Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik wens dat ik in het nieuwe ww-spel het einde haal zonder dood te gaan ![]()
|
Je haalt het zonder dood te gaan. Dit gebeurt echter omdat je een dorpeling bent en je theorieën dusdanig slecht zijn dat de dorpelingen je uitlachen en de weerwolven je liever laten leven.
Ik wens dat ik een beter idee heb voor een nickchange, zodat ik mijn naam kan changen. ![]()
|
Je hebt een beter idee. Je wilt je nick veranderen. Je vind het eerst helemaal geweldig. Maar de rest is niet blij met je nickchange. Je vind het zelf ook achteraf nogal dom klinken. Je wordt heel ongelukkig en wenst dat je weer de nickname dark phoenix hebt.
Ik wens een nieuwe auto.
|
Charlotte is terug van vakantie. Ze springt gelijk bovenop je, overdondert je met verhalen en jij wordt er doodmoe van omdat je het allemaal niet goed bij kunt houden. Je begint te wensen dat ze even uit je buurt blijft.
Ik wens dat DP beter zijn best doet om mijn wensen te verpesten ![]()
|
DP doet beter zijn best. Helaas, DP verpest ze zo dusdanig dat je in alle real life wensen al mogelijkheden ziet hoe het fout kan gaan. Je raakt depressief, je durft nergens meer in te geloven en wordt enorm ongelukkig.
Ik hoop dat Daboman nu eindelijk eens tevreden is!
||
Citaat:
![]() OT: Je bent nooit meer moe. Helaas absorbeer je alle energie van je omgeving, en veroorzaakt hiermee dat je zusje telkens flauwvalt, je moeder kortademig wordt, je vader hartproblemen krijgt, klasgenoten in slaap vallen, overal verkeersongelukken gebeuren en alle planten doodgaan waar jij loopt. Ik wens dat mijn vriendje voor altijd van me blijft houden. ![]() |
![]() |
|
Die is wel heel makkelijk
![]() Je vriendje blijft altijd van je houden. Maar jij houdt ineens niet meer van hem. Terwijl jij op zoek bent naar een nieuw vriendje blijft hij je maar bellen en ook steeds maar bij je langskomen. Uiteindelijk gaat hij je stalken. Ik wens een plaats in het EK dammen.
|
je krijgt nieuwe leuke buren doordat jij het huis dat eerst naast jouw huis stond hebt opgeblazen. De mensen die daarnaast wonen zijn heel leuk, maar helaas zit jij de komende 10 jaar in de gevangenis voor het opblazen van je buren en hun huis.
Ik wens dat dp er is
|
je krijgt het snel af omdat het het laatste verhaal is waarin je iedereen opblaast!!!! 2 mensen vinden het wel leuk, jij en biertankje./ maar de rest isboos en missy geeft je een foreverban!!
edit voor kazet: Je kent ze goed, zo goed dat je al het andere vergeet, zelfs dat je een arogant mannetje bent. Omdat je het vergeet doe je liev, iedereen vind je aardig en gaat je knuffelen, net zolang tot je dood bent. Ik wens dat het morgen in heel ierland niet regent en zaterdag ook niet.
|
je hebt een nieuwe telefoon, op afbetaling!! Je kunt het niet betalen en krijgt aanmaningen krijgen. De telefoon doet het niet goed, maar zendt wel een hoop dodelijke straling uit, waardoor je doof wordt en je handen langzamerhand verdwijnen.
ik wens dat dp en ik allebei in nederland zijn
|
je krijgt een hele boel baileys en bent er diepgelukkig mee, maar dan moet je delen met allemaal lieve dk' ers en komt jouw egoistische kant in je naar boven. Waardoor niemand je liev vind en we lekker ergens anders zonder jou heel veel baileys drinken en lachen en jij staat in de kou op een afstandje toe te kijken en te huilen.
ik wens dat ik niets naars meer hoef te schrijven.
|
Je krijgt het ineens op je bankrekening gestort van de bank. Helaas blijkt het een vreselijke fout te zijn dat je 250.000 euro kreeg van ze, dus wordt het per direct weer teruggehaald.
Ik wens een leuke functie in het weerwolfspel.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Koelkast-topics: Het overzicht. Nieuwe aanpassing! Mariekje* | 30 | 23-05-2008 06:40 |