Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
aan tekken 4 mis je niks, 3 en 5 zijn leuker |
![]() |
|
Gebrand CD-rommetje en 'n kaartje met daarop "lang leve internet, nog nooooit geld uitgegeven voor spelletjes, altijd gedownload binnen 1 dag! Veel liefs, je zus." dan maar?
![]() Thnx Bossen, ik ga maar voor de platinumversie (wegens m'n budgetrestrictie) ![]()
||
Citaat:
en @ bossen.. als je 80 euro niet absurd vind voor tekken 5.. tsja dan moeten we het laten bij een meningsgeschil.. maar doe niet tof met je zogenaamde conclusie dat ik bullshit zou praten. besides games worden niet platinum na 2 maanden (ook al zijn er 100 miljoen kopieen verkocht), dat komt vaak pas na een jaar
||
Citaat:
whaha haaj zusje nee ik heb gewoon een pc hoor, geen ps2. en zeg maar welke game je hebben wil ![]() groetjesssssss hitman
||
Citaat:
en true, mensen moeten niet gaan linken naar gepirate apps en games. maar wat is in godsnaam het probleem met vertellen dat je aan inet 'piracy' doet'? de enige persoon die het niet doet is de uitzonderlijke moraalridder die stiekem een chaggo figuur is en alle anderen veroordeelt.
||
Citaat:
kerel je hebt voor mn deur gescheten ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Met een beetje nadenken kom je er zo op waarom dat is:
1 persoon zegt "Ik heb wares" Een 2e/3e/4e/5e denkt "Die wil ik ook!" En als je niet via het forum aan links komt gaat het via pm's en zo kan op den duur het forum veranderen in een vergaarplaats voor links naar illegale zooi en dan wordt de site afgesloten door de apen van Brein/BUMA/hoe het ook heet. Nee, ik ben geen mierenneuker die denkt dat het echt zal gebeuren, noch zullen de forumbazen dat denken, maar je hebt genoeg zeikerds bij dergerlijke bedrijven als de aforementioned die elk kutexcuus nemen om een site-beheerder effe goed het leven zuur maken. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het downloaden van games en software is in Nederland ook illegaal, vermits het niet op open source gaat, of onzin waarvoor je hebt betaald. Je mag alleen films en muziek downloaden, maar die mag je inderdaad niet uploaden. |
![]() |
||
Citaat:
bij stelen neem je iets bij een ander weg.. downloaden is slechts het maken van een kopie van materiaal dat een ander op zijn beurt gekopieerd heeft. k bedoel.. tis niet illegaal om een boombox na te bouwen, zolang je het maar niet verkoopt. dus waarom zou t een eigen kopie maken van een computer app of game illegaal zijn? wat je doet is namelijk eigenlijk het proggie of de game in kwestie nabouwen op je pc middels een downloadprogramma.
||
Citaat:
damn als je er bij na gaat denken, hoeveel criminelen bevinden zich wel niet onder onze buren, en hun buren (en de buren daarvan etc)
|
Verwijderd
|
Het stikt er van, maar omdat het op zo'n kleine schaal is (lees, geen massa-piraterij) is het niet echt opportuun er tegen te handelen. Anyhoe, als je er echt een discussie over wilt voeren kun je beter een ander topic openen, dit is voor gekochte meuk
![]() Vandaag eindelijk eens binnengehaald; God of War 2. Het werd eens tijd, het duurde zo lang voor dat kreng in prijs daalde ![]() Heerschend spul though. |
![]() |
|
ik zeg alleen dat je spellen die je helemaal geweldig vind best kan kopen. als ze nergens te koop zijn, dan is dat de schuld van de distributeur en zou ik ook op downloaden over gaan. verder is het downloaden van games gewoon fout. een beetje als sex en verkrachting.
|
Verwijderd
|
Het gaat er niet om waarom het verboden is, het gaat erom dát het verboden is. Zo staat het in de wet, en die is op vlakken niet vatbaar voor de wetten van jouw persoonlijke logica.
![]() Ik vind het trouwens overdreven om downloaden te vergelijken met verkrachting. Lullig ook voor verkrachtingslachtoffers, gok ik. Zelf doe ik het zo: toffe spellen koop ik, twijfelgevallen download ik eerst en speel ik even om te testen en koop ik daarna, als ik ze leuk vindt. Zo heb ik The Witcher alleen gedownload en raakte ik na een paar speluren de interesse erin compleet kwijt, dus heb ik hem niet gekocht. Portal heb ik gedownload en vond ik zo tof, dat ik de Orange Box direct kocht. Dit omdat ik mensen die spellen maken waar ik veel plezier aan beleef graag geld geeft. Ik werk zelf ook niet voor Jan Lul, rite? Het is misschien wat hypocriet, maar na een paar enthousiaste miskopen zoals Neverwinter Nights 2. Als ik die eerst had gedownload, had ik ontdekt dat het niet mijn spel was en had ik het nooit gekocht. Los daarvan: mijn laatste aankoop is een Wiimet Wii Sports en Wii Play, maar ondanks een melding op de website dathij voorradig was en een e-mail dat de bestelling voorradig was en klaar voor verzending stond, is nu opeens niet meer voorradig. Ben benieuwd hoe lang het gaat duren. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
doelde ze er dan op dat ze bij de freerecordshop twee edities hebben, platinum en normale, respectievelijk 20 & 80 euro.. dat gaat er namelijk niet echt bij me in, dan zijn ze wel erg lomp daar. dezelfde game met zo'n prijsverschil aanbieden.. enkel in een ander hoesje..
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik dacht ook dat 't 'n fout was, maar dat is dus niet zo. Bij Wehkamp is er namelijk ook zo'n gigantisch prijsverschil:
http://www.wehkamp.nl/w2/Zoeken/Over...Ntt=tekken%205
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Zelfmoord en pijn... Jaymes | 12 | 20-08-2013 00:28 | |
Games |
Welk spel heb jij als laatst gekocht? [2] Menahem | 500 | 19-10-2007 10:22 | |