![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik wil ook nog Afrikaanse taal en cultuur studeren dus misschien ben ik in september wel WEER eerstejaars. Maar eigenlijk vind ik mn studie nu ook heel leuk. Wat een Drama.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 06-07-2007 om 10:21. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar goed, we zullen wel zien. Ik heb er wel vertrouwen in, want er zullen inderdaad wel genoeg mensen zijn die alleen invullen van 'durrr ik vind kunst leuk durrrr en cultuur ook durrr en ik heb LOTR al vijfendertig keer gezien want dat is mijn lievelingsfilm durrrrr durdurr'. Heb jij trouwens ook al die brief over de introductieweek gehad? Ik heb helemaal geen zin in dat verdachte ding in 't Olympisch Stadion. "Activiteiten waarbij de sportiviteit, creativiteit en de teamspirit van jouw groepje worden getest.." Brrr. Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() lijkt me ook wel iets om te gaan doen, het jaar na mn scandinavietrip.
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() @ MargotTenenbaum: Ja. Ik heb eergisteren de brief gehad waarin stond dat ik aangenomen ben. ![]() @ HenkMul: Ghe, introductieweek. Nouja, ik vind het wel gaaf, maar ik heb dan ook geen introductieweken meegemaakt en in plaats van 5 jaar academisch gelul heb ik 8 jaar middelbare school achter de rug (JA LACH MAAR) dus mij lijkt het wel wat. Vooral als je zoals ragdoll stelt niet per se mee hoeft te doen en gewoon een beetje aan de rand kan hangen met een pilsje en een peuk. ![]() @ Skincorps: Haha, prachtfilmpje. Sowieso, je krijgt steeds meer van die 'verfilmingen' van het internet, ik heb een stuk of vijf verschillende gezien denk ik. Geniaal grappig over het algemeen, met name omdat het nieuw is maar ook gewoon omdat je daar echt gave dingen mee kan. |
![]() |
||
Citaat:
@ paranoide; gefeliciteerd, waren al die zenuwen eigenlijk toch voor niets enzo ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
en gefeliciteerd ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
gemaakte verslag over de multiculturele samenleving smart_girl | 1 | 21-05-2008 21:34 | |
Lifestyle |
Wat ga jij in de toekomst NIET doen? botulismf | 15 | 02-07-2007 10:47 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters. Dreamerfly | 106 | 28-12-2004 21:45 | |
Lichaam & Gezondheid |
Enquête Toekomst, Diabetes Type I. Ieke | 1 | 22-12-2002 15:25 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Je toekomst met klassieke talen Sikamikanico | 6 | 06-02-2001 15:38 |