Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-08-2007, 16:11
Le Soleil.
Le Soleil. is offline
100
Advertentie
Oud 05-08-2007, 16:18
Verwijderd
Eveneens in Amsterdam, TOEVALLIG ook daar tijdens de 'Gay Pride'. Moest op een gegeven moment DOOR de Reguliere Dwarsstraat. Tussen feestende, dansende, zuipende, tongende en bijkans fornicerende homo's. En daar dan je weg tussen vinden. Links en rechts, voor en achter (...): homo's zover je kunt zien. En wát voor.... Beelden die voorgoed op mijn netvlies gebrand zullen blijven.
Oud 05-08-2007, 16:20
Verwijderd
Citaat:
Juice schreef op 05-08-2007 @ 17:01 :
Okay, you guys, wat me nu toch is overkomen! Loop ik gewoon tijdens de Gay Parade door Amsterdam, want zo trots ben ik ook wel weer, zie ik daar WIE in zo'n roze kraam biertjes staan te tappen? Wie? Fucking PALMA van de Gouden Kooi, dat's wie! Dus ik een Red Bull bij haar kopen, want zo ben ik ook. Wauw. Dat was bijna nog beter dan die keer dat ik Femke Halsema een vuurtje gaf.

Maar nu even iets anders, nog voor dat gebeurde stond ik op Station Bijlmer en dat stond weer eens helemaal vol met negers, en wel van het soort dat je normaal gesproken in hip hop clips ziet. Ik zat in de metro naar Centraal met enkele van deze negers, en deden ze de typische negerdingen, namelijk onwaarschijnlijk hard lachen om dingen die helemaal niet zo heel grappig zijn en praten over hoe ze nog laat uitgingen en zuipen. Toen zei eentje opeens dat hij wel veel roggebrood at, "weet je hoeveel granen daarin zitten?"
"Ja man, je hebt granen nodig. En zuivel ook."
"Ja man, zuivel. Brinta moet je eten."
"Jaaaaaa, Brinta!"
"Je hebt van die volwassenen die willen stoer doen weetjewel, die zeggen 'ah Brinta, dat is voor kleine kinderen', fuck dat man, je moet het gewoon eten! Brinta, dat is mij met de paplepel ingegoten!"
"Ja, had je een zilveren? Ik had een gouden."
"Nou ik had geen zilveren, maar hij ging wel naar binnen! Treinen! 'Hier komt de trein', weet je hoeveel treinen? Weet je hoeveel treinen naar binnen heb gekregen?"

Wat een fantastisch gesprek, dacht ik. Ik parafraseer natuurlijk maar wat, in het echt was het eigenlijk gaver. Op een gegeven moment hadden ze ook deze geweldige dialoog:

"We gaan straks nog met z'n allen in een bootje."
"Met z'n allen? Dan zinken we man."
"Je kan toch zwemmen?"
"Ja, maar ik ben er helemaal niet op gekleed om te zwemmen."

Bij het Waterlooplein ging ik eruit, want daar ging er ook een meisje uit dat me opgevallen was omdat ze mooi was maar vooral omdat ze, net als ik, een hele coole zonnebril ophad terwijl het al laat was en de zon al lang verdwenen. Zonnebrillen dragen in het donker, dat vind ik iets. Dus ik achtervolgde haar een tijdje. Op een gegeven moment ging ze bellen en toen deed ik één van mijn oordopjes uit om haar stem te horen, maar dat viel wat tegen. Bij het Leidseplein ben ik haar dus maar uit het oog verloren en toen zag ik dus bij de Amstel Palma. Daarna ben ik naar de Rozenstraat gelopen en toen was het een kwestie van achter de wijven aan. Tot zover mijn nacht.

Zo boeiend was mijn nacht dan weer niet. Ik heb eerst heel hard met mijn zusje gelachen omdat we hadden verzonnen dat, als je voor een natuurfilm onder water niet genoeg materiaal had, je maar scènes uit Titanic erin moest monteren. Schijnbaar was dat erg grappig, je moest er vast bij zijn. Daarna ben ik nog even ER gaan kijken, en toen heb ik láng geslapen, want dat was wel nodig.
Oud 05-08-2007, 16:25
Verwijderd
Citaat:
MetalliCat schreef op 05-08-2007 @ 17:18 :
Eveneens in Amsterdam, TOEVALLIG ook daar tijdens de 'Gay Pride'. Moest op een gegeven moment DOOR de Reguliere Dwarsstraat. Tussen feestende, dansende, zuipende, tongende en bijkans fornicerende homo's. En daar dan je weg tussen vinden. Links en rechts, voor en achter (...): homo's zover je kunt zien. En wát voor.... Beelden die voorgoed op mijn netvlies gebrand zullen blijven.
Arme jongen, wil je een ijsje?
Oud 05-08-2007, 16:28
Verwijderd
Jij hebt makkelijk praten!

edit: En sorry, maar veel van dat gedrag daar vind ik echt achterlijk, ordinair en smerig. Zoals ik dat ook van hetero's zou vinden. Maar doordat dat hele Gay Pride een vehikel zou moeten zijn tot meer vrijheid van homo's bereik je dus wel mooi het tegenovergestelde. Dergelijke openlijke manifestaties van dierlijke lust en schaamteloos exhibitionisme dragen voor mij níet bij aan 'homo-acceptatie'. En het hele gebeuren als 'homo-awareness' fenomeen schiet daarmee zijn doel voorbij, en is nu weinig anders dan een ontaard hedonistisch homofeestje. Kusje.

Laatst gewijzigd op 05-08-2007 om 16:33.
Oud 05-08-2007, 16:34
Severus
Severus is offline
Citaat:
MetalliCat schreef op 05-08-2007 @ 17:28 :
edit: En sorry, maar veel van dat gedrag daar vind ik echt achterlijk, ordinair en smerig. Zoals ik dat ook van hetero's zou vinden. Maar doordat dat hele Gay Pride een vehikel zou moeten zijn tot meer vrijheid van homo's bereik je dus wel mooi het tegenovergestelde. Dergelijke openlijke manifestaties van dierlijke lust en schaamteloos exhibitionisme dragen voor mij níet bij aan 'homo-acceptatie'. En het hele gebeuren als 'homo-awareness' fenomeen schiet daarmee zijn doel voorbij, en is nu weinig anders dan een ontaard hedonistisch homofeestje. Kusje.
Amen!
Oud 05-08-2007, 16:37
Verwijderd
Ach, op zich heeft 'ie wel gelijk.
Oud 05-08-2007, 16:44
Verwijderd
Ik moet in dit topic reageren omdat mijn nacht heel gaaf was. Hij pwnt alle nachten want ik had eerst Immortal live gezien en toen In Flames - alhoewel dat matig was, maar er waren wél leuke grapjes - en toen Haggard en toen ging de zanger van Haggard met het kleine groepje fanatiekelingen kletsen, waaronder met mij, want het concert was al afgelopen maar we wilden nog een liedje. Toen ging ik met iemand uit het publiek een dronken idioot kalmeren en de niet-idioot bleek opeens Nederlands te zijn en uit Amsterdam te komen dus toen gingen we in de biergarten zitten en bier drinken. Er kwam ook een Schot langs met een doedelzak waar hij heel toffe liedjes op speelde. Tooooeeeennnnnnn hoorden we verderop dat er een prutdj aan het werk was maar dat hij wel Manowar draaide dus daar zijn we heen gerend om even mee te krijsen en vervolgens zijn we heel schor naar een voor mij onbekend tentenkamp gegaan. Aldaar gingen we op stoeltjes zitten en praten over wiskunde en filosofie, maar toen kwam er een Duitser en nog een Duitser dus toen gingen we maar met z'n vieren socializen en whiskey drinken. Toen was het half vijf 's ochtends en bleek dat ik weg moest, want ik moest nog een tent afbreken, maar onderweg naar mijn kamp zagen we een heel groot vuur dus moesten we daar heen en er propjes naar gooien. Uiteindelijk toch maar weer terug, om vijf uur, waarbij m'n tentenmatties me uitscholden want ik moest er eerder zijn. Maar ik had de avond ervoor alles al ingepakt dus ik was eerder klaar dan zij. Toen ging ik maar koffie halen voor iedereen en daarbij verbrandde ik mijn kin. Ergens tussendoor waren er ook lui die een dixi-toilet in de fik hadden gestoken waardoor iedereen instant kanker krijg, dus moesten we even schelden.

Nou, en toen ging ik heel lang in een auto zitten en uit het raampje kijken naar lieve landschapjes en Manowar zingen met m'n matties maar dat is grotendeels na zessen dus mag ik daar niet verder over vertellen.
Oud 05-08-2007, 17:29
trophus
trophus is offline
Citaat:

Hoe vervelend het ook is ik ben het met je eens...
Al moet ik zeggen dat er ook gewoon homosexuelen zijn (waarschijnlijk ook op de gaypride maar dat weet ik niet dus daar laat ik me verder niet over uit) die zich WEL beschaafd gedragen en die WEL normaal doen, maarja, het is net zoals bij moslims: Er is gewoon een groep die zich dusdanig belachelijk gedraagt en tegen de sameleving aan basht dat de groep die wel normaal doet er ook onder lijdt.

Of krijg ik nu een of andere bash over me heen omdat ik homosexuelen en moslims aan elkaar link?
Oud 05-08-2007, 18:16
Uice
Uice is offline
Oh ja, op een gegeven moment ging één van die gave negers zijn schoenen schoonmaken met een zakdoekje, en toen zei hij: "Ik wil een nette neger zijn."
Oud 05-08-2007, 19:34
Verwijderd
Citaat:
Juice schreef op 05-08-2007 @ 19:16 :
Oh ja, op een gegeven moment ging één van die gave negers zijn schoenen schoonmaken met een zakdoekje, en toen zei hij: "Ik wil een nette neger zijn."
Oud 05-08-2007, 19:35
Verwijderd
Citaat:
MadameMinke schreef op 05-08-2007 @ 20:34 :
qft
Oud 05-08-2007, 19:50
Verwijderd
Citaat:
Jij hebt makkelijk praten!

personal pride is company pride
Oud 05-08-2007, 19:51
naam ingebruik
naam ingebruik is offline
ik heb van iets later dan half 3 tot 6 gelslapen en toen netjes stil gelegen omdat ik verbrand ben
niks gedroomt niks gezien of gehoort nou dat was het wel zo n beetje
Oud 05-08-2007, 20:01
duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik slaap elke dag de laatste tijd echt 11 uur ofzo. Echt niet normaal. Vanochtend werd ik wakker om 6 uur, omdat ik me de radio aan in slaap was gevallen (oh en lamp ook nog aan) en toen viel ik weer in slaap, mepte de wekker van 8 uur uit en sliep wéér verder. En ik was niet eens moe.

Wordt nog wat deze nacht. Hoe sta ik ooit optijd op?

Offtopic: Juh, ik vind dat homo's zich nu juist in een hokje proppen. Een eigen parade en dan blijkbaar van dat ranzige gedrag midden op straat. "W00t, check mij homo zijn" ofzo? Ze zijn net zo als alle andere mensen alleen vallen ze op hetzelfde geslacht ipv van de ander. Moet daar nou zo bijzonder over gedaan worden? Ach, ik zal er wel niet veel van begrijpen.
Oud 05-08-2007, 20:03
Verwijderd
Mensen willen hun identiteit uitdragen, erg vreemd is dat niet lijkt me.
Oud 05-08-2007, 20:05
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Acceptatie begint waar onderscheid verdwijnt.
Oud 05-08-2007, 20:05
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Sylph schreef op 05-08-2007 @ 21:03 :
Mensen willen hun identiteit uitdragen, erg vreemd is dat niet lijkt me.
Kan ook wel op een beschaafde manier toch? Zo raken homo's hun 'imago' nog niet kwijt. Die feest-/neukbeesten verpesten het voor de nette homo/lesbo.
Oud 05-08-2007, 20:06
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
duivelaartje schreef op 05-08-2007 @ 21:05 :
Kan ook wel op een beschaafde manier toch? Zo raken homo's hun 'imago' nog niet kwijt. Die feest-/neukbeesten verpesten het voor de nette homo/lesbo.
Mja dat is waar, maar bijna iedereen is zo in de gayscene. Toch vind ik dat ze zich wel heel erg manifesteren, maar ze moeten doen wat ze niet laten kunnen.
Oud 05-08-2007, 20:09
Verwijderd
Citaat:
duivelaartje schreef op 05-08-2007 @ 21:05 :
Sinds wanneer is de Gay Pride alleen voor neukbeesten? Kijk, het is ook niet helemaal mijn ding en ik zou nooit op zo'n boot gaan staan, maar je kunt ook generaliseren. En wat is een 'nette' homo/lesbo? En waarom is een Gay Pride wel erg en een Caribisch zomerfestival waar lustig met de borsten geschud wordt niet?

Daar komt bovenop dat het nodig is. 250 jaar geleden werden homo's hier in Nederland nog gewoon opgehangen of onthoofd hoor. En elders op de wereld is er nog steeds veel geweld tegen homo's. En Nederland zelf wordt ook steeds intoleranter, niet alleen Marokkanen en Turken, maar ook Nederlanders zelf. Het is onvermijdelijk, zodra een samenleving behoefte heeft aan samenhang, rust en stabiliteit worden groepen die anders zijn dan de norm steeds verder geïsoleerd.
Oud 05-08-2007, 20:10
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Tink* schreef op 05-08-2007 @ 21:06 :
Mja dat is waar, maar bijna iedereen is zo in de gayscene. Toch vind ik dat ze zich wel heel erg manifesteren, maar ze moeten doen wat ze niet laten kunnen.
Zie. Een vriendin van mij is lesbisch en die verhalen van haar. Ik zou haast niet durven lesbo te worden, als die trio-verhalen en iedereen gaat met elkaar vreemd. Echt, wtf. Maar inderdaad, ze doen maar waar ze zin in hebben.
Oud 05-08-2007, 20:10
Verwijderd
Ik ben anders hoor *engelachtig kijkt*
Oud 05-08-2007, 20:13
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Sylph schreef op 05-08-2007 @ 21:09 :
Sinds wanneer is de Gay Pride alleen voor neukbeesten? Kijk, het is ook niet helemaal mijn ding en ik zou nooit op zo'n boot gaan staan, maar je kunt ook generaliseren. En wat is een 'nette' homo/lesbo? En waarom is een Gay Pride wel erg en een Caribisch zomerfestival waar lustig met de borsten geschud wordt niet?

Daar komt bovenop dat het nodig is. 250 jaar geleden werden homo's hier in Nederland nog gewoon opgehangen of onthoofd hoor. En elders op de wereld is er nog steeds veel geweld tegen homo's. En Nederland zelf wordt ook steeds intoleranter, niet alleen Marokkanen en Turken, maar ook Nederlanders zelf. Het is onvermijdelijk, zodra een samenleving behoefte heeft aan samenhang, rust en stabiliteit worden groepen die anders zijn dan de norm steeds verder geïsoleerd.
Ik vind het apart dat mensen die geaccepteerd willen worden en niet anders behandelt willen worden, zichzelf wel zo willen onderscheiden.
Oud 05-08-2007, 20:14
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
De Gay Pride is niet voor neukbeesten, maar er lopen wel een hoop rond die zorgen voor het imago dát homo's zulk soort mensen zouden zijn. Nette homo's zijn dus de rest van de homo's die niet openlijk op straat elkaar staan af te lebberen, maar gewoon leuk meefeesten. Ik generaliseer niet (nja misschien net wel even), maar die enthousiastelingen zorgen er een beetje voor dat er generaliseerd kan worden.

En Caribisch zomerfestival is voor iedereen en ja, er wordt ook met borsten geschud. Ik houd dat zelf ook totaal niet van. Van de Gay Pride ook niet, want daar schudden ze ook met van alles. Maar waarom moeten ze een eigen?
Oud 05-08-2007, 20:14
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Sylph schreef op 05-08-2007 @ 21:10 :
Ik ben anders hoor *engelachtig kijkt*
Ja, volgens mij ook.
Oud 05-08-2007, 20:15
Verwijderd
Citaat:
Daar komt bovenop dat het nodig is.
Stereotypen bevestigen en je als een malloot gedragen op straat, helpt dat nu echt om de beeldvorming over en attitude tov homo's te verbeteren? Ik denk het toch niet.
Oud 05-08-2007, 20:16
Verwijderd
Citaat:
Dark Phoenix schreef op 05-08-2007 @ 21:13 :
Ik vind het apart dat mensen die geaccepteerd willen worden en niet anders behandelt willen worden, zichzelf wel zo willen onderscheiden.
Er moet een vuist worden gemaakt om aan te tonen dat geweld tegen homo's onacceptabel is en dan zeggen mensen wel: ja, dit soort festijnen lokken homogeweld uit, maar dat is geen enkele rechtvaardiging. Wanneer wordt er eens duidelijk gemaakt dat het een probleem is dat dolgedraaide Marokkanen homo's in elkaar trappen? En niet alleen Marokkanen, maar ook gewoon Nederlanders. Ik ga maar een eigen partij oprichten

♥
Oud 05-08-2007, 20:18
Verwijderd
Citaat:
duivelaartje schreef op 05-08-2007 @ 21:14 :
Nette homo's zijn dus de rest van de homo's die niet openlijk op straat elkaar staan af te lebberen,
Waarom is het wel erg als homo's elkaar op straat aflebberen, en niet als het om hetero's gaat?
Oud 05-08-2007, 20:26
Verwijderd
Geloof me: mensen die elkaar op een dergelijke manier staan af te likken als ik gister menigmaal heb zien gebeuren, mogen van mij hetero, homo, bi of paars zijn, ik vind het asociaal om dat zo openlijk te doen. Bij deze homo's komt er dan 9 van de 10 keer nog een vorm van provocatie bij kijken, die stoort. En natuurlijk zal ik niet ontkennen dat het ook iets is wat je niet 'gewend' bent om te zien en dus raar overkomt. Maar in mijn argumentatie probeer ik die 'gevoelsmatige' kant nu juist buiten beschouwing te laten, omdat discussies als deze maar al te vaak in die hoek blijven zitten (en jij als verdediger van de 'homo-kant' blijft wel erg hangen in standaard-zinnetjes, als ik eerlijk ben. In mijn posts probeerde ik die juist voor te zijn.)
Oud 05-08-2007, 20:37
trophus
trophus is offline
Citaat:
Sylph schreef op 05-08-2007 @ 21:18 :
Waarom is het wel erg als homo's elkaar op straat aflebberen, en niet als het om hetero's gaat?

Het is erg als MENSEN elkaar staan af te lebberen op straat.
We hebben het niet over zoenen of kussen, we hebben het over LEBBEREN

En dat is bij heteroseksuelen net zo storend als bij homoseksuelen
Oud 05-08-2007, 20:42
Bob the Bear
Bob the Bear is offline
Mijn nacht bestond uit in de trein zitten met dronken Engelsen en depressieve Ajax-fans.
Oud 05-08-2007, 20:51
Verwijderd
Citaat:
trophus schreef op 05-08-2007 @ 21:37 :

Dat lieg je.
Oud 05-08-2007, 20:55
Verwijderd
Citaat:
Sylph schreef op 05-08-2007 @ 21:51 :
Dat lieg je.
Zoals gezegd, uiteraard komt er een component van 'niet gewend zijn' en 'raar vinden' bij kijken. Tóch kun je daar ook voorbij kijken, en dan kun je zeker stellen dat het ongepast is voor homo's om zich zo te gedragen, en níet omdat ze homo zijn, maar gewoon omdat het vies is ongeacht geaardheid.

Erg makkelijk trouwens om de 'makkelijkste' post te pakken en de mijne eventjes onbeantwoord te laten..
Oud 05-08-2007, 20:55
Verwijderd
Citaat:
Dat lieg je.
Ik zie ook geen verschil tussen homo`s en hetero`s. Ik vind het gewoon ranzig als mensen elkaar staan af te lebberen op straat. ;x
Oud 05-08-2007, 20:56
Verwijderd
Citaat:
MetalliCat schreef op 05-08-2007 @ 21:55 :
Zoals gezegd, uiteraard komt er een component van 'niet gewend zijn' en 'raar vinden' bij kijken. Tóch kun je daar ook voorbij kijken, en dan kun je zeker stellen dat het ongepast is voor homo's om zich zo te gedragen, en níet omdat ze homo zijn.
Tja, en ik durf dat laatste ernstig te betwijfelen. De dubbele standaarden van mensen tegenwoordig...
Oud 05-08-2007, 20:59
Verwijderd
Veel mensen blijven daar idd, zoals gezegd, in hangen. Maar je komt er in deze discussie helaas niet zomaar mee weg om de 'dubbele standaard' kaart te spelen. Op deze manier doe je dit namelijk zelf net zo goed.

De stelling dat Gay Pride overdreven exhibitionistisch en stereotypebevestigend is, blijft staan. Dat heeft dan niets te maken met hoe mensen 'bang' zijn voor zoenende homo's. Ga dus a.u.b. liever daar op in dan op het uitgekauwde voornoemde onderwerp.
Oud 05-08-2007, 21:10
trophus
trophus is offline
Citaat:
Dat lieg je.
Ik lieg niet
Oud 05-08-2007, 21:14
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
ik sliep van 2 tot 2, is dat nog een nacht?
Oud 05-08-2007, 21:22
Uice
Uice is offline
Citaat:
trophus schreef op 05-08-2007 @ 21:37 :

Het is erg als MENSEN elkaar staan af te lebberen op straat.
We hebben het niet over zoenen of kussen, we hebben het over LEBBEREN

Ach, zeikerd. Het is één dag per jaar en in grote delen van de stad blijft het rustig. Ga gewoon zaterdagnacht niet naar het Leidseplein. Lijkt me niet zo moeilijk.
Oud 05-08-2007, 21:32
trophus
trophus is offline
Citaat:
Juice schreef op 05-08-2007 @ 22:22 :
Ach, zeikerd. Het is één dag per jaar en in grote delen van de stad blijft het rustig. Ga gewoon zaterdagnacht niet naar het Leidseplein. Lijkt me niet zo moeilijk.
Dus als ik zeg: yo jongens! Ik laat een verfbom ontploffen in het centrum van Amsterdam om die en die tijd daar een daar, even niet in de buurt komen rond die tijd.
Vind jij dat ok?
Oud 05-08-2007, 22:53
Uice
Uice is offline
Citaat:
trophus schreef op 05-08-2007 @ 22:32 :
Dus als ik zeg: yo jongens! Ik laat een verfbom ontploffen in het centrum van Amsterdam om die en die tijd daar een daar, even niet in de buurt komen rond die tijd.
Vind jij dat ok?
Wat is daarop tegen?
Oud 05-08-2007, 23:20
Magican
Magican is offline
Ik at bij de vriend van mijn zus, ging naar een leeg huis omdat mijn zus bij haar vriend bleef en de rest op vakantie is. Startte de computer, keek wat tv en verveelde me. Toen besefte ik dat ik morgen, vandaag dus naar de tandarts moeten dat er dan 3-5 gaten geboord moeten worden.
En daar heb ik dus g-e-e-n zin in en nu stel ik het slapen, en dus morgen, uit.
Oud 05-08-2007, 23:39
Verwijderd
Citaat:
Juice schreef op 05-08-2007 @ 23:53 :
Wat is daarop tegen?
Dat je de openbare ruimte voor een grote groep mensen onbegaanbaar maakt? Overigens is dat dan weer niet direct het geval bij de gay pride. Ik denk echter wel dat homo's met iets als de gay pride alleen maar een groter stigma over zichzelf afroepen, in plaats van een positief beeld te wekken. Waarom kunnen homoseksuelen niet gewoon een festival organiseren zonder al die exhibitionistische trekjes, waarin ze laten zien: 'He, we zijn net als ieder ander, alleen wij vallen op ons eigen geslacht en de meerderheid van de personen op het andere geslacht'? Dat zou bijdragen aan positieve beeldvorming.
Oud 05-08-2007, 23:51
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik was gisteren de hele nacht wakker, want m'n ouders waren niet thuis en ik had 3 bakken koffie op en 2 sigaretten en toen zat ik allemaal vage shit te kijken op youtube en depri dingen te posten op forums en toen was het half 7 en vond ik het wel welletjes, want het was al licht, dus deed ik maar een poging tot slapen.
Oud 06-08-2007, 02:13
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 06-08-2007 @ 00:51 :
Ik was gisteren de hele nacht wakker, want m'n ouders waren niet thuis en ik had 3 bakken koffie op en 2 sigaretten en toen zat ik allemaal vage shit te kijken op youtube en depri dingen te posten op forums en toen was het half 7 en vond ik het wel welletjes, want het was al licht, dus deed ik maar een poging tot slapen.
Herkenbaar Op de sigaretten na dan.

Maar nu ga ik wel slapen. Want er is echt werkelijk niemand meer hier.
Oud 06-08-2007, 09:19
Uice
Uice is offline
Citaat:
DarkSide schreef op 06-08-2007 @ 00:39 :
Waarom kunnen homoseksuelen niet gewoon een festival organiseren zonder al die exhibitionistische trekjes, waarin ze laten zien: 'He, we zijn net als ieder ander, alleen wij vallen op ons eigen geslacht en de meerderheid van de personen op het andere geslacht'? Dat zou bijdragen aan positieve beeldvorming.
Ik denk dat de meerderheid dat prima kan. Het zou wel een verdomd saai festival zijn. Limburgers zich gaan met carnaval toch ook niet normaal gedragen om bij te dragen aan een positieve beeldvorming?
Oud 06-08-2007, 09:32
Verwijderd
En kijk eens hoe Limburgers worden beschouwd door het beschaafde deel van Nederland
Oud 06-08-2007, 09:39
Verwijderd
Citaat:
Juice schreef op 06-08-2007 @ 10:19 :
Ik denk dat de meerderheid dat prima kan. Het zou wel een verdomd saai festival zijn. Limburgers zich gaan met carnaval toch ook niet normaal gedragen om bij te dragen aan een positieve beeldvorming?
Maar is het idee van de gay pride niet juist om het stigma rondom homoseksualiteit weg te halen? Just curious hoe homo's dat denken te willen bereiken door als een stel seksueel geperverteerde apen halfnaakt door de Amsterdamse grachten te varen.

Ik denk niet dat omstanders denken: "He, zie die homo's eens seksueel pervers gedrag vertonen op hun bootjes. Eigenlijk zijn het toch best wel goede jongens."

Sowieso lijkt een groot deel van de homo's de behoefte te voelen om zich pervers te gedragen. Ik noem maar een paar dingen: Homo-ontmoetingsplaatsen, darkrooms. Dan denk ik: Doe toch even normaal. Alleen omdat je liever via de achterdeur binnen komt, betekent dat nog niet dat je dat op zo'n manier uit moet leven.

Overigens ken ik ook genoeg homoseksuelen die zich niet op die manier gedragen. Gewoon jammer dat een bepaalde groep het voor de rest verpest.
Oud 06-08-2007, 09:45
Uice
Uice is offline
Citaat:
DarkSide schreef op 06-08-2007 @ 10:39 :
Maar is het idee van de gay pride niet juist om het stigma rondom homoseksualiteit weg te halen?
Misschien is dat het oorspronkelijke idee. Maar voor de meeste mensen is het doel gewoon het leuk te hebben.

Citaat:
Just curious hoe homo's dat denken te willen bereiken door als een stel seksueel geperverteerde apen halfnaakt door de Amsterdamse grachten te varen.
Jezus, ben je gristen ofzo?

Citaat:
Sowieso lijkt een groot deel van de homo's de behoefte te voelen om zich pervers te gedragen. Ik noem maar een paar dingen: Homo-ontmoetingsplaatsen, darkrooms. Dan denk ik: Doe toch even normaal.
Dan denk ik: waarom is er niet zoiets voor hetero's?
Oud 06-08-2007, 10:05
Verwijderd
Citaat:
Juice schreef op 06-08-2007 @ 10:45 :
Misschien is dat het oorspronkelijke idee. Maar voor de meeste mensen is het doel gewoon het leuk te hebben.
Dat zal ze dan vast lukken en daar wens ik ze dan ook veel plezier mee.

Citaat:
Jezus, ben je gristen ofzo?
Moet je tegenwoordig gristen zijn om ergens nog iets van een moraal erop na te houden?

Citaat:
Dan denk ik: waarom is er niet zoiets voor hetero's?
Omdat hetero's niet zo happig zijn op AIDS, herpes, genitale wratten en andere van dergelijke ongein.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten