Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Het is ook niet dat ik stoer wil doen ofzo maar ik wil graag mijn vrijheid houden en m'n leven niet laten leiden door angst. Het is daarom dat ik graag weer alleen wil durven reizen en naar mijn idee ga ik dat het snelst weer durven door het weer te doen. Ik zit er alleen overna te denken om de volgende keer toch te vragen of hij met me meegaat en dan te kijken hoe het gaat. Daar heb je wel gelijk in, dankje ![]() @ Gothic: vanwaar die smilie? Om de plaats en die vechtpartij of om mijn reactie daarop?
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Moest van 9.45 tot 18.30 uur werken! al die klanten die binnenkwamen in korte rokjes/broeken, zonder jas, lekker gebruind, BBQspullen halen, nog ff langs de balie voor een bonfout, pakje sigaretten of rennies (om maar wat te noemen) "agh meis, wat jammer nou voor je, dat je met dit práchtige weer moet werken". ja hou nu maar op, ik weet intussen dat het erg mooi weer is, straks krijg ik nog zelfmedelijden, ohh, ehh dat heb ik al eigenlijk ![]() nog 2 weken stage, dan is het weer meivakantie. En na de meivakantie komt het einde toch wel een beetje in zicht (28 juni is mijn laatste stagedag, op zich nog best ver, maar ik loop er al stage vanaf 4 september). Ik ben écht ontzettend toe aan zomervakantie!
||
Citaat:
Je komt er vast overheen maar kan me je gevoel wel indenken. sterkte ({)
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Vreselijke dingen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ik moest vandaag en gisteren overdag werken. Maar vooral gisteren was irritant. Gister was in een winkel en die was zo'n beetje uitgestorven. En elke klant die binnen kwam, moest even benadrukken wat het toch lekker was buiten en wat zonde het was dat wij binnen zaten. AAARGGHH ![]() ![]() Vandaag moest ik in een theater werken. Dat was juist wel weer grappig. We hebben de garderobe maar gratis gemaakt ![]() Verder word ik dus ondanks dat werken erg vrolijk van dit weer ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
* doet klaarzitten met chocola*
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() *chocola wel nodig heeft* |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik heb nu van alles voor mijn neus liggen wat ik in zou kunnen nemen.. Waarom doe ik dat niet gewoon?! Ik ben echt laf..! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het is niet helemaal gelukt met eten maar wel een groot deel. Het moet maar zo, ik kan gewoon echt niet meer. |
![]() |
||
Citaat:
ik weet dat het voor jou niet genoeg is maar het is super goed! *knuffelt* ------ ik ben natuurlijk weer de sjaak om van alles voor mijn vader te doen.. blegh en ik kreeg een mailtje van vriendin J dat ze big news had.. nou ben ik nieuwsgierig ![]() ik weet dat ze bezig is met een stage op aruba.. daar zal t wel over gaan.. 6 mnd een van mn beste vriendinnen op aruba..
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik moet naar bed van hem nu, hij is net weer klaar met mij.. Ik durf niet te slapen. Ik ben bang ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik hoop dat je heel snel hulp krijgt want het lijkt me echt een verschrikkelijke positie om in te zijn. Praat erover met andere mensen, je mentrix bijvoorbeeld. Ik vind het al ontzettend knap van je dat je het hier durft neer te zetten, vertel dit dan ook aan je mentrix of iemand anders die je kan helpen. Wees dapper, kom op, ik weet zeker dat je het kan ![]() Heel erg veel sterkte en een dikke knuffel.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Als ik me niet schuldig hóef te voelen, waarom voel ik me dan wèl schuldig? Ik durf het hier alleen maar neer te zetten, omdat niemand me kent hier. In real life, durf ik dat echt niet. Ik ben sowieso al heel erg gesloten, altijd al geweest.. Maar nu, met dat mailtje naar mijn mentrix: ik durf haar echt niet meer onder ogen te komen. Ik word al zenuwachtig als ik eraan denk! |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ook al doe je dat niet, het is niet jouw schuld. Hij hoort gewoon van je af te blijven, en hij moet je al helemáál geen schuldgevoel aanpraten. Ik vind het heel goed van je dat je hulp hebt gezocht. |
![]() |
||
Citaat:
Hoe lang is dit al gaande dan? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
doe het nu zo wil je toch niet verder??? Hij stopt echt niet, hij heeft je in zijn macht, en daar geniet hij van. Het kan hem echt niet schelen hoe jij je daarbij voelt hoor... En nee als jij naar de politie gaat dan kan hij je niks meer maken. Het enige waar jij je schuldig om moet voelen, is als je het niet laat stoppen door naar de politie te gaan. Je vader is een waardeloze zak hooi. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 |