![]() |
|
Verwijderd
|
de kleur ogen maakt mij niet zo veel uit, zolang 't maar niet grijs met een geel randje is.. simpelweg omdat ik dat randje zo vies vind altijd :/ (sorry, mensen die wel grijs-met-gele ogen hebben
![]() zelf heb ik lichtbruine ogen die donkerbruin lijken te worden als ik boos ben.. ben wel blij met mijn oogjes ![]() |
![]() |
|
![]() |
ik zelf heb hele donkerbruine ogen sommige mensen denken zwart maar dat bestaat volgens mij niet en voor een jongen vind ik lichtbruin of groen grijs mooi en dan nog een donkere huid maar dat zie je weinig
|
![]() |
Ik heb blauwe ogen, en naar m'n pupil toe wordt het een beetje geel. ik let eigelijk nooit bij mensen welke kleur ogen dat ze hebben. tenzij het natuurlijk heel hard opvalt, of tenzij dat de persoon echt heeeel mooi is
![]() Overigens vind ik bruine warme ogen het mooiste alhoewel ik een enkele keer blauwe ook wel mooi vind
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
derde oog Verwijderd | 54 | 08-12-2007 15:57 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[BIO] vraag Verwijderd | 3 | 27-08-2007 16:04 | |
Seksualiteit |
Fototopic Verwijderd | 493 | 05-07-2003 17:34 | |
Verhalen & Gedichten |
Kleurtjes van de regenboog Edwin uit Kaasstad | 7 | 26-03-2002 21:49 | |
Verhalen & Gedichten |
Kleurtjes van de regenboog klootzak2001 | 2 | 25-03-2002 11:12 | |
ARTistiek |
Inkt voor een Spreuk (of: de magie van kleuren). Deel 1. metzondernix | 5 | 23-08-2001 21:26 |