Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-12-2007, 14:54
Balance
Balance is offline
Je mag het hier ook best over vorige seizoenen hebben hoor. Maakt niks uit.
Oud 16-12-2007, 16:09
Verwijderd
Nou ben ik niet geheel onbevooroordeeld, omdat ik 'r ken, maar Nikki is hét wat mij betreft.

Gróte klasse
Met citaat reageren
Oud 16-12-2007, 16:21
Verwijderd
Citaat:
Wie was ook alweer die knul die zich vorig jaar zo onsterfelijk belachelijk maakte doordat hij dacht 'New York, New York' wel even te kunnen doen?
Richie Jezus, wat een nerd was dat. Met zijn lompe musical-performance. "Zelfs de hoed had je verkeerd op".

Maar om nou te zeggen dat dit tenenkrommend is? De zang op zich is wel oke, alleen het nummer past totaaaaaaaaaaal niet bij haar. Maar dat geldt voor de meeste kandidaten wel, dat ze nummers zingen die gewoon compleet te hooggegrepen zijn.
Trouwens, dat stukje vooraf: "Ja, als ik dan naar die clip kijk, naar die mannen van ZZTop, die zien er soms gewoon echt niet uit, en dan zie je zo van die mooie vrouwen op de achtergrond, en dan denk ik, die worden vast dik betaald om daar te staan en mooi te wezen." AAARGH. Trut.

Laatst gewijzigd op 16-12-2007 om 16:42.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2007, 19:13
Verwijderd
ik ben nog steeds voor diegene met die dikke prammen.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2007, 19:33
Uice
Uice is offline
Citaat:
Richie Jezus, wat een nerd was dat. Met zijn lompe musical-performance. "Zelfs de hoed had je verkeerd op".

Maar om nou te zeggen dat dit tenenkrommend is? De zang op zich is wel oke, alleen het nummer past totaaaaaaaaaaal niet bij haar. Maar dat geldt voor de meeste kandidaten wel, dat ze nummers zingen die gewoon compleet te hooggegrepen zijn.
Trouwens, dat stukje vooraf: "Ja, als ik dan naar die clip kijk, naar die mannen van ZZTop, die zien er soms gewoon echt niet uit, en dan zie je zo van die mooie vrouwen op de achtergrond, en dan denk ik, die worden vast dik betaald om daar te staan en mooi te wezen." AAARGH. Trut.
Ze overzingt het enorm en het heeft niets met het thema (rock) te maken. Ze doet er gewoon een moderne R&B-versie van.

In dat stukje vooraf vond ik het vooral erg dat ze 'party-harty' ofzo zei.

En sowieso, dat ze rock 'n' roll kiest als ze moet kiezen tussen sex, drugs & rock 'n' roll is wel bizar.
Oud 17-12-2007, 11:55
Verwijderd
De muziek was ook niet echt wat je noemt Rock... En die lelijke filmpjes moeten ze écht niet meer doen. Wat ze wél moeten doen is het screenen van die ongelooflijk verwijfde mannen die na elk akkefietje bij papa en mama uit moeten huilen. Kom op zeg!

Party Harty!
Met citaat reageren
Oud 17-12-2007, 12:44
Balance
Balance is offline
Ik was verrast met de keuze van de jury. Precies de twee personen op wie ik hoopte, maar doorgaans gaat een jury dan voor de vervelendste kandidaten. Dit keer zijn ze het met me eens
Oud 17-12-2007, 13:13
Verwijderd
Jammer dat Ferry eruit is, ik vond hem wel een leuke aantrekkelijke jongen. En hij kon ook zingen.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2007, 18:07
geen punt :|
geen punt :| is offline
Hij was lekker zonnebankbruin ja Qua stem vond ik 'm een beetje te veel Jim. Voor theater/musical kan het wel een goeie worden overigens.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2007, 19:33
Verwijderd
jammer van naomi
Met citaat reageren
Oud 17-12-2007, 21:04
Aurora
Aurora is offline
Nikki
Oud 17-12-2007, 21:15
Verwijderd
Ja, Nikki!

Oh, en vraagje, de uitslag had ik gemist.. welke twee waren er door de jury nog bij gekozen?
Met citaat reageren
Oud 17-12-2007, 21:23
Aurora
Aurora is offline
Mirjam en Asnat.
Oud 17-12-2007, 21:28
Verwijderd
Ah ja, dat vind ik wel goede keuzes.. Ik had Tiffany nog wel vervangen willen zien door Naomi, dan had ik de besten er echt bij vinden zitten.. maar Mirjam en Asnat vond ik het ook beter doen dan Naomi, dus wel terecht gekeuzen door de jury dan.

Thanks!
Met citaat reageren
Oud 18-12-2007, 16:10
Nebula
Nebula is offline
Citaat:
Hij was lekker zonnebankbruin ja Qua stem vond ik 'm een beetje te veel Jim. Voor theater/musical kan het wel een goeie worden overigens.
Dat geloof ik ook wel ja. Ik ken hem nog van de toneelschool in Drachten. Jammer dat hij eruit is.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2007, 16:32
Boebsie
Boebsie is offline
Echt fucking veel goeie kandidaten dit jaar!

Het gaat tussen Sandy, Nikki, Charlene en Nathalie en Pauline kan de Dark Horse zijn, maar gaat het moet afleggen tegen grootheden als Nathalie en Charlene

Ik heb alleen de live optredens gezien en wie mij het meest heeft verbaasd is absoluut Nathalie, wat zij liet zien mensen ---> is puur masterclass!!!! Luister voor de grap Jennifer Holiday en dan Nathalie en ze doet niet onder en Jennifer is groots heel groots!! Oke niet zo groots als Nathalie's zuignappen, maar goed....

Charlene was ook abnormaal goed, zij is waarschijnlijk technisch de beste zangeres, zingt met zoveel gemak en volume en heeft bovendien een eigen sound. Qua stijl maakt zij het meeste kans om te winnen, Nathalie is misschien iets te oudbollig voor het jongere schorie morie.

Nikki is ook erg sterk, maar vind ik niet het beste zoals anderen hier? Ze mist overduidelijk volume om een liedje echt naar een climax te brengen. Misschien dat ik ongelijk heb want oordeel op basis van 1 optreden, maar ik heb altijd gelijk dus het zal me verbazen, we shall see.

Sandy heb ik me twijfels bij, ze zingt met veel soul en is ook verschrikkelijk goed. Maar ik vraag me af of ze met haar foktop heze stem ook gedoseerd kan zingen.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2007, 18:25
Verwijderd
Ik snap wel wat je bedoelt over Nikki, ik moet wel zeggen dat ze mij in de auditierondes hiervoor echt iedere keer kippenvel heeft bezorgd maar dit keer niet. Zij heeft mij in de auditierondes echt WEGgeblazen!

Nathalie vond ik echt supergoed zaterdag en die vond ik de rondes hiervoor ook goed, maar niet zo overtuigend als afgelopen zaterdag..

Ik hoop ook wel dat Nikkie nog een aantal keer mijn haartjes weer overeind kan doen staan, anders ga ik wel switchen van favoriet

Charlene zal technisch heel goed zijn en kan absoluut goed zingen en ziet er leuk uit etc.. maar sorry, zij "doet" het niet bij me.. Ze raakt me niet, ik onthoud haar optredens niet en mja.. ze is het gewoon niet voor mij. Maar wat niet is kan nog komen!
Met citaat reageren
Oud 18-12-2007, 23:00
Dat lied wat Charlene zaterdag deed vond ik eigenlijk nog wel de beste om heel eerlijk te zijn. Ik had echt het idee dat het een studio-opname was, zo loepzuiver en heerlijk qua timing klonk het. Ik viel echt bijna van m'n stoel zo gebiologeerd was ik op de TV op dat moment. Haar muziek doet me alleen niet zo veel.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2007, 15:26
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
Nikki is ook erg sterk, maar vind ik niet het beste zoals anderen hier? Ze mist overduidelijk volume om een liedje echt naar een climax te brengen. Misschien dat ik ongelijk heb want oordeel op basis van 1 optreden, maar ik heb altijd gelijk dus het zal me verbazen, we shall see.
.
nee je hebt gelijk, heb d'r wat liedjes horen zingen op school maar dat miste echt wat. ze heeft een leuke stem met mogelijkheden maar die benut ze totaal niet. blijft heel erg op de oppervlakte bij haar.
Oud 22-12-2007, 22:30
Vrij sneu dat er de hele aflevering gestemd kan worden (dat begreep ik tenminste). Logisch dat Sandy en Bas dan minder stemmen krijgen.

Veel kandidaten zongen zwaar onder de maat vond ik. Vooral Ollie was vervelend (qua stem dan) en Tiffany en Asnat waren ook niet zo wat.

Mirjam was echt briljant overigens, wat een sound heeft zij.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2007, 22:31
Verwijderd
bas is echt niks
Met citaat reageren
Oud 23-12-2007, 15:53
Verwijderd
Stom dat Sandy weg was, zij is zo ongeveer de enige die echt foutloos gezongen heeft Alle knulletjes vind ik eigenlijk maar loos, beh. Alleen het Mandy-liedje was verrassend goed gezongen. Zonder Sandy ben ik voor die met de bos haar en tieten en Nikki -> die laatste zingt ook heel goed en ziet er erg leuk uit
Met citaat reageren
Oud 23-12-2007, 17:02
Verwijderd
*kijkt rtlgemist*

Tiffany deed het wel leuk. Ze keek naderhand wel een beetje als een boerin met kiespijn in de camera ;P

Nikki deed idd wat overdreven stoer, wat Eric van Tijn zei. Het klonk wel heel goed. Nikki had niet moeten zeggen dat ze dat vantevoren had bedacht, zonde!

Mirjam had een geweldig geluid, maar qua performance was het matig. Ook vind ik haar niet de uitstraling hebben, ze keek een beetje ongemakkelijk, tot die laatste uithaal, toen zag je wel dat ze er zin in had. Maar die stem, behoorlijk goed.

Nigel vind ik niet echt bijzonder, maar Gordon was denk ik wel iets te fel in zijn kritiek. Dat jurycommentaar trouwens, 'net King Cole' Hij deed me trouwens denken aan die verlegen Richie van X-Factor.

Natalie was idd een podiumbeest. Grappig hoe Martijn haar zachte, veel te bescheiden 'dank je wel' belachelijk maakt

Ollie was bagger. Saaie performance, saaie stem, stom hoofd met dito grijns. Gordon overdreef denk ik wel met zijn 'Michael Bublé één van de beste zangers van dit moment'.

Asnat (wat een naam) vond ik een slechte performance geven. Als je dan zingt 'You've lost that lovin' feeling', moet je niet gelukzalig lachend de camera in kijken, snol!

Charlene met In The Ghetto. Hoezo te hoog gegrepen? Die walgelijke, ja, wat zijn het, R&B-achtige stemdingetjes(?), verkrachten het nummer enorm. En ze doet van dat "I-ah thake ah loohk ahhat hayyou anhhha meehha", "understhhaaand" en "mahmah crahiees"... van dat ademgehap, bleh. En dat 'wooooo-oorld tu-u-u--u-uu-rns", jezus christus.

Neil was wel aardig. Goed gezongen. Verder weinig over te melden. Viel me mee dat ie niet begon te janken, haha.

Pauline deed het wel aardig maar ik vond haar wel wat moeilijk kijken. Ze kan logischerwijs niet op tegen Shirley Bassey's stem, maar het klonk zeker niet slecht. Het paste echter idd niet bij haar, dat nummer, en dat foeilelijke pakje wat ze aanheeft spoorde ook voor geen meter.

Sandy was wel goed. Lekker jazzy, zang was prima, performance wat saaitjes, though. Maareh, die roze jurk ziet er niet uit.

Bas (zei hij nou 'the glitterY and the glamour'?) was echt lachwekkend. Dat nummer ga je toch niet ZINGEN, man! Precies wat Gordon zei.

Oja, ik vond Martijn Krabbé altijd zo'n sukkel, maar nu eigenlijk steeds grappiger. Droge humor ftw. "Wij gaan even naar de reclame, ik ga naar de kleedkamer. Wendy?"

Laatst gewijzigd op 23-12-2007 om 18:50.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2007, 19:13
Verwijderd
Hm, het geluid was heel slecht.. als in de stemmen slecht te horen en de muziek te hard.. Lag dat nu aan ons/onze tv of hadden meer mensen hier last van?

Ik switch qua favoriet van Nikki naar Nathalie denk ik. En Pauline zag eruit alsof ze ging paardrijden.

Uitslag heb ik niet gezien, begrijp ik dat Sandy eruit is? Hm, dat verbaast me wel.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2007, 12:00
Boebsie
Boebsie is offline
Jep ik ben het voor een groot deel met Noodles eens, op een paar punten na tho.

Mirjam heb ik niet eens opgenoemd de laatste keer, maar viel deze keer echt op qua stemgeluid. Ze is inderdaad nog geen performer, maar vergis je niet die chick is jong en vruchtbaar dus daar kan nog van alles uitkomen...... Ze moet gewoon een scheutje wodka drinken en dan komt het beest misschien los, we shall see!

Nikki was weer sterk! Ze is absoluut een ongelofelijke technische zangeres en ik vond dat ze deze keer toch echt wel volume liet horen. En toch heeft ze het niet helemaal. Je hoort wel veel gevoel in haar stem, maar ik geloof het nog niet helemaal.

Charlene viel idd tegen. Ze hoort nog steeds absoluut bij de top en je hoort dat ze heel veel kan met haar stem, maar dan ook echt heel veel! Maar het was idd een beetje irritant om naar te luisteren, te veel bochten en draaien. Ze moet leren doseren enmeer soul erin gooien maar dan niet met addlips of hoe je die shit noemt... Ik denk dat zij prima als Marvin Gaye zonder addlips soul kan zingen, zij heeft daar echt de sound voor, want ze kan heel hard en duidelijk een toon vast houden zonder te verliezen aan karakter en eigen sound.

Nathalie, tja.....is het meest compleet. Performance, zang alles is masterclass maar er is een hele grote MAAR, zoals ik al eerder zei neigt haar stijl heel erg naar motown, soul etc etc.... Als je haar stem hoort leg je al gauw de associatie met een dikkere oudere zwarte vrouw die flink wat heeft afgezopen in haar leven. Persoonlijk hou ik daar van --> qua stem he bitches! De vraag is kan het jonge publiek die stijl waarderen?
Zodra je Nathalie "bubble-gum" pop zou laten zingen gaat het denk ik helemaal fout. Maar goed dat is dan ook schijtmuziek, wanneer je een ferrari zou tanken met de urine van een neilpaard werkt dat natuurlijk ook niet.
Ik maak mij dus een beetje zorgen. Als zij het wint welke richting gaat ze dan op....
Met citaat reageren
Oud 24-12-2007, 17:29
Verwijderd
Citaat:
Jep ik ben het voor een groot deel met Noodles eens, op een paar punten na tho.

Mirjam heb ik niet eens opgenoemd de laatste keer, maar viel deze keer echt op qua stemgeluid. Ze is inderdaad nog geen performer, maar vergis je niet die chick is jong en vruchtbaar dus daar kan nog van alles uitkomen...... Ze moet gewoon een scheutje wodka drinken en dan komt het beest misschien los, we shall see!

Nikki was weer sterk! Ze is absoluut een ongelofelijke technische zangeres en ik vond dat ze deze keer toch echt wel volume liet horen. En toch heeft ze het niet helemaal. Je hoort wel veel gevoel in haar stem, maar ik geloof het nog niet helemaal.

Charlene viel idd tegen. Ze hoort nog steeds absoluut bij de top en je hoort dat ze heel veel kan met haar stem, maar dan ook echt heel veel! Maar het was idd een beetje irritant om naar te luisteren, te veel bochten en draaien. Ze moet leren doseren enmeer soul erin gooien maar dan niet met addlips of hoe je die shit noemt... Ik denk dat zij prima als Marvin Gaye zonder addlips soul kan zingen, zij heeft daar echt de sound voor, want ze kan heel hard en duidelijk een toon vast houden zonder te verliezen aan karakter en eigen sound.

Nathalie, tja.....is het meest compleet. Performance, zang alles is masterclass maar er is een hele grote MAAR, zoals ik al eerder zei neigt haar stijl heel erg naar motown, soul etc etc.... Als je haar stem hoort leg je al gauw de associatie met een dikkere oudere zwarte vrouw die flink wat heeft afgezopen in haar leven. Persoonlijk hou ik daar van --> qua stem he bitches! De vraag is kan het jonge publiek die stijl waarderen?
Zodra je Nathalie "bubble-gum" pop zou laten zingen gaat het denk ik helemaal fout. Maar goed dat is dan ook schijtmuziek, wanneer je een ferrari zou tanken met de urine van een neilpaard werkt dat natuurlijk ook niet.
Ik maak mij dus een beetje zorgen. Als zij het wint welke richting gaat ze dan op....
Ad lib (van het Latijnse Ad Libitum).

Dat van Natalie ben ik met je eens ja. Volgens mij moet ze alleen maar muziek zingen dat -idolsuitspraak- "in haar straatje ligt".
Met citaat reageren
Oud 25-12-2007, 23:37
Verwijderd
Ja, ik denk ook dat bijv. Nikki het stemmend publiek een stuk meer aanspreekt dan Nathalie dat doet.. Kijk, ik zou dan voor Nathalie gaan maar ik ga dus mijn geld daar dan weer niet aan verspillen en dat zal meer zijn bij haar gok ik

(Denk ook dat dat de enige oorzaak is geweest voor het boven Hind eindigen van Jamai en Jim )
Met citaat reageren
Oud 28-12-2007, 12:02
Balance
Balance is offline
Ik vond Charlene echt geweldig. Mirjam vond ik vorige week al één van de besten.
En Nathalie vind ik vervelend in haar doen en laten.

Volgens mij gaan Charlene, Mirjam en Nikki ver komen en misschien toch ook Nathalie, omdat ze goed kan zingen en veel anderen haar wél leuk vinden.
Oud 29-12-2007, 22:35
Liveshow 2; Idols back to the 80's.

Hoogtepunt: Charlene. Meid, wat ben je geweldig. Knip dat haar af en je bent een ster.

Dieptepunt: Ollie. Maak dan ook niet bekend dat je een vriendin hebt. Gelijk alle sms-tutjes en homo's een illusie armer. Zonde .

Die Asnat is een leuke meid trouwens. Vond haar ook opvallend goed en vooral erg leuk.

Bas mogen ze echt afvoeren. Ik vond 'm nog best leuk, maar hij is zó met zichzelf bezig op dat podium. Die andere kandidaten en het publiek interesseren hem voor geen meter en hij zong gigantisch vals vanavond
Met citaat reageren
Oud 29-12-2007, 22:50
foefighter
foefighter is offline
charlene vond ik heel leuk dat gilletje vond ik een beetje over de top maar helaas de rest vond ik een beetje matig maar nikki vond ik ook erg fijn ja en dat bejaarde wijf.
ik hoop dat nathalie er snel uit gaat maar dat is misschien ook wel omdat ik niet zo houd van te overdreven mensen en ze geen normaal woord Nederlands kan.
Asnat vind ik een irritant hoog stemmetje hebben waar ik niet goed van word
en over de jongens ga ik niet eens beginnen want die zijn altijd slecht
jammer dat ollie eruit is hij ziet er wel leuk uit maar daar houdt het dan ook wel mee op
Oud 30-12-2007, 09:25
Verwijderd
Matig, matig, matig. Ik ben wel blij dat Mirjam er nog in zit, nou hopen dat ze zich herstelt en volgende week weer iets supergoeds neerzet. Echt jammer van haar!

Nathalie ga ik steeds leuker vinden, ook qua persoonlijkheid. Ik vind haar helemaal niet zo overdreven, volgens mij komt ze heel snel overdreven over door haar uiterlijk, maar qua persoonlijkheid valt het volgens mij echt best mee? Ik denk niet dat ze gaat winnen omdat ze het stemmende publiek denk ik niet zo aanspreekt, maar wel dat ze ook zonder Idols er wel komt.

Charlene vond ik erg goed. Nikki ook. En de rest.. mja.. eigenlijk was ik het dit keer in alles wel eens met de jury!
Met citaat reageren
Oud 30-12-2007, 11:10
flyaway
flyaway is offline
Haha nathalie mag winnen van mij, kan ik eindelijk mijn haar los dragen
Met citaat reageren
Oud 30-12-2007, 16:34
Verwijderd
Wat een dozen, die Ollie en Tiffany
Met citaat reageren
Oud 31-12-2007, 06:11
Verwijderd
Ik ben trouwens echt compleet a-muzikaal, dus daar zal het wel door komen, maar hoe kan je nou precies horen of iemand vals zingt of zuiver (zoals bij Mirjam werd geconstateerd)? Ik weet echt totaal niet waar ik op moet letten en heb ook geen referentiekader, dus ik weet dat nooit. Helder eens op voor mij, aub
Met citaat reageren
Oud 31-12-2007, 15:26
Me-ke
Me-ke is offline
als t zo "net niet lekker" klinkt, DAN zingen ze vals
maarja, wij hebben er ook nog muziek bij he. de jury kan zo met koptelefoon alleen de stem horen, dus dan hoor je het al veel sneller///
en daarbij zijn t (de jury) soms ook gewoon n beetje zeikerds

en ollie, was saai, dus das niet zo erg dat ie eruit was..
asnat vond ik leuk deze keer, en nikki ook gewoon goed
en als je niet naar pauline keek, dan was dat ook leuk
nathalie is too much (al zingt ze als t zo wat rustiger is wel mooi..)
en charlene vind ik dan weer n beetje saai, dus die mag wel wat vrolijker worden..

zoooo....mieke heeft ook weer dr zegje gedaan
Oud 31-12-2007, 16:40
Balance
Balance is offline
Citaat:
Ik ben trouwens echt compleet a-muzikaal, dus daar zal het wel door komen, maar hoe kan je nou precies horen of iemand vals zingt of zuiver (zoals bij Mirjam werd geconstateerd)? Ik weet echt totaal niet waar ik op moet letten en heb ook geen referentiekader, dus ik weet dat nooit. Helder eens op voor mij, aub
Nou ja, bij Mirjam hoorde ik het ook duidelijk, maar dat is vooral doordat ik het nummer ken en weet op welke toonhoogte die hoort. Ze zat er gewoon naast. Ze zong hem net een stukje hoger, op de verkeerde toon. Daarnaast hoorde je haar ook af en toe zwabberen. Dan was de toon die ze zong niet zo vast maar wat onstabiel. Ik vond het ook heel slecht.
Maar ik vind haar van het begin af aan juist super goed, dus ik heb veel vertrouwen in dat ze zich herpakt komende week. Hopelijk krijgt ze er wat meer fans bij.

Verder vond ik Charlene ook weer erg goed en vind ik Nathalie nog steeds irritant. Alleen al haar eerste commentaar na het zingen. Zó nep met zo'n poeslief stemmetje, bah. Ze kan fantastisch zingen, maar haar persoonlijkheid is erg vervelend.
Oud 01-01-2008, 20:50
Boebsie
Boebsie is offline
Grootheid (zowel figuurlijk als letterlijk) Nathalie was een ramp zaterdag! Ze klonk zo een beetje als een musje dat werd verkracht door een opgefokt haantje. Veelste veel franjes en crapper de crap crap.... hopelijk gaat ze niet teveel experimenteren en blijft ze een beetje bij haar soul stylo, want daarin ejaculeert ze op mij.

Nikki was weer heel erg sterk, ze bewijst toch wel heel consistent te kunnen presteren. Applaus voor haar!

Tja en Charlene... hoewel ze nog steeds meer moet leren doseren heeft absoluut een dijk van een stem dat bewijst ze wederom. Zij is puur technisch de beste vocalist, ze mist nog wel een beetje stijl in haar doen en laten, maar met een goed team achter zich heeft ze veel potentie.

Asnat kan zingen maar heeft een kutsound en Pauline is een milf!
Met citaat reageren
Oud 05-01-2008, 19:56
Verwijderd
Clown Bassie was echt lachwekkend met Radar Love.

Pauline was goed.

En ja, hoe zit dat eigenlijk met het kiezen van de liedjes?

Haha, John Ewbank was echt geweldig met dat 'compliment' voor Nikki

Laatst gewijzigd op 05-01-2008 om 20:17.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2008, 22:23
Verwijderd
Wat was het "compliment" wat hij gaf? We mistten het net!
Met citaat reageren
Oud 05-01-2008, 22:36
zeep007
zeep007 is offline
Dat ze met veel make up op, toch een spetterende vrouw was. En dat kwam helemaal verkeerd over.

Verder heb ik voor het eerst gestemd, en ik schaam mij daarvoor...
Ik ben ook bang dat het chick iets gaat worden. Helaas.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2008, 22:44
Vice
Vice is offline
Citaat:
Dat ze met veel make up op, toch een spetterende vrouw was. En dat kwam helemaal verkeerd over.

Verder heb ik voor het eerst gestemd, en ik schaam mij daarvoor...
Ik ben ook bang dat het chick iets gaat worden. Helaas.
Ze zag er met die roze oogschaduw ook niet uit.
Oud 06-01-2008, 10:22
Verwijderd
Ik vind het vreselijk dat alles zo gerekt wordt! Na twee kandidaten reclame en dan steeds die filmpjes voor er gezongen wordt en dan gaan ze ook nog twee keer tussen de kandidaten zitten om te praten.
En het ergste is nog de reclame bij de uitslag. De eerste twee uitslagen van de live-shows was dat nog niet, nu is er opeens reclame!
Met citaat reageren
Oud 06-01-2008, 10:43
zeep007
zeep007 is offline
Citaat:
Ze zag er met die roze oogschaduw ook niet uit.
Ja dat dacht ik dus ook. Ik denk dat hij meer bedoelde; de juiste make up. Want volgens mij vond hij dat roze ook verschrikkelijk, alleen kwam hij door een hysterische gordon niet meer aan het woord.

En hoe Gordon reageerde op Neil en Bas vond ik best wel respectloos ofzo.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2008, 11:07
ook hallo
ook hallo is offline
Ik vond eigenlijk wel dat hij een punt had dat de kandidaten vaak maar beter hun mond kunnen houden na het commentaar, alleen is dat een beetje moeilijk als Martijn en Wendy gelijk op je duiken wat je van het commentaar vond.

Ik vind die hele show eromheen zo belachelijk, idd die reclames om de 10 minuten, die intro's die filmpjes bah.

Maar toch kijk ik het iedere week weer
Met citaat reageren
Oud 06-01-2008, 11:34
Verwijderd
Citaat:
Ja dat dacht ik dus ook. Ik denk dat hij meer bedoelde; de juiste make up. Want volgens mij vond hij dat roze ook verschrikkelijk, alleen kwam hij door een hysterische gordon niet meer aan het woord.

En hoe Gordon reageerde op Neil en Bas vond ik best wel respectloos ofzo.
Neil maakte ook een domme opmerking met: "ik gewoon lekker fucking los daar", daarmee de kritiek van Gordon goedpratend als: "kan me niet zoveel schelen, IK vond het leuk". Datzelfde domme commentaar dat Richie in X-Factor gaf toen hij New York, New York verkrachtte. Het getuigt echt van een kinderlijke en amateuristische houding, zeker in zo'n afvalrace. Ik snap van Gordon wel dat hij dat irritant vond.

En Bas' optreden was gewoon een aanfluiting. Nog een grotere aanfluiting dat ie tóch doormocht, ten koste van Asnat. Typerend weer, van dat domme, 15-jarige breezerpubliek dat het oh zo zielig vindt voor die stakker dat ze massaal op hem gaan stemmen. Zoals Gordon al zei: 'ongelooflijk'.

@ Dusjcrib: De woorden van John Ewbank over Nikki waren ongeveer dit: "Ik zag net dat filmpje van jou met roze ogen, zat te kijken en denk 'huu?'. En nu keek ik en zag ik een hele mooie vrouw staan. Als je d'r dus goed opmaakt is het toch een spetter van een vrouw."
Met citaat reageren
Oud 06-01-2008, 12:42
Roxy
Roxy is offline
Ik volg de live shows normaal nooit maar zag het gister voor het eerst. Het viel mij op dat de meisjes over het algemeen redelijk oke zongen. Maar dat alle jongens echt slecht zijn. Kan me niet voorstellen dat er een jongen dit jaar kan winnen.
Oud 06-01-2008, 14:18
dutch gamer
dutch gamer is offline
Die jongens zingen inderdaad allemaal belachelijk slecht, maar zie de opmerking van N00dels over het breezerpubliek .

Persoonlijk vind ik die Mirjam erg goed zingen, maar die zal er ook wel uitgestemd worden binnen een paar weken.

En ben het ook wel met Gordon eens. Als ze klaar zijn met zingen is standaard de eerste vraag "Hoe vond je het zelf gaan?" en standaard het eerste antwoord van de kandidaten "Ja goed/lekker". Zodra ze dan (negatieve) kritiek krijgen van de jury ligt het in één keer aan het nummer/de nummerkeuze. Nee houd dan inderdaad maar je mond als je geen beter excuus weet .
Oud 06-01-2008, 20:56
zeep007
zeep007 is offline
Ik vind dat te makkelijk hoor. Ze staan daar als groentjes voor een gigantisch publiek, en natuurlijk vinden ze dat dan gaaf. Dat ze technisch nog niet zoveel verstand hebben valt dan niet kwalijk te nemen vind ik.
En Neil zei alleen dat ie fucking los ging. Hij ging niet in de verdediging op het commentaar. Hij zei alleen dat ie losging. Dat het ten koste ging van zijn zang, had ie ook wel door. Maar hij had er plezier in. En dat is zijn goed recht. Dat zo'n dramaqueen van een Gordon er meteen van maakt dat hij het niet serieus neemt is onzin. Hij neemt zichzelf gewoon te serieus.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2008, 23:31
Uice
Uice is offline
Haha, godver. Ik zit op Youtube wat filmpjes te kijken nu ik dit commentaar zo lees. Wat een compleet charismaloze zak is die Neil. En die Bas, ongelooflijk.
Oud 06-01-2008, 23:43
Verwijderd
Ik vond vrijwel alle meiden supergoed deze keer, echt top. Vind het alleen jammer dat Nathalie zich steeds zo inhoudt, want ze staat gewoon als een huis als ze voluit zingt, dan kan niemand haar voorbijstreven. Maar zo ingehouden wordt het een beetje mat, dat hoeft van mij niet, of mag beter uitgebalanceerd. Christina Aguilera haalt ook minstens een keer per liedje hard uit

Vind Nikki en Pauline zoals altijd goed, Tiffany heel wat beter dan verwacht, complimenten, die gaat echt wel vooruit. Charlene vond ik echt supergoed, die beweegt er ook heel lekker bij. Ik houd helemaal niet van die jodeltjes op het eind, maar ze deed het wel perfect, geen noot vals. Was echt onder de indruk

Mirjam vond ik ook opvallend goed deze keer, deze muziek ligt d'r stiekem toch wel. Ik ben het opvallend vaak eens met Gordon, trouwens Die gozer heeft stiekem wel verstand van muziek, als hij niet aan het relnichten is tenminste.

Ik kan echt nog niet kiezen wie van de meiden van mij moet winnen. De jongens mogen er allemaal uit, dat lijkt nergens op (hoewel die donkere wel lekker is (a)). Maar de meiden... ik was eigenlijk voor Nathalie, maar ik vind Nikki altijd leuk, ook een heel leuke meid, goed uiterlijk, helemaal mijn type . En Charlene is nu wel echt gestegen in mijn achting, wow.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten