Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-04-2007, 13:23
All Out Of Love
All Out Of Love is offline
Citaat:
LUH-3417 schreef op 02-04-2007 @ 14:13 :
Ik geloof niet dat dat te fixen valt. Althans, klopt het dat je Freedom gejoind/geholpen hebt? Duty en Freedom mogen elkaar niet en als blijkt dat je lief bent voor Freedom, dan haat Duty je.

Daardoor is het een vrijwel onmogelijke keuze om als Freedom-figuur te spelenen flink wat mensen menen dat dit een stomme fout van de developers is. Anderen zeggen weer dat Duty het eenvoudig weg voor het zeggen heeft en dat Freedom de anarchisten zijn, dus dat het logisch is dat er op je gejaagd wordt.

LUH-3417
ik heb enkelt een missie voor ze gedaan dat betekent niet meteen dat ik bij ze wil horen :@ omg als ik dit betekent dat ik weer helemaal opnieuw moet beginnen gaat dit spel lekker retour, want dan is het echt de druppel.
Oud 02-04-2007, 17:41
freyk
freyk is offline
lang leven de safegames!
Oud 03-04-2007, 18:11
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
freyk schreef op 02-04-2007 @ 18:41 :
lang leven de safegames!
Daar moet je wel van te voren aan gedacht hebben want volgens mij is het zo dat als je quicksaved je je oude save overschrijft...

Ik ben trouwens alweer opnieuw begonnen omdat ik echt wel heel veel quests had die ik niet kon doen en weet ik het wat voor ongein allemaal. Ik doe ze nu gewoon een voor een en dat werkt een stuk beter. Ik heb nu al meer cash en spullen dan dat ik toen had en ik ben minder ver in het spel.
Oud 07-04-2007, 11:02
Blaf
Blaf is offline
godomme wat ene scheit spel ik kan op deze computer oblivion spelen op medium/high settings maar stalker lagt en stuttert als een motherfucker waar slaat dat in godsnaam op?!

Oud 07-04-2007, 11:12
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Woef schreef op 07-04-2007 @ 12:02 :
godomme wat ene scheit spel ik kan op deze computer oblivion spelen op medium/high settings maar stalker lagt en stuttert als een motherfucker waar slaat dat in godsnaam op?!

Heb je de system requirements al gelezen? En dat je computer daar aan voldoet wil niet zeggen dat je alles ook meteen op high kan zetten. Het kan natuurlijk ook zijn dat je de zwaarste dingen op high gezet hebt en de minder zware op medium en dat je videokaart dat niet trekt. De resolutie kan natuurlijk ook te hoog staan.
Oud 07-04-2007, 11:15
Blaf
Blaf is offline
Citaat:
wammus schreef op 07-04-2007 @ 12:12 :
Heb je de system requirements al gelezen? En dat je computer daar aan voldoet wil niet zeggen dat je alles ook meteen op high kan zetten. Het kan natuurlijk ook zijn dat je de zwaarste dingen op high gezet hebt en de minder zware op medium en dat je videokaart dat niet trekt. De resolutie kan natuurlijk ook te hoog staan.
zelfs als ik alle opties op low zet dan wil die nog wel eens laggen.

maar toen ik bij processen ging kijken zag ik een hele bende rotzooi dus ga ik eerst full system virus scan doen schijfopruiming en defragmenteren dat zou misschien ook wel een hele hoop kunnen schelen
Oud 07-04-2007, 16:32
Blaf
Blaf is offline
nou hij doet het eindelijk normaal en nu crasht die om de 10 min godverdomme ik word er para van
Oud 07-04-2007, 19:46
Blaf
Blaf is offline
ik heb het er echt mee gehad 2 gig prosessor 500 gb ram ati 1600 xt video kaart en toch crasht dat spel...

flikker toch op met deze zooi het lijkt meer dat dit spel in 2 weken is gemaakt in plaats van 6 jaar kut spel
Oud 07-04-2007, 21:03
All Out Of Love
All Out Of Love is offline
Citaat:
Woef schreef op 07-04-2007 @ 12:02 :

bij mij werd dat probleem opgelost door de patch
Oud 07-04-2007, 21:50
Blaf
Blaf is offline
Citaat:
All Out Of Love schreef op 07-04-2007 @ 22:03 :
bij mij werd dat probleem opgelost door de patch
ach maakt ook verder niet uit kheb em geoninstaleerd maar wat ik on spelen was toch wel erg vet

dekking zoeken terwijl er 3 mannetjes van de ene kant kwamen en 5 ofzo van die andere en net toen ik dacht dat ik zeker dood zou gaan kwam er zon anomali die ze de lucht in gooide en rondjes liet draaien en de andere groep werd afgeleid door wat van die honden dus die kon ik daarna mooi afknallen.
Oud 08-04-2007, 01:01
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Woef schreef op 07-04-2007 @ 20:46 :
ik heb het er echt mee gehad 2 gig prosessor 500 gb ram ati 1600 xt video kaart en toch crasht dat spel...

flikker toch op met deze zooi het lijkt meer dat dit spel in 2 weken is gemaakt in plaats van 6 jaar kut spel
500 GB RAM???

Verder heb ik het probleem dat m'n savegames ineens weg zijn. Dat wil zeggen dat als ik op load klik ik niets zie staan terwijl ik zeker weet dat ik m'n games wel heb gesaved. Iemand enig idee waar dat aan kan liggen?
Oud 08-04-2007, 09:58
Blaf
Blaf is offline
Citaat:
wammus schreef op 08-04-2007 @ 02:01 :
500 GB RAM???

Verder heb ik het probleem dat m'n savegames ineens weg zijn. Dat wil zeggen dat als ik op load klik ik niets zie staan terwijl ik zeker weet dat ik m'n games wel heb gesaved. Iemand enig idee waar dat aan kan liggen?
maak daar maar 1 gb van denk ik

het zou kunnne liggen dat je de game gepatched heb? ik had gelezen dat dan al je saves verwijdert worden.
Oud 08-04-2007, 10:00
freyk
freyk is offline
Toevallig stalker gepatcht met de nieuwste update?
Oud 08-04-2007, 10:50
Verwijderd
Ik ben ook een paar keer saves kwijtgeraakt. Misschien was ik vergeten op 'Save' te drukken (alleen 'enter' nadat je de naam in hebt getikt is kennelijk niet genoeg). Na de patch heb ik er ook geen last meer van.

Misschien is 1 GB ram ook wat magertjes voor Stalker. Ik zie dat hij bij mij ongeveer constant meer dan 80% van 2 GB opeet. Maar ik heb dan ook vrijwel alles op full staat, en vooral Dynamic Lightening schijnt een boel te kosten. En wat betreft al die poppetjes die slim om je heen lopen en je kapot schieten, dat is het spel. Het is nu eenmaal een ander soort FPS dan andere.

LUH-3417
Met citaat reageren
Oud 08-04-2007, 11:27
Blaf
Blaf is offline
ja ik had ook al heel veel gelezen dat dit spel een werkelijke aanslag is op je ram geheugen.

maar ff corrigeren dat vind ik nou juist heel vet die slimme mannetjes en die keuzes die je kan maken het doet me een beetje denken aan deus ex
Oud 09-04-2007, 17:00
Blaf
Blaf is offline
hij werkt eindelijk (dankzei baal) en het is vet ik ga nu dat ondergrondse lab in in dark valley alleen ik heb alleen maark ut wapens ik wil dat wapen dat je in de arena krijgt !!!!

