Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-04-2007, 17:15
Verwijderd
Vandaag school + chillen in het park en nu eten en huiswerk denk ik zo.
Advertentie
Oud 16-04-2007, 17:58
Broeder
Broeder is offline
M'n deur is uitgezet door de warmte.
Oud 16-04-2007, 18:20
Nonaj
Nonaj is offline
Ik kreeg een brief van de uni dat ze mijn bezwaarschrift gehonoreerd hebben dus dat was

Verder heb ik al mijn huiswerk voor deze week al af en ik denk dat ik dat zo maar ga vieren met een paar biertjes of wijntjes
Oud 16-04-2007, 18:28
Verwijderd
vandaag begon ik aan een week project en dat was nogal kut want geen leuk groepje maar ach.
Daarna weer in het park gelegen, het bevalt me wel, dit weer
Oud 16-04-2007, 18:35
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ik heb vandaag school gehad en omdat ik niet tegen zon kan wtf kreeg ik natuurlijk weer een dikke vette migraine-aanval annex zonnesteek. gelukkig had ik een klasgenoot die ook migraine heeft en pilletjes bijhad, alleen kwam ze daar pas achter toen school al afgelopen was. ah well, ik heb nu niet zo'n kloppende hersenpartij meer. en nu moet ik godverdomme nog een fotoboekje in elkaar miepen en een werktekening voor een restauratie afmaken want anders ben ik morgen fucked.
Oud 16-04-2007, 19:04
botulismf
botulismf is offline
Dat is kut.

Ik had vandaag stage en we begonnen aan het thema 'familie/opa & oma' happy happy joy joy. En toen ik thuiskwam moest ik eerst postzegels kopen en brieven op de post doen en foto's ontwikkelen en weer ophalen en emails sturen voor school en toen belde mijn broertje dat hij vandaag niet mee-eet dus had ik nog een kwartier om naar de Jumbo te rennen en nou moet ik nog koken en een presentatie voorbereiden van mijn scriptie want vandaag kreeg ik te horen dat ik ineens morgen mijn scriptie/onderzoek moet presenteren aan 30 collega's tijdens een teamvergadering. En tot overmaat van ramp wordt het forum na twaalf keer refreshen nog steeds in Times New Roman weergegeven.
Oud 16-04-2007, 19:05
botulismf
botulismf is offline
w00t, Arial!
Oud 16-04-2007, 20:22
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
wtf betekent je onderschrift?
Oud 16-04-2007, 20:35
botulismf
botulismf is offline
'Waar is de schoen?' in heel gebrekkig Spaans.
Oud 16-04-2007, 20:35
Electriq
Electriq is offline
Uit eten en het was gezellig en net zette ik een handtekening om de Goudvishal te behouden en ik was de 666e
Oud 16-04-2007, 21:09
lapin
lapin is offline
ik heb goed gescoord op de noordermarkt
Oud 16-04-2007, 21:46
*oma*
*oma* is offline
Ik dacht dat ik vanmorgen het interview had voor de eindexamencatalogus, maar toen kon ik de interviewster nergens vinden, dus ging maar naar de administratie. Daar werd me verteld dat ik morgen het interview heb en dat ze het heel erg naar voor me vond dat ik helemaal naar school was gekomen voor niets en waar ik dan woonde. Echt wtf
Oud 17-04-2007, 11:02
Verwijderd
Citaat:
botulismf schreef op 16-04-2007 @ 21:35 :
'Waar is de schoen?' in heel gebrekkig Spaans.
Het is toch: 'donde esta el zapato / el calzado' of 'donde estan los zapatos / los calzados'.

Of was dat de grap?
Oud 17-04-2007, 11:08
Luna
Luna is offline
ZO. ik ben net wakker.
gister ging ik mn essays afmaken en toen in het park hangen, daarna essays inleveren, terug naar het park, daar tot 19u gezeten en gedronken. terug naar de uithof, pizza gehaald. pizza gegeten.
naar een meeting over istanbul, want daar ga ik heen over 2 weken met mn studie. nog meer rosé gedronken. TOEN was ik moe maar op de fiets naar huis werd ik jolig dus ben ik met een vriendinnetje nóg meer rose gaan drinken tussen onze huizen in.
ja het was een prima dag.
Oud 17-04-2007, 14:27
Verwijderd
Gister kwam ik 's nachts terug uit Rome en ik moest vroeg naar school vandaag dus ik ben een beetje moe nu maar straks eeiindelijk weer trainen <3
Oud 17-04-2007, 15:22
Leineh.
Leineh. is offline
Een kwartier met het faxapparaat staan klooien, er bleef maar een "fehlermeldung" uit rollen, om vervolgens tot de ontdekking te komen dat mijn ontvanger een verkeerd nummer opgegeven had. Bedankt!
Oud 17-04-2007, 15:53
wup
wup is offline
Ik ging vandaag naar mijn nieuwe werk, waar ik de boel even heb bekeken en heb geleerd hoe je koffie moet zetten en bier moet tappen. Nu nog het verschil leren tussen de 27 soorten wiskey en leren cocktails maken enzo en dan komt het goed.
Vanavond ga ik kip madras eten en DH kijken en mijn boek eens uitlezen.
Oud 17-04-2007, 16:19
Moustache
Moustache is offline
Gisteravond een fijne avond in de stad gehad, vandaag een beetje zitten chillen en mn buurvrouw uitgehoord over dat ze zegt dat ze helderziend is.
Oud 17-04-2007, 16:36
*oma*
*oma* is offline
scriptie
Straks uiteten met mijn vriend en daarna tien euro bij een vriendinnetje ophalen, omg ik ben echt te blut...
Maar! Vrijdag zorgtoeslag en dinsdag stufie!
Oud 17-04-2007, 16:42
kuik
kuik is offline
ik deed vandaag mee aan het teddy bear hospital voor kleuters en hun knuffelberen en ik was huisarts, radioloog, chirurg en ik stond in de gipskamer en het was echt te tof met die kinderen ook werd ik nog keihard gefilmd door rtv noord holland, maar dat was iets minder leuk. nu maak ik een opdracht die ik moet presenteren en ik heb geen idee hoe ik dat ga doen want het is echt te veel en te moeilijk en het is morgenmiddag al en ik moet het ook nog uit mn hoofd leren.
Oud 17-04-2007, 16:57
Carn
Carn is offline
naar school geweest en dadelijk zo'n uitvoering op de muziekschool, 3 nummers spelen die niemand goed kent; muziek maken zonder voorbereiding met publiek, I love it!
Oud 17-04-2007, 16:58
Carn
Carn is offline
Citaat:
botulismf schreef op 16-04-2007 @ 20:04 :
En tot overmaat van ramp wordt het forum na twaalf keer refreshen nog steeds in Times New Roman weergegeven.
dat ligt eerder aan IE/Ff
Oud 17-04-2007, 17:00
Verwijderd
er is hier een gevangene ontsnapt en er is overal politie en helicopters en shit ahah.
Oud 17-04-2007, 17:08
Verwijderd
Ik heb vandaag een mensenlong vastgehouden. Ik vind het verdacht, want hij was dik groot en dan zou je er dus twee van hebben, naaaa ik geloof er niks van. Grote longinhoud? Mja het was vast iemand van 2 meter, waar ze 'm uit hebben geplukt. En hij voelde heel sponzig Nu wil ik later een organencollectie.
Oud 17-04-2007, 17:19
botulismf
botulismf is offline
Citaat:
White Trash schreef op 17-04-2007 @ 12:02 :
Het is toch: 'donde esta el zapato / el calzado' of 'donde estan los zapatos / los calzados'.

Of was dat de grap?
Citaat:
botulismf schreef op 16-04-2007 @ 21:35 :
HEEL gebrekkig Spaans.
Oud 17-04-2007, 17:20
botulismf
botulismf is offline
Citaat:
Carn schreef op 17-04-2007 @ 17:58 :
dat ligt eerder aan IE/Ff
Ik wijs niet met vingers, ik constateer alleen.
Oud 17-04-2007, 17:25
botulismf
botulismf is offline
Ik was gisteren tot 00:30 bezig met huiswerk en vanochtend rinkelde om 6:30 weer de wekker. Toen heb ik tot 3 uur voor de klas gestaan, en van half 4 tot half 6 hadden we teamvergadering en moest ik mijn scriptie uitleggen aan het team. Nu ben ik net thuis en vind ik het de hoogste tijd voor de rest van de dag helemaal niks nuttigs meer doen, als het even kan met een joint. Ik moet mezelf alleen even ervan overtuigen dat naar de cofeeshop gaan om wat te halen niet onder de noemer 'nuttig' valt, anders mag ik niet gaan.

De directeur vond mijn presentatie duidelijk en rustig en hij zei dat ik de volle aandacht had maar ehhh... vologens mij... ehhh.... zat ik... eehhhhhh... alleen maar... ehhhh.... de hele tijd... ehhh... zo van... ehhhh... 'ehhhhh'... en ehhh.... verviel ik voortdurend in herhaling.
Oud 17-04-2007, 17:43
Verwijderd
Gisteravond ging ik bij mijn zus op het balkon in de zon eten en dat was fijn, daarna oppassen en het einde van GA ohnoes! Toen ik thuis kwam ging ik verder met stofzuigen en schoonmaken want mijn ouders kwamen vandaag thuis en t moest natuurlijk schoon zijn. Vandaag stage en het was verrot maar ik heb wel veel gedaan . Nu koken en daarna chillen.
Oud 17-04-2007, 18:14
terror koekjes
terror koekjes is offline
Ik ging grijze laarsjes kopen en ik werd er bloedjegeil van Vervolgens wilde ik iemand partygarnalen geven voor z'n verjaardag van vorige maand, maar toen zei hij dat hij liever z'n vakantiegeld had Daarna kwam ik erachter dat het dode garnalen waren, wat is daar nou 'party' aan

OOOOH en HELP ik had eergisteren kortsluiting en nu doet mijn computer helemaal niets meer WAT MOET IK DOEN?
Oud 17-04-2007, 18:30
Verwijderd
Snel posten op dit forum en hem dan aan de praat slingeren.
Oud 17-04-2007, 18:51
Electriq
Electriq is offline
Gisteren 'Stranger Than Fiction' gekeken, toffe film. Daarna tot half 3 diepzinnige gesprekken gevoerd met een goede vriend van me
Helaas moest ik er wel weer om half 8 uit, 4u college achter elkaar voor hetzelfde vak. Ik viel in slaap tijdens het laatste uur. Nu zit ik thuis te zenuwen en me te vervelen achter de pc
Oud 17-04-2007, 19:02
Verwijderd
Citaat:
terror koekjes schreef op 17-04-2007 @ 19:14 :
Ik ging grijze laarsjes kopen
pic plz.
Oud 17-04-2007, 19:30
Verwijderd
Ik heb uitgeslapen en afleveringen van Miami Ink gekeken terwijl ik snoepjes at.
In de namiddag naar de stad met een vriendin, wat geshopt en gegeten bij restaurant.
Oud 17-04-2007, 19:37
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ik ging vandaag naar school en ik had geen fotoboekje en geen werktekening maar als door een wonder had ik aan begin van fotografie een mooi fotoboekje en voor het begin van schilderles een 'meer dan nette' werktekening. dus ik mocht weer trots zijn op mezelf
Oud 17-04-2007, 20:01
terror koekjes
Citaat:
Shoarm schreef op 17-04-2007 @ 19:30 :
Snel posten op dit forum en hem dan aan de praat slingeren.
Hij wil nog steeds niet aan
Oud 17-04-2007, 20:20
terror koekjes
Citaat:
freakjuh schreef op 17-04-2007 @ 20:02 :
pic plz.
i'll trii l8tr
Oud 17-04-2007, 20:24
Electriq
Electriq is offline
"Dit jaar komt After Forever terug met een ongetwijfeld knallend album dat 'After Forever' gaat heten. Reden genoeg om deze internationaal bekende gothic-metal band naar Hedon te halen."

Hahahaha
Oud 17-04-2007, 21:57
vixen
vixen is offline
Staage en dat was saaai en toen ging ik weer naar huis maar die kuttrein had vertraging en toen was mn vriendje boos en hongerig maar dat maakt niet uit want we hebben toch al crisis en nu bel ik hem over twee weken pas weer ofzo anyway ik zie wel. (ohjanee, dit is geen liefde en relatie)
Oud 17-04-2007, 22:33
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Ik heb gisteravond een nuchtere avond gehad zonder alcokolische versnaperingen. Vandaag moest ik weer een lange dag werken en ik had echt een friggin kanker dag met alleen maar jengelende kutmensen dat hun kabel er uit lag, BOEIEND, daar kan ik toch niks aan doen. Vadsige casema klanten ook altijd Om 9 uur was ik klaar en ben ik langs mijn ouders gegaan om ze te helpen de keuken uit te ruimen aangezien ze die gaan laten verbouwen. Daarna naar huis gegaan en de woonkamer en mijn kamer opgeruimd. Nu net wat aardbeien gegeten, een pot thee gezet en mijn huisgenoot heeft net een joint gerold dus nu lekker smoken en Lost kijken Morgen weer werken, blehg-
Oud 18-04-2007, 08:44
Back Door Man
Back Door Man is offline
ik zat gisteren bij een vriend thuis en toen kwam ik op het heldere idee op mijn haar af te scheren, en nu voel ik de wind over mijn hoofd gaan
verder had ik vorige week mijn telefoon bij mijn ouders laten liggen dus die ga ik nu snel ophalen.
Oud 18-04-2007, 09:56
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
Citaat:
Electriq schreef op 17-04-2007 @ 19:51 :
Gisteren 'Stranger Than Fiction' gekeken, toffe film.
oh die vond ik echt zo mooi
Oud 18-04-2007, 10:29
Verwijderd
Citaat:
Electriq schreef op 17-04-2007 @ 21:24 :
"Dit jaar komt After Forever terug met een ongetwijfeld knallend album dat 'After Forever' gaat heten. Reden genoeg om deze internationaal bekende gothic-metal band naar Hedon te halen."

Hahahaha
Die traden gisteren op mijn werk op en

Was er ook.
Oud 18-04-2007, 10:31
Electriq
Electriq is offline
Vanmorgen had ik les en het ging over alternatieve therapiën. De docente was een enorme chaoot en ik ben alleen maar sceptischer geworden. Toen werd ik ook nog heel vaak gebeld tijdens de les, door mn ouders. Bleek dat mn zusje vannacht is weggelopen, fiets weg, geld weg, spullen weg. GOEIE ACTIE WEER.
Op de terugweg van school naar huis zat ik dus heel paranoia op de fiets, of ik mn zusje niet ergens zag. Geen resultaat. Ik zag wel Rico en Delic bij een winkel voor gehoorapparaten staan en ik fietste achter een Bonnie St Clair look-a-like.

Laatst gewijzigd op 18-04-2007 om 11:34.
Oud 18-04-2007, 11:18
Drez
Drez is offline
^ wat naar, is ze al terug?

Het HAGELT -tering. En ik ga zo aan mijn scriptie werken. Thuis dus want ik ga echt no way naar buiten nu.
Oud 18-04-2007, 11:21
Electriq
Electriq is offline
Citaat:
Drez schreef op 18-04-2007 @ 12:18 :
^ wat naar, is ze al terug?
Nee nog geen spoor van haar. Dr fiets stond ook niet bij het station dus we hebben echt geen idee waar ze nu is.
Het zal ook vast allemaal wel los lopen, maar evengoed is het wel een kutstreek
Oud 18-04-2007, 12:07
DeadNation
DeadNation is offline
Vanmorgen gesprek gehad, ze waren siked en gaan een passende baan voor me zoeken bij een leuke studio. Meer cash, leuker werk. Beter hebben ze snel iets, maar dat zat wel goed er is veel vraag naar grafisch personeel schijnbaar....

Voor de rest lamen op t werk.
Oud 18-04-2007, 12:10
Verwijderd
Goed bezig dude.

-gaar wakker worden
-nog steeds gaar zijn
-nu eerst maar eens een boel koffie drinken
-een poging doen wat studiedingen te doen
-tot vervelens toe doelloos pingelen op m'n bas.
-huisbaas met z'n poolse slaven in en rond het huis, aargh.

Kutdag
Oud 18-04-2007, 12:11
DeadNation
DeadNation is offline
Doe jij nou een band dude of wat?
Oud 18-04-2007, 12:12
Verwijderd
Nope hehe. Momenteel vooral bezig eindelijk eens fatsoenlijk bas te leren spelen.
Oud 18-04-2007, 12:14
Verwijderd
Citaat:
Electriq schreef op 18-04-2007 @ 11:31 :
Vanmorgen had ik les en het ging over alternatieve therapiën. De docente was een enorme chaoot en ik ben alleen maar sceptischer geworden. [..]
Wat had je dan verwacht?
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten