Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-09-2007, 21:02
Verwijderd
Citaat:
-.-



Hoe bedoel je dat?
Niet serieus, uiteraard.

Ik heb er weleens gekeken. Het is toch grappig? Al die oversekste kindertjes?
Advertentie
Oud 03-09-2007, 21:05
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Citaat:
Niet serieus, uiteraard.

Ik heb er weleens gekeken. Het is toch grappig? Al die oversekste kindertjes?
Eerder triest, als ik het gemiddelde niveau (en leeftijd) op het forum bezie. Alleen al vanwege het continue slechte taalgebruik knap ik er hard op af.
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Oud 03-09-2007, 21:05
Verwijderd
Citaat:
-.-
Pas maar op, straks stuur ik je pm's vol met -mannetjes.
Oud 03-09-2007, 21:05
Verwijderd
Citaat:
Eerder triest, als ik het gemiddelde niveau (en leeftijd) op het forum bezie. Alleen al vanwege het continue slechte taalgebruik knap ik er hard op af.
Ook dat. Dan hebben ze het hier weleens over fap-topics, nou, daar hangt hun bestaan af van fap-topics.
Oud 03-09-2007, 21:17
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Haha, okay, ik kom wel binnenkort een keer langs en dan zeg ik tegen hem van 'hallo, ik hoorde dat je allemaal zieke internetvondsten hebt, wedden dat ik ze allemaal al ken?' en dan ben ik pure pwn.
Ik ben benieuwd. Heb je trouwens die strips ook echt gelezen? De dialogen zijn soms best geniaal.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 03-09-2007, 21:58
PixelDansje
Avatar van PixelDansje
PixelDansje is offline
mijn dag was gek, ik verbaasde me over de hoeveelheid auto's, mensen en huizen in Nederland
Wat was je OMG-moment?
OMG Ik ben stoer door de regen aan het hinkelen..

Wat had de postbode je te bieden vandaag?
Een bedrijfsbrief en gééén krant die ik had moeten krijgen

Wie is de mooiste jongen/meisje die je zag?
die jongen die in de v&d met ons ging praten.

Wat voor interessante dingen vroeg je je af?
Waarom zijn er zoveeeel auto's, hoe bouwen we zoveel huizen en wat een gek ideee dat al die andere mensen net zo veel denken als ik (ongeveer), waar blijven al die gedachtes.

Wat ga je vandaag nog doen?
Niets boeiends

Wat is het laatste dat je in je mond had?
kauwgom

Waar werd je blij van?
De stad en vriendinnetjes en cadeaus

Waar werd je niet blij van?
de trap en mijn enkel.

Wat is er voor het laatst tegen je gezegd?
Doettie ut nuhuuuh?

Wat heb je allemaal ontdekt en geleerd?
Dat ik de computer niet kan maken maar wel goed kan schilderen.

Wat heb je allemaal al gedaan vandaag?
Ik ben door mijn enkel gegaan, naar de stad geweest, rondjes gedraaid in de regen, geschilderd, geprobeerd de computer te maken en ewn en en en nog iets, maar dat weetik niet meer.
__________________
een typisch geval van iemand met andere kwaliteiten

Laatst gewijzigd op 03-09-2007 om 22:02. Reden: opvulling
Oud 03-09-2007, 22:02
Vlindertje
Avatar van Vlindertje
Vlindertje is offline
Citaat:
mijn dag was gek, ik verbaasde me over de hoeveelheid auto's, mensen en huizen in Nederland
welcome back
__________________
Keep breathing. That's the key. Breathe.
Oud 03-09-2007, 22:04
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Ik was in Artis voor de opening van het academisch jaar van de UvA. Er lopen daar prima dieren rond, maar het blijft een tragisch gezicht met die kooien eromheen. Ze voeren ook geen fuck uit. De oeran oetang had net zo goed een berg pruiken kunnen zijn. Er was ook een miereneter, maar daar heb ik geen goede blik op kunnen werpen want het arme dier vluchtte voor de regen. En ik heb geleerd dat bepaalde mannetjesschildpadden als ze willen neuken en het vrouwtje wil niet, het vrouwtje in haar poten bijten zodat ze niet weg kan.

Maar goed, beetje deprimerende plek dat Artis.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 03-09-2007, 22:51
Verwijderd
Citaat:
Ik heb er zo'n hekel aan als mensen beweren 'officieel' in een bepaalde stemming te zijn. Heb je daar documentatie van?
uh uh...
Oud 04-09-2007, 11:12
Verwijderd
OMG ik heb het gewoon koud binnen!!
Oud 04-09-2007, 11:14
Verwijderd
Citaat:
OMG ik heb het gewoon koud binnen!!
hier ook ja
Oud 04-09-2007, 11:33
Verwijderd
ik heb een hete date gehad:') eigenlijk 2! van 2 geslachten, nog wel
Oud 04-09-2007, 11:36
Verwijderd
Citaat:
Ik ben benieuwd. Heb je trouwens die strips ook echt gelezen? De dialogen zijn soms best geniaal.
Nee, alleen doorgebladerd. Maar ik ken dat soort dialogen wel, vrij geniaal inderdaad. Volgens mij heb ik nog ergens een volkomen aburd stripje opgeslagen, dat gaat over een enorme pad die een meisje opeet. Dat gebeurt dan voor een biologieklas en er is een jongen bij die dan zogenaamd wetenschappelijk toelicht wat er gebeurt. "De blablapad heeft een maaginhoud van x kilo. Dat is precies wat Jenny hier weegt. Zij zal ons demonstreren hoe de blablapad zijn prooi opeet en verteert. Ben je er klaar voor, Jenny? ' En die Jenny is dan natuurlijk dolblij en wil reuzegraag verteerd worden door een amfibie.

Blijft een rare fetish, dat vore.
Oud 04-09-2007, 11:52
Verwijderd
Wie gaat er mee winkelen in Utrecht? ;x
Oud 04-09-2007, 13:56
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Nee, alleen doorgebladerd. Maar ik ken dat soort dialogen wel, vrij geniaal inderdaad. Volgens mij heb ik nog ergens een volkomen aburd stripje opgeslagen, dat gaat over een enorme pad die een meisje opeet. Dat gebeurt dan voor een biologieklas en er is een jongen bij die dan zogenaamd wetenschappelijk toelicht wat er gebeurt. "De blablapad heeft een maaginhoud van x kilo. Dat is precies wat Jenny hier weegt. Zij zal ons demonstreren hoe de blablapad zijn prooi opeet en verteert. Ben je er klaar voor, Jenny? ' En die Jenny is dan natuurlijk dolblij en wil reuzegraag verteerd worden door een amfibie.

Blijft een rare fetish, dat vore.
Ja, het heeft wel wat. In de strips van Dolcett blijven ze er vaak zo laconiek onder. "Boy, I'd sure hate to be roasted alive. Well, maybe your daddy can kill us first."
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 04-09-2007, 15:02
Verwijderd
Ik heb vandaag 2 colleges gevolgd van draken van vakken die ik vorig jaar niet gehaald heb bwuuuh en daarna boeken opgehaald met titels als "privaatrechtelijke aspecten van onroerend goed". Wooptidoo.
Oud 04-09-2007, 15:07
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Ik heb vandaag 2 colleges gevolgd van draken van vakken die ik vorig jaar niet gehaald heb bwuuuh en daarna boeken opgehaald met titels als "privaatrechtelijke aspecten van onroerend goed". Wooptidoo.
Haha, ik ga me er haast kut door voelen. Gelukkig hebben mijn boeken titels als 'Lessen van Hitchcock' en 'Teringvette films: dit zijn ze'.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 04-09-2007, 15:10
Verwijderd
Ik was net in de stad, en daar heb ik een lampje gekocht voor op mijn kamer, en een nieuwe muis + muismat voor mijn computer. Oh de heerlijkheid om weer gewoon te kunnen muizen.

Belachelijk trouwens, je hebt muizen van 40 euro, en van 3 euro.
Oud 04-09-2007, 15:20
Verwijderd
ik kreeg een 'yay, klinkt interessant, ga zo door' voor beeld en concept
voor de rest was mijn dag koud, kwam de bus niet opdagen en toen hij kwam, vestigde we het nieuwe wereld record 'zoveel mogelijk mopperende mensen in één busje'
Oud 04-09-2007, 15:26
Verwijderd
Citaat:
Haha, ik ga me er haast kut door voelen. Gelukkig hebben mijn boeken titels als 'Lessen van Hitchcock' en 'Teringvette films: dit zijn ze'.
Mijn boeken heten ook altijd "inleiding tot xxxx recht" of "Handboek van het xxxx recht" en "elementair xxxx recht". En dan verwacht je een pocketje, maar dan is het alsnog een pil van 1300 pagina's
Oud 04-09-2007, 16:16
Verwijderd
Hoe ging je eerste dag, Sterrenmeisje?

Ik heb vandaag door het ziekenhuis gelopen met mijn co-assistent-pasje aan mijn broek omdat ik een introductie kreeg. En 's middags had ik informatie college achtige dingen, die waren wat saai maar die over ethiek was leuk want we hadden de leuke ethiek docent. En daarna zou er een vriendin moeten komen maar ze had in de lunchpauze afgezegd. Dus ging ik niet naar het station, maar naar de hema, waar ik brievenbakjes en etiketten kocht. Ik wilde gisteren ook al brievenbakjes van de hema kopen, maar toen hadden ze er nog maar één en ik wilde er twee en nu had ik er natuurlijk alvast één kunnen kopen en dan later de andere, maar daar doe ik niet aan. Bovendien heb ik nu het voordeelpak brievenbakjes kunnen kopen, dat zijn er twee maar dan goedkoper dan 1 losse en mooier ook. Nu moet ik eigenlijk dingen gaan voorbereiden voor consulttraining van morgen, maar ik heb nog even geen zin.
Het voorbereiden is er uiteindelijk niet meer van gekomen, want huisgenoten waren net een film gaan kijken en toen ik naar mijn tas liep om mijn map te pakken viel mijn ook op de tv ('poink') en uiteindelijk heb ik de hele film gezien en nu ga ik naar bed denk ik.

Laatst gewijzigd op 04-09-2007 om 20:28. Reden: aanvulling
Oud 04-09-2007, 16:21
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Ik heb me vandaag beziggehouden met statistiek en SPSS. Misschien kennen sommige mensen hier SPSS wel. Het is een veel gebruikt pakket om statistische analyses uit te voeren op databases. Er was een groep gelijk aan de beurt om de opdrachten met SPSS onder begeleiding uit te voeren, maar ik zat in de 2e groep en moest dus 2 uur wachten. Dus heb ik de opdracht maar in die 2 uur zelf gemaakt en ben ik naar het begeleidingsuurtje gegaan om dingen te vragen en kon ik lekker anderhalf uur eerder naar huis dan in het rooster stond.
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 04-09-2007, 16:27
Verwijderd
Wat was je OMG-moment?
Omg, wat veel mensen in een bus

Wat had de postbode je te bieden vandaag?
helemaal niets

Wie is de mooiste jongen/meisje die je zag?
op school liep een mooie man en ik keek hem na

Wat voor interessante dingen vroeg je je af?
huis in openbaarheid is geen huis vind ik, denk ik, vraag ik me af

Wat ga je vandaag nog doen?
niet veel

Wat is het laatste dat je in je mond had?
milky way

Waar werd je blij van?
kan weer vooruit met mijn opdrachten

Waar werd je niet blij van?
twijfel over mijn opdrachten

Wat is er voor het laatst tegen je gezegd?
'ohnee, grapje'

Wat heb je allemaal ontdekt en geleerd?
echt heel erg veel, teveel om te vertellen en ook totaal niet interessant voor jullie

En wat heb je allemaal al gedaan vandaag?
school
Oud 04-09-2007, 16:31
Vlindertje
Avatar van Vlindertje
Vlindertje is offline
Vandaag ben ik redelijk vroeg opgestaan en daarna heb ik ontbeten en ben ik naar de uni gegaan. Op de uni heb ik al mijn biebboeken ingeleverd en nog een reader opgehaald. Ook heb ik ervoor gezorgd dat EoS officieel lid is van MP en nu heeft hij zelfs een pasje , ook heb ik mijn eigen pasje opgehaald. Ik heb ook toegezegd dat ik de voorlichting van onze opleiding op me neem (dus open dagen, 4VWO-dagen en meeloopdagen verzorgen). Daarna ben ik gaan kijken of de tentamencijfers al ophingen, maar dat was nog niet het geval.
Nu ben ik weer op mijn kamer en dadelijk ga ik koken en hopen dat ik nog genoeg in huis heb, want ik heb geen zin om boodschappen te doen. Vanavond ga ik nog wat lezen voor de OLC en misschien aan mijn essay werken, maar eerst heeft EoS mijn laptop nodig om zijn stageverslag af te maken.
__________________
Keep breathing. That's the key. Breathe.
Oud 04-09-2007, 20:33
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Ik had vandaag les van iemand die zijn zinnen heel snel begon en dan steeds langzamer ging praten. Zo van:

"Dewetenschapsfilosofieisbegonnenmet een stroming... die we het logisch......... empirisme..................... noemen.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 04-09-2007, 23:20
Verwijderd
oeww wetenschapsfilosofie! dat vond ik echt een leuk vak!
Oud 04-09-2007, 23:22
Verwijderd
Citaat:
les
Doe dit nooit meer.
Oud 04-09-2007, 23:25
Verwijderd
Citaat:
Doe dit nooit meer.
ik heb het ook over school en klasgenoten en leraren enzo... waarom niet?
Offtopic: even Sulph pesten, altijd leuk om half 1 's nachts
Oud 04-09-2007, 23:27
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Doe dit nooit meer.
Ik had toch meer van je verwacht dat dergelijk gezeik. Een kerel staat voor een groep mensen en leert ze iets, dus het is een les, of het nou officieel college heet of niet.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 04-09-2007, 23:35
Verwijderd
Citaat:
Hoe ging je eerste dag, Sterrenmeisje?
op zich prima. morgen de eerste echte dag... dus waarschijnlijk morgen de echte eerste indruk
Oud 04-09-2007, 23:48
Verwijderd
onwaardige honden
Oud 04-09-2007, 23:48
Verwijderd
en dat noemt zich academici!
Oud 05-09-2007, 13:12
Verwijderd
Ik heb net echt heel vervelend nieuws gehad, en met mezelf gaat het ook heel erg slecht, door school. Ik denk dat er eigenlijk niks anders op zit dan te stoppen, wat echt een crisis betekent, ik heb dit 2 jaar geleden ook meegemaakt.
Ik weet écht niet wat ik nu moet doen.
Oud 05-09-2007, 13:18
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Watskeburt dan? Als je erover wil praten ofzo, mijn pmbox staat altijd open!
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 05-09-2007, 13:20
Verwijderd
Eén uurtje les gehad vandaag en ik heb het nu alweer gehad met school. Of laat ik het zo zeggen, met de mensen op school.
Oud 05-09-2007, 14:49
Verwijderd
Citaat:
op zich prima. morgen de eerste echte dag... dus waarschijnlijk morgen de echte eerste indruk
Oud 05-09-2007, 15:55
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Ik heb net echt heel vervelend nieuws gehad, en met mezelf gaat het ook heel erg slecht, door school. Ik denk dat er eigenlijk niks anders op zit dan te stoppen, wat echt een crisis betekent, ik heb dit 2 jaar geleden ook meegemaakt.
Ik weet écht niet wat ik nu moet doen.
Owjee, wat is er aan de hand?
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 05-09-2007, 15:59
Verwijderd
Citaat:
Ik heb net echt heel vervelend nieuws gehad, en met mezelf gaat het ook heel erg slecht, door school. Ik denk dat er eigenlijk niks anders op zit dan te stoppen, wat echt een crisis betekent, ik heb dit 2 jaar geleden ook meegemaakt.
Ik weet écht niet wat ik nu moet doen.
Hoe komt het zo?

Als je 'gewoon' even een dip hebt en wil stoppen met school; volgens mij overkomt dat iedere student eens in de zoveel tijd en je komt er wel weer overheen.
Oud 05-09-2007, 18:11
Verwijderd
Vandaag had ik belastingrecht en erfrecht en nu ben ik aan het koken, en straks ga ik eten, de was ophangen en pokeren
Oud 05-09-2007, 18:13
hasseltboy
Avatar van hasseltboy
hasseltboy is offline
Vandaag weer Duits gegeven aan een vmbokaderberoepsbrugklas. En een Canon EF 50mm f/1.8 lens gekocht bij cameranu.nl op Urk.
__________________
Hasselt!|lid van Berlijn fanclub!|Gott mit uns
Oud 05-09-2007, 18:14
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
En een Canon EF 50mm f/1.8 lens gekocht bij cameranu.nl op Urk.
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 05-09-2007, 18:15
hasseltboy
Avatar van hasseltboy
hasseltboy is offline
En morgen de minder leuke vmbokaderberoepsbrugklas Duits geven. En wederom naar Foto Konijnenberg bellen of ze alsjeblieft mijn 400D kunnen opsturen.
__________________
Hasselt!|lid van Berlijn fanclub!|Gott mit uns
Oud 05-09-2007, 18:16
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
En morgen de minder leuke vmbokaderberoepsbrugklas Duits geven. En wederom naar Foto Konijnenberg bellen of ze alsjeblieft mijn 400D kunnen opsturen.
Waarom heb je ze niet allebei bij dezelfde zaak gekocht? Maar 400D <33
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 05-09-2007, 18:17
TRA
Avatar van TRA
TRA is offline
Mijn dag: zoals zo velen.
__________________
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
Oud 05-09-2007, 18:17
hasseltboy
Avatar van hasseltboy
hasseltboy is offline
Omdat geld. Maar nu schijnen er bij Foto Konijn alleen debielen te werken. En ik wil foto's maken nununununu!
__________________
Hasselt!|lid van Berlijn fanclub!|Gott mit uns
Oud 05-09-2007, 18:19
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Omdat geld. Maar nu schijnen er bij Foto Konijn alleen debielen te werken. En ik wil foto's maken nununununu!
Ik had een 55-200mm canon lens bij cameranu.nl besteld met wat andere meuk, en ik kreeg het snel en volgens mij hebben ze ook wel een goeie en snelle service. Over konijn weet ik niks.

Mijn 350D had ik trouwens bij de MediaMarkt gekocht bij een actie toen je geen BTW hoefde te betalen over camera's en toebehoren. Scheelde ruim 120 euro ofzo. Maar dat is alweer best lang geleden.
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 05-09-2007, 18:21
hasseltboy
Avatar van hasseltboy
hasseltboy is offline
Citaat:
Ik had een 55-200mm canon lens bij cameranu.nl besteld met wat andere meuk, en ik kreeg het snel en volgens mij hebben ze ook wel een goeie en snelle service. Over konijn weet ik niks.
Ja, ze zijn goed en snel, ben er vanmorgen maar even langsgereden. Terwijl ik nu al langer dan een week op die 400D wacht omdat ze hem verkeerd verzonden hadden en weer terugmoest en het nogal moeilijk blijkt te zijn hem opnieuw te verzenden. Oplichters!
__________________
Hasselt!|lid van Berlijn fanclub!|Gott mit uns
Oud 05-09-2007, 18:22
hasseltboy
Avatar van hasseltboy
hasseltboy is offline
Maar waarom heb je je 350D ingeruild voor een 400D dan?
__________________
Hasselt!|lid van Berlijn fanclub!|Gott mit uns
Oud 05-09-2007, 18:24
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Maar waarom heb je je 350D ingeruild voor een 400D dan?
Heb ik niet. Maar de 350D is flex, en de 400D is in feite hetzelfde met wat betere dingetjes.
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 05-09-2007, 18:28
hasseltboy
Avatar van hasseltboy
hasseltboy is offline
Ik hoor dat de 350D juist beter is dan de 400D ondanks die nutteloze megapixels meer. Maar ja, ik zie wel. Anders Marktplaats, en ga ik voor de 20D
__________________
Hasselt!|lid van Berlijn fanclub!|Gott mit uns
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V #68 of 69, dat is de vraag
PixelDansje
500 04-04-2008 23:18
De Kantine Jouw dag #5
PixelDansje
79 17-02-2008 17:58
De Kantine Tribute to Quiana: Control C en ook Control V
hasseltboy
500 28-07-2005 22:58
Psychologie De kronieken van de dag #4!
Quiana
500 10-03-2004 13:32
Psychologie een cijfer voor mijn dag (en geef niet al te lage cijfers, dan wordtie denk gesloten)
Fantôme
499 12-12-2003 14:59
Levensbeschouwing & Filosofie Dag des Oordeels
Mujahidien
82 24-02-2002 21:59


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:41.