Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-05-2009, 16:16
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik had gehoopt dat ze seizoen 7 vroeg op de avond eerst zouden herhalen.. Zit er niet meer helemaal in geloof ik .
Oud 08-06-2009, 20:51
Verwijderd
OMG. Alex gaat dood?

Dat had ik niet verwacht en ik vind het niet leuk, precies als ze weer herenigd zijn Ik vind dat er maar veel mensen dood gaan in die serie. En ik vond het ook helemaal niet zo'n mooie scène, veel te soaperig.

Bluh.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2009, 22:31
Verwijderd
Ik heb toch bijna de hele aflevering met bijna tranen in mijn ogen gezeten
Met citaat reageren
Oud 09-06-2009, 09:26
Kudzumai
Kudzumai is offline
idd, te veel mensen gaan dood of weg in die serie

arme Alex..

maar vond die baby van Stevie wel koddig
Met citaat reageren
Oud 10-06-2009, 09:52
Chick Rock
Chick Rock is offline
Alex dood

Ik dacht al bij het zien van de titel van de ep 'close enough to touch' dat er iets heel erg fout zou gaan, bah. 5 afleveringen geleden ging verdorie Riley al dood, en dan nu alweer iemand . En ik vond het ook stom en zoetsappig, maar moest toch een traantje wegpinken want het was wel Alex
Oud 10-06-2009, 10:11
Verwijderd
Ja maar het is ook gewoon helemaal niet leuk Zien ze elkaar na zo lang weer en dan zijn ze zoooo blij, en dan gaat ie na een half uur dood. Wie verzint dat nou? Hij had best even die laatste paar afleveringen ook nog kunnen doen.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2009, 20:35
Chick Rock
Chick Rock is offline
Inderdaad ja . Hij zit er al vanaf het begin in, dus dat laatste seizoen kon nog best even. Stommerd
Oud 15-06-2009, 20:35
Chick Rock
Chick Rock is offline
Huh die Jasmine is er toch niet eerder geweest?
Oud 15-06-2009, 20:47
Verwijderd
Zij komt me totaal niet bekend voor, maar haar naam wel. Volgens mij heeft ze er wel eerder in gezeten. Ook stom dat ze bij deze aflevering niet het 'previously in McLeod's Daughters' stukje uitzenden.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2009, 20:50
Verwijderd
Ik ging even zoeken en nu weet ik dat BoM gespeeld werd door drie verschillende kinderen (wel een drieling), en Harrison door een tweeling (een jongen en een meisje!)

http://mcleodsdaughters.ninemsn.com.....aspx?id=21947
En hieruit blijkt dat ze er wel eerder in heeft gespeeld, alleen was het denk ik een andere actrice. Ik kan me dit ook wel herinneren, weet alleen niet precies welk seizoen het is.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2009, 20:59
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ja ik dacht al dat het een andere actrice was

En ik vind het wel jammer dat het vaak zo voorspelbaar is.
Oud 19-06-2009, 17:12
sneakergeval
sneakergeval is offline
Er zijn echt vet veel nieuwe, als je naar de eerste seizoenen kijkt, en naar dit seizoen..
Echt vet veel zijn er weg gegan!
Echt niet leuk!
Met citaat reageren
Oud 20-06-2009, 08:37
rare kwast
rare kwast is offline
dit is ook het laatste seizoen.. krijg echt het idee dat ze alles er maar uitschrijven, hoppa die er ook uit, en dan die nog even...

kate weg, riley dood, alex dood.. nah was in shock.. doe je toch niet, zijn ze wel helemaal lekker daar...
ze kunnen hem en stevie beter weer naar Argentinie sturen.. reunie van mc leods en ryans.

echt eerst verliest hij claire, dan wordt ie eindelijk gelukkig (en niet met die bimbo) gaat hij dood..
en kate vind eindelijk een leuke man, gaat ie ook dood... ja zeg

imdb zegt niet dat jaz door een ander is gespeeld...
Xander wordt ook door een tweeling gespeeld..
charlot werd ook nog door 2 andere meisjes gespeeld... ja als ze zo snel opgroeien moet dat wel

Laatst gewijzigd op 20-06-2009 om 08:47.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2009, 19:50
Verwijderd
@sneakergeval: er is zelfs niemand van de originele cast meer over nu. Alex was de laatste.

@rare kwast: ik zag het idd ook niet op imdb staan, maar jaz kwam er wel al in eerdere seizoenen in voor, en bij de actrice van nu staat alleen 2008-2009 ofzo. En als je plaatjes zoekt op google vind je ook foto's van een andere actrice
Met citaat reageren
Oud 21-06-2009, 14:21
rare kwast
rare kwast is offline
ja ik weet nog wel dat ik dr eerst heb gezien... ben alleen geen kei in het onthouden van gezichten...
zal ff in mijn verzameling duiken
Oud 21-06-2009, 14:32
rare kwast
rare kwast is offline
Of het is de zelfde en ze is van bruin naar blond gegaan en heeft een andere naam gekregen
anders is de eerdere Jaz: Anna Torv...
Oud 21-06-2009, 17:15
Chick Rock
Chick Rock is offline
Anna Torv:
Citaat:
"McLeod's Daughters" .... Jasmine McLeod (2 episodes, 2004)
- The Things We Do for Love (2004) TV episode .... Jasmine McLeod
- A McLeod Daughter (2004) TV episode .... Jasmine McLeod
Ja dus. Ze komt me alleen niet bekend voor..
Oud 25-06-2009, 11:46
Chick Rock
Chick Rock is offline
Jemig, ik kan al die mannen niet meer uit elkaar houden er is die dominee, Ben en Frank, en moest echt steeds even nadenken wie wie was

En ik zie helaas nu alweer de verhaallijn van Frank aankomen
Oud 25-06-2009, 15:34
Verwijderd
Dat heb ik ook! Toen Frank maandag weer in de aflevering kwam, dacht ik echt: huh? wie is hij nou weer?
En bij die voetbalwedstrijd kwam ik er pas aan het eind achter dat die ene man die zo vaak wat mocht zeggen en die me vaag bekend voorkwam, de dominee was..

Wat denk je wat er met Frank gaat gebeuren?
Met citaat reageren
Oud 25-06-2009, 16:15
Chick Rock
Chick Rock is offline
Er werd heel erg de nadruk gelegd op het feit dat hij die dam wilde opblazen, en dat Ben hem niet vertrouwt. Ik zie echt zo'n drama aankomen met hem als middelpunt helemaal nu Lily naar haar moeder is.
Oud 25-06-2009, 16:19
Verwijderd
Hm ja, zou kunnen. Maar ik denk niet dat hij echt de dam op gaat blazen met mensen en al. Maar hij is vast en zeker iets van plan.

Ben vind ik nog niet helemaal leuk, volgens mij is daar ook nog wel wat mee.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2009, 07:54
Chick Rock
Chick Rock is offline
Er is altijd iets met iedereen er zijn nooit eens normale mensen :')
Oud 30-06-2009, 18:18
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Er werd heel erg de nadruk gelegd op het feit dat hij die dam wilde opblazen, en dat Ben hem niet vertrouwt. Ik zie echt zo'n drama aankomen met hem als middelpunt helemaal nu Lily naar haar moeder is.
Wat zei ik?

Blij dat hij weg is, dat gezeur. Ik vind die enorme drama's altijd veel minder leuk dan de 'gewone' farm troubles.
Oud 01-07-2009, 18:23
Missy
Missy is offline
Hoe is de laatste aflevering van maandagavond afgelopen? Ik ben toen in slaap gevallen.
Reageren

Regels voor berichten