Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-08-2007, 18:52
Balance
Balance is offline
Ik snap niks van je post.

Bewijzen dat Logan vreemd wil gaan?
Stefan?
Zij is dus echt wel te vertrouwen?
Oud 30-08-2007, 18:56
Verwijderd
Citaat:
Ik snap niks van je post.

Bewijzen dat Logan vreemd wil gaan?
Stefan?
Zij is dus echt wel te vertrouwen?
Met citaat reageren
Oud 30-08-2007, 19:45
Verwijderd
Citaat:
Ik ben het helemaal met jou eens Morgan. Probeer maar eens te bewijzen dat Logan vreemd wil gaan, of uberhaupt geen relatie wil... Het is ook Stefan niet gelukt Logan over te halen, het uit te maken. Zij is dus echt wel te vertrouwen.
Stefan?
Met citaat reageren
Oud 30-08-2007, 21:20
Sasz
Sasz is offline
ehh wat??
Oud 31-08-2007, 09:18
Verwijderd
Ah gelukkig, dacht al dat het aan mij lag Ben blij dat jullie er ook niks van begrijpen
Met citaat reageren
Oud 01-09-2007, 17:26
Verwijderd
Haha, die reacties maar ik snapte trouwens ook niks van die post.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2007, 09:11
Verwijderd
het klinkt alsof WombatRudi denkt dat het hier gaat om een of andere soap waarin een vrouw genaamd Logan voorkomt
Met citaat reageren
Oud 04-09-2007, 20:48
Lilything
Lilything is offline
Citaat:
Stefan?
Ik dacht even van "wat is er allemaal gebeurd die laatste aflevering?" hahaha, maar die gast snapt er gewoon niets van, stefan, grappig Jess had gewoon terug moeten komen en samen met haar weer opnieuw beginnen

Ik heb trouwens een aflevering teruggezien waarbij Jess kwam aanzetten bij de studentenkamer van Rory (terwijl Dean haar net thuis had gebracht, omdat zij geen geld voor een taxi meer had) en toen verklaarde hij haar echt de liefde etc (heel romantisch....) Hij voelde zich denk te afgewezen om dat nog een x te proberen
Oud 05-09-2007, 08:12
Verwijderd
Oh dat opdringerige gedoe . Zou jij het echt romantisch vinden als een ex met wie het al een jaar uit was op je stond te wachten bij je kamer en dan maar even van je verwachtte dat je met hem de zondonsergang tegemoet zou huppelen?
Met citaat reageren
Oud 06-09-2007, 09:38
Lilything
Lilything is offline
Citaat:
Oh dat opdringerige gedoe . Zou jij het echt romantisch vinden als een ex met wie het al een jaar uit was op je stond te wachten bij je kamer en dan maar even van je verwachtte dat je met hem de zondonsergang tegemoet zou huppelen?
Nee je leven gaat verder dan

maar ik vermoed dat als de vorige regisseurs de serie hadden mogen afronden (Amy en Daniel) dat Jess er dan zeker nog in had gezeten
Oud 09-09-2007, 15:28
Lilything
Lilything is offline
Ik heb trouwens nog een paar vragen over gilmore girls
Ik kijk de serie nu terug en een aantal dingen zijn me nog steeds niet duidelijk.

-hoe is die jackson van zijn werk als "taylor" afgekomen en hoe kwam het dat Taylor ineens weer op zijn plek zat? (miss heb ik met terugkijken bij een aflevering zitten dromen, maar ik weet het dus echt niet)

-waarom zag Jess er in het begin van seizoen 6 nog heel 'normaal' uit, terwijl hij aan het eind er totaal anders uitzag? (werd dat nog uitgelegd?)

- waarom flipte Luke zo toen in een bepaalde aflevering het antwoordapparaat op Christopher afging? (ik snapte het niet helemaal??)
Oud 18-11-2007, 20:50
Verwijderd
Ik zag dat nu dagelijks GG komt vanaf de eerste aflevering Vrijdag was de eerste aflevering, en elke doordeweekse dag is er een aflevering rond 17u op Net5. Best leuk om weer eens te zien
Met citaat reageren
Oud 19-11-2007, 10:44
Verwijderd
Jaa, de oude afleveringen met Dean vs Jess
Met citaat reageren
Oud 19-11-2007, 11:32
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 19-11-2007, 12:54
Lyne
Lyne is offline
Oh jammer, ik heb de allereerste aflevering gemist. Maar ik heb pas nog heel seizoen 2 en 3 gezien, dus als seizoen 4 begint haak ik weer in.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2007, 13:45
Verwijderd
ik weet niet of ik de eerste ooit gezien heb
Met citaat reageren
Oud 22-11-2007, 00:18
Verwijderd
Ik heb het vandaag gezien en vind er nu echt geen bal meer aan. Het einde was zo teleurstellend dat het begin nu ook gewoon stom is Maar toen ik begon met kijken was ik ook net zo oud als Rory, dus misschien leefde ik daardoor ook meer mee ofzo.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2007, 00:29
Lyne
Lyne is offline
Ik vind Rory nu zo jong, het is buiten mijn beleveniswereld. Net als het einde, toen was ze weer te oud. Daarom verheug ik me op seizoen 4/5, beetje mijn leeftijd en ding.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2007, 08:45
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
oh leuk, herhalingen
Oud 22-11-2007, 12:11
Lilything
Lilything is offline
Ok, ik had deze dus niet gezien, inmiddels zit er een slotje op die andere, dus gaan we gezellig hierheen

Citaat:
Jaa, de oude afleveringen met Dean vs Jess
Volgens mij duurt dat nog tot seizoen 2 of 3 ofzo voordat Jess komt, maar op zich is de relatie met Dean ook heel lang erg leuk Toen ik de dvd keek schrok ik ervan hoe recalcitrant Jess in het begin was Dat was ik toen eigenlijk alweer vergeten (waren we ongeveer in seizoen 5 ofzo toen hier)

Misschien was de speciale band tussen Rory en Jess wel het succes van Gilmore Girls
Oud 03-12-2007, 17:46
Verwijderd
Citaat:
oh leuk, herhalingen

Ik kende deze afleveringen nog niet
Met citaat reageren
Oud 04-12-2007, 06:11
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Ik heb het gewoon nog nooit gezien nu met die herhalingen Tis ook een rottijd, om vijf uur ga ik net van mijn werk weg
Oud 04-12-2007, 17:38
PV
PV is offline
ik kijk het alleen als ik tijd heb, ik blijf er niet speciaal voor thuis. deze afleveringen heb ik toch allemaal al minstens een keer gezien.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2007, 17:38
desperadoz
desperadoz is offline
Vandaag het derde seizoen gekocht en heb de 1e 2 seizoenen ook nog om te kijken, die 3 seizoenen heb ik nooit gezien, dus ik zit nu bij aflevering 9 van seizoen 1 binnen 2 maand, dus ik kan me aardig inhouden maar wat wil je als je nog rond de 6 volle dvd boxes moet kijken Persoonlijk vond ik het jammer dat er zo snel , zo duidelijk een eind was gebreid aan de serie. De laatste 2 episodes waren wel heel mooi, en het voelt toch alsof er een deel van je jeugd weg waait, maar toch, het hele seizoen ( 7 ) had wel beter gekund, het leek alsof ze door de stof waren wat in mijn ogen niet nodig was, want ik kon nog wel de nodige verhaallijnen verzinnen. Vooral jammer dat Rory zonder vriendje afsloot, ik had het liefst gezien dat Jess terugkwam in seizoen 7 en dat ze het toch weer zouden proberen. Dat ze niet met Logan ging trouwen vond ik een goed ding want die 2 passen gewoon niet bij elkaar en ik mag hem gewoon niet zeg maar . Ook dat Lorelai met Luke eindigde zag ik al wel een beetje aankomen; wat dan wel weer goed is maar..in de laatste episode pas? doe dan de bruiloft..heb je meteen een nieuwe verhaallijn erbij. Nu lijkt die kus zo snel er tussen gepropt zoals iemand in dit forum al zei. Al met al...RIP Gilmore Girls, maar ik vermaak me er nog mee met de boxes.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2007, 17:44
Verwijderd
kan iemand me even pmen als we op tv bij seizoen ep 12 zijn?
Met citaat reageren
Oud 04-12-2007, 21:56
ook hallo
ook hallo is offline
Citaat:
Vandaag het derde seizoen gekocht en heb de 1e 2 seizoenen ook nog om te kijken, die 3 seizoenen heb ik nooit gezien, dus ik zit nu bij aflevering 9 van seizoen 1 binnen 2 maand, dus ik kan me aardig inhouden
OMG dat kan je wel zeggen ja Had de eerste de eerste 2 seizoenen binnen 5 dagen gekeken (Wel in een vakantie geloof ik)
Met citaat reageren
Oud 05-12-2007, 09:19
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Vooral jammer dat Rory zonder vriendje afsloot, ik had het liefst gezien dat Jess terugkwam in seizoen 7 en dat ze het toch weer zouden proberen. Dat ze niet met Logan ging trouwen vond ik een goed ding want die 2 passen gewoon niet bij elkaar en ik mag hem gewoon niet zeg maar
Ja, ik miste Jess ook wel een beetje in het laatste seizoen! En ik was heel blij dat Rory niet met Jess ging trouwen! Niet zozeer om Jess, maar omdat het dan wel heel degelijk en *kuch* Amerikaans *kuch* zijn afgelopen.

En ik vind het weer helemaal leuk om te kijken Grappig dat Lorelai en vooral Sookie er echt jonger uit zien. En laatst de aflevering met cousin Roon 'What's a Roon?'
Oud 06-12-2007, 22:49
Lyne
Lyne is offline
Rory is weer heerlijk naief. Grappig om te zien hoe ze in seizoen 1 is ivm seizoen 7 bijvoorbeeld. Van onzeker en stil naar zelfverzekererd en een partygirl.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2007, 18:56
Lilything
Lilything is offline
Citaat:
Ja, ik miste Jess ook wel een beetje in het laatste seizoen! En ik was heel blij dat Rory niet met Jess ging trouwen! Niet zozeer om Jess, maar omdat het dan wel heel degelijk en *kuch* Amerikaans *kuch* zijn afgelopen.

En ik vind het weer helemaal leuk om te kijken Grappig dat Lorelai en vooral Sookie er echt jonger uit zien. En laatst de aflevering met cousin Roon 'What's a Roon?'
Ik vind het vooral zo sterk dat de verhaallijn door de seizoenen zo consequent is gebleven. Over een periode van 7 jaar tijd, knap! Ze vliegen niet van hot naar her, maar blijven gewoon heel rustig een bepaalde verhaallijn volgen, terwijl er toch heel veel gebeurt daaromheen, maar dat is allemaal eigenlijk niet relevant voor de 'rode draad' die erdoorheen loopt. De serie is ook toegankelijk voor mensen die alleen seizoen vier hebben gevolgd, of alleen seizoen 2 of iets dergelijks. De verhaallijn blijft...

Maar inderdaad erg grappig om te zien hoe jong ze nog waren. Dat is met mensen ook zo. Je vergeet vaak hoe ze er vroeger uitzagen, totdat je de foto's ziet Je hoofd (de hersenen) past zich automatisch aan het nieuwe uiterlijk van iemand
Oud 09-12-2007, 15:17
ook hallo
ook hallo is offline
Ja dat vind ik ook wel fijn aan gilmore girls, dat het niet zo uberdramatisch en soaperig is als bijv. the O.C. en Desperate housewives. Ze hebben niet heel veel onrealistische drama en sensatie nodig om het leuk te houden en dat maakt het veel geloofwaardiger
Met citaat reageren
Oud 09-12-2007, 15:30
desperadoz
desperadoz is offline
Inderdaar daar ben ik het ook mee eens, zelfde is met Grey's Anatomy. Elke episode weer andere patienten maar er loopt ook een rode draad mee wat inhoud de relatie van de collegas met elkaar. Gilmore Girls heeft dat dan wel iets meer natuurlijk maar series als inderdaad The OC en Desperate housewives hebben drama nodig om een succes te zijn ; ikzelf hou ook veel van drama ( als de serie finale maar happy is ) dus ik vind The O.C. , vooral de 1e 2 seizoenen beter dan Gilmore Girls maar seizoen 3 en 4 van The Oc zijn weer zo veel slechter dan Gilmore Girls. Kortom Gilmore Girls is een topserie
Met citaat reageren
Oud 14-02-2008, 20:40
PV
PV is offline
Wat een vervelende manier van uitzenden trouwens, door Net5. Rond 18:00 is Rory nu net klaar met Chilton, kijk je rond 7:00 's ochtends zit ze te huilen omdat Logan haar niet belt oid. Logische manier van uitzenden hoor
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten