Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-09-2007, 19:18
cagie
cagie is offline
Het gaat niet goed maar het gaat ook niet slecht. We balen allebei echt flink van de afstand en helemaal dat we in de weekenden het allebei druk hebben en elkaar soms amper kunnen zien.
Maar het komt goed, het is maar voor een half jaar en als het niet tijdelijk blijkt te zijn dan hebben we besloten dat we daar samen een huisje gaan zoeken.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-09-2007, 19:25
Verwijderd
Ik voel me héél goed! En hij is superlief.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2007, 19:32
I C U
I C U is offline
Dus... Druk dagje weer Die ene klasgenoot is best cool, we zitten wat veel dingen betreft op één lijn, ofzo. Tja. Ik weet niet.
Oud 24-09-2007, 19:34
Thee Muts
Thee Muts is offline
Ik ben echt op zoveel gebieden verslaafd aan hem
Oud 24-09-2007, 19:40
Ming-Xia
Ming-Xia is offline
Ik baal er steeds meer van dat ik hem alleen in de weekenden zie. En druk met nieuwe studie waardoor die weekenden nog korter zijn ook.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2007, 20:11
indigo
indigo is offline
Haha, oh, vandaag 2 maanden en ik had het niet eens bedacht tot net (en toen had ik al opgehangen). Ik zal 'm nog even sms'en vanavond. Ik word echt verliefd nu <3 en dat is veel fijner dan dat twijfelachtige .
Oud 24-09-2007, 21:28
Antoni
Antoni is offline
Ik ben te gespannen! Woensdagavond eerste date met een meisje dat ik al vaag ken (drie keer goed gesproken). Maak me zorgen over dat het niet duidelijk is dat ik het als date zie en zij misschien niet. En maak zorgen om het feit dat ze drie jaar ouder is dan ik. Wel spannend.
Oud 24-09-2007, 21:39
Kryptonite
Kryptonite is offline
Citaat:
Ik baal er steeds meer van dat ik hem alleen in de weekenden zie. En druk met studie waardoor die weekenden nog korter zijn ook.
Oud 24-09-2007, 21:42
snoopy
snoopy is offline
*mist de yeah-smiley van hyves*
Oud 24-09-2007, 21:44
Verwijderd
Citaat:
waarom ben ik er eigenlijk als hij me toch maar een ongeluk vind? en nog lastig ook..

*fucked up is*
Schrale troost misschien, maar jouw bestaan hier op aarde is niet gerechtvaardigd door wat hij wel of niet als een ongelukje beschouwt... Als je begrijpt wat ik bedoel

Ontopic: Goed! Hij had dit weekend weer megalang achter elkaar gewerkt. Was van zaterdag 6 uur weg tot zondag 10 uur. Dat was wel even verrot, maar het is zo fijn nu hij terug is. En we hadden allebei geen zin om te koken, dus besloten maar uit eten te gaan. En toen kwam hij beneden, had hij helemaal gedouched, geschoren, lekker luchtje op, mooie kleren aan, yummie
Het was zo fijn, lekker veel gekletst en geknuffeld en het is gewoon fijner als hij er is. (* en hier moet dan zo'n verliefde smiley *)
Met citaat reageren
Oud 24-09-2007, 21:45
Dott
Dott is offline
Citaat:
Heb je hier al met hem over gepraat? In plaats van dat je het alleen maar van een derde hoort?

Dat je gekwetst wordt, hoort er een beetje bij. Iedereen wordt gekwetst vroeg of laat.. dat is een risico dat je moet nemen. Maak niet de fout mensen van je af te stoten als ze juist om jou geven. Dan eindig je echt alleen. Heb je die vriend al uitgelegd waarom je zo deed en dat het je spijt?

Sterkte.

"I hate people. They're all a bunch of bastards!" - Roy (The IT crowd)
Ik heb mijn vader een mail gestuurd.. zijn antwoord was dat hij inderdaad nooit kinderen heeft willen hebben, dat ik alleen maar lastig was en dat ik nu niet moest komen zeuren, omdat ik toch geen geld bij hem los kon krijgen.

Ik heb die vriend van me sinds zaterdag niet meer gesproken.. hij kent me als geen ander, ik moet dit ff alleen verwerken, vandaar dat ik iedereen van me afjaag denk ik.. angst en wetend dat ik onnodig anderen met mijn problemen opzadel.. net als dat ik hier eigenlijk doe

Waarschijnlijk maakt ie zich nog zorgen ook
En ik denk dat hij wel weet dat het me spijt.. ik zit af en toe nou eenmaal zo in elkaar.

bedankt voor je reactie
Oud 24-09-2007, 22:06
Verwijderd
Citaat:
hihihi, laatst heb ik dat in een soortgelijke situatie dus wél gedaan, en toen hadden we een date die drie dagen duurde. En nu komt hij binnenkort weer langs. Dus volgende keer gewoon wél vragen!
Hm, als ik hem ooit nog eens tegenkom en het gaat weer zo, dan zal ik het doen
Met citaat reageren
Oud 24-09-2007, 22:57
Verwijderd
Citaat:
Ik heb mijn vader een mail gestuurd.. zijn antwoord was dat hij inderdaad nooit kinderen heeft willen hebben, dat ik alleen maar lastig was en dat ik nu niet moest komen zeuren, omdat ik toch geen geld bij hem los kon krijgen.
Niet dat ik de man ken, maar van wat ik zo hoor lijkt het me... nou ja, in ieder geval geen sympatieke vent om het maar zo te zeggen
Met citaat reageren
Oud 25-09-2007, 01:09
Verwijderd
Ik word zo moe van zijn gedrag. Blijkbaar is het te moeilijk om in gezelschap normaal tegen me te doen. En het helpt ook niet dat ik het de halve avond heel gezellig heb gehad met zijn vriendin
Met citaat reageren
Oud 25-09-2007, 06:42
Dott
Dott is offline
Citaat:
Niet dat ik de man ken, maar van wat ik zo hoor lijkt het me... nou ja, in ieder geval geen sympatieke vent om het maar zo te zeggen
laat ik het simpel zeggen, ik ben erg dankbaar dat ik de meeste eigenschappen van mn moeder(s kant van de familie) heb. ik schaam me dat ik zijn achternaam heb momenteel
Oud 25-09-2007, 07:02
Neko*
Neko* is offline
*knuffel* @Dott..
Oud 25-09-2007, 07:23
farai
farai is offline
Citaat:
En ik voel me er zo lullig over ik ben gewoon alles en iedereen van me af aan het trappen.. ik ben gewoon bang.. zo bang dat WEER zal blijken dat mensen de je dichtbij laat je uiteindelijk toch zullen kwetsen *zucht*

Heel erg herkenbaar. *knuff* tis een rotgevoel.
Oud 25-09-2007, 08:17
Rob
Rob is offline
*knuffel voor Dott*
Je kan altijd een mailtje sturen of bellen mocht je dat nodig vinden. Dat weet je.

OT: Ik voel me prima. \o/
Met citaat reageren
Oud 25-09-2007, 08:26
stoepkrijtje
stoepkrijtje is offline
Klote, ik heb gister een vriendschap met één van mijn beste vriendinnen verbroken. Het lijkt de beste oplossing maar ik voel me er wel rot over. Maar ik heb geen zin meer om me rottig te voelen erover.

Met vriendlief gaat het goed!! We hebben nu alleen zo weinig tijd samen, hij moet zoveel werken. Maar nu krijgt hij mischien die andere baan en dat is evenveel werken maar dan verdient hij wel een stuk meer en dan is er gewoon af en toe geld om weekendjes weg te gaan en te sparen voor later...
Hij is de liefste!!! <3
Oud 25-09-2007, 09:10
Verwijderd
@ Guusie; dank je wel

OT: gisteren was een normale dag, vandaag vier ik mijn verjaardag pas echt. Heb vanmiddag de uitreiking van mn Propedeuse en wilde dat combineren
Maar gisteren was wel oké, mijn oom en tante waren er en de beste vriendin van mn moeder met haar dochter. Was wel gezellig dus. Verder niets bijzonders gedaan / gekregen (centjess) en gewoon op tijd naar bed Helaas daar ook geen romantiek want vriendlief en ik zijn beide verkouden en bovendien zit ik weer eens in die 'maandelijkse' periode. Blegh!
Met citaat reageren
Oud 25-09-2007, 09:18
metallica
metallica is offline
Ik mis hem, z'n lieve lach, de nonsens gesprekken, geknuffel op de bank...
Oud 25-09-2007, 09:36
Verwijderd
Citaat:
*knuffel voor Dott*
Je kan altijd een mailtje sturen of bellen mocht je dat nodig vinden. Dat weet je.

OT: Ik voel me prima. \o/
Leuke half-date?
Met citaat reageren
Oud 25-09-2007, 09:37
Rob
Rob is offline
Citaat:
Leuke half-date?
Die komt nog.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2007, 09:57
Ireth69
Ireth69 is offline
@ Dott: Je bent oud genoeg dus je kunt ook naar de gemeente gaan en aangeven dat je je moeder's achternaam wilt. Kost je alleen geld voor een nieuw paspoort maarja, als je echt van zijn achternaam afwilt dan heb je dat er wel voor over lijkt me. Dan ben je ook van zijn achternaam af, en dan klaar is kees: heb je daar ook geen last meer van.
-_-

OT: Whiej, het gaat zo goed ! Maar een erg goede vriend van me geeft wel érg veel hints opeens...
Smste ie ook gisteravond: "Kijk je ook naar de sterren? Ik moet aan jou denken, romantisch hè?"
Oud 25-09-2007, 10:24
zeep007
zeep007 is offline
Vanmorgen staat hij net zo vroeg op, want hij zou dan wel net zo vroeg beginnen. Voel ik me helemaal niet goed worden en dook mijn bed weer in, dook hij er ook weer in. En toen hebben we nog lekker een uur langer in bed gelegen!
En dat is leuk, en jammer dat hij dan weer weg is
Met citaat reageren
Oud 25-09-2007, 11:17
Dott
Dott is offline
Citaat:
*knuffel* @Dott..

ja je loopt een beetje achter.. sorry.. ik zal je straks ff mailen

Citaat:
*knuffel voor Dott*
weet ik weet ik.. heb gewoon ff wat tijd nodig om alles voor mezelf te verwerken.

OT: sommige mensen mogen van mij echt ter plekke doodvallen
Oud 25-09-2007, 11:58
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Die komt nog.

Wanneer?
Oud 25-09-2007, 12:33
miekmuis
miekmuis is offline
En toen kwam hij zaterdag ineens langs en toen sliep hij wel bij me in bed Maar eigenlijk was dat niet zo bijzonder als ik had verwacht. Waarschijnlijk omdat ik wel weet dat het toch allemaal niet echt is.
Oud 25-09-2007, 13:21
Rioto
ben benieuwd hoe het gaat lopen
Met citaat reageren
Oud 25-09-2007, 13:25
Ohmygosh!
Ohmygosh! is offline
Citaat:
@ Dott: Je bent oud genoeg dus je kunt ook naar de gemeente gaan en aangeven dat je je moeder's achternaam wilt. Kost je alleen geld voor een nieuw paspoort maarja, als je echt van zijn achternaam afwilt dan heb je dat er wel voor over lijkt me. Dan ben je ook van zijn achternaam af, en dan klaar is kees: heb je daar ook geen last meer van.
-_-
Dit is echt niet zo gemakkelijk. Ik vind ook dat je het een beetje bot brengt. Je moet een brief schrijven naar belangrijke instantie/koningin, en dan moet je nog 200 a 300 euro betalen, en de kosten voor nieuw paspoort enzo. Ik weet het omdat ik mijne ook ga veranderen in de achternaam van mijn moeder.

OT: Ja goed
Oud 25-09-2007, 13:54
Verwijderd
hij zit in Bologna en ik niet
Met citaat reageren
Oud 25-09-2007, 14:24
Ireth69
Ireth69 is offline
Jammer dat ik dat niet doe hè, Dott ? Ik leef voorlopig nog wel, is dat nou even balen ! Sucks for you ! Vind het nl een beetje aanstellerig.

In de trant van: NOU WETEN WE HET WEL
Oud 25-09-2007, 14:30
stoepkrijtje
stoepkrijtje is offline
Citaat:
Jammer dat ik dat niet doe hè, Dott ? Ik leef voorlopig nog wel, is dat nou even balen ! Sucks for you ! Vind het nl een beetje aanstellerig.

In de trant van: NOU WETEN WE HET WEL
Anders doe je even normaal ofzo?
Oud 25-09-2007, 14:46
Ireth69
Ireth69 is offline
Ik doe normaal, het moest alleen eindelijk eens een keer door iemand gezegd worden.
En nu ben ik pleite, gewoon überhaupt helemaal, want ik vond dit forum toch geen zak aan.
Zoek het maar lekker uit Dott .
Oud 25-09-2007, 14:50
ST*R
ST*R is offline
Vandaag echt een kutdag, alles gaat mis. Gelukkig belde hij net En ik voel me al wat beter maar wil er nog wel met hem over praten, al zal hij me wel een zeur vinden.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2007, 14:52
stout!
stout! is offline
Waarom 'moest' dat gezegd worden? Ze voelt zich rot over de relatie met haar vader en dat post ze in het topic dat ervoor bedoeld is. Lijkt me niets overdrevens aan en volgens mij had verder ook niemand het idee 'nu weten we het wel'. Maar volgens mij hebben jullie meer historie dus dat zal de manier waarop je haar posts interpreteert ook wel beïnvloeden.
Maar misschien dus inderdaad een goed idee om hier niet meer te komen als je je persoonlijke vetes er niet buiten kunt houden.
Oud 25-09-2007, 14:54
ST*R
ST*R is offline
Citaat:
Lijkt me niets overdrevens aan en volgens mij had verder ook niemand het idee 'nu weten we het wel'.
Idd, zoiets lijkt me vreselijk en logisch dat dat je heel erg bezig houdt en het kwijt moet/wil.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2007, 15:38
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
*knuffel voor Dott* Ik ken je verder niet, maar het is wel echt een rotsituatie.

OT: Hm, ik ga hoogstwaarschijnlijk met mijn vriendin en mijn ouders naar Tunesië. Het wordt echt wazig, sowieso de combinatie vriendin+ouders, maar ook het idee dat ik dan met mijn vriendin ineens in een all inclusive hotel zit, kan het me nog niet echt voorstellen. Maar denk dat het wel tof wordt, even een weekje helemaal niets. Was het maar vast november
Oud 25-09-2007, 16:11
Verwijderd
Citaat:
Je moet een brief schrijven naar belangrijke instantie/koningin, en dan moet je nog 200 a 300 euro betalen, en de kosten voor nieuw paspoort enzo. Ik weet het omdat ik mijne ook ga veranderen in de achternaam van mijn moeder.
Kosten: 390 euro (of 110). Die brief is 'Aanvraagformulier naamswijziging' (pdf). Lees ook even de brochure (pdf), en dan met name sectie B1. Het ziet er allemaal niet zo heel omslachtig uit naar mijn idee.

Meer informatie op Justitie.nl
Met citaat reageren
Oud 25-09-2007, 16:15
Qimm
Qimm is offline
Oeh, morgen eerste dansles Burgerlijkheid de gekste

zinzinzin
Oud 25-09-2007, 16:30
No Soup For You
No Soup For You is offline
kop op, lianne!
Oud 25-09-2007, 17:39
EXBO
EXBO is offline
tja..niet zo spetterend..gezien ik het vanavond uit ga maken
Oud 25-09-2007, 17:41
snoopy
snoopy is offline
Ik had 1,5 maand geleden niet kunnen denken dat het allemaal op z'n plaats zou vallen.
Oud 25-09-2007, 17:48
ilse
ilse is offline
Goed Hij is lief

En nou binnenkort uit eten!
Oud 25-09-2007, 18:14
Halflight
Halflight is offline
Morgenavond ga ik met hem eten en dan naar het theater en ik heb er ontzettend veel zin in. Vandaag heb ik hem weer gezien en het was zo oud en vertrouwd en hij was zo lief en ik heb veeel zin in onze roadtrip. Hmmm
Met citaat reageren
Oud 25-09-2007, 18:15
Verwijderd
Kneus ook echt.
'Ja.. ik heb geen huiswerk en ik hoef morgen pas laat op school te zijn'.
WAT DOE JIJ DAN DAAR EN BEN JE NIET HIER KLOOTZAK.

Maar hij komt er nu aan .
Wat heerlijk <3.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2007, 18:22
Verwijderd
Al meer dan tien maanden ongelofelijk geweldig
Met citaat reageren
Oud 25-09-2007, 18:25
lotjesnotje
lotjesnotje is offline
Hij is lief. We wonen nu door de weeks met zen 2e bij hem thuis en in de weekeinden zit ik in Spijkenisse bij men moeder. In de weekeinden mis ik hem dan best wel heel erg. Het is leuk samen, het gaat goed, geen ruzie helemaal niks....

Ja we zijn leuk samen denk ik....
Met citaat reageren
Oud 25-09-2007, 18:42
I C U
I C U is offline
@ Dott: Sterkte, echt. Zoals gezegd, het lijkt me geen sympathieke vent, maar tis niet alsof dat het makkelijker maakt...

OT: Jeej, m'n WFT is binnen! Heb nog steeds niets van m'n vriendinnetje gehoord ofzo, maar ik heb ook geen behoefte om iets van mijn kant te laten komen. Ze zoekt het maar uit, ik heb geen zin in dat slachtoffer gedrag en dat schuldafschuifgedoe. Laat dan maar ff hangen hoor

Zondag ga ik als het goed is een vriendinnetje zien die ik echt al een eeuwigheid niet gesproken heb! Jeej!
Oud 25-09-2007, 19:03
WolterB
WolterB is offline
Ik weet niet wat ik wil

Aan de ene kant is t best zo, aan de andere kant ontzettend saai en stil
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten