Advertentie | |
|
![]() |
|
Op Lucht & Ruimtevaarttechniek in Delft heb je zoveel verschillende mensen dat je niet standaard erbij hoort. Denk dat je dat sowieso op een universiteit niet meer hebt.
Je hebt van die luchtmacht wannabee's die niet door de selectie heen gekomen zijn, je weet wel van de macho-piloten types met leren jas enzo. Zij voelen zich eigenlijk te goed voor de opleiding en kijken erg neer op de nerds (zie hieronder) Aan de andere kant zijn er alto's, van die figuren die met een plectrum in hun bek in de collegezaal zitten. Om daar bij te willen horen moet je echt alles van muziek af weten en alleen maar over muziek kunnen lullen. Dan heb je ook nog typische nerds, types met bril op en alleen maar over computers en games kunnen praten, en over de studie. Vaak de figuren die nog thuis bij hun ouders wonen, 3 uur per dag reizen (of nog erger!) of in hun eentje een appartement hebben, en 's avonds na college echt HELEMAAL NIETS anders doen dan op hun kamertje zitten (of thuis) en studeren. Als je maar een beetje sociale skills hebt is het niet echt moeilijk om daar bij te horen. Maar waar ik mezelf nou toe zou moeten rekenen.. De normale mensen? Of bestaat ''normaal'' eigenlijk niet? |
![]() |
|
Bij ons draag je een Friis & Company tas met één arm omhoog, heb je minstens 100 paar uggs, heb je een vespa, ben je superdun, arrogant, egoïstisch, scheld je, roddel je, schep je altijd op, ben je verwend, heb je rijke ouders en draag je altijd de duurste merken.
Ik voldoe dus NIET aan de eisen ![]() |
![]() |
|
![]() |
Technisch college west
elke dag werd je mannelijkheid getest Nieuwste bomberjack van alfa en een leipe pocket met fotocamera Elke dag vielen er klappen, vechten voor je leven vriend, of je moet ontsnappen elke dag gebroken vriendschappen, leven verloren om gestolen boodschappen mensen dromen van die wetenschappen, betere levens uit de goot maar komt die zo makkelijk alsof je nieuwe tupac nummer download? Ik weet alleen, ik zit in ademnood als ik denk aan die intelectuele hongersnood. ![]() RIP |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik nam even een oude school waar ik lang, lang geleden opzat als voorbeeld. Om op europa college (tegenwoordig technisch college west) erbij te horen moest je : 1. Marokkaan zijn 2. Tupac luisteren 3. amerikaanse vlaggen verbranden enz enz ik hoorde er niet bij ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Wij hebben eigenlijk een best erge school, of inieder geval erge klas
![]() Nou ik draag gewoon lekker wat ik wil, daarvan is dan veel merk kleding maar dat komt gewoon omdat ik gewoon koop wat ik mooi vind. Verder moet je vooral niet meelopen enzo, dit doen jammer genoeg de meeste wel. Ik ben gewoon mezelf, en eigenlijk aardig tegen iedereen, en gewoon doen waar ik zin in heb, dan voel ik me thuis, en dat merk ik ook wel goed op school ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
HAVO |
Nederlands Duplo - Dos | 485 | 21-06-2005 16:35 | |
Verhalen & Gedichten |
De visie en het visioen Reynaert | 3 | 06-01-2005 23:29 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Nieuw 'politiek' systeem,wereldorde, levensbeschouwing. Cooperatieve Anarchie. Isa | 28 | 13-06-2003 20:47 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Dag des Oordeels Mujahidien | 82 | 24-02-2002 21:59 |