Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-11-2007, 10:33
Nijn*
Nijn* is offline
GRRR! Dat ging kut! Betoog met als stelling: de emancipatie is af en daarbij verwerken de seksualisering van de samenleving. Ik denk, relaxt daar heb ik me op voorbereid, dat kan ik goed, daar heb ik genoeg mening over. Te veel dus. Met m'n kladversie + bouwplan was ik in één uur klaar maar die netversie heb ik echt onderschat. Er moest nog zoveel in een andere volgorde/verwoording/context dat ik het niet heb afgekregen. M'n slot heb ik verkloot omdat ik te weinig tijd had. Net als m'n voetnoten/titel/publieksgerichtheid. Ik vond het ook zó kort! Op een groep van zoveel mensen, waren er misschien 4,5 op tijd klaar! Heb niets meer kunnen checken op spelling/stijlfouten en dit is 60% van m'n cijfer! Hmpf, hoe krijg ik het voor elkaar? Geen enkel SE is nog goed gegaan tot nu toe. Grmbl. Wat ik ook zo raar vond: we kregen er een commentaarformulier bij, nou hebben sommigen dat wel beschreven, anderen (ik dus) niet. Het is toch aan de docent om zo'n formulier in te vullen, toch niet aan ons?!
AAAAAAAHRG! Maar oké, ik moet het nu uit handen geven, ik heb gedaan wat ik kon en kan nu toch niets meer veranderen, jadajadajada. Maar het voelt kut. Gelukkig heb ik morgen vrij, dan kan ik nog de hele dag leren () voor aardrijkskunde. Nu ff niets.
Oud 07-11-2007, 11:50
Verwijderd
Nijn* het komt vast wel goed! Als er maar zo weinig mensen op tijd klaar waren, ligt het niet aan jou maar aan de opdracht / tijd. Daar zullen ze dan vast wel rekening mee houden in de beoordeling en het klinkt alsof je het verder inhoudelijk wel goed voor elkaar had.

Grr, mijn mooie nieuwe zachte bordeauxrode sjaal blijkt in het zonlicht ineens zuurstokroze!
Met citaat reageren
Oud 07-11-2007, 11:54
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Yeah, ik heb een titer van 508 voor m'n hepatitis B vaccinatie terwijl het boven de 10 al goed is Ben ik toch niet voor niets zo ziek geweest van die laatste vaccinatie, vind het echt tof
Oud 07-11-2007, 11:58
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Citaat:
En ik begrijp het niet helemaal; zijn de twee topics nou samengevoegd?
Volgens mij wel

OT: net 3 uur naar huis getreind. Ik had nog mazzel met m'n kwartiertje vertraging, het is een chaos bij de NS. Nu moet ik eigenlijk weer aan Plato, heb het moeilijkste deel nu wel gehad. En als ik nog tijd over heb, aan presentatie beginnen.

En au, ik hoop maar dat het een of andere vage muggenbult (in dit jaargetijde) of wat grotere puist op een rare plek ofzo is, want anders moet ik nog een bezoekje aan de dokter gaan brengen. *dokters haat*
Met citaat reageren
Oud 07-11-2007, 12:42
duivelaartje
duivelaartje is offline
Omg, bij een kamer staat "bellen is beter dan mailen". Jezