Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Pfff, ik doe dat elke keer weer met nieuwe albums ![]() ![]() Erm, wat heeft dit met mijn relationele gebied te maken? ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Volgens mij durft hij na mijn botte mailtjes, korte smsjes en negeeractie van zondag niks meer van zich te laten horen. Hehe, mooi, ben ik daar ook weer vanaf. Werd zijn gezanik moe. Het is in ieder geval duidleijk geweest.
![]() En morgen heb ik lekker vrij en ga ik wandelen en stageopdrachten maken en daarna taart/gebak maken met een vriendin. En ik heb er zin iiiiiiiiiin! ![]() |
![]() |
|
Ik heb vannacht amper kunnen slapen omdat ik zo hyper ben voor het intakegesprek van vandaag. Als het goed gaat heb ik een eigen huisje! En dat wil ik al zó lang zó graag. Mijn eigen veilige omgecing waar niemand iets over me te zeggen heeft. Een stuk beter dan een huis waar je elke week uitgeschopt wordt. Ik zal dan ook een stukje sterker in mijn schoenen staan en dus hopelijk wat minder vatbaar voor hem.
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ot: nog steeds *zucht* Hoe kan zoiets toch zo goed aanvoelen?? dat vraag ik me echt dringend af.. En wat ik ook doe, hij laat zich niet bij me wegjagen.. en ergens is dat een heel fijn en zeker gevoel, want ik zou hem echt niet kwijt willen uit mijn leven.. en aan de andere kant als ik na ga denken.. pff.. niet nadenken dus.. genieten van mn vakantie en van de chippendales morgen...
||
Citaat:
haha chinese democracy.... ben benieuwd wanneer die uitkomt... nja, ik vind blackbird een waanzinnig lekker album! een soort oase van lekkere rock te midden van een oceaan van slechte platen (denk aan kaiser chiefs, arctic monkeys, franz ferdinand, etc etc etc).
|
Hmm, gisteravond was gezellig. Samen met vriendlief naar n vriend van ons geweest; Irish Coffee gedronken en chille muziek geluisterd.
![]() Morgen gezellig een game avond houden, met diezelfde vriend. Het is fijn allemaal. En pff, bijna vakantie! <3
|
Gisteren met een vriendin naar voorpremičre van Alles is Liefde geweest, fijne film. En daarna tot zes uur in de stad gehangen, God weet waarom
![]() En hij mist me nog steeds, gelukkig maar. Alleen moet ik nu studeren. Ik ben een beetje misselijk.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Gisteren drie maanden samen en het was zo leuk, lief en gezellig. Er straalt zoveel liefde vanaf en dat vind ik zo mooi en ik ga me er zo warm van voelen, dat gevoel kan ik echt niet onder woorden brengen. Weet wel dat we allebei nog steeds onwijs verliefd zijn, dat onze vlinders niet stil willen zitten en dat we nog heel lang samen verder willen. Het is zo mooi. Wat ooit begon als 'we weten ook niet waar het schip strand' gaat nu al zolang goed en het is zo mooi en ik houd zoveel van hem en hij van mij. Echt 100% liefde is dat, zo mooi, zo lief.
En dan wil ik zo graag de tijd stilzetten en alleen maar genieten van hem en van elkaar want het is niet leuk als je dan om kwart voor zeven weer wakker wordt van de wekker en hij kan blijven liggen en jij niet ![]()
|
Verwijderd
|
Ik weet echt niet wat me allemaal overkomt
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Verder gaat het primaaaa, vandaag al 28 maanden, oh my wat gaat dat snel! Nog maar een paar maanden en dan is hij afgestudeerd (hopen we dan ![]() Nu wacht ik bij hem thuis tot hij thuis is, nog 40 minuten ![]() |
![]() |
|
Ik kan nog steeds niet bevatten waarom ik niet gewoon hoi kon zeggen... Al is het heel stom, maar een vriendin van me is nog zo heel lief geweest om nog ff te zeggen dat het gewoon echt mn bedoeling niet was.
En omg die gast heeft echt een plank voor zn kop, ze had nog laten vallen dat ik me tijdens he concert niet echt geamuseerd had en me daar echt rot over voelde en toen bleek dat hij echt serieus gedacht heeft dat ik het leuk gehad heb... Maar ik ben benieuwd hij zei tegen haar dat hij me nog zou bellen om mn mailtje te bespreken. Ik weet niet hoe het komt, maar ik heb op een bepaalde manier het gevoel dat door mn actie van vannacht, dit het gewoon echt was. Geen geklooi en geknuffel meer, ik heb de foto's van de muur gehaald, nog eens keihard gejankt, even geen behoefte om hem te zien; heel stom maar ik heb voor het eerst sinds afgelopen maand het gevoel dat dit het echt was...
|
Verwijderd
|
aaaargh..
Normaal is hij rond 18:00 thuis.. en nu is het 18:30.. en zijn telefoon staat uit, en dat staat ie NOOIT. Waarschijnlijk was er gewoon file en waarschijnlijk is zn batterij gewoon op, maar verdomde liefde.. toch ga ik me ongerust zitten maken en weet ik dat ik nu zal ijsberen en 100x uit het raam kijken tot hij er is.. Dat had mn vader vroeger nou ook altijd bij mn moeder, grrr.. zou het erfelijk zijn? Laatst gewijzigd op 11-10-2007 om 17:33. Reden: typefout |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Blackbird klinkt gelukkig wel minder Creed-achtig dan ODR. Ze hebben met dit album meer hun eigen sound ontwikkeld. Ik ben op zoek naar muziek wat meer de blues kant opgegaan; daar krijg je tenminste lekker ouderwetse solo's te horen (Joe Bonamassa, Gov't Mule, Walter Trout en nu zelfs Kid Rock). PS: http://www.themayfieldfour.net/ staan wat liedjes op van Myles voordat hij bij AB kwam.. Laatst gewijzigd op 11-10-2007 om 18:12. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Been there, done that ![]() Dan maar naar The Bourne Ultimatum ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Ot: Het gaat wel. De afstand is minder maar het kan altijd erger. Ten slotte kan ik hem ieder weekend zien. ![]() Verder baal ik enorm dat ik het zo druk heb. Ik wil heel graag een goede vriendin weer eens zien want die heb ik al heeel lang niet meer gezien. Maar het zou echt niet weten wanneer/ hoe ik tijd voor haar vrij kan maken... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat ik ook nog wilde vertellen is dat ik een brommer heb waar ik verliefd op ben. Maar dat mail ik de volgende keer wel ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() waar was jij? bij ons (pathé de kuip) waren er wel meer zielige onder-de-plak-zittende jongens mee.. heel sneu ot: gister ruzie gehad die helemaal nergens over ging en dan is het best vervelend dat je zo ver uit mekaar woont en elkaar niet even kunt zien ofzo, al was het maar 5 minuutjes. plus dat het vervelend is om weer eens een ruzie om niks te hebben gehad.. dat was echt al lang geleden eigenlijk. en dat wou ik eigenlijk zo houden, maar goed, het kan niet altijd perfect gaan. nu ga ik hem maar eens terugmailen want er staat nog maar iets van 25 euro op mn rekening en mn beltegoed bedraagt nog maar een paar euro (of misschien zelfs dat nog niet eens meer). pff ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Stiekem doe ik heel hard mijn best hem uit z'n down-mood te wippen en lief voor hem te zijn, maar ik heb zo sterk 't gevoel dat ik "niet lief genoeg" ben. Hij blijft maar dingen denken die zwaar onzin zijn, maar dat wil hij niet van me aannemen. Volgende week gelukkig vakantie, een mooie periode om m'n slaap tekort in te halen. En het liefst dan wel samen met hem..
|
![]() |
|
Goed goed, ga vanavond naar één van mijn beste vriendinnetjes in Rotterdam toe, heb er zin in want ik mis haar. En daarna lekker een weekendje chillen bij mijn ouders, fijn. Ik denk en hoop dat de komende weken heel snel zullen gaan
![]()
||
Citaat:
![]() En ot gaat alles z'n gangetje. ![]() ![]() Alleen jammer van die ene vriendin die nogal moeilijk doet.... ![]()
|
Beter beter best, al mijn berichtten zijn positief, maar het groeit en het groeit,
dit gevoel mag nooit meer weggaan. Het is zo gek, doe nu zelfs dr paard, sta vroeg op om naar school te gaan en tal van dingen meer. Dat gebeurd niet zo vaak. Met anderre woorden kelz. bedankt dat je in mn leven bent gekomen ![]() een kuz voor mn liefe meissie ![]()
|
hehe, ik heb eindelijk 'the monkey puzzle' kunnen spelen. tja, wat kan ik zeggen. beetje saai, nu schenker echt niet meer meespeelt, maar tja, leuke riffs enzo. Maar tis allemaal te vrolijk. Mijn mood wil dit niet. Ik heb 'n mood om te schieten. Nog steeds. Wellicht is werk dit weekend een goede uitlaatklep. Ik erger me aan ongelooflijk veel dingen (maar niets van haar ofzo), en mijn eigen onzekerheid maakt 't er niet beter op....
||
Citaat:
haha, tja, ook als je t er niet mee vergelijkt. ach, ik luister wellicht anders naar platen dan vele anderen! ![]() hun eigen geluid is zeker goed gelukt. Vergeet niet dat op One day remains Myles nauwelijks meeschreef. Het waren nummers geschreven in het creedtijdperk. Goeie solo's... Pak eens UFO. Luister eens naar de plaat phenomenon, of Strangers in the Night (waanzinnig goeie liveplaat) of gewoon Thin lizzy, led zeppelin, the darkness, en natuurlijk mijn favo-band; the scorpions.
|
![]() |
owh owh owh... Het is nu twee weken uit, intussen heb ik al met twee gasten gezoend en ben op een andere nu stapelverliefd.. Hoop dat het een fase is, zo ken ik mezelf niet en het voelt ook helemaal niet goed.
Toen ik gisteren uit ging met die jongen die ik zo leuk vind en nog wat anderen was mn ex er ook, hij heeft me de hele tijd in de gaten gehouden.. Ergens snap ik het wel maar het was wel erg irritant. Heb afgesproken dat we zometeen gaan lunchen en hoop hem duidelijk te maken dat het echt uit is en dat het geen zin heeft om nog slijmende smsjes, liedjes en andere dingen te sturen.
||
Citaat:
![]() En zij probeert me dwars te zitten, maar dat ziet meneer niet en ik stel me aan. Och, misschien is het wel beter zo. Ik weet nu in ieder geval dat het dus echt nooit gaat werken tussen ons en dat het tijd is voor wat nieuws! |
Advertentie |
|
![]() |
|
|