu dus ook voor de vijfde keer gezien. Goed, hij is een beetje overdreven, maar dat is nou eenmaal Hollywood en bovendien zijn de boeken ook altijd wat aan de sterke kant. Vooral Al Giordino (Steve Zahn) en Sandecker (William H. Macy) zijn enorm sterk gecast en wat mij betreft de sterkste punten van de film. Mooi gefilmd, leuke dialogen en actiescenes en een goede soundtrack. Je moet alleen niet teveel aan de geloofwaardigheid tillen, maar verder is het een vermakelijke combinatie tussen James Bond en Indiana Jones.
__________________
KIET: "We are not here to create disorder, we are here to protect disorder!"
Wanted: 30 Chinamen and a zeppelin for elaborate practical joke.
Oud 06-03-2007, 17:24
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
DanielC schreef op 06-03-2007 @ 08:41 :
Ik had er gisterochtend al zin in, en 's avonds was het dan eindelijk weer zo ver. Werckmeister Harmoniak kijken! En wat was het weer ongelofelijk goed. Vooral de
Spoiler
. Ja, het is maar zelden dat er zulke mooie dingen gemaakt worden. Ik hoop dat z'n nieuwe film (the man from london) vlug af is en ik die in de bios kan gaan bekijken!
Ghehehe... de eerste opzet van mijn recensie over die film werd op de UU afgeschoten als zijnde "veel te persoonlijk en ongebalanceerd uitermate negatief". Wat een ko-lerefilm, werkelijk waar. 145 minuten niets. Maar de boodschap is niet duidelijk, het is van een Oost-Europeaan en het bestaat uit het filmen van mensen die niets doen, dús het zal wel goed zijn?

Voor de uiteindelijke versie heb ik er nog wat positieve dingen ingestopt, die ik echter maar heel vaag of niet onderschrijf. Uit mijn eerste opzet (score blijft uiteraard onvermeld in UU-recensie):

Werckmeister Harmoniák (2000)

[...]

Alles wat er tussenin [tussen beginscène en eindscène] ligt, heb ik persoonlijk niet als erg boeiend ervaren. [...] Ik ben ervan overtuigd dat dit alles een belangrijke diepe betekenis heeft, dat alles ergens symbool voor staat, maar vraag me niet wat. [...] Dat maakt de film niet meteen slecht, maar persoonlijk vond ik er weinig aan. Dat komt dus door de onduidelijkheid, maar ook door het trage tempo. De film bestaat uit extreme long shots. Elk detail van een dagelijkse handeling wordt in beeld gebracht, elke alledaagse gebeurtenis van begin tot einde. Hoewel de shots vaak prachtig zijn, gaat het al snel vervelen dat er niets gebeurt (behalve dus aan het begin en einde). Het overgrote deel gaat over het rondwandelen van Janos in zijn dorp en ook daar zal wel een betekenis achter steken, maar ik vond het in ieder geval dodelijk saai.

1/5

Nog erger dan Umberto D. of Jules et Jim.
Oud 06-03-2007, 17:45
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
M

Meesterlijke thriller van Fritz Lang. De eerste helft van de film leunt vooral op het dreigende gevoel van de aanwezigheid van een moordenaar, die nauwelijks in beeld komt (nog te vaak, trouwens; ik had hem liever het eerste deel van de film helemaal niet gezien). Mooie, sterke beelden zoals de lege stoel achter het lege bord van een meisje dat niet voor het eten is komen opdagen, haar eenzaam wegwaaiende ballon en natuurlijk het affiche waarop staat dat er een moordenaar gezocht wordt, waarop de schaduw van een man verschijnt.
Op het moment dat het bekend is wie de moordenaar is en het volk hem gaat opjagen, verliest de film zijn spanning een beetje omdat de moordenaar geen gevaar meer vormt. De speech van Peter Lorre aan het einde is wel weer erg mooi.
De maatschappijkritiek die Lang met het laatste shot lijkt te geven, staat mijnsinziens haaks op de rest van de film en verbaasde me dan ook.

Verder een interessante, selectieve sound track (let op: twee woorden, dus inclusief dialoog en geluidseffecten) en wat aardig actuele thema's.

4/5, als het opjagen van de moordenaar niet zo lang had geduurd had ik zeker een 5/5 gegeven.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 06-03-2007, 17:52
DanielC
Avatar van DanielC
DanielC is offline
Och, ik kan me best voorstellen dat er mensen zijn die er niets aanvinden. Ik had ook wel verwacht dat jij het niets zou vinden, Mark. Je moet er een beetje van houden denk ik. Voor mij kan het allemaal niet traag en langzaam genoeg. Ik hou van die lange shots, zeker als alles zo prachtig gefotografeerd is. Als ik Werckmeister Harmoniak kijk dan raak ik in een soort van hypnose, wordt ik helemaal opgezogen in de grauwe sfeer die de film uitademd, en juist doordat alles tot zulke details in beeld gebracht wordt ben ik me meer dan ooit bewust van mijn omgeving. En dat is niet mijn slaapkamer.

Ik snap trouwens ook wel dat je zulke nagatieve reacties krijgt over dat eerste stukje. Je moet niet zo neerkijken op mensen die iets héél mooi vinden dat jij niets vind "het is van een oost-europeaan, en er gebeurt niets, dús moet het wel goed zijn". Je gaat er gelijk vanuit dat mensen het mooi vinden om een bep. imago van filmkenner o.i.d. op te houden. Dat moet je niet doen.
__________________
Willem was in zijn leven een doorzetter.

Laatst gewijzigd op 06-03-2007 om 17:56.
Oud 06-03-2007, 18:31
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Bij sommige figuren is dat ook zo. Je kunt mij niet wijsmaken dat er iemand is die plezier beleeft aan een twintig minuten durende shot van een schijtende woestijnrat met hooikoorts. Om het maar eens even bij een geloofwaardig voorbeeld te houden.
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Oud 06-03-2007, 18:32
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
DanielC schreef op 06-03-2007 @ 18:52 :
Ik snap trouwens ook wel dat je zulke nagatieve reacties krijgt over dat eerste stukje.
Ik had het ook verwacht, en de negatieve commentaren waren geheel terecht. Ik had alleen bij het schrijven van de eerste opzet niet zo'n zin, vandaar...

Citaat:
Je moet niet zo neerkijken op mensen die iets héél mooi vinden dat jij niets vind
Oh, maar dat doe ik ook niet. Ik kan het soms niet begrijpen, maar neerkijken zal ik niet doen. Een reactie zoals die van Hulot/HenkMul zal ik dan ook niet geven.

Citaat:
"het is van een oost-europeaan, en er gebeurt niets, dús moet het wel goed zijn". Je gaat er gelijk vanuit dat mensen het mooi vinden om een bep. imago van filmkenner o.i.d. op te houden. Dat moet je niet doen.
Dat was meer om jou te stangen. Maar je kunt niet ontkennen dat er wel degelijk mensen zijn die doen alsof ze van bepaalde films houden omdat dat zo artistiek veranrwoord overkomt.
Oud 06-03-2007, 18:38
Verwijderd
Citaat:
DanielC schreef op 06-03-2007 @ 18:52 :
Voor mij kan het allemaal niet traag en langzaam genoeg. Ik hou van die lange shots, zeker als alles zo prachtig gefotografeerd is.
Wat vond je eigenlijk nog van Uzak (omdat je het gekocht had en ik erg benieuwd ben wat anderen ervan vinden) ?
Oud 07-03-2007, 00:03
Verwijderd
Eragon (8/10) Goede film, mooie beelden en gaaf verhaal
Oud 07-03-2007, 00:18
Whappie
Avatar van Whappie
Whappie is offline
spacy traag en tof

blueberry de film

voor diegene die de comics lezen is het een wazige cutfilm die niets met de comic serie te maken heeft
voor elke cinema liefhebber is het een sterk staaltje van editing en cinematografie.

(probeer het alleen met ondertiteling te kijken, het engelse deel is nog wel te begrijpen maar als ze indiaans gaan praten zonder ondertiteling is het niet te volgen.)
__________________
<< nu: XTRA-whappie >>
Oud 07-03-2007, 07:33
DanielC
Avatar van DanielC
DanielC is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 06-03-2007 @ 19:32 :
Dat was meer om jou te stangen. Maar je kunt niet ontkennen dat er wel degelijk mensen zijn die doen alsof ze van bepaalde films houden omdat dat zo artistiek veranrwoord overkomt.
Ja, oké. Die zijn er zeker.

Citaat:
Kenjirro schreef op 06-03-2007 @ 19:38 :
Wat vond je eigenlijk nog van Uzak (omdat je het gekocht had en ik erg benieuwd ben wat anderen ervan vinden) ?
Ik heb 'm nog niet gezien. Wilde 'm vorige maand gaan kijken, maar was niet zo in de stemming. Misschien donderdagavond of anders vrijdag.
__________________
Willem was in zijn leven een doorzetter.
Oud 07-03-2007, 10:16
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Une vierge chez les morts vivants

Een meisje gaat voor de lezing van haar vader's testament naar een oud huis met familieleden die haar nooit aankijken, nog meer geschifte figuren en een ebbehouten fallus. Dan gebeuren er allerlei dingen die voor ieders eigen interpretatie openstaan. Nadat er 'fin' in beeld gestaan heeft volgt er nog een tien minuten lange, ogenschijnlijk ongerelateerde scène.

Zoals vaak bij Jess Franco: vreemde, droomachtige sfeer, schitterende muziek en natuurlijk zeer amateuristisch gefilmd. De camera zwiept koortsachtig heen en weer alsof Franco ter plekke bedenkt wat hij gaat doen, en het zou me niets verbazen als dat ook zo was. Ook de zoomfunctie wordt weer naar hartelust gebruikt. Om gek van te worden.

Gave film. Met tieten, overigens.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 07-03-2007, 10:18
Whappie
Avatar van Whappie
Whappie is offline
Clerks 1

jezus, wat een koningsfilm!!!

gewoon fucking goed
argumenten zijn voor pussies
__________________
<< nu: XTRA-whappie >>
Oud 07-03-2007, 10:57
Larry Flint
Larry Flint is offline
Children of men

Beetje vage film maar wel vermakelijk.
__________________
All I'm guilty of is bad taste.
Oud 07-03-2007, 14:23
Verwijderd
Citaat:
DanielC schreef op 07-03-2007 @ 08:33 :

Ik heb 'm nog niet gezien. Wilde 'm vorige maand gaan kijken, maar was niet zo in de stemming. Misschien donderdagavond of anders vrijdag.
Oké Uzak zit vol met lange mooie shots. Ik kon er de traagheid zeer waarderen (niet in alle films overigens).
Oud 07-03-2007, 15:27
first eror
first eror is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 06-03-2007 @ 18:24 :
Ghehehe... de eerste opzet van mijn recensie over die film werd op de UU afgeschoten als zijnde "veel te persoonlijk en ongebalanceerd uitermate negatief". Wat een ko-lerefilm, werkelijk waar. 145 minuten niets. Maar de boodschap is niet duidelijk, het is van een Oost-Europeaan en het bestaat uit het filmen van mensen die niets doen, dús het zal wel goed zijn?

Voor de uiteindelijke versie heb ik er nog wat positieve dingen ingestopt, die ik echter maar heel vaag of niet onderschrijf. Uit mijn eerste opzet (score blijft uiteraard onvermeld in UU-recensie):

Werckmeister Harmoniák (2000)

[...]

Alles wat er tussenin [tussen beginscène en eindscène] ligt, heb ik persoonlijk niet als erg boeiend ervaren. [...] Ik ben ervan overtuigd dat dit alles een belangrijke diepe betekenis heeft, dat alles ergens symbool voor staat, maar vraag me niet wat. [...] Dat maakt de film niet meteen slecht, maar persoonlijk vond ik er weinig aan. Dat komt dus door de onduidelijkheid, maar ook door het trage tempo. De film bestaat uit extreme long shots. Elk detail van een dagelijkse handeling wordt in beeld gebracht, elke alledaagse gebeurtenis van begin tot einde. Hoewel de shots vaak prachtig zijn, gaat het al snel vervelen dat er niets gebeurt (behalve dus aan het begin en einde). Het overgrote deel gaat over het rondwandelen van Janos in zijn dorp en ook daar zal wel een betekenis achter steken, maar ik vond het in ieder geval dodelijk saai.

1/5

Nog erger dan Umberto D. of Jules et Jim.
Mhaha, mijn gok is dat het te subjectief werd bevonden omdat je het woord 'ik' in elke zin gebruikt.
Oud 07-03-2007, 15:35
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
first eror schreef op 07-03-2007 @ 16:27 :
Mhaha, mijn gok is dat het te subjectief werd bevonden omdat je het woord 'ik' in elke zin gebruikt.
In de roos.

Overigens zie ik heus wel in dat de film meer verdient dan een 1/5, natuurlijk. 1/5 is -zoals bij alle recensies die ik hier neerzet- mijn persoonlijke, subjectieve oordeel.

Nowhere in Africa (Nirgendwo in Afrika) (2001)

Joods gezin ziet in de jaren ’30 de bui in Duitsland hangen en vlucht naar Afrika. Het dochtertje kan er goed aarden en heeft het prima naar haar zin, maar vader en moeder groeien steeds verder uit elkaar. Ze worden ook nog tijdelijk van elkaar gescheiden, vrouwtje gaat vreemd, dochtertje naar kostschool, maar eigenlijk is niets echt dramatisch of onoverkomelijk. Alle gebeurtenissen hebben slechts een tijdelijke impact, maar raken je als kijker totaal niet. Het is allemaal wel aardig, ook erg mooi gefilmd (het Afrikaanse landschap is prachtig), maar ook erg doorsnee, net als de acteerprestaties.

Score: 2,5/5
Oud 07-03-2007, 17:37
neok
Avatar van neok
neok is offline
das leben das anderen:
goede film, mooi verhaal

letters from iwo jima:
ook mooie film, beetje cliché en neigt soms naar iets te melodramatische stukken af, maar blijft goede oorlogsfilm vanuit een eens ander standpunt gefilmd (van de japanse kant).

brick:
zalige film !
schept een sfeer waar je je volledig in kan leven, zot verhaal, beste film die ik dit jaar al heb gezien.

babel:
ook prachtige film, moet je gezien hebben, de onmacht komt perfect over op je.

the departed:
lekkere film, lekkere actie !

ex-drummer:
ja is algemeen bekend dat ie grof is, wou hem toch eens zien, niks bijzonders maar wel leuk amusement.
Oud 07-03-2007, 19:00
samoth
samoth is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 07-03-2007 @ 16:35 :
[B]In de roos.

Overigens zie ik heus wel in dat de film meer verdient dan een 1/5, natuurlijk. 1/5 is -zoals bij alle recensies die ik hier neerzet- mijn persoonlijke, subjectieve oordeel.
Houden zo. Ik heb liever een mening, en niet zo'n verdraaid algemeenbeeld van wat goed zou moeten zijn.
Oud 08-03-2007, 00:24
Verwijderd
The 3 rooms of melancholia sterk
Oud 08-03-2007, 08:45
Rooster
Avatar van Rooster
Rooster is offline
SANTA'S SLAY
grote gemene kerstman is de zoon van satan.
de eerste minuten waarin hij een gezin uitmoord en later als hij in de stripbar vecht, dat zijn eigenlijk de enige spectaculaire stukken van de film, verder een beetje saai.
Maar Bill Goldberg is wel een geniale Evil Santa
net3/5
Oud 08-03-2007, 09:49
niña
Avatar van niña
niña is offline
Sin City weer eens. Wat blijft hij toch gaaf. Deadly little Miho ^_^
__________________
“I have a friend who is a stripper. You’re much happier than her.”
Oud 08-03-2007, 18:20
Verwijderd
Slithers
Begin is saai, middenstuk leuk en grappig, eind lame
Oud 08-03-2007, 19:35
JanDeVries
Avatar van JanDeVries
JanDeVries is offline
Music & Lyrics
In het kader van hersenloos vermaak.
__________________
De huidarts vond het allemaal dermate logisch.
Oud 08-03-2007, 22:04
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Burton's The planet of the apes.

Een paar mooie beelden en gave apenmake-up (veel vetter dan die CGI-shit), maar het is vaak moeilijk te geloven dat deze vrij slappe actiefilm van Tim Burton is. Irritant acteerwerk en dat gegrom van die kutapen ging me op mijn zenuwen werken. Dat mensenjong dat steeds mee wilde vechten was ook waardeloos, opgeflikkerd met zulke personages.
De clou waar Burton mee komt over het ontstaan van de apenplaneet is wel weer gaaf, maar het einde snap ik niet.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 08-03-2007, 22:54
Verwijderd
Citaat:
Juice schreef op 08-03-2007 @ 23:04 :
De clou waar Burton mee komt over het ontstaan van de apenplaneet is wel weer gaaf, maar het einde snap ik niet.
Ik wel, maar ik ben 'm vergeten
Oud 08-03-2007, 23:08
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 08-03-2007 @ 23:54 :
Ik wel, maar ik ben 'm vergeten
Spoiler
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 08-03-2007, 23:32
Cesar
Avatar van Cesar
Cesar is offline
Perfume: The Story of a Murderer

Echt boeiend. Ik verveelde me echt geen seconde. Alleen die laatste 20/15 minuten... Vanaf daar vond ik het allemaal wat minder. Voor de rest echt een mooie film.
Oud 09-03-2007, 00:14
Darko
Avatar van Darko
Darko is offline
Before Sunrise/Before Sunset
Heerlijke films.
8.0/10 en 8.5/10
__________________
I've got a PhD in Horribleness.
Oud 09-03-2007, 22:07
Verwijderd
Volver

De films van Almodóvar zijn me tot nu toe wel aardig bevallen (Hable con ella, Todo sobre mi madre) maar deze is ver beneden alle peil. Het begint allemaal wel aardig, maar wordt vanaf
Spoiler
steeds slechter. Het sláát gewoon nergens op. Ook zijn de reacties van de personages bij alle 'ontdekkingen' ongeloofwaardig en slecht uitgewerkt.

Heel zonde, want zonder die vage plotontwikkelingen had het gewoon een mooi, integer drama kunnen zijn.

5/10
Oud 09-03-2007, 23:36
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Mary (2005)

Uiterst vervelende, prekerige film over het Christelijke geloof. De titel en de recensies doen je geloven dat het gaat over Maria Magdalena, of over de vrouw die haar speelde in een film en ging geloven dat zij Maria was, maar dat is niet zo. Deze Mary vormt maar een fractie van de film, die eigenlijk gaat over Forest Whitaker wiens vrouw in het ziekenhuis belandt waarna hij zijn geloof in Jezus terugvindt. Blabla, preek preek, huil huil. Een boel zijlijntjes die niet worden afgemaakt en een verhaal dat nergens naartoe zwabbert.

2/5
Oud 10-03-2007, 00:03
Verwijderd
Zijn er hier trouwens mensen die op Moviemeter.nl zitten?
Oud 10-03-2007, 00:06
Verwijderd
Citaat:
N00dles schreef op 10-03-2007 @ 01:03 :
Zijn er hier trouwens mensen die op Moviemeter.nl zitten?
Ja ik
Oud 10-03-2007, 00:44
BendeBen
Avatar van BendeBen
BendeBen is offline
Pan's Labyrinth

erg nice

Spoiler
__________________
man, it must be great being you watching me.
Oud 10-03-2007, 07:19
DanielC
Avatar van DanielC
DanielC is offline
28 Days Later... is dan eindelijk het meesterwerk van Danny Boyle. Geniaal.
__________________
Willem was in zijn leven een doorzetter.
Oud 10-03-2007, 08:39
bbyn
bbyn is offline
Thirteen Days => over de Cubacrisis, Koude Oorlog...
ook al weet ik steeds al hoe het afloopt, 't is zo spannend!
alleen wel eng dat het echt gebeurd is...
__________________
"Once I asked Jesus : How much do you love me? He said: this much. He stretched His arms and died for me!"
Oud 10-03-2007, 09:40
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
N00dles schreef op 10-03-2007 @ 01:03 :
Zijn er hier trouwens mensen die op Moviemeter.nl zitten?
Yes sir
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Oud 10-03-2007, 10:28
Verwijderd
Taegukgi hwinalrimyeo (2004) : Goede koreaanse oorlogfilm die het niet erg vind in cliches te vallen en eerlijk gezegd vind ik het hier ook niet erg. Betere film dan de net zo hollywood-achtige Silmido. 4/5
Oud 10-03-2007, 14:29
niña
Avatar van niña
niña is offline
Mr. & Mrs. Smith

en ik heb hem nu wel uitgekeken! Maar ja, ach.. film.
__________________
“I have a friend who is a stripper. You’re much happier than her.”
Oud 11-03-2007, 00:15
Verwijderd
Little Miss Sunshine

Haha, briljante film. Geweldige quotes ook en het einde is lekker echt en niet zo gemaakt, zoals je het tegenwoordig te vaak ziet.
Oud 11-03-2007, 01:07
BendeBen
Avatar van BendeBen
BendeBen is offline
Broken Flowers

relaxte film.
Bill Murray blijft grappig
__________________
man, it must be great being you watching me.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio Welke film, bitches. Welke film. (nummero zoveel +1)
DanielC
3 06-04-2007 11:50


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:54.