Citaat:
visuals 
|
Het werkt echt bizar goed, alleen heb je altijd een stel omstanders die het nodig vinden er een camera bij te pakken en ongegeneerd foto's te zitten maken. Vieze fapperts.
Citaat:
Ja, maar dat is toch iets anders. Ik kan me geen vriendschap tussen twee meisjes voorstellen zonder the occasional 'hee, hoe is het met je tieten? pwep pwep' situatie. En dan maar lachen.
|
Ik heb het echt nog nooit gezien. Maar ik kom je vast wel ooit tegen op de faculteit en dan moeten we een keer ergens in de bosjes zitten zodat ik zulk gedrag in het wild kan zien. En dan moet jij ze aanwijzen. Met commentaar erbij, als in een natuurfilm.
Ik heb trouwens ook een vriendin die zich eens in een gezamenlijke slaapruimte bij een weekend weg wilde omkleden. Alleen was ze dronken dus ze wees ergens in een hoek en riep 'KIJK! EEN VOGEL!' want ze ging er van uit dat iedereen dan zou kijken en dat zij ondertussen wel veilig haar bh uit kon doen.
Volgens mij maak ik in plaats van dat kennelijk vaakvoorkomende gepwep allemaal bizarre tietendingen mee.