Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-05-2007, 17:44
gurl19
gurl19 is offline
Ik schaam me ervoor dat ik overdreven nat ben de laatste tijd.

Ik ben nog niet verder gegaan met mijn nieuwe vriend, maar ik voel de nattigheid gewoon lopen en m'n string is dan ook vochtig. In deze mate heb ik dit nog nooit gehad. En ik vind het zelf een beetje viezig. Ik ben ook bang dat hij dit ook vind. Hij is nog onervaren en weet sowieso niet wat hij moet verwachten. Maar het lijkt me dan wel een beetje schrikken voor hem. Ik had dit nooit, en hoop dat het ook weer weggaat!
Met citaat reageren
Oud 14-05-2007, 18:05
Verwijderd
Citaat:
gurl19 schreef op 14-05-2007 @ 18:44 :

Ik ben nog niet verder gegaan met mijn nieuwe vriend, maar ik voel de nattigheid gewoon lopen en m'n string is dan ook vochtig. In deze mate heb ik dit nog nooit gehad. En ik vind het zelf een beetje viezig. Ik ben ook bang dat hij dit ook vind. Hij is nog onervaren en weet sowieso niet wat hij moet verwachten. Maar het lijkt me dan wel een beetje schrikken voor hem. Ik had dit nooit, en hoop dat het ook weer weggaat!
nee man, hoe meer nattigheid hoe beter....

Met citaat reageren
Oud 14-05-2007, 18:08
gurl19
gurl19 is offline
ja voor de seks ja...

Maar als je 'voelt' dat je nat wordt is dat niet prettig. En zoveel natheid heb je ook niet nodig bij het vingeren. Ik ben gewoon beetje bang dat hij er van schrikt. En ik weet ook niet waar het vandaan komt want het was altijd 'normaal'
Met citaat reageren
Oud 14-05-2007, 18:29
Timmert
Timmert is offline
Dat wordt over het algemeen niet viezig gevonden hoor, integendeel Dat het niet nodig is, ok. Maar vies is het niet. Tenzij het overdreven ruikt ofzo.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2007, 21:04
kaj1905
kaj1905 is offline
[QUOTE]Juice schreef op 14-05-2007 @ 14:58 :
[B]Rot op, Kaj.

Nee ik rot niet op......
Met citaat reageren
Oud 14-05-2007, 21:05
Verwijderd
Citaat:
Timmert schreef op 14-05-2007 @ 19:29 :
Dat wordt over het algemeen niet viezig gevonden hoor, integendeel Dat het niet nodig is, ok. Maar vies is het niet. Tenzij het overdreven ruikt ofzo.
Sterker nog hoe meer hoe heter!
Met citaat reageren
Oud 14-05-2007, 21:12
kaj1905
kaj1905 is offline
Citaat:

Als jongen zijnde zou ik het niet erg vinden zeg maar als mijn vriendin dat zou hebben......
Maar ik snap het eigg best dat je je er zorgen over maakt en je je ervoor schaamt
Met citaat reageren
Oud 14-05-2007, 23:45
Wind's Embrace
Wind's Embrace is offline
Ik schaam me in het algemeen nergens voor. Het is altijd even 'wennen' om bij een nieuw vriendje uit de kleding te gaan, maar verder heb ik niets echt waarvoor ik me schaam.
Oud 15-05-2007, 08:29
kaj1905
kaj1905 is offline
Citaat:
Wind's Embrace schreef op 15-05-2007 @ 00:45 :
Ik schaam me in het algemeen nergens voor. Het is altijd even 'wennen' om bij een nieuw vriendje uit de kleding te gaan, maar verder heb ik niets echt waarvoor ik me schaam.
Nou dan ben je heel zelfverzekerd lijkt mij!!
Met citaat reageren
Oud 15-05-2007, 09:12
Verwijderd
Nou ja, waarom zou je je dan ook perse daarvoor moeten schamen. Als je al zover bent samen dat je uit de kleren gaat, dan zou je dat toch al redelijkv orobij moeten zijn. Het zal vast spannend/wennen zijn, maar verder..
Met citaat reageren
Oud 15-05-2007, 10:33
Wind's Embrace
Citaat:
Thijsjuh-ijsjuh schreef op 15-05-2007 @ 10:12 :
Nou ja, waarom zou je je dan ook perse daarvoor moeten schamen. Als je al zover bent samen dat je uit de kleren gaat, dan zou je dat toch al redelijkv orobij moeten zijn. Het zal vast spannend/wennen zijn, maar verder..
Precies ja.
Oud 15-05-2007, 11:05
Bongalientje
Bongalientje is offline
Citaat:
Wind's Embrace schreef op 15-05-2007 @ 11:33 :
Precies ja.
Ik denk dat mensen vooral de eerste (paar) keer zenuwachtig zijn en zich schamen. Daarna trekt het bij de meeste weg.
Oud 15-05-2007, 12:07
Verwijderd
Ja, maar zenuwachtig zijn en schamen, dat is bij mijn weten toch wel een verschil
Met citaat reageren
Oud 15-05-2007, 12:18
Bongalientje
Bongalientje is offline
Citaat:
Thijsjuh-ijsjuh schreef op 15-05-2007 @ 13:07 :
Ja, maar zenuwachtig zijn en schamen, dat is bij mijn weten toch wel een verschil
Ik bedoel ook niet zenuwachtig maar onzeker..
Oud 15-05-2007, 12:26
Wind's Embrace
Citaat:
kunst schreef op 15-05-2007 @ 12:05 :
Ik denk dat mensen vooral de eerste (paar) keer zenuwachtig zijn en zich schamen. Daarna trekt het bij de meeste weg.
Klopt ook wel, vooral de eerste keer vond ik het heel eng. Maar ik blijf altijd een beetje zenuwachtig over wat de ander van mijn lichaam vindt enzo..
Oud 15-05-2007, 15:36
Verwijderd
Citaat:

Echt hoor..
Met citaat reageren
Oud 15-05-2007, 15:57
Verwijderd
Wat maakt het nou weer uit dat je dan heel nat bent?

trouwens, waarom zou ie dat vervelend moeten vinden.. hij kan het ook als compliment opvatten, juist als ie onervaren is, maar dat jij dan toch heel snel nat wordt van hem. En beter te nat, dan juist niet nat genoeg.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2007, 15:57
BleuEyes
BleuEyes is offline
Citaat:
Thijsjuh-ijsjuh schreef op 15-05-2007 @ 16:57 :

trouwens, waarom zou ie dat vervelend moeten vinden.. hij kan het ook als compliment opvatten, juist als ie onervaren is, maar dat jij dan toch heel snel nat wordt van hem. En beter te nat, dan juist niet nat genoeg.
Juist
Oud 15-05-2007, 15:59
Verwijderd
dank u
Met citaat reageren
Oud 15-05-2007, 22:05
Kaps
Kaps is offline
Geef mij maar een kleddernatte poes

Oud 15-05-2007, 22:58
Wind's Embrace
Citaat:
Thijsjuh-ijsjuh schreef op 15-05-2007 @ 16:57 :

Precies, het zou alleen maar vervelend (en pijnlijk) zijn als je niet of nauwelijks nat wordt.
Oud 16-05-2007, 12:16
gurl19
gurl19 is offline
Ja dat snap ik allemaal wel.
Maar ik werd altijd wel nat. Maar nu is het natter. Het is anders als normaal en daarom vind ik het een beetje schamen.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2007, 14:45
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
gurl19 schreef op 16-05-2007 @ 13:16 :
Ja dat snap ik allemaal wel.
Maar ik werd altijd wel nat. Maar nu is het natter. Het is anders als normaal en daarom vind ik het een beetje schamen.
Laat ik me maar aansluiten bij de mannen die jou vertellen dat ik dat alleen maar een pre zou vinden.
Oud 16-05-2007, 15:06
Verwijderd
nou,als je je er nu dus nog voor schaamt
Met citaat reageren
Oud 16-05-2007, 15:17
gurl19
gurl19 is offline

Oke.. duidelijk haha
Met citaat reageren
Oud 16-05-2007, 15:23
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Thijsjuh-ijsjuh schreef op 16-05-2007 @ 16:06 :
nou,als je je er nu dus nog voor schaamt
Oud 16-05-2007, 15:37
Fayette
Ik schijn ook "natter dan gemiddeld" te worden, maar nog nooit geen enkele man over horen klagen! Ze worden er alleen maar geiler door inderdaad.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2007, 15:43
Verwijderd
ja, je zou het als man toch juist als compliment moeten zien dat een meisje zo(snel) nat wordt. (hij weet zelf toch ook niet dat jij dat nu dan zo ongeveer van alles al wordt, dus dan is he talleen maar goed voor zn ego).
Met citaat reageren
Oud 16-05-2007, 16:15
kaj1905
kaj1905 is offline
Ja, ik zou het alleen maar als een compliment beschouwen als ik jou was en me er niet voor schamen!
Met citaat reageren
Oud 16-05-2007, 18:11
nivava
nivava is offline
Citaat:
Optima schreef op 20-03-2007 @ 13:01 :

Verder schaam ik me voor niks, ja, hmmm mn buik, als je in een opgevouwen standje zit heb ik van die rollen, dus het liefst plat of voorover.

heb ik precies hetzelfde!
Oud 16-05-2007, 18:23
Verwijderd
Maar heeft niet iedereen die als je opgevouwen zit? of je moet helemaal graatmager zijn..
Met citaat reageren
Oud 16-05-2007, 23:21
BleuEyes
BleuEyes is offline
Citaat:
Thijsjuh-ijsjuh schreef op 16-05-2007 @ 19:23 :
Maar heeft niet iedereen die als je opgevouwen zit? of je moet helemaal graatmager zijn..
Vast wel..
Oud 17-05-2007, 07:45
Verwijderd
Citaat:
nivava schreef op 16-05-2007 @ 19:11 :
heb ik precies hetzelfde!
Alsof hij aan jouw buik denkt als jij met je benen in zijn nek ligt...
Met citaat reageren
Oud 17-05-2007, 19:14
Wind's Embrace
Citaat:
Morgan schreef op 17-05-2007 @ 08:45 :
Alsof hij aan jouw buik denkt als jij met je benen in zijn nek ligt...
Oud 19-05-2007, 16:50
belli
belli is offline
ik ga pas uit de kleren zodra ik me helemaal oop me gemak voel bij diegene, en natuurlijk is dat de eerste x wel een beetje spannend maar nee, ik schaam me niet voor mezlef.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2007, 18:06
sandelaaatjuh
sandelaaatjuh is offline
Soms als we een tijdje bezig zijn, ben ik zo opgewonden dat ik allerlei dingen ga zeggen die ik anders nooit zou zeggen (dirty talk). Daar schaam ik me wel voor. Ik heb het er al over gehad met mijn vriend, maar hij vindt het juist geweldig en wordt er zelf ook weer meer opgewonden van
Met citaat reageren
Oud 20-05-2007, 13:07
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 20-05-2007, 16:16
Wind's Embrace
Citaat:
sandelaaatjuh schreef op 19-05-2007 @ 19:06 :
Soms als we een tijdje bezig zijn, ben ik zo opgewonden dat ik allerlei dingen ga zeggen die ik anders nooit zou zeggen (dirty talk). Daar schaam ik me wel voor. Ik heb het er al over gehad met mijn vriend, maar hij vindt het juist geweldig en wordt er zelf ook weer meer opgewonden van
Als jullie het beiden leuk vinden, dan hoef je je er toch niet voor te schamen?
Oud 20-05-2007, 16:54
sandelaaatjuh
sandelaaatjuh is offline
Citaat:
Wind's Embrace schreef op 20-05-2007 @ 17:16 :
Als jullie het beiden leuk vinden, dan hoef je je er toch niet voor te schamen?
Ja maar dat is het 'm nou juist. Hij vindt het wel leuk, maar ik niet! Ik wil dat soort dingen helemaal niet zeggen. Daar schaam ik me dus wel voor.. dat ik me niet kan inhouden ofzo. Gelukkig vindt hij het prima
Met citaat reageren
Oud 20-05-2007, 16:55
kaj1905
kaj1905 is offline
Citaat:
sandelaaatjuh schreef op 20-05-2007 @ 17:54 :
Ja maar dat is het 'm nou juist. Hij vindt het wel leuk, maar ik niet! Ik wil dat soort dingen helemaal niet zeggen. Daar schaam ik me dus wel voor.. dat ik me niet kan inhouden ofzo. Gelukkig vindt hij het prima
ja dan zou ik als ik jou dr voor de rest me geen zorgen meer over make......

als ik geil ben dan ga ik ook anders doen! en dat vind mn vriendin ook geweldig...
Met citaat reageren
Oud 20-05-2007, 17:20
Wind's Embrace
Citaat:
'en ik word er ook weer meer opgewonden van'. Het heeft dus een positief effect voor jullie beide, dus hoef je je er niet voor te schamen vind ik.
Oud 20-05-2007, 17:28
Verwijderd
Ik heb me tot nu toe nergens voor geschaamd, maar ik zou nog geen seks durven hebben als het licht is. Doe het meestal in het donker met een paar kaarsjes aan.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2007, 17:43
Muchacha
Muchacha is offline
Citaat:
Idem dito, al heb ik er ook nog nooit klachten over gehoord
Oud 20-05-2007, 17:57
Faerie
Faerie is offline
Citaat:
angel90 schreef op 20-05-2007 @ 18:28 :
Ik heb me tot nu toe nergens voor geschaamd, maar ik zou nog geen seks durven hebben als het licht is. Doe het meestal in het donker met een paar kaarsjes aan.
Dan schaam je je dus wel ergens voor, voor je lichaam of een bepaald deel van je lichaam. Want je wil niet dat hij alles van je ziet.
Ik wil juist dat het licht aan is, dan kun je elkaar tenminste zien!
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten