Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() maar ik vermoed dat als de vorige regisseurs de serie hadden mogen afronden (Amy en Daniel) dat Jess er dan zeker nog in had gezeten ![]() ![]()
|
Ik heb trouwens nog een paar vragen over gilmore girls
![]() Ik kijk de serie nu terug en een aantal dingen zijn me nog steeds niet duidelijk. -hoe is die jackson van zijn werk als "taylor" afgekomen en hoe kwam het dat Taylor ineens weer op zijn plek zat? (miss heb ik met terugkijken bij een aflevering zitten dromen, maar ik weet het dus echt niet) -waarom zag Jess er in het begin van seizoen 6 nog heel 'normaal' uit, terwijl hij aan het eind er totaal anders uitzag? (werd dat nog uitgelegd?) - waarom flipte Luke zo toen in een bepaalde aflevering het antwoordapparaat op Christopher afging? (ik snapte het niet helemaal??)
||
Ok, ik had deze dus niet gezien, inmiddels zit er een slotje op die andere, dus gaan we gezellig hierheen
![]() Citaat:
![]() ![]() Misschien was de speciale band tussen Rory en Jess wel het succes van Gilmore Girls ![]()
|
Vandaag het derde seizoen gekocht en heb de 1e 2 seizoenen ook nog om te kijken, die 3 seizoenen heb ik nooit gezien, dus ik zit nu bij aflevering 9 van seizoen 1 binnen 2 maand, dus ik kan me aardig inhouden
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
En ik vind het weer helemaal leuk om te kijken ![]() ![]()
||
Citaat:
Maar inderdaad erg grappig om te zien hoe jong ze nog waren. Dat is met mensen ook zo. Je vergeet vaak hoe ze er vroeger uitzagen, totdat je de foto's ziet ![]() ![]()
|
Inderdaar daar ben ik het ook mee eens, zelfde is met Grey's Anatomy. Elke episode weer andere patienten maar er loopt ook een rode draad mee wat inhoud de relatie van de collegas met elkaar. Gilmore Girls heeft dat dan wel iets meer natuurlijk maar series als inderdaad The OC en Desperate housewives hebben drama nodig om een succes te zijn ; ikzelf hou ook veel van drama ( als de serie finale maar happy is ) dus ik vind The O.C. , vooral de 1e 2 seizoenen beter dan Gilmore Girls maar seizoen 3 en 4 van The Oc zijn weer zo veel slechter dan Gilmore Girls. Kortom Gilmore Girls is een topserie
![]() |
![]() |
|
|