Beste Vergezicht,
Allereerst een kleine introductie van mezelf.... Ik ben een jongen die hetzelfde beeld heeft van hoe het leven zou moeten zijn als jij... Ik ben verder knap, humoristisch, slim, attend, romantisch en vooral lief...
Dit alle zijn, zoals je zelf waarschijnlijk ook vindt, belangrijke ingredienten voor een succesvolle relatie/perfecte partner. Dit vind ik in ieder geval wel. Maar deze dingen heb je pas echt iets aan als je een serieuze relatie hebt....en daar ligt jouw 'probleem'... Een relatie tot stand brengen is heel iets anders dan een relatie onderhouden....
Ik kan hier oneindig over vertellen, maar dat is overbodig aangezien er hier meer mensen zijn die verstand van vrouwenversieren hebben... Bijna iedere reactie van Smokin', Mephostophillis en Vip3r(mits ontopic

) klopt! Ik zeg niet dat dit mijn ideaal beeld van de wereld is nog dat het goed is... Maar of je nou hoog of laag springt, zo is de wereld nou eenmaal...
Het hele leven is een spel, en de kwaliteit van je leven hangt compleet af van jou beheersing van het spel, in ieder opzicht! Je moet in staat zijn je sociale omgeving te kunnen doorzien en iedereen een stap voor te zijn.
Mijn ervaring is ook dat je niet moet proberen je ideaalbeeld door te drammen maar dat je de je moet kunnen anticiperen op je omgeving. Heb je dit onder de knie, ga dan pas je standpunt naar voor brengen.
Iedere serieuze reactie die jij krijgt en niet in jou ideaalbeeld past veeg jij zonder pardon van de tafel. Smokin', Mephostophillis en Vip3r zeggen niet dat ze deze dingen het meest fantastische ooit vinden, ze constateren alleen dat de wereld zo in elkaar zit en proberen je dit waar te maken...Als jij nou eens begint met het accepteren dat het nou eenmaal zou is en daar op probeert te anticiperen.... Wat heb je te verliezen?! Je zegt zelf je 'kutter dan kut' te voelen en bovendien moet je nou toch wel ongeveer geloven dat jouw aanpak bij vrouwen niet werkt...
Zet deze (rationele) stap en je zult zien dat het een stuk beter gaat met de vrouwen!
Wish you good luck!
Llatisah