Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-04-2007, 16:31
jozua
jozua is offline
ok hier even de domste vrag van het maar dus deze moetenjullie wel kunnen beantwoorden.

In de eerste missie (haha) van de GDi capaign moet je in north carolina een oude basis terugpakken en ingebruik nemen baracks bouwen en dan 3 gdi units trainen en dan ??????

ik heb gelezen powerplants maken (kan ik niet) watchtowers maken(kan niet),,,ik weet niet wat te doen,,,te erg voor woorden idd,,,maar ik zit wel vast!!!

echt niet te geloven ik zal wel iets HEEEl simpels over het hoofd zien maar Ik zie het effe niet,,alle andere gespeeld ging altijd prima,,,,,wie helpt mij er effe uit ??

thnx
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-04-2007, 16:41
Verwijderd
Staat powerplants/watchtowers maken bij je objectives(=knop rechtsbovenin)? Is je construction yard dan niet vernietigd ofzo?

En als je dat van plants/WT's ergens van een walkthrough hebt ofzo, even bij je objectives kijken wat daar precies staat.

Laatst gewijzigd op 05-04-2007 om 16:45.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2007, 18:39
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
jozua schreef op 05-04-2007 @ 17:31 :
echt niet te geloven ik zal wel iets HEEEl simpels over het hoofd zien maar Ik zie het effe niet,,alle andere gespeeld ging altijd prima,,,,,wie helpt mij er effe uit ??
Leeft je MCV/Construction Yard nog, en zo ja, heb je het ding 'uitgevouwen'?
Oud 05-04-2007, 19:59
jozua
jozua is offline
ja er is nix stuk behalve de 1 powerplant die altijd wordt stuk gemaakt door die suiciders die binnen komen rennen,,,,,ik heb all knopjes gehad maar kan nergens die powerplant vinden,,,en in mijn objectives staat allen 3 units maken ,,heb ik gedaan,,barack bouwen,,,heb ik gedaan en opslag voor tiberium bouwen (silo ) heb ik ook gedaan.

ik snap er de balle van
Met citaat reageren
Oud 06-04-2007, 10:19
Blaf
Blaf is offline
als die suicide poppetjes komen aanrennen zou je al watchtowers kunnen maken.

ga gewoon alles langs . gebouwen, verdedegingen , en personeel en bouw daar gewoon alles van
Oud 06-04-2007, 10:30
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
jozua schreef op 05-04-2007 @ 17:31 :
ok hier even de domste vrag van het maar dus deze moetenjullie wel kunnen beantwoorden.

In de eerste missie (haha) van de GDi capaign moet je in north carolina een oude basis terugpakken en ingebruik nemen baracks bouwen en dan 3 gdi units trainen en dan ??????

ik heb gelezen powerplants maken (kan ik niet) watchtowers maken(kan niet),,,ik weet niet wat te doen,,,te erg voor woorden idd,,,maar ik zit wel vast!!!

thnx
Typ normaal alsjeblieft.

Om te beginnen moet je in ieder geval al je gebouwen repareren die beschadigd zijn of worden. Vervolgens kan je op de gebouwen die je hebt klikken, of op de tabs onder je radar, om dingen te bouwen. Ik raad je aan enkele rifle gun soldiers te maken, deze zijn erg goed tegen suicide soldiers. Op deze manier kan het wel.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2007, 11:25
Blaf
Blaf is offline
valt het iemand op dat de scrin enorm overpowerd zijn?
in skirmish met ene heel leger van mammoths kan ik gene eens door een verdedeging komen van die storm turrets en bombaderen heeft ook geen zin want ze zijn ook nog pwnage tegen vliegtuigen.

plus zij hebben zulke sterke vliegtuigen dat je als een simpel gdi anti aircraft wel 5 min moet knallen om hem uit de lucht te halen.
Oud 07-04-2007, 12:57
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Woef schreef op 07-04-2007 @ 12:25 :
valt het iemand op dat de scrin enorm overpowerd zijn?
in skirmish met ene heel leger van mammoths kan ik gene eens door een verdedeging komen van die storm turrets en bombaderen heeft ook geen zin want ze zijn ook nog pwnage tegen vliegtuigen.

plus zij hebben zulke sterke vliegtuigen dat je als een simpel gdi anti aircraft wel 5 min moet knallen om hem uit de lucht te halen.
Ik heb er tot nu toe in de missies nog niet echt problemen mee gehad. Ik zit wel pas in de 2e gdi missie tegen hun, though.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2007, 15:47
Verwijderd
Ze zijn idd nogal sterk. Ik heb de laatste missies tegen de Scrin niet op hard kunnen voltooien, gewoon omdat die krengen maar niet dood wilden, en mijn units maar al te graag.

Een goed gebalanceerd leger kon nog wel eens een gaatje in die verdediging slaan......alhoewel ik vaak blij was dat er maar een paar gebouwen kapot hoefden, en niet die hele basis.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2007, 16:37
Blaf
Blaf is offline
probeer maar een skirmish tegen ze te doen hard en dan ai op turtle zetten dan krijg je haast een bos van die krengen en is er geen gat meer in te slaan.

(hoewel een goede speler er natuurlijk voor zorgt dat het nooit zo ver komt)
Oud 07-04-2007, 17:13
Daboman
Daboman is offline
Ik vind hem echt heel erg leuk. Voor mij laat hij supreme commander ver achter zich. Alleen jammer dat ik er een nieuwe PC voor moest aanschaffen, m'n oude is net te zwak

Ik heb te weinig gespeeld om wat goeds te kunnen zeggen van de balance though. Ik hoop dat het minder erg is met die scrin vliegtuigen dan dat het lijkt hier.

Ik kom van world of warcraft, het is vooral het multiplayer aspect dat me trekt. Vroeger speelde ik RTS games als warcraft III, starcraft en enkele C&C games. Is dat voordeel van de scrin echt zo erg dat multiplayer niet leuk meer is, of valt dat juist wel mee? Verder hoor ik dat multiplayer vrij professioneel is opgezet dus dat is dan wel weer mooi
Oud 07-04-2007, 19:48
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Correctie, ze zijn toch best wel irritant. Vooral qua vliegtuigen word ik niet goed van ze, 3 GDI anti air batteries krijgen die dingen pas enigszins snel dood, en in die tijd heeft zo'n vliegtuig al flinke schade op mijn basis gedaan. (Aan de andere kant, moet je de vliegtuigen van GDI eens zien. Als je er daar 12 van hebt, kan je de meeste camps makkelijk aan, indien er niet teveel anti air staat )Ik denk dat de balans wel een beetje in hun voordeel ligt, maar niet enorm ofzo. Ze zijn qua vuurkracht echt niet heel sterk, en de meeste units zijn best traag. Het enige wat ik jammer vind is het bereik van sommige units. Die is zo groot dat ze mijn defensive stuctures kunnen raken, zonder in bereik ervan te komen. Resultaat: mijn verdediging wordt kapot geschoten, en ik kan er weinig tegen doen.

Het is wel een cool spel verder, though.

@Daboman, de kans is groot dat ze niet gebruikt mogen worden bij multiplayers. Dit is ook gebeurd bij Yuri's leger bij RA2 Yuri's revenge. Dit gebeurd dan omdat anders iedereen dat leger is, wat het spel minder leuk maakt.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2007, 19:54
Blaf
Blaf is offline
ja maar dark probeer maar eens een rush tegen te houden van die krengen daar heb je wel een zilion van die aa batteries nodig.
Oud 07-04-2007, 20:14
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Woef schreef op 07-04-2007 @ 20:54 :
ja maar dark probeer maar eens een rush tegen te houden van die krengen daar heb je wel een zilion van die aa batteries nodig.
True, true. Maar probeer je eens te verdedigen tegen een zooi Fire Hawks. Écht niet dat jij die allemaal neerhaalt op tijd.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2007, 20:24
Blaf
Blaf is offline
Citaat:
Dark Phoenix schreef op 07-04-2007 @ 21:14 :
True, true. Maar probeer je eens te verdedigen tegen een zooi Fire Hawks. Écht niet dat jij die allemaal neerhaalt op tijd.
met die storm dingen wel zelfs al doe je die stratosphere dinges en laat je ze neerkomen op een plek op de map 2 schoten en ze zijn allemaal dood
Oud 07-04-2007, 22:27
mepsteen
mepsteen is offline
kep een vraag:

is het het kopen waartd?
Oud 07-04-2007, 22:41
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
mepsteen schreef op 07-04-2007 @ 23:27 :
kep een vraag:

is het het kopen waartd?
Waard wel ja.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2007, 00:11
Verwijderd
Enige wat kut is, is Nod, geen enkele sterkte units..
GDI - Tankrush
Scrin - Aircraft rush
Met citaat reageren
Oud 08-04-2007, 00:41
airbag
airbag is offline
Citaat:
Daboman schreef op 07-04-2007 @ 18:13 :
Ik vind hem echt heel erg leuk. Voor mij laat hij supreme commander ver achter zich. Alleen jammer dat ik er een nieuwe PC voor moest aanschaffen, m'n oude is net te zwak
Ik vraag mij af hoe je C&C 3 met SupCom kunt vergelijken als de eerste al te zwaar is voor je pc. SupCom is naar mijn ervaring ongeveer 3x zo veeleisend, waardoor ik er vanuit moet gaan dat je die sowiezo op minimum niveau hebt moeten draaien. Het jammere is dat juist bij SupCom het grafische gedeelte (vooral van experimental units en massale battles) indrukwekkend is, wat je dan niet volledig mee hebt kunnen krijgen.. Tenzij je het niet op je eigen pc hebt gespeeld natuurlijk...
Met citaat reageren
Oud 08-04-2007, 09:32
Daboman
Daboman is offline
Goed punt. Ik heb supreme commander geprobeerd op een andere, sterkere PC. Net als C&C3 trouwens. Dus dat had je bij het juiste eind.

@Dark phoenix: het zou wel een teleurstelling zijn. YR multiplayer weet ik niet zoveel van maar in single player (skirmish) kon je geloof ik wel met yuri's leger spelen. Ik vraag me af waarom ze dan dat leger zo ver hebben uitgewerkt als we het niet eens mogen gebruiken in multiplayer. Dat was dan een stuk beter geregeld met de demonen en de naga in warcraft III; die waren niet ontwikkeld tot een volledig speelbaar ras.

Het zou ook kunnen zijn dat ze de scrin gaan nerfen, daar hoop ik dan maar op
Oud 08-04-2007, 09:59
Blaf
Blaf is offline
Citaat:
mepsteen schreef op 07-04-2007 @ 23:27 :
kep een vraag:

is het het kopen waartd?
dat wel
Oud 08-04-2007, 12:37
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Daboman schreef op 08-04-2007 @ 10:32 :
Goed punt. Ik heb supreme commander geprobeerd op een andere, sterkere PC. Net als C&C3 trouwens. Dus dat had je bij het juiste eind.

@Dark phoenix: het zou wel een teleurstelling zijn. YR multiplayer weet ik niet zoveel van maar in single player (skirmish) kon je geloof ik wel met yuri's leger spelen. Ik vraag me af waarom ze dan dat leger zo ver hebben uitgewerkt als we het niet eens mogen gebruiken in multiplayer. Dat was dan een stuk beter geregeld met de demonen en de naga in warcraft III; die waren niet ontwikkeld tot een volledig speelbaar ras.

Het zou ook kunnen zijn dat ze de scrin gaan nerfen, daar hoop ik dan maar op
Je kon in single player alleen tégen Yuri spelen. In Skirmish kon je zijn leger wel gebruiken, maar was hij eigenlijk te sterk. In multiplayer kon je hem eerst wel gebruiken, maar later is hij weggehaald, doordat praktisch iedereen yuri ging wezen..
Met citaat reageren
Oud 08-04-2007, 15:53
Twanos
Twanos is offline
Citaat:
Dark Phoenix schreef op 08-04-2007 @ 13:37 :
Je kon in single player alleen tégen Yuri spelen. In Skirmish kon je zijn leger wel gebruiken, maar was hij eigenlijk te sterk. In multiplayer kon je hem eerst wel gebruiken, maar later is hij weggehaald, doordat praktisch iedereen yuri ging wezen..
je kunt nog steeds met yuri spelen hoor.. Alleen kickt iedereen je meteen de game uit.
Oud 08-04-2007, 23:03
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Bhudda schreef op 08-04-2007 @ 01:11 :
Scrin - Aircraft rush
4 bloodhounds en 4 firehawks onder de voorselectietoets als mobiele luchtdefensie naast je afweerkannonen zodat die schepen geen voordeel halen aan hun bereik, works miracles.

Als ik de patch geschiedenis 1.0 -> 1.2 lees dan hebben ze overigens al wat aan de Scrin veranderd omdat ze anders te machtig waren.

Citaat:
· Scrin Mastermind's Teleport Units ability maximum range reduced.
· GDI Engineers, Nod Saboteurs, and Scrin Assimilators can no
longer capture structures when under the effects of the Scrin's
Phase Field support power.
· Scrin Storm Column cost / build time increased to 3,000 credits
/ 30 seconds.
· Scrin Buzzer health reduced to 75 and weapon damage type
changed to SNIPER.

Ik vind vliegtuigen tot nu toe juist flink flut in C&C 3. Een beetje afweer en je bent er zo 6-9 kwijt uit een vlucht van 12, waarvan de helft hun bommen nog niet kunnen droppen.

Met RA 2 was het gewoon game over als er 12 geallieerde jets te dichtbij kwamen, om over die Koreaanse dingen nog maar te zwijgen.
Oud 09-04-2007, 00:05
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
T_ID schreef op 09-04-2007 @ 00:03 :
4 bloodhounds en 4 firehawks onder de voorselectietoets als mobiele luchtdefensie naast je afweerkannonen zodat die schepen geen voordeel halen aan hun bereik, works miracles.

Als ik de patch geschiedenis 1.0 -> 1.2 lees dan hebben ze overigens al wat aan de Scrin veranderd omdat ze anders te machtig waren.

Citaat:
· GDI Engineers, Nod Saboteurs, and Scrin Assimilators can no
longer capture structures when under the effects of the Scrin's
Phase Field support power.
· Scrin Storm Column cost / build time increased to 3,000 credits
/ 30 seconds.
· Scrin Buzzer health reduced to 75 and weapon damage type
changed to SNIPER.

Ik vind vliegtuigen tot nu toe juist flink flut in C&C 3. Een beetje afweer en je bent er zo 6-9 kwijt uit een vlucht van 12, waarvan de helft hun bommen nog niet kunnen droppen.

Met RA 2 was het gewoon game over als er 12 geallieerde jets te dichtbij kwamen, om over die Koreaanse dingen nog maar te zwijgen.
Ben ik niet met je eens. Dat 2e vliegtuig van GDI is echt heel krachtig, met een stuk of 12 vernietig je praktisch alles. Ongeacht of er afweergeschut staat. Daarbij heb je ook nog hun teleport upgrade..
Nod's stealth bombers zijn ook best krachtig, maar hebben hetzelfde probleem als eigenlijk alle units van nod; ze hebben gewoon een zwaar tekort aan armor om te overleven.

Nod is trouwens vooral goed als je snel upgrade, en dan mass builds doet. Scorpion tanks zijn best machtig met hun laserupgrade, zeker voor 800 gold per tank.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2007, 00:43
Verwijderd
Als je dan een hoop mammoths+een paar rigs voor je krijgt ben je nog steeds een beetje kansloos hoor. Ground assault tegen GDI heeft totaal geen zin.

Het nadeel van NOD is gewoon dat ze wel leuk stealth hebben, maar alle turrets stealth detecten. Dat voordeel is dus 0.0 als je een basis wilt raiden. Tenzij je eerst je stealth bombers sact om alle turrets te slopen, maar dat kost gewoon teveel geld.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2007, 01:13
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
superduck schreef op 09-04-2007 @ 01:43 :
Als je dan een hoop mammoths+een paar rigs voor je krijgt ben je nog steeds een beetje kansloos hoor. Ground assault tegen GDI heeft totaal geen zin.

Het nadeel van NOD is gewoon dat ze wel leuk stealth hebben, maar alle turrets stealth detecten. Dat voordeel is dus 0.0 als je een basis wilt raiden. Tenzij je eerst je stealth bombers sact om alle turrets te slopen, maar dat kost gewoon teveel geld.
Mammoths kosten 2500 per stuk, en heeft als vereiste een War factory + tech center van 4000. Een Rig is nog eens 2000. Dus voor je uberhaupt een leger hebt dat zo krachtig is, moet je al flink geinvesteerd hebben.

Ter vergelijking: Scorpion kost 800. Benodigd: alleen War factory. De laser upgrade vereist welliswaar Tech center en kost geloof ik 2000, maar dat is te vergelijken met de rail gun upgrade van 3000 voor de Mammoth.

In de tijd dat GDI een kamp opzet, kan je als Nod al een flink leger scorpions hebben, en meestal een kamp wel wegvagen.

Stealth tanks doen bizarre hoeveelheden schade, trouwens, dus zijn ook wel de moeite waard eventueel.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2007, 10:40
Blaf
Blaf is offline
Citaat:
T_ID schreef op 09-04-2007 @ 00:03 :

Citaat:
.

dit vind ik zelf de beste tweak uit de patch hoeveel games ik wel niet gewonnen heb door alleen een mastermind en een handvol engenieers
Oud 09-04-2007, 11:30
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
superduck schreef op 09-04-2007 @ 01:43 :
Simpele milities met een confessor upgrade. Paar van die confessor granaten op die mammoets, en tegen de tijd dat de stukjes gebraden militie in het rond vliegen zijn de mammoths vrolijk elkaar in puin aan het schieten.

Ik vond de NOD eenheden juist sterker. In Tiberium Sun betekende uncloaken binnen bereik van een eenheid dat die stealth tank in een klap toast was. Nu moest ik toch met een flink stel verdedigers nog behoorlijk wat vuurkracht loslaten eer ik een paar van die dingen vernielt had.

Die stealth bombers haal je ook niet neer als ze de buitenste ring van de verdediging aanvallen; op het moment dat ze gedetecteerd worden droppen ze namelijk al hun bommen. Dit in tegenstelling tot de firehawk die met mobiele luchtverdediging flink uit te dunnen is voordat ze überhaupt de buitenkant van je basis bereiken.
Oud 09-04-2007, 13:05
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
T_ID schreef op 09-04-2007 @ 12:30 :
Simpele milities met een confessor upgrade. Paar van die confessor granaten op die mammoets, en tegen de tijd dat de stukjes gebraden militie in het rond vliegen zijn de mammoths vrolijk elkaar in puin aan het schieten.

Ik vond de NOD eenheden juist sterker. In Tiberium Sun betekende uncloaken binnen bereik van een eenheid dat die stealth tank in een klap toast was. Nu moest ik toch met een flink stel verdedigers nog behoorlijk wat vuurkracht loslaten eer ik een paar van die dingen vernielt had.

Die stealth bombers haal je ook niet neer als ze de buitenste ring van de verdediging aanvallen; op het moment dat ze gedetecteerd worden droppen ze namelijk al hun bommen. Dit in tegenstelling tot de firehawk die met mobiele luchtverdediging flink uit te dunnen is voordat ze überhaupt de buitenkant van je basis bereiken.
Dat gaat niet op als ze een railgun upgrade hebben. Dan schieten ze militia zo aan stukken.

Nod heeft in dit spel best een leuke vuurkracht, ze gaan alleen consequent neer op armor. Elk unit van hun heeft of light, of medium armor, en dat is gewoon heel moeilijk als je tegen mammoths moet vechten. Een groep Stealth tanks kan echt heel destructief zijn, zolang ze niet teveel onder vuur liggen.

Ik vind beide vliegtuigen wel aardig. Stealthbombers doen alleen volgens mij minder schade dan de Firehawk, dat is een beetje jammer.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2007, 08:19
Chimera
Chimera is offline
Ben van 't weekend ook met C&C begonnen, zit nu in de 2e missie in europa. De eerste (Sarejevo) was de eerste op Normal die niet meteen lukte, maar dat kwam omdat ik niet doorhad dat je die berichten dat je je MCV moet gaan halen gewoon ff flink moet negeren.

Nu dus Albanie, beetje jammer dat het WEER een missie is waarbij je niet gewoon met een base begint, die vind ik toch eigenlijk veel leuker.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2007, 15:47
airbag
airbag is offline
Die AI is al best pittig op hard, tegen 1 hard Turtle moest ik significant meer opletten dan tegen 'n medium om te winnen. Dat ding had na 'n tijdje de halve map volgebouwd . Vraag me af of hij legaal speelt.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2007, 20:11
Daboman
Daboman is offline
Ik ben nu in de missie in Europa dat je de ionenverstoorders neer moet halen. De derde missie dus. Ik moet zeggen, ik vind het erg leuk. Alleen gingen in de missie hiervoor m'n engineers steeds dood Duurde dus even

Ik heb van andere spelers hier in huis al gehoord dat ze superwapens gaan inzetten, dat gaat nog wat worden. Ik vind t nooit zo leuk als m'n basis in 2 seconden plat wordt gelegd
Oud 11-04-2007, 20:40
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Daboman schreef op 11-04-2007 @ 21:11 :
Ik ben nu in de missie in Europa dat je de ionenverstoorders neer moet halen. De derde missie dus. Ik moet zeggen, ik vind het erg leuk. Alleen gingen in de missie hiervoor m'n engineers steeds dood Duurde dus even

Ik heb van andere spelers hier in huis al gehoord dat ze superwapens gaan inzetten, dat gaat nog wat worden. Ik vind t nooit zo leuk als m'n basis in 2 seconden plat wordt gelegd
Kwestie van voldoende uit elkaar bouwen, meerdere dezelfde gebouwen maken, en zorgen dat je op tijd een legertje vliegtuigen hebt om het gebouw mee neer te halen.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2007, 22:16
Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Dark Phoenix schreef op 11-04-2007 @ 21:40 :
Kwestie van voldoende uit elkaar bouwen, meerdere dezelfde gebouwen maken, en zorgen dat je op tijd een legertje vliegtuigen hebt om het gebouw mee neer te halen.
Het komt wel goed, ik heb al 9 jaar ervaring met RTS games Ik verzin wel iets.
Oud 12-04-2007, 10:25
Martok
Martok is offline
Hey mensen,

Vraagje in GDI missie 12, in Stuttgart kun je een intelligence briefing krijgen, weet iemand misschien hoe want na 2 keer proberen is het nog steeds me niet gelukt die briefing te krijgen.
Ik heb al wat meerdere sites afgegaan maar daarin wordt het niet vermeld
Oud 12-04-2007, 16:06
Blaf
Blaf is offline
alle secundaire objectives halen
Oud 12-04-2007, 16:34
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Dark Phoenix schreef op 11-04-2007 @ 21:40 :
En uiteraard ConYard inklappen en gaan verrijden als de superweapon afteller op nul staat. Gebouwen die onder een Ion Cannon effect komen prompt verkopen voor wat geld terug..
Oud 12-04-2007, 16:36
Chimera
Chimera is offline
Is het trouwens mogelijk in Skirmish superweapons uit te schakelen? Medium tegenstanders gaan standaard rechtstreeks voor een superweapon en daar heb ik niet erg veel zin in.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2007, 16:37
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Chimera schreef op 12-04-2007 @ 17:36 :
Is het trouwens mogelijk in Skirmish superweapons uit te schakelen?
Uiteraard. Genoeg schade aanrichten en ze zijn uitgeschakeld.
Oud 12-04-2007, 17:32
Blaf
Blaf is offline
Citaat:
Chimera schreef op 12-04-2007 @ 17:36 :
Is het trouwens mogelijk in Skirmish superweapons uit te schakelen? Medium tegenstanders gaan standaard rechtstreeks voor een superweapon en daar heb ik niet erg veel zin in.
ja vliegtuigen die doen dat prima
Oud 12-04-2007, 18:26
airbag
airbag is offline
Eindelijk! Brutal Steamroller met 0% handicap verslagen op Barstow Badlands. Wat 'n verschil tussen hard en brutal .
Met citaat reageren
Oud 12-04-2007, 18:44
Koning
Koning is offline
Eindelijk de volledige versie mogen aanschouwen, nog steeds een dampende drol. EA is in ieder geval wel consequent!
Oud 12-04-2007, 18:48
Martok
Martok is offline
Wederom alle optional objectives gedaan.
Dus 3 man ofzo die gepinned zijn redden en 4 basisen capturen. Ik snap het niet, moet een bug zijn.
Oud 12-04-2007, 21:56
Daboman
Daboman is offline
Bah, die missie viel me erg tegen. Geen superwapen tegen gekregen, ik was eerder met dat stomme Ion Cannon Dat had wel een cool effect trouwens

Op naar het laatste level, daarover hoorde ik ook iets over superwapens. Ik zit nu in lvl 4 van deel IV. Nog 2 levels te gaan als ik het goed heb begrepen.
Oud 12-04-2007, 23:00
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Martok schreef op 12-04-2007 @ 19:48 :
Wederom alle optional objectives gedaan.
Dus 3 man ofzo die gepinned zijn redden en 4 basisen capturen. Ik snap het niet, moet een bug zijn.
Misschien moet je eens wat meer verkennen, sommige objectives krijg je pas als je iets ontdekt...
Met citaat reageren
Oud 12-04-2007, 23:46
Verwijderd
NOD IV.4 nu.

IV.2:
Spoiler

Mja niet echt spoilers ofzo, maar gewoon even voor de zekerheid.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2007, 13:30
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Woef schreef op 12-04-2007 @ 18:32 :
ja vliegtuigen die doen dat prima
Mja. Heb er zelf geen echte problemen mee (behalve als je tegen meer dan 2 hard tegenstanders vecht, om een of andere reden targetten ze allemaal mij ), maar ik zou iets meer opties wel leuk vinden. Dat je bijvoorbeeld geen War Factory kunt bouwen ofzo...
Met citaat reageren
Oud 13-04-2007, 15:52
Blaf
Blaf is offline
Citaat:
Chimera schreef op 13-04-2007 @ 14:30 :
Mja. Heb er zelf geen echte problemen mee (behalve als je tegen meer dan 2 hard tegenstanders vecht, om een of andere reden targetten ze allemaal mij ), maar ik zou iets meer opties wel leuk vinden. Dat je bijvoorbeeld geen War Factory kunt bouwen ofzo...
ja idd of te tech tree kan instellen skirmish zuigt dez game aars...

trouwens het is gewoon dezelfde skirmish menu en opties die battle for middle earth ook had (ook een rts van ea) precies gekopieerd
Oud 13-04-2007, 15:56
Blaf
Blaf is offline
nou ik heb hem van de computer af gehaald tiberium wars is leuk maar doordat ze de skirmisch verneukt hebben (en daar was ik samen met de random map generator) in tiberium sun weken mee bezig. jammer....
Reageren

Regels voor berichten