Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-09-2007, 22:13
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Ik heb in een reclame van de hartstichting gezeten en ben dus ziekelijk (haha) vaak op tv gezeten. beat that bitches!
Oud 26-09-2007, 22:26
suvórov
suvórov is offline
Citaat:
pyama party van de NVU?
Ja, pyama party van de NVU.
Oud 26-09-2007, 23:14
Verwijderd
JANOU ik sta onherkenbaar op de Wacken-DVD van 2004 en waarschijnlijk wel-herkenbaar op de Wacken-DVD van 2006. En ik deed een dans bij de Babbelbox van Man Bijt Hond en ergens in 2004 liep ik per ongeluk een concert van Jody Bernal in (..midden in de Jordaan) en toen ben ik weggerend. Samen met mijn toenmalige altovriendje. En toen lieten ze ons zien bij het Jeugdjournaal, tijdens het Jody-Bernal-item, met het commentaar "..maar niet iedereen vond het even leuk".
Met citaat reageren
Oud 27-09-2007, 07:57
capibara
capibara is offline
Citaat:
Ik heb eens een flippo-kampioenschap mogen bijwonen en ben daarmee dan ook op tv geweest. Ik heb dus alles wat mijn hartje begeert.

[afbeelding]
me 2
Oud 27-09-2007, 08:13
Augustus
Augustus is offline
ik wil een broertje voor m'n sigma sd11, nl. de sd 14.
En daarbij uiteraard veel lenzen, maar minimaal een 28-300.
Als ze maar dik zijn en ver uitschuiven eigenlijk, om m'n piem0l te compenseren!
Oud 27-09-2007, 09:03
P.:NTIL
P.:NTIL is offline
Citaat:
backdo' en ik hebben wel meerdere keren de lokale krant gerocked met onze bandfoto's.
ZELFS DE BN DE STEM OMGZ.
Jullie zijn waarschijnlijk de enige band in BOZ wiens genre niet louter uit covers bestaat.

Citaat:
Ik heb eens een flippo-kampioenschap mogen bijwonen en ben daarmee dan ook op tv geweest. Ik heb dus alles wat mijn hartje begeert.

[afbeelding]
Haha, nerd.
Oud 27-09-2007, 11:48
Haligh
Haligh is offline
Citaat:
Jullie zijn waarschijnlijk de enige band in BOZ wiens genre niet louter uit covers bestaat.
leugens.
july knives, allonblack, the palookas, groover, the little review.
Oud 27-09-2007, 11:48
Verwijderd
en niet te vergeten the perfect dates.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2007, 14:09
Haligh
Haligh is offline
die stond er eerst bij, maar toen heb ik dus even kk hard op de backspace geslagen.

en omg VICTIM natuurlijk, lokale helden hoor.
Oud 27-09-2007, 15:30
tuttebel
tuttebel is offline
een nieuw bed dat niet kraakt
gympen voor de winter
meer truitjes!
een weekov erbij. zodat ik altijd gratizzz kan reizen. want doordeweeks 2x een uur naar en terug van vriendje, en s'weekends 2 enkeltjes naar limburg is nogal duur.
Oud 27-09-2007, 18:52
Synonym
Synonym is offline
Citaat:
Ik ben als activist een paar x op tv geweest .
Ik was gisteren bijna op Man bijt hond gelukkig zei ik nee!
Oud 27-09-2007, 22:41
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
ik wil haakjes zodat ik mijn fotolijstjes van de xenos kan ophangen. dat vind ik best normaal. daarnaast wil ik nog een heleboel boeken en verf om mijn nieuwe kamer iets minder spierwit te maken.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2007, 09:59
Verwijderd
ik hoorde gister dat the cure komt, ik wil wel een kaartjehhh.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2007, 10:38
Back Door Man
Back Door Man is offline
ik sta in een gratis boekje: "Antwerpen een nieuwe start"
Met citaat reageren
Oud 28-09-2007, 14:46
Verwijderd
Citaat:
ik hoorde gister dat the cure komt, ik wil wel een kaartjehhh.
Waarrr?
Met citaat reageren
Oud 28-09-2007, 15:08
Haligh
Haligh is offline
ahoy, staanplaatsen zijn iets van 79 euro pff.
Oud 30-09-2007, 10:56
dolly fisher
dolly fisher is offline
shittt ik ben dan op stage, en alleen als ik naar londen ga kan ik naar de cure, maar ik wil eigenlijk naar new york.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2007, 11:02
Verwijderd
dat is echt duuuuuuuuuuuuuuuurrrrrrrrr omgfgg. beter krijg ik een kaartje voor mn birthday ofzo
Met citaat reageren
Oud 30-09-2007, 11:32
Verwijderd
Nou heb ik er spijt van dat ik ze in 2005 niet had gezien toen ze op een goedkoop prutfestival in België stonden
Met citaat reageren
Oud 30-09-2007, 13:35
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Citaat:
en niet te vergeten the perfect dates.
omg een van die kneuzen post op een forum waar ik wel eens kom, hoe gay is die band!
Oud 30-09-2007, 15:13
Haligh
Haligh is offline
Citaat:
omg een van die kneuzen post op een forum waar ik wel eens kom, hoe gay is die band!
hoe heet hij?
Oud 30-09-2007, 15:29
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
geen idee wat zn echte naam is. op dat forum post onder de naam Nitro.
Oud 30-09-2007, 21:34
suvórov
suvórov is offline
Citaat:
ahoy, staanplaatsen zijn iets van 79 euro pff.
Jezus laat maar .
Oud 01-10-2007, 01:39
terror koekjes
terror koekjes is offline
Ik wil woeste seks met een hete man en een digitale camera waarmee ik lekker op en neer kan zoomen.
Oud 03-10-2007, 21:10
ragdoll
ragdoll is offline
ik wil heel graag een nieuwe mp3 bedacht ik me vandaag omdat de mijne nu definitief fucked is en het geluid niet meer zachter wil dus als ik in de tram zit voel ik me heel gangsta met veel te harde muziek op .
Oud 03-10-2007, 21:20
Boebsie
Boebsie is offline
Citaat:
ik wil heel graag een nieuwe mp3 bedacht ik me vandaag omdat de mijne nu definitief fucked is en het geluid niet meer zachter wil dus als ik in de tram zit voel ik me heel gangsta met veel te harde muziek op .
Als je puur voor geluidskwaliteit gaat, koop echt een iAudio of iriver. Zijn niet de goedkoopste merken maar dan heb je ook wat!
Apple is het mooist qua design, maar geluidstechnisch kunnen ze liever een appel gaan eten. Koop wel goeie oordopjes erbij want die standaard dingetjes zijn wackie doedoe.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2007, 22:51
ragdoll
ragdoll is offline
kthnx voor de tips boebz.
Oud 03-10-2007, 23:41
Haligh
Haligh is offline

IK WIL EEN REACTABLE.

nu!
Oud 04-10-2007, 00:04
Verwijderd
Citaat:
[filmpje]

[filmpje]

[filmpje]
IK WIL EEN REACTABLE.

nu!
Omg, volgens mij kun je daar echt brute dingen mee.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2007, 18:01
Metal
Metal is offline
Had ik vorig jaar ook al een keer in dit topic gepost, vet ja.
Oud 06-10-2007, 18:42
]{ing
]{ing is offline
Ik moet nieuwe speak0rs en amp. Prijsaanvraag gedaan voor Canton Vento 809DC.. Misschien haalbaar. Dan wel in zwart.. dit is crappy:

Want!!1

Laatst gewijzigd op 06-10-2007 om 18:47. Reden: verkeerde curve..
Met citaat reageren
Oud 06-10-2007, 18:45
Verwijderd
ik zou wel vrolijk worden van een bak ijs.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2007, 18:55
matt trakker
matt trakker is offline
Citaat:
[filmpje]

[filmpje]

[filmpje]
IK WIL EEN REACTABLE.

nu!
met een webcam en een laptop kun je er zelf ook een maken, alles wat je nodig hebt staat online (is open source). ik gebruik dat systeem nu ook in een project voor locatie-tracking, werkt als een dikke tiet (mits er niemand in de weg staat )
Oud 06-10-2007, 19:13
Haligh
Haligh is offline
kan je me eens een linkje pm'en?
Oud 06-10-2007, 19:19
Verwijderd
ik wil browniesssss
Met citaat reageren
Oud 06-10-2007, 19:22
Verwijderd
omfg hou op over brownies
het water loopt me nu al in de mond
Met citaat reageren
Oud 06-10-2007, 19:24
Verwijderd
ja mij dus ook en ik wil er ook die eerste jongen van Yohji Yamamo uit het ready to wear autumn winter topic bij
Met citaat reageren
Oud 06-10-2007, 21:22
roquette
roquette is offline
ik slaap al een aantal weken op de grond dusja ik wil een bed.
verder heb ik een lading op maat kleding uit vietnam eindelijk binnen met hele mooie laarzen dus ik heb echt geeeen recht op nieuwe dingen de komende maanden. maar ik heb ook geen bureau en geen boekenkast en dat vind ik wel nodig. maar ik ga de laatste weken echt niet goed met geld om dat ik nog ongeveer vijftig euro heb tot de volgende stufi joehoe.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2007, 02:32
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Ik wil een grotere projector, liefst twee Barco Reality 909's natuurlijk, maar dat zit er nog niet in (no shit sherlock).

En ook eens een fatsoenlijke bureaustoel, betere akoestiek, versterking, platenspelerarm en een kar ofzo, maar ik geef m'n geld eerder uit aan andere dingen.
Oud 10-10-2007, 03:51
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Niemand materialistisch meer?
Als opvolger van 't vorige: binnenkort een 9" CRT halen, een BarcoGraphics 1209s/E.. 82 kg projector

Citaat:
Zeker als je echt een 5D gaat aanschaffen is het verstandig om ernaar te kijken, omdat het voordelig is voor je groothoeklenzen en je telelenzen ineens minder tele worden bij een 5D. Kostenbesparend zal het niet zijn, je hebt sowieso L glas nodig.
Was vandaag bij een vriend van me, die heeft sinds kort een Eos 400d met kitlens.. Een beetje zitten kloten met diverse nikon lenzen op een adapter, macroringen, filters en een omkeerring... Tering, die suffe standaardlenzen zijn van PLASTIC! Ik dacht dat in een standaardlens ook wel glas zou zitten, maar met mindere coatings en iets minder geavanceerde elementen.. Dat valt tegen.

Ik heb ook nog drie lenzen voor 7" CRT projectoren liggen, daar zijn de elementen ook van plastic, die worden ook wel eens optische linedoublers genoemd, omdat ze alles dichtsmeren. Dat zullen die standaardlenzen op zo'n DSLR ook wel doen.
Oud 10-10-2007, 09:04
]{ing
]{ing is offline
Wel materialistisch.. geef mij ook een Barco! Runco is ook prima denk ik.. of Sanyo. Hehe alles eindigend op o owned

En ja die standaardlens bij EOS400D/350D is te erg. Ik heb em gelukkig vrij snel vervangen door een EF-S zoomlens met USM autofocus. Nog niet geweldig (ik wil EF 17-40 L) maar goedkoop en geen plastic zooi..

Wat moet dat kosten trouwens een CRT beamer.. en hoe hang je dat op? Niet bang voor 90KG op je hoofd?
Met citaat reageren
Oud 10-10-2007, 13:33
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
Wel materialistisch.. geef mij ook een Barco! Runco is ook prima denk ik.. of Sanyo. Hehe alles eindigend op o owned
[afbeelding]
De CRT's staan onder de simulatiesystemen.. Komt ook omdat ze de Cine serie, die voor de rijke consument bedoeld is laten verkopen door Cineversum, kennelijk waren ze de consumenten zat.

De Reality 909 is bijna hetzelfde als een Cine 9, en de Graphics 908 is bijna hetzelfde als een Cine 8.

Ik weet trouwens niet of Runco tegenwoordig zelf wèl iets maakt, vroeger lieten ze gewoon projectoren bouwen en daar plakten ze hun eigen naam op.

Tegenwoordig is de markt voor CRT's ingezakt, omdat die SXRD of LCOS of DILA weetikveel projectortjes, de Sony Ruby en de JVD HD1 enzo, zo goed zijn geworden. Maar nog steeds consumentenspul en heel duur.

Citaat:
Wel materialistisch.. geef mij ook een
En ja die standaardlens bij EOS400D/350D is te erg. Ik heb em gelukkig vrij snel vervangen door een EF-S zoomlens met USM autofocus. Nog niet geweldig (ik wil EF 17-40 L) maar goedkoop en geen plastic zooi..
Op eBay.de ging nog een 17-35 L voor 530 euro.. Zal wel een oudere serie zijn geweest, net als de 28-70 L. Duur, maar goed glas zal altijd duur blijven. Wel beter te doen dan de nieuwprijs, heheh.

Citaat:
Wat moet dat kosten trouwens een CRT beamer.. en hoe hang je dat op? Niet bang voor 90KG op je hoofd?
Een CRT projector () kost tweedehands nu tussen de 50 en 10000 euro. Voor 50 euro heb je een ouder analoog chassis, vanaf 200 euro zit je bij de digitale chassis. Een nette Graphics 808 met goede buizen kost nu ongeveer 1200 euro, da's eentje met 8 inch buizen.
Een projector met 9 inch buizen van de latere series, ja, dat begint bij 3000 euro, tot 10k voor de Reality 909.
Let wel dat de 8 inchers nieuw zo'n 30k gekost hebben, en de 9 inchers waren zo'n 67k. Ze zijn gebruikt voor de gekste dingen, 3d weergave, simulaties in militaire installaties, etc.
Ik heb wel eens een paar projectoren gezien met een runtime van 50k uur. Dan zijn de buizen wel een keer of twee vervangen, maar lopen doet-ie nog.

Er is voor ieder budget dus wel iets te vinden, maar je moet er de ruimte voor hebben. Ophangen gaat met een stevige plafondbeugel, voor de Barco's waren er ook katrolbeugels te verkrijgen. Dan kan je'm dus aan't plafond takelen.

oh wacht, ik moest naar school ofzo. oeps.
Oud 10-10-2007, 15:14
Verwijderd
Ik wil niet zozeer spullen ofzo, maar gewoon GELD.
Gódver.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2007, 09:34
Verwijderd
ik moet een leuk jurkje
dus ik ga die vandaag maar eens goed zoeken.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2007, 09:45
dolly fisher
dolly fisher is offline
ik wil een broodje bigoli, maar aangezien ik eten in huis heb en het dus een luxeprobleem is, kan ik geen mensen oppiepen om dat voor mij te halen. en het is ook nog om de hoek.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2007, 10:20
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
De CRT's staan onder de simulatiesystemen.. Komt ook omdat ze de Cine serie, die voor de rijke consument bedoeld is laten verkopen door Cineversum, kennelijk waren ze de consumenten zat.

De Reality 909 is bijna hetzelfde als een Cine 9, en de Graphics 908 is bijna hetzelfde als een Cine 8.

Ik weet trouwens niet of Runco tegenwoordig zelf wèl iets maakt, vroeger lieten ze gewoon projectoren bouwen en daar plakten ze hun eigen naam op.

Tegenwoordig is de markt voor CRT's ingezakt, omdat die SXRD of LCOS of DILA weetikveel projectortjes, de Sony Ruby en de JVD HD1 enzo, zo goed zijn geworden. Maar nog steeds consumentenspul en heel duur.

Op eBay.de ging nog een 17-35 L voor 530 euro.. Zal wel een oudere serie zijn geweest, net als de 28-70 L. Duur, maar goed glas zal altijd duur blijven. Wel beter te doen dan de nieuwprijs, heheh.

Een CRT projector () kost tweedehands nu tussen de 50 en 10000 euro. Voor 50 euro heb je een ouder analoog chassis, vanaf 200 euro zit je bij de digitale chassis. Een nette Graphics 808 met goede buizen kost nu ongeveer 1200 euro, da's eentje met 8 inch buizen.
Een projector met 9 inch buizen van de latere series, ja, dat begint bij 3000 euro, tot 10k voor de Reality 909.
Let wel dat de 8 inchers nieuw zo'n 30k gekost hebben, en de 9 inchers waren zo'n 67k. Ze zijn gebruikt voor de gekste dingen, 3d weergave, simulaties in militaire installaties, etc.
Ik heb wel eens een paar projectoren gezien met een runtime van 50k uur. Dan zijn de buizen wel een keer of twee vervangen, maar lopen doet-ie nog.

Er is voor ieder budget dus wel iets te vinden, maar je moet er de ruimte voor hebben. Ophangen gaat met een stevige plafondbeugel, voor de Barco's waren er ook katrolbeugels te verkrijgen. Dan kan je'm dus aan't plafond takelen.

oh wacht, ik moest naar school ofzo. oeps.
Mja Runco's zijn DLP projectoren is weer wat anders. Ik ben wel overtuigd van de kwaliteit van Barco.. zo hebben we op school in de studio een stuk of vijf CRT monitoren van Barco, spul is minstens 20 jaar oud, maar doet het volgens mij nog even goed als destijds.

EF 17-40 zag ik op duitse ebay ook al vaker rond die prijs weggaan. Bij een nieuwprijs van 750 is dat niet heel goedkoop, maar zeker beter betaalbaar.

Ik zou graag zo'n 808 hebben, maar je hebt dan ook een scaler oid nodig? Of een pc die dat kan doen? Lijkt me wel tof. Hehe.. ik hou eens wat veilingen in de gaten.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2007, 10:59
hellebel
hellebel is offline
Citaat:
Runco DLP Barco CRT monitoren

EF 17-40 808 scaler
ah jongens ik word zo hitsig hiervan
Oud 11-10-2007, 11:05
dolly fisher
dolly fisher is offline
Citaat:
ik moest ook drie keer slikken toen ik het las.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2007, 16:19
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
Mja Runco's zijn DLP projectoren is weer wat anders. Ik ben wel overtuigd van de kwaliteit van Barco.. zo hebben we op school in de studio een stuk of vijf CRT monitoren van Barco, spul is minstens 20 jaar oud, maar doet het volgens mij nog even goed als destijds.
Runco zal nu wel in de DLP's zitten ja, maar vroeger verkochten ze CRT's.
Ik had een tijdje geleden ook zo'n Barco CRT staan, alleen die was voor video. Uit 1983 ofzo, maar ergens sloeg er hoogspanning over. Die heb ik dus maar uit elkaar laten halen door iemand die met alle onderdelen wel iets nuttigs kon doen.

Citaat:
EF 17-40 zag ik op duitse ebay ook al vaker rond die prijs weggaan. Bij een nieuwprijs van 750 is dat niet heel goedkoop, maar zeker beter betaalbaar.
Ah, dat wist ik niet, dacht dat ze nog wel duurder zouden zijn. Ik vraag me wel af wat ik zou doen, niet-zoom lenzen die lekker lichtsterk zijn en lenzen wisselen of een zoomlens die 1:2.8 haalt.

Citaat:
Ik zou graag zo'n 808 hebben, maar je hebt dan ook een scaler oid nodig? Of een pc die dat kan doen? Lijkt me wel tof. Hehe.. ik hou eens wat veilingen in de gaten.
Je kan er inderdaad een HTPC gebruiken, of een scaler. Je moet wel iets hebben dat RGBHV (of RGBs) uit kan sturen. Voor een 808 Graphics is 960p @ 75 Hz wel de sweetspot.

Als je naar veilingen kijkt, let dan ook op de staat van de buizen, en de runtime. De buizen van een Graphics 808s zijn Sony buizen, die vind je niet echt meer. Voor een Data 808s en van de Data en Graphics 808 gebruiken ze MEC/Matsushita buizen.
Die kan je dus nog wel voorzien van nieuwe buizen, maar da's ook een aardige klus.
En anders eens op www.htforum.nl kijken, op eBay.de staan ook wel eens leuke CRT's, maar verzenden is niet echt een optie. In een stationkar past het wel, maar een normale wagen.. eh, nee.

Mijn Graphics 808 komt binnenkort in de verkoop, ongeveer 165 uur op het chassis en de buizen, dus eigenlijk zo goed als nieuw. Inclusief originele verpakking

En nog meer leesvoer: www.curtpalme.com -> faqs -> crt primer
Oud 11-10-2007, 21:50
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
Citaat:
ik moest ook drie keer slikken toen ik het las.
.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten