Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-06-2007, 20:03
Llatisah
Llatisah is offline
Beste Vergezicht,

Allereerst een kleine introductie van mezelf.... Ik ben een jongen die hetzelfde beeld heeft van hoe het leven zou moeten zijn als jij... Ik ben verder knap, humoristisch, slim, attend, romantisch en vooral lief...

Dit alle zijn, zoals je zelf waarschijnlijk ook vindt, belangrijke ingredienten voor een succesvolle relatie/perfecte partner. Dit vind ik in ieder geval wel. Maar deze dingen heb je pas echt iets aan als je een serieuze relatie hebt....en daar ligt jouw 'probleem'... Een relatie tot stand brengen is heel iets anders dan een relatie onderhouden....

Ik kan hier oneindig over vertellen, maar dat is overbodig aangezien er hier meer mensen zijn die verstand van vrouwenversieren hebben... Bijna iedere reactie van Smokin', Mephostophillis en Vip3r(mits ontopic ) klopt! Ik zeg niet dat dit mijn ideaal beeld van de wereld is nog dat het goed is... Maar of je nou hoog of laag springt, zo is de wereld nou eenmaal...

Het hele leven is een spel, en de kwaliteit van je leven hangt compleet af van jou beheersing van het spel, in ieder opzicht! Je moet in staat zijn je sociale omgeving te kunnen doorzien en iedereen een stap voor te zijn.

Mijn ervaring is ook dat je niet moet proberen je ideaalbeeld door te drammen maar dat je de je moet kunnen anticiperen op je omgeving. Heb je dit onder de knie, ga dan pas je standpunt naar voor brengen.

Iedere serieuze reactie die jij krijgt en niet in jou ideaalbeeld past veeg jij zonder pardon van de tafel. Smokin', Mephostophillis en Vip3r zeggen niet dat ze deze dingen het meest fantastische ooit vinden, ze constateren alleen dat de wereld zo in elkaar zit en proberen je dit waar te maken...Als jij nou eens begint met het accepteren dat het nou eenmaal zou is en daar op probeert te anticiperen.... Wat heb je te verliezen?! Je zegt zelf je 'kutter dan kut' te voelen en bovendien moet je nou toch wel ongeveer geloven dat jouw aanpak bij vrouwen niet werkt...

Zet deze (rationele) stap en je zult zien dat het een stuk beter gaat met de vrouwen!

Wish you good luck!

Llatisah
Oud 26-06-2007, 20:27
Southtown
Southtown is offline
Uw taalgebruik inspireert mij tot beleefdheid, geachte Llatishah.
Nee serieus, de man heeft gelijk. Er zijn honderden, zelfs duizenden mannen die een meisje in haar leven ontmoet. Hoe moet zij nu weten wie in godsnaam "de ware" is? Ik kan je in ieder geval zeggen dat ze er niet de tijd voor heeft iedere man snel te leren kennen. Een meisje weet vaak al na een paar minuten nadat ze je heeft leren kennen of je bij de "vrienden" hoort, de "kan-me-niet-veel-schelen" categorie, de "weerzingwekkend" en inderdaad, of je een "potentiële minnaar" bent.
Daarom ontwikkelt iedereen onbewust "steekproeven" om te zien in welke categorie iemand behoort en ik heb de indruk dat vrouwen daar beter in zijn dan mannen.
Uiteraard kan iemand's mening over iemand anders veranderen, maar eerste indrukken spelen een cruciale rol. Die indrukken kunnen dus enkel nog bevestigd worden, of in twijfel getrokken worden, naarmate ze je leert kennen.

Ik heb ondertussen ook bijgeleerd en ik kan je het volgende zeggen: de volgende meid die je leert kennen moet je niet als "prooi" aanzien. Wordt er vrienden mee. In feite, zie dat je een goede vriendenkring krijgt met zowel vrouwelijke als mannelijke vrienden. Bouw zelfvertrouwen op, leer met vallen en opstaan wat werkt en wat niet, vorm je eigen stijl, je eigen wereld. Zorg voor "social proof" dwz zorg ervoor dat je omgeving weet dat je een knappe kerel bent die zeker de moeite waard is.
DAN kan je, via je social proof, je eigen stijl en je vriendengroep, eenvoudig aan een partner geraken. De meeste relaties beginnen immers via vrienden of vrienden van vrienden

De liefde is inderdaad niet eerlijk, maar zet je erover. Mensen die klagen krijgen niets.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2007, 10:18
Melpomene
Melpomene is offline
Whahaha ''vrouwenversieren''

:')
Met citaat reageren
Oud 01-07-2007, 02:01
wushuman
wushuman is offline
Nice nails, are they real?
Met citaat reageren
Oud 01-07-2007, 02:14
Vice
Vice is offline
Goh, je zou een hele studie van dat vrouwenversieren kunnen maken.
Oud 01-07-2007, 10:33
wushuman
wushuman is offline
Citaat:
Vice schreef op 01-07-2007 @ 03:14 :
Goh, je zou een hele studie van dat vrouwenversieren kunnen maken.
Die zijn er al.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2007, 10:33
Verwijderd
Citaat:
Bartezz schreef op 26-06-2007 @ 20:03 :
slotje
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten