Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-07-2007, 11:29
P.:NTIL
P.:NTIL is offline
Citaat:
lapin schreef op 04-07-2007 @ 15:28 :
oee klasgenoten met metal

ik wil best friends worden met lindsay
Wat gaat hij doen dan? Als ik het doe, en die kans is klein, dan zou ik pas in september 2008 beginnen.
Oud 05-07-2007, 12:45
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Citaat:
Luna schreef op 05-07-2007 @ 11:19 :
dit is precies wat ik ook wil gaan doen. haha. maar ik studeer nu dus antropologie, dat is het andere perspectief.
Nou, dan doe je toch ook mee
Ik wil ook nog Afrikaanse taal en cultuur studeren dus misschien ben ik in september wel WEER eerstejaars. Maar eigenlijk vind ik mn studie nu ook heel leuk. Wat een Drama.
Oud 05-07-2007, 17:12
Verwijderd
ehmmm hmmm hmmhmhmhja ik had allemaal plannen maar nu weet ik het niet zo goed meer.
ik leef met de dag jochies
Met citaat reageren
Oud 05-07-2007, 17:58
Verwijderd
Citaat:
Luna schreef op 05-07-2007 @ 11:20 :
over het forumleven.
Hoe we tegen elkaar aan lopen te zwetsen op een geel doek of in een gele kamer.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2007, 19:55
Luna
Luna is offline
wat het forum voor mensen betekend en hoe ze het in hun leven passen enzo. haha
Oud 05-07-2007, 23:21
first eror
first eror is offline
Ik maak 'r wel iets moois van. Geen zorgen.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2007, 09:31
Crimson
Crimson is offline
kga in september american studies studeren aan de rug en over een weekje verhuizen naar groningen.
dat lijken me wel genoeg plannen voorlopig
Met citaat reageren
Oud 06-07-2007, 09:46
Verwijderd
Citaat:
Skincorps schreef op 05-07-2007 @ 18:58 :
Hoe we tegen elkaar aan lopen te zwetsen op een geel doek of in een gele kamer.
Een geel huis met allemaal kamers. En dan loop je zo een kamer in en dan wijs je naar je kleren en roep je heel hard van 'DIT HEB IK AAN' tegen alle mensen daar. En dan loop je weer weg. Naar een andere kamer. Waar je naar je hoofd wijst en dan roept van 'ZO ZIE IK ERUIT' om vervolgens in een hoek te kruipen en vanaf daar de andere mensen aan te staren, drie uur lang. Ja, ik zie er wel wat in hoor
Met citaat reageren
Oud 06-07-2007, 09:53
Verwijderd
Ik deed trouwens gisterennacht toelating voor Media & Cultuur. Beter nemen ze mij aan want ik heb verteld dat ik op Hitchcock geil en dat ik in stoffige archiefbeelden van willekeurige politieke regimes wil neuzen en dat nieuwe media mij ook heel erg aanspreekt want ik zit drieduizend uur per week op het internet en dat ik absoluut niet artistiek ben en kunstenaars haat. Moet lukken dacht ik zo
Met citaat reageren
Oud 06-07-2007, 10:09
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
nou ik zal voor je duimen mash.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2007, 10:19
HenkMul
HenkMul is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 06-07-2007 @ 10:53 :
Ik deed trouwens gisterennacht toelating voor Media & Cultuur. Beter nemen ze mij aan want ik heb verteld dat ik op Hitchcock geil en dat ik in stoffige archiefbeelden van willekeurige politieke regimes wil neuzen en dat nieuwe media mij ook heel erg aanspreekt want ik zit drieduizend uur per week op het internet en dat ik absoluut niet artistiek ben en kunstenaars haat. Moet lukken dacht ik zo
Naar mijn weten is er alleen sprake van een orienterend vragenlijstje aan de hand waarvan ze slechts advies zullen uitbrengen - dit omdat er tientallen paupers zijn die het gaan studeren omdat ze dan denken de godganse dag te kunnen onaneren bij de aanblik van Tom Cruise en Angelina Jolie. Maar de toegang zullen ze je echter sowieso niet kunnen weigeren.

Laatst gewijzigd op 06-07-2007 om 10:21.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2007, 10:43
Verwijderd
Citaat:
HenkMul schreef op 06-07-2007 @ 11:19 :
Naar mijn weten is er alleen sprake van een orienterend vragenlijstje aan de hand waarvan ze slechts advies zullen uitbrengen - dit omdat er tientallen paupers zijn die het gaan studeren omdat ze dan denken de godganse dag te kunnen onaneren bij de aanblik van Tom Cruise en Angelina Jolie. Maar de toegang zullen ze je echter sowieso niet kunnen weigeren.
Hm, ik meende uit de brief te halen dat je wel degelijk afgekeurd kan worden, maar wellicht was ik bevooroordeeld door de vele geruchten over dat er teveel eerstejaars waren en dat ze daarom dit jaar voor 't eerst moesten beginnen met mensen weigeren (aan de hand van die vragenlijst en de motivatie enzo inderdaad).

Maar goed, we zullen wel zien. Ik heb er wel vertrouwen in, want er zullen inderdaad wel genoeg mensen zijn die alleen invullen van 'durrr ik vind kunst leuk durrrr en cultuur ook durrr en ik heb LOTR al vijfendertig keer gezien want dat is mijn lievelingsfilm durrrrr durdurr'.

Heb jij trouwens ook al die brief over de introductieweek gehad? Ik heb helemaal geen zin in dat verdachte ding in 't Olympisch Stadion. "Activiteiten waarbij de sportiviteit, creativiteit en de teamspirit van jouw groepje worden getest.." Brrr.

Citaat:
Horror Kitty schreef op 06-07-2007 @ 11:09 :
nou ik zal voor je duimen mash.
YES. Nou, als ik wat van ze hoor dan zal ik wel uitgebreid verslag komen doen van of het gewerkt heeft
Met citaat reageren
Oud 06-07-2007, 10:44
Crimson
Crimson is offline
Klopt, ik had vanwege jouw posts, Paranoide, ook al tegen een vriend gezegd die M&C gaat doen dat 'ie toelating moest doen.. En hij zei ook dat het maar een paar vraagjes vragen.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2007, 10:49
Verwijderd
Ja, het viel me ook mee. Het was meer vragen naar vooropleiding, motivatie en hoe goed je geinformeerd bent over de studie, dan echt toelating. Maar ik denk dat ik het stug toelating blijf noemen, om voor mezelf goed te praten dat ik er zenuwachtig voor was.

Je moest trouwens ook invullen wat je gemiddelde eindexamencijfer was en dan kon je uit kiezen uit 'lager dan 6,5', 'tussen 6,5 en 7,5' en 'hoger dan 7,5'. Gay, want mijn gemiddelde was 7,3 en dan steekt het last-minute perfectionisme de kop op hehe.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2007, 11:12
HenkMul
HenkMul is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 06-07-2007 @ 11:43 :
Hm, ik meende uit de brief te halen dat je wel degelijk afgekeurd kan worden, maar wellicht was ik bevooroordeeld door de vele geruchten over dat er teveel eerstejaars waren en dat ze daarom dit jaar voor 't eerst moesten beginnen met mensen weigeren (aan de hand van die vragenlijst en de motivatie enzo inderdaad).

Maar goed, we zullen wel zien. Ik heb er wel vertrouwen in, want er zullen inderdaad wel genoeg mensen zijn die alleen invullen van 'durrr ik vind kunst leuk durrrr en cultuur ook durrr en ik heb LOTR al vijfendertig keer gezien want dat is mijn lievelingsfilm durrrrr durdurr'.

Heb jij trouwens ook al die brief over de introductieweek gehad? Ik heb helemaal geen zin in dat verdachte ding in 't Olympisch Stadion. "Activiteiten waarbij de sportiviteit, creativiteit en de teamspirit van jouw groepje worden getest.." Brrr.

YES. Nou, als ik wat van ze hoor dan zal ik wel uitgebreid verslag komen doen van of het gewerkt heeft
Nee, ik ben zo'n luie lulhannes die deze week pas de inschrijving voor de IB-groep op de post heeft gedaan, dus het duurt nog wel even voordat het rond is. En ik laat de introductieweek mooi aan me voorbij gaan; na vijf jaar academisch geneuzel ken ik dat kinderachtige gedoe wel.
Oud 06-07-2007, 17:58
Verwijderd
Citaat:
Paranoide schreef op 06-07-2007 @ 10:46 :
Een geel huis met allemaal kamers. En dan loop je zo een kamer in en dan wijs je naar je kleren en roep je heel hard van 'DIT HEB IK AAN' tegen alle mensen daar. En dan loop je weer weg. Naar een andere kamer. Waar je naar je hoofd wijst en dan roept van 'ZO ZIE IK ERUIT' om vervolgens in een hoek te kruipen en vanaf daar de andere mensen aan te staren, drie uur lang. Ja, ik zie er wel wat in hoor
Je snapt hem helemaal. Helaas is dit niet mijn idee en het was gebaseerd op dit filmpje. Kijk en lach:

Met citaat reageren
Oud 08-07-2007, 02:04
Mustang_Sally
Mustang_Sally is offline
Ik heb m'n bachelor communicatiewetenschappen inmiddels gehaald en ga nu een master culturele studies doen (waarvan een half jaar in Madrid). Of ik daarna zin heb om nog een master te doen hangt er een beetje vanaf, alleszins niet nog 1 in Leuven want daar word je afgebeuld. Waarschijnlijk wil ik iets van kunstgeschiedenis of kunstkritiek erbij doen, of misschien de hogeschool voor kunst en wetenschap in Gent (dan heb je beiden, theoretische vakken en praktijk <3). Dan ga ik samenwonen, maar met vriendinnen. Als ik geen zin heb om iets bij te studeren ga ik proberen 6 maanden stage te volgen bij de Europese Commissie in Brussel, op het departement cultuur of in het ministerie van cultuur.

Als voorbereiding op Madrid ga ik over een week naar San Sebastian voor een maand, om een taalcursus te doen in combinatie met surfen . Als ik uiteindelijk met een beetje geluk kei goed Spaans spreek wil ik door Midden-en Zuid-Amerika reizen (en vrijwilligerswerk doen). Maar dan neem ik wel een stoere reisgezel mee en kleur ik m'n haar donker.
Na m'n studie wil ik een tijdje onbenullige seizoensbaantjes doen in het buitenland. In cafetjes werken in Australie bijvoorbeeld, en 's winters in Canada.

Uiteindelijk wil ik een baantje in een jong, "bruisend" bedrijf waarin je je creatief kunt ontplooien. Voor een kunsttijdschrift of iets dergelijks. Verder wil ik ook een tijd in Frankrijk wonen omdat ik van die taal en de mensen hou. Het maakt me niet zoveel uit waar ik uiteindelijk beland. Voordat ik me settle met een man en kinderen (want dat wil ik wel) wil ik eerst gewoon iets van de wereld gezien hebben en al mijn zuurverdiende geld heel egoistisch enkel en alleen aan reizen, restaurants en kleren uitgeven.
Oud 08-07-2007, 11:46
kuik
kuik is offline
Citaat:
Mustang_Sally schreef op 08-07-2007 @ 03:04 :

Als voorbereiding op Madrid ga ik over een week naar San Sebastian voor een maand, om een taalcursus te doen in combinatie met surfen . Als ik uiteindelijk met een beetje geluk kei goed Spaans spreek wil ik door Midden-en Zuid-Amerika reizen (en vrijwilligerswerk doen). Maar dan neem ik wel een stoere reisgezel mee en kleur ik m'n haar donker.
Na m'n studie wil ik een tijdje onbenullige seizoensbaantjes doen in het buitenland. In cafetjes werken in Australie bijvoorbeeld, en 's winters in Canada.
ooooh wat leuk san sebastian en de rest ook trouwens.
lijkt me ook wel iets om te gaan doen, het jaar na mn scandinavietrip.
Oud 08-07-2007, 14:55
teenager
teenager is offline
over maximaal 3 jaar afstuderen aan WdK rotterdam
een universitaire studie doen
op vakantie maar waarheen??
Met citaat reageren
Oud 08-07-2007, 17:44
ragdoll
ragdoll is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 06-07-2007 @ 11:43 :

haha uva introductie ftw. Maar olympisch stadion gedoe valt best mee want je kan bier zuipen en anderen uitlachen en zelf niet meedoen UITERAARD.
Oud 08-07-2007, 17:45
Verwijderd
HenkMul en Paranoide, gaan jullie allebei M&C studeren?

Ik ga de komende 2 jaar mijn bachelor media en cultuur afronden met een minor in american studies en daarna wil ik een master film studies doen. Daarna het liefst ook nog (waarschijnlijk met schakeljaar) een master kunstgeschiedenis of museologie, wat me dan het leukst lijkt - dit jaar heb ik geprobeerd kunstgeschiedenis te studeren maar ik kon het niet opbrengen naast m&c.

Verder wil ik graag binnenkort door Oost-Europa reizen met de trein en een keer naar NY.

Laatst gewijzigd op 08-07-2007 om 17:53.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2007, 18:06
Ramble On
Ramble On is offline
Na een mislukt halfjaar UvA ga ik Fiscaal Recht studeren (ook aan de UvA) en ik heb hoogstwaarschijnlijk al een prachtig relevant baantje gescoord bij de beste fiscalist van Nederland.
Oud 08-07-2007, 18:19
Verwijderd
Citaat:
ragdoll schreef op 08-07-2007 @ 18:44 :
haha uva introductie ftw. Maar olympisch stadion gedoe valt best mee want je kan bier zuipen en anderen uitlachen en zelf niet meedoen UITERAARD.
YES, ik hoopte al dat ik er heen kon maar dat ze dan niet zo nazi zouden zijn dat er gezegd zou worden van 'lol nou ben je er dus nu MOETTTTTTTTT je meedoen'. Mijn teamspirit is meer van het hangen op de tribune

@ MargotTenenbaum: Ja. Ik heb eergisteren de brief gehad waarin stond dat ik aangenomen ben. Vast doordat Horror Kitty voor me geduimd heeft.

@ HenkMul: Ghe, introductieweek. Nouja, ik vind het wel gaaf, maar ik heb dan ook geen introductieweken meegemaakt en in plaats van 5 jaar academisch gelul heb ik 8 jaar middelbare school achter de rug (JA LACH MAAR) dus mij lijkt het wel wat. Vooral als je zoals ragdoll stelt niet per se mee hoeft te doen en gewoon een beetje aan de rand kan hangen met een pilsje en een peuk.

@ Skincorps: Haha, prachtfilmpje. Sowieso, je krijgt steeds meer van die 'verfilmingen' van het internet, ik heb een stuk of vijf verschillende gezien denk ik. Geniaal grappig over het algemeen, met name omdat het nieuw is maar ook gewoon omdat je daar echt gave dingen mee kan.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2007, 18:30
Broeder
Broeder is offline
Nou ja, ik heb toch maar besloten van die suffe honours classes te doen, ook al zijn m'n eigenlijke bijvakken gaver. Leuk op m'n anders vrije vrijdagmiddag over HET WESTEN EN DE REST keuvelen met "internationale gastsprekers". Ik voel me vies.
Oud 08-07-2007, 19:02
innogen
innogen is offline
Citaat:
Broeder schreef op 08-07-2007 @ 19:30 :
Nou ja, ik heb toch maar besloten van die suffe honours classes te doen, ook al zijn m'n eigenlijke bijvakken gaver. Leuk op m'n anders vrije vrijdagmiddag over HET WESTEN EN DE REST keuvelen met "internationale gastsprekers". Ik voel me vies.
Smoesjes, dat soort dingen zijn meestal interessant en leuk enzooo. Vriendin van me had vorig jaar ook een honours class van het een of het andere gedaan en zij vond het erg tof in ieder geval. En je krijgt allemaal gave certificaten en weet ik wat.

@ paranoide; gefeliciteerd, waren al die zenuwen eigenlijk toch voor niets enzo Introductieweek is meestal wel chill, maar het hangt natuurlijk totaal van je groepje af. Ik had gelukkig niet zo'n hechtklef groepje dus na de 'verplichte' dingen ging iedereen gewoon zijn eigen gang en dat was dan ook wel prima
Oud 08-07-2007, 19:18
ragdoll
ragdoll is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 08-07-2007 @ 19:19 :
YES, ik hoopte al dat ik er heen kon maar dat ze dan niet zo nazi zouden zijn dat er gezegd zou worden van 'lol nou ben je er dus nu MOETTTTTTTTT je meedoen'. Mijn teamspirit is meer van het hangen op de tribune

@ MargotTenenbaum: Ja. Ik heb eergisteren de brief gehad waarin stond dat ik aangenomen ben. Vast doordat Horror Kitty voor me geduimd heeft.

