Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-07-2007, 16:01
Fosca
Fosca is offline
Citaat:
Valeria schreef op 09-07-2007 @ 15:36 :
Ik heb niet alles gedaan met hem, ik heb een tampon ingedaan en hem wijsgemaakt dat ik 'net mijn regels had gekregen en dat ik het kei erg vind omdat die normaal gezien pas de dag erna zouden komen'dus in feite ben ik zelfs nog niet all the way gegaan met een klant
in één nachtje verdien je twee maandsalarissen oftwel de de huur van een half jaar, en je hebt niet een seks gehad?!
Oud 09-07-2007, 16:04
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 09-07-2007 @ 16:51 :
als jij daar zo gelukkig van wordt: Ik zou de relatie zonder meer afbreken.

ik wordt er niet gelukkiger van, het kan me zelfs weinig schelen, maar hier begon dit topic mee en dit is wat de ts vroeg.

@ morgan: die fout heeft ze allang begaan. bovendien beantwoord het merendeel op een nogal wijsneuzerige toon. als je zogenaamd goedbedoelde adviezen wil geven, kan dat ook op een normale manier. en nu heb ik het niet alleen over jouw geval, maar dit topic lijkt wel een lifestyle-afreageertopic.

@ valeria: het feit dat je het met meerderen doet, maar meer nog zou ik eraan twijfelen of diegene dan nog wel zin in seks had. nou vind ik seks niet een vereiste voor een relatie maar genegenheid toch wel, anders is het meer vriendschap, maar ik zou ook het psychologische aspect niet goed kunnen door kunnen laten dringen. ik zou graag vriendschap willen, dat wel, en wie weet kan daar dan toch een relatie uit ontstaan. en natuurlijk ligt het aan de persoon. er zijn hele nette discrete prostituees en er zijn slettenbakken die niet eens bij een agentschaop staan maar wat losse adresjes hebben en verder geen enkele medice controle hebben. daar zou ik veeeel meer moeite mee hebben.
Oud 09-07-2007, 16:05
Verwijderd
Citaat:
Valeria schreef op 09-07-2007 @ 16:53 :
thanks for the opinion. kvroeg me enkel nog af met welk aspect ervan mensen moeite hebben. is het dan iets van jaloezie,de gedachte dat iemand anders aan dr lijf zat,angst dat ze het weer zou doen of eerder een 'ieuww daar zijn er al een paar over geweest'?
Ik denk dat er heel veel dingen meespelen en dat zal per persoon verschillen. In mijn geval heeft het denk ik te maken met het feit dat ik seks als iets persoonlijks zie, domweg iets wat je niet verkoopt. Als vrienden zoiets zouden doen, zou ik er eigenlijk weinig tot geen moeite mee hebben (behalve dat ik erg bang zou zijn dat ze zichzelf er mee zouden kwetsen). Maar met iemand met wie ik een relatie heb en dus ook seks, daarvan wil ik graag dat die een redelijk zelfde beeld van seks heeft als ik, zodat je ook daadwerkelijk hetzelfde deelt

En daarnaast zou ik bang zijn dat een (voormalig) prostitué(e) emotioneel 'beschadigd' zou zijn en bijvoorbeeld veel moeite zou hebben met vertrouwen, intimiteiten of seks. Dezelfde reden als dat ik liever geen relatie zou aangaan met iemand die ernstig depressief is of gehandicapt ofzo. Niet omdat ze het niet waard zijn, maar omdat ik mezelf liever de pijn bespaar. Maar als ik echt verliefd zou zijn en goede toekomstmogelijkheden zag, zou ik het er niet om laten.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2007, 16:09
Verwijderd
Citaat:
Tonsillitis schreef op 09-07-2007 @ 17:04 :
ik wordt er niet gelukkiger van, het kan me zelfs weinig schelen, maar hier begon dit topic mee en dit is wat de ts vroeg.

@ morgan: die fout heeft ze allang begaan. bovendien beantwoord het merendeel op een nogal wijsneuzerige toon. als je zogenaamd goedbedoelde adviezen wil geven, kan dat ook op een normale manier. en nu heb ik het niet alleen over jouw geval, maar dit topic lijkt wel een lifestyle-afreageertopic.
Zo begon het ook, maar als ze herhaaldelijk blijft zeggen dat het allemaal niet kan en gewoon niet luistert, tja, dan worden mensen geërgerd.

En ik denk dat een nacht minder 'schadelijk' is dan een hele zomervakantie of zelfs nog langer gebeurt, en als je bovendien meer gaat doen dan wat ze nu heeft gedaan. Maar als je misselijk wordt bij het idee om het nog een keer te moeten, dan maak je denk ik een fout om door te gaan.

En och, gebeurt er nog es iets op L&R Of ze nu een troll is of niet.

Laatst gewijzigd op 09-07-2007 om 16:12.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2007, 16:09
Verwijderd
Citaat:
Tonsillitis schreef op 09-07-2007 @ 17:04 :
Dus? Alleen 'ja'/'nee' lijkt mij niet iets waar TS wat aan heeft (zeker niet omdat ze er vrij snel bij verteld dat ze er problemen mee heeft ed en idd ook actie-reactie (zoals dat op een forum hoort)). Als zij zich er gelukkig bij voelt moet ze het vooral doen, maar daar lijkt het niet op, dus vind ik het alleen maar goed dat mensen mee proberen te denken ed.

Dat jij problemen hebt met de posts, betekend niet meteen dat ze niet normaal of wijsneuzerig bedoeld zijn oid.

Laatst gewijzigd op 09-07-2007 om 16:12.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2007, 16:15
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
@leonoor:
waaruit maak je nou weer op dat ik problemen heb met de posts? je kunt het je ook te persoonlijk op laten vatten he... ik heb alleen de intentie het doel van dit topic even duidelijk te maken , waar de ts om vroeg in eerste instantie. en ze zullen niet allemaal zo bedoeld zijn nee, maar sommigen wel en anderen hebben het misschien niet eens door dat ze zo lomp reageren. een hoop mensen hebben toch een bepaalde aversie jegens dit vak, en onbedoeld komen daar negatieve gevoelens bij kijken. en dat is helaas geen onzin.
Oud 09-07-2007, 16:18
Verwijderd
@Tonsilliti: Met dat persoonlijk opvatten valt het wel mee, het maakt uit omdat jij mijn (en andere) posts compleet anders interpreteert dan ze bedoeld zijn. De intentie van het topic is, voor zo ver ik kan beoordelen, bij iedereen prima duidelijk? Alleen heeft niet iedereen dezelfde mening en zijn de meeste posts heel anders bedoeld dan jij ze lijkt te interpreteren, waardoor het in jouw ogen misschien lijkt alsof het niet duidelijk is.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2007, 16:19
Verwijderd
Citaat:
Tonsillitis schreef op 09-07-2007 @ 17:15 :
@leonoor:
waaruit maak je nou weer op dat ik problemen heb met de posts? je kunt het je ook te persoonlijk op laten vatten he... ik heb alleen de intentie het doel van dit topic even duidelijk te maken , waar de ts om vroeg in eerste instantie. en ze zullen niet allemaal zo bedoeld zijn nee, maar sommigen wel en anderen hebben het misschien niet eens door dat ze zo lomp reageren. een hoop mensen hebben toch een bepaalde aversie jegens dit vak, en onbedoeld komen daar negatieve gevoelens bij kijken. en dat is helaas geen onzin.
Dat valt wel op te maken uit 'waarom zeiken jullie allemaal zo door' etc. Maar het is toch geen probleem als een topic uiteindelijk over iets anders gaat dan wat de TS misschien bedoeld zolang ze dat zelf niet erg vindt? En dat lompe reageren komt ook omdat ze gewoon mogelijkheden blijft ontkennen die er wel zijn, halve informatie geeft etc. Ik heb op zich geen aversie tegen prostituee zijn, als het maar om de juiste redenen is en je er zelf van geniet. En dat is hier niet het geval. En dan komen er bij mij negatieve gevoelens bij kijken.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2007, 16:20
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
@leonoor: ik interpreteer ze niet verkeerd, ik snap dat je een oplossing wil aandragen. maar de manier waarop is lame.
Oud 09-07-2007, 16:22
Verwijderd
Citaat:
Tonsillitis schreef op 09-07-2007 @ 17:20 :
ik interpreteer ze niet verkeerd, ik snap dat je een oplossing wil aandragen. maar de manier waarop is lame.
Waarom hebben jij en ik dan een andere mening over bv. mijn posts? Wat weet jij wat ik niet weet dat maakt dat jij het goed ziet als ik zeg dat ik ze anders bedoel?

(Deze discussie is trouwens wel offtopic, in mijn ogen. Dus stop ik er mee. Ik weet hoe ik mijn posts bedoel, als jij ze anders wilt interpreteren en niet van mij aan wilt nemen dat ik ze niet bedoel zoals jij ze interpreteert, dan moet dat maar zo zijn.)

Laatst gewijzigd op 09-07-2007 om 16:24.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2007, 16:27
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
@poggy: het doorzeiken sloeg meer op het perse antwoord willen op vragen waar de ts misschien geen antwoord op wil geven. het is verder niet boeiend maar iedereen voelt zich hier meteen altijd zo aangevallen dat er niet fatsoenlijk kritiek te geven valt. nou heb ik het niet over jou maar meer de liefde en relatie hangers in het algemeen. ik denk ook dat er meer speelt bij de ts , ik denk dat niemands eerste keuze prostitutie is. ik denk dat de persoonlijke situatie misschien niet helemaal sjor is. maar ik ken de ts natuurlijk niet.

@ leonoor: waar doel je op? op werlk deel slaat jouw vraag nou? opvallend dat je dit ineens wel offtopic vind trouwens. het heeft te maken met de manier waarop men kijkt naar prostituees dus in mijn ogen wel degelijk ontopic, aan jouw maatstaven te zien.
Oud 09-07-2007, 16:30
Verwijderd
Citaat:
Tonsillitis schreef op 09-07-2007 @ 17:27 :
@poggy: het doorzeiken sloeg meer op het perse antwoord willen op vragen waar de ts misschien geen antwoord op wil geven. het is verder niet boeiend maar iedereen voelt zich hier meteen altijd zo aangevallen dat er niet fatsoenlijk kritiek te geven valt. nou heb ik het niet over jou maar meer de liefde en relatie hangers in het algemeen.
Dat komt meer omdat wat Lifestylers als fatsoenlijke kritiek beschouwen, meestal gewoon afzeiken is
Met citaat reageren
Oud 09-07-2007, 16:30
Valeria
Valeria is offline
ik heb idd soms het gevoel gehad dat mensen nogal bot reageren, ik begrijp iedereen zijn mening en reacties en weet dat velen enkel dingen zeggen om me te te helpen. Maar tegelijk heb ik ook het gevoel dat velen een fout beeld van mij hebben als persoon,en dat is normaal aangezien jullie mij voor de rest totaal niet kennen.maar dat is ook erg vervelend aangezien ik nergens terecht kan hiermee, zo een forum is al een heel onpersoonlijk medium maar het is het enige medium dat ik kan gebruiken om er openlijk over te praten. Ik ben niet zwakzinnig en ik ben niet ordinair,en het feit dat ik dit werk (heeel tijdelijk) doe is maar een klein deel van wie ik ben. Ik vraag niet jullie goedkeuring,maar ik heb er nood aan om er over te spreken. Ik ben doodzenuwachtig voor morgen en weet niet wat ik er mee moet
Met citaat reageren
Oud 09-07-2007, 16:35
Verwijderd
Citaat:

@ leonoor: waar doel je op? op werlk deel slaat jouw vraag nou? opvallend dat je dit ineens wel offtopic vind trouwens. het heeft te maken met de manier waarop men kijkt naar prostituees dus in mijn ogen wel degelijk ontopic, aan jouw maatstaven te zien.
Het heeft met meer dan alleen dat te maken. En in mijn ogen dus vooral met dat meer dan met het alleen dat, wat maakt dat ik het ontopic vind. Zoals ik al zei: als iemand er zelf vrede mee heeft, dan vind ik het best, maar dat lijkt in dit geval niet op te gaan, dus probeer ik mee te denken.

@Valeria: Een beeld op basis van een aantal posts is altijd incompleet, daar ontkom je niet aan. Ik geloof niet dat iemand denkt dat je zwakzinnig of ordinair bent, maar ik kan alleen voor mezelf praten. Juist omdat je aangeeft er zo mee te zitten probeer ik mee te denken en dat gaat niet zonder informatie (en als je niet wilt dat ik mee denk of die informatie niet wilt geven, dan kan je dat gewoon zeggen), niet omdat ik denk dat je zwakzinnig of ordinair bent of wat dan ook (juist niet).
Met citaat reageren
Oud 09-07-2007, 16:36
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
Morgan schreef op 09-07-2007 @ 17:30 :
Dat komt meer omdat wat Lifestylers als fatsoenlijke kritiek beschouwen, meestal gewoon afzeiken is
lekker makkelijk he. helaas ben ik nog niet genoeg met het internet vergroeid om me zoiets persoonlijk aan te trekken.

@valeria:

ik kan me goed voorstellen dat je zenuwachtig bent. ik was vroeger zelfs zenuwachtig toen ik nog net bij een supermarkt werkte. wat zijn je rechten bij die agentschap? ik zou het gewoon nog een keer proberen, wie weet valt het mee. en misschien wordt het nooit werk waar je plezier in zult krijgen, dan is het misschien toch beter om te stoppen. of misschien heb je zoiets van 'ik vind het niet leuk maar toch ga ik ermee door omdat ik er geen slechter mens van wordt'. in elk geval denk ik dat het voor mensen vooral de eerste schrik is die ze moeten verwerken, en dat ze dan misschien wel eraan toe zijn een relatie te beginnen. het is een onbekend terrein voor veel mensen, dat schrikt snel af.
Oud 09-07-2007, 16:37
Verwijderd
Citaat:
Valeria schreef op 09-07-2007 @ 17:30 :
ik heb idd soms het gevoel gehad dat mensen nogal bot reageren, ik begrijp iedereen zijn mening en reacties en weet dat velen enkel dingen zeggen om me te te helpen. Maar tegelijk heb ik ook het gevoel dat velen een fout beeld van mij hebben als persoon,en dat is normaal aangezien jullie mij voor de rest totaal niet kennen.maar dat is ook erg vervelend aangezien ik nergens terecht kan hiermee, zo een forum is al een heel onpersoonlijk medium maar het is het enige medium dat ik kan gebruiken om er openlijk over te praten. Ik ben niet zwakzinnig en ik ben niet ordinair,en het feit dat ik dit werk (heeel tijdelijk) doe is maar een klein deel van wie ik ben. Ik vraag niet jullie goedkeuring,maar ik heb er nood aan om er over te spreken. Ik ben doodzenuwachtig voor morgen en weet niet wat ik er mee moet
Joh, lieverd, doe het dan gewoon niet. Maar als je het per se wel wilt doen: ik neem aan dat het veilig genoeg is, dat hij je dus geen kwaad kan doen. Als je dat beseft, hoef je daar iig niet bang voor te zijn. En verder wordt het dan gewoon verbijten. Het is goedbeschouwd ook maar een handeling. Concentreer je op het gevoel, niet op met wie het is, of zie het heel zakelijk, als een taak die je gewoon goed uit moet voeren.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2007, 16:39
Verwijderd
Citaat:
Tonsillitis schreef op 09-07-2007 @ 17:36 :
lekker makkelijk he. helaas ben ik nog niet genoeg met het internet vergroeid om me zoiets persoonlijk aan te trekken.
Hoezo lekker makkelijk? De meeste reacties van binnenvallende Lifestylers hier komen neer op 'hahaha wat doe je nou achterlijk met je relaatsie' of 'jezus iedereen in dit fototopic is lelijk'. Dan heb ik het natuurlijk niet over de Lifestylers die hier ook regelmatig posten. En het was ook niet de bedoeling dat je je het persoonlijk aantrok. Ik heb jou dan ook nog niet zien afzeiken. Wel heel defensief posten, trouwens.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2007, 16:41
Verwijderd
omgwtf wat doen jullie achterlijk met jullie relatie!
Met citaat reageren
Oud 09-07-2007, 16:42
Verwijderd
Citaat:
@poggy: (..) ik denk ook dat er meer speelt bij de ts , ik denk dat niemands eerste keuze prostitutie is. ik denk dat de persoonlijke situatie misschien niet helemaal sjor is. maar ik ken de ts natuurlijk niet.
Tja, het probleem is dat een beeld wordt gevormd op basis van de informatie die de TS geeft. En als zij bij elke andere oplossing die of negeert of een halfslachtige reactie geeft lijkt het alsof ze maar voor dit heeft gekozen zonder andere opties te verkennen. En daar reageren mensen dan op.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2007, 16:43
Verwijderd
hoe komt t dat je zenuwachtig bent? om het feit dat je totaal niet weet wat je moet verwachten of omdat je stiekem geen zin hebt in morgen?
Met citaat reageren
Oud 09-07-2007, 16:45
Valeria
Valeria is offline
het agentschap wordt gerund door een jonge vrouw die het zelf vroeger ook nog heeft gedaan, dus die begrijpt wel veel. Ze zei ook dat als ik een klant echt niet zie zitten ik het gewoon niet moet doen (hoewel ik denk dat ze daar niet bij zou staan te juichen ook), de vorige keer is ze zelfs eerst nog mee uit eten geweest met mij en die man om mij wat meer op mn gemak te stellen (hij was vroeger een klant van haar). doorgaans gebeurt het ook in een hotel,dus als een man gevaarlijk wordt kan ik gewoon de gang op rennen. ook doe ik zoiezo alles met condoom
Met citaat reageren
Oud 09-07-2007, 16:47
Valeria
Valeria is offline
Citaat:
koekjes schreef op 09-07-2007 @ 17:43 :
hoe komt t dat je zenuwachtig bent? om het feit dat je totaal niet weet wat je moet verwachten of omdat je stiekem geen zin hebt in morgen?
een combinatie van beiden, maar vooral het eerste. Hoe hij gaat zijn,en hoe hij eruit ziet. Als die man vriendelijk is,redelijk jong is en er oke uitziet is het al stukken makkelijker dan als hij dik lelijk en oud zou zijn bijvoorbeeld
Met citaat reageren
Oud 09-07-2007, 16:55
Anton aus Tirol
Anton aus Tirol is offline
Citaat:
Valeria schreef op 09-07-2007 @ 16:53 :
thanks for the opinion. kvroeg me enkel nog af met welk aspect ervan mensen moeite hebben. is het dan iets van jaloezie,de gedachte dat iemand anders aan dr lijf zat,angst dat ze het weer zou doen of eerder een 'ieuww daar zijn er al een paar over geweest'?
Ik ben het met Tonsillitis eens dat mensen hier niet zo moeten doorzeiken over wat je nu precies kwijt bent per maand aan studiegeld enzo. Je zult het ongetwijfeld uitgezocht hebben en tot de conclusie gekomen zijn dat je geld tekort komt. De vraag is of de prostitutie de juiste keuze is...

Ik zou er zelf denk ik wel moeite mee hebben als mijn vriendin zou toegeven als prostituee gewerkt te hebben. Zeker als dit in het begin van de relatie zou zijn. Niet uit angst dat ze het weer zou doen (in tegendeel als ik jouw verhalen hoor) en ook niet uit jaloezie, maar wel inderdaad het idee dat er al heel wat overheen geweest zijn. Daarnaast is seks een belangrijk onderdeel van een relatie, iets wat bijzonder is, en als je dat met tig man gedaan hebt zou ik het gevoel hebben dat de seks voor mijn vriendin niet zo bijzonder meer is.

Verder is het, zoals al een paar keer gezegd hier, zeker niet nodig om de prostitutie in te gaan. Er zijn super veel baantjes te vinden, waarbij je op elk willekeurig moment kunt werken (ook 's nachts). Ik ben ervan overtuigd dat zelfs lenen niet noodzakelijk is. Maar goed, lenen kan altijd en voor studenten zelfs heel voordelig.

Tot slot wil je veel sterkte wensen morgen. Ik kan me goed voorstellen dat je er tegenop ziet. Bedenk wel dat je er elk moment mee kunt stoppen. Dat zou trouwens ook nog een verschil voor mij zijn, als mijn vriendin zou zeggen: ik heb de prostitutie geprobeerd, maar toen ik begonnen was en ik er over nadacht ben ik toch maar snel gestopt...
Oud 09-07-2007, 17:01
Valeria
Valeria is offline
zoveel zijn het er niet hoor,als ik nog enkele klanten doe heb ik al genoeg (afhankelijk voor hoe lang ze me boeken), als ik nog 2 keer voor een nacht wordt geboekt kan ik er zelfs al mee stoppen, en dan heb ik nog steeds met minde rmannen geslapen dan veel andere meisjes die ik ken. wordt ik telkens voor 3 uur geboekt gaat et wel wat meer zijn
Met citaat reageren
Oud 09-07-2007, 17:12
Verwijderd
Citaat:
Valeria schreef op 09-07-2007 @ 14:33 :
Stel: je begint een relatie met een meisje en ze vertelt je dat ze nog als elite escorte heeft gewerkt.Dit omdat ze in geldnood zat en anders haar studies niet kon betalen. Zou dit een reden zijn om de relatie met haar stop te zetten?
Het idee dat een meisje seks voor geld heeft gehad, vind ik een behoorlijke afknapper. Ik zou er iig nogal van schrikken.

Maar of het dan ook meteen een reden is om de relatie stop te zetten weet ik niet. Dat hangt van veel factoren af. Onder andere hoe lang het geleden is, hoe lang ze het gedaan heeft en hoe zij erover denkt.

Als het jaren geleden is, maar voor een korte tijd en ze zoiets nooit meer zou willen doen; dan is dat natuurlijk veel minder erg dan wanneer het een paar weken geleden is, ze het jaren gedaan heeft en het eigenlijk ook geen probleem vindt.

In het laatste geval zou ik gillend wegrennen In het andere geval zou ik er met haar over praten en is er misschien niet zoveel aan de hand. Mensen maken nou eenmaal domme beslissingen als ze jong zijn. De vraag is hoe het nu is.

Anyway, als je het vies werk vindt en eigenlijk liever niet doet, doe het dan niet! Je eigenwaarde en gezondheid is belangrijker dan je studie en geld.

Vind ik dan
Met citaat reageren
Oud 09-07-2007, 17:19
Valeria
Valeria is offline
kvraag me ook af wat het beste moment is om dat te zeggen. Als je iemand pas kent is het een beetje vroeg,aangezien je iemand echt al moet vertrouwen voor je zoiets vertelt (zelfs mijn beste vriendin weet dit niet),maar als je al een tijd iets hebt lijkt het mij ook wat laat,en zou hij zich bedrogen kunnen voelen dat ik dat heb verzwegen
Met citaat reageren
Oud 09-07-2007, 17:25
Verwijderd
Citaat:
Valeria schreef op 09-07-2007 @ 18:19 :
kvraag me ook af wat het beste moment is om dat te zeggen.
Dat is er niet. Hij zal het sowieso niet leuk vinden.

Maar het lijkt me wel zo eerlijk om het te vertellen voordat je seks met hem hebt. Ik zou mij heel raar voelen als ik eerst seks zou hebben met mijn vriendin en dan achteraf zoiets hoor.

Het woord ontgoocheling komt dan in mij op. Kan je beter een paar maanden wachten met de seks en het dan opbiechten. Kan hij zelf beslissen hoe hij ermee omgaat en of hij verder wil.

Ik bedoel, je kiest hier zelf voor.. dus dan moet je ook de consequenties aanvaarden.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2007, 17:26
Melpomene
Melpomene is offline
Zou ik niet kunnen accepteren ik wil iemand die enige eigenwaarde heeft en enige normen en waarde. Mensen die de laagste dingen doen voor geld zijn per definitie afstotelijk.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2007, 17:29
Verwijderd
Citaat:
Melpomene schreef op 09-07-2007 @ 18:26 :
Zou ik niet kunnen accepteren ik wil iemand die enige eigenwaarde heeft en enige normen en waarde. Mensen die de laagste dingen doen voor geld zijn per definitie afstotelijk.
dus eigenlijk wil jij iemand met eigenwaarde om de laagste dingen mee te doen.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2007, 17:31
Valeria
Valeria is offline
Citaat:
Melpomene schreef op 09-07-2007 @ 18:26 :
ik kan me wel nog lagere dingen bedenken eigenlijk
Met citaat reageren
Oud 09-07-2007, 17:35
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Tonsillitis schreef op 09-07-2007 @ 17:15 :
@leonoor:
waaruit maak je nou weer op dat ik problemen heb met de posts? je kunt het je ook te persoonlijk op laten vatten he... ik heb alleen de intentie het doel van dit topic even duidelijk te maken
Daar hebben we jou absoluut niet voor nodig.

Citaat:
Valeria schreef op 09-07-2007 @ 17:30 :
Dan moet je kappen, duh. Dat is het hele probleem. Je geeft zelf duidelijk aan het verschrikkelijk te vinden, DOE HET DAN NIET. Dit is een stap waar je misschien de rest van je leven enorme spijt van gaat hebben. En reken maar dat er een hoop jongens zijn die je keihard laten vallen op het moment dat je opbiecht dat je als prostitue gewerkt hebt. Dat je niet in een roodverlicht kamertje gestaan hebt doet daar niets aan af.

Hoeveel mensen hier ook zeggen dat ze er geen probleem mee hebben; reken er niet op dat dat in het echte leven ook zo zal gaan zijn. Je zegt zelf dat je het niet voor je zou kunnen houden, en het eigenlijk verschrikkelijk vindt. Dan lijkt het me niet meer dan logisch dat je de conclusie trekt dat dit misschien toch niet zo'n goed idee was.

Citaat:
Tonsillitis schreef op 09-07-2007 @ 17:36 :

ik kan me goed voorstellen dat je zenuwachtig bent. ik was vroeger zelfs zenuwachtig toen ik nog net bij een supermarkt werkte.
Ja, en je kunt vakkenvullen ook echt vergelijken met seks hebben met een vieze dikke kerel die stinkt en uit z'n muil meurt. Want die zul je ongetwijfeld tegen gaan komen. Knappe kerels zullen enorm in de minderheid zijn.

Laatst gewijzigd op 09-07-2007 om 17:37.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2007, 17:35
Melpomene
Melpomene is offline
Citaat:
Valeria schreef op 09-07-2007 @ 18:31 :
ik kan me wel nog lagere dingen bedenken eigenlijk
En dan? Volgens mij is alles wat gezegd moest worden allang gezegd maar je wil er niet mee stoppen dus goed laat je morgen maar weer betasten als een koe voor een paar flappen........

Citaat:
Bartezz schreef op 09-07-2007 @ 18:29 :
dus eigenlijk wil jij iemand met eigenwaarde om de laagste dingen mee te doen.
?
Met citaat reageren
Oud 09-07-2007, 17:37
Valeria
Valeria is offline
Citaat:
******** schreef op 09-07-2007 @ 18:25 :
Dat is er niet. Hij zal het sowieso niet leuk vinden.

Maar het lijkt me wel zo eerlijk om het te vertellen voordat je seks met hem hebt. Ik zou mij heel raar voelen als ik eerst seks zou hebben met mijn vriendin en dan achteraf zoiets hoor.

Het woord ontgoocheling komt dan in mij op. Kan je beter een paar maanden wachten met de seks en het dan opbiechten. Kan hij zelf beslissen hoe hij ermee omgaat en of hij verder wil.

Ik bedoel, je kiest hier zelf voor.. dus dan moet je ook de consequenties aanvaarden.
ik zou het zoiezo vertellen voor ik met hem zou slapen. mijn moeder zei dat ik het beter nooit kan vertellen,maar dat zou nogal gaan knagen geloof ik. van mijn 'bazin' (wat een woord) heb ik gehoord dat de vriendjes van meisjes die ze kende hen nooit hebben gedumpt ervoor. Haar eigen vriend had ze het pas na een tijd verteld in een brief, die heeft 2 weken er geen woord over willen zeggen en daarna gezegd dat hij voor haar zou kiezen om wie ze was. nuja, hopen dat de meesten er zo over denken
Met citaat reageren
Oud 09-07-2007, 17:39
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Valeria schreef op 09-07-2007 @ 18:37 :
ik zou het zoiezo vertellen voor ik met hem zou slapen. mijn moeder zei dat ik het beter nooit kan vertellen,maar dat zou nogal gaan knagen geloof ik. van mijn 'bazin' (wat een woord) heb ik gehoord dat de vriendjes van meisjes die ze kende hen nooit hebben gedumpt ervoor. Haar eigen vriend had ze het pas na een tijd verteld in een brief, die heeft 2 weken er geen woord over willen zeggen en daarna gezegd dat hij voor haar zou kiezen om wie ze was. nuja, hopen dat de meesten er zo over denken
Vergeet dat maar. Vergeet ook niet dat zij er een economisch belang bij heeft dat jij bij haar blijft werken. Ze verdient een hoop geld over jouw rug (pun intended).
Met citaat reageren
Oud 09-07-2007, 17:41
Valeria
Valeria is offline
het verzwijgen lijkt me ook niet echt fair, of denken jullie dat dit iets is datk beter gewoon kan verzwijgen?
Met citaat reageren
Oud 09-07-2007, 17:53
Verwijderd
Citaat:
Valeria schreef op 09-07-2007 @ 18:37 :
Haar eigen vriend had ze het pas na een tijd verteld in een brief, die heeft 2 weken er geen woord over willen zeggen en daarna gezegd dat hij voor haar zou kiezen om wie ze was. nuja, hopen dat de meesten er zo over denken
Dan kan ik je meteen uit je droom helpen: dat is niet zo. De meeste jongens kappen het dan af.

Daar geef ik Chimera echt gelijk in. En ik mag hem niet eens

Je maakt jezelf hiermee gewoon minder aantrekkelijk om een relatie mee te hebben. Dat is gewoon een feit en je kan ook niet verwachten van een jongen dat hij dit accepteert.

Als je hier zo mee zit: kap er dan nu mee.

Het niet vertellen is nog dommer. Als hij er dan ooit achter komt.. oeh la la.

Maar goed, als ik dit topic zo lees, heb je een gigantisch bord voor je kop en moet je het gewoon nog meemaken dat je keihard wordt gedumpt, je ex het vervolgens aan iedereen vertelt en je daarna door iedereen als een leugenachtige smerige hoer wordt gezien. Want ja, die verhalen worden natuurlijk steeds erger van mond tot mond. Nu ben je nog 'elite escort', bij de 5e persoon die het doorvertelt liet je je gangbangen voor een kleine vergoeding.

..
Met citaat reageren
Oud 09-07-2007, 17:55
Valeria
Valeria is offline
ik geloof niet dat ik val op types die zo zielig zijn dat ze zoiets aan iedereen zouden doorvertellen
Met citaat reageren
Oud 09-07-2007, 18:00
Valeria
Valeria is offline
Citaat:
******** schreef op 09-07-2007 @ 18:53 :

Het niet vertellen is nog dommer. Als hij er dan ooit achter komt.. oeh la la.
..
de kans dat hij er achter komt is wel erg klein aangezien deze mannen vaak aan de andere kant van het land wonen (of zelfs uit een ander land en hier gewoon op zakenreis) , ze niet in de zelfde leeftijdscategorie zitten en niemand in mijn vriendenkring die mannen kent. daarbovenop hebben ze geen gegevens van me,zelfs niet mijn echte voornaam,dus me opzoeken kunnen ze ook niet. Plus vaak staan ze in een positie (getrouwd,of een belangrijke functie) waarin zij zelf ook hangen als het uitkomt. de kans dat het uitkomt is zo goed als nihil. De reden dat ik het wel zou vertellen is niet uit angst dat eht anders uitkomt,maar omdat ik het gewoon niet wil verzwijgen.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2007, 18:02
Verwijderd
Citaat:
Valeria schreef op 09-07-2007 @ 18:55 :
ik geloof niet dat ik val op types die zo zielig zijn dat ze zoiets aan iedereen zouden doorvertellen
Dat kun je nooit van tevoren weten.

Mensenkennis de gekste.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2007, 18:04
Verwijderd
Zijn er geen andere dingen waarmee je in korte tijd veel geld kunt verdienen? Audities doen voor reclames (mijn vader kon ooit voor een rolletje in een reclame 10000 euro krijgen), je inschrijven bij castingbureaus, modellenbureaus. Of hee, zou het inspreken van bandjes voor sekslijnen en aan de andere kant van zo een sekslijn zitten niet ook veel geld opleveren? Je hoeft dan geen seksuele handelingen uit te voeren, maar kan me voorstellen dat het toch goed verdient. Dat kun je misschien zelfs nog blijven doen tijdens je studie, omdat dat vast niet om gebruikelijke tijden gaat. En met zoiets zal een toekomstige lover niet zoveel problemen hebben. Of als webcamgirl aan de slag, dat verdient vast ook wel goed?
Met citaat reageren
Oud 09-07-2007, 18:04
Valeria
Valeria is offline
dan nog zou het zijn woord tegen het mijne zijn,ik zou het gewoon ontkennen dan.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2007, 18:05
Verwijderd
Citaat:
Valeria schreef op 09-07-2007 @ 19:00 :
de kans dat hij er achter komt is wel erg klein
Maar de kans is er wel. Die is er altijd, wat je ook verzwijgt voor iemand.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2007, 18:05
Anika
Citaat:
Valeria schreef op 09-07-2007 @ 19:00 :
de kans dat hij er achter komt is wel erg klein aangezien deze mannen vaak aan de andere kant van het land wonen (of zelfs uit een ander land en hier gewoon op zakenreis) , ze niet in de zelfde leeftijdscategorie zitten en niemand in mijn vriendenkring die mannen kent. daarbovenop hebben ze geen gegevens van me,zelfs niet mijn echte voornaam,dus me opzoeken kunnen ze ook niet. Plus vaak staan ze in een positie (getrouwd,of een belangrijke functie) waarin zij zelf ook hangen als het uitkomt. de kans dat het uitkomt is zo goed als nihil. De reden dat ik het wel zou vertellen is niet uit angst dat eht anders uitkomt,maar omdat ik het gewoon niet wil verzwijgen.
Maar als je er dan voor kiest om het te verzwijgen is het een keuze die je voor altijd maakt, je kunt het niet na tien jaar huwelijk nog eens gaan vertellen. Ja kan wel, maar dat lijkt me niet zo bevordelijk voor je relatie. Stel dat je het er op latere leeftijd moeilijk mee krijgt dan kun je niet zomaar bij je man/vriend terecht als je hem niet ingelicht hebt op het begin van je relatie. Dus denk goed na over die keuze zou ik zeggen.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2007, 18:08
Valeria
Valeria is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef op 09-07-2007 @ 19:04 :
Zijn er geen andere dingen waarmee je in korte tijd veel geld kunt verdienen? Audities doen voor reclames (mijn vader kon ooit voor een rolletje in een reclame 10000 euro krijgen), je inschrijven bij castingbureaus, modellenbureaus. Of hee, zou het inspreken van bandjes voor sekslijnen en aan de andere kant van zo een sekslijn zitten niet ook veel geld opleveren? Je hoeft dan geen seksuele handelingen uit te voeren, maar kan me voorstellen dat het toch goed verdient. Dat kun je misschien zelfs nog blijven doen tijdens je studie, omdat dat vast niet om gebruikelijke tijden gaat. En met zoiets zal een toekomstige lover niet zoveel problemen hebben. Of als webcamgirl aan de slag, dat verdient vast ook wel goed?
webcamgirl zou nog een stuk dommer zijn, je hebt geen idee wie er aan het andere eind zit, dat kan dan wel eens een klasgenootje zijn of iemand die je kent. plus dat is gewoon pervers. Bij een modellenbureau eisten ze dat ik een heel stuk zou afvallen en ik heb nu al net geen ondergewicht dus dat is ook geen optie. Zo'n castingbureau ga ik mss inderdaad eens proberen
Met citaat reageren
Oud 09-07-2007, 18:10
Verwijderd
Citaat:
Valeria schreef op 09-07-2007 @ 19:04 :
dan nog zou het zijn woord tegen het mijne zijn,ik zou het gewoon ontkennen dan.
En dan zijn er altijd mensen die het gaan uitzoeken voor de lol. Mensen zijn nieuwsgierig.

Kijk eens in de spiegel en denk goed na over wat je aan het doen bent. Die moeder van jou is ook lekker bezig, ik had je al lang op je sodemieter gegeven en voor gek verklaard als je mijn dochter zou zijn.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2007, 18:14
Daboman
Daboman is offline
Volgens mij valt een studieschuld echt nog wel mee. Ik ben er ook geen fan van, maar als het moet dan moet het. Als je een huis koopt moet je (waarschijnlijk) ook een lening afsluiten. Of je moet de jackpot hebben gewonnen.

Ontopic. Ik weet niet hoe ik zou reageren. Zou afhankelijk zijn van de situatie. Is het verzwegen? Vertrouw ik haar al? Hoe vergevorderd is de relatie? Ben je bereid om te stoppen? Wil ik haar eigenlijk wel kwijt? Wat is er wel positief aan haar? Al dit soort vragen zouden een rol spelen in m'n beslissing om de relatie door te zetten. Ik zou dus een afweging maken, maar waarschijnlijk zou ik het toch heel zwaar laten meewegen bij de nadelen.

Wat ik trouwens wel 100% zeker een enorme afknapper zou vinden als mensen iets doen dat ze eigenlijk niet leuk vinden, maar er wel alternatieven zijn.

Laatst gewijzigd op 09-07-2007 om 18:16.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2007, 18:18
Verwijderd
Citaat:
Valeria schreef op 09-07-2007 @ 19:08 :
webcamgirl zou nog een stuk dommer zijn, je hebt geen idee wie er aan het andere eind zit, dat kan dan wel eens een klasgenootje zijn of iemand die je kent. plus dat is gewoon pervers. Bij een modellenbureau eisten ze dat ik een heel stuk zou afvallen en ik heb nu al net geen ondergewicht dus dat is ook geen optie. Zo'n castingbureau ga ik mss inderdaad eens proberen

Die uitspraak "dat is gewoon pervers" vind ik best apart. Waarom zouden mensen respect opbrengen voor wat jij doet, als jij ook geen respect hebt voor mensen in een soortgelijke branche (die toch veel minder ver gaan dan jij..)

Maar het inspreken van die sekslijnverhaaltjes dan? Dat lijkt me gewoon heel anoniem werk. Of zo iemand zijn die mannen live aan de telefoon kunnen krijgen, dan ben je ook niet zomaar herkenbaar voor klasgenootjes o.i.d. En lijkt me dat dat dus ook best goed verdient.

Weet je, persoonlijk zou ik geen enkel bezwaar hebben tegen de keuze die jij maakt als je er ook echt voor zou "staan". Echter, je hebt er alleen nog maar negatieve dingen over gezegd en lijkt tegelijkertijd weinig open te staan voor andere opties. Het is meer die vorm van een keuze maken waar ik persoonlijk weinig respect voor op kan brengen. Als jij dit werk zou doen en zou zeggen "dit is wat ik wil en ik heb hier geen probleem mee" zou ik het heel erg knap van je vinden. Maar zo hard tegen je eigen gevoel ingaan puur voor het geld, dat kan ik toch niet echt een prestatie vinden. Er zijn enorm veel mensen die het wel lukt alles zelf te betalen zonder de prostitutie in te gaan, waarom zou het jou dan niet lukken?
Met citaat reageren
Oud 09-07-2007, 18:20
Valeria
Valeria is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef op 09-07-2007 @ 19:18 :
Die uitspraak "dat is gewoon pervers" vind ik best apart. Waarom zouden mensen respect opbrengen voor wat jij doet, als jij ook geen respect hebt voor mensen in een soortgelijke branche (die toch veel minder ver gaan dan jij..)

ik zeg niks over de mensen die het doen, ik vind webcamsex opzich gewoon pervers
Met citaat reageren
Oud 09-07-2007, 18:27
Valeria
Valeria is offline
Citaat:
******** schreef op 09-07-2007 @ 19:10 :
En dan zijn er altijd mensen die het gaan uitzoeken voor de lol. Mensen zijn nieuwsgierig.

Kijk eens in de spiegel en denk goed na over wat je aan het doen bent. Die moeder van jou is ook lekker bezig, ik had je al lang op je sodemieter gegeven en voor gek verklaard als je mijn dochter zou zijn.
er valt niks uit te zoeken voor de lol, vanaf dat ik een vriend heb zeg ik tegen het bureau dat ze al mn foto's (nette foto's,met balkje voor de ogen en half bedekt gezicht) van de site moeten halen, en dan valt er niks meer te vinden.
Infeite heb ik nooit gezegd 'hey ma ik ben een escorte', ik kreeg zelf een mailtje (rond pasen ergens) van het bureau (dat toen pas nieuw was) omdat ze ergens foto's op internet hadden gezien, daar heb ik eerst niet op gereageerd,enkel puur uit nieuwsgierigheid eens de meisjes op de site gaan bekijken. Toen mijn ma thuiskwam zei ik 'whahaha,ma moet je eens een goeie weten,ik kreeg daarnet een mailtje van een escortbureau die wil dat ik voor ze werk' (het was toen zelfs nog niet eens in me opgekomen dat ik hierop kon reageren),en toen zei mijn ma zo droogjes 'wel,waarom doe je dat eigenlijk niet', waarop ik vervolgens weken heb lopen denken erover,dan uiteindelijk heb gereageerd.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2007, 18:33
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Valeria schreef op 09-07-2007 @ 19:20 :
ik zeg niks over de mensen die het doen, ik vind webcamsex opzich gewoon pervers

Ja, en jij vindt meisjes die achter een raam zitten ook meer 'hoer' dan jijzelf.

Of je bent een kloon, of je hebt een paar steekjes loszitten. Waar ben je mee bezig man. Als je het nou niet erg vindt okay, maar je zegt zelf al dat je het klote vindt en je hebt nog nieteens echt seks gehad...

Citaat:
Valeria schreef op 09-07-2007 @ 18:55 :
Reken maar dat als een jongen verliefd op je is en er dan achter komt dat je seks hebt gehad voor geld, wel eens zo pissig kan zijn dat 'ie erg 'zielige' dingen doet.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten