Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ontopic: Goed! Hij had dit weekend weer megalang achter elkaar gewerkt. Was van zaterdag 6 uur weg tot zondag 10 uur. Dat was wel even verrot, maar het is zo fijn nu hij terug is. En we hadden allebei geen zin om te koken, dus besloten maar uit eten te gaan. En toen kwam hij beneden, had hij helemaal gedouched, geschoren, lekker luchtje op, mooie kleren aan, yummie ![]() Het was zo fijn, lekker veel gekletst en geknuffeld en het is gewoon fijner als hij er is. (* en hier moet dan zo'n verliefde smiley *) |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb die vriend van me sinds zaterdag niet meer gesproken.. hij kent me als geen ander, ik moet dit ff alleen verwerken, vandaar dat ik iedereen van me afjaag denk ik.. angst en wetend dat ik onnodig anderen met mijn problemen opzadel.. net als dat ik hier eigenlijk doe ![]() ![]() Waarschijnlijk maakt ie zich nog zorgen ook ![]() En ik denk dat hij wel weet dat het me spijt.. ik zit af en toe nou eenmaal zo in elkaar. bedankt voor je reactie ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Heel erg herkenbaar. *knuff* tis een rotgevoel.
|
Klote, ik heb gister een vriendschap met één van mijn beste vriendinnen verbroken. Het lijkt de beste oplossing maar ik voel me er wel rot over. Maar ik heb geen zin meer om me rottig te voelen erover.
Met vriendlief gaat het goed!! We hebben nu alleen zo weinig tijd samen, hij moet zoveel werken. Maar nu krijgt hij mischien die andere baan en dat is evenveel werken maar dan verdient hij wel een stuk meer en dan is er gewoon af en toe geld om weekendjes weg te gaan en te sparen voor later... Hij is de liefste!!! <3
|
Verwijderd
|
@ Guusie; dank je wel
![]() OT: gisteren was een normale dag, vandaag vier ik mijn verjaardag pas echt. Heb vanmiddag de uitreiking van mn Propedeuse en wilde dat combineren ![]() Maar gisteren was wel oké, mijn oom en tante waren er en de beste vriendin van mn moeder met haar dochter. Was wel gezellig dus. Verder niets bijzonders gedaan / gekregen (centjess) en gewoon op tijd naar bed ![]() |
![]() |
|
![]() |
@ Dott: Je bent oud genoeg dus je kunt ook naar de gemeente gaan en aangeven dat je je moeder's achternaam wilt. Kost je alleen geld voor een nieuw paspoort maarja, als je echt van zijn achternaam afwilt dan heb je dat er wel voor over lijkt me. Dan ben je ook van zijn achternaam af, en dan klaar is kees: heb je daar ook geen last meer van.
-_- OT: Whiej, het gaat zo goed ![]() ![]() Smste ie ook gisteravond: "Kijk je ook naar de sterren? Ik moet aan jou denken, romantisch hè?" ![]()
|||
Citaat:
ja je loopt een beetje achter.. sorry.. ik zal je straks ff mailen ![]() Citaat:
OT: sommige mensen mogen van mij echt ter plekke doodvallen ![]()
||
Citaat:
OT: Ja goed ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
Ik doe normaal, het moest alleen eindelijk eens een keer door iemand gezegd worden.
En nu ben ik pleite, gewoon überhaupt helemaal, want ik vond dit forum toch geen zak aan. Zoek het maar lekker uit Dott ![]()
|
Waarom 'moest' dat gezegd worden? Ze voelt zich rot over de relatie met haar vader en dat post ze in het topic dat ervoor bedoeld is. Lijkt me niets overdrevens aan en volgens mij had verder ook niemand het idee 'nu weten we het wel'. Maar volgens mij hebben jullie meer historie dus dat zal de manier waarop je haar posts interpreteert ook wel beïnvloeden.
Maar misschien dus inderdaad een goed idee om hier niet meer te komen als je je persoonlijke vetes er niet buiten kunt houden.
|
*knuffel voor Dott* Ik ken je verder niet, maar het is wel echt een rotsituatie.
OT: Hm, ik ga hoogstwaarschijnlijk met mijn vriendin en mijn ouders naar Tunesië. Het wordt echt wazig, sowieso de combinatie vriendin+ouders, maar ook het idee dat ik dan met mijn vriendin ineens in een all inclusive hotel zit, kan het me nog niet echt voorstellen. Maar denk dat het wel tof wordt, even een weekje helemaal niets. Was het maar vast november ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Meer informatie op Justitie.nl |
![]() |
|
@ Dott: Sterkte, echt. Zoals gezegd, het lijkt me geen sympathieke vent, maar tis niet alsof dat het makkelijker maakt...
OT: Jeej, m'n WFT is binnen! Heb nog steeds niets van m'n vriendinnetje gehoord ofzo, maar ik heb ook geen behoefte om iets van mijn kant te laten komen. Ze zoekt het maar uit, ik heb geen zin in dat slachtoffer gedrag en dat schuldafschuifgedoe. Laat dan maar ff hangen hoor ![]() Zondag ga ik als het goed is een vriendinnetje zien die ik echt al een eeuwigheid niet gesproken heb! Jeej!
|
|