kheb nu wel een enviromental suit dat je bijna 100 procent beschermd tegen radiation en vuur enzo en een heel goede nightvision heeft
Oud 10-04-2007, 11:43
Wammus
Wammus is offline
Ik heb hem niet geupdate, dat zal ik eens doen. Momenteel kan ik ook niet spelen want ik heb geen toetsenbord (is dood gegaan van de week). Ga vandaag een nieuwe halen en eens kijken of ik vanavond nog een paar uurtjes de tijd heb om te spelen.
Oud 10-04-2007, 18:13
Verwijderd
leestekens zijn je vrienden.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2007, 11:11
Blaf
Blaf is offline
verdommuh kheb nu een terrible reputation omdat ik die duty mongolen heb helpen een kamp uit te moorden bij de warehouses.

nou ja eens ff zien wat die wishgranter allemaal te lullen heeft
Oud 11-04-2007, 17:02
Blaf
Blaf is offline
pffff wat een lame einde maar goed ik rushde door het spel heen en deed bijna geen side quests en ik heb gelezen dat er 7 verschillende eindes zijn dus die ga ik dan nog ff checke
Oud 15-04-2007, 20:54
Verwijderd
Ik heb geen kogels en wapens, en krijg er bijna geen meer en nou vind ik er bijna geen reet meer aan
Met citaat reageren
Oud 16-04-2007, 05:56
Verwijderd
Citaat:
********** schreef op 15-04-2007 @ 21:54 :
Ik heb geen kogels en wapens, en krijg er bijna geen meer en nou vind ik er bijna geen reet meer aan
hoe doeje dat dan? ik sterf in die dingen (wapens en kogels)
Met citaat reageren
Oud 16-04-2007, 06:00
Blaf
Blaf is offline
Citaat:
Fishy schreef op 16-04-2007 @ 06:56 :
of anders instaleer je ff een mod dat alle traders teminste 200 van elke ammo verkopen
Oud 17-04-2007, 10:28
Verwijderd
Citaat:
Fishy schreef op 16-04-2007 @ 06:56 :
Geen idee, de ene keer heb ik dat ook.Maar als je dan even verder loopt en af en toe wat maait ben je zo alle ammo kwijt
Met citaat reageren
Oud 17-04-2007, 12:31
Verwijderd
Volgens mij moet je ongeveer weten welke vijanden je tegenkomt en welke kogels die hebben. Vrij lastig, maar met wat heen en weer geloop kun je het wel regelen. Ik heb het laatste stuk, de main quest vana Lake Yantar, alleen nog maar gelopen met die NATO-kogels en dat ging redelijk goed. Wel soms bijkopen bij de Barkeep als ik een boel zombies en Snorks had neer geschoten, maar het was goed te doen.

Spoiler

LUH-3417
Met citaat reageren
Oud 17-04-2007, 15:50
Verwijderd
Zo. Uitgespeeld, en volgens Youtube had ik meteen het beste, goede einde.

LUH-3417
Met citaat reageren
Oud 19-04-2007, 16:13
Verwijderd
Cool spel. Veel zinnigers kan ik ook niet zeggen erover.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2007, 17:24
Verwijderd
Uitgespeeld.
Kut einde.

Spel viel me ook wat tegen
Met citaat reageren
Oud 24-04-2007, 22:39
Verwijderd
Had je er meer van verwacht (als in; wachtte je er al een paar jaar op?) of vond je het gewoon weinig boeiends? Ik kan me allebei goed voorstellen, namelijk.

Ik wist pas een week voor het verschijnen van het spel af, dus ik had geen verwachtingen, maar volgens mij is dit een spel dat je wel of niet grijpt, omdat het het moet hebben van de sfeer. Het is nogal gammel en hier en daar afgeraffeld, maar als de sfeer je aanspreekt accepteer je dat allemaal met liefde.

Oh, het einde was trouwens inderdaad kut.
Spoiler

Ik hoop maar dat de community sterk genoeg is om dik te modden zodat er een hoop dingen die er origineel in hadden gemoeten er ook daadwerkelijk in komen. Er zijn al mods waarmee je wél in auto's kan rondrijden, dus wie weet kan iemand het ook ooit tot één grote spelwereld zonder stomme loadingzones maken en met meer traders en joinable factions. Zou tof zijn. Of ze maken gewoon een expansion.

LUH-3417
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten