![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik ben juist blij dat Bruno weg is. Wat een kloothommel was dat zeg. Ik ben ook heel blij dat het rode team gewonnen heeft, als blauw gewonnen had weet ik niet of ik nog verder gekeken zou hebben.
|
Ja maar kloothommels maken ER juist interessant en leuk
![]() Dus ik had Bruno er liever ingehad ![]() |
![]() |
|
Ja voor de spanning en sensatie was het wel mooi geweest als Bruno gebleven was. Maar wat denkt die gast nou, hij was er blijkbaar van overtuigd dat het rode team wel wilde hebben. Hij heeft echt een plaat voor zijn kop volgens mij. En ook niet echt sympathiek tegenover zijn grote vriend Rudi om al vast zijn tas in te pakken toen bekend werd dat er zes teamleden over zouden stappen.
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Al vond ik het jammer dat die ene vrouw niet gekozen was. Lou ofzo. Citaat:
![]() ![]() Citaat:
|
![]() |
|
ik vind het ook vet leuk dat ze volgende keer ZELF moeten verzinnen hoe de laatste 10 een plekje kunnen veroveren! lekker chaos gegarandeerd natuurlijk!
en t rode team was idd veel leuker. al vind ik die hoe heet ze toch, die leider, ik vind 'r wel een beetje een zemel, maargoed, het lijkt daar in ieder geval wel gezelliger enzo! meer echte team-spirit ![]() ben benieuwd wie er over blijven! (en wat is die frits een stommerd zeg! over dat ie perse niet naar het rode team wou, vond wel grappig dat ie toch moest ![]()
|
Ik kan me dat gezeur over die kip best voorstellen. Ik snap ook wel dat ze die kip gaan slachten, daar is het Robinson voor. Maar het is nergens voor nodig om die kip bij zijn nek uit dat hok te sleuren e.d. Je kunt het voor dat beest ook minder stressvol en zo pijnloos mogelijk maken. Dit was gewoon onnodig dierenleed.
|
Ach kom op mensen. Ze haalden die kip uit het hok en draaide de nek eraf. Ik denk als mensen die lopen te zeuren over "zo pijnloos mogelijk" waarschijnlijk die kip veel langer onnodig lopen te martelen omdat ze dan halfschijterig lopen te kloten met een bijl oid. "NEE IK DURF NIET" .. "OH ZIJN KOP LIGT ER AL HALF AF" .. "OK IK WEET HET NIET ZEKER" .. "TOCH MAAR WEL" .. Net zoals het volgens mij eerder is gebeurd in ER. Liepen ze ook te zaniken over dat het goed moest gebeuren en toen werd het beest ook martelend dood gemaakt .. Weet niet meer welk ER het was en welk beest, btw. Uiteindelijk pakte iemand toen gewoon het beest en hakte de kop eraf. Was dat niet in de ER van 2006?
Dit was gewoon snel. Kip eruit, nek om. Als ik die kip was geweest, had ik het ook zo het liefst .. ipv. een hele hypocriete ceremonie eromheen. :-| |
![]() |
||
Citaat:
Kip uit hok pakken (achter de vleugels of over de vleugels ipv bij zijn nek door de tralies heen). kip op steen leggen kop eraf "sorry kip" kip bakken kip opeten
||
Citaat:
||
Citaat:
Kunnen ze net zo goed gaan zeiken over het vangen van een vis. O zo zielig.. zo'n haakje in de bek.. de vis paar meter de zee uit sleuren.. het haakje er niet in 1 keer uit krijgen.... paar keer hard aan rukken, zodat die bek helemaal verrot is.... (terwijl ze de vis nog laten leven) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Mijn tekenlerares van de middelbare school zit er nog in, haha. Ik denk alleen niet dat ze veel kans maakt om bij de laatste 10 te komen, hoewel die andere overgebleven vrouwen ook niet echt veel soeps zijn. Bij de mannen: Bart! Ik ben fan ![]()
|
|