Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Voor de mensen die om 23.40 niets te doen hebben, de Film Academie eindexamen produktie waar ik aan mee geholpen heb is op de buis: Color me Bad om 23.40 op NL2. En daarna te bewonderen op www.uitzendinggemist.nl
Hier de synopsis: Met nog maar een paar dagen te gaan voor zijn huwelijk, is Karim, een jonge Thaibokser van Marokkaanse afkomst, steeds meer verscheurd door twijfel. Terwijl beide families het huwelijk met hoge verwachtingen tegemoet gaan, vecht Karim een innerlijke strijd. Wat niemand vermoedt is dat Karim een geheime liefde heeft. Hij heeft de onmogelijke relatie goed geheim weten te houden voor zijn naasten en voor de aanstaande bruid, maar de druk van het geheim rust als een blok op zijn schouders. Nu moet Karim besluiten voor wie hij kiest. Ben benieuwd wat jullie er van vinden. Laatst gewijzigd op 17-09-2007 om 19:37. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ' ![]() vandaag op school weer aan een glas in lood werkstuk gewerkt en OMFG ik ben echt blij dat ik in klas 2 zit ipv klas 1 van mijn richting want daar zitten een stel debielen in de klas.
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik ging eten met een vriendinnetje, maar mijn ex woont daar ook in huis dus hij at 'INEENS' ![]() ![]() |
![]() |
|
ik moest vroeg werken en toen ik klaar was kwam er een KENNIS langs en gingen we nog even kletsen en toen gaf hij zn email adres en ik vroeg, 'oh is dat voor mij' en keek als een schaap om me heen. dat was heel dom.
toen deed ik boodschappen en las ik voor school. nu met huisgenoten thuis chillen en pissed zijn op mn lover ![]()
|
Verwijderd
|
vandaag had ik mijn eerste schooldag en ik had me natuurlijk grandioos verslapen en kwam een uur te laat. gelukkig was het niet zo erg want we hadden een geweldige smoes
![]() |
![]() |
|
ik heb gewerkt en geslapen en boodschappen gedaan en nu maakt mijn computer dubieuze geluiden. Oh en ondanks mijn pacifistische aard heb ik afgelopen zaterdag een nsmedewerker duidelijk gemaakt dat hij volgens mij aan het downsyndroom lijdt en dat de NS hoeren zijn en fuck de hele wereld. en heel station zuid mocht meegenieten. nu vraag ik me af of ik toevallig een gespleten persoonlijkheid heb en of die andere persoonlijkheid dan misschien een viswijf is.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() gister ging ik naar 1990s in paradiso en dat was kut, maar ik spotte wel een forummer, namelijk otis. daarna nog een beetje rondgehangen en om 12 uur was ik alweer thuis. vandaag uitgeslapen en college gevolgd, wat wederom heel interessant was. 's avonds gegeten met ex-studiegenootjes en iedereen had zn eigen gerecht meegenomen ![]()
|
Verwijderd
|
Ik dacht dat ik vandaag om half 11 college had, maar het is dus blijkbaar half 1
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() en ot. Ik heb vandaag lekker lang uitgeslapen, alleen de kat van mijn vriendje pikt de hele tijd mijn kussen in ![]()
Laatst gewijzigd op 18-09-2007 om 12:45. |
![]() |
|
![]() |
ik was sinds tijden uit, in de studio80 zaterdag en was eigenlijk wel tof, zondag ranzig rondgelopen, wat gedronken en langs de supperclub geweest (het was op uitnodiging en ik was er nooit gewest), wat een kktent. daarna waren we bij het lanx en daar werden we er zonder pardon uitgekickt en toen wasik zo intens kwaad (en dat ben ik zelden
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
As far as imports go, ik zit hier in een ieniemienie klein dorpje, dus ik denk niet dat dat er is. Maar ik ga zeker mijn nieuwe toffe amerikaanse vrienden MET AUTOS eens raadplegen over die andere winkels ![]()
||
Citaat:
![]() oei een auto met verdachte passagier in de parking bij botulismfs huis!
|
Jongens ik heb voor het eerst salaris ik ben de koning te rijk!
![]() Oh en werk was zwaar vermoeiend want ik kreeg klanten met problemen waar ik niet voor getraind ben en allemaal nieuwe informatie dus toen ik thuiskwam zakte ik echt in elkaar op de bank. En ze snappen mijn naam niet want ze denken dat mijn tweede achternaam mijn gewone achternaam is en dat mijn eerste achternaam bij mijn voornamen hoort. San is toch geen voornaam? Nou ja, Jorge eigenlijk ook niet natuurlijk...
||
Citaat:
![]() Oh en je hebt dalijk PM!
|
ja victor reinier en prem radakishun ( of hoe die dude ook heet) en een heel slecht acterende angela schijf. maar jemig wat een deja-vu serie. victor reinier op weg naar de videotheek, victor reinier op weg naar de jumbo, victor reinier bij de rotonde waar de bus naar hasselt komt.
![]()
|
Ik stond op om 10 voor zeven en het was ok. Wonderbaarlijk. Mijn dag was leuk want extreem geshopt, in Rotterdam. Ik wist niet dat het kon, maar dat was onwetendheid. Toen naar een cafe gegaan alwaar mijn huisgenoot me mijn economie kon uitleggen, echt een held. En toen ging ik eten met een andere huisgenoot en straks komt een vriendin mijn uitgeprinte huiswerk brengen en dat is echt zo lief.
|
Vandaag beetje brak wakker geworden. Daarna naar mijn werk en tussendoor even schoenen opgepikt.op mijn werk geen fuck uitgevoerd. nu een beetje the Pietasters dvd kijken en zometeen de season finale 4400 kijken. morgen is het ITLAPD!!! dus morgen een mini party bij mij thuis!
||
![]() |
Citaat:
Je kan grote muggen ook knock out slaan. Mij is het een keer gelukt toen heb ik hem in de vriezer gezet om hem te laten lijden, die bitch! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Vanmorgen ben ik veel te vroeg opgestaan na veel te weinig slaap omdat ik nog even voor 10u een opdracht moest maken&inleveren. Verder doe ik vandaag niet veel meer. Ja, werken vanavond bleehh ik wil ook shoppen ![]()
|||
Citaat:
Citaat:
Mijn vriendje ging vannacht ook als een piraat tegen mij praten en toen zei ik dat het tijd werd dat hij maar eens het dek ging schrobben. Yarrr http://www.youtube.com/watch?v=pqw7_g4s5xY en Long John Silver
Laatst gewijzigd op 19-09-2007 om 12:28. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #81 Dott | 500 | 22-12-2010 13:10 | |
De Kantine |
Ranking the Scholieren #3 Geel | 500 | 16-10-2010 14:57 | |
Verhalen & Gedichten |
Een plekje van vertrouwen in mijn hart... tropical_breeze | 15 | 24-08-2006 12:21 | |
Verhalen & Gedichten |
Een derde gedachte, (verhaal, nog niet af). Noor-91 | 3 | 26-01-2006 09:55 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Ik heb begrip voor Volkert (deel II) Kubstudent | 272 | 09-04-2003 10:36 | |
Muziek |
Help help help!!!!!!!!!!!!!!!!! OLD DIRTY BASTERD | 24 | 25-07-2002 18:04 |