Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Om te beginnen moet je in ieder geval al je gebouwen repareren die beschadigd zijn of worden. Vervolgens kan je op de gebouwen die je hebt klikken, of op de tabs onder je radar, om dingen te bouwen. Ik raad je aan enkele rifle gun soldiers te maken, deze zijn erg goed tegen suicide soldiers. Op deze manier kan het wel. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Als ik de patch geschiedenis 1.0 -> 1.2 lees dan hebben ze overigens al wat aan de Scrin veranderd omdat ze anders te machtig waren. Citaat: · Scrin Mastermind's Teleport Units ability maximum range reduced. · GDI Engineers, Nod Saboteurs, and Scrin Assimilators can no longer capture structures when under the effects of the Scrin's Phase Field support power. · Scrin Storm Column cost / build time increased to 3,000 credits / 30 seconds. · Scrin Buzzer health reduced to 75 and weapon damage type changed to SNIPER. Ik vind vliegtuigen tot nu toe juist flink flut in C&C 3. Een beetje afweer en je bent er zo 6-9 kwijt uit een vlucht van 12, waarvan de helft hun bommen nog niet kunnen droppen. Met RA 2 was het gewoon game over als er 12 geallieerde jets te dichtbij kwamen, om over die Koreaanse dingen nog maar te zwijgen.
||
Citaat:
Nod's stealth bombers zijn ook best krachtig, maar hebben hetzelfde probleem als eigenlijk alle units van nod; ze hebben gewoon een zwaar tekort aan armor om te overleven. Nod is trouwens vooral goed als je snel upgrade, en dan mass builds doet. Scorpion tanks zijn best machtig met hun laserupgrade, zeker voor 800 gold per tank. |
![]() |
||
Citaat:
Ter vergelijking: Scorpion kost 800. Benodigd: alleen War factory. De laser upgrade vereist welliswaar Tech center en kost geloof ik 2000, maar dat is te vergelijken met de rail gun upgrade van 3000 voor de Mammoth. In de tijd dat GDI een kamp opzet, kan je als Nod al een flink leger scorpions hebben, en meestal een kamp wel wegvagen. Stealth tanks doen bizarre hoeveelheden schade, trouwens, dus zijn ook wel de moeite waard eventueel. |
![]() |
||
Citaat:
dit vind ik zelf de beste tweak uit de patch hoeveel games ik wel niet gewonnen heb door alleen een mastermind en een handvol engenieers
||
Citaat:
Ik vond de NOD eenheden juist sterker. In Tiberium Sun betekende uncloaken binnen bereik van een eenheid dat die stealth tank in een klap toast was. Nu moest ik toch met een flink stel verdedigers nog behoorlijk wat vuurkracht loslaten eer ik een paar van die dingen vernielt had. Die stealth bombers haal je ook niet neer als ze de buitenste ring van de verdediging aanvallen; op het moment dat ze gedetecteerd worden droppen ze namelijk al hun bommen. Dit in tegenstelling tot de firehawk die met mobiele luchtverdediging flink uit te dunnen is voordat ze überhaupt de buitenkant van je basis bereiken.
||
Citaat:
Nod heeft in dit spel best een leuke vuurkracht, ze gaan alleen consequent neer op armor. Elk unit van hun heeft of light, of medium armor, en dat is gewoon heel moeilijk als je tegen mammoths moet vechten. Een groep Stealth tanks kan echt heel destructief zijn, zolang ze niet teveel onder vuur liggen. Ik vind beide vliegtuigen wel aardig. Stealthbombers doen alleen volgens mij minder schade dan de Firehawk, dat is een beetje jammer. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
trouwens het is gewoon dezelfde skirmish menu en opties die battle for middle earth ook had (ook een rts van ea) precies gekopieerd ![]()
|
|