Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Zo boeiend was mijn nacht dan weer niet. Ik heb eerst heel hard met mijn zusje gelachen omdat we hadden verzonnen dat, als je voor een natuurfilm onder water niet genoeg materiaal had, je maar scènes uit Titanic erin moest monteren. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Al moet ik zeggen dat er ook gewoon homosexuelen zijn (waarschijnlijk ook op de gaypride maar dat weet ik niet dus daar laat ik me verder niet over uit) die zich WEL beschaafd gedragen en die WEL normaal doen, maarja, het is net zoals bij moslims: Er is gewoon een groep die zich dusdanig belachelijk gedraagt en tegen de sameleving aan basht dat de groep die wel normaal doet er ook onder lijdt. Of krijg ik nu een of andere bash over me heen omdat ik homosexuelen en moslims aan elkaar link? ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Daar komt bovenop dat het nodig is. 250 jaar geleden werden homo's hier in Nederland nog gewoon opgehangen of onthoofd hoor. En elders op de wereld is er nog steeds veel geweld tegen homo's. En Nederland zelf wordt ook steeds intoleranter, niet alleen Marokkanen en Turken, maar ook Nederlanders zelf. Het is onvermijdelijk, zodra een samenleving behoefte heeft aan samenhang, rust en stabiliteit worden groepen die anders zijn dan de norm steeds verder geïsoleerd. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
En Caribisch zomerfestival is voor iedereen en ja, er wordt ook met borsten geschud. Ik houd dat zelf ook totaal niet van. Van de Gay Pride ook niet, want daar schudden ze ook met van alles. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Het is erg als MENSEN elkaar staan af te lebberen op straat. We hebben het niet over zoenen of kussen, we hebben het over LEBBEREN En dat is bij heteroseksuelen net zo storend als bij homoseksuelen
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Erg makkelijk trouwens om de 'makkelijkste' post te pakken en de mijne eventjes onbeantwoord te laten.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Vind jij dat ok?
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar nu ga ik wel slapen. Want er is echt werkelijk niemand meer hier.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik denk niet dat omstanders denken: "He, zie die homo's eens seksueel pervers gedrag vertonen op hun bootjes. Eigenlijk zijn het toch best wel goede jongens." Sowieso lijkt een groot deel van de homo's de behoefte te voelen om zich pervers te gedragen. Ik noem maar een paar dingen: Homo-ontmoetingsplaatsen, darkrooms. Dan denk ik: Doe toch even normaal. Alleen omdat je liever via de achterdeur binnen komt, betekent dat nog niet dat je dat op zo'n manier uit moet leven. Overigens ken ik ook genoeg homoseksuelen die zich niet op die manier gedragen. Gewoon jammer dat een bepaalde groep het voor de rest verpest. |
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Welk literaire werk staat er momenteel op jouw "to read" lijst? trophus | 76 | 20-01-2008 15:57 | |
De Kantine |
Vertel iets over jouw nacht #2 TopDrop | 500 | 13-01-2008 13:15 | |
Verhalen & Gedichten |
de wind die jouw ogen sloot - voor frederik RIP - CyWu | 1 | 23-01-2005 21:24 | |
Verhalen & Gedichten |
Nacht Regenboog! | 5 | 12-06-2004 20:13 | |
Verhalen & Gedichten |
Naar jouw denken doen (welke manier is beter geschreven???) Secreet | 5 | 25-04-2003 14:51 | |
De Kantine |
Jouw recentste onvergetelijke nacht Mr.Oizo | 62 | 24-07-2002 01:33 |