Advertentie | |
|
![]() |
|
zo erg is de spoiler niet hoor..
t meisje waarnaast ze zat, daarvan DACHT ze dat zij er al uit was (door de manier waarop ze over het programma praatte). dus er staat in wie er waarschijnlijk niet in de finale zit. (om jullie beetje te helpen.. hier heb ik namelijk soms zelf ook last van ![]() ![]()
|
dat was dan weer mijn goede daad van uh.. gisteren dus... jeej!
![]() en t maakt me trouwens ook niet uit wat in de spoiler staat, de inhoud, zeg maar want als ZIJ had gewonnen dan had ik t echt stom gevonden! ![]() dus is prima als zij niet in de finale zit...
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Volgens mij kwam ik Carmen laatst tegen in de trein, zat ze te bellen en te vertellen dat ze vergeten was een kaartje te kopen.
![]() Anna eruit, dat had ik niet verwacht. Verder erger me ik aan Kassandra, de manier waarop ze doet. Bah. Maar dat komt waarschijnlijk omdat ze me doet denken aan een oud klasgenootje die ik ook niet aardig vond. ![]() |
![]() |
|
![]() |
je hebt weinig gemist, vond er niet zoveel aan.
Moniek was ook echt slecht, ze werd naarmate je langer keek steeds lelijker... beetje sneu! En Anna, tja, die werd er ook niet mooier op. Ben fan van Celine (die rooie) ohja... zag net in Shownieuws dat Daphne een Storyfotograaf heeft aangevallen op de releaseparty van Heleen van Royen´s tijdschrift ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Kassandra en Sophie vanwege hun looks. Ze lijken me ook wel aardig maar worden wel echt verkeerd neergezet. Kassandra had haar mond minder open moeten doen over anderen als ze het zelf geen haar beter doet, Sophie mag wel wat zelfbewuster zijn. Denk ook dat Kassandra en Sophie beiden spijt hebben van dingen, nu ze HNTM op tv terug zien. Edit: Zoals ik het nou overlees, is Sophie mijn favoriet ![]()
Laatst gewijzigd op 13-11-2007 om 09:46. Reden: Aanvulling |
![]() |
|
Kassandra en Carmen vind ik heel irritant. Ze hebben echt over iedereen hun (negatieve) oordeel klaar, maar ze kijken amper naar zichzelf. Erg jammer.
Sophie vind ik lief. Hoop dat ze wat meer zelfvertrouwen gaat krijgen. Cecile is leuk en spontaan. En Anne is lekker normaal. Zij horen in mijn top 3.
|
ze gaan wel hard door de modellen zo he?
want bij de make-overs gingen er toch ook twee uit.. omdat die ene dr haar niet wou knippen? of.. hoefde er toen verder niemand uit? nahja.. uhm ik ben voor cecile en sophie.
|
Verwijderd
|
Ja, verwachtte wel dat Anne eruit zou gaan. Ik dacht zij, Sophie of Kassandra... Ik vond haar gewoon geen model.
Ben benieuwd naar Brazilie volgende week! Ik ben trouwens wel aan het wachten op het "wow"-moment bij iemand of een foto, dat heb ik eigenlijk nog niet -echt- gehad. |
![]() |
|
Bij het voorstukje zag je Carmen half in huilen uitbarsten (de ruzie met Kassandra) en toen dacht ik: 'jezus, wat slecht geacteerd' en toen bleek het dus een echte situatie te zijn
![]() ![]() De eliminatie ging wel heel erg snel. Van Kassandra zag je niet eens de commercial en ook het juryoverleg was er uit ![]()
|
Jammer zeg, ik vond Anne zo leuk! Echt een mooi koppie en volgens mij nog pienter ook.
Ik kan me best voorstellen dat ze zichzelf een stuk hoger inschatte. Ik snap ook niet waarom types als Carmen er in zitten. Ik vind haar mond heel lelijk, dat smakje was erg vervelend en ze presteert steeds slecht.
|
anne mocht er van mij best uit, maar het was wel een heeeele rare timing.
over kassandra en carmen en sophie geen goed woord over hebben (terecht) en van anne alleen gewoon matig commentaar, en dan wordt zij naar huis gestuurd en die drie troela's mogen gewoon naar brazilie, vond ik ook raar. hoewel ik dus wel voor sophie ook ben. ze moet ff gewoon niet zo slomig en dommig doen en gewoon ff wat meer durven enzo ik hoop dat ze volgende week met de go-sees ineens helemaal er voor gaat!
|
Verwijderd
|
Het is te merken dat ze deze editie hun best doen om het programma wat meer cachet te geven door de modellen heftige opdrachten te geven, maar uiteindelijk is voorspelbaarheid het ergerlijke resultaat. Telkens is binnen 15 minuten al te voorspellen wie nu weer het programma zal verlaten, en geen enkel model presteert bovengemiddeld. Tot nu toe het saaiste seizoen, als je het mij vraagt.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Welke series volg jij op dit moment? [fall season 2010] x-spekkie-x | 115 | 25-06-2011 19:33 | |
De Kantine |
Top-drie-topic Verwijderd | 103 | 08-08-2010 13:46 | |
ARTistiek |
Amsterdam conceptart workshop Captain N | 8 | 06-04-2004 19:46 | |
Muziek |
Gagelijst artiesten benelux Carn | 17 | 25-09-2003 23:05 |