Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-09-2007, 13:44
Gatara
Gatara is offline
omg dit gaat weer nergens over:

NRC-Handelsblad, 19-09-2007

Wilders en Verdonk kritisch over ‘kaftan’
Door een onzer redacteuren

Den Haag, 19 sept. „Half-Marokkaanse klederdracht" noemde PVV-fractievoorzitter Geert Wilders de jurk van minister Vogelaar (Wonen, Wijken, Integratie, PvdA) vanochtend in de Tweede Kamer.

Vogelaar verscheen gisteren op Prinsjesdag in een opvallende okerkleurige jurk met een jasje in grijstinten. Het geheel is een creatie van de 31-jarige Marokkaanse ontwerpster Houda El Fechka. Vogelaar wilde volgens haar woordvoerder met de jurk laten zien dat er „onder allochtonen een heleboel mensen zitten die het geweldig goed doen in Nederland”.

De creatie viel gisteren ook niet in goede aarde bij ex-minister Rita Verdonk, nu zelfstandig lid van de Tweede Kamer. Zij sprak in een uitzending van NOS-radio misprijzend van een „kaftanachtige jurk” en trok een vergelijking met de kledij van imams. Volgens Verdonk was de kleding van Vogelaar een verkeerd signaal, omdat een minister voor Integratie moet laten zien waar de Nederlandse cultuur voor staat.

Een kaftan is volgens El Fechka een lange jurk, waarvan de oorsprong in Turkije ligt. De jurk van Vogelaar is geen kaftan. „Die is langer. Deze jurk is een mix tussen twee culturen.” Volgens de ontwerpster dragen „sterren” tegenwoordig vaak kaftans. Vogelaar ontmoette El Fechka tijdens een galafeest waar een jurk van de ontwerpster werd verloot. Vogelaar vroeg de ontwerpster of ze iets voor haar wilde maken. El Fechka stelde voor om een chique jurk voor Prinsjesdag te ontwerpen.

--------------

Mevrouw Verdonk en meneer Wilders.... toen ik de laatste keer in het woordenboek keek wat het woord VRIJHEID betekent... stond er dit:

vrijˇheid (de ~ (v.), -heden)
1 het vrij zijn
2 privilege

en wat is VRIJ?

vrij2 (bn.)
1 over zichzelf naar goeddunken kunnende beschikken, niet gevangen, onderworpen of bezet => independent; <=> gevangen
2 door niets beperkt, gebonden of belemmerd => onverlet, perkeloos, ruim; <=> onvrij
3 beschikbaar
4 niet hoevende te werken of niet naar school hoevend => vrijaf
5 gratis
6 niet vallend onder of beperkt door een bepaald gezag, jurisdictie
7 vrijmoedig
8 [Belg.] (van onderwijs) niet van de overheid uitgaand, niet openbaar

En Vogelaar is zo vrij als een vogeltje en mag zelf bepalen wat ze draagt. Als Verdonk in Zeeuwse klederdracht wilt verschijnen en Wilders met een carnavalsmuts dan zijn ze daar net zo vrij in als dat Vogelaar besloten heeft kleding te dragen dat ontworpen was door een Marokkaanse.

Vogelaar
Oud 20-09-2007, 15:10
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
en Wilders met een carnavalsmuts
Dat deed hij toch ook?
Oud 20-09-2007, 16:09
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Dat deed hij toch ook?
een andere dan die hij doordeweeks draagt
Oud 20-09-2007, 16:30
Magican
Magican is offline

http://www.youtube.com/watch?v=sE76L...%5Ftasering%2F

Spreekt voor zich
Oud 20-09-2007, 16:57
Verwijderd
Conspiracy nut.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2007, 17:05
Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Citaat:

NRC-Handelsblad, 19-09-2007

Door een onzer redacteuren

[...]

Volgens Verdonk was de kleding van Vogelaar een verkeerd signaal, omdat een minister voor Integratie moet laten zien waar de Nederlandse cultuur voor staat.

[...]
Inderdaad, xenofobie en zeker geen tolerantie of vrijheid. Vogelaar moet zich nodig eens laten bijspijkeren door Verdonks inburgeringscursussen.
Oud 20-09-2007, 17:26
Magican
Magican is offline
Citaat:
Conspiracy nut.
Gefeliciteerd.

OT: Ik vind het toch wel erg dat conspiracy nuts getaserd worden op een universiteit, omdat ze vragen stellen.
Oud 20-09-2007, 17:39
Verwijderd
Citaat:
Gefeliciteerd.

OT: Ik vind het toch wel erg dat conspiracy nuts getaserd worden op een universiteit, omdat ze vragen stellen.
Oh ja, ik vond het ook nogal overdreven. Maar aan de andere kant was het ook wel een erg irritant mannetje.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2007, 18:42
Eric Berger
Eric Berger is offline
Citaat:

Den Haag, 19 sept. „Half-Marokkaanse klederdracht" noemde PVV-fractievoorzitter Geert Wilders de jurk van minister Vogelaar (Wonen, Wijken, Integratie, PvdA) vanochtend in de Tweede Kamer.

[...]

De creatie viel gisteren ook niet in goede aarde bij ex-minister Rita Verdonk, nu zelfstandig lid van de Tweede Kamer. Zij sprak in een uitzending van NOS-radio misprijzend van een „kaftanachtige jurk” en trok een vergelijking met de kledij van imams. Volgens Verdonk was de kleding van Vogelaar een verkeerd signaal, omdat een minister voor Integratie moet laten zien waar de Nederlandse cultuur voor staat.
Goh, gaan de anti-islam facisten nou ook al voorschrijven hoe we ons moeten kleden? Ook de autochtonen? Allochtoontje-pesten deden ze al met verve, en nu moeten 'wij' er ook aan geloven? Zullen we allemaal hetzelfde gaan dragen dan? Lekker overzichtelijk. En allemaal een nummertje opplakken, zodat we goed uit elkaar te houden zijn. Maar houd in je achterhoofd dat dit soort randmongolen makkelijk dozijnen zetels binnenhalen...

Citaat:
Gatara schreef:
Vogelaar
Inderdaad, Vogelaar is wat mij betreft nu al de beste minister uit het kabinet!
Met citaat reageren
Oud 20-09-2007, 20:27
Joostje
Joostje is offline
Wel suf dat ze verklaarde dat ze de jurk droeg om te laten zien dat er sommige allochonen wel succesvol waren.
Als die ontwerpster echt sucesvol was had Vogelaar de jurk gedragen omdat ze hem mooi vond.
Oud 20-09-2007, 20:45
Verwijderd
Citaat:
Wel suf dat ze verklaarde dat ze de jurk droeg om te laten zien dat er sommige allochonen wel succesvol waren.
Als die ontwerpster echt sucesvol was had Vogelaar de jurk gedragen omdat ze hem mooi vond.
Lekker boeiend.

OT: Verdonk en Wilders zijn echt zulke zeikerds, ik zou uit protest mijn djelaba uit de kast willen pakken.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2007, 20:59
Eric Berger
Eric Berger is offline
Citaat:
Lekker boeiend.

OT: Verdonk en Wilders zijn echt zulke zeikerds, ik zou uit protest mijn djelaba uit de kast willen pakken.
Mocht ik ze ooit tegenkomen, dan begroet ik hen met een "salaam aleikum" (goed gespeld? vast niet.)... en natuurlijk weigeren Verdonk een hand te geven.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2007, 21:01
Verwijderd
Citaat:
Mocht ik ze ooit tegenkomen, dan begroet ik hen met een "salaam aleikum" (goed gespeld? vast niet.)... en natuurlijk weigeren Verdonk een hand te geven.
Hehe, landverrader
Met citaat reageren
Oud 20-09-2007, 23:25
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Je begrijpt dat je met zo'n opstelling een hypocriet van formaat bent als je kritiek uit op de opstelling van Wilders?
Oud 20-09-2007, 23:52
Eric Berger
Eric Berger is offline
Citaat:
Je begrijpt dat je met zo'n opstelling een hypocriet van formaat bent als je kritiek uit op de opstelling van Wilders?
Nee, leg eens uit?
Met citaat reageren
Oud 21-09-2007, 00:06
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Nee, leg eens uit?
Als je de opstelling van Wilders onfatsoenlijk vind, maar je zelf ook zo opsteld dan is je kritiek nogal hypocriet.

Een beetje alsof ik roep dat racisme slecht is, om daarna te roepen dat alle Aziaten inferieure mensen zijn.
Oud 21-09-2007, 00:09
Verwijderd
Omdat je mensen begroet met "vrede zij met jou"?
Met citaat reageren
Oud 21-09-2007, 00:29
Eric Berger
Eric Berger is offline
Citaat:
Als je de opstelling van Wilders onfatsoenlijk vind, maar je zelf ook zo opsteld dan is je kritiek nogal hypocriet.
Waarom is het onfatsoenlijk om iemand goedendag te wensen? Leg eens uit.

Citaat:
T_ID schreef:
Een beetje alsof ik roep dat racisme slecht is, om daarna te roepen dat alle Aziaten inferieure mensen zijn.
Waar roep ik dat Wilders inferieur is?

Je moet echt eens ophouden met die dwangneurose van jou om de boel bij elkaar te liegen.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2007, 08:20
Joostje
Joostje is offline
Salaam Aleikum verstaat niemand. Het is net zo kolonialistisch als ergens in de binnenlanden van Madagascar iedereen standvastig goedemorgen wensen.
Oud 21-09-2007, 08:23
Verwijderd
kolonialistisch ?
Met citaat reageren
Oud 21-09-2007, 10:18
Gatara
Gatara is offline
@T_ID, ik dacht dat respect van beide kanten moest komen....
Oud 21-09-2007, 10:43
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
@T_ID, ik dacht dat respect van beide kanten moest komen....
En als het van twee kanten niet komt, is degene die volgde de meest kinderachtige van de twee. Want zeg nu zelf, hoe volstrekt infantiel is het om je op te stellen zoals Eric Berger schreef, puur omdat je een blinde haat tegen twee politici koesterd?

Iemand met een beetje opvoeding en hersens weet beter, en beseft dat je je normaal op kunt stellen tegenover mensen. De argumenten maken uiteindelijk toch wel uit wie gelijk heeft.

Die mafkees die me destijds te lijf ging toen ik kritiek op de islam leverde verloor destijds voor een grootdeels hem gunstig gezind publiek voor een groot deel op zijn hysterische opstelling, en uiteraard gebruik van geweld. Ik sta daar boven, en in dat geval ook ronduit boven die gozer. Als ik dezelfde opstelling als Eric Berger volgde had ik dus ook moeten gaan gillen en schreeuwen, brullen, en die gozer naar de keel vliegen.

Zeg nu zelf, wat is een betere opstelling? Fatsoenlijk debat en niet in gaan op een onfatsoenlijke opstelling van anderen, of de hele zaak laten escaleren tot een groot kippenhok?

Hoewel dat in Eric Berger vs Geert Wilders nog een lastige zaak kan worden, aangezien uit die beiden tot op heden geen zinnig woord te persen is, maar dat geheel terzijde.
Oud 21-09-2007, 11:55
Joostje
Joostje is offline
Citaat:
kolonialistisch ?
Zo van: als je mij niet verstaat moet je me taal maar leren.
Oud 21-09-2007, 12:39
Eric Berger
Eric Berger is offline
Citaat:
Salaam Aleikum verstaat niemand. Het is net zo kolonialistisch als ergens in de binnenlanden van Madagascar iedereen standvastig goedemorgen wensen.
Ten eerste: haha @ "kolonialistisch", en ten tweede is het niet relevant of iemand het verstaat. Het ging over de nonsens die T_ID uitkraamde, over hypocriet zijn.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2007, 12:45
Eric Berger
Eric Berger is offline
Citaat:
En als het van twee kanten niet komt, is degene die volgde de meest kinderachtige van de twee. Want zeg nu zelf, hoe volstrekt infantiel is het om je op te stellen zoals Eric Berger schreef, puur omdat je een blinde haat tegen twee politici koesterd?
Een beargumenteerde haat, T_ID, een beargumenteerde haat. Blinde haat is zoals jij je opstelt tegenover Hugo Chávez. Leg eens uit wat er kinderachtig is aan iemand begroeten?

Citaat:
T_ID schreef:
Iemand met een beetje opvoeding en hersens weet beter, en beseft dat je je normaal op kunt stellen tegenover mensen. De argumenten maken uiteindelijk toch wel uit wie gelijk heeft.
Kom dan eens met argumenten in plaats van op de man te spelen.

Citaat:
T_ID schreef:
Die mafkees die me destijds te lijf ging toen ik kritiek op de islam leverde verloor destijds voor een grootdeels hem gunstig gezind publiek voor een groot deel op zijn hysterische opstelling, en uiteraard gebruik van geweld. Ik sta daar boven, en in dat geval ook ronduit boven die gozer. Als ik dezelfde opstelling als Eric Berger volgde had ik dus ook moeten gaan gillen en schreeuwen, brullen, en die gozer naar de keel vliegen.
Ik had part noch deel in die discussie met die 'mafkees', dus laat mij daar buiten, wil je?

Citaat:
T_ID schreef:
Zeg nu zelf, wat is een betere opstelling? Fatsoenlijk debat en niet in gaan op een onfatsoenlijke opstelling van anderen, of de hele zaak laten escaleren tot een groot kippenhok?
Nogmaals: kom dan eens met argumenten, in plaats van holle kwalificaties, zoals "mafkees" en "kippenhok". Weet je niks anders dan krachttermen?

Citaat:
T_ID schreef:
Hoewel dat in Eric Berger vs Geert Wilders nog een lastige zaak kan worden, aangezien uit die beiden tot op heden geen zinnig woord te persen is, maar dat geheel terzijde.
Dan vind ik het toch opmerkelijk dat je tot op heden geen argument, weerlegging of zelfs bronggebruik hebt toegepast in discussie over Hugo Chávez en het Midden-Oosten met 'iemand die geen zinnig woord uitbrengt'.

Persoonlijke aanvallen zijn gemakkelijk en goedkoop, T_ID. Wannneer kom je eens met een fatsoenlijk, niet-beledigend antwoord?
Met citaat reageren
Oud 21-09-2007, 13:04
Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Ten eerste: haha @ "kolonialistisch", en ten tweede is het niet relevant of iemand het verstaat. Het ging over de nonsens die T_ID uitkraamde, over hypocriet zijn.
Als j met iemand praat lijkt me dat het doel is informati over t brengen. Daarom moet je natuurlijk wel ervan zeker zijn dat de ander je kan verstaan.
Oud 21-09-2007, 18:59
Eric Berger
Eric Berger is offline
Citaat:
Als j met iemand praat lijkt me dat het doel is informati over t brengen. Daarom moet je natuurlijk wel ervan zeker zijn dat de ander je kan verstaan.
Maar de grap was nu juist dat ik helemaal niet met Wilders en Verdonk in gesprek wil, omdat ik hen niet in staat acht één zinnig woord uit te brengen. Mijn reactie was een reactie op de infantiele kritiek van beide politici aan het adres van Ella Vogelaar, omwille van de *jurk* die ze droeg!
Met citaat reageren
Oud 21-09-2007, 23:01
Verwijderd
Citaat:
Zowel Wilders als Verdonk weten wat salam aleikoem betekent, zit nou niet zo te zeiken.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2007, 23:15
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Zowel Wilders als Verdonk weten wat salam aleikoem betekent, zit nou niet zo te zeiken.
Of dat nu wel of niet zo is, het punt van Joost blijft overeind: je dient je niet zo op te stellen omdat dit verschrikkelijk uit de hoogte is.

Ik reis ook niet naar Engeland, slechts gewapend met de woorden "learn to speak Dutch".
Oud 21-09-2007, 23:32
Verwijderd
Het onbeschofte gedrag van Wilders die zich weigert aan te passen in de (multiculturele) maatschappij, vind ik eigenlijk veel erger. Dat er nu al een paar posts wordt gezeikt over hoe onfatsoenlijk het is om iemand met "salam aleikoem" te begroeten, getuigt pas van hypocrisie.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2007, 00:11
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Het onbeschofte gedrag van Wilders die zich weigert aan te passen in de (multiculturele) maatschappij, vind ik eigenlijk veel erger.
Waarom? Wilders zelf en daar op een dergelijke manier op reageren zijn twee gevallen van een debiele opstelling. Ik zie geen reden om onderscheid te maken in de beoordeling van beide gevallen.
Oud 22-09-2007, 09:08
Verwijderd
Citaat:
Waarom? Wilders zelf en daar op een dergelijke manier op reageren zijn twee gevallen van een debiele opstelling. Ik zie geen reden om onderscheid te maken in de beoordeling van beide gevallen.
Iemand onschuldig begroeten in een andere taal of het dragen van exotische kleding, is niet debiel. Je niet aanpassen in de maatschappij en er een racistisch denkbeeld op na houden wel.

ot:

'Mogelijk 1 miljoen mensen in strafkampen Noord-Korea'
Uitgegeven: 22 september 2007 07:40

PYONGYANG - Het stalinistische regime in Noord-Korea heeft waarschijnlijk een half miljoen tot 1 miljoen mensen om politieke redenen in concentratiekampen ondergebracht. Bovendien zijn er nog eens honderdduizenden mensen om andere redenen in werkkampen gestopt.

Dat meldt de organisatie Open Doors, die opkomt voor vervolgde christenen in de wereld, op basis van eigen onderzoek in Noord-Korea.

Open Doors en verscheidene mensenrechtenorganisaties gingen er eerder van uit dat er in Noord-Koreaanse strafkampen ongeveer 200.000 mensen zitten.

"Het is niet ondenkbaar dat het aantal gevangenen de 1 miljoen overschrijdt", stelt 'broeder Simon', die leiding geeft aan het werk van Open Doors in Noord-Korea.

"Veel kampen zijn zo groot dat ze niet opvallen op satellietfoto's. Ze bestaan uit complete dorpen."

Contact

Broeder Simon staat via netwerken in contact met tienduizenden christenen in Noord-Korea. Hij acht het waarschijnlijk dat het Aziatische land tussen de 400.000 en een half miljoen ondergrondse christenen telt.

Minimaal een kwart van de christenen zit vanwege zijn of haar geloof in een politiek strafkamp, waar mensen in beginsel niet levend uitkomen.

Verboden

"In Noord-Korea is het streng verboden christen te zijn", laat broeder Simon weten. "Wie een bijbel heeft, wordt met zijn of haar gezin naar een kamp gestuurd.

Vluchtelingen die in China of Noord-Korea worden opgepakt, kunnen een paar jaar strafkamp krijgen. Maar als de Noord-Koreaanse overheid ontdekt dat de vluchteling contact met christenen heeft gehad, wordt hij nog veel harder aangepakt."

Vluchtelingen

Een van de activiteiten van Open Doors is het opvangen van Noord-Koreaanse vluchtelingen die China hebben bereikt. Volgens broeder Simon neemt het aantal vluchtelingen dat de grens oversteekt af. "Het is zo moeilijk nu nog een van de grensrivieren over te steken.

Aan de Noord-Koreaanse kant zijn vallen gemaakt: kuilen met bamboepijlen erin. Verder worden aan beide kanten van de grens hoge hekken met prikkeldraad geplaatst en heeft China beloningen uitgeloofd voor mensen die vluchtelingen aangeven. Chinezen die zich over illegale Noord-Koreanen ontfermen, riskeren forse boetes."

Spionnen

Volgens broeder Simon proberen Noord-Koreaanse spionnen met toestemming van Peking in China te infiltreren in netwerken die zorgen voor vluchtelingen.

"Er zijn sterke aanwijzingen dat China dit jaar de meeste vluchtelingen wil terugsturen", stelt broeder Simon. "Volgend jaar kan China dan in de aanloop naar de Olympische Spelen mooi weer spelen door geen vluchtelingen meer uit te zetten."
Met citaat reageren
Oud 22-09-2007, 11:16
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Iemand onschuldig begroeten in een andere taal of het dragen van exotische kleding, is niet debiel. Je niet aanpassen in de maatschappij en er een racistisch denkbeeld op na houden wel.
In deze context komt het een op het ander neer je. Je doet die begroeting zoals Eric Berger beschreef immers puur en alleen om te schofferen. Welnu, dat is behoorlijk onvolwassen.
Oud 22-09-2007, 11:25
Verwijderd
Citaat:
In deze context komt het een op het ander neer je. Je doet die begroeting zoals Eric Berger beschreef immers puur en alleen om te schofferen. Welnu, dat is behoorlijk onvolwassen.
Hij maakt een grapje, maar aangezien je Eric Berger niet zo mag, probeer je elke reactie van hem de grond in te boren. Welnu, dat is ook behoorlijk onvolwassen.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2007, 11:27
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Hij maakt een grapje, maar aangezien je Eric Berger niet zo mag, probeer je elke reactie van hem de grond in te boren. Welnu, dat is ook behoorlijk onvolwassen.
Ik zag daar weinig grappigs in. Als ik roep "Ja, ik heb zo'n hekel aan het CDA dat ik die Balkenende onder ga schijten bij wijze van begroeting als ik hem zie", dan lig jij ook niet op de grond te schateren.
Oud 22-09-2007, 11:43
Eric Berger
Eric Berger is offline
Citaat:
Of dat nu wel of niet zo is, het punt van Joost blijft overeind: je dient je niet zo op te stellen omdat dit verschrikkelijk uit de hoogte is.
Maar die twee mogen wél een minister afkraken omdat haar kleding "allochtoons" is???
Met citaat reageren
Oud 22-09-2007, 11:58
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Maar die twee mogen wél een minister afkraken omdat haar kleding "allochtoons" is???
Uiteraard, het staat in de wet dat dat mag.
Oud 22-09-2007, 12:01
Eric Berger
Eric Berger is offline
Citaat:
Uiteraard, het staat in de wet dat dat mag.
Dan mag ik ook Wilders en Verdonk aanspreken met "salaam aleikum".
Met citaat reageren
Oud 22-09-2007, 12:04
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Dan mag ik ook Wilders en Verdonk aanspreken met "salaam aleikum".
Uiteraard, maar je bent wel verschrikkelijk infantiel bezig als je dat zou doen. Heel wat infantieler dan Wilders met zijn hetze.
Oud 22-09-2007, 17:37
Verwijderd
Citaat:
Shouting, "This is YouTube material!" a 27-year-old British man urinated on a dying woman who had collapsed on the street, the BBC and local Hartepool Mail and Northern Echo tell us. He also doused her with a bucket of water and covered her with shaving cream.

The woman, 50-year-old Christine Lakinski, died at the scene of pancreatic failure.

In a sad sign of the times, it was all recorded on a mobile phone.
Bron: http://blogs.usatoday.com/ondeadline...inates-on.html
Met citaat reageren
Oud 22-09-2007, 20:32
Joostje
Joostje is offline
omg cool.
Oud 22-09-2007, 20:56
Eric Berger
Eric Berger is offline
Citaat:
Uiteraard, maar je bent wel verschrikkelijk infantiel bezig als je dat zou doen. Heel wat infantieler dan Wilders met zijn hetze.
Ja, want iemand begroeten is net zo infantiel als een 10-stappen plan voor een Endlösung wat betreft moslims?

Doe toch normaal, man. Wanneer ga je uit de kast komen als Wilders-fanboy?
Met citaat reageren
Oud 23-09-2007, 20:08
hookee
hookee is offline
Citaat:
Ja, want iemand begroeten is net zo infantiel als een 10-stappen plan voor een Endlösung wat betreft moslims?
Doe toch normaal, man. Wanneer ga je uit de kast komen als Wilders-fanboy?
Endlösung.. de concentratiekampen vliegen de grond uit in Limburg? Wie maakt zichzelf nou belachelijk?
Met citaat reageren
Oud 23-09-2007, 20:10
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Bij mijn weten zijn er geen Nederlandse politici die dat willen, dus waar slaat dit op?
Oud 23-09-2007, 20:37
Eric Berger
Eric Berger is offline
Citaat:
Bij mijn weten zijn er geen Nederlandse politici die dat willen, dus waar slaat dit op?
Dan heb jij de Algemene Beschouwingen gemist.

Citaat:
Endlösung.. de concentratiekampen vliegen de grond uit in Limburg? Wie maakt zichzelf nou belachelijk?
Wilders, door werkelijk in het parlement een 10-stappen plan te ontvouwen dat rascistisch van aard is, dat een bepaalde bevolkingsgroep discrimineert en dat letterlijk zegt dat er "minder, en niet meer, moslims in Nederland moeten zijn". Wilders zegt zélf dat hij moslims wil "aanmoedigen" om Nederland te verlaten. Hij wil criminele Nederlanders met een Marokkaanse achtegrond (maar met een Nederlands paspoort en dus Nederlands staatsburger) hun paspoort afpakken en uitzetten. Eigen staatsburgers uitzetten, gebaseerd op ras! Een handje helpen om één bepaalde bevolkingsgroep het land uit te helpen.

Ik zie de overeenkomsten wel, jij niet?
Met citaat reageren
Oud 23-09-2007, 20:38
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Dan heb jij de Algemene Beschouwingen gemist.
Nee, eigenlijk niet. Kun je me namen noemen van de politici die dat willen dan? Niemand heeft bij mijn weten zoiets als standpunt, dus ik denk persoonlijk dat je de dingen wederom zit te verzinnen waar we bij staan.
Oud 23-09-2007, 20:43
Eric Berger
Eric Berger is offline
Citaat:
Nee, eigenlijk niet. Kun je me namen noemen van de politici die dat willen dan? Niemand heeft bij mijn weten zoiets als standpunt, dus ik denk persoonlijk dat je de dingen wederom zit te verzinnen waar we bij staan.
Tot dusver ben jij de enige die al weken vanalles roept zonder onderbouwing. En wié houdt zich hier nu van den domme?
Met citaat reageren
Oud 23-09-2007, 20:48
Verwijderd
Wilders heeft het alleen gemund op de rotte appels; alle moslims, Marokkanen en asielzoekers. Het valt allemaal wel mee, het zijn slechts een miljoen mensen joh.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2007, 05:58
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Wilders heeft het alleen gemund op de rotte appels; alle moslims, Marokkanen en asielzoekers. Het valt allemaal wel mee, het zijn slechts een miljoen mensen joh.
over asielzoekers heb ik m eigenlijk nog niet horen spreken.
Oud 24-09-2007, 08:43
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Tot dusver ben jij de enige die al weken vanalles roept zonder onderbouwing. En wié houdt zich hier nu van den domme?
Waarom zou ik moeten onderbouwen dat Nederland geen politici kent die dat willen? Dat zou een omgekeerde bewijslast zijn.

Bewijs jij eerst je onzinnige uitspraak dat Nederland een politicus heeft die alle moslims wil uitmoorden.
Reageren

Regels voor berichten