Advertentie | |
|
![]() |
||
Simpel gezegd:
De wolven winnen als ze in de meerderheid zijn of met net zoveel als de dorpelingen. Dus bij 1 wolf tegen 1 dorpeling wint de wolf. En verder Citaat:
![]() Maar goed, je moet rekening houden met het feit dat veel mensen het nu druk hebben met de afsluiting van het schooljaar. Dat geldt voor de deelnemers, maar net zo goed voor mij en voor twinkebel.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En ik dacht nog wel dat ik al onschuldig verklaard was door Twinkebel! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
*spook* *spook* |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
ow... maar ik moet echt mijn mond houden sorry! *gaat weer in graf liggen, doet kist dicht, sluit oogjes* |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() @Twinkebel: Ik dacht al dat je er totaal niet bij was. Eerst verkering en daarbij komt ook nog eens het einde van het schooljaar. Ik begin de mijne juist kwijt te raken. Ik hoop dat je wat kunt met m'n cliffhangers. Het afscheidsbriefje van Elpida kun je misschien ook nog wel wat mee, dat had ik aan het eind niet opnieuw genoemd.
Laatst gewijzigd op 12-06-2007 om 20:10. |
![]() |
||
Citaat:
edit: ik mag het dan wel vaak spelen.. maar ik wacht echt niet wanhopig af totdat het volgende spel er is
||
Jeeey gewonnen!
![]() Ik vond dit spel na verloop van tijd steeds minder leuk worden, vooral de laatste twee stemrondes. Maar ik mag er niet veel over zeggen, ik heb ook niet veel gepost ivm toetsen. Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar om de verwarring weg te nemen: de koelkastperiode voor het wwspel is vier weken (en er mogen twee spellen achter elkaar gespeeld worden). Dit is anders dan de andere topics, waar de koelkastperiode inderdaad 6 weken is. Twinkebel heeft in dit geval dus gelijk. Verder was dit spel inderdaad een beetje saai op het eind, door het weinige posten en de vaak zeer korte (of totaal afwezige) verhalen. Ik moet bekennen dat ik ook schuldig ben aan het eerste, en ook dat ik dit bewust heb gedaan. ![]() Ik was overigens de wolfsbane. Spelleiders ik ben tevens ook erg beniewd of ik mijn bescherming nog had en zo niet of ik hem de 1e of de 2e keer ben kwijtgeraakt... Ik ging ervanuit dat ik hem kwijt was, vandaar mijn voorzichtige tactiek zodat de wolven mij niet als gevaar gingen beschouwen, wat ze in het begin van het spel waarschijnlijk wel vonden.
||
Citaat:
![]() ![]() Maar goed, wat vinden jullie van de jager? Goed? Slecht? Kan zowel in het voordeel als in het nadeel van de dorpelingen werken. En ik vind het idee van een onverwachtse wending in het spel wel leuk ![]()
Laatst gewijzigd op 13-06-2007 om 22:03. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Daarna wilden we Zoemzoem opeten, omdat we dachten dat hij de ziener kon zijn (ik twijfelde tussen hem en Wind's Embrace) - maar de tovenaar was ons toen dus voor. ![]() Verder wisten we ook dat Hanneke een speciale functie zou hebben met Soija als Spelleider. Haar wilden we er vanwege haar ervaring ook snel uithebben, maar toen gaandeweg bleek dat haar speciale functie niet zo heel erg belangrijk moest zijn (ik vermoedde dat ze Cupido was, wat ook zo was), hebben mijn ex-medeweerwolven blijkbaar besloten om haar langer in leven te laten. ![]() Voor de meer ervaren weerwolf was het dit spel dus vrij voorspelbaar, vind ik. ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik vind het wel jammer dat mensen die veel posten altijd sneller worden opgegeten (omdat ze zichzelf verdacht kunnen maken door dingen die ze zeggen), want ik ben altijd een hele actieve speler en daarom per definitie geen geschikte wolf. ![]() Het is een beetje erg jammer dat we 2x niet konden eten (1x bane, 1x tovenaarsbescherming), daar ging het best wel mis.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #95.2 Dark Phoenix | 500 | 03-12-2013 19:00 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #83 deel 2 Verwijderd | 500 | 01-03-2011 22:43 | |
De Kantine |