Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-10-2007, 09:13
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Ik ben al een half uurtje op, gaat goed
Gister om 4.50 opgestaan, vanwege werk. Ik was de hele dag zo wakker en geconcentreerd. Ik gedij gewoon beter als ik vroeg opsta, alleen lukt me dat nooit als dat niet echt moét.

Ben weer bij m'n vriend, eindelijk, na 8 dagen. Gisteravond kwamen een oud-collega en zijn vriendin bij ons eten, was heel gezellig. Zij zijn allebei nogal praatziek, dus dat is voor mij wel handig Alleen jammer dat ze het eerste uur alleen maar over werk gingen praten, over die en die en die collega en die kende ik natuurlijk allemaal niet, plus dat zij in een sector zitten waar ik absoluut niks mee heb, was dat wat minder. Maar na het eten werd het wel gezellig, we hebben nog 2 uur lang Kolonisten gespeeld, om het hun te leren, maar het schoot verder ook niet op met de grondstoffen. Ik heb uiteindelijk nét verloren, op 1 punt verschil.

En nu ga ik aan Plato. Plato is leuk
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-10-2007, 10:02
Yana
Yana is offline
Ik heb me ziekgemeld vandaag. Weer een nacht slecht slapen, weer ontzettend veel lichamelijke pijn (+het ziet er weer heel erg uit ), nog een tentamen te leren en het gevoel dat ik nu al op mn tenen loop. Natuurlijk kon ik niet meer verder slapen toen ik had gebeld dat ik ziek was, maar in ieder geval kan ik nu wel wat rustiger aan doen.

Iedereen was gisteren trots op me dat ik het 3.5 dag wél goed had gedaan en probeerde me te laten inzien dat dat veel belangrijker was dan dat het toevallig dan ook weer een keertje slecht gaat. Heb met een groepsgenootje een plan van aanpak voor vandaag gemaakt.. dat ik wel compenseer, maar toch tenminste drie maaltijden eet. Pf. Ik voelde me gisteren echt zo'n mislukkeling.. en toen ik mn vriend gisterenavond aan de telefoon had en hij maar bleef zeggen dat het weliswaar "jammer" was, maar dat ik het nu gewoon weer verder kon oppakken en dat ik dat echt wel kon, toen voelde ik me een nog grotere mislukkeling. Ik kan er niet mee omgaan als mensen zeggen dat ik iets goeds gedaan heb als ik eigenlijk verwacht de grond in te worden getrapt. Als ik eigenlijk verdíen de grond in te worden getrapt. Soms schrik ik van mijn eigen negatieve gedachtes.

Ik ga maar eens een poging tot studeren doen. Wie weet lukt het nog ook.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2007, 10:13
Verwijderd
Alleen die opdracht nog. En dan ben ik weer klaar. Hoihoihoi!
Oja, die andere opdrachten van Meuffels ook nog. Nou, dat komt goed!

En ik voel me wel een stuk beter dan gisteren. Thankgod.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2007, 10:21
Verwijderd
Yana, je komt er wel meis. Echt. *überhug* We moeten snel weer eens afspreken!

Meh, ik kan me totaal niet zetten tot leren - de gedichten en verhalen enzo zijn superleuk (Faust! Paradise Lost!) maar de geschiedenisteksten die we moeten leren, het wil er maar niet in.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2007, 10:44
Verwijderd
Huhuhu 's nachts wakker schrikken van een smsje en het nog leuk vinden ook. Ik ben zo'n muts. Maar goed.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2007, 10:59
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Studietwijfels, hm... Vandaag is de wijzigingsdag dus eigenlijk moet ik vandaag bedenken of ik me uit ga schrijven voor een vak of dat ik het toch ga proberen. Eigenlijk heb ik niet zo'n zin in drie vakken, ik heb nu al mijn handen vol aan mezelf, maar dat vind ik dan ook weer een stomme reden, dus ik weet het eigenlijk gewoon niet. Met twee vakken red ik het ook, dan creëer ik net wat meer rust, maar ik vind het wel een beetje falend
Oud 30-10-2007, 11:06
Yana
Yana is offline
@VV: 2 vakken is écht geen falen.Denk ook aan jezelf meis
Met citaat reageren
Oud 30-10-2007, 11:09
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
@VV: 2 vakken is écht geen falen.Denk ook aan jezelf meis
Dat weet ik wel, maar dat andere vak lijkt me ook leuk, ik vind het gewoon jammer als ik die kennis niet heb en zo. Komt nog bij dat ik niet goed weet wat ik volgend jaar wil doen, als ik dat vak wel volg wordt dat misschien duidelijker. Maar pfff, ik weet niet. Twijfels
Oud 30-10-2007, 11:11
Yana
Yana is offline
Citaat:
Dat weet ik wel, maar dat andere vak lijkt me ook leuk, ik vind het gewoon jammer als ik die kennis niet heb en zo. Komt nog bij dat ik niet goed weet wat ik volgend jaar wil doen, als ik dat vak wel volg wordt dat misschien duidelijker. Maar pfff, ik weet niet. Twijfels
Kan je dan niet met jezelf afspreken dat je drie vakken doet, maar dat als het niet gaat,je dat vak als nog laat zitten? Moet je wel ook doen dan!
Met citaat reageren
Oud 30-10-2007, 11:13
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Kan je dan niet met jezelf afspreken dat je drie vakken doet, maar dat als het niet gaat,je dat vak als nog laat zitten? Moet je wel ook doen dan!
Dat was mijn eerste plan maar ik weet dat dat niet gaat werken. Ik ken mezelf, dan ga ik toch wel door met alle drie de vakken omdat ik er dan aan begonnen heb en omdat ik het dan zonde vind van het materiaal dat ik gekocht heb
Ik denk er nog even over na.
Oud 30-10-2007, 11:56
Sagana
Sagana is offline
Ik ga zo dadelijk een lekker lange wandeling maken met m'n hond, denk ik. Dan kan ze zich nog eens wat uitleven.
Oud 30-10-2007, 12:10
Verwijderd
Oh jay! Docent gemaild over een vak dat vol zat en we staan nu op de wachtlijst, nu maar hopen dat er mensen uitvallen zodat we het alsnog kunnen volgen. Wel 3 vakken dan volgend blok, maar dat moet te doen zijn. Ooooooh ik hoop het zo! *duim*
Met citaat reageren
Oud 30-10-2007, 12:40
Pruts0r
Pruts0r is offline
Zo, nog driekwartier om bewijsmateriaal te verzamelen, om aan te kunnen tonen dat bepaalde mensen in mijn groepje niet hebben gedaan...

Mis ik wel college IT, maar die stof ken ik al en iemand maakt aantekeningen die ik over mag nemen
Oud 30-10-2007, 13:47
Verwijderd

Vannacht beroerd geslapen, vanochtend weer enorm last van mn buik, maar durfde eigenlijk niet af te bellen. Uiteindelijk toch gedaan, en reactie zoals verwacht. Dat ze zo niet op me kunnen bouwen enzo. Ja dat snap ik ook wel, maar tis niet dat i het expres doe. En dat we er maar even over moeten praten want dat het zo niet kan.
Was best wel verdrietig (vriendje ging troosten, lief!), maar nu niet meer. Als ze me niet ontslaan neem ik zelf wel ontslag. Het verdient kut, en het geeft me stress omdat ze niet echt fijn op me reageren wat betreft mijn pds. Ik vond het werk wél leuk, maar ja.

In die uren dat ik daar dan niet meer werk, kan ik schoonmaken bij mn ouders. verdient veel beter.

maar stiekem voelde ik me wel heel rot vanochtend
Met citaat reageren
Oud 30-10-2007, 15:28
Verwijderd
Citaat:
Ik voel je pijn. Klotewinter in het tweede jaar waardoor ik voornamelijk zevens heb gehaald. Niks mis mee maar beetje jammer als je het jaar daarna alleen maar achten en negens haalt en vervolgens op een 7,9 blijft steken. Argh

zeg weet jij (of iemand) dit misschien? volgens de site van de uu moet je gemiddeld minimaal een 8 hebben en voor geen 1 onderdeel lager dan een 7. maar is een onderdeel dan een vak of een opdracht van een vak?...
Met citaat reageren
Oud 30-10-2007, 15:33
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Zelfs in Amersfoort en Gouda kan ik niet terecht. Nee, ze zijn niet bovenregionaal. Maar hallo??? Amersfoort is een kwartier met de trein en gouda iets langer.. Wat een onzin zeg.
Ik blijf maar aangewezen op Altrecht, en dat kom zo ontzettend me neus uit..

Met citaat reageren
Oud 30-10-2007, 15:38
Verwijderd
Citaat:
Ik ga zo dadelijk een lekker lange wandeling maken met m'n hond, denk ik. Dan kan ze zich nog eens wat uitleven.
Dit was ook wat ik dacht net
En ik ben er net weer
Voor jezelf ook wel fijn om even te wandelen vind je niet?

Scheikunde, ging goed.
Frans ging ook wel redelijk geloof ik.
Het viel me iig mee

Gisterenavond was echt een ramp.
Ik geloof echt dat ik veelste hysterisch was,
maar ik voelde me ook zo rampzalig
Toch dat irritante stemmetje die er steeds doorheen praat*
Met citaat reageren
Oud 30-10-2007, 15:59
Pruts0r
Pruts0r is offline
Omg, net was echt te erg Ik vroeg aan een meisje uit mijn klas spontaan of ik haar een knuffel mocht geven... En dat flapte er ineens uit, terwijl ik dat nog niet eens perse wilde... xD
Oud 30-10-2007, 16:11
Verwijderd
Citaat:
zeg weet jij (of iemand) dit misschien? volgens de site van de uu moet je gemiddeld minimaal een 8 hebben en voor geen 1 onderdeel lager dan een 7. maar is een onderdeel dan een vak of een opdracht van een vak?...
Ik heb begrepen dat er in Osiris niets lager dan een 7 mag staan.
Ligt er dus aan hoe de cijfers in Osiris opgenomen worden.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2007, 16:18
indigo
indigo is offline
Tentamen gehaald, maar hoe zeg. Wat een klotetentamen, het maakt niet uit hoe hard je geleerd hebt, iedereen gaat onderuit .
Vanmiddag wel even gezellig in de stad iets gedronken met H. en nu heeeeeerrrrrrlijk niksen en muziek luisteren en hangen op de bank . Oja, ik ga B. ook nog even spreken, een keer... waarom ik daar nou zou moeilijk over doe? Het is nu toch niet anders dan euh, 4 maanden geleden.
Oud 30-10-2007, 16:55
Verwijderd
Ik ben zo boos he. Zo boos. Waarom nou. Lul.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2007, 17:03
Neko*
Neko* is offline
Pfff, ik val echt bíjna in slaap en moet nog natuurkunde leren en wiskunde maken en pff, helemaal geen zin. Wiskunde is bijna af, dus dat is niet zo'n probleem. Natuurkunde is niet zo héél erg moeilijk. Dus opzich kan ik het wel morgen doen. Ik ga het gewoon een keer doorlezen. En dan de rest morgen. Ik kan dit wel, echt wel.

Straks lekker in bad, misschien wel met vriendlief! We hebben altijd zulke fijne en leuke gesprekken in bad. En ik heb een hele coole verrassing voor hem, waarvan ik weet dat hij dat echt tof gaat vinden. ^^ Hmmm. Soms kan ik zo gelukkig zijn om helemaal niks. Heerlijk.

Volgende week/ einde van deze week wordt druk. Dat is wel het nadeel van geen toetsweken meer hebben. Echt verrot. Gaan ze ineens proefwerken op tijden plaatsen waar ik normaal vrij/andere lessen heb. Ik vind het allemaal maar vreemd. En dan ook nog de rest van de lessen moeten volgen! Echt he. Pff.. Maar we blijven positief, want het ene ken ik al bijna, het andere is toepassen en van het eerste pw dat ik heb, heb ik de stof al gehad.

Zo. En nu nog even leren, en vanavond lekker op tijd naar bed!
Oud 30-10-2007, 17:19
Yana
Yana is offline
Citaat:
Straks lekker in bad, misschien wel met vriendlief! We hebben altijd zulke fijne en leuke gesprekken in bad.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2007, 17:25
Verwijderd
Ik voel me alleen en in de steek gelaten. Alweer.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2007, 17:36
Verwijderd
Therapie was heftig vandaag, heb zitten huilen tijdens één van de groepen. Ik vond dat ik het allemaal verkeerd had gedaan. Was niet zo, maar zo voelt het wel. En nu heb ik hoofdpijn.
Maar ik ga toch even m'n zusje mailen want ze reageert maar niet en dat vind ik vervelend. En dan vroeg naar bed, ik ben moe.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2007, 17:41
duivelaartje
duivelaartje is offline
Oh, ik voel me toch zo thuis op m'n studie. <3 Helaas moet er ook nog geleerd worden.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2007, 17:58
Verwijderd
Ach, het is toch nooit genoeg, wat ik ook doe. Ik stink, ik heb geen zelfvertrouwen, geen discipline, ik ben niet slim genoeg, niet gelukkig genoeg, geen verantwoordelijkheidsgedoe.

Nee, en geen familie, trut.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2007, 17:59
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Ik ben weer lekker bezig, positief en negatief en het is allemaal vreselijk grappig. En ik wil het aan iedereen vertellen maar dat zou niet zo handig zijn .
Met citaat reageren
Oud 30-10-2007, 18:02
Redhair
Redhair is offline
Geld, geld, geld. Het gespreksonderwerp in ons huis. Ik word er ziek van. Vandaag komt ons laatste voorstel naar de buren toe, voor vrijdag willen we duizend euro, anders sluiten we hun stroom af. En we weten allemaal dat we dat geld niet gaan krijgen, we weten allemaal dat de stroom er af gaat. Dat word ruzie, dat word schreeuwen, ellende. En die huisgenoot van hem zal dan wel weer met dreigementen komen, zoals altijd. Alleen dit keer menen we het. De stroom gaat eraf.
Wij kunnen toch niet anders? Zij hebben geen geld, zeggen ze, maar wij ook niet. En zij hebben al een hoop stroom verbruikt wat wij straks dus moeten betalen.
Pff, als we de stroom er bij hun afhalen krijgen we geen rooie cent meer, dan kunnen we die paar duizend euro zelf gaan betalen, maar nu krijgen we ook geen geld en ze blijven stroom verbruiken. Het is een grote klotezooi. Als hij nou niet een van die buren was, had ik het allemaal een stuk minder erg gevonden. Alleen nu vind ik het klote dat het zo moet. Dat hij straks zonder stroom zit. En hij is toch al aan het verhuizen, in zijn nieuwe huis heeft hij gewoon weer stroom, alleen het voelt zo rot. De ruzie gister, dat hij me niet aankeek. Dat ik op dat moment niet zijn scharrel was, maar de tegenpartij, iemand die hoort bij de mensen die zijn stroom afsluiten. Zijn huisgenoot staat erop dat ie het zelf betaald, hij en een andere huisgenoot mogen niet meebetalen ofzo. Vaag, maar goed, die gast betaald niet.
Toen ik net naar mijn werk ging zag ik hem nog fietsen. Hij zag mij niet, hij keek tenminste niet. Fuck, als we weer wat afspreken, als dat al gebeurd, zal het wel weer over dit gedoe gaan. Ik wil gewoon net als donderdag lekker op de bank in de kroeg zitten en biertjes drinken. Ga hem eind van de week maar bellen, voor vrijdag in ieder geval, voor de oorlog begint.
Oud 30-10-2007, 18:51
Sagana
Sagana is offline
Citaat:
Dit was ook wat ik dacht net
En ik ben er net weer
Voor jezelf ook wel fijn om even te wandelen vind je niet?
Ja, het was echt fijn. Ik ben bijna geen andere mensen tegengekomen, dus het was heerlijk rustig. En mijn hond was moe, erg moe.
Oud 30-10-2007, 18:52
Rob
Rob is offline
Jajaja, ik weet dat ik niet een van de dunste ben. Maar dat hoef ik niet van mijn eigen ouders te horen als ze dondersgoed weten dat ik er een hekel aan heb om het op hun toon te horen.
En dan zeggen dat ik verkeerd eet, maar ze zien zelf wat ik eet omdat ik praktisch bij hun woon vanwege stage. Zeikerds.

Nouja, misschien volgend half jaar 's kijken wat ik kan doen op school qua fitness. Ik wil toch sowieso wel afvallen, maar met stage gaat dat slecht. >.<

Nouja, dat gezeur terzijde heb ik wèl een hele fijne dag gehad, gelukkig. <3

Citaat:
Huhuhu 's nachts wakker schrikken van een smsje en het nog leuk vinden ook. Ik ben zo'n muts. Maar goed.
Daarom staat mijn telefoon ook op trillen en maakt ie verder geen geluid.
Maar een leuk middernachtSMSje mag mij best wakker maken, hoor. Zo mutsig ben ik dan nog wel.
Oud 30-10-2007, 19:25
moon
moon is offline
Het is niet zo dat ik geen leven heb. Het is niet zo dat ik niets anders te doen heb de hele dag. Het is niet zo dat ik verder geen problemen heb. Het is niet zo dat ik iets zoek om over te zeiken.
Het is gewoon puur, echt en oprecht verdriet dat ik nog steeds om de hond heb. Ik voel me nog altijd bezwaard over mijn verdriet, bang dat mensen me niet begrijpen en al die dingen zullen denken die ik nu op het begin van dit stukje ontken.
Ik heb het er vandaag ook met de psych. over gehad en zij was ontzettend lief en begripvol wat dat betreft. Ze vind dat ik al het verdriet zonder schaamte toe moet laten en me absoluut niet moet laten leiden door wat anderen er van zouden kunnen denken. Ze zegt dat het verdriet (en de dwangklachten die ik er door heb gekregen) alleen maar langer duren als ik mezelf die gevoelens steeds probeer te verbieden. Dus vanaf nu: Ja ik heb nog verdriet om Noeska (onze hond) en ik accepteer het en iedereen heeft maar gewoon te accepteren dat het verlies van zo'n belangrijk deel dat ze invulde in mijn leven, nog steeds pijn doet en voor veel verdriet zorgt. Niemand kan voelen wat ik voel en niemand kan dus in mijn plaats invullen dat ik geen verdriet zou mogen hebben.
Ik mag vedriet hebben want het doet pijn! zo! hè dat lucht op!

I saw your tear drops and i heard you cry
All you need is time
seek me and you shall find
You have everything and you're still lonely
It don't have to be this way
let me show you a better day
Oud 30-10-2007, 19:28
Redhair
Redhair is offline
Oohja laat ik ook wat positiefs posten vandaag. Vanmorgen om negen uur stond J. naast mijn bed. Hij was niet gaan werken en besloot dat ik op mijn vrije dag vroeg mijn bed uit moest om met hem naar de winkel te gaan. Samen naar de stad gegaan, we hadden allebei zin om een filmpje te gaan kijken. Dus we kochten een paar dvd's, appelflappen als ontbijt en wat lekkers in instaleerden ons op de bank. Filmpje gekeken, een huisgenootje kwam daarna, met z'n drieen nog een film gekeken. Huisgenootje ging weer weg, J. en ik samen gekookt en gegeten. Een gezellige dag dus, als je het gezeik over geld vergeet.
Jaa, J. en ik zijn nog dikke vrienden, heel fijn. Hij zei dat hij twee vriendinnen had, zijn echte vriendin maar dat ik ook nog zijn vriendinnetje was. Lief, ik weet dat het geouwehoer is, maar dat hij me er wel wat duidelijk mee wil maken. Dat hij onze huidige relatie heel kostbaar vind en er blij mee is. Ja, lief.
Oud 30-10-2007, 19:51
Verwijderd
@ Redhair: dankjewel, er zit idd wel wat in. Daar moet ik nog 's diep over nadenken.

OT: Vandaag was wel een leuke dag. Alleen ben ik nu helemaal bekaf (zoals gewoonlijk). De bus was heel rustig vandaag, dat was echt een pak van m'n hart. Hij was ook weer heel erg leuk. Maar nu moet ik tot donderdag wachten om 'm weer te zien. Onze mentor zat vandaag weer 's te zeuren. Hij stond te schreeuwen voor in de klas! Sorry hoor, maar als hij denkt dat hij daar iets mee bereikt dan heeft ie het mis. Hij maakt zichzelf alleen maar belachelijk. Hij had zoveel klachten over ons en toevallig had het lesuur daarvoor een leraar gezegd dat wij heel gezellige klas hadden. Er hangt een goede/prettige sfeer. En dan komt hij daar met z'n gezeur. Zou het niet gewoon mogelijk zijn dat wij zelf een 'nieuwe' mentor 'uit mogen kiezen'. Dat zal wel niet. Morgen heb ik maar 3 uur les. Het is wel lekker, maar op drie andere dagen ben ik hartstikke laat thuis. Dus ze hadden beter wat kunnen schuiven. Nu ben ik gewoon al om 12 uur thuis.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2007, 19:55
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
@moon: Goed zo. Vaak helpt dat al echt hè, als je gewoon van jezelf mag voelen? Ik probeer dat ook nu... En pfff, ik kan me jouw verdriet goed voorstellen hoor. Rouwen duurt altijd langer dan je denkt, dan je wilt. Maar je komt er wel
Oud 30-10-2007, 19:58
Verwijderd
Het is weer zo'n avond dat ik gewoon bij haar wil zijn en knuffelen. Ik kan niet boos op haar worden om wat ze zegt en wat ze doet.
Ik zit hier maar alleen zonder iemand of wat dan ook, alleen de computer. Aan de ene kant wil ik helemaal niks meer doen zonder haar, maar aan de andere kant zijn er zoveel dingen die ik wil doen waar ik haar niet bij nodig heb.
En dan is het al 1 a 2 maanden uit, ik ben de tijd verloren. Elke dag lijkt alsof ik t vergeet dat ik m geleefd heb. Dingen doen met vrienden is leuk, erg leuk zelfs, maar het plezier is maar tijdelijk.
Ik voel me ongeliefd, terwijl er genoeg mensen zijn die om me geven. Maar die ene zit er niet bij. Ik kan niet begrijpen hoe liefde kan verdwijnen, hoe dat slijt. Ik kan ook eerlijk zeggen dat ik van mn eerste vriendin hou, hoewel die natuurlijk nu niet meer dezelfde is als toen. Dr zullen zoveel mensen zeggen dat het niet goed is dat ik niet zonder een vriendin kan, dat ik eerst tevreden met mezelf moet zijn en lekker dingen doen met vrienden en het komt vanzelf wel. Ik ben dat gewoon beu. Ik wil gewoon míjn vriendin die míjn vrouw wordt en waar ik op 70jarige mee achter de geraniums zit en werkelijk tot de dood ons scheidt.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2007, 20:12
Little_lady
Little_lady is offline
@ Redhair: wat een gedoe met die buren zeker omdat je scharrel bij de buren hoort... Succes ermee meis, ik hoop dat 'ie je ondanks het gedoe niet laat vallen *knuff*

@ Daantje_0705: nee ik vind ook het doorleren op zich niet zonde, maar inderdaad dat ik waarschijnlijk nergens meer aangenomen wordt als ik te hoog opgeleid ben wel. Maarja, ik ben er nog niet echt uit wat ik nou wil

OT. Gesprek ging niet door, m'n mentor was ineens verdwenen.. Maar ik heb haar wel eventjes gesproken, eindelijk weer! Telefoon ging ineens en zijn nummer op display, toen wou ik 'm opnemen maar het ging fout waardoor ik het gesprek geweigerd had. Maar meteen even teruggebeld, en toen kreeg ik haar <3 . Waarvan ik al de hele week hoopte dat ze het zouden bedenken, gebeurde! En toen wou ze ophangen maar ze was vergeten dat het nu mijn minuten waren en niet die van hem dus we praatten nog even door, hihi. Jaa, dat was wel het hoogtepunt van de week Nu nog de rest van de dagen door zien te komen, wat nog steeds veel te langzaam gaat... Maar ik ben al heel blij dat ze kans zag om op de helft alvast even te bellen En nog maar even, heeel even en dan mogen we doen wat we willen.

Oh bah, daar ging m'n goede humeur. Broer komt net, dat ik nog maar even iets aan m'n ouders moet gaan betalen wat zij eerst zouden betalen maar wat nu zonde zou zijn als ze dat zouden doen en blabla. Nee dus, jullie krijgen het niet want voor mij is het net zo goed zonde! Jullie wilden zelf heen, achterlijken!

Edit: ik zie net een reclame van spaarlampen en die vind ik maar stom, want daarbij is ineens je hele TV-beeld zwart en bij dat soort grappen denk ik altijd dat mijn TV stuk is. Schrappen die reclame!

'But not with me on your side...'
Oud 30-10-2007, 20:17
Gaara
Gaara is offline
Ah betere shit, het gaat al beter Kusje voor mijn lieveling!
Oud 30-10-2007, 20:24
kroot
kroot is offline
@ redhair: wat een kutsituatie: sterkte!

Ik heb echt nog steeds onwijze hoofdpijn...maarja ik ben te eigenwijs om naar de dokter te gaan, en ik heb geen tijd. Zo. Vandaag vriendinnetje gezien en we moesten van mijn baas verplicht gaan koffiedrinken
En ik heb weer een sollicitatie lopen bij een koor. Spannend. Maar ik ben toch niet goed genoeg
Met citaat reageren
Oud 30-10-2007, 20:27
Redhair
Redhair is offline
Little_lady, dankje. Hij snapt ook wel dat we het niet doen om hun te pesten. Het is alleen zo lastig om tussen twee vuren te staan. Maar ik zal het wel erger maken dan het is, en als dit tussen ons in komt te staan weet ik ook gelijk waar ik aan toe ben met hem.

Hehe, eindelijk met R. gepraat. Maandag komt hij hier, dan gaan we alle shit uitpraten. Dan ga ik vertellen dat het me spijt dat ik hem verkeerde hoop heb gegeven, dat ik niet verliefd op hem ben. Dan ga ik vertellen dat ik op hem verliefd geweest ben, maar dat het al een poos geleden is. Dat ik niets met hem kan hebben, omdat ik dat niet trek. Hij is te lief, ik zou hem alleen maar pijn doen. Ik wil iemand die ook een klootzak is, die bot is, zodat ik me niet schuldig te voelen als ik een trut ben, en dat ben ik vaak.
Ik wil hem vertellen hoeveel ik van hem hou, hoeveel waard hij is. Hij, die me door dik en dun heeft gesteund. Die me aan de drugs zag raken en mijn vriend bleef, altijd kon ik bij hem terecht. Hij, waar ik zo lang elke week mee uitging. Ik ga hem vertellen dat het me zo spijt dat ik een paar weken geleden met mijn scharrel naar zijn kroeg kwam, toen mijn scharrel niet van me af kon blijven, terwijl hij dacht dat ik verliefd op hem was, terwijl hij verliefd op mij is. Ik heb hem echt gekwetst, en dat is niet de eerste keer. Anderhalf jaar geleden, toen ik met dezelfde scharrel was, heb ik hem ook pijn gedaan. Hoe kon ik nou met die grote player gaan, hoe kon ik nou verliefd op hem zijn terwijl hij me pijn deed. Maar hij is geen player en ik deed mezelf pijn.
Nu gaan we het uitpraten en ik hoop dat onze vriendschap zal herstellen, als ik deze vriendschap kapot heb gemaakt zal ik mezelf dat nooit vergeven.
Pff, moeilijk om alles aan hem te vertellen, maar het moet. Ik durf niet eens meer naar mijn stamkroeg, ik durfde hem niet onder ogen te komen. Dat moet opgelost worden en dat gaan we doen.
Oud 30-10-2007, 20:33
Verwijderd
Ze komt niet op mijn verjaardag.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2007, 22:04
Nienna*
Nienna* is offline
Copy/paste van L&R:

Aargh, ik erger me echt kapot aan mijn beste vriend en zijn vriendinnetje. Of ja, eigenlijk alleen aan zijn vriendinnetje. Ik ben ook zijn ex en ze wordt er helemaal paranoia van. Ik word zo moe van dat gezeik. Toen ze eerder iets hadden, was dat ook al zo, nog veel erger zelfs; maar ik vind het nog steeds gruwelijk irritant. Hij was net hier, belt ze hem op, "Waar ben je?" Hij zegt dat hij bij mij is en waarom (want het had een reden). En echt, een paar minuten later, hoor ik dat hij het nóg een keer moet uitleggen.
Dan, na een niet al te vrolijk gesprek naar mijn idee ("Ja, dan ga je toch in bed liggen, als je moe bent? Ja hoe moet ik dat weten, dat moet je toch zelf beslissen?"), hangt hij op en blijft hij nog wat bij me hangen. Een uurtje daarna belt ze weer op, weer met een hoop gezeik volgens mij, weer over hetzelfde onderwerp ook. En het tweede wat hij zegt is "Ja, nog steeds ja". Ja, dat hij nog steeds bij mij is.

Geeft iemand mij toestemming dat kind van kant te maken? Eerst lekker vreemdgaan en dan gaan zeiken over mij. Edit: Oh ja, hij gelooft haar natuurlijk, ze hoeft maar één keer met haar oogjes te knipperen en te zeggen dat ze om hem geeft en hij gelooft haar. Die jongen zegt notabene zelf dat hij met haar heeft gezoend en ik heb dríe getuigen gevonden. WTF?? /Edit
Ik word er echt dood- en doodziek van. Ze beweert dat ze begrijpt dat wij niet meer bij elkaar komen, maar ze blíjft zeiken. Aargh.

Verder houd ik heel veel van bovenstaande vriend, hij steunt me door dik en dun en vrolijkt me altijd op. Het is al zo'n drie, drieënhalf jaar uit, what the fuck is the fucking problem?

Eén van mijn beste vriendinnen is wel heel fijn . We gaan lekker naar een heerlijk dansconcert binnenkort, en ik ga los! En overmorgen zie ik haar ook. Heel prettig .
Met citaat reageren
Oud 30-10-2007, 22:17
Verwijderd
Mn moeder reageerde van het weekend echt goed toen het gesprek over op kamers gaan ging. Maar toen ik net vertelde dat ik donderdag al ga hospiteren kwam er toch weer ruzie .
Ik weet ook wel dat ik pas alleen een training heb gehad bij mn nieuwe baantje, dus moet mn proeftijd nog doorkomen dus nog geen zekerheid van inkomen. En ja ik weet dat ik volgende week tentamens heb. Maar bij de agis waar ik ga werken ben ik toch wel aangenomen, en ik krijg zelfs nog 150 euro voor alleen al de training. En die tentamens zijn volgende week al, dan gaat mn contract pas in, oftewel dan kan ik prima mn kamer gaan inrichten.
Daarbij ik ben 19. Ik kan voor mezelf zorgen, denk ik. En al zou ik het nog niet goed kunnen, dan is het tijd om te leren. Het is echt geen persoonlijke aanval op jouw mam, maar ik ben er gewoon aan toe dat ik op mezelf ga. Ik wil niet langer de enige van mn vriendengroep zijn die savonds de laatste trein pakt omdat ik nog naar huis moet. Ik wil gewoon die kamer van donderdag op 100 meter van de universiteit.

Beetje gemenge gevoelens dus. de kans dat ik die kamer krijg is echt groot. Vriendin van me wont er namelijk, en die heeft har huisgenoten al ingelicht dat er een vriendin van haar bijzit. En die kamers zijn zo mooi <3.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2007, 22:42
Verwijderd
Citaat:
Daarom staat mijn telefoon ook op trillen en maakt ie verder geen geluid.
Maar een leuk middernachtSMSje mag mij best wakker maken, hoor. Zo mutsig ben ik dan nog wel.
Mijne is ook nog heel erg erbij - hij piept niet bescheiden, nee, ik heb een microfoontje erin waarmee je geluidsopnames kunt maken, dus bij een smsje hoor je dus een lage bromstem die "SMS" zegt (dankjewel, pap ). Ik schrik me er elke keer het apezuur van - laat staan om vier uur 's nachts

Ik doe 'm eigenlijk nooit uit, voor noodgevallen, en ook omdat normaal gesproken niemand mij midden in de nacht smst of belt..
Het was niet eens een bijzonder spannend smsje trouwens maar ik vond het gewoon leuk dat híj smste

OT: Toneel is zo ontzettend leuk Ik ben helemaal fan van mijn beginnerscursus. Geweldig!
Met citaat reageren
Oud 30-10-2007, 23:13
Lilium
Lilium is offline
Oeee, zo'n leuke avond gehad!
Oud 31-10-2007, 07:25
Neko*
Neko* is offline
School school school, altijd maar weer school. Ik word er moe van, ziek van, ongelukkig. En het is koud en ik wil gewoon op de bank zitten met deen kop thee, zelf studeren; zonder lessen. Op míjn momenten proefwerken maken en vooral géén onzinnige lessen meer. Geen leraren die vragen waarom ik het niet gemaakt heb. Geen leraren die zeiken dat als ik het zo goed weet, ik ook wel 8ens en 9ens kan halen. Ja dat weet ik allemaal wel, ik wil er alleen niets voor doen. Ik ga geen lotingstudie doen, dus als ik met 6en slaag vind ik het ook allemaal best. Ik haat die druk die school meebrengt, het maakt me zo.. gestresst, chagerijnig.
En ondanks dat ik weet dat ik dit allemaal kan, zonder problemen. Dat er geen reden is voor stress. Dat ik gewoon de dingen moet doen die ik moet doen, en dat alles goed komt, helpt het niks om dit te weten.. Ik blijf me druk maken of ik dit jaar wel haal, of ik volgend jaar wel slaag. Of ik überhaupt genoeg redelijke cijfers heb om me volgend jaar niet helemaal in het zweet te moeten werken. Tot nu toe sta ik 2 onvoldoendes op m'n rapport. 1 is te verklaren, en is eigenlijk oneerlijk. De ander is gewoon rot. En misschien dat ik die nog op kan halen, omdat ik daar nog een proefwerk van moet inhalen.. De rest blijft toch wel voldoende. Tenminste, dat hoop ik dan maar..
Ik ben een veel te erge stresskip en ik erger me dood aan mezelf. Ik wil dit niett!

I want it all to go away
Oud 31-10-2007, 07:33
Roosje
Roosje is offline
Ooh volgende week schoolexamens. Ohohoh. Maar het komt vast goed?

Ik zou meer op mezelf moeten vertrouwen.
Oud 31-10-2007, 07:34
Pruts0r
Pruts0r is offline
Ik denk dat het verstandig is om vandaag een dagje thuis te blijven, om het zaakje een beetje bij te werken. Ik kan ook wel naar school gaan, daar zouden we vandaag werken aan het eindverslag, want daar moest nog iets aan gecorrigeerd worden, maar ik kan dat dan ook van thuis uit doen en voor die paar dingetjes die ik nog moet doen, kan ik ook nog via msn contact houden met die mensen.

Ik moet buiten dat ook nog eens 2 opdrachten maken voor SCV en nog wat shit opzoeken die ik was vergeten te doen wat ook nog daarbij hoorde ofzo Niemand wist wat we moesten doen en die gast zegt gewoon: Ja, kijk maar daar en daar. Daar staat alles, ik heb het nog niet verwijderd. Nja, ik moet nog wel kijken, maar de vorige keer dat ik daar die opdrachten van had gedownload, kon ik niets vinden. En dat moet morgen dus af zijn en dan vrijdag moet definitief het gecorrigeerde verslag in worden geleverd en dan heb ik ook nog eens 180 pagina's bio die erin gestampt moeten worden, 91 kantjes labveiligheid, 8 hoofdstukken SQL (maar dat is vrij makkelijk) en 8 hoofdstukken laboratoriumrekenen, maar dat is er bij mij gelukkig al op de HAVO ingestampt...

*zucht* Dat wordt hard werken en geen fora en msn de komende dagen
Oud 31-10-2007, 08:49
Rob
Rob is offline
Citaat:
Mijne is ook nog heel erg erbij - hij piept niet bescheiden, nee, ik heb een microfoontje erin waarmee je geluidsopnames kunt maken, dus bij een smsje hoor je dus een lage bromstem die "SMS" zegt (dankjewel, pap ). Ik schrik me er elke keer het apezuur van - laat staan om vier uur 's nachts

Ik doe 'm eigenlijk nooit uit, voor noodgevallen, en ook omdat normaal gesproken niemand mij midden in de nacht smst of belt..
Het was niet eens een bijzonder spannend smsje trouwens maar ik vond het gewoon leuk dat híj smste
*gniffel*
Ja, ik had wel 's van die (al dan niet buitenlandse) vrienden die het wèl leuk vonden om te bellen om 4 uur 's nachts... Zij waren toen aan 't uitgaan en dronken.
Of ze belden uit verveling, etc..
Gelukkig is de nieuwigheid daar nu wel vanaf, dus kan ie weer gewoon aan.

Nouja, ik mag weer 's werk in gaan halen aangezien ik er gister niet was. Gelukkig plan ik mezelf ruim in en is er niet echt een achterstand. Ah, creatief boekhouden. Wat een leuke, extra vaardigheid om te oefenen.
Oud 31-10-2007, 09:04
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
En dan gaan we nu vier uur tentamen hebben terwijl ik me echt niet voldoende heb voorbereid. Brrrr.
Reageren

Regels voor berichten