Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-11-2007, 21:44
AzN
AzN is offline
M'n date van vorige week (die ik pas 'n maandje kende van MSN) belde me 'n kwartiertje nadat we afscheid hadden genomen van elkaar op om te zeggen dat ie z'n moeder aan de lijn had gehad: "Schat, ze is echt superblij voor ons!"

Dás pas 'n afknapper!
Oud 22-11-2007, 22:20
Armoed
Armoed is offline
Citaat:
M'n date van vorige week (die ik pas 'n maandje kende van MSN) belde me 'n kwartiertje nadat we afscheid hadden genomen van elkaar op om te zeggen dat ie z'n moeder aan de lijn had gehad: "Schat, ze is echt superblij voor ons!"

Dás pas 'n afknapper!
;DD;dD:d;dDDDD:;d;;d ;dD
Met citaat reageren
Oud 23-11-2007, 09:49
Fingon
Fingon is offline
Citaat:

Dás pas 'n afknapper!
Waarom was z'n moeder dan zo blij voor jullie, wat was er gebeurt?
Oud 23-11-2007, 12:26
Verwijderd
Citaat:

Dás pas 'n afknapper!
Dat wens je zelfs je ergste vijand niet toe!
Met citaat reageren
Oud 24-11-2007, 09:33
MaStar
MaStar is offline
Ik was donderdag met een meid in Utrecht wat gaan drinken.... hadden elkaar bij het uitgaan (ook in Utrecht) zo'n 25 minuutjes gesproken.. later dus haar tel nr gevraagd en keer gebeld....

donderdag was het erg gezellig, hebben zo'n 2.5-3 uur 'doorgebracht'; wat gedronken, veel gekletst, gelachen en het klikte Enige nadeel was; er hing geen échte spanning in de lucht.... het was vooral érg gezellig!

Uiteindelijk niet gezoent ofzo, maar nogmaals; het klikte wel.

MAAR.... wat nu? Heb al een smsje gestuurd dat ik het gezellig vond, en tja, dat vond zij ook. Wat is een goede manier om te peilen of ze (serieus) zin heeft in een 2e deed.... wil niet te claimerig/confronterend zijn om gelijk te bellen en het haar te vragen.... Ik denk er zelf ook nog ff overna..... lastig is het wel; was het voor haar alleen vriendschappelijk en eenmalig, of meer..... wat mij betreft meer....

Laatst gewijzigd op 24-11-2007 om 09:42.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2007, 12:07
Armoed
Armoed is offline
Citaat:
Ik was donderdag met een meid in Utrecht wat gaan drinken.... hadden elkaar bij het uitgaan (ook in Utrecht) zo'n 25 minuutjes gesproken.. later dus haar tel nr gevraagd en keer gebeld....

donderdag was het erg gezellig, hebben zo'n 2.5-3 uur 'doorgebracht'; wat gedronken, veel gekletst, gelachen en het klikte Enige nadeel was; er hing geen échte spanning in de lucht.... het was vooral érg gezellig!

Uiteindelijk niet gezoent ofzo, maar nogmaals; het klikte wel.

MAAR.... wat nu? Heb al een smsje gestuurd dat ik het gezellig vond, en tja, dat vond zij ook. Wat is een goede manier om te peilen of ze (serieus) zin heeft in een 2e deed.... wil niet te claimerig/confronterend zijn om gelijk te bellen en het haar te vragen.... Ik denk er zelf ook nog ff overna..... lastig is het wel; was het voor haar alleen vriendschappelijk en eenmalig, of meer..... wat mij betreft meer....
"Hey, ik moet dan en dan ff naar de stad om zus en zo te kopen en ik wil dat jij meegaat "
Met citaat reageren
Oud 27-11-2007, 16:28
MaStar
MaStar is offline
tja, het kutte van een gezellige date is altijd dat je niet weet wat zij ECHT voelt.. zéker niet als je niet zoent, maja
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten