Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-04-2007, 15:06
Verwijderd
Bizaaaaaar. Een jongen uit mijn klas van de middelbare school wordt vader en dan ook binnen een maand of wat. Jeeeezus. En het is niet eens per ongeluk; voordat z'n vriendin zwanger was, hebben ze het al 16 maanden geprobeerd. 16 maanden! 16 maanden plus nou, zeg 7, is 23. Bijna 2 jaar geleden hebben ze besloten om een kindje te krijgen. Christus, toen was hij pas 20 en zij een jaar jonger.

Jaaa, het kan allemaal wel en blijkbaar werken ze allebei enzo en komen ze financieel wel uit, en ik snap ook wel dat kindjes leuk zijn en ik wil ze zeker ook, maar ik vind het zó bizar. Ik ziet hier lekker mijn adolescentie te rekken en hij krijgt kínderen. Jezus. Hoe anders kan je levensfase zijn, zeg.
Advertentie
Oud 15-04-2007, 15:28
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Morgan schreef op 15-04-2007 @ 16:06 :
Bizaaaaaar. Een jongen uit mijn klas van de middelbare school wordt vader en dan ook binnen een maand of wat. Jeeeezus. En het is niet eens per ongeluk; voordat z'n vriendin zwanger was, hebben ze het al 16 maanden geprobeerd. 16 maanden! 16 maanden plus nou, zeg 7, is 23. Bijna 2 jaar geleden hebben ze besloten om een kindje te krijgen. Christus, toen was hij pas 20 en zij een jaar jonger.

Jaaa, het kan allemaal wel en blijkbaar werken ze allebei enzo en komen ze financieel wel uit, en ik snap ook wel dat kindjes leuk zijn en ik wil ze zeker ook, maar ik vind het zó bizar. Ik ziet hier lekker mijn adolescentie te rekken en hij krijgt kínderen. Jezus. Hoe anders kan je levensfase zijn, zeg.
De broer van een vriendin van mij heeft ook bewust besloten met zijn vriendin een kindje te krijgen. Ze besloten het ook toen hij 20 was en nu is hij 22 en komt het bijna ter wereld. Alleen hij is een geneeskunde-student en zij werkt geloof ik net. Tja..
Oud 15-04-2007, 15:33
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 15-04-2007 @ 13:50 :
kut man herken t wel.. toch meer inpact dan je dacht..
blijven praten en liever eerst een tijdje met iemand mee reizen dan meteen stoer doen..
*knuffelt*
Dankjewel

Het is ook niet dat ik stoer wil doen ofzo maar ik wil graag mijn vrijheid houden en m'n leven niet laten leiden door angst. Het is daarom dat ik graag weer alleen wil durven reizen en naar mijn idee ga ik dat het snelst weer durven door het weer te doen. Ik zit er alleen overna te denken om de volgende keer toch te vragen of hij met me meegaat en dan te kijken hoe het gaat. Daar heb je wel gelijk in, dankje

@ Gothic: vanwaar die smilie? Om de plaats en die vechtpartij of om mijn reactie daarop?
Oud 15-04-2007, 15:38
Verwijderd
Citaat:
duivelaartje schreef op 15-04-2007 @ 16:28 :
De broer van een vriendin van mij heeft ook bewust besloten met zijn vriendin een kindje te krijgen. Ze besloten het ook toen hij 20 was en nu is hij 22 en komt het bijna ter wereld. Alleen hij is een geneeskunde-student en zij werkt geloof ik net. Tja..
Tja, handig. Ik snap wel dat je het graag wilt enzo maar ik ben de schok nog niet te boven dat mensen van mijn leeftijd in zo'n ontzettend andere fase kunnen zitten dan ik.
Oud 15-04-2007, 15:46
dwight88
dwight88 is offline
wat moet ik nu? met en zonder haar kan en wil ik niet.

VERDOMME
Oud 15-04-2007, 15:47
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 15-04-2007 @ 16:33 :
@ Gothic: vanwaar die smilie? Om de plaats en die vechtpartij of om mijn reactie daarop?
De plek natuurlijk. Ik kom daar dagelijks zo ongeveer en vaak heel laat alleen
Oud 15-04-2007, 15:51
Verwijderd
<3
Oud 15-04-2007, 17:43
IcedEarth
IcedEarth is offline
@ Daantje: hoe en waarom is die vechtpartij eigenlijk ontstaan? Of heb ik daar per ongeluk over heen gelezen? Heel veel sterkte er mee.
Oud 15-04-2007, 18:27
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
IcedEarth schreef op 15-04-2007 @ 18:43 :
@ Daantje: hoe en waarom is die vechtpartij eigenlijk ontstaan? Of heb ik daar per ongeluk over heen gelezen? Heel veel sterkte er mee.
Ik zat in de trein en we zaten op het balkon en vlak naast ons was er een man echt heel irritant aan het doen, mensen aan het uitdagen enzo. Later liep hij langs me met een gigantische drank-walm dus hij had ook teveel gezopen. Toen ik uitstapte bij Gouda om over te stappen stapte ik bijna tegelijk uit met die man en een andere reiziger was hem toen zo zat dat hij hem een duw gaf en dat pikte hij niet en toen vlogen die twee mannen bovenop elkaar met mij er zo'n beetje tussenin Ik ben er tussenuit gekomen en er buiten gaan staan. Een vriend van me heeft geprobeerd ze van elkaar te krijgen maar dat lukte niet. Later is de conductrice erbij gekomen en toen ze gingen dreigen met politie is die irritante man er vandoor gegaan. Mijn trein was er toen ook en die vriend heeft me daar heen gebracht zodat ik verder kon naar huis. Op dat moment wist ik echt niet wat er allemaal gebeurt was, heb heel veel van die vriend van me moeten horen, alles gaat zo langs je heen dan.
Oud 15-04-2007, 18:53
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
regendruppel schreef op 14-04-2007 @ 15:26 :
baalt als een stekker, want iedereen is nu lekker bruin aan het worden, en ik word niet bruin

en wiskunde lukt maar niet .... 50 sommen in 3 dagen uit m'n hoofdleren, onmogelijk

ik had het vandaag.
Moest van 9.45 tot 18.30 uur werken! al die klanten die binnenkwamen in korte rokjes/broeken, zonder jas, lekker gebruind, BBQspullen halen, nog ff langs de balie voor een bonfout, pakje sigaretten of rennies (om maar wat te noemen) "agh meis, wat jammer nou voor je, dat je met dit práchtige weer moet werken". ja hou nu maar op, ik weet intussen dat het erg mooi weer is, straks krijg ik nog zelfmedelijden, ohh, ehh dat heb ik al eigenlijk

nog 2 weken stage, dan is het weer meivakantie. En na de meivakantie komt het einde toch wel een beetje in zicht (28 juni is mijn laatste stagedag, op zich nog best ver, maar ik loop er al stage vanaf 4 september). Ik ben écht ontzettend toe aan zomervakantie!
Oud 15-04-2007, 18:58
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 15-04-2007 @ 19:27 :
Ik zat in de trein en we zaten op het balkon en vlak naast ons was er een man echt heel irritant aan het doen, mensen aan het uitdagen enzo. Later liep hij langs me met een gigantische drank-walm dus hij had ook teveel gezopen. Toen ik uitstapte bij Gouda om over te stappen stapte ik bijna tegelijk uit met die man en een andere reiziger was hem toen zo zat dat hij hem een duw gaf en dat pikte hij niet en toen vlogen die twee mannen bovenop elkaar met mij er zo'n beetje tussenin Ik ben er tussenuit gekomen en er buiten gaan staan. Een vriend van me heeft geprobeerd ze van elkaar te krijgen maar dat lukte niet. Later is de conductrice erbij gekomen en toen ze gingen dreigen met politie is die irritante man er vandoor gegaan. Mijn trein was er toen ook en die vriend heeft me daar heen gebracht zodat ik verder kon naar huis. Op dat moment wist ik echt niet wat er allemaal gebeurt was, heb heel veel van die vriend van me moeten horen, alles gaat zo langs je heen dan.
ow, dat lijkt me best heftig!
Je komt er vast overheen maar kan me je gevoel wel indenken.
sterkte ({)
Oud 15-04-2007, 19:03
Verwijderd
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 15-04-2007 @ 19:27 :
Vreselijk zijn mensen als ze vechten Helemaal als ze dronken zijn. Ik zag laatst een dronken man op een conductrice afspringen, hij vloog echt z'n handen om haar nek, doodeng om te zien Maar gelukkig was die man zo ver heen dat omstanders hem direct van haar af konden duwen.

Vreselijke dingen
Oud 15-04-2007, 19:25
Balance
Balance is offline
Citaat:
~~Fantôme~~ schreef op 15-04-2007 @ 19:53 :
ik had het vandaag.
Moest van 9.45 tot 18.30 uur werken! al die klanten die binnenkwamen in korte rokjes/broeken, zonder jas, lekker gebruind, BBQspullen halen, nog ff langs de balie voor een bonfout, pakje sigaretten of rennies (om maar wat te noemen) "agh meis, wat jammer nou voor je, dat je met dit práchtige weer moet werken". ja hou nu maar op, ik weet intussen dat het erg mooi weer is, straks krijg ik nog zelfmedelijden, ohh, ehh dat heb ik al eigenlijk
*herkenning*

Ik moest vandaag en gisteren overdag werken. Maar vooral gisteren was irritant. Gister was in een winkel en die was zo'n beetje uitgestorven. En elke klant die binnen kwam, moest even benadrukken wat het toch lekker was buiten en wat zonde het was dat wij binnen zaten. AAARGGHH
Vandaag moest ik in een theater werken. Dat was juist wel weer grappig. We hebben de garderobe maar gratis gemaakt

Verder word ik dus ondanks dat werken erg vrolijk van dit weer
Oud 15-04-2007, 19:27
rare kwast
rare kwast is offline
waarom moet ik mezelf zo vreselijk dwars zitten steeds?
blegh
Oud 15-04-2007, 19:32
Verwijderd
So much for friendship.

Ach, en eigenlijk kan ik er niet mee zitten. Dit wist ik al.
Oud 15-04-2007, 19:36
Ann
Ann is offline
Lieve konijnen en oh ja ik voel me best wel goed, ik ging mijn franse boek lezen in de zon en toen ging ik hem na 1 hoofdstuk weggooien en mijn ogen dicht doen <33

ik ben trouwen zaterdag naar de open dag van het han geweest, oh ik heb zo'n zin in volgend jaar
Oud 15-04-2007, 19:51
da leentjuh
da leentjuh is offline
Ik voel me raar.. Net of mijn lijf niet van mij is.. Alles gaat ook langs me heen, ben helemaal licht in mijn hoofd (en nee, ik heb niet heel extreem weinig gegeten, zelfs gebarbecued )

Misschien komt het omdat ik moe ben, of omdat ik het niet koud heb. Ben ik te gewend aan het koud zijn, en voelt het gewoon raar om dat niet te hebben. Ofzo
Oud 15-04-2007, 20:00
Verwijderd
*zucht*

Maar toch kan ik wel janken.
Oud 15-04-2007, 20:01
Verwijderd
Citaat:
da leentjuh schreef op 15-04-2007 @ 20:51 :
Ik voel me raar.. Net of mijn lijf niet van mij is.. Alles gaat ook langs me heen, ben helemaal licht in mijn hoofd (en nee, ik heb niet heel extreem weinig gegeten, zelfs gebarbecued )

Misschien komt het omdat ik moe ben, of omdat ik het niet koud heb. Ben ik te gewend aan het koud zijn, en voelt het gewoon raar om dat niet te hebben. Ofzo
kan ook een lichte zonnesteek zijn, ben je lang buiten geweest vandaag, heb je wel genoeg gedronken?
Oud 15-04-2007, 20:06
Verwijderd
wiehie ik voel me echt goed
gister vroeg naar bed gegaan, en netjes alles van te voren klaargelegd.
half zes opgestaan, half zeven de deur uit.
ik was 20 min te vroeg maar goed
Ik moest werken op de longafdeling van een ziekenhuis. Het was zo leuk! Ik dacht altijd dat werken in het ziekenhuis me helemaal niet leuk leek, maar ik vond het vandaag echt leuk.
Iedereen deed gewoon alles rustig aan (dat is wel noodzakelijk op een longafdeling, er waren mensen bij die zich niet eens normaal konden omdraaien in bed omdat ze zo benauwd waren)
En ik was dus ook heel relaxed aan het werk.
Het meisje van de schoonmaak heeft me ingewerkt, want die deed het ook af en toe. Ik ben voedingsassistente en ik moet dus mensen van eten en drinken voorzien.
Ik moest er van 7:15 tot 15:00 uur werken, en om 16 uur weer bij mijn 'eigen' werk zijn (multi culti verpleegtehuis in de haagse schilderswijk), waar ik het overgens ook naar mijn zin heb.
Op het moment dat ik binnen kwam werd er een mevrouw binnen gebracht met de taxi van een afdeling waar ik weken niet ben geweest. Ze is van een p.g afdeling (dement dus) en zit best wel diep al in haar ziekte. Maar ze herkende meteen en riep mijn naam en schatje steeds naar me dat vond ik echt leuk, het is echt zo`n schattig mevrouwtje
tot 20 uur gewerkt, en nu heb ik echt pijn in mijn voeten.
maar morgen soort van uitslapen.

En ik hoef ook niet meer de hele tijd uit het raam te kijken of ik 'hem' zie ... of om te kijken of hij thuis is.
als ik zijn motor hoor aankomen in de straat, doe ik gelijk mijn gordijnen dicht. ik heb geen zin meer om de hele tijd ben hem geconfronteerd te worden.

ik voel me vandaag erg sterk jeeej!!
Oud 15-04-2007, 20:38
WolterB
WolterB is offline
lalalalalalalala
Oud 15-04-2007, 20:38
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Mushu schreef op 15-04-2007 @ 21:00 :
*zucht*

Maar toch kan ik wel janken.
*knuffelt en geeft zakdoekje*

* doet klaarzitten met chocola*
Oud 15-04-2007, 20:52
Verwijderd
ik ben verbrand. ik ben heeeel moe.
Oud 15-04-2007, 20:56
Verwijderd
Citaat:
rare kwast schreef op 15-04-2007 @ 21:38 :
*knuffelt en geeft zakdoekje*

* doet klaarzitten met chocola*
Lief

*chocola wel nodig heeft*
Oud 15-04-2007, 20:59
Gothic
Gothic is offline
Ik heb hem gewoon gesproken. Echt. Wieh. Leuk. Echt. Heel. Leuk. Ik wil hem. Of ik wil gewoon iets en projecteer iedereen die maar kan daarbij. Hoe dan ook. Het begin is er. We hebben gesproken. Hij weet nu wie ik ben en dat ik besta. Vet. En nu hopen dat ie vaker op msn komt. Hij vroeg zelfs hoe ver mijn dorp van een bepaalde grote stad lag. Anderhalf uur is het. Kan niet wachten om anderhalf uur in de trein te zitten om naar hem te gaan...
Hij was naar Maastricht geweest dit weekend. Als ik dat geweten had. Wat dan, ja dan niets waarschijnlijk, maar toch . Al is Maastricht verder dan waar hij woont ...

Ik heb hem gewoon gesproken *springt en stuitert door de kamer*
Oud 15-04-2007, 21:02
Verwijderd
ik heb mijn mentrix een mailtje gestuurd. Ik heb er nu alweer spijt van.
Waarom ben ik zo achterlijk?!
Ik haat mezelf zo!
Oud 15-04-2007, 21:05
Verwijderd
Citaat:
canddy schreef op 15-04-2007 @ 22:02 :
ik heb mijn mentrix een mailtje gestuurd. Ik heb er nu alweer spijt van.
Waarom ben ik zo achterlijk?!
Ik haat mezelf zo!
Nee, het is juist heel goed dat je dat hebt gedaan Hou vol en zoek hulp, want dit kan je zelf niet oplossen. Ook niet negeren. Heel goed dat je je mentrix hebt gemaild
Oud 15-04-2007, 21:07
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Nou, dit heb ik weer... echt te dom voor woorden.. *schaamt zich diep*

Ik kom thuis, zet mijn fiets netjes in de berging, geen problemen met de voordeursleutel..
Ik loop vervolgens naar de andere deur, de deur van het portiek (of hoe dat ook heet) iig, de deur voordat je naar je huisje kan..) En deze gaat er wat stroef in, maar ach, das wel vaker, ik doe de deur open... gaat die klote sleutel er niet meer uit...Hij zit, muurvast.. echt muurvast..
Ik trekken aan de sleutel.. komen er andere bewoners.. die ook trekken maar hij zit echt vast... en ja.. ik met mijn korte mouwen en al me littekens, ja.. fijn.. Wat zullen ze nu wel niet van me denken.. Ik woon hier nog niet zo lang, en was graag on opgemerkt gebleven..

Morgen maar gauw de woningbouw bellen.. want dit is geen fijn idee..

maar voor de rest, ging het best goed vandaag.
@Canddy: hartstikke goed dat je haar gemaild hebt!! en heel veel sterkte!
Oud 15-04-2007, 21:12
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 15-04-2007 @ 22:05 :
Nee, het is juist heel goed dat je dat hebt gedaan Hou vol en zoek hulp, want dit kan je zelf niet oplossen. Ook niet negeren. Heel goed dat je je mentrix hebt gemaild
Nu zal ze zich zorgen maken, terwijl dat niet nodig is. Het is allemaal mijn eigen schuld. Ze kan me niet helpen. Ik kan mezelf niet eens helpen

Ik heb nu van alles voor mijn neus liggen wat ik in zou kunnen nemen.. Waarom doe ik dat niet gewoon?!
Ik ben echt laf..!
Oud 15-04-2007, 21:18
Verwijderd
Citaat:
~~dolce~~ schreef op 15-04-2007 @ 22:07 :
Nou, dit heb ik weer... echt te dom voor woorden.. *schaamt zich diep*

Ik kom thuis, zet mijn fiets netjes in de berging, geen problemen met de voordeursleutel..
Ik loop vervolgens naar de andere deur, de deur van het portiek (of hoe dat ook heet) iig, de deur voordat je naar je huisje kan..) En deze gaat er wat stroef in, maar ach, das wel vaker, ik doe de deur open... gaat die klote sleutel er niet meer uit...Hij zit, muurvast.. echt muurvast..
Ik trekken aan de sleutel.. komen er andere bewoners.. die ook trekken maar hij zit echt vast... en ja.. ik met mijn korte mouwen en al me littekens, ja.. fijn.. Wat zullen ze nu wel niet van me denken.. Ik woon hier nog niet zo lang, en was graag on opgemerkt gebleven..

Morgen maar gauw de woningbouw bellen.. want dit is geen fijn idee..

maar voor de rest, ging het best goed vandaag.
@Canddy: hartstikke goed dat je haar gemaild hebt!! en heel veel sterkte!
*Knuff* Kan gebeuren toch? Echt geen ramp hoor. Ik ga morgen ook naar school in korte mouwen/rokje wss. Ben benieuwd, vind het wel erg spannend ivm de littekens.

Het is niet helemaal gelukt met eten maar wel een groot deel. Het moet maar zo, ik kan gewoon echt niet meer.
Oud 15-04-2007, 21:23
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
sonho schreef op 15-04-2007 @ 22:18 :
*Knuff* Kan gebeuren toch? Echt geen ramp hoor. Ik ga morgen ook naar school in korte mouwen/rokje wss. Ben benieuwd, vind het wel erg spannend ivm de littekens.

Het is niet helemaal gelukt met eten maar wel een groot deel. Het moet maar zo, ik kan gewoon echt niet meer.
*trots is*

ik weet dat het voor jou niet genoeg is maar het is super goed!
*knuffelt*

------
ik ben natuurlijk weer de sjaak om van alles voor mijn vader te doen.. blegh
en ik kreeg een mailtje van vriendin J dat ze big news had.. nou ben ik nieuwsgierig
ik weet dat ze bezig is met een stage op aruba.. daar zal t wel over gaan..
6 mnd een van mn beste vriendinnen op aruba..
Oud 15-04-2007, 21:23
kroot
kroot is offline
@ Sonho: ben trots op je!

Shit, mijn hoofd barst bijna uit elkaar van de koppijn, zal toch geen zonnensteek zijn, ik heb niet zo lang in de zon gezeten. Maar ik moet nog wel tot minstens 24.00 wakker blijven want dan arriveert een gast die ik moet ontvangen.
Oud 15-04-2007, 21:28
Nonaj
Nonaj is offline
Citaat:
canddy schreef op 15-04-2007 @ 22:12 :
Nu zal ze zich zorgen maken, terwijl dat niet nodig is. Het is allemaal mijn eigen schuld. Ze kan me niet helpen. Ik kan mezelf niet eens helpen

Ik heb nu van alles voor mijn neus liggen wat ik in zou kunnen nemen.. Waarom doe ik dat niet gewoon?!
Ik ben echt laf..!
Waarom denk je dat het je eigen schuld is?
Oud 15-04-2007, 21:28
darkfairy
darkfairy is offline
Oud 15-04-2007, 21:31
Verwijderd
Citaat:
Nonaj schreef op 15-04-2007 @ 22:28 :
Waarom denk je dat het je eigen schuld is?
Omdat dat zo is. Ik verweer me niet, ik doe niets om het te laten stoppen. Ik doe gewoon wat hij wilt..
Ik moet naar bed van hem nu, hij is net weer klaar met mij..
Ik durf niet te slapen. Ik ben bang
Oud 15-04-2007, 21:50
Isiyanka
Isiyanka is offline
Citaat:
canddy schreef op 15-04-2007 @ 22:31 :
Omdat dat zo is. Ik verweer me niet, ik doe niets om het te laten stoppen. Ik doe gewoon wat hij wilt..
Oh meis.. ik post hier echt nooit (lees altijd alleen maar) maar nu moet ik het toch even kwijt. Het is niet jouw schuld als jij je niet verweert, het is zijn schuld, hij is je vader en hij zou veel en veel beter moeten weten dan dit. Het is ontzettend moeilijk om je te verweren of wat dan ook te doen op zo'n moment juist omdat hij je vader is, daar hoef je je echt niet schuldig over te voelen. JIJ bent hier het slachtoffer, hij maakt misbruik van jou, daar hoef jij je absoluut NOOIT schuldig over te voelen.
Ik hoop dat je heel snel hulp krijgt want het lijkt me echt een verschrikkelijke positie om in te zijn. Praat erover met andere mensen, je mentrix bijvoorbeeld. Ik vind het al ontzettend knap van je dat je het hier durft neer te zetten, vertel dit dan ook aan je mentrix of iemand anders die je kan helpen. Wees dapper, kom op, ik weet zeker dat je het kan
Heel erg veel sterkte en een dikke knuffel.
Oud 15-04-2007, 21:56
Verwijderd
Citaat:
Isiyanka schreef op 15-04-2007 @ 22:50 :
Oh meis.. ik post hier echt nooit (lees altijd alleen maar) maar nu moet ik het toch even kwijt. Het is niet jouw schuld als jij je niet verweert, het is zijn schuld, hij is je vader en hij zou veel en veel beter moeten weten dan dit. Het is ontzettend moeilijk om je te verweren of wat dan ook te doen op zo'n moment juist omdat hij je vader is, daar hoef je je echt niet schuldig over te voelen. JIJ bent hier het slachtoffer, hij maakt misbruik van jou, daar hoef jij je absoluut NOOIT schuldig over te voelen.
Ik hoop dat je heel snel hulp krijgt want het lijkt me echt een verschrikkelijke positie om in te zijn. Praat erover met andere mensen, je mentrix bijvoorbeeld. Ik vind het al ontzettend knap van je dat je het hier durft neer te zetten, vertel dit dan ook aan je mentrix of iemand anders die je kan helpen. Wees dapper, kom op, ik weet zeker dat je het kan
Heel erg veel sterkte en een dikke knuffel.
Dankjewel..

Als ik me niet schuldig hóef te voelen, waarom voel ik me dan wèl schuldig?
Ik durf het hier alleen maar neer te zetten, omdat niemand me kent hier. In real life, durf ik dat echt niet.
Ik ben sowieso al heel erg gesloten, altijd al geweest.. Maar nu, met dat mailtje naar mijn mentrix: ik durf haar echt niet meer onder ogen te komen. Ik word al zenuwachtig als ik eraan denk!
Oud 15-04-2007, 22:25
Nonaj
Nonaj is offline
Citaat:
canddy schreef op 15-04-2007 @ 22:31 :
Waarom verweer je je dan niet?

Ook al doe je dat niet, het is niet jouw schuld. Hij hoort gewoon van je af te blijven, en hij moet je al helemáál geen schuldgevoel aanpraten. Ik vind het heel goed van je dat je hulp hebt gezocht.
Oud 15-04-2007, 22:29
Verwijderd
Ik wil me niet verweren.
In het begin, verweerde ik me wel. Maar dat liep nooit goed af. Als ik tegenstribbel, slaat hij me waar hij maar slaan kan.
Vorig jaar in juli heeft hij me zo toegetakeld, dat ik nu nog steeds last van mijn rug heb

En nog steeds slaap ik niet. Moet morgen wel om 7.00 weer de deur uit..
*diepe zucht*
Oud 15-04-2007, 22:37
Nonaj
Nonaj is offline
Citaat:
canddy schreef op 15-04-2007 @ 23:29 :
Ik wil me niet verweren.
In het begin, verweerde ik me wel. Maar dat liep nooit goed af. Als ik tegenstribbel, slaat hij me waar hij maar slaan kan.
Vorig jaar in juli heeft hij me zo toegetakeld, dat ik nu nog steeds last van mijn rug heb

En nog steeds slaap ik niet. Moet morgen wel om 7.00 weer de deur uit..
*diepe zucht*
Zoiets dacht ik al. Dat hij je slaat, is net zo fout. Hij zit dus dubbel fout. Je wílt je dus wel verweren.

Hoe lang is dit al gaande dan?
Oud 15-04-2007, 22:42
Verwijderd
Sinds juni vorig jaar.
Toen woonde ik net 2 maanden bij hem..
Oud 15-04-2007, 23:13
Stefanie
Stefanie is offline
*grinnikt*

Ik ben slecht
Oud 15-04-2007, 23:23
Verwijderd
Wow zeg! Ik kijk even een paar dagen niet en nu zijn we alweer in deel 94...

OT: Ik heb best een fijn weekend gehad. Veel mensen gezien die ik lang niet had gezien, familie vriendinnen. Vandaag het grootste deel van de dag bij een vriendin gezeten. Heerlijk lekker in de tuin en weer lekker bijgekletst. Het is altijd zo fijn bij haar. Die sfeer gewoon, de gezelligheid, haar aardige ouders. Zo ontspannen allemaal, echt fantatastisch. Dat zal ik hier nooit hebben. Maar het is zeker een voorbeeld van hoe ik het later zelf wil. Een vol gezellig huis. Haar moeder vind ik ook een heel goede moeder. Streng maar wel rechtvaardig en lief.
Ik ben nu eigenlijk wel totaal op, maar ik moet van mezelf nog even iets doorkijken en wat doen en dan mag ik slapen. Morgen weer college. Ik moet maar gewoon doorzetten, ook al vind ik het niet leuk. En gewoon maar hard leren. Ik ben wel blij dat ik nu wat werk heb opgezegd. Dat geeft me gewoon een aantal uren in de week extra. Die kan ik dan gebruiken om uit te rusten of te werken. Het geeft net wat meer lucht.
Ik ben trouwens echt heel bang dat ik weer dat Pfeifferachtige virus heb, of misschien was het wel écht pfeiffer. Het rare was dat er uit 2 testen kwam dat ik Pfeiffer had, en uit twee anderen dat ik een virus had wat geen naam had of zoiets, maar wel Pfeifferachtig was. Heel vreemd, maar goed. Ik hoop maar dat het niet zo is, want ik wil niet weer 9 maanden ziek zijn...
Oud 15-04-2007, 23:24
Verwijderd
ik wou dat ik haar kon helpen
gut, het is echt zo'n lieverd
met kuiltjes in haar wangen.

en ik wil liefde en nooitmeerhoeventewerken
Oud 16-04-2007, 00:14
Verwijderd
ik dúrf gewoon nog steeds niet te gaan slapen. Ik durf niet eens in bed te gaan liggen. Alleen bij de gedachte om in bed te gaan liggen, ga ik trillen..

Damn't..
Oud 16-04-2007, 06:37
Hannekeuh
Hannekeuh is offline
Ik wil gewoon dat het goed komt tussen ons.
Ach we zien in juli wel weer.
Oud 16-04-2007, 06:51
Missy
Missy is offline
Ik heb zo een presetatie en ik ben zenuwachtig! Maar het gaat wel lukken. Het onderwerp is wel makkelijk. Ik praat er wel op los.

Zon<3. Het is echt mooi weer. Pff, wat lopen er een gekken op deze wereld rond. Ik wist niet dat iemand zo vol kwaad, zo vol woede kon zitten. Ongelofelijk!
Oud 16-04-2007, 07:59
Verwijderd
Citaat:
canddy schreef op 16-04-2007 @ 01:14 :
ik dúrf gewoon nog steeds niet te gaan slapen. Ik durf niet eens in bed te gaan liggen. Alleen bij de gedachte om in bed te gaan liggen, ga ik trillen..

Damn't..
ga nou gewoon als de sodemieter naar de politie.

doe het nu

zo wil je toch niet verder???

Hij stopt echt niet, hij heeft je in zijn macht, en daar geniet hij van. Het kan hem echt niet schelen hoe jij je daarbij voelt hoor... En nee als jij naar de politie gaat dan kan hij je niks meer maken.

Het enige waar jij je schuldig om moet voelen, is als je het niet laat stoppen door naar de politie te gaan.

Je vader is een waardeloze zak hooi.
Oud 16-04-2007, 08:17
Ann
Ann is offline
Hij heeft weer een nieuw vriendinnetje, hoera Hoef ik me ook geen zorgen meer om hem te maken.

M. en ik zijn erachter gekomen dat we elkaar allebei leuk vinden, maar we moeten alleen nog even kijken hoe en wat
Oud 16-04-2007, 08:30
dallie
dallie is offline
Citaat:
Repelsteeltjuh schreef op 16-04-2007 @ 00:24 :
ik wou dat ik haar kon helpen
gut, het is echt zo'n lieverd
met kuiltjes in haar wangen.

en ik wil liefde en nooitmeerhoeventewerken
Ik weet de perfecte oplossing voor je, trouw met een puissant rijke vrouw!

Regels voor berichten