Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-03-2007, 16:31
Jimmy Who?
Jimmy Who? is offline
We zitten ingesneeuwd omdat er een halve meter sneeuw is gevallen vannacht.
Advertentie
Oud 17-03-2007, 16:47
Verwijderd
Citaat:
Jimmy Who? schreef op 17-03-2007 @ 17:31 :
We zitten ingesneeuwd omdat er een halve meter sneeuw is gevallen vannacht.
Dat zijn vaak de beste film, een man wil naar huis maar kan niet thuiskomen. Een beter verhaal heb je niet nodig.

Gister naar The Sounds geweest in Paradiso, toen nog even de kroeg in en toen vroeg naar huis. Vannacht weer werken wat een gekkenhuis zal worden omdat het St Patricks day is. Ook zit ik al twee, drie dagen niet lekker in mijn vel, ik weet hoe het komt maar ik durf er niets aan te doen.
Oud 17-03-2007, 16:53
Broeder
Avatar van Broeder
Broeder is offline
Ik wilde me gaan PREOCCUPEREN met intellectuele zaken, maar toen bood iemand me gratis bier aan dus ging ik maar voor openbaar dronkenschap.
__________________
ENIGSINDS WANNEER?
Oud 17-03-2007, 16:57
knir
Avatar van knir
knir is offline
Citaat:
Jimmy Who? schreef op 17-03-2007 @ 17:31 :
We zitten ingesneeuwd omdat er een halve meter sneeuw is gevallen vannacht.
Hier is ook weer die kksneeuw gevallen, winter mag nou wel eens over zijn.

Verder is het idd St. Patrick's day maar zit ik gezellig aan een paper te werken. Morgen naar de parade though
__________________
i am not a nugget
Oud 17-03-2007, 16:57
Electriq
Avatar van Electriq
Electriq is offline
Vanmorgen kwam ik met veel moeite mn bed uit, me een kwartier vermaakt met (alweer) een ruzie tussen de potten schuin boven me. Daarna naar werk, mn allereerste vriendje ooit kwam langsgelopen met zn moeder en toen was ik in de war
Straks mihoen met saté maken en daarna naar vrienden in Hoogeveen of misschien toch ergens anders heen, ik weet het allemaal nog niet.
__________________
Antsy in my pantsy.
Oud 17-03-2007, 19:44
Verwijderd
Ik heb vandaag alleen eventjes gewerkt en nu zijn the sounds in Ekko en ik ben er niet Zo komt een vriendinnetje en gaan we films kijken
Oud 17-03-2007, 19:49
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
ik heb ook gewerkt en ik was een halfuur te laat het lijkt een gewoonte te worden
daarna ging ik naar de ouders van een vriend van me want ze maken een film voor zijn 21e verjaardag en ik was vroeger zijn verkering dus dat was natuurlijk van belang dus dat ging ik allemaal vertellen voor de camera
verder ging ik naar mn ouders waar we gingen borrelen en toen werd mn moeder pissig omdat er 2 laptops op tafel stonden, ik achter een en mn broer achter de ander, en ze wilde quality time.
daarna gingen we eten en nu zit ik wel lekker op de laptop aan tafel en ik ga straks gemengd zwemmen in de melkweg.
maar eerst nog douchen omkleden etcetc.
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 18-03-2007, 04:41
__
Avatar van __
__ is offline
eehh anders wordt je even na zo'n 3 uur slaap wakker om 05.15 en nu ben ik klaar wakker. jezus waar slaat dit nou weer op
Oud 18-03-2007, 11:37
Verwijderd
ik ging gisteren uit en ben nu alweer wakker we hebben als debielen en robotten staan dansen en mensen achtervolgt die niet met ons op de foto wilden, vermoed ik door fotomateriaal.
Oud 18-03-2007, 12:26
ZerO
Avatar van ZerO
ZerO is offline
Vandaag heb ik een extreme badhair day

Gisteren was ik op een Pleasure party met giegelende vrouwen en vibrators.
__________________
Pardon my French
Oud 18-03-2007, 14:03
Verwijderd
Gister - of nouja, meer vannacht - ging ik Marc Marie Huijbregts kijken en doritos met salsa eten. En vandaag moet ik naar een sweet sixteen verjaardag maar ik wil niet want het is zondag en zondag is niet gemaakt voor verjaardagen.
Oud 18-03-2007, 14:28
Verwijderd
Wát een schijtweer trouwens!
Oud 18-03-2007, 14:35
vixen
Avatar van vixen
vixen is offline
Ik heb echt tot heel laat geslapen, toen heb ik al het eten in de kast opgegeten en toen ben ik gaan douchen. Straks ga ik met de auto naar Utrecht (dat is dus gratis) en dan ga ik vroeg slapen want morgen moet ik mijn rapport bespreken en dat is best eng.
__________________
you spread like peanut butter
Oud 18-03-2007, 14:35
Electriq
Avatar van Electriq
Electriq is offline
Wel naar Hoogeveen dus, daar 'Brick' gekeken. Eerst vond ik het maar een vreemde slechte film maar uiteindelijk was ie wel leuk. Tijdens 'Sideways' viel ik half in slaap, ondanks dat ik van die film hou. Vanmorgen weer met de trein terug en iemand uitgezwaaid die een weekje naar Spanje gaat. Ik ben jaloers
__________________
Antsy in my pantsy.
Oud 18-03-2007, 14:46
STP
Avatar van STP
STP is offline
Citaat:
Electriq schreef op 18-03-2007 @ 15:35 :
Wadz met die joint van gistere?
__________________
http://www.hardebaas.nl | http://hardebaas.hyves.nl
Oud 18-03-2007, 14:47
Electriq
Avatar van Electriq
Electriq is offline
Citaat:
STP schreef op 18-03-2007 @ 15:46 :
op
__________________
Antsy in my pantsy.
Oud 18-03-2007, 15:02
STP
Avatar van STP
STP is offline
Citaat:
Electriq schreef op 18-03-2007 @ 15:47 :
op
Had niet anders verwacht!
__________________
http://www.hardebaas.nl | http://hardebaas.hyves.nl
Oud 18-03-2007, 15:10
Electriq
Avatar van Electriq
Electriq is offline
Citaat:
STP schreef op 18-03-2007 @ 16:02 :
Had niet anders verwacht!
Door Chris.

Mn kachel brult heel hard maar ik krijg het niet warm. Misschien ga ik zo wel slapen. Bah net een oma'tje. Vanavond een feestje ergens. Als die stomme giebelkutten van vorige keer wegblijven ga ik er misschien wel daadwerkelijk heen.
__________________
Antsy in my pantsy.
Oud 18-03-2007, 15:37
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Ik was gisteren met Tonsillitis naar een huisfeestje van de vriendin van mijn broertje en we hebben het moordspel van de lama's gespeeld en ook 'wie ben ik?' en dat was best gaaf.

Vandaag heb ik Tonsillitis versierd met een stel neptattoo's, één op haar bovenarm en eentje gelijk deze. Ze moest voor school namelijk foto's maken van stereotypes en ze was de tattoobabe, en later ook de nerd en de moslimvrouw. Ik was de gaye neo-emo-gothic. Ik voelde me vrij belachelijk maar het was wel lachwekkend.

Vanavond ga ik gehakt maken op Mexicaanse wijze en misschien chillen met moya?
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Oud 18-03-2007, 15:56
neok
Avatar van neok
neok is offline
Citaat:
Electriq schreef op 18-03-2007 @ 15:35 :
Wel naar Hoogeveen dus, daar 'Brick' gekeken. Eerst vond ik het maar een vreemde slechte film maar uiteindelijk was ie wel leuk. Tijdens 'Sideways' viel ik half in slaap, ondanks dat ik van die film hou. Vanmorgen weer met de trein terug en iemand uitgezwaaid die een weekje naar Spanje gaat. Ik ben jaloers
ja brick...in vond hem best goed, speciale sfeer ook
Oud 18-03-2007, 16:19
Verwijderd
Gisteravond kwam er een vriendinnetje langs en dat was heel gezellig hoewel we vandaag al om half11 op moesten staan omdat ik moest werken maar ach. Werken was relaxed aangezien ik werkelijk niets heb gedaan, nu interview met spinvis voorbereiden voor morgen en ik vind het nu al eng
Oud 18-03-2007, 16:27
__
Avatar van __
__ is offline
wat een ontzettende zondag
Oud 18-03-2007, 16:49
Glory
Avatar van Glory
Glory is offline
ik heb een waanzinnige nieuwe liefde (l) (l) (l) (l) (l) (l) x 3000000
__________________
sleep is no friend.
Oud 18-03-2007, 19:27
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
botulismf schreef op 18-03-2007 @ 16:37 :
Ik was gisteren met Tonsillitis naar een huisfeestje van de vriendin van botulismfs broer en we hebben het moordspel van de lama's gespeeld en ook 'wie ben ik?' en dat was best gaaf.
en een spel waarbij je een poppetje moest doorgeven en erachter moest komen waarom je hem niet goed doorgaf.

Vandaag heb ik Tonsillitis versierd met een stel neptattoo's, één op haar bovenarm en eentje gelijk deze. Ze moest voor school namelijk foto's maken van stereotypes en ze was de tattoobabe, en later ook de nerd en de moslimvrouw. Ik was de gaye neo-emo-gothic. Ik voelde me vrij belachelijk maar het was wel lachwekkend.

Vanavond ga ik gehakt maken op Mexicaanse wijze en misschien chillen met moya?

ja dat dus en ik heb als toevoeging dat mijn broers kwamen eten en mij, voor de zoveelste keer in mijn bestaan, tot huilens toe hebben getreiterd en gepest dus nu zit ik lekker aso op mijn kamer en het onweert hier. en ik zag net dat ik niet genoeg geld meer heb om bovenstaande foto's te laten ontwikkelen dus ik hoop dat ik voor dinsdag een euro of twintig erbij heb anders ben ik genaaid.

de tattoo's van botulismf waren trouwens mooier, die met dat hoefijzer is op de foto best pauper gedaan. maar de mijne lekker niet haha
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster

Laatst gewijzigd op 18-03-2007 om 19:30.
Oud 18-03-2007, 19:31
ragdoll
Avatar van ragdoll
ragdoll is offline
de hele dag heb ik in de bioscoop gezeten bij een symposium over Stalins Terreur en dat was bijzonder interessant nu moet ik nog een boek uitlezen over de ddr dus ik weet weer whatsup wat communisme en dergelijke betreft.
__________________
april is the cruellest month
Oud 18-03-2007, 20:49
kuik
Avatar van kuik
kuik is offline
brrrrrrr ik zit gevangen in kudelstaert bij mijn ouders en ik verveel me als een malle en ik ga pas morgen weer naar amsterdam
__________________
hangin' out after a rad day on the hill.
Oud 18-03-2007, 20:55
Verwijderd
kwam om 12 uur thuis van een feest en de rest van de dag gechilled met een vriend. Net even fijn gepraat en nu douchen
Oud 18-03-2007, 21:43
pollewop
Avatar van pollewop
pollewop is offline
Gisteren gegeten bij Hotel New York en naar Das Leben der Anderen geweest. Allebei .
__________________
Napaku. 'Cause it isn't the rush of remembering, it's just mush
Oud 18-03-2007, 23:59
Verwijderd
om 8 uur wakker geworden, hele dag op de ijsbaan gespendeerd en naar de sneeuw in dord gekeken...
Oud 19-03-2007, 00:01
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
ik heb zojuist een heel interview uit mn duim gezogen.
deadline is morgen om 11 uur, eigenlijk straks dus al.
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 19-03-2007, 00:07
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Op familiebezoek geweest, waar de kleine nichtjes steeds drukker en drukker werden totdat er eentje met haar hoofd tegen de punt van de tafel viel... Net even bij een vriend langs geweest om zijn nieuwe kapsel te bezichtigen en toen heb ik hem al mijn wax-achtige-producten in de maag gesplitst. Nu heb ik zin om te roken, maar ik wil niet naar buiten, want het is koud en ik wil dat mijn vriendje thuis komt om me te vergezellen, maar hij is nog aan het gangsteren bij Method Man.
__________________
I love mittens made out of kittens
Oud 19-03-2007, 06:14
Verwijderd
De laatste paar dagen kan ik me ergeren aan mensen die maar aan me blijven vragen of het wel goed met me gaat, soms vragen ze het wel drie keer per avond. Vanmiddag wil ik mijn huis opruimen en wachten op iemand die me toch niet belt
Oud 19-03-2007, 08:56
Larry Flint
Larry Flint is offline
Zaterdag een feestje van een vriendin gehad wat erggg gezellig was daarna samen met mn vriendje bij mij thuis geslapen, zondag naar zijn huis gefietst en gerelaxt, 's avonds lekker gegeten en een stuk van harry potter gekeken haha. Vanochtend moesten we een half uur door die smerige natte sneeuw fietsen dus vond ik dat ik wel even vrij mocht nemen tot half 1. Om half 1 dus naar school en daarna weet ik het nog niet echt.
__________________
All I'm guilty of is bad taste.
Oud 19-03-2007, 09:20
espresso
espresso is offline
er is hier geen sneeuw te zien

gister ben ik veel te vroeg opgestaan om m'n gast de deur uit te schoppen want die moest op tijd terug, en daarna heb ik eigenlijk de hele dag niets meer uitgevoerd. de verwarming en warmwater deden het niet dus naarrrr.
vandaag ga ik bij supermarkten dozen verzamelen voor de verhuizing, vanavond naar ons nieuwe huis zodat we de kamers kunnen opmeten en daarna ga ik met m'n moeder mee naar m'n hooometown want ik heb vakantie en trek de chaos hier niet zo meer.
__________________
make a cute remark, i'm keeping score.
Oud 19-03-2007, 09:22
Verwijderd
Hoppa ik ben toegelaten tot mijn opleiding!!
Oud 19-03-2007, 09:23
Verwijderd
gefeliciteerd dude!
Oud 19-03-2007, 09:28
Larry Flint
Larry Flint is offline
ja gefeliciteerd
__________________
All I'm guilty of is bad taste.
Oud 19-03-2007, 10:05
Larry Flint
Larry Flint is offline
Ik krijg net te horen dat de rest van m'n lessen voor vandaag uit valt dus nu ben ik gelukkigggg
__________________
All I'm guilty of is bad taste.
Oud 19-03-2007, 10:28
*amélie*
*amélie* is offline
Opgestaan om te studeren. Toen maar de keuken schoongemaakt (gatver wat een gorigheid). Nu sneeuwt het heel hard met echte vlokken, maar het blijft niet liggen En eigenlijk moet ik nu echt maar gaan leren..
__________________
You can't milk a cow with your hands in your pants
Oud 19-03-2007, 10:46
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
ik ging opstaan om met de trein te gaan en in de trein las ik 'het wonderbaarlijke voorval met de hond in de nacht' en het leest als een trein (haha) en ik heb het bijna uit en het is meesterlijk.
nu ben ik op de uithof want ik moest op opdracht in leveren en dat heb ik gedaan en straks ga ik naar 'das leben der anderen' en vanavond leren voor statistiek. YES
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 19-03-2007, 11:09
Verwijderd
vandaag met een nogsteeds brakke kop naar een huisje gaan kijken, had het bijna genomen maar twijfelde zo erg dat ik het toch maar niet deed. nu ben ik opgelucht dus dat is ok.

straks werken hmmmm. bleeeeeh wat een maandag.
Oud 19-03-2007, 11:22
vixen
Avatar van vixen
vixen is offline
Het sneeuwde vanochtend heel hard en iedereen was chagerijnig behalve de mevrouw die naast me zat in de trein. Maar die at hele vieze boterhammen met sandwichspread. Vanochtend had ik een gesprek met de baas en hij is erg blij met me. Gelukkig maar.
__________________
you spread like peanut butter
Oud 19-03-2007, 11:39
Verwijderd
ik werd 3 uur te vroeg wakker, met allemaal ideeën voor mijn project en daar ben ik toen maar aan gaan werken.
Nu heel de dag werken en vanavond waarschijnlijk goed gaar
Oud 19-03-2007, 11:44
Verwijderd
Ik ging naar Nieuwegein en interviewde Spinvis wat nogal gaaf was
Oud 19-03-2007, 11:47
__
Avatar van __
__ is offline
net weer met mn hutkoffer op pad richting roffa. kom ik aan op mn kamer, snel even wat eten en mn spullen bijeen geraapt om naar school te gaan.. blijkt dat ik helemaal geen college heb vandaag maar dat is wel fijn want dan kan ik mn kamer eens goed opruimen en mss de stad in en boodschappen doen en en en zoveel

@jukeboxxx, vertel.. was het niet eng? ging het goed?
Oud 19-03-2007, 11:49
June bug
June bug is offline
Citaat:
Luna schreef op 19-03-2007 @ 11:46 :
'het wonderbaarlijke voorval met de hond in de nacht'
dat is indd een erg cool boek

Ik deed t weekend vrij weinig, beetje relaxen, gister ff naar m'n moeder, Harry Potter gekeken, een raar msn-gesprek gehouden met allerlei openbaringen ineens . Vandaag heb ik al te lang in m'n bed gelegen en zo MOET ik echt even naar de stad, streetdancen en met mn toekomstige neefje onze bruiloftsact oefenen.
__________________
Shake your body like the dance//
Oud 19-03-2007, 11:56
Verwijderd
Citaat:
__ schreef op 19-03-2007 @ 12:47 :
@jukeboxxx, vertel.. was het niet eng? ging het goed?
Ehh ja ik geloof wel goed! Wonderbaarlijk genoeg was ik niet eens zenuwachtig en hij was ook heel relaxed en z'n vrouw ook dus dat was wel fijn. Hij vertelde heel fijn en rustig en ook veel dus ehh ja, genoeg voor de opdracht. Gave man is het
Oud 19-03-2007, 12:17
655321
655321 is offline
Vorige week zat ik in bikini in de tuin, net sneeuwde het super hard en nu, nu schijnt de zon weer alsof het nooit anders geweest is.
Ik snap er niks van.
__________________
Fire, walk with me
Oud 19-03-2007, 12:55
Craig Rogen
Avatar van Craig Rogen
Craig Rogen is offline
kick ass, ikm schijn dus door de sneeuw heen gemafd te zijn
gisteren was uitbrakdag maar er is ook zowat een heel krat grolsch doorheen gegaan dus vandaag is het brak-naar-je-werk dag, maar eerst brak-naar-de-supermarkt-en-ontbijt-haal-dag.
__________________
http://www.myspace.com/aanslag
Oud 19-03-2007, 13:20
innogen
Avatar van innogen
innogen is offline
Vrijdag naar Paradiso, dubbelfris verder niet gespot. Concert was erg leuk, daarna nog met vrienden op stap om vervolgens veel te laat weer thuis te komen. Zaterdag bijgekomen en 's avonds
St Patricks Day in een Irish pub gevierd wat ook wel ok was. Gisteren helemaal niets gedaan en vandaag weer aan school werken
Ohja en het hagelde vanmiddag. Hoe raar was dat zeg
__________________
good luck exploring the infinite abyss
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten De dag van vandaag
Susu
10 23-08-2004 18:11
Verhalen & Gedichten Vandaag ben ik jou
Anne
11 25-10-2003 23:00
Verhalen & Gedichten [Verhaaltje] Verjaardag vandaag.
punkyfish
6 28-10-2002 22:19
Verhalen & Gedichten Songtekst: "Waarom niet vandaag?"
apresskier
1 28-05-2002 18:04
Verhalen & Gedichten Vanaf vandaag
Juliah
6 25-11-2001 17:31
Verhalen & Gedichten Vandaag
Me=Mandy
5 12-11-2001 15:40


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:01.