Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Het was superleuk gisteren ![]()
||
Citaat:
Thanks voor de knuffel ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verder is belastingrecht echt het kutste vak ever. Ik snap er geen hol van en ik leer veel te weinig terwijl ik dinsdag al toets heb en ik niet net dit stomme ding wil gaan herkansen aan aaaah, ik ga dood. |
![]() |
||
Citaat:
Vanaf dinsdag heb ik weer tijd, dus komt er weer een brief die kant op ![]() Mensen zijn nu op kamp, in de regen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Oeeeeeh en ik heb die -beetje te dure maar toch zo leuke- broek gekocht, yeyeah. En zometeen friet eten. <3 |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() Dat is trouwens wel iets om met vriendinnen te doen. Nog een klein half uurtje, maar ik twijfel nog of ik niet liever ipv Frost naar Judge John Deed ga kijken op Canvas, dat loopt ongeveer gelijk. Hm. Vandaag wel goed gestudeerd alleen ik had me weer eens verslapen terwijl ik had afgesproken met vriendinnen om samen naar de ub te gaan. Een beetje jammer, maar goed. Morgen weer 10 uur proberen ![]() En ik verkneukel mij over alle voetbalidioten die op de Grote Markt in de stromende regen staan. Beetje gemeen misschien ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() OT: Ja hoor, stuur je een reageer-nou-eens-op-mijn-mailtjes-mail en dan reageert de helft ineens wel. Een vriendin van ons gaat een jaar naar Amerika en ik heb bedacht een afscheidsdvd te maken, maar dan moeten ze wel meewerken. Maar goed, ze hebben gereageerd, nu moet ik zelf nog momenten zien te plannen wanneer ik ze kan filmen. En de rest moet nog reageren natuurlijk! Oh en sommige mensen snappen echt niet dat het niet altijd zo werkt zoals zij zouden willen. Ik reageer goed op de situatie, maar slecht als ik een bepaald iets erbij betrek, maar goed ik laat me niet zomaar voor alles uitmaken en dat het goed is na één excuusje. Ik bouwde het alweer op, maar dat is kennelijk weer niet snel genoeg. ;x Echt, ik ben geen pop die je op kunt pakken en weg kunt gooien als je er zin in hebt. *volhoudt* En w00t, ik heb ASP1 alsnog gehaald, ondanks dat de docente een hekel aan me heeft. Huhu, lief vriendinnetje had even mijn cijfer gekeken toen ze haar dossier ophaalde. ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 |