Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-11-2007, 00:42
Inanis
Inanis is offline
Citaat:
Jawel. Jij bent alleen een gefrustreerde aftrekker.
gefrustreerd zijn we allemaal, daar zijn we mensen voor.
k geef m echter gelijk als we het concept 'echt leuke meid' naar boven brengen.
k ken wel een meid die heel interessant is, helaas voor haar heeft ze toch last van bepaalde verkutte vrouw-eigenschappen.

toch wel jammer dat interessante mannen niet gewoon een kut, tieten, vrouwelijk gezicht en kleine handjes en voetjes hebben. vergeet niet de max-lengte van 1.80 en natuurlijk de verdere juiste verhoudingen als het om het vrouwelijk lichaam gaat.
beetje utopische gedachte.
Advertentie
Oud 05-11-2007, 00:52
Verwijderd
Citaat:
gefrustreerd zijn we allemaal, daar zijn we mensen voor.
k ken wel een meid die heel interessant is, helaas voor haar heeft ze toch last van bepaalde verkutte vrouw-eigenschappen.

toch wel jammer dat interessante mannen niet gewoon een kut, tieten, vrouwelijk gezicht en kleine handjes en voetjes hebben. vergeet niet de max-lengte van 1.80 en natuurlijk de verdere juiste verhoudingen als het om het vrouwelijk lichaam gaat.
Hahaha, wat voor sociale levens hebben jullie toch dat je werkelijk dit soort ideeën kunt hebben?
Met citaat reageren
Oud 05-11-2007, 00:55
Verwijderd
Echt, Inanis en Armoed, jullie zijn nog niet eens een vrouw waard. Jullie vinden geen echt leuke meid omdat jullie jezelf zoiezo al superieur achten. Ik ken jullie niet door en door, maar wat ik uit de posts die ik lees van jullie opmaak, is dat er een een hoop frustraties en quasi-intelligentie in jullie hoofden zit

Meiden die slim zijn, prikken daar zo doorheen en vinden niks erachter. Geen wonder dat jullie ze niet hoeven, ze liggen niet in aanbidding nee voor die quasi-intelligentie.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2007, 01:53
Inanis
Inanis is offline
Citaat:
Hahaha, wat voor sociale levens hebben jullie toch dat je werkelijk dit soort ideeën kunt hebben?
ik.. apart geval (ga maar niet op de details in) en verhoudingsgewijs niet bepaald boven het gemiddelde, maar ook niet zo ernstig dat ik vriendloos ben of iets.

maar armoed en ik zijn best verschillend, hij heeft zat meiden gehad, ik nul (exclusief basisschool)
we hebben ouders van een andere afkomst,
heel ander soort opvoeding en gezin genoten,
en in opzichten zijn we haast elkaars tegenpolen.

wat we delen is vooral een interesse in wie/wat we zijn en wie/wat anderen zijn
en natuurlijk een beetje een extreme persoonlijkheid.

@Scordalus:
je bent echt een leuke moraalridder, eerlijk waar. ik geef je alle vrijheid om zoveel mogelijk vrouwlovende opmerkingen te maken.
benut die kans, k zal daar geen kritiek op geven verder.

ook wel grappig dat je in je verhaal ons zo 'subtiel' naar beneden haalt.
maar ik weet welke beperkingen ik heb, jij daarentegen gist maar wat, en weet wss amper je achtereind van je nek te onderscheiden.
Oud 05-11-2007, 08:36
Alex111
Alex111 is offline
Ok, voordat dit topic in een misvormde versie van 'the revenge of the nerds' veranderd...
Armoed, wat laat jou denken dat er hier mensen zijn die zitten te wachten op hoe jij jezelf zit op te hemelen als een of andere hoogbegaafde.
Sorry hoor, maar iemand die het nodig heeft om zichzelf zódanig op een internet-forum op te hemelen, die kan nooit in helemaal orde zijn.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2007, 10:48
Verwijderd
Citaat:
Wat houd in jou geval 'slim' in?
mensen die normaal Nederlands kunnen typen
Met citaat reageren
Oud 05-11-2007, 11:11
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Die zogenaamde hoogbegaafdheid uit zich in elk geval niet in de vele d/t-fouten die ik Armoed al heb zien maken...
Mensen die moeten roepen dat ze hoogbegaafd en erg knap zijn, krijg die bevestiging in het echte leven volgens mij gewoon niet genoeg.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2007, 12:13
Verwijderd
Citaat:
ik.. apart geval (ga maar niet op de details in) en verhoudingsgewijs niet bepaald boven het gemiddelde, maar ook niet zo ernstig dat ik vriendloos ben of iets.

maar armoed en ik zijn best verschillend, hij heeft zat meiden gehad, ik nul (exclusief basisschool)
we hebben ouders van een andere afkomst,
heel ander soort opvoeding en gezin genoten,
en in opzichten zijn we haast elkaars tegenpolen.

wat we delen is vooral een interesse in wie/wat we zijn en wie/wat anderen zijn
en natuurlijk een beetje een extreme persoonlijkheid.

@Scordalus:
je bent echt een leuke moraalridder, eerlijk waar. ik geef je alle vrijheid om zoveel mogelijk vrouwlovende opmerkingen te maken.
benut die kans, k zal daar geen kritiek op geven verder.

ook wel grappig dat je in je verhaal ons zo 'subtiel' naar beneden haalt.
maar ik weet welke beperkingen ik heb, jij daarentegen gist maar wat, en weet wss amper je achtereind van je nek te onderscheiden.
hee, ik heb zelf ook genoeg problemen met het vrouwvolk, maar de dingen die jullie zeggen, duiden er voor mij op dat het probleem niet bij de vrouwen, maar bij jullie zelf ligt.

Ik zei ook al: Ik ken jullie niet door en door, ik reageer alleen op basis van jullie posts die ik heb gelezen vanuit mijn eigen referentiekader. + mijn nek is wel knapper dan mn achtereind, dus die kan ik wel onderscheiden
Met citaat reageren
Oud 05-11-2007, 15:34
Armoed
Armoed is offline
Citaat:
Jawel. Jij bent alleen een gefrustreerde aftrekker.
True. Je weet dat het erg gesteld is als je een handjob van een meisje krijgt en denkt "hmm dat kan ik beter kan je niet gewoon je benen open doen?"

Citaat:
Armoed.

Als je zelf een oordelend, minachtend, klagend persoon bent lok je ook een zekere respons uit. Door je mond dicht te houden en je ongenoegen en waardering op gezette momenten kenbaar te maken kan je in hoge mate de manier van communiceren met een meisje bepalen. Is mijn ervaring.
Dat gaat ook maar dan blijven en blijven ze maar doorgraven totdat je een zwakkere kant/probleem van jezelf laat zien.

Citaat:
Jullie vinden geen echt leuke meid omdat jullie jezelf zoiezo al superieur achten.
Kan niet voor Inanis spreken, wel voor mezelf. Ik acht me superieur omdat ik dat ook ben, maar dat hoeft helemaal geen probleem te zijn totdat meisjes dat even willen uitproberen.

Citaat:
Meiden die slim zijn, prikken daar zo doorheen en vinden niks erachter.
Vroeger dacht ik altijd dat meisjes speciale gaven/krachten hadden. Vooral op het gebied van mode. Als een meisje commetaar maakte op je haar of hoe je je kleedde of whatever, dan was dat gewoon een feit. Jij denkt in feite hetzelfde, they're not magical.

Citaat:
Mensen die moeten roepen dat ze hoogbegaafd en erg knap zijn, krijg die bevestiging in het echte leven volgens mij gewoon niet genoeg.
Zal ook vast wel een factor zijn.

Citaat:
Die zogenaamde hoogbegaafdheid uit zich in elk geval niet in de vele d/t-fouten die ik Armoed al heb zien maken...
Wil je winnen? Ik daag je uit om nu al mijn d/t fouten op te zoeken en te linken naar de topic. Go.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2007, 15:43
Inanis
Inanis is offline
Citaat:
hee, ik heb zelf ook genoeg problemen met het vrouwvolk, maar de dingen die jullie zeggen, duiden er voor mij op dat het probleem niet bij de vrouwen, maar bij jullie zelf ligt.

Ik zei ook al: Ik ken jullie niet door en door, ik reageer alleen op basis van jullie posts die ik heb gelezen vanuit mijn eigen referentiekader. + mijn nek is wel knapper dan mn achtereind, dus die kan ik wel onderscheiden
alsof het probleem ooit aan één kant ligt.
ik vind het niet zinnig om hier neer te zetten wat er precies aan mij mankeert. tis niet dat ik hulp zoek om mezelf te verbeteren ten opzichte van vrouwmensen. k zal wss nooit van mijn leven normaal willen deelnemen aan de maatschappelijk geaccepteerde gang van zaken.
en zolang ik dat niet wil zal ik voor die maatschappelijke gang van zaken altijd beperkingen blijven hebben.
hoewel dat aardig netjes op te lossen is met een veelvloedig gebruik van manipulatie.
Oud 05-11-2007, 15:51
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
hoewel dat aardig netjes op te lossen is met een veelvloedig gebruik van manipulatie.
Je kunt ook gewoon naar de hoeren gaan...
Met citaat reageren
Oud 05-11-2007, 16:04
Inanis
Inanis is offline
Citaat:
Je kunt ook gewoon naar de hoeren gaan...
ik doelde dat maatschappelijke algemeen.. niet alleen op het gebied van liefde en relatie.
k zie het nut niet zo van naar de hoeren gaan, misschien kun jij dat uitleggen?
Oud 05-11-2007, 16:08
Verwijderd
Citaat:
alsof het probleem ooit aan één kant ligt.
ik vind het niet zinnig om hier neer te zetten wat er precies aan mij mankeert. tis niet dat ik hulp zoek om mezelf te verbeteren ten opzichte van vrouwmensen. k zal wss nooit van mijn leven normaal willen deelnemen aan de maatschappelijk geaccepteerde gang van zaken.
en zolang ik dat niet wil zal ik voor die maatschappelijke gang van zaken altijd beperkingen blijven hebben.
Tja, maar zonder onze kennis van jouw beperkingen, kunnen wij ook geen begrip opbrengen voor jouw situatie.
En er zijn meer mensen/meisjes die ook niet blij zijn met maatschappelijk geaccepteerde gang van zaken, ik ben er zelf ook 1 van. Maar door flexibiliteit en acceptatie heb ik voor mezelf wel een redelijk fijn leven.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2007, 16:32
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
k zie het nut niet zo van naar de hoeren gaan, misschien kun jij dat uitleggen?
Nou, dat lijkt me duidelijk. Hoeren vervullen een belangrijke maatschappelijke functie; zorgen dat wanhopige kerels zich niet aan willekeurige vrouwen vergrijpen
Met citaat reageren
Oud 05-11-2007, 17:03
Verwijderd
14 jarige psychologen zzz.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2007, 17:34
Verwijderd
Citaat:
Ik ben tot nu toe altijd slimmer/intelligenter/wijzer/etc. geweest dan elk meisje waar ik tot nu toe contact mee heb gehad.
Ik heb met medelijden met haar
Met citaat reageren
Oud 05-11-2007, 17:38
Verwijderd
Citaat:

Ik ken nog wel een oud collega die zich om heeft laten bouwen, op dieet is gegaan en hormonen slikt zodat zijn tieten groeien.

Misschien iets voor jou?
Met citaat reageren
Oud 05-11-2007, 17:41
Verwijderd
Citaat:
Dat is dan weer pseudodiepzinnige psychobabble van het niveau "pestkoppen zijn eigenlijk heel onzeker".
Met citaat reageren
Oud 05-11-2007, 17:47
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Dat is dan weer pseudodiepzinnige psychobabble van het niveau "pestkoppen zijn eigenlijk heel onzeker".
Nee hoor, gewoon ervaringen met andere forummers met een grote bek
Met citaat reageren
Oud 05-11-2007, 17:57
juno
juno is offline
Citaat:
Niet overal een probleem van maken. Ik heb altijd het gevoel dat meisjes 'het' als een wedstrijd zien en mij als de tegenstander. Als ze iets zeggen/beweren heb ik daar geen problemen mee en praat ik erover door of verwissel ik van onderwerp of wat dan ook, ik ga niet als een klein kind discussieren. Dat doe ik wel op fora of met maten of als het per se moet. Niet om de 5 seconden een discussie.

Ik vind het ook vreselijk als ze social worker gaan spelen. Vooral omdat ze het 'o zo goed weten' maar eigenlijk geen ene fucking moer van de situatie begrijpen.

Ik zal een concreet voorbeeld geven. Als ik er de volgende dag vroeg uit moet (om wat voor reden dan ook, zegmaar rond 7 uur of half 8 ofzo) dan kan ik de dag ervoor toch niet op tijd naar bed gaan met als resultaat dat ik de volgende dag met te weinig slaap opsta. Dat is niet zo'n heel groot probleem aangezien ik niet vaak vroeg op moet en ik niet doodga van een keertje slaaptekort (toen ik nog op school zat had ik doordeweeks altijd slaaptekort en ik heb er fysiek nooit veel last van gehad). Maar om 1 of andere reden als dit onderwerp ter sprake komt denken meisjes het altijd beter te weten en komen ze met oplossingen.

Dat is nogeens niet het probleem. Maar dan geven ze mij automatisch een labeltje 'dom/raar' of whatever en dat is een enorme afknappen. Voorbeeld:

Armoed: blahblah ik heb wel eens blahblah (probleem hierboven)
Meisje: oh, kun je dan niet gewoon op een bepaalde tijd stoppen met waar je mee bezig bent en dan naar bed gaan?
Armoed: Nee... Ik weet niet precies wat het is, maar ik heb er niet veel last van ofzo hoor
Meisje: *rolt met dr ogen*

Nog een voorbeeld:

Meisje: En hoe was het vandaag [reden waarvoor ik vroeg uit bed moest]?
Armoed: Hahaha ja was superleuk maar kwam bijna te laat omdat ik 's ochtends zo moe/lui was
Meisje: Als je nou eens gewoon eerder naar bed zou gaan... *rolleyes*

Ik heb geen meisjes nodig als social worker, ik kan het meerendeel van mijn problemen heel goed zelf oplossen en de dingen die ik niet goed zelf op kan lossen heb ik heel weinig last van. Ik heb jullie mening niet nodig over zulke dingen want die interesseert me eigenlijk geen moer en ik kan er al helemaal niet tegen als jullie biggie/arrogant gaan doen. Zo'n reactie is veel leuker:

Armoed: blahblah ik heb wel eens blahblah (probleem hierboven)
Meisje: oh, kun je dan niet gewoon op een bepaalde tijd stoppen met waar je mee bezig bent en dan naar bed gaan?
Armoed: Nee... Ik weet niet precies wat het is, maar ik heb er niet veel last van ofzo hoor
Meisje: aahh *knuffelt*

Of:

Meisje: En hoe was het vandaag [reden waarvoor ik vroeg uit bed moest]?
Armoed: Hahaha ja was superleuk maar kwam bijna te laat omdat ik 's ochtends zo moe/lui was
Meisje: Aahh *knuffelt*

Really, het is niet moeilijk hoor (dit hoeft niet in elke situatie dat is gewoon fucking irritant but you get the point).

Ja ho effe. Jij gaat haar vertellen dat je een probleem hebt. Klaag klaag. Als zij daar vervolgens een oplossing voor weet, omdat je jezelf met dat probleem hebt opgezadeld en je jezelf er ook weer uit kunt krijgen, is het niet goed want dan heeft ze commentaar op je?

Knuffels lossen geen problemen op. En als je niet wilt dat ze jouw probleem voor je gaat oplossen, klaag dan niet over je probleem, want je hebt er immers toch geen last van, zeg je in de volgende zin. Hou dan gewoon je mond.

Ik persoonlijk zou blij zijn met iemand die actief en behulpzaam meedenkt. Daar heb je tenminste wat aan. Maar jij vindt blijkbaar dat je alles toch beter weet, en je accepteert geen hulp. Dat vinden mensen die je willen helpen niet zo leuk, die voelen zich dan afgewezen.

Als jij nou eens ophoudt overal strijd in te zien waar geen strijd is, dat zal echt al schelen. Als je geen enkele relatie langer dan een paar weken volhoudt, is dat meer een aanwijzing over jouw gedrag dan over dat van al die meisjes.

Als ik je gedrag hier op het forum even in ogenschouw neem, moet ik zeggen dat ik je verdomd lastig en dat eeuwige gekanker erg vermoeiend vind. Dat vinden de irl meisjes dan ook.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2007, 18:37
Magican
Magican is offline
Wat een meestertopic. Het was het écht waard om helemaal door te lezen. Haha
Oud 05-11-2007, 19:28
Vice
Vice is offline
Citaat:
True. Je weet dat het erg gesteld is als je een handjob van een meisje krijgt en denkt "hmm dat kan ik beter kan je niet gewoon je benen open doen?"..
Dat gaat ook maar dan blijven en blijven ze maar doorgraven totdat je een zwakkere kant/probleem van jezelf laat zien...
Kan niet voor Inanis spreken, wel voor mezelf. Ik acht me superieur omdat ik dat ook ben, maar dat hoeft helemaal geen probleem te zijn totdat meisjes dat even willen uitproberen...
Vroeger dacht ik altijd dat meisjes speciale gaven/krachten hadden. Vooral op het gebied van mode. Als een meisje commetaar maakte op je haar of hoe je je kleedde of whatever, dan was dat gewoon een feit. Jij denkt in feite hetzelfde, they're not magical.
Als ik jouw post zo zie, lees ik een enorme minachting naar vrouwen. Dat je zelf vriendinnen hebt gehad is voor mij een raadsel en om eerlijk te zijn kom je een beetje over als een gefrustreerde homo, dus ga ik er maar vanuit dat dit één grote grap is.
Oud 05-11-2007, 19:39
Armoed
Armoed is offline
Citaat:
En als je niet wilt dat ze jouw probleem voor je gaat oplossen, klaag dan niet over je probleem, want je hebt er immers toch geen last van, zeg je in de volgende zin. Hou dan gewoon je mond
Dan graven jullie door naar problemen en 'heb je opeens iets te verbergen' of 'verdring je je problemen'.

Citaat:
Ik persoonlijk zou blij zijn met iemand die actief en behulpzaam meedenkt.
Maar ik dus niet. Als het ff kon zou ik ook nog voor haar denken.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2007, 21:20
Verwijderd
Gaat ze dan ook domme shit posten?
Met citaat reageren
Oud 05-11-2007, 21:25
Inanis
Inanis is offline
Citaat:
Nou, dat lijkt me duidelijk. Hoeren vervullen een belangrijke maatschappelijke functie; zorgen dat wanhopige kerels zich niet aan willekeurige vrouwen vergrijpen
het ging om mijzelf en k ben niet van plan ooit een meid aan te randen of te verkrachten.
dus ja weinig reden voor mij om naar de hoeren te gaan.

Citaat:
******** schreef:
Ik ken nog wel een oud collega die zich om heeft laten bouwen, op dieet is gegaan en hormonen slikt zodat zijn tieten groeien.
Misschien iets voor jou?
ik had het over interessante mannen, (niet gekken die in een verkeerd lichaam zitten) die letterlijk een vrouwelijk lichaam hebben.
female body + logische hersenen dus eigenlijk.

maarja oke eerlijk, er bestaat nog meer kans dat ik een zeemeermin tegenkom.
die zijn half vis, dus wss een stuk minder lastig dan vrouwmensen.
Oud 05-11-2007, 21:27
Inanis
Inanis is offline
Citaat:
armoed is geen 14 en jij geen respectvol iemand (dus k zou je naam maar snel veranderen)
Oud 05-11-2007, 21:29
Verwijderd
brb even mijn naam snel veranderen.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2007, 21:36
Magican
Magican is offline
Citaat:
Jij moet meer posten
Oud 05-11-2007, 22:30
Verwijderd
Citaat:
Nee hoor, gewoon ervaringen met andere forummers met een grote bek
Niet alleen forumers.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2007, 22:33
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
armoed is geen 14 en jij geen respectvol iemand (dus k zou je naam maar snel veranderen)
En jij hebt nog nooit een vrouw gehad dus /shoo.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2007, 22:54
Armoed
Armoed is offline
Maar ik heb er zoveel gehad en tegen mij is het ook /shoo?
Met citaat reageren
Oud 05-11-2007, 23:36
Inanis
Inanis is offline
Citaat:
En jij hebt nog nooit een vrouw gehad dus /shoo.
dus omdat ik geen vrouw heb gehad mag ik ook niet geinteresseerd zijn in het onderwerp?
of nee laat ook maar, k hoef geen antwoord van je.
Oud 05-11-2007, 23:43
Verwijderd
..........................................________
....................................,.-‘”...................``~.,
.............................,.-”...................................“-.,
.........................,/...............................................”:,
.....................,/......................................................\,
.................../...........................................................,}
................./......................................................,:`^`..}
.............../...................................................,:”........./
............../.....__.........................................:`.........../
............./__.(.....“~-,_..............................,:`........../
.........../(_....”~,_........“~,_....................,:`........_/
..........{.._$;_......”=,_.......“-,_.......,.-~-,},.~”;/....}
...........((.....*~_.......”=-._......“;,,./`..../”............../
...,,,___.\`~,......“~.,....................`.....}............../
............(....`=-,,.......`........................(......;_,,-”
............/.`~,......`-...............................\....../\
.............\`~.*-,.....................................|,./.....\,__
,,_..........}.>-._\...................................|..............`=~-,
.....`=~-,_\_......`\,.................................\
...................`=~-,,.\,...............................\
................................`:,,...........................`\..... .........__
.....................................`=-,...................,%`>--==``
........................................_\..........._,-%.......`\.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2007, 00:19
Verwijderd
Citaat:
Dan graven jullie door naar problemen
"Jullie" vrouwen? Ben jij soms TheCreator? Die kon ook zo lekker alles op één hoop gooien.

Citaat:
Ik acht me superieur omdat ik dat ook ben
Met citaat reageren
Oud 06-11-2007, 00:29
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Maar ik heb er zoveel gehad en tegen mij is het ook /shoo?
Nee, jij bent wel grappig.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2007, 00:50
Smokin'
Smokin' is offline
Citaat:
Als ik jouw post zo zie, lees ik een enorme minachting naar vrouwen. Dat je zelf vriendinnen hebt gehad is voor mij een raadsel en om eerlijk te zijn kom je een beetje over als een gefrustreerde homo, dus ga ik er maar vanuit dat dit één grote grap is.
Bedankt voor uw inbreng. Waardevol en origineel.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2007, 07:58
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
..........................................________
....................................,.-‘”...................``~.,
.............................,.-”...................................“-.,
.........................,/...............................................”:,
.....................,/......................................................\,
.................../...........................................................,}
................./......................................................,:`^`..}
.............../...................................................,:”........./
............../.....__.........................................:`.........../
............./__.(.....“~-,_..............................,:`........../
.........../(_....”~,_........“~,_....................,:`........_/
..........{.._$;_......”=,_.......“-,_.......,.-~-,},.~”;/....}
...........((.....*~_.......”=-._......“;,,./`..../”............../
...,,,___.\`~,......“~.,....................`.....}............../
............(....`=-,,.......`........................(......;_,,-”
............/.`~,......`-...............................\....../\
.............\`~.*-,.....................................|,./.....\,__
,,_..........}.>-._\...................................|..............`=~-,
.....`=~-,_\_......`\,.................................\
...................`=~-,,.\,...............................\
................................`:,,...........................`\..... .........__
.....................................`=-,...................,%`>--==``
........................................_\..........._,-%.......`\.
Dit keer ben ik het met reverend eens
Oud 06-11-2007, 10:42
juno
juno is offline
Ik moet zeggen dat ik wel razend benieuwd aan het worden ben naar die Armoed.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2007, 11:03
Chimera
Chimera is offline
Ik vind sowieso niet dat je kunt lopen beweren dat je enorm knap bent zonder een fotoboek maargoed
Met citaat reageren
Oud 06-11-2007, 12:17
Armoed
Armoed is offline
Citaat:
Citaat:
Ik vind sowieso niet dat je kunt lopen beweren dat je enorm knap bent zonder een fotoboek maargoed
Ik wil wel wat foto's posten als jullie dat leuk zouden vinden hoor (maar dan moet ik ze eerst nog maken want de meest recente is van toen ik 14 was -_-)
Met citaat reageren
Oud 06-11-2007, 12:44
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Ik wil wel wat foto's posten als jullie dat leuk zouden vinden hoor (maar dan moet ik ze eerst nog maken want de meest recente is van toen ik 14 was -_-)
Right...
Met citaat reageren
Oud 06-11-2007, 13:51
Armoed
Armoed is offline
Citaat:
Right...
Wat? Ik bied je aan om foto's te posten dan kun je het voor jezelf beslissen. Weer niet goed?
Met citaat reageren
Oud 06-11-2007, 14:02
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Wat? Ik bied je aan om foto's te posten dan kun je het voor jezelf beslissen. Weer niet goed?
Nouja, ik vind die "ik heb geen recente foto's sinds ik 14 ben" verhalen een beetje dubieus. Maargoed, d'r is hoe dan ook geen bewijs dat je ook diegene bent die op de foto's staat, dus doe geen moeite.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2007, 14:03
Magican
Magican is offline
Citaat:
Hij gelooft niet dat je enkel foto's van jezelf hebt van toen je 14 of jonger was.

Ik geloof niet dat je überhaupt een foto van jezelf zal posten.
Oud 06-11-2007, 14:16
Inanis
Inanis is offline
Citaat:
Nouja, ik vind die "ik heb geen recente foto's sinds ik 14 ben" verhalen een beetje dubieus. Maargoed, d'r is hoe dan ook geen bewijs dat je ook diegene bent die op de foto's staat, dus doe geen moeite.
ik zou kunnen bevestigen of de foto's van armoed zijn.
Oud 06-11-2007, 14:17
Verwijderd
Citaat:
Vraag m een of andere vage houding of gezichtsuitdrukking te maken en je weet het
Met citaat reageren
Oud 06-11-2007, 14:18
Verwijderd
Citaat:
het wérkt dus wel!
Met citaat reageren
Oud 06-11-2007, 14:18
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
ik zou kunnen bevestigen of de foto's van armoed zijn.
Oh, jullie zijn schatjes?

Citaat:
Vraag m een of andere vage houding of gezichtsuitdrukking te maken en je weet het
Precies. "Maak-een-foto-met-je-zondagse-onderbroek-over-je-hoofd"
Met citaat reageren
Oud 06-11-2007, 14:23
Inanis
Inanis is offline
Citaat:
Oh, jullie zijn schatjes?
Precies. "Maak-een-foto-met-je-zondagse-onderbroek-over-je-hoofd"
hij kan trouwens ook gewoon een briefje of iets anders bij zich houden als identificatiemiddel.

maar schatjes? nee jeweettoch dat jij de ware voor me bent.
oh geile brombeer.
Oud 06-11-2007, 14:35
Armoed
Armoed is offline
Citaat:
O, dubieus? Waarom zou ik daarover liegen als ik je aanbied om nieuwe foto's te posten?

Inanis kan bevestigen of de foto's van mij zijn maar dat roept bij de complotdenkers onder ons natuurlijk ook de nodige vraagtekens op. Een briefje is natuurlijk ook niet mogelijk want dan wordt er volop "PHOTOSHOPZZZ1!!1!1!!EIZNeiezn!1!~" geroept. Ik kan natuurlijk een foto maken voor de schildering in mijn kamer van JungleBook (foto's in DK) maar die foto's waren sowieso al niet van mij toch? Zal ik mijn shirt uittrekken en scholieren.com op mijn 6pack schrijven? Oh nee wacht ik heb natuurlijk abnormale FBI photoshop skillz.

Gast.

Citaat:
maar schatjes? nee jeweettoch dat jij de ware voor me bent.
oh geile brombeer.
Heeeeeey de afspraak was niet flirten anders dump ik je xP
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten