Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-09-2007, 16:50
crazygirlsacha
crazygirlsacha is offline
ik heb mn functie binnen
bedankt
Advertentie
Oud 25-09-2007, 16:50
PixelDansje
PixelDansje is offline
Citaat:
Ik deed niet eens mee de vorige keer!

Verder.. let the game begin!
nou dan zou je daarom zo stil geweest zijn..
nee ik verwar jou altijd met flowtje :-) sorry!!!
Oud 25-09-2007, 16:55
zoemzoem
zoemzoem is offline
Citaat:
ik denk dat ik de eerste ronde voor tink* of kazet of femic of zoemzoem ga. Omdat ze voor mijn idee weinig goede ideeen hadden vorige keer, te stil zijn, of gek zijn!
Tenzij ik natuurlijk wolf ben ,dan stem ik niet.
Ik heb hardstikke goede ideeen, ben niet stil en ben ook niet gek!
En ik ga voor Kazet, want hij staat op nr 13.
Oud 25-09-2007, 16:55
Spelleider
Spelleider is offline
Circuit van Monaco, 6 maanden geleden.
Het gebeurde op de dag van de Grand Prix finale, waar de hele wereld op gewacht had. Alle groten der aarde waren naar Monaco gekomen om dit evenement bij te wonen. Zo ook de extravagante multimiljonair Twinkebel, samen met zijn levensgezel: zijn Chihuahua Grimaldi. Twinkebel had een stoel geboekt in de eretribune, vlak bij de finish zodat hij de race goed kon volgen. Hij was gelukkig net op tijd voor de race en ging snel zitten. De auto’s zouden namelijk zo vertrekken en meteen daarna langs de eretribune rijden.
Vlak voordat de auto’s langs reden, zag Grimaldi een kat aan de overkant van de baan. Ook al was hij maar een klein ratachtig hondje, hij sprong van Twinkebels schoot af en rende de baan op. Twinkebel riep nog verschrikt dat hij terug moest komen. Grimaldi draaide zich om, maar zag toen niet dat er een draad over de baan gespannen was. Het hondje tikte de draad aan en meteen ontplofte de halve racebaan. Achteraf bleek dat de terroristische organisatie ‘Det Øje’ een aanslag wilde plegen op de steenrijke bevolking van Monaco en dat deze aanslag een waarschuwing was voor volgende aanslagen. Er waren vele doden gevallen bij de aanslag. Twinkebel had gelukkig de aanslag overleeft en belandde zwaargewond in het ziekenhuis waar hij vijf maanden verbleef. Tijdens deze periode besloot hij om zijn langgekoesterde droom ten uitvoer te laten komen en tevens de dood van zijn lieve, schattige hondje Grimaldi te wreken…

Saint-tropez, 4 weken geleden.
‘Rust zacht lieve Grimaldi’ Twinkebel draaide de urn open en begon Grimaldi’s as uit te strooien in zee. ‘Ik zweer dat ik je zal wreken.’ Toen de urn helemaal leeg was zag Twinkebel ineens een meisje uit het water komen. Ze had halflang, rood krullend haar en ze droeg een vuurrode bikini. Twinkebel was onmiddellijk onder de indruk van haar schoonheid en hij kon zijn ogen dan ook niet van haar goedgevulde boezem afhouden.
Twinkebel zette de urn neer en liep naar het meisje toe. ‘Mooie avond om te zwemmen, nietwaar?’ zei hij. Het meisje knikte en stak haar hand uit. ‘PixelDansje’ ‘Meneer Twinkebel’ antwoordde hij. ‘Ik houd je al een tijdje in de gaten. Het zit namelijk zo: ik ben bezig om een team van internationale terrorismebestrijders op te zetten en ik wil graag dat jij het eerste lid wordt’ PixelDansje was natuurlijk enigszins verbaasd. Met haar uiterlijk vond ze het niet gek dat er ineens een vreemde man naar haar toe kwam, dat gebeurde namelijk dagelijks, maar die mannen wilden meestal iets anders dan haar een baan aanbieden bij een anti-terrorisme eenheid. ‘Waarom wil je juist mij erbij hebben?’ vroeg ze. ‘Schieten en vechten is toch niks voor mij?’ Twinkebel antwoordde: ‘Jij bent de ideale spion. Je kunt iedere man om je vinger winden en ze zo al hun geheimen ontfutselen. Tenminste, dat denk ik. Ik wil wel eerst een bewijs dat je echt zo goed bent in wat je doet.’ ‘Moet ik jou overtuigen van mijn kwaliteiten?’ vroeg PixelDansje. Twinkebel knikte. ‘Dat is maar één woord’ zei ze. Met een vloeiende beweging maakte ze haar bovenstukje los en ze begon Twinkebel te zoenen.
Een half uur later lagen ze bezweet op het strand. ‘Je bent aangenomen’ zei Twinkebel nog nahijgend. Pixeldansje pakte daarop een boekje en begon erin te schrijven. Twinkebel, Monaco, voor hem leuk maar voor mij minder, ik kreeg geen schoenen, maar een baan. Toen Twinkebel zag dat ze aan het schrijven was, vroeg hij: ‘Waar dient dat boekje voor?’ PixelDansje antwoordde: ‘Da’s mijn seksdagboek. Daarin hou ik bij hoe de mannen heten waarmee ik het gedaan heb, waar ze vandaan komen, hoe goed ze in bed waren en wat voor een schoenen ik van ze gekregen heb. Want normaal gesproken krijg ik altijd schoenen van mijn minnaars. Jij hoeft dat niet te doen, want jij hebt me al een baan gegeven.’

Siberië, 3,5 week geleden.
‘Oplazeren, hondsvot!!’ De deur van een ranzige kroeg werd opengegooid en er kwamen vier stevige Russen naar buiten die een vijfde Rus met grof geweld de kroeg uitsmeten. De Rus landde met een plof in de sneeuw en krabbelde lallend overeind. Hij was overduidelijk stomdronken. Pas toen hij half overeind was gekomen zag hij het paar voeten die voor hem stonden. ‘Ben jij degene die ze de grizzlybeer noemen?’ vroeg de man. De Rus ging staan en antwoordde in slecht Engels: ‘Da, wie wil dat *hik* weten?’ De man draaide even zich gezicht weg toen hij de wodkalucht rook, maar herstelde zich snel en stak zijn hand uit. ‘Mijn naam is meneer Twinkebel. Ik ben bezig om een team van internationale terrorismebestrijders samen te stellen: het D-team en ik wil graag dat jij lid wordt’ De Rus keek lodderig uit zijn ogen. ‘Mag ik dan *hik* kapitalistische zwijnen kapotschieten?’ ‘Als ze terrorist zijn wel, ja’ antwoordde Twinkebel. De Rus begon breed te grijnzen en stak toen zijn enorme hand uit. ‘Ik doe mee! Kazet Nagorra is de *hik* naam, maar noem me maar Kaz. Voor moedertje *hik* Rossija!’ ‘En de rest van de wereld’ vulde Twinkebel aan. ‘En de rest van de wereld’ herhaalde Kazet schoorvoetend. Toen viel hij voorover in de sneeuw en begon hij luidruchtig te snurken. ‘Maar eerst je roes uitslapen’ zei Twinkebel met een vies gezicht. Hij draaide zich om. ‘Pixeltje, kom eens even helpen. Die gast weegt echt een ton.’ Het meisje kwam meteen aanrennen. Nu was ze gekleed in een modieuze bontmantel met bijpassende laarzen. ‘Wat een knapperd’ zei ze toen ze naar de slapende Rus keek. ‘Hem wil ik wel aan mijn boekje toevoegen. Waar gaan we nu naartoe schat?’

Deelnemers
01) Daboman
02) Martino87
03) Flowtje
04) Mohammed '95
05) Trophus
06) zoemzoem
07) Biertank 52
08) Lisaaah
09) Maxwell
10) drukknoopje
11) Pippeloen
12) death-tears
13) Kazet Nagorra
14) Darkiekurd
15) Tink*
16) Femic
17) Hanneke
18) sterrenmeisje
19) Dark Phoenix
20) PixelDansje
21) flyaway
22) crazygirlsacha

Blauw=gedood
Rood=opgegeten

Ok het spel gaat beginnen.
Zoals gewoonlijk mogen de dorpelingen als eerste stemmen. Hiervoor hebben ze tot morgenavond 20:30 de tijd.
Oud 25-09-2007, 17:00
PixelDansje
PixelDansje is offline
omg zit er al in :-)
Oud 25-09-2007, 17:02
Verwijderd
Citaat:
En ik ga voor Kazet, want hij staat op nr 13.
Je wil gewoon meteen de slimste uitschakelen!
Oud 25-09-2007, 17:03
Swlabr
Swlabr is offline
Ik ga voor zoemzoem.
Oud 25-09-2007, 17:04
zoemzoem
zoemzoem is offline
Citaat:
Je wil gewoon meteen de slimste uitschakelen!
Je hebt jezelf op dertien gezet
Oud 25-09-2007, 17:04
zoemzoem
zoemzoem is offline
Citaat:
Ik ga voor zoemzoem.
Wraak?
Oud 25-09-2007, 17:05
Martiño
Martiño is offline
Leuk verhaal! Ik ga maar eens even nadenken wie het morgen gaat worden.
Oud 25-09-2007, 17:08
crazygirlsacha
lachen dat verhaal
pff ik vind t moeilijk, ik ken jullie allemaal zo slecht
Oud 25-09-2007, 17:09
twinkebel
twinkebel is offline
verdammt dan blijk je ineens ziek te worden
Oud 25-09-2007, 17:09
Swlabr
Swlabr is offline
Citaat:
Wraak?
Yup.
Oud 25-09-2007, 17:13
Femic
Femic is offline
Ik heb al gestemd. 1e ronde is toch random.. Maar ik zeg niet op wie (heb er ook geen reden voor namelijk..), want dan stemt diegene natuurlijk ook op mij.
Oud 25-09-2007, 17:14
Martiño
Martiño is offline
Nu maak je jezelf toch wel verdacht...
Oud 25-09-2007, 17:14
Verwijderd
Citaat:
Wraak?
ГДЖ!
Oud 25-09-2007, 17:15
Neko*
Neko* is offline
Okay, leuk verhaal!
Oud 25-09-2007, 17:31
Biertank 52
Biertank 52 is offline
Ik denk dat ik mijn uitspraak moet wijzigen. Dit zou namelijk ook nog wel eens een leuk thema kunnen worden.

Oja, en natuurlijk *grom*
Oud 25-09-2007, 17:34
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Goed, aangezien er hoogstwaarschijnlijk toch geen verdachten gaan komen de eerste ronde en ik random stemmen maar zinloos vind, ga ik maar gewoon op iemand stemmen. Ik stem daarom op Martino'87, aangezien hij vorig spel niemand goed beschermd heeft.
Oud 25-09-2007, 17:56
trophus
trophus is offline
Van onder een afdakje op een afstandje hier vandaan sloeg Trophus de rat het geheel gade.
Trophus de rat, trophus de charmeur, trophus de troggelaar. Iedereen kende hem, iedereen wist van zijn praktijken, niemand kon het bewijzen of hard maken.
Wat wel bekend was was dat hij zijn doelen nastreefde. Kostte wat kost.

"Ik wil in dat D-Team'' Mompelde Trophus.
Zijn ogen gleden af van Pixeldansje naar Kazet. "Maar wie van die twee ga ik verdacht maken opdat er een plekje vrij komt?"
Trophus wreef onder zijn kin, en nam een hijsje van zijn pijp. Zijn monocle fonkelde in het avondlicht.
Oud 25-09-2007, 18:09
crazygirlsacha
Citaat:
Van onder een afdakje op een afstandje hier vandaan sloeg Trophus de rat het geheel gade.
Trophus de rat, trophus de charmeur, trophus de troggelaar. Iedereen kende hem, iedereen wist van zijn praktijken, niemand kon het bewijzen of hard maken.
Wat wel bekend was was dat hij zijn doelen nastreefde. Kostte wat kost.

"Ik wil in dat D-Team'' Mompelde Trophus.
Zijn ogen gleden af van Pixeldansje naar Kazet. "Maar wie van die twee ga ik verdacht maken opdat er een plekje vrij komt?"
Trophus wreef onder zijn kin, en nam een hijsje van zijn pijp. Zijn monocle fonkelde in het avondlicht.
whehehehehehe....
Oud 25-09-2007, 18:14
Verwijderd
Citaat:
Ik heb al gestemd. 1e ronde is toch random.. Maar ik zeg niet op wie (heb er ook geen reden voor namelijk..), want dan stemt diegene natuurlijk ook op mij.
Toen ik dit de vorige ronde riep, was ik meteen verdacht
Oud 25-09-2007, 18:18
Femic
Femic is offline
En jij bleek de ziener.. Trek je conclusies..
Oud 25-09-2007, 18:39
Verwijderd
Functie ontvangen! Ik hoop dat ik nu meer dan 2 stemrondes overleef
Leuk verhaal!
Ik ga morgen pas stemmen want zoveel is er nog niet gepost.
Oud 25-09-2007, 19:57
Verwijderd
Мальчик рос замкнутым и необщительным и не демонстрировал каких-либо значительных Daboman успехов в школе. Распространённым является мнение, что в детстве Альберт Эйнштейн был не способен к обучению. В качестве доказательств приводятся низкие показатели, которые он демонстрировал в школе, а также то свидетельство, Daboman что будущий гений весьма поздно начал ходить и говорить. Однако такая точка зрения оспаривается многими исследователями биографии Альберта Эйнштейна. Действительно, Daboman учителя критиковали Эйнштейна (преподаватель немецкого языка даже утверждал, будто из Эйнштейна «никогда не выйдет ничего путного») за медлительность и плохую успеваемость, однако объяснение низкой успеваемости и сложностям в учёбе Эйнштейна следует искать не в лени или плохих способностях ученика, а в элементарной скромности, невосприятии устаревших педагогических методов, применявшихся в немецких школах конца XIX-начала XX веков, возможной дислексии или специфической структуре мозга Эйнштейна Daboman?!
Oud 25-09-2007, 20:01
maxwell
maxwell is offline
Citaat:
Ik deed niet eens mee de vorige keer!

Verder.. let the game begin!
Oud 25-09-2007, 20:03
Spelleider
Spelleider is offline
Kazet laat het duidelijk zijn dat Nederlands hier de voertaal is. gelieve de post te verwijderen/editen naar nederlands
Ik neem aan dat ik hiervoor niet hoef te waarschuwen.
Oud 25-09-2007, 20:04
Verwijderd
Citaat:
Kazet laat het duidelijk zijn dat Nederlands hier de voertaal is. gelieve de post te verwijderen/editen naar nederlands
Ik neem aan dat ik hiervoor niet hoef te waarschuwen.
Ik ben een Rus. En ik heb geen idee wat het betekent.
Oud 25-09-2007, 20:04
Spelleider
Spelleider is offline
Citaat:
Ik ben een Rus.
Das mooi voor je. Toch zul je alleen Nederlands typen in dit spel.
Oud 25-09-2007, 20:09
zoemzoem
zoemzoem is offline
Boy grew locked and to unsociable and he did not demonstrate any significant Daboman successes in the school. Extended is the opinion that in the childhood Albert Einstein was not capable of the instruction. As the proofs are given the low indices, which it demonstrated in the school, and also the evidence, Daboman that future genius very late began to walk and to speak. However, this point of view is disputed by many researchers of the biography Albert Einstein. Actually, Daboman teachers criticized Einstein (instructor of German language even asserted, as if Einstein "never it will leave nothing sensible") for sluggishness and poor progress; however, the explanation to low progress and to complexities in Einstein's studies should be searched for not in the laziness either the poor abilities of student, but in elementary modesty, the nonperception of the obsolete pedagogical methods, which were being adapted in the German schools of end XIX- beginning OF THE XX it is age-long, possible disleksii or to the specific structure of the brain of Einstein Daboman?!
Oud 25-09-2007, 20:10
Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Ik ben een Rus. En ik heb geen idee wat het betekent.
Bof ik even dat ik iemand in Rusland ken:

Hier is de vertaling van russisch naar engels van een vertaalmachine, ik zal die rus nog wel even vragen of het klopt.

Boy grew locked and to unsociable and he did not demonstrate any significant Daboman successes in the school. Extended is the opinion that in the childhood Albert Einstein was not capable of the instruction. As the proofs are given the low indices, which it demonstrated in the school, and also the evidence, Daboman that future genius very late began to walk and to speak. However, this point of view is disputed by many researchers of the biography Albert Einstein. Actually, Daboman teachers criticized Einstein (instructor of German language even asserted, as if Einstein "never it will leave nothing sensible") for sluggishness and poor progress; however, the explanation to low progress and to complexities in Einstein's studies should be searched for not in the laziness either the poor abilities of student, but in elementary modesty, the nonperception of the obsolete pedagogical methods, which were being adapted in the German schools of end XIX- beginning OF THE XX it is age-long, possible disleksii or to the specific structure of the brain of Einstein Daboman?!
Oud 25-09-2007, 20:10
maxwell
maxwell is offline
Citaat:
Мальчик рос замкнутым и необщительным и не демонстрировал каких-либо значительных Daboman успехов в школе. Распространённым является мнение, что в детстве Альберт Эйнштейн был не способен к обучению. В качестве доказательств приводятся низкие показатели, которые он демонстрировал в школе, а также то свидетельство, Daboman что будущий гений весьма поздно начал ходить и говорить. Однако такая точка зрения оспаривается многими исследователями биографии Альберта Эйнштейна. Действительно, Daboman учителя критиковали Эйнштейна (преподаватель немецкого языка даже утверждал, будто из Эйнштейна «никогда не выйдет ничего путного») за медлительность и плохую успеваемость, однако объяснение низкой успеваемости и сложностям в учёбе Эйнштейна следует искать не в лени или плохих способностях ученика, а в элементарной скромности, невосприятии устаревших педагогических методов, применявшихся в немецких школах конца XIX-начала XX веков, возможной дислексии или специфической структуре мозга Эйнштейна Daboman?!
De jongen groeide gesloten en aan unsociable en hij aantoonde geen significante successen Daboman in de school. Uitgebreid wordt het advies dat in de kinderjaren Albert Einstein niet geschikt voor de instructie was. Aangezien de bewijzen de lage indexen worden gegeven, die het in de school aantoonde, en ook het bewijsmateriaal, Daboman die het toekomstige genie zeer laat begon te lopen en te spreken. Nochtans, wordt dit standpunt betwist door vele onderzoekers van de biografie Albert Einstein. Eigenlijk, kritiseerden de leraren Daboman Einstein (de instructeur van Duitse zelfs beweerde taal, zal alsof Einstein "nooit het niets zinnig" verlaten) voor traagheid en slechte vooruitgang; nochtans, zou de verklaring aan lage vooruitgang en aan ingewikkeldheid in de studies van Einstein naar niet in de luiheid of de slechte capaciteiten van student moeten worden gezocht, maar in elementaire bescheidenheid, nonperception van de verouderde pedagogische methodes, die in de Duitse scholen van eind XIX werden aangepast - het begin VAN XX het is leeftijd-lange, mogelijke disleksii of aan de specifieke structuur van de hersenen van Einstein Daboman?!
Oud 25-09-2007, 20:11
Verwijderd
Het is inderdaad gewoon een stukje van de Russische wikipedia over Einstein, met willekeurig een paar keer 'Daboman' er in.
Oud 25-09-2007, 20:11
zoemzoem
zoemzoem is offline
Citaat:
ГДЖ!
GDZH!
Oud 25-09-2007, 20:12
Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Het is inderdaad gewoon een stukje van de Russische wikipedia over Einstein, met willekeurig een paar keer 'Daboman' er in.

EDIT: Ik voel me trouwens vereerd dat je mij kiest
Oud 25-09-2007, 21:41
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Goed, aangezien er hoogstwaarschijnlijk toch geen verdachten gaan komen de eerste ronde en ik random stemmen maar zinloos vind, ga ik maar gewoon op iemand stemmen. Ik stem daarom op Martino'87, aangezien hij vorig spel niemand goed beschermd heeft.

Ik heb heel erg mijn best gedaan hoor!

Ik ga random: Nummer 12, Death-tears.
Oud 25-09-2007, 21:44
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:

Ik heb heel erg mijn best gedaan hoor!

Ik ga random: Nummer 12, Death-tears.
Kutredenen ftw!
Oud 25-09-2007, 21:45
Verwijderd
dan ga ik lekker op jou stemmen dp
Oud 25-09-2007, 21:49
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Beteken ik nu al niks meer voor je, dan?
Oud 25-09-2007, 21:51
Verwijderd
awwww... (hoezo nu al???)

maar goed, ik vind dat tot nu toe niemand een leuk idee heeft of een goede reden om iemand weg te stemmen, dus ik denk dat ik gewoon voor de random ga.
even die site opzoeken
[edit] volgens http://www.ethologie.nl/methoden/random.htm moet ik op nummer 15 stemmen, en dat is Tink*
Oud 25-09-2007, 21:54
Verwijderd
Citaat:
En jij bleek de ziener.. Trek je conclusies..
Neemt niet weg dat het verdacht was dat ik mijn stem niet 'wilde' delen
Oud 25-09-2007, 22:51
maxwell
maxwell is offline
Citaat:
awwww... (hoezo nu al???)

maar goed, ik vind dat tot nu toe niemand een leuk idee heeft of een goede reden om iemand weg te stemmen, dus ik denk dat ik gewoon voor de random ga.
even die site opzoeken
[edit] volgens http://www.ethologie.nl/methoden/random.htm moet ik op nummer 15 stemmen, en dat is Tink*
ik denk niet dat 'ie zo random is ik kom ook uit op 15
Oud 25-09-2007, 22:52
Verwijderd
Citaat:
ik denk niet dat 'ie zo random is ik kom ook uit op 15
vreemd.... *gaat testen*
[edit] ik kom wel op andere getallen uit nu. of zou deze gewoon bij iedereen de eerste keer 15 geven?
[editedit] okeej lisaaah... dan hou ik m maar op 15...
Oud 25-09-2007, 22:54
Verwijderd
Nee bij mij eerste keer op nr 4
Oud 25-09-2007, 23:05
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
16 bij mij, al was dat puur om te testen of Maxwell gelijk had.
Oud 26-09-2007, 06:31
Neko*
Neko* is offline
Ik kom uit op 17 met die site, dus ik ga maar Hanneke! stemmen dan. Iets beters kan ik niet verzinnen.

En ik wil vast aangeven dat het kán zijn dat ik het weekend niet stem, omdat ik het doorbreng in Den Haag/Heerjansdam. Maar ik zal m'n best doen om tijd te vinden en er even tussenuit te sneaken.

(en ik vind het heel eng om dingen te posten want ik denk de hele tijd "zou dit niet verdacht over komen?" en dan doe ik het weer anders. )
Oud 26-09-2007, 09:35
Verwijderd
*post zodat ik niet vergeet het verhaal te lezen*

Wie zijn btw de spelleiders?
Oud 26-09-2007, 10:28
Hanneke
Hanneke is offline
Ik stem Femic
Oud 26-09-2007, 10:43
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
*post zodat ik niet vergeet het verhaal te lezen*

Wie zijn btw de spelleiders?
EoS, Twinkebel en Vlindertje.
Oud 26-09-2007, 10:46
trophus
trophus is offline
Dus we hebben tot nu toe:

Kazet Nagorra
Zoemzoem

Zoemzoem
Darkiekurd

Martino87
Dark Phoenix

Death-Tears
Martino87

Tink*
Sterrenmeisje
Maxwell?

Hanneke
Death-Tears

Femic
Hanneke

zoals t er nu uit ziet wacht ik nog even met mn stem. Geen zin in gelijk spel, dat helpt de wolven te veel, al helemaal zo in het begin v/h spel
Topic gesloten

Regels voor berichten