Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-09-2007, 17:18
Verwijderd
Gister moest ik schrijven bij het sign of the times festival, 's avonds uit eten in Den Haag en toen kwam scarlett op het achterlijke idee om even naar de KERMIS te gaan en enthousiast als we werden bij het zien van de spin besloten we daar maar even in te gaan en omgz, ik was fuckin misselijk de rest van de avond.
Vanmorgen had ik de wekker om negen uur maar eh ja, twee uur verslapen, de hele dag op school gestresst voor morgen want radio-uitzending, iehh!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-09-2007, 17:34
botulismf
botulismf is offline
Nou ik ben even kwijt waar ik was gebleven maar vrijdag was ik naar Schaarbeek voor Mice Parade en Amon Tobin en Clark en D'ntel en dat was dik in orde. En toen was ik moe en ging ik tien uur slapen en eten en nog eens acht uur slapen en toen was het zondag en ging ik met m'n levenspartner naar Breda Barst en dat was erg gaaf en ik bracht de metalgroet naar Action in DC want ze verdienden het.

Vandaag heb ik voor het eerst klanten aan de lijn gehad bij vodafone en dat ging best goed dus ik ben in mijn nopjes en ik ga een dikke joint draaien om het te vieren.
Oud 17-09-2007, 17:43
Verwijderd
ORIGINAL FLYING LOTUS PRODUCTION
Met citaat reageren
Oud 17-09-2007, 17:44
Verwijderd
REMIX
Met citaat reageren
Oud 17-09-2007, 18:15
Verwijderd
Voor de mensen die om 23.40 niets te doen hebben, de Film Academie eindexamen produktie waar ik aan mee geholpen heb is op de buis: Color me Bad om 23.40 op NL2. En daarna te bewonderen op www.uitzendinggemist.nl

Hier de synopsis:

Met nog maar een paar dagen te gaan voor zijn huwelijk, is Karim, een jonge Thaibokser van Marokkaanse afkomst, steeds meer verscheurd door twijfel. Terwijl beide families het huwelijk met hoge verwachtingen tegemoet gaan, vecht Karim een innerlijke strijd. Wat niemand vermoedt is dat Karim een geheime liefde heeft. Hij heeft de onmogelijke relatie goed geheim weten te houden voor zijn naasten en voor de aanstaande bruid, maar de druk van het geheim rust als een blok op zijn schouders. Nu moet Karim besluiten voor wie hij kiest.

Ben benieuwd wat jullie er van vinden.

Laatst gewijzigd op 17-09-2007 om 19:37.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2007, 18:19
Verwijderd
Citaat:
gaaf

ik kwam teun vanmorgen tegen, ofja, ik zag hem in een bushokje zitten. ik zei niets want ik was chagrijnig net op msn hadden we een gesprek over urm, en toen ging hij alles copypasten naar urm, en toen kregen we een driehoeksverhouding, en nu is maura achter allemaal schokkende dingen gekomen geloof ik. ofja, iig 1 ding.
hahaha, ja maar zo schokkend was het niet hoor, wist het al een beetje

Citaat:
Ik heb mijn hoofd geschoren omdat ik niet wist wat ik met mijn haar wilde... en ik heb er nu alweer spijt van.

nee toch
Met citaat reageren
Oud 17-09-2007, 18:20
botulismf
botulismf is offline
Citaat:
(JIGGA SPEACH)
NIGGA WHUT, SHIT!
Oud 17-09-2007, 19:36
Verwijderd
Vanavond komt mijn vriendje op tv in de film Color Me Bad en dat is HIP.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2007, 20:06
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
m'n levenspartner
waar zijn de kotssmileys als je ze nodig hebt
''

vandaag op school weer aan een glas in lood werkstuk gewerkt en OMFG ik ben echt blij dat ik in klas 2 zit ipv klas 1 van mijn richting want daar zitten een stel debielen in de klas.
Oud 17-09-2007, 20:24
Verwijderd
Citaat:
hahaha, ja maar zo schokkend was het niet hoor, wist het al een beetje
haha dat dacht ik al.

ik ging eten met een vriendinnetje, maar mijn ex woont daar ook in huis dus hij at 'INEENS' ook mee. dus daarna even sociaal gedaan met dat vriendinnetje, en toen naar huis gegaan, omdat ik het een naaistreek van haar vond dat ze mijn ex ook uit had genodigd om mee te eten en ze weet dan onze band niet bepaald GOED is ofzo. LEUK JA. maargoed. zometeen komt m'n vriendje, en eigenlijk moet ik nu nog dingen doen voor school, maar aangezien hij morgen om 8 uur moet opstaan doe ik dat ook maar, zodat ik morgenvroeg dan opdrachten kan maken
Met citaat reageren
Oud 17-09-2007, 20:41
dolly fisher
dolly fisher is offline
ik naai wederom een irritant dingetje in elkaar en kijk met 1 oog tv, en met mn andere oog op mn lappie. dat wil zeggen dat ik dus blind kan naaien. funki!
Met citaat reageren
Oud 17-09-2007, 20:49
Metal
Metal is offline
en dan ook nog eens tegelijkertijd posten op het forum! damn!
Met citaat reageren
Oud 17-09-2007, 20:50
Verwijderd
Does antwoorden in het shoes topic metal!
Met citaat reageren
Oud 17-09-2007, 20:56
dolly fisher
dolly fisher is offline
Citaat:
en dan ook nog eens tegelijkertijd posten op het forum! damn!
ze noemen me ook wel de homo universalis van het forum.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2007, 21:22
Luna
Luna is offline
ik moest vroeg werken en toen ik klaar was kwam er een KENNIS langs en gingen we nog even kletsen en toen gaf hij zn email adres en ik vroeg, 'oh is dat voor mij' en keek als een schaap om me heen. dat was heel dom.
toen deed ik boodschappen en las ik voor school. nu met huisgenoten thuis chillen en pissed zijn op mn lover
Oud 17-09-2007, 21:27
Verwijderd
vandaag had ik mijn eerste schooldag en ik had me natuurlijk grandioos verslapen en kwam een uur te laat. gelukkig was het niet zo erg want we hadden een geweldige smoes na school nog even in de stad breda geweest maar het was zo een kutweer dat ik snel maar weer naar huis was gevlucht.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2007, 21:58
ragdoll
ragdoll is offline
ik heb gewerkt en geslapen en boodschappen gedaan en nu maakt mijn computer dubieuze geluiden. Oh en ondanks mijn pacifistische aard heb ik afgelopen zaterdag een nsmedewerker duidelijk gemaakt dat hij volgens mij aan het downsyndroom lijdt en dat de NS hoeren zijn en fuck de hele wereld. en heel station zuid mocht meegenieten. nu vraag ik me af of ik toevallig een gespleten persoonlijkheid heb en of die andere persoonlijkheid dan misschien een viswijf is.
Oud 17-09-2007, 22:03
Verwijderd
Citaat:
ik heb gewerkt en geslapen en boodschappen gedaan en nu maakt mijn computer dubieuze geluiden. Oh en ondanks mijn pacifistische aard heb ik afgelopen zaterdag een nsmedewerker duidelijk gemaakt dat hij volgens mij aan het downsyndroom lijdt en dat de NS hoeren zijn en fuck de hele wereld. en heel station zuid mocht meegenieten. nu vraag ik me af of ik toevallig een gespleten persoonlijkheid heb en of die andere persoonlijkheid dan misschien een viswijf is.
Nee, je hebt gewoon gelijk, het zijn autistische honden bij de NS. Dat is niet je dubbele persoonlijkheid, dat is je instinct dat de waarheid spreekt.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2007, 22:30
kuik
kuik is offline
Citaat:
^bah.
jaa, bah indeed. vandaag een plaatje van een vrouw die ingeknipt werd

gister ging ik naar 1990s in paradiso en dat was kut, maar ik spotte wel een forummer, namelijk otis. daarna nog een beetje rondgehangen en om 12 uur was ik alweer thuis. vandaag uitgeslapen en college gevolgd, wat wederom heel interessant was. 's avonds gegeten met ex-studiegenootjes en iedereen had zn eigen gerecht meegenomen daarna koffie en baklava bij bazar en nu ga ik lekker in mn bed liggen en tv kijken als er nog iets op tv is tenminste.
Oud 18-09-2007, 10:14
Verwijderd
Ik dacht dat ik vandaag om half 11 college had, maar het is dus blijkbaar half 1 Vanmorgen psychologie doorgelezen en ik heb geen zin om opdrachten te maken voor werkcollege zometeen. Oja, net zag ik m'n huisgenootje bloot uit de douche komen. Lekker wakker worden, echt waar
Met citaat reageren
Oud 18-09-2007, 12:12
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
ik probeer een blaasontsteking weg te drinken dus ik plas me een ongeluk, ik ben lekker niet naar werkcollege gegaan en zometeen heb ik een suffe vergadering. en ik loop nog in mn pyama
Oud 18-09-2007, 12:27
*oma*
*oma* is offline
Citaat:
ohhh nog meer goed nieuws, ik kreeg net bericht dat het zeker is dat ik naar hong kong ga in januari

en ot.
Ik heb vandaag lekker lang uitgeslapen, alleen de kat van mijn vriendje pikt de hele tijd mijn kussen in . Straks college en dan meteen doorracen naar mijn werk om een meisje in te werken die dit jaar begint aan de opleiding die ik de afgelopen vier jaar heb moeten doorstaan en dan meeten met een vriendinnetje. En ik ben in dubio of ik mijn lippiercing er wel of niet uit zal halen. Oh, en ik wil verhuizen.

Laatst gewijzigd op 18-09-2007 om 12:45.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2007, 12:49
ZerO
ZerO is offline
Ik heb uitgeslapen en na mijn ochtendritueel ben ik achter mijn laptop gaan zitten om aan school te werken en nou neem ik een korte pauze WANT ik weet het even niet meer stomme opdracht !!!
Oud 18-09-2007, 12:57
Verwijderd
tering hoezo doen ze hier nietaan ontbijten? ik mis nu al hagelslag en pindakaas. en citroenthee.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2007, 14:34
roquette
roquette is offline
ik was sinds tijden uit, in de studio80 zaterdag en was eigenlijk wel tof, zondag ranzig rondgelopen, wat gedronken en langs de supperclub geweest (het was op uitnodiging en ik was er nooit gewest), wat een kktent. daarna waren we bij het lanx en daar werden we er zonder pardon uitgekickt en toen wasik zo intens kwaad (en dat ben ik zelden) dat ik stomme dingen deed. wat een HOEREN daar. verder ben ik nog steeds brak en mis ik mn vrienden want iedereen woont ergens anders. gelukkig heb ik gister gegeten met mn ouders bij een lege griek en vandaag had ik mijn zware dag. verder heb ik gewoon altijd de hele do plus vrijdag vrij !!! en maar vijf uur college per week
Met citaat reageren
Oud 18-09-2007, 15:17
innogen
innogen is offline
Citaat:
ik mis hagelslag
.
Oud 18-09-2007, 16:04
Jimmy Who?
Jimmy Who? is offline
Citaat:
.
Je moet in de supermarkt om chocolate sprinklers vragen, bij ons hadden ze die bij Shaw's en Hannaford. Volgens mij zitten die ook langs de hele East Coast. En anders bij een delicatessen met import products.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2007, 17:42
Verwijderd
in montreal en toronto kon ik ze ook gewoon kopen bij de importshop idd.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2007, 17:59
innogen
innogen is offline
Citaat:
Je moet in de supermarkt om chocolate sprinklers vragen, bij ons hadden ze die bij Shaw's en Hannaford. Volgens mij zitten die ook langs de hele East Coast. En anders bij een delicatessen met import products.
Hmm de enige supermarkt in de buurt is Food Lion en daar heb ik ze niet kunnen vinden, of ik heb erover heen gekeken.
As far as imports go, ik zit hier in een ieniemienie klein dorpje, dus ik denk niet dat dat er is. Maar ik ga zeker mijn nieuwe toffe amerikaanse vrienden MET AUTOS eens raadplegen over die andere winkels
Oud 18-09-2007, 18:37
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ik kijk de serie 'flikken Maastricht' en dat is echt te raar. ik wist trouwens niet dat maastricht zo crimineel was sowee.
Oud 18-09-2007, 18:45
ragdoll
ragdoll is offline
ik verveel me en ik luister slechte kutmuziek en vandaag heb ik met matties doorgebracht dat was wel enig.
Oud 18-09-2007, 19:23
Verwijderd
ik heb net ontdekt hoe de verwarming in m'n kamer aan moest, namelijk een draaiknop in de KEUKEN om zetten. jaja. nu ben ik blij en blijf ik vanavond hier en ga ik NIETS doen omdat ik ga genieten van de warmte.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2007, 20:01
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
ik kijk de serie 'flikken Maastricht' en dat is echt te raar. ik wist trouwens niet dat maastricht zo crimineel was sowee.
uuuh en sinds wanneer praten limburgers belgisch
oei een auto met verdachte passagier in de parking bij botulismfs huis!
Oud 18-09-2007, 20:04
botulismf
botulismf is offline
Jongens ik heb voor het eerst salaris ik ben de koning te rijk!

Oh en werk was zwaar vermoeiend want ik kreeg klanten met problemen waar ik niet voor getraind ben en allemaal nieuwe informatie dus toen ik thuiskwam zakte ik echt in elkaar op de bank. En ze snappen mijn naam niet want ze denken dat mijn tweede achternaam mijn gewone achternaam is en dat mijn eerste achternaam bij mijn voornamen hoort. San is toch geen voornaam? Nou ja, Jorge eigenlijk ook niet natuurlijk...
Oud 18-09-2007, 20:05
Verwijderd
naar school geweest en daarna naar den-haag centraal om mijn telefoon op te halen want die was uit mijn jas gevallen in de trein
Met citaat reageren
Oud 18-09-2007, 20:07
botulismf
botulismf is offline
Citaat:
uuuh en sinds wanneer praten limburgers belgisch
oei een auto met verdachte passagier in de parking bij botulismfs huis!
Het hangt hier altijd vol met verdachte types en louche gangsta' s.

Oh en je hebt dalijk PM!
Oud 18-09-2007, 20:11
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ja victor reinier en prem radakishun ( of hoe die dude ook heet) en een heel slecht acterende angela schijf. maar jemig wat een deja-vu serie. victor reinier op weg naar de videotheek, victor reinier op weg naar de jumbo, victor reinier bij de rotonde waar de bus naar hasselt komt.
Oud 18-09-2007, 20:40
vixen
vixen is offline
Ik stond op om 10 voor zeven en het was ok. Wonderbaarlijk. Mijn dag was leuk want extreem geshopt, in Rotterdam. Ik wist niet dat het kon, maar dat was onwetendheid. Toen naar een cafe gegaan alwaar mijn huisgenoot me mijn economie kon uitleggen, echt een held. En toen ging ik eten met een andere huisgenoot en straks komt een vriendin mijn uitgeprinte huiswerk brengen en dat is echt zo lief.
Oud 18-09-2007, 21:12
lapin
lapin is offline
ik fietste net langs een huis met de woonkamer en banken vol negerbabypoppen iee
Met citaat reageren
Oud 18-09-2007, 21:38
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Vandaag beetje brak wakker geworden. Daarna naar mijn werk en tussendoor even schoenen opgepikt.op mijn werk geen fuck uitgevoerd. nu een beetje the Pietasters dvd kijken en zometeen de season finale 4400 kijken. morgen is het ITLAPD!!! dus morgen een mini party bij mij thuis!
Oud 18-09-2007, 21:55
Haligh
Haligh is offline
net wezen eten bij een projectgenootje en gouden kooi gekeken omgz.
Oud 18-09-2007, 22:33
ZerO
ZerO is offline
ik kijk jouw vrouw mijn vrouw oh my
Oud 18-09-2007, 22:40
Luna
Luna is offline
^ ik zag net het begin en het is weer te lijp idd!?!
verder ging ik naar college, werk, en shoppenn.
Oud 18-09-2007, 22:44
nps
nps is offline
ik ben in oorlog met een mug, ik wil hem dood maar hij ontsnapt steeds...
Oud 18-09-2007, 22:47
Verwijderd
Ik heb de laatste 4 mini-kit katjes gepikt uit de snoeptrommel.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2007, 22:49
ragdoll
ragdoll is offline
Citaat:
net wezen eten bij een projectgenootje en gouden kooi gekeken omgz.
ik kijk het nu ahahaha vermaak.
Oud 19-09-2007, 09:41
Boebsie
Boebsie is offline
Citaat:
ik ben in oorlog met een mug, ik wil hem dood maar hij ontsnapt steeds...
Je moet zo een muggen electro badmantinton kopen. Je ziet gewoon een klein blauw flitsje poef!...en dan wordt die bloedsucker electocuteerd.
Je kan grote muggen ook knock out slaan. Mij is het een keer gelukt toen heb ik hem in de vriezer gezet om hem te laten lijden, die bitch!
Met citaat reageren
Oud 19-09-2007, 10:04
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
je kan er ook een 12 watt batterij in proppen dan is ie sterker!
Oud 19-09-2007, 10:28
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Citaat:
^ ik zag net het begin en het is weer te lijp idd!?!
verder ging ik naar college, werk, en shoppenn.
Ik zag je zitten bij de bushalte!
Vanmorgen ben ik veel te vroeg opgestaan na veel te weinig slaap omdat ik nog even voor 10u een opdracht moest maken&inleveren. Verder doe ik vandaag niet veel meer. Ja, werken vanavond bleehh ik wil ook shoppen
Oud 19-09-2007, 12:07
*oma*
*oma* is offline
Citaat:
morgen is het ITLAPD!!!
Citaat:
ik kijk jouw vrouw mijn vrouw oh my
Die piraat van talk like a pirate day was een paar weken terug ook in jouw vrouw mijn vrouw.
Mijn vriendje ging vannacht ook als een piraat tegen mij praten en toen zei ik dat het tijd werd dat hij maar eens het dek ging schrobben. Yarrr

http://www.youtube.com/watch?v=pqw7_g4s5xY

en Long John Silver

Laatst gewijzigd op 19-09-2007 om 12:28.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten