Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
ik slaap al een aantal weken op de grond dusja ik wil een bed.
verder heb ik een lading op maat kleding uit vietnam eindelijk binnen met hele mooie laarzen dus ik heb echt geeeen recht op nieuwe dingen de komende maanden. maar ik heb ook geen bureau en geen boekenkast en dat vind ik wel nodig. maar ik ga de laatste weken echt niet goed met geld om dat ik nog ongeveer vijftig euro heb tot de volgende stufi joehoe. |
![]() |
|
Ik wil een grotere projector, liefst twee Barco Reality 909's natuurlijk, maar dat zit er nog niet in (no shit sherlock).
En ook eens een fatsoenlijke bureaustoel, betere akoestiek, versterking, platenspelerarm en een kar ofzo, maar ik geef m'n geld eerder uit aan andere dingen.
||
Niemand materialistisch meer?
![]() Als opvolger van 't vorige: binnenkort een 9" CRT halen, een BarcoGraphics 1209s/E.. 82 kg projector ![]() Citaat:
Ik heb ook nog drie lenzen voor 7" CRT projectoren liggen, daar zijn de elementen ook van plastic, die worden ook wel eens optische linedoublers genoemd, omdat ze alles dichtsmeren. Dat zullen die standaardlenzen op zo'n DSLR ook wel doen.
|
Wel materialistisch.. geef mij ook een Barco! Runco is ook prima denk ik.. of Sanyo. Hehe alles eindigend op o owned
![]() ![]() ![]() En ja die standaardlens bij EOS400D/350D is te erg. Ik heb em gelukkig vrij snel vervangen door een EF-S zoomlens met USM autofocus. Nog niet geweldig (ik wil EF 17-40 L) maar goedkoop en geen plastic zooi.. Wat moet dat kosten trouwens een CRT beamer.. en hoe hang je dat op? Niet bang voor 90KG op je hoofd? |
![]() |
||||
Citaat:
De Reality 909 is bijna hetzelfde als een Cine 9, en de Graphics 908 is bijna hetzelfde als een Cine 8. Ik weet trouwens niet of Runco tegenwoordig zelf wèl iets maakt, vroeger lieten ze gewoon projectoren bouwen en daar plakten ze hun eigen naam op. Tegenwoordig is de markt voor CRT's ingezakt, omdat die SXRD of LCOS of DILA weetikveel projectortjes, de Sony Ruby en de JVD HD1 enzo, zo goed zijn geworden. Maar nog steeds consumentenspul en heel duur. Citaat:
Citaat:
![]() Een projector met 9 inch buizen van de latere series, ja, dat begint bij 3000 euro, tot 10k voor de Reality 909. Let wel dat de 8 inchers nieuw zo'n 30k gekost hebben, en de 9 inchers waren zo'n 67k. Ze zijn gebruikt voor de gekste dingen, 3d weergave, simulaties in militaire installaties, etc. Ik heb wel eens een paar projectoren gezien met een runtime van 50k uur. Dan zijn de buizen wel een keer of twee vervangen, maar lopen doet-ie nog. Er is voor ieder budget dus wel iets te vinden, maar je moet er de ruimte voor hebben. Ophangen gaat met een stevige plafondbeugel, voor de Barco's waren er ook katrolbeugels te verkrijgen. Dan kan je'm dus aan't plafond takelen. oh wacht, ik moest naar school ofzo. oeps.
||
Citaat:
EF 17-40 zag ik op duitse ebay ook al vaker rond die prijs weggaan. Bij een nieuwprijs van 750 is dat niet heel goedkoop, maar zeker beter betaalbaar. Ik zou graag zo'n 808 hebben, maar je hebt dan ook een scaler oid nodig? Of een pc die dat kan doen? Lijkt me wel tof. Hehe.. ik hou eens wat veilingen in de gaten. |
![]() |
||||
Citaat:
Ik had een tijdje geleden ook zo'n Barco CRT staan, alleen die was voor video. Uit 1983 ofzo, maar ergens sloeg er hoogspanning over. Die heb ik dus maar uit elkaar laten halen door iemand die met alle onderdelen wel iets nuttigs kon doen. Citaat:
Citaat:
Als je naar veilingen kijkt, let dan ook op de staat van de buizen, en de runtime. De buizen van een Graphics 808s zijn Sony buizen, die vind je niet echt meer. Voor een Data 808s en van de Data en Graphics 808 gebruiken ze MEC/Matsushita buizen. Die kan je dus nog wel voorzien van nieuwe buizen, maar da's ook een aardige klus. En anders eens op www.htforum.nl kijken, op eBay.de staan ook wel eens leuke CRT's, maar verzenden is niet echt een optie. In een stationkar past het wel, maar een normale wagen.. eh, nee. Mijn Graphics 808 komt binnenkort in de verkoop, ongeveer 165 uur op het chassis en de buizen, dus eigenlijk zo goed als nieuw. Inclusief originele verpakking ![]() En nog meer leesvoer: www.curtpalme.com -> faqs -> crt primer
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Materialisme combineren met ..... kabouterkop | 25 | 03-05-2006 19:09 | |
ARTistiek |
Nieuwe materialen en technieken in de actuele kunst telefoontje | 3 | 26-03-2006 21:48 | |
Muziek |
The Sheer - Material Boy pieter17 | 6 | 30-11-2004 07:55 | |
Psychologie |
materialisme versus ideologisme meisje | 8 | 07-04-2004 11:15 | |
De Kantine |
Materialisme goede basis voor huwelijk? Secreet | 25 | 15-10-2002 16:18 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Materialisme in de huidige samenleving TMLWKY | 27 | 24-07-2002 22:32 |