Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-10-2007, 18:45
Verwijderd
Citaat:
Heb de laatste tien minuten gemist van afgelopen uitzending, weet iemand misschien nog wat er gebeurde?
Hoppa http://www.rtl.nl/reality/expeditier...home/index.xml
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-10-2007, 19:37
Verwijderd
wtf
Met citaat reageren
Oud 18-10-2007, 07:54
Verwijderd
Hahaha dankjewel Stom dat ik daar zelf niet aan gedacht had
Met citaat reageren
Oud 21-10-2007, 21:45
niña
niña is offline
Aargh! Dat het blauwe team na het winnen ook pas realiseert dat verliezen misschien beter was geweest. En in een keer dertien weg, woah
Oud 21-10-2007, 22:30
Verwijderd
Wat een leuke ep.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2007, 10:02
Verwijderd
Ik had medelijden met team rood
Met citaat reageren
Oud 22-10-2007, 10:15
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Team rood <3
Ik was sowieso al geen fan van team blauw, al die schreeuwlelijken zitten er in, dat kon natuurlijk nooit goed gaan Van team rood mocht van mij die man met die bril weg (de ex-militair), al zit hij in dat kamp op zich wel goed op zijn plek, toch vind ik hem maar een schreeuwlelijk
Oud 22-10-2007, 10:27
Sultan_of_Swing
Sultan_of_Swing is offline
Is dit nou serieus of een grap? Wat een tenenkrommende sinterklaasrijmpjes "Hee chef, hee chef, ik heb heel veel lef" Die gast heeft wel heel veel aandacht nodig blijkbaar.
Oud 22-10-2007, 10:43
Marcade
Marcade is offline
Best wel hard/snel dat na 1 enkele test met pijl/boog al zoveel mensen weg moeten.

Had idd. beter in het blauwe team kunnen gebeuren.

Enige voordeel is dat het blauwe team het niet heeft kunnen doen en elkaar lekker mateloos gaat irriteren.

Wel grappig (en raar dat ER dat toe laat) als het echt mogelijk is om van team te wisselen.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2007, 11:18
flyaway
flyaway is offline
Ik hoop dat ze snel met leukere proeven komen, die vind ik het leukste om te zien. Waarschijnlijk zullen ze dat pas doen als ze nog maar met acht mensen op een eiland zitten ofzo. Wat ik eigenlijk verwacht had is dat ze met z'n honderden allemaal op een paal moesten staan in zee en dat de eerste twintig 'm dan hadden moeten smeren.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2007, 21:50
niña
niña is offline
Ha, weg met het blauwe team! Denk dat Frits het gelijk een stuk minder vond dat ie voor het rode was gekozen.
Oud 28-10-2007, 22:01
Verwijderd
Haha, ik vond het eigenlijk een kutmanier om er zo met een beetje touwtrekken een heel team uit te sturen, maar nu vind ik het allang helemaal niet erg meer.
Het rode team is leuk!
Met citaat reageren
Oud 28-10-2007, 22:12
Verwijderd
Ik was meer voor het blauwe team, zonde dat ze er helemaal uitzijn, ook al zijn een paar leuke mensen naar het rode team verhuist, denk aan Tim, Kenny en Frits.
Maar ook moesten we definitief afscheid nemen van Rudi, Bruno en Kimo die ook wel tof waren.

Jammer dat ze het zo doen, dat ze steeds grote groepen mensen naar huis moeten sturen, heb dan toch liever een officiele stemronde met die briefjes enzo zoals het altijd al is gegaan, dan is er tenminste achteraf niet zoveel geziek van "jammer dat die weg is, had eigenlijk niet gehoeven".
Met citaat reageren
Oud 28-10-2007, 22:37
Verwijderd
Ik heb sowieso liever een expeditie met minder kandidaten. Ik wil gewoon na de eerste aflevering alle namen uit m'n hoofd kennen!
Met citaat reageren
Oud 29-10-2007, 08:23
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Team rood <3
En ik zag gisteren wel mensen heel even in beeld die ik (naar mijn weten) nog nooit gezien had Ze laten natuurlijk maar een aantal mensen zien die ze echt uitlichten.
Oud 29-10-2007, 09:16
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Haha, ik vond het eigenlijk een kutmanier om er zo met een beetje touwtrekken een heel team uit te sturen, maar nu vind ik het allang helemaal niet erg meer.
Het rode team is leuk!
Idem dito.

Vond het al bizar dat ze na een pijl/boog een halve team afslachten .. En nu met touwtrekken een heel team.

En ik zal Bruno wel missen hoor.

Ik had verwacht dat het inperken van het team toch ietsjes langzamer ging.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2007, 09:49
AlopiA
AlopiA is offline
Ik ben juist blij dat Bruno weg is. Wat een kloothommel was dat zeg. Ik ben ook heel blij dat het rode team gewonnen heeft, als blauw gewonnen had weet ik niet of ik nog verder gekeken zou hebben.
Oud 29-10-2007, 09:56
Verwijderd
Citaat:
Ik ben juist blij dat Bruno weg is. Wat een kloothommel was dat zeg. Ik ben ook heel blij dat het rode team gewonnen heeft, als blauw gewonnen had weet ik niet of ik nog verder gekeken zou hebben.
qft.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2007, 14:45
Marcade
Marcade is offline
Ja maar kloothommels maken ER juist interessant en leuk Als iedereen braaf en aardig gaat doen en gaat janken telkens als er iemand vertrekt, omdat er zo een goeie band is .. niemand die complotten gaat maken, word ER oersaai .. en kijk ik niet meer.

Dus ik had Bruno er liever ingehad
Met citaat reageren
Oud 29-10-2007, 14:51
Sultan_of_Swing
Ja voor de spanning en sensatie was het wel mooi geweest als Bruno gebleven was. Maar wat denkt die gast nou, hij was er blijkbaar van overtuigd dat het rode team wel wilde hebben. Hij heeft echt een plaat voor zijn kop volgens mij. En ook niet echt sympathiek tegenover zijn grote vriend Rudi om al vast zijn tas in te pakken toen bekend werd dat er zes teamleden over zouden stappen.
Oud 29-10-2007, 17:17
Footprint
Footprint is offline
Citaat:
Ja voor de spanning en sensatie was het wel mooi geweest als Bruno gebleven was. Maar wat denkt die gast nou, hij was er blijkbaar van overtuigd dat het rode team wel wilde hebben. Hij heeft echt een plaat voor zijn kop volgens mij.
mooi is dat
Oud 29-10-2007, 18:01
Verwijderd
Citaat:
Team rood <3
En ik zag gisteren wel mensen heel even in beeld die ik (naar mijn weten) nog nooit gezien had Ze laten natuurlijk maar een aantal mensen zien die ze echt uitlichten.
ja viel mij ook op, zo'n mannetje met zwart haar en een brilletje op de achtergrond zou die zich heel stil gehouden hebben?
Met citaat reageren
Oud 29-10-2007, 21:59
Verwijderd
Citaat:
Het rode team is leuk!
Inderdaad.
Al vond ik het jammer dat die ene vrouw niet gekozen was. Lou ofzo.

Citaat:
Idderdaad, de tyf in met hem.

Citaat:
Ja maar kloothommels maken ER juist interessant en leuk Als iedereen braaf en aardig gaat doen en gaat janken telkens als er iemand vertrekt, omdat er zo een goeie band is .. niemand die complotten gaat maken, word ER oersaai .. en kijk ik niet meer.

Dus ik had Bruno er liever ingehad
Er is een verschil tussen de mededeelnemers ergeren voor ons plezier en ons ergeren.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2007, 19:02
MTpower
MTpower is offline
Hahaha die Bruno
Wel radicaal om ineens de helft van de deelnemers naar huis te sturen, maar ook wel weer leuk dat nu het individuele gedeelte komt, ben benieuwd

Wel blij dat het rode team het touwtrekken gewonnen heeft trouwens
Oud 30-10-2007, 22:39
Me-ke
Me-ke is offline
ik vind het ook vet leuk dat ze volgende keer ZELF moeten verzinnen hoe de laatste 10 een plekje kunnen veroveren! lekker chaos gegarandeerd natuurlijk!
en t rode team was idd veel leuker. al vind ik die hoe heet ze toch, die leider, ik vind 'r wel een beetje een zemel, maargoed, het lijkt daar in ieder geval wel gezelliger enzo! meer echte team-spirit
ben benieuwd wie er over blijven!
(en wat is die frits een stommerd zeg! over dat ie perse niet naar het rode team wou, vond wel grappig dat ie toch moest
Oud 04-11-2007, 22:01
niña
niña is offline
Nou ik ben benieuwd. Wel blij voor Willem dat ie er nog bij zit. Verder hoop ik nog op Kenny.
Oud 05-11-2007, 11:13
Verwijderd
Ja, Willem hoorde erbij.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2007, 11:27
Sultan_of_Swing
Hans en Bart horen ook wel bij de laatste tien vind ik. En mischien Saskia of Kenny nog. De rest mag van mij naar huis.
Oud 05-11-2007, 11:54
Rachel
Rachel is offline
Willem hoorde er inderdaad bij & Bart vind ik ook goed
En de meeste meiden vind ik echt bagger :x
Met citaat reageren
Oud 05-11-2007, 15:51
Verwijderd
Was dat even balen zeg dat ze pas volgende week verdergaan met dat vergaderen wie er nog als laatste bijmogen.
Ik ging er al helemaal voor zitten, maar toen was het helaas alweer voorbij.

Wat een gezeik om die kip weer zeg stelletje mietjes
Met citaat reageren
Oud 06-11-2007, 08:26
Verwijderd
Ja, dat kipgezeur vond ik ook dikke onzin. Kom op, je doet mee aan ER en ik neem aan dat je de vorige edities ook hebt gezien. Wat wilden zij dan doen, die kip aan een touwtje uitlaten iedere dag voor de gezelligheid ofzo?

Ik wil Bart er nog bij.. Bart MOET erbij, miew
Met citaat reageren
Oud 06-11-2007, 08:29
Verwijderd
Slachten kan ook 'menselijker'.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2007, 08:38
Verwijderd
Citaat:
Slachten kan ook 'menselijker'.
Ik denk dat de nek omdraaien wel 1 van de beste manieren is..? Hoe anders? Verdrinken, laten stikken, met een bijl de kop afhakken, met een steen tegen de kop..?

Of op de "menselijke" manier van de bio-industrie zeker
Met citaat reageren
Oud 06-11-2007, 09:57
Verwijderd
Citaat:
Ik denk dat de nek omdraaien wel 1 van de beste manieren is..?
Neen.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2007, 10:34
AlopiA
AlopiA is offline
Ik kan me dat gezeur over die kip best voorstellen. Ik snap ook wel dat ze die kip gaan slachten, daar is het Robinson voor. Maar het is nergens voor nodig om die kip bij zijn nek uit dat hok te sleuren e.d. Je kunt het voor dat beest ook minder stressvol en zo pijnloos mogelijk maken. Dit was gewoon onnodig dierenleed.
Oud 06-11-2007, 10:40
Verwijderd
Oke nou, stiekem had ik dat stukje niet gezien.. alleen toen de kop er al af was, ik was drinken pakken ofzo.. dus dan zal het wel heeeeuuul onmenselijk zijn geweest
Met citaat reageren
Oud 06-11-2007, 10:42
Marcade
Marcade is offline
Ach kom op mensen. Ze haalden die kip uit het hok en draaide de nek eraf. Ik denk als mensen die lopen te zeuren over "zo pijnloos mogelijk" waarschijnlijk die kip veel langer onnodig lopen te martelen omdat ze dan halfschijterig lopen te kloten met een bijl oid. "NEE IK DURF NIET" .. "OH ZIJN KOP LIGT ER AL HALF AF" .. "OK IK WEET HET NIET ZEKER" .. "TOCH MAAR WEL" .. Net zoals het volgens mij eerder is gebeurd in ER. Liepen ze ook te zaniken over dat het goed moest gebeuren en toen werd het beest ook martelend dood gemaakt .. Weet niet meer welk ER het was en welk beest, btw. Uiteindelijk pakte iemand toen gewoon het beest en hakte de kop eraf. Was dat niet in de ER van 2006?

Dit was gewoon snel. Kip eruit, nek om. Als ik die kip was geweest, had ik het ook zo het liefst .. ipv. een hele hypocriete ceremonie eromheen. :-|
Met citaat reageren
Oud 06-11-2007, 10:55
PV
PV is offline
ik zou die beestjes houden zodat ze eieren leggen dan heb je er toch veel meer plezier aan.
en pas als je omvalt van de honger het beestje zelf slachten
Met citaat reageren
Oud 06-11-2007, 11:36
AlopiA
AlopiA is offline
Citaat:
Ach kom op mensen. Ze haalden die kip uit het hok en draaide de nek eraf. Ik denk als mensen die lopen te zeuren over "zo pijnloos mogelijk" waarschijnlijk die kip veel langer onnodig lopen te martelen omdat ze dan halfschijterig lopen te kloten met een bijl oid. "NEE IK DURF NIET" .. "OH ZIJN KOP LIGT ER AL HALF AF" .. "OK IK WEET HET NIET ZEKER" .. "TOCH MAAR WEL" .. Net zoals het volgens mij eerder is gebeurd in ER. Liepen ze ook te zaniken over dat het goed moest gebeuren en toen werd het beest ook martelend dood gemaakt .. Weet niet meer welk ER het was en welk beest, btw. Uiteindelijk pakte iemand toen gewoon het beest en hakte de kop eraf. Was dat niet in de ER van 2006?

Dit was gewoon snel. Kip eruit, nek om. Als ik die kip was geweest, had ik het ook zo het liefst .. ipv. een hele hypocriete ceremonie eromheen. :-|
Ik heb het niet over een hypocriete ceremonie, ik zou het gewoon zo doen:
Kip uit hok pakken (achter de vleugels of over de vleugels ipv bij zijn nek door de tralies heen).
kip op steen leggen
kop eraf
"sorry kip"
kip bakken
kip opeten
Oud 06-11-2007, 11:37
Verwijderd
Ja dat dacht ik ook al! Eieren zijn toch ook goed?

Volgens mij ging de discussie er over dat die kip al geslacht was nog voor er echt overeenstemming over was toch?
Met citaat reageren
Oud 06-11-2007, 11:37
AlopiA
AlopiA is offline
Citaat:
ik zou die beestjes houden zodat ze eieren leggen dan heb je er toch veel meer plezier aan.
Maar om ze eieren te laten leggen moet je ze wel goed voer geven, anders leggen ze niks
Oud 06-11-2007, 11:38
*~Angel~*
*~Angel~* is offline
Citaat:
Ze hebben nog 3 of 4 kippen over. Wat een gbler over dat kippengezeik. Hij heeft het juist goed gedaan! Gewoon lekker snel en in 1 beweging.

Kunnen ze net zo goed gaan zeiken over het vangen van een vis. O zo zielig.. zo'n haakje in de bek.. de vis paar meter de zee uit sleuren.. het haakje er niet in 1 keer uit krijgen.... paar keer hard aan rukken, zodat die bek helemaal verrot is.... (terwijl ze de vis nog laten leven)
Met citaat reageren
Oud 06-11-2007, 12:25
Verwijderd
Citaat:

Normaliter is de nek omdraaien wel snel ja. Maar zoals deze piet het deed, was dus niet snel.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2007, 08:25
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Het was wel grappig om te zien waar de uitdrukking "...als een kip zonder kop" vandaan komt
Oud 08-11-2007, 15:13
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Normaliter is de nek omdraaien wel snel ja. Maar zoals deze piet het deed, was dus niet snel.
Idd. Ik kan het me dus wel voorstellen dat er een paar mensen niet blij mee waren. Nou ben ik dan ook vegetariër, maar toch. Ik snap ook wel dat die beesten opgegeten worden, en als ik erge honger had zou ik vast ook wel over mn principes heenstappen, maar dan kan het nog wel op een beetje een normale manier. Niet zoals die vent deed

Mijn tekenlerares van de middelbare school zit er nog in, haha. Ik denk alleen niet dat ze veel kans maakt om bij de laatste 10 te komen, hoewel die andere overgebleven vrouwen ook niet echt veel soeps zijn.
Bij de mannen: Bart! Ik ben fan
Oud 08-11-2007, 16:12
Verwijderd
Citaat:
Mijn tekenlerares van de middelbare school zit er nog in, haha. Ik denk alleen niet dat ze veel kans maakt om bij de laatste 10 te komen
Alleen zo jammer dat ze geen naam heeft

Met citaat reageren
Oud 09-11-2007, 14:23
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ow Het is Brigitte.
Oud 12-11-2007, 09:46
Marcade
Marcade is offline
Nou ja, Brigitte ligt er uit dus.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2007, 11:05