Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-03-2007, 22:03
*oma*
*oma* is offline
Ik ging vanavond parfum flesjes vullen voor de ladiesnight en nu ruik ik heel erg naar parfum .
Oud 05-03-2007, 22:04
Verwijderd
Citaat:
uuuf schreef op 05-03-2007 @ 22:35 :
Wanneer gaat Jade er eindelijk uit?
Spoiler
Oud 05-03-2007, 22:18
Verwijderd
beter die uren van vanavond worden dus wel uitbetaald
Oud 05-03-2007, 22:24
Verwijderd
Citaat:
terror koekjes schreef op 05-03-2007 @ 22:09 :
Mijn afdelingshoofd vroeg me om enkele 'WERKNEMERS GEZOCHT'-briefjes op te hangen maar er stonden bizar veel spelfouten in en ik ging ze verbeteren (..) en toen zei ik 'ACH JA ER KOMEN TOCH ENKEL DEBIELEN OP AF' en toen lachtten we samen.
Maar wel lachten met twee t's ;p

Laatst gewijzigd op 05-03-2007 om 22:26.
Oud 05-03-2007, 22:36
terror koekjes
terror koekjes is offline
Citaat:
jukeboxxx schreef op 05-03-2007 @ 23:24 :
Maar wel lachten met twee t's ;p
nou en ik ben aangeschoten en geen chef oid

edit nou ja ik ben ook wel een beetje dom!

Laatst gewijzigd op 05-03-2007 om 22:38.
Oud 05-03-2007, 22:45
terror koekjes
terror koekjes is offline
AAAAAAAAAAAAARGBTTT\\ IK WERK DAAR NIET VOOR NIETS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Oud 05-03-2007, 23:50
Moustache
Moustache is offline
Anders had ik even mn sleutels binnen laten liggen toen ik net nog wat ging drinken in de stad
Gelukkig was er een huisgenootje zo attent om de deur nog even open te doen.
Oud 06-03-2007, 00:57
__
__ is offline
ik zag net een vies kutbeestje langs mn bed dus nu durf ik niet te slapen en mn moeder vindt dat ik me aanstel "want jij bent een miljoen keer groter dan dat beest." ja dan nog straks kruipt ie 's nachts in mn mond ofzo
Oud 06-03-2007, 01:51
__
__ is offline
nou ik hou het niet meer vol dus ik ga maar slapen en me overgeven aan de macht van het kleine kutbeestje
Oud 06-03-2007, 01:57
Verwijderd
vandaag ging ik om 12 uur naar bed en werd ik om half 3 wakker gemaakt door een HELS lawaai, namelijk het brandalarm.
(ik woon op campus, intern op de hotelschool dus ik woon zeg maar met 250 eerstejaars over 4 flatten verdeeld op een terrein).

blijkbaar hadiemand op mijn gang de co2 blusser gepakt en was daarmee een beetje gaan liggen rondspuiten ? hij was dronken. het alarm over het hele terrein ging af en IEDEREEN moest naar buiten en toen stonden er 250 mensen buiten in hun pyjama en kwam de brandweer en die waren natuurlijk vet pissig.

brrr ik ben geschrokken
Oud 06-03-2007, 10:10
=zwart wit=
=zwart wit= is offline
ik sliep vannochtend om half 6 dus had ik geen zin om er om half 7 uit te gaan. ik kom 1/4e van de tijd niet op school, maar ze weten daar blijkbaar niet beter . en ik luister nu keine Lösung keinen Ausweg keinen Sinn en dat is nogal van toepassing op mein leben, heden ten dage. vandaag ga ik maar eens 2 boekverslagen maken voor mijn as mondelingen, zodat ik toch het idee bekom íets zinvols gedaan te hebben. keinen sinn.
Oud 06-03-2007, 12:04
biep
biep is offline
heb de hele nacht mn kamer opnieuw ingericht toen m'n nieuwe huisgenootje (beste vriendin) verwelkomd. vervolgens ben ik door m'n gedumpt nadat ik mijn twijfels had geuit om daarna 2 pakken oreo koekjes te eten met vriendin.
Hoorcollege statistiek heb ik maar geskipped en zometeen gaan we wijvefilmpjes kijken.
Daarna moet ik werken en vanavond heel veel caiprinhas drinken
Oud 06-03-2007, 12:49
merels
merels is offline
Citaat:
biep schreef op 06-03-2007 @ 13:04 :
heb de hele nacht mn kamer opnieuw ingericht toen m'n nieuwe huisgenootje (beste vriendin) verwelkomd. vervolgens ben ik door m'n gedumpt nadat ik mijn twijfels had geuit om daarna 2 pakken oreo koekjes te eten met vriendin.
Hoorcollege statistiek heb ik maar geskipped en zometeen gaan we wijvefilmpjes kijken.
Daarna moet ik werken en vanavond heel veel caiprinhas drinken
caipirinha's zijn echt te lekker, vooral met veel rietsuiker(L)

gister heb ik gechilled onder het genot van superlekkere champagne en vanochtend half verslapen voor school en een boekje gekocht. verder heb ik zin om vanavond te schaatsen en daarna aan de wodka met verse limoensap en suiker te gaan.
het is echt kkweer bll
Oud 06-03-2007, 13:00
biep
biep is offline
Citaat:
merels schreef op 06-03-2007 @ 13:49 :
caipirinha's zijn echt te lekker, vooral met veel rietsuiker(L)

jaa, ik heb gister een fles carchaca (oid) gekregen, het basisingredient van n vriend die in brazilie was geweest <3
Oud 06-03-2007, 13:14
RockaholiC
RockaholiC is offline
kusje voor biep!

ik moest vanochtend naar school en molde m'n schoen op de fiets en nu ben ik weer thuis bezig met drie verhaalanalyses die morgen af moeten zijn en ik vermaak me er wel mee
straks komt m'n vriend en gaan we boodschappen doen en koken waarna ik naar een nieuwe aflevering van dh ga kijken en nog meer moet huiswerken. oh en om twaalf uur 's nachts feliciteer ik m'n vriend
Oud 06-03-2007, 14:06
Verwijderd
Ik viel pas om vijf uur in slaap terwijl ik al om twee uur in bed lag vannacht. Vanmorgen heerlijk naar de sauna geweest, nu ga ik mijn huis wat opruimen en wat vrienden smsén of ze komen eten want ik heb zin om lekker te koken.
Sterkte Biep!
Oud 06-03-2007, 14:58
Roosje
Roosje is offline
Ik viel in slaap toen ik in bed lag en nou heb ik mijn fysiotherapie gemist, hurray. En ik heb een gezellig Natuurkundepracticum gedaan met stuiterende knikkers en stuiterballen en en pingpongballen, jawel.
Oud 06-03-2007, 15:04
Verwijderd
Pff, wakker geworden, geconstateerd dat ik nog steeds niet lekker in orde ben. Me d'r toch maar toe gezet naar college te gaan, nog een college gevolgd, boodschappen gedaan. Nu maar eens kijken of ik zo ga werken of niet. Crap.
Oud 06-03-2007, 16:11
Verwijderd
opstaan, wassen, fietspomp van mn beheerder geleend en hem nog een beetje geirriteerd, boodschappen gaan doen, gratis snoep gescoord bij de etos (/me <3 gratis drop), straks koken en vanavond olijven en mona boordevol vreten
Oud 06-03-2007, 16:17
Moustache
Moustache is offline
Veelstelaat wakker geworden, naar de bieb gegaan om hard aan mn essays te werken (gelukt ) door de regen naar college gelopen, waar ik geen pauze kreeg om nog even snel koffie te halen dus werd ik chagrijnig, toen boodschappen gedaan en ehh dat was het wel zon beetje voor vandaag.
Oud 06-03-2007, 17:37
*oma*
*oma* is offline
Ik heb net heerlijk eten gemaakt en opgegeten (penne, kalkoenfilet, rucola, ansjovis, broccoli en danishblue). Straks Bingo en ik heb er zin in!
Oud 06-03-2007, 17:40
Verwijderd
er kwam een interessante filmregisseur naar school dus dat was wel erg gaaf maar nu moet ik engels doen en dat is zo fucked dus ik denk dat ik het maar uitstel en het vannacht onder druk doe
Oud 06-03-2007, 18:54
ragdoll
ragdoll is offline
ik heb gezellig de hele dag op de bank gezeten. Uiterst productief. Heb nog wel een opzet van 3 kantjes voor mn essay over hoeren in elkaar gezet en dat is best een prestatie gezien de fysieke staat waarin ik mij bevind. Misschien is antibiotica wel bevorderlijk voor de studieresultaten
Oud 06-03-2007, 19:28
kuik
kuik is offline
ik ben ziek, maar ik ging wel naar school en daarna heb ik van 1 tot 4 in de bieb gestudeerd!!!! en ik heb de AH tot go in het AMC leeggekocht en toen ik thuiskwam was t alweer half 5 en ging ik bij jones hangen en eten en nu ben ik weer in mn eigen huis en ik word gestalkt door vervelende blokgenoten en mn chokotoffs zijn op
Oud 06-03-2007, 20:31
Metal
Metal is offline
Druk & chaos

En ik heb net 4 blikjes bier gedronken... En nu ben ik al écht hevig aangeschoten.... wtf
Oud 06-03-2007, 20:32
Heroďn Chique
Heroďn Chique is offline
ik heb mijn berg was en mijn berg afwas gedaan en nou is mn kamer n stuk groter .
Oud 06-03-2007, 20:34
Verwijderd
Citaat:
Metal schreef op 06-03-2007 @ 21:31 :
Druk & chaos

En ik heb net 4 blikjes bier gedronken... En nu ben ik al écht hevig aangeschoten.... wtf
4 blikjes bier > limburger .
Oud 06-03-2007, 20:35
Metal
Metal is offline

ik heb ook nog die single malt van je staan. zal ik daar maar aan beginnen?
Oud 06-03-2007, 20:41
Verwijderd
Ik was net bij mijn oma die aan het dood gaan is en dat is best kut.
Oud 06-03-2007, 21:00
Verwijderd

Ik ben lichtelijk chagrijnig aan het worden aangezien mijn Engelse opdracht totaal niet opschiet. Kutkranten.
Oud 06-03-2007, 21:25
Verwijderd
Dead Rising gekocht voor de xbox 360 en menig zombie al laten sneuvelen
Dadelijk nog even repeteren en dan hebben we het een heel eind gehad voor vandaag
Oud 06-03-2007, 21:37
thunder110
thunder110 is offline
Lange dag met colleges, en nu ben ik zelfs te moe om van de bank op te staan om te gaan slapen
Oud 06-03-2007, 22:13
vixen
vixen is offline
Stage, erg leuk, maar druk want er was een fotoshoot. Dat die mensen de hele tijd heen en weer lopen, ok, maar niet zo veel praten dan!!
Toen thuis met een huisgenootje gegeten, tv gekeken en films en nu moet ik gaan slapen maar ik ben nog helemaal niet zo moe!
Oud 06-03-2007, 22:21
Verwijderd
weinig, en morgen is mijn vakantie weer voorbij ik wil niet verder heb ik bedacht dat ik wel naar groezrock wil, nu nog wat vrienden vinden/overhalen om mee te gaan.
Oud 06-03-2007, 22:27
Verwijderd
Mijn ouders zijn vandaag 27 jaar getrouwd en daarom zijn we naar motel west coast geweest.

En het was gaafgaafgaaf
en ik kon bijna alle liedjes!
Oud 06-03-2007, 22:28
Verwijderd
En morgen heb ik stage en daar heb ik niet zo'n zin in dus ik hoop maar dat ze heel de dag lief naar mij luisteren

nu ga ik naar bed.
Oud 06-03-2007, 22:48
espresso
espresso is offline
pfff vandaag ging ik eindelijk maar eens terug naar m'n eigen huis en m'n eigen bed en ik was net een uurtje thuis toen m'n huisgenootje vroeg of ik met d'r meeging naar de tandarts dus ik weeeer naar apeldoorn en toen zijn we even bij m'n moeder langsgeweest waar ik heb gekookt en geld voor een broek heb gescoord en toen gingen we weer terug naar utrecht en heb ik m'n bed verschoont en m'n piratenkist ingeruimd en nu kijk ik filmpjes van m'n broertje en z'n maffe vriendjes in barcelona.
Oud 07-03-2007, 00:10
Carn
Carn is offline
ferm gewerkt @ stage, dikke vertraging wegens nazi-bom @ Houten; thuis wat dingen in elkaar geprakt voor band, wat gedrumt, even niks gedaan. Toen even ergens langs geweest. Morgenvroeg naar school, daarna stage, daarna ergens eten in amsterdam en naar stone sour jeuj.
Oud 07-03-2007, 01:23
Verwijderd
Ik kan niet slapen want ik heb een verkeerd ritme waarin ik 's nachts slechte romannetjes lees en series kijk. Morgen moet ik veel doen maar het enige belangrijke is mijn rekening leegpinnen voordat KPN dat doet.
Oud 07-03-2007, 04:18
Verwijderd
Hmm en ik weet niet waar ik mijn stemkaart heb gelaten.
Oud 07-03-2007, 08:12
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
forever schreef op 06-03-2007 @ 23:27 :
Mijn ouders zijn vandaag 27 jaar getrouwd en daarom zijn we naar motel west coast geweest.

klinkt als een HA motel
Oud 07-03-2007, 09:25
innogen
innogen is offline
Citaat:
Scarlett schreef op 07-03-2007 @ 05:18 :
Hmm en ik weet niet waar ik mijn stemkaart heb gelaten.
Oud 07-03-2007, 09:42
Verwijderd
Oja omg vandaag stemmen! Vette shit.

Mag ik weer de enige politiek betrokkene in huis uithangen en stemkaarten uitdelen die ik in bewaring had genomen en iedereen dwingen om links te stemmen omdat ze wel willen stemmen, maar niks weten over politiek en ook geen zin hebben om naar het stembureau te lopen. Vooral dat laatste is een lieve stok achter de deur, want als ze geen partij doen die me aanstaat dan neem ik hun kaarten niet mee. MUWHAHAHH.
Oud 07-03-2007, 09:45
DeadNation
DeadNation is offline
Vervals gewoon de machtigingen.
Oud 07-03-2007, 09:58
Verwijderd
Hoef ik niet, ze doen vanzelf al wat ik vraag.

Oja, iedereen in Noord-Holland die voor de SP gaat moet kiezen voor Harald Bos, want die is gaaf en hij woont bij mij in de buurt. Hij staat derde op de lijst. Dit is voldoende argumentatie want waarschijnlijk weten jullie nu meer over Harald dan over Dago Wellink.
Oud 07-03-2007, 10:27
Electriq
Electriq is offline
Gisteravond ging ik een vriend opzoeken die met een enorme opgezwollen ontstoken poot terug is gekomen uit Suriname. De poot lag de hele tijd in het zicht Net droomde ik dat mijn zusje bij de Hema werkte maar dat ze er niks van kon en dat ik daarom de klanten maar ging helpen. Toen gaf ze me een stuk vlees en dat at ik op terwijl ik naar mezelf in de spiegel keek en opeens was ik een enge albino met een huidprobleem Gelukkig werd ik wakker gesmst dat iemand mn Richard Cheese-cd was vergeten maar dat ie ook gaat koken vanavond dus dat heft elkaar alweer min of meer op. Toen at ik een chocoladekoekje.
Oud 07-03-2007, 10:28
vixen
vixen is offline
Ik ga vanavond paardrijden, dan pizza eten en dan komt mijn vriendje. De rest van de dag is zo saai.
Oud 07-03-2007, 10:53
Larry Flint
Larry Flint is offline
Vandaag heb ik mezelf uit bed gesleept terwijl mijn te lui was om op te staan dus dat vond ik wel een prestatie toen naar school gegaan om een duits boek te lezen en een duits oefenexamen te maken en nu geniet ik van mijn lunch. Zometeen ga ik een poging doen om verslagen voor school te schrijven maar op de een of andere manier heb ik sinds de vakantie geen motivatie meer dus ik betwijfel of het me zal lukken. Vanavond oppassen.

edit: ik sta versteld; ik heb gewoon al 1 verslag af
edit 2: woohoo en is verslag 2 ook al af!

Laatst gewijzigd op 07-03-2007 om 13:59.
Oud 07-03-2007, 11:18
RockaholiC
RockaholiC is offline
ik ontdekte net zwaar beschimmelde boterhammen in een lang niet gebruikte tas
Oud 07-03-2007, 12:22
biep
biep is offline
vanmorgen halve Islam college geskipt, geen zin. Toen maar de stad in gegaan om te shoppen. Nu statistiek college (brr), zometeen fitnessen en dan eten met vriendinnetjes.

Regels voor berichten