Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Echt, Inanis en Armoed, jullie zijn nog niet eens een vrouw waard. Jullie vinden geen echt leuke meid omdat jullie jezelf zoiezo al superieur achten. Ik ken jullie niet door en door, maar wat ik uit de posts die ik lees van jullie opmaak, is dat er een een hoop frustraties en quasi-intelligentie in jullie hoofden zit
![]() Meiden die slim zijn, prikken daar zo doorheen en vinden niks erachter. Geen wonder dat jullie ze niet hoeven, ze liggen niet in aanbidding nee voor die quasi-intelligentie. |
![]() |
||
Citaat:
maar armoed en ik zijn best verschillend, hij heeft zat meiden gehad, ik nul (exclusief basisschool) we hebben ouders van een andere afkomst, heel ander soort opvoeding en gezin genoten, en in opzichten zijn we haast elkaars tegenpolen. wat we delen is vooral een interesse in wie/wat we zijn en wie/wat anderen zijn en natuurlijk een beetje een extreme persoonlijkheid. @Scordalus: je bent echt een leuke moraalridder, eerlijk waar. ik geef je alle vrijheid om zoveel mogelijk vrouwlovende opmerkingen te maken. benut die kans, k zal daar geen kritiek op geven verder. ook wel grappig dat je in je verhaal ons zo 'subtiel' naar beneden haalt. maar ik weet welke beperkingen ik heb, jij daarentegen gist maar wat, en weet wss amper je achtereind van je nek te onderscheiden.
|
![]() |
Ok, voordat dit topic in een misvormde versie van 'the revenge of the nerds' veranderd...
Armoed, wat laat jou denken dat er hier mensen zijn die zitten te wachten op hoe jij jezelf zit op te hemelen als een of andere hoogbegaafde. Sorry hoor, maar iemand die het nodig heeft om zichzelf zódanig op een internet-forum op te hemelen, die kan nooit in helemaal orde zijn. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik zei ook al: Ik ken jullie niet door en door, ik reageer alleen op basis van jullie posts die ik heb gelezen vanuit mijn eigen referentiekader. ![]() ![]() |
![]() |
|||||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
ik vind het niet zinnig om hier neer te zetten wat er precies aan mij mankeert. tis niet dat ik hulp zoek om mezelf te verbeteren ten opzichte van vrouwmensen. k zal wss nooit van mijn leven normaal willen deelnemen aan de maatschappelijk geaccepteerde gang van zaken. en zolang ik dat niet wil zal ik voor die maatschappelijke gang van zaken altijd beperkingen blijven hebben. hoewel dat aardig netjes op te lossen is met een veelvloedig gebruik van manipulatie.
||
Citaat:
k zie het nut niet zo van naar de hoeren gaan, misschien kun jij dat uitleggen?
||
Verwijderd
|
Citaat:
En er zijn meer mensen/meisjes die ook niet blij zijn met maatschappelijk geaccepteerde gang van zaken, ik ben er zelf ook 1 van. Maar door flexibiliteit en acceptatie heb ik voor mezelf wel een redelijk fijn leven. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Misschien iets voor jou? ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ja ho effe. Jij gaat haar vertellen dat je een probleem hebt. Klaag klaag. Als zij daar vervolgens een oplossing voor weet, omdat je jezelf met dat probleem hebt opgezadeld en je jezelf er ook weer uit kunt krijgen, is het niet goed want dan heeft ze commentaar op je? Knuffels lossen geen problemen op. En als je niet wilt dat ze jouw probleem voor je gaat oplossen, klaag dan niet over je probleem, want je hebt er immers toch geen last van, zeg je in de volgende zin. Hou dan gewoon je mond. Ik persoonlijk zou blij zijn met iemand die actief en behulpzaam meedenkt. Daar heb je tenminste wat aan. Maar jij vindt blijkbaar dat je alles toch beter weet, en je accepteert geen hulp. Dat vinden mensen die je willen helpen niet zo leuk, die voelen zich dan afgewezen. Als jij nou eens ophoudt overal strijd in te zien waar geen strijd is, dat zal echt al schelen. Als je geen enkele relatie langer dan een paar weken volhoudt, is dat meer een aanwijzing over jouw gedrag dan over dat van al die meisjes. Als ik je gedrag hier op het forum even in ogenschouw neem, moet ik zeggen dat ik je verdomd lastig en dat eeuwige gekanker erg vermoeiend vind. Dat vinden de irl meisjes dan ook. |
![]() |
||
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
dus ja weinig reden voor mij om naar de hoeren te gaan. Citaat:
female body + logische hersenen dus eigenlijk. maarja oke eerlijk, er bestaat nog meer kans dat ik een zeemeermin tegenkom. die zijn half vis, dus wss een stuk minder lastig dan vrouwmensen.
||
Citaat:
of nee laat ook maar, k hoef geen antwoord van je.
|
Verwijderd
|
..........................................________
....................................,.-‘”...................``~., .............................,.-”...................................“-., .........................,/...............................................”:, .....................,/......................................................\, .................../...........................................................,} ................./......................................................,:`^`..} .............../...................................................,:”........./ ............../.....__.........................................:`.........../ ............./__.(.....“~-,_..............................,:`........../ .........../(_....”~,_........“~,_....................,:`........_/ ..........{.._$;_......”=,_.......“-,_.......,.-~-,},.~”;/....} ...........((.....*~_.......”=-._......“;,,./`..../”............../ ...,,,___.\`~,......“~.,....................`.....}............../ ............(....`=-,,.......`........................(......;_,,-” ............/.`~,......`-...............................\....../\ .............\`~.*-,.....................................|,./.....\,__ ,,_..........}.>-._\...................................|..............`=~-, .....`=~-,_\_......`\,.................................\ ...................`=~-,,.\,...............................\ ................................`:,,...........................`\..... .........__ .....................................`=-,...................,%`>--==`` ........................................_\..........._,-%.......`\. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik geloof niet dat je überhaupt een foto van jezelf zal posten.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
maar schatjes? nee jeweettoch dat jij de ware voor me bent. oh geile brombeer. ![]()
|||
Citaat:
Inanis kan bevestigen of de foto's van mij zijn maar dat roept bij de complotdenkers onder ons natuurlijk ook de nodige vraagtekens op. Een briefje is natuurlijk ook niet mogelijk want dan wordt er volop "PHOTOSHOPZZZ1!!1!1!!EIZNeiezn!1!~" geroept. Ik kan natuurlijk een foto maken voor de schildering in mijn kamer van JungleBook (foto's in DK) maar die foto's waren sowieso al niet van mij toch? Zal ik mijn shirt uittrekken en scholieren.com op mijn 6pack schrijven? Oh nee wacht ik heb natuurlijk abnormale FBI photoshop skillz. Gast. Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|