![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() owja en we zagen gisteravond altered states en die film is briljant!
||
Citaat:
Het is moordt en geen moord ![]() OF 'moordt' Maar ik snap ook best dat Mijns. het als zelfstandig naamwoord gebruikt en niet als werkwoord, dus ik verbeter Mijns. ook helemaal niet. IK gebruik het echter wél als werkwoord, dus dan is het 'moordt'. Het staat toch tussen **, zo schrijft het halve forum hier als ze een handeling willen beschrijven. Overigens snap ik niet dat je zo over mij miept als je zelf Nederlandse nog met een kleine letter schrijft. Maar goed, in tegenstelling tot Mijns. heb ik dus geen vakantie dus ik ga maar eens mijn kamer opruimen en daarna aan de studie ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() huh ken ik niet? ik ga even op imdb kijken ot: mijn vriendje is voor me aan het koken (L)
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() (en met ons waarschijnlijk ook vele andere trouwens) Vandaag gewerkt en daarna bier gaan drinken. S'ochtends nog iets aan de studie gedaan. Ik wacht op m'n stufi ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ik heb liever twee wekne vakantie en dan weer school dan vakantie school vakantie. Dan zit r al helemaal geen ritme in |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik ben net wakker gebeld, heb maar even niet opgenomen want daar had ik écht even geen zin in en nu voel ik me brak en ik moet zo naar utrecht voor een vriendinnetje die in de finale van xpress your future zit wat vanmiddag in de tivoli is maar het ene na het andere vriendinnetje haakt af ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ot: ik ben net even langs mijn moeder geweest en zometeen ga ik opruimen/op de bank hangen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb vandaag heel mijn kamer opnieuw ingericht met mn papa en mama en nu heb ik echt een te gave kaptafel en een coole kast waar al mn kleren bijna inpassen. Ooit binnenkort nog nieuw tapijt leggen en dan heb ik echt de coolste kamer ever.
||
Citaat:
en ik zit me weer eens op te winden over die loeders van een broers.
||
Citaat:
![]() Ik ging slapen en toen kon ik niet slapen dus toen ben ik weer uit bed gekropen en ben ik toch maar weer aan mijn scriptie gaan werken met de ene sigaret na de andere en nu heb ik 'm zo goed als af, ik moet alleen de bijlagen nog even aanvullen en de literatuurlijst en layout in orde maken en dan is het printen en kopieren en inleveren geblazen! ![]() En ik ben nog steeds niet moe dus misschien moet ik de hele nacht maar doortrekken ofzo maar ik vrees het ergste voor mijn gemoedstoestand morgen, ai ai ai. Nee, ik ga toch maar slapen denk ik. ![]()
||
Citaat:
maar heb je nou serieus de moeite genomen om dat te gaan opzoeken?
Laatst gewijzigd op 14-05-2007 om 07:16. |
![]() |
||
Citaat:
teenager is een naamzoeker maar doet waarschijnlijk niet meer moeite dan jij al hebt gedaan in deze topic.
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
De dag van vandaag Susu | 10 | 23-08-2004 18:11 | |
Verhalen & Gedichten |
Vandaag ben ik jou Anne | 11 | 25-10-2003 23:00 | |