Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Ik ken niks van radiohead, ik heb kid A en amnesiac ooit is op cassette gehad en nooit gedraaid, het deed me ook niet veel. Ik kende alleen de hits zoals fake plastic trees, street spirit, karma police en creep.
Maar deze cd vind ik echt de moeite en ik blijf hem dan ook draaien dus als ik dan al lijstjes zou maken komt hij misschien wel in mijn top 10. |
![]() |
|
smaken verschillen, ok. en zoals botulism ook al bevestigde, geldt dat voor radiohead niet anders. het is zeker niet mn bedoeling om hun nieuwe plaat aan iedereen door de strot te duwen.
toch vind ik het ontzettend kort door de bocht om in rainbows zomaar ouwbakken saai te noemen, zeker in vergelijking met hail to the thief. de term 'groeiplaat' wordt vaak te pas en te onpas gebruikt, maar over kid a/amnesiac had je toch ook niet na 2 weken je definitieve oordeel klaar? het is geen wedstrijdje wie het eerst is ofzo.
Laatst gewijzigd op 27-10-2007 om 16:50. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
Was niet heel erg onder de indruk van deze album. Tuurlijk zijn ze wederom wel aardig, maar ze doen tegelijkertijd iets heel erg slecht.
Wat je mist is een melodie en herhaling in hun liedjes, waardoor je het niet onthoud en dat gevoel van meezingen niet ervaart. In deze stijl van pseudo intellectuele zelfmedelij en verdwaald raken in eigen complexiteit doet coldplay dat toch vaak stukken beter vind ik, hun liedjes onthou je, hebben die meezing factor en zijn vaak mooier (zachter, meer mijn smaak.) Ik geef dit album een 7. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Muse Hannelap | 111 | 12-10-2005 14:49 | |
Muziek |
Top 3 mooiste concerten waar je geweest bent HowLovely | 178 | 30-08-2004 17:20 | |
Muziek |
Graaf je Staal luistertopic Verwijderd | 500 | 16-01-2004 19:18 | |
Muziek |
Tracklist nieuwe Radiohead!!! Paniccore | 133 | 18-04-2003 21:44 | |
Muziek |
bandstoernooi 6e ronde: de finale.... Radiohead vs. The Smashing Pumpkins! Verwijderd | 88 | 16-04-2003 18:44 | |
Muziek |
nieuw-album-bijgekregen-topic Maurice | 47 | 11-10-2002 18:44 |