Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-06-2007, 10:51
Beautiful Freak
Beautiful Freak is offline
Voel me wel een klein beetje verward. Maar ja, gelukkig weet ik waarom. De leuke vakantie komt wel steeds dichterbij. Nog maar een weekje.
Advertentie
Oud 23-06-2007, 12:11
Verwijderd
Ik moet studeren, maar kan me niet concentreren.
Dan maar eerst stofzuigen...
Oud 23-06-2007, 12:12
Little_lady
Little_lady is offline
Hahaaa, ga toch lekker je sleutels een dag onbewaakt in je auto laten staan midden in Limburg terwijl je nog naar Noord-Holland moet en dan vooral zeuren op mij, loser

En ik heb zin om ... maar ik weet dat ik niet moet gaan naar ...

Morgen weer een dag
Oud 23-06-2007, 12:52
rare kwast
rare kwast is offline
ik moet eingelijk naar het dorp maar heb totaal geen zin en ben onwijs moe en niet lekker
Oud 23-06-2007, 13:25
Sagana
Sagana is offline
Citaat:
Heksjuh schreef op 22-06-2007 @ 20:07 :
Sagana: veel plezier op de braderie
Dankje.

Het was superleuk gisteren en ik heb écht een paar fantastische vrienden & vriendinnen.
Oud 23-06-2007, 13:25
Verwijderd
Ik heb een broodje met knakworst! <3
Oud 23-06-2007, 13:29
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Bah, ik voel me raar, wazig, duizelig en raar in m'n hoofd, m'n ademhaling zit raar. Het zou best kunnen dat ik het weer benauwd heb zonder me zo te voelen. Ik wil alleen geen medicijnen nemen want dan ga ik weer zo trillen en me 'eng' voelen Ik wil het liefst alleen maar slapen of op de bank liggen maar ik moet boodschappen doen en van slapen word ik alleen maar moe'er Ik wil me gewoon goed voelen.
Oud 23-06-2007, 13:30
Eend
Eend is offline
Citaat:
moon schreef op 21-06-2007 @ 22:00 :
@Eend: Ik kan me nauwelijks een voorstelling maken van wat je mee maakt en voelt, ik vind het echt heel naar voor je. Ik zou willen dat ik wat voor je kon doen. Als ik je verhaal lees zou ik je een dikke knuffel willen geven en zeggen dat het allemaal wel goed komt. Natuurlijk weet ik dat niet zeker, maar ik geloof dat je sterk bent...en geef de moed niet op hè!
Bestond er maar een geneesmiddel dat je in 1 keer van al je nare klachten af kon helpen zodat je weer gelukkig en vrij paard kon rijden. Ik zou het je echt zo gunnen. *Een hele dikke knuff van mij voor jou* ik leef met je mee.
Ja, dat geneesmiddel zou wel handig zijn.

Thanks voor de knuffel
Oud 23-06-2007, 13:33
Eend
Eend is offline
Vandaag gaat het weer wat beter. Had het net wel weer helemaal gehad, maar die bui is weer voorbij.

Vanavond komt Mecloud's daughters weer *verheugd*
Oud 23-06-2007, 13:39
Verwijderd
Citaat:
Repelsteel schreef op 23-06-2007 @ 00:24 :
soms heb je het gewoon helemaal gehad..
hij is echt de grootste aansteller en stomkop ooit, dit is echt niet leuk meer. Ook al hij wel op me afgeknapt is (wat ik me toch moeilijk kan voorstellen, maar goed, het kan) kan hij toch nog wel zo fatsoenlijk zijn om gewoon te reageren op mijn smsje? Zeg dan gewoon dat je er geen zin meer in hebt of zo, dat kan ik heus wel hebben, maar ik kan het niet hebben dat ik niet weet hoe hij over me denkt terwijl we elkaar morgen omringd door twaalf andere mensen zien. Bah, het gaat ook nooit eens makkelijk. Stom joch, doe nou niet zo moeilijk en wees niet zo op je ego getrapt.
Verder is belastingrecht echt het kutste vak ever. Ik snap er geen hol van en ik leer veel te weinig terwijl ik dinsdag al toets heb en ik niet net dit stomme ding wil gaan herkansen aan aaaah, ik ga dood.
Oud 23-06-2007, 13:49
Verwijderd
Crea-kriebels! Hmm.
Oud 23-06-2007, 13:49
Verwijderd
Ok, ik geef het op voor vandaag wat betreft studeren .
Nog even 3 kwartier aanklooien in huis en dan naar de verjaardag.
Oud 23-06-2007, 14:41
Nebel
Nebel is offline
Hmmm het heeft weken geduurd voordat ik kon huilen , nu kan ik niet meer ophouden .
Oud 23-06-2007, 15:04
Sagana
Sagana is offline
Ik ben moe, en dat kan ik eigenlijk net níét hebben vandaag, aangezien ik straks moet werken en 't normaal gezien superdruk gaat zijn. Dusss ik ga zo dadelijk eerst fritjes halen en dan ga ik twee uur ofzo slapen. Langer kan niet echt, want ik moet om 20u in 't café zijn. Zo raar, 't is alweer zomervakantie en braderie en binnenkort de kermis en het is zo leuk. <3
Oud 23-06-2007, 15:06
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Eend schreef op 23-06-2007 @ 14:33 :
Vandaag gaat het weer wat beter. Had het net wel weer helemaal gehad, maar die bui is weer voorbij.

*knuf*

Vanaf dinsdag heb ik weer tijd, dus komt er weer een brief die kant op .
Mensen zijn nu op kamp, in de regen ...
Oud 23-06-2007, 15:22
fractuur
fractuur is offline
Godver, nog een her. Wat heb ik allemaal (niet) gedaan het tweede semester?
Oud 23-06-2007, 15:29
Verwijderd
moe!
Oud 23-06-2007, 15:48
Verwijderd
Citaat:
Anneka schreef op 22-06-2007 @ 20:02 :
Vrolijjjjk tentamen leren gaat nog steeds voor geen meter maar wat ik wel heb gehaald:
klik
Wat een supervrolijke foto
Oeeeeeh en ik heb die -beetje te dure maar toch zo leuke- broek gekocht, yeyeah.
En zometeen friet eten. <3
Oud 23-06-2007, 15:51
Verwijderd
Ik ga zo Barbecuen. Het mag wel eerst wat mooier weer worden. Ik hou van mijn orkest, het wordt sowieso wel lachen, desnoods met mijn regenlaarzen aan. (Desnoods gaan we friet halen.)
Ik heb teveel knakworstjes gegeten want ik ben misselijk. Ik heb dit hele jaar nog niet één keer mijn bikini aan gehad, gelukkig.
Ik heb zin om te schrijven en te tekenen. Ik moet leren voor mijn toetsweek.
Oud 23-06-2007, 16:11
Papillon
Papillon is offline
Bah, zal wel een saaie zaterdagavond worden! Er zijn 2 verjaardagen en voor beiden ben ik niet uitgenodigd. Op zich zou ik op allebei de verjaardagen wel welkom zijn, maar de ene weiger ik om heen te gaan en die andere verjaardag lijkt me wel gezellig, maar vind het raar om daar heen te gaan. Dus waarschijnlijk blijf ik in de kroeg, waar dus niemand zit dan.

Maar ach, misschien valt het allemaal wel mee. En misschien dat ik toch wel naar die ene verjaardag ga, even overleggen met mijn zusje.
Oud 23-06-2007, 16:22
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Eend schreef op 23-06-2007 @ 14:33 :

en ik heb de dvd gekocht (L)
Oud 23-06-2007, 16:54
WolterB
WolterB is offline
Ik ben die griep ondertussen best wel erg zat
Oud 23-06-2007, 17:20
metallica
metallica is offline
*tumtumtum* and I'm feeling good
echt een superleuk zomerjurkje gekocht bij de H&M, blij
Oud 23-06-2007, 17:25
Verwijderd
Ik vind die verkoudheid steeds echt tof super
Oud 23-06-2007, 17:32
Verwijderd
Ik blijf maar hoesten. En daarvan krijg ik weer hoofdpijn. Oh, en ik kan nog steeds niet normaal praten. Joy oh joy. En verder heb ik maar in mijn dagboek opgeschreven waar ik allemaal mee zit, want anders wordt het zo'n lange lijst. Ik gooi het er maar op dat ik bijna ongesteld moet worden of zo.

Is het al bijna zomervakantie?
Oud 23-06-2007, 18:19
Gothic
Gothic is offline
Ik ben zo ontzettend moe, maar nog even volhouden, maandag half 1 is het voorlopig klaar. Wel nog tentamen en presentatie, maar dat kan in m'n eigen tempo, heerlijk. Nu al zin in, lekker weer uitslapen en ontspannen...
Review was al goedgekeurd, terwijl het pas een opzet was. Paar kleine aanpassingen en dan hopelijk een heel hoog cijfer. Wel nodig om dat tentamen mee te compenseren vrees ik...

Zit te twijfelen of ik weer om 9 uur ga slapen, of toch de finale ga kijken... kweet het niet...
Oud 23-06-2007, 18:36
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
oh, gelukkig ben k niet de enigste die nog even door moet studeren

Ik had gewoon 170 virussen op mijn computer, nu zijn ze weg, en doet ie het weer een stuk beter..
Oud 23-06-2007, 18:50
Ann
Ann is offline
Gisteravond en vannacht was geweldig <33
De hele nacht lopen knuffelen en kriebelen met elkaar... het voelt zo goed/.
Oud 23-06-2007, 18:52
duivelaartje
duivelaartje is offline
Paniek vanmiddag, m'n computer was stuk. Maar na de reparatie-cd van xp te hebben gebruikt loopt 'ie weer als een trein!

Nog meer 'paniek', want m'n vader of moeder blijkt een zak vol nog goede kleding in de vuilnisbak te hebben gegooid een tijd geleden. Het was mij allemaal te klein, maar nog in prima staat en kon nog goed verkocht worden of naar tweehandswinkeltjes worden gebruikt, maar nu is dat weg. Echt een waarde van 60 euro minimaal. Nou voelen m'n ouders zich schuldig en misschien krijg ik wel een deel van dat geld gewoon.

En vanavond/vannacht is het detective-nacht bij de kro. Dat wordt zolang dat we het volhouden samen met m'n vader detectives kijken. Ik heb zelfs vriendinnen die uit wilden uitgelegd dat ik niet mee ging om de detectives. Hehe.

Wat ben ik toch saai..
Oud 23-06-2007, 18:58
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Yey, ik heb vakantie! En en vanavond de stad in met papa . Woo, en zoveel leuke dingen en en, ja gewoon .

Oh en sommige mensen . Christ, tief dan gewoon op ofzo .
Oud 23-06-2007, 19:02
Little_lady
Little_lady is offline
Het 'team' van vrienden die achter me staan wordt steeds groter en ik weet dat ik door moet zetten, maar het is zo eng Ja, ik heb recht op vanalles en ik red het ook wel in m'n eentje. En al zou ik het niet redden is er nog geen probleem, dan kan ik altijd wel bij iemand terecht. Wat me wel tegen houd is dat ik hondje-lief achter zal moeten laten bij m'n ouders als ik besluit weg te gaan. Zij betekent alleen zoveel voor me, ik denk niet dat ik haar kan missen. En vooral: durf ik haar bij m'n vader achter te laten..? Tuurlijk ziet ze 'm nu ook, maar als m'n vader in de buurt is kruipt ze nog erger naar me toe dan normaal. Heel sneu om te zien hoe bang ook zij voor m'n vader is..

Morgen weer lekker werken, een extra lange dag dit keer. En daar ben ik blij mee want dan ben ik er even uit, het is hier namelijk weer op en top feest, ahum..

When she opens up her eyes,
she sees again his hating mind.
And that makes her miserable,
so she closes her eyes and goes on..
Oud 23-06-2007, 21:11
Verwijderd
Qua studeren was het een baggerdag (al heb ik wel één en ander gedaan, maar gevoelsmatig gewoon vééél te weinig ), maar de verjaardag was wel gezellig. Op de fiets terug regende het natuurlijk , maar een douche thuis daarna doet wonderen .

Ik ga zo maar eens kijken of er nog wat op tv is en dan morgen weer een dag. Die qua studeren weer bagger wordt, want ik moet om 12.30 alweer weg. Maar daar heb ik ook zin in, en ontspanning is ook belangrijk.

Maar in m'n achterhoofd blijft de stress knagen ...
Oud 23-06-2007, 21:11
Faerie
Faerie is offline
Mijn vader doet weer stom en mijn moeder heeft er helemaal genoeg van...ze hebben weer ruzie nu en mijn vader blíjft vervelend doen. Rotvent. Voel me er zelf alleen maar kut door..
Alleen hierom al zou ik heel graag op kamers willen gaan.

Nu maar muziek luisteren zodat ik er niks van hoor.
Oud 23-06-2007, 21:27
Little_lady
Little_lady is offline
Citaat:
Faerie schreef op 23-06-2007 @ 22:11 :
Mijn vader doet weer stom en mijn moeder heeft er helemaal genoeg van...ze hebben weer ruzie nu en mijn vader blíjft vervelend doen. Rotvent. Voel me er zelf alleen maar kut door..
Alleen hierom al zou ik heel graag op kamers willen gaan.

Nu maar muziek luisteren zodat ik er niks van hoor.
Ik ken het.. *knuffel!*
Oud 23-06-2007, 21:28
Neiu
Neiu is offline
Citaat:
duivelaartje schreef op 23-06-2007 @ 19:52 :
En vanavond/vannacht is het detective-nacht bij de kro. Dat wordt zolang dat we het volhouden samen met m'n vader detectives kijken. Ik heb zelfs vriendinnen die uit wilden uitgelegd dat ik niet mee ging om de detectives. Hehe.

Wat ben ik toch saai..
Detectivesnacht is geweldig inderdaad Alleen jammer dat het midden in de tentamenperiode valt...
Dat is trouwens wel iets om met vriendinnen te doen. Nog een klein half uurtje, maar ik twijfel nog of ik niet liever ipv Frost naar Judge John Deed ga kijken op Canvas, dat loopt ongeveer gelijk. Hm.

Vandaag wel goed gestudeerd alleen ik had me weer eens verslapen terwijl ik had afgesproken met vriendinnen om samen naar de ub te gaan. Een beetje jammer, maar goed. Morgen weer 10 uur proberen
En ik verkneukel mij over alle voetbalidioten die op de Grote Markt in de stromende regen staan.
Beetje gemeen misschien
Oud 23-06-2007, 22:05
Verwijderd
Citaat:
Neiu schreef op 23-06-2007 @ 22:28 :
Morgen weer 10 uur proberen
Denk dat ik dat ook ga doen, wellicht werkt dat beter...
Oud 23-06-2007, 22:43
Verwijderd
haha, iedereen noemt me ook nog serieus gothic?

fantastisch

en nu vraag ik me af hoe het met Darkfairy is. k denk aan je meis.
Oud 23-06-2007, 22:46
Verwijderd
Whooh dat was super tof. Na jaren heb ik mijn oude beste vriendinnetje gezien, vet gezellig gepraat. Gelijk telefoonnummers uitgewisseld en hopen dat we binnenkort wat af kunnen spreken. Lang leve examenfeestjes!

Het feest gaan nog wel even door hiernaast, nu maar hopen dat ik nog een beetje nachtrust kan krijgen vannacht. ;p

Nog 3 nachtjes slapen en dan heb ik toetsen. Nog 4 nachtjes slapen en dan heb ik mijn praktijkexamen. *bibber*
Oud 23-06-2007, 23:21
Mariposa
Mariposa is offline
Ik ben zo trots op mezelf. Ik heb nu twee belangrijke dingen voor school afgerond. Nog drie te gaan en morgen ook nog leren voor de toetsen...

Stress-week, maar het komt goed

Bijna op vakantieee!
Oud 23-06-2007, 23:23
Lolita Maria
Lolita Maria is offline
K voel me vet kut. Heb net me musical voorstelling van Cats gehad, en moest solo zingen. Dat lukte tijdens de generale nog vlekkeloos. Tijdens voorstelling niet, en dat komt door zenuwen. Die heb k dan zo erg dat ook me stem en me hele wezen er eigenlijk onder gaan lijden. Vet stom, nu denken mensen vast dat k ni kan zingen..........

Heeft iemand dit ook gehad? zo ja, hoe ben je er af gekomen?

thnx
Oud 23-06-2007, 23:29
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Neiu schreef op 23-06-2007 @ 22:28 :
Detectivesnacht is geweldig inderdaad Alleen jammer dat het midden in de tentamenperiode valt...
Dat is trouwens wel iets om met vriendinnen te doen. Nog een klein half uurtje, maar ik twijfel nog of ik niet liever ipv Frost naar Judge John Deed ga kijken op Canvas, dat loopt ongeveer gelijk. Hm.
Mijn vriendinnen houden totaal niet van detectives. Maar ik ga nog even de volgende kijken en de rest neem ik op. Anders wordt het wel erg laat.
Oud 23-06-2007, 23:42
kroot
kroot is offline
net terug van concert in Amsterdam, nadat ik heel Amsterdam had doorgelopen. Ging opzich wel goed, zelfs een stuk wat ik voor de eerste keer zag, bijna foutloos meegespeeld.
Alleen ik baal echt, ik heb echt al 2 weken heel slecht avond gegeten. Ik had zoveel concerten, repetities, lesgeven en werken, dat ik de hele tijd rond etenstijd weg was. En nu heb ik komende week ook nog eens 2 BBQ's. Wel gezellig hoor, maar eet ik weer slecht.
Oud 24-06-2007, 09:51
Ann
Ann is offline
Dan ben je even een nachtje weggeweest kom je thuis is je sara kroos poster kapot en het achterklepje van je wekker. Fijn waarom kunnen mensen nooit vene voorzichtig doen
Oud 24-06-2007, 10:03
Roosje
Roosje is offline
Jaaa mijn vriendje is lief en het slaapt zo fijn tegen hem aan en we waren gisteravond in de stad en ik hou van steden 's nachts, dat is seg veel leuker dan overdag. <33 Ik hou sowieso van wakker zijn 's nachts, ik word later maar nachtportier denk ik.

En we gaan ontbijten met warme broodjes met kaas en naar het strand en dat is ook liefde. <3 En ik heb vakantie, eindelijk, en ik hoef alleen nog maar proefwerken op te halen maar dat is leuk want deze proefwerkweek is verdomd goed gegaan geloof ik. (a) En mijn beste vriendinnetje en ik gaan volgende week naar Grunn en dat is leuk! En het is dan juli dus dan heb ik weer duisent geld en dat is ook leuk en volgende week lekk0r thuis uit en alles, ik ben gek op de zomer. <33

Maar ik moet wel niet zo raar dromen. En al helemaal niet denken dat het dan plotseling waar is. Hahaha. Grappig, maar niet heus. ;x

Ahwell, wat doet het er toe. Ik ben gelukkig en dat is wat er toe doet. <3
Oud 24-06-2007, 10:25
Verwijderd
gister was gewoon de hele dag leuk, echt leuk. sochtends vroeg mn bed uit, was minder, maar op naar regiotoernooi. een heleboel mensen kwam niet opdagen, dus uiteindelijk heb ik bijna een dubbel toernooi gespeeld. we verloren wel alles, mjaa... het was heel gezellig. savonds eerst naar de braderie+kermis geweest, wat ook heel tof was! daarna examenfeest, wat heel gezellig was <333

en nu heb ik heel veel spierpijn en watten in mn hoofd
Oud 24-06-2007, 10:57
Verwijderd
Citaat:
Roosje schreef op 24-06-2007 @ 11:03 :
En mijn beste vriendinnetje en ik gaan volgende week naar Grunn en dat is leuk!
pak een terrasje rond 12uur naast het newscafé, in dat oude gebouw, oke?
Oud 24-06-2007, 11:04
Nebel
Nebel is offline
Over gister wil ik echt niet meer denken. En rottig begin, omdat ik naar E ging, die nu in het ziekenhuis ligt en heeft besloten dat ze de chemo stopt. Er was al geen kans meer op genezing, maar het komt nu eigenlijk pas echt aan dat ze er heel snel niet meer is.
Toen als ik klap op de vuurpijl, ruzie met mijn borderlinermoeder, sorry dat ik het zo noem, maar ik ken haar niet meer. Ik weet niet wie dat is die nu in ons huis rond loopt, maar het is mijn moeder niet. En ze schreeuwde natuurlijk dat ze me nooit meer wou zien, dat ze definitief wegging bij pappa en dat ik niet meer langs hoefte te komen dan. En weg was ze. 2 uur later was ze weer thuis. ik heb haar nog niet gesproken. Ik haat die klote borderline.
Oud 24-06-2007, 11:30
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Repelsteel schreef op 24-06-2007 @ 11:57 :
pak een terrasje rond 12uur naast het newscafé, in dat oude gebouw, oke?
Werk jij daar? *gaat spotten*

OT: Ja hoor, stuur je een reageer-nou-eens-op-mijn-mailtjes-mail en dan reageert de helft ineens wel. Een vriendin van ons gaat een jaar naar Amerika en ik heb bedacht een afscheidsdvd te maken, maar dan moeten ze wel meewerken. Maar goed, ze hebben gereageerd, nu moet ik zelf nog momenten zien te plannen wanneer ik ze kan filmen. En de rest moet nog reageren natuurlijk!

Oh en sommige mensen snappen echt niet dat het niet altijd zo werkt zoals zij zouden willen. Ik reageer goed op de situatie, maar slecht als ik een bepaald iets erbij betrek, maar goed ik laat me niet zomaar voor alles uitmaken en dat het goed is na één excuusje. Ik bouwde het alweer op, maar dat is kennelijk weer niet snel genoeg. ;x Echt, ik ben geen pop die je op kunt pakken en weg kunt gooien als je er zin in hebt. *volhoudt*

En w00t, ik heb ASP1 alsnog gehaald, ondanks dat de docente een hekel aan me heeft. Huhu, lief vriendinnetje had even mijn cijfer gekeken toen ze haar dossier ophaalde.
Oud 24-06-2007, 11:30
Beautiful Freak
Beautiful Freak is offline
Wow, dat was echt te gezellig. Wat heb ik toch een fijne vrienden. Maar toch is daar, ergens stilletjes in een hoekje, toch een twijfel. Is het wel allemaal oprecht..
Oud 24-06-2007, 11:44
rare kwast
rare kwast is offline
sluit je ogen,
doe je handen over je oren.
ik ga wat vertellen,
wat je niet mag horen

ik ben fucking labiel, kan om kleine dingetjes zo in huilen uitbarsten, althans ik wil in huilen uitbarsten en voel tranen prikken
ik ben moe en verdrietig. ik kan om alles boos worden

ik sta op instorten.. maar dat mag niemand zien, dat hoeft niet..

Regels voor berichten