@ HenkMul: Ghe, introductieweek. Nouja, ik vind het wel gaaf, maar ik heb dan ook geen introductieweken meegemaakt en in plaats van 5 jaar academisch gelul heb ik 8 jaar middelbare school achter de rug (JA LACH MAAR) dus mij lijkt het wel wat. Vooral als je zoals ragdoll stelt niet per se mee hoeft te doen en gewoon een beetje aan de rand kan hangen met een pilsje en een peuk.

@ Skincorps: Haha, prachtfilmpje. Sowieso, je krijgt steeds meer van die 'verfilmingen' van het internet, ik heb een stuk of vijf verschillende gezien denk ik. Geniaal grappig over het algemeen, met name omdat het nieuw is maar ook gewoon omdat je daar echt gave dingen mee kan.
congrats
Oud 08-07-2007, 19:18
Broeder
Broeder is offline
Het lijkt me ook wel aardig hoor, anders had ik die uitnodiging ook gewoon weggegooid. De punten heb ik toch niet nodig. Het is alleen een beetje een uitgekauwd onderwerp (vind ik dan) en met wat pech verzandt het al gauw in een oeverloze Midden-Oosten- of 11-september-discussie.
Oud 08-07-2007, 19:20
malle pietje
malle pietje is offline
Citaat:
Haha, van die collectieve groepsdruk dat je mee moet doen met een of andere lame estafette. No way voor mij iig, gewoon drankspelletjes op de tribune dus. Die week lijkt me op zich wel vet, alleen moet ik wel nog even een slaapplek regelen, anders moet ik waarschijnlijk met die hele meute in een sportcentrum slapen
Oud 08-07-2007, 20:01
Breg
Breg is offline
In september ga ik eindelijk beginnen met studeren; Politiek & Internationale Betrekkingen. Dit gaat plaatsvinden in het uitermate exotische Aberdeen, Schotland. Wat dus ook mijn woonplaats voor de komende 4 jaar wordt. Een grauwe, grijze, havenstad. Eigenlijk niet veel verschil met waar ik nu woon (Rotterdam) dus.
Wat voor werk ik ermee wil gaan doen weet ik nog niet precies. Bij voorkeur iets in de internationale politiek, non-profitorganisaties of journalistiek. Maar het gaat nog minstens 4 jaar duren voor ik klaar ben met studeren, wat ik dan ga doen houdt me nog niet bezig.

Aangezien er volgens mij véél meer studenten zijn die 'iets' willen doen in de gebieden waarin ik wil werken, probeer ik wel mn cv wat aan te vullen met zinvolle activiteiten. Zo heb ik voor diverse sites en krantjes geschreven, heb ik voor verschillende evenementen en organisaties als vrijwilliger gewerkt en ga ik deze zomer 6 weken vrijwilligerswerk in Midden-Amerika doen. Al met al zijn het wel allemaal dingen die ik echt leuk vind om te doen, met als mooie bijkomstigheid dat het goed is voor mn cv, maar dat is gelukkig niet mn hoofddoel.

Reizen, tja, heb een jaar in Australie gezeten, ga nu 6 weken naar Guatemala en vervolgens 4 jaar lang in Schotland wonen. De plek die bovenaan m'n verlanglijst staat om nog naar toe te reizen is Cuba, maar dat kan ook voor een paar weken zijn.
Toch hoef ik niet persé weg uit Nederland, vind het hier niet vreselijk. Als ik hier een leuke baan zou vinden zou ik best de rest van mn leven in Nederland willen wonen. Maar dan wel in de stad, platteland is niks voor mij.

Ik zie kinderen niet als het ultieme doel in mn leven. Als ik er over 10 jaar nog zo over denk als nu, dan wil ik misschien helemaal geen kinderen. Anders zou ik ze ook best willen adopteren, maar die ellenlange procedure staat me wel weer tegen.
Als ik gepensioneerd ben wil ik zo leven als een kennis van mn oma; die vrouw is bijna 90 maar rijdt nog steeds in haar Citroen half-Europa door naar bijeenkomsten met andere Citroenbestuurders en slaapt dan ook gewoon achter in de auto . Ik hoop dat ik op die leeftijd ook nog zo fit ben.
Oud 08-07-2007, 20:54
Princesse Suze
Princesse Suze is offline
Ga volgend jaar gewoon m'n vwo 5 doen en doe het profiel N&T dus was eerst van plan wiskunde te gaan studeren, maar ben vorig jaar door de TU in Delft gevraagd om daar Technische Natuurkunde te gaan studeren, als ik mijn vwo had afgemaakt en ik denk dat ik dat aanbod maar aan ga nemen... heb eens bekeken wat het inhoud en het lijkt me toch wel iets voor mij En ja krijg daar dus volledige studiebeurs...
Verder...kinderen wil ik later denk ik wel, mr ben 14 denk daar nog niet zoveel overna...
Met citaat reageren
Oud 08-07-2007, 21:52
kuik
kuik is offline
Citaat:

ik zou in de uva intreeweek sowieso nergens aan meedoen behalve de feestjes, want die waren wel tof voor zover ik me dat nog kan herinneren.
en gefeliciteerd
Oud 18-07-2007, 11:30
11
11 is offline
wat ık ın de toekomst nog zeker ga doen ıs: eten drınken en slapen en voor de rest weet ık het nog nıet.
Oud 18-07-2007, 11:33
ragdoll
ragdoll is offline
Citaat:
kuik schreef op 08-07-2007 @ 22:52 :
ik zou in de uva intreeweek sowieso nergens aan meedoen behalve de feestjes, want die waren wel tof voor zover ik me dat nog kan herinneren.
en gefeliciteerd
er schijnt ook een of andere hippe party in artis te komen omdat de uva 375 jaar bestaat niet dat ik de link zie maar het is gratis en er is drank
Oud 18-07-2007, 11:54
Carn
Carn is offline
mn beide opleidingen afronden en braaf werken bij een platenmaatschappij, wat ik nu al doe. en als ik werk heb, verhuizen want het reizen is dodelijk.
Oud 18-07-2007, 11:55
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
Carn schreef op 18-07-2007 @ 12:54 :
mn beide opleidingen afronden en braaf werken bij een platenmaatschappij, wat ik nu al doe. en als ik werk heb, verhuizen want het reizen is dodelijk.
kom ook in groningen wonen!
Met citaat reageren
Oud 18-07-2007, 12:00
botulismf
botulismf is offline
Ik ben dus afgestudeerd aan de PABO en ik had meteen een baan maar toen toch niet meer dus nu moet ik gaan zoeken. En in het basisonderwijs hoef ik dat niet te proberen, want er is al drie jaar geen open vacature meer geweest in mijn regio. Ik heb wel iets vernomen over het geven van Engels aan Arabische exchange-studenten aan University College Maastricht en daar hoop ik nu op. En anders wordt het toch in een winkel of in een bar werken en zo nu en dan misschien op een school vervangen.

Verder wil ik komend jaar veel schilderen, muziek opnemen, een prentenboek schrijven+tekenen, een online portfolio maken en eens kijken waar ik in de nabije toekomst zou willen wonen. Ik zou best een paar jaar les willen geven om wat geld bijeen te sprokkelen, maar ik wil zeker niet jarenlang voor de klas blijven staan.

Ik weet niet of ik kinderen wil, maar wel een kat en/of een hond en/of een kameleon. En ik wil aan de ene kant later een boerderijtje met eigen kippen en een koe en een schaap maar aan de andere kant wil ik in een grote wereldstad wonen en ik ben bang dat dat moeilijk te combineren valt.
En ik hoop later mezelf in leven te kunnen houden met een combinatie van schilderen/deejayen/websites maken/kinderboeken schrijven/muziek opnemen en eenvoudige baantjes.
Oud 18-07-2007, 12:09
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Examen doen -> studeren -> gelukkig worden met man en geen kinderen .
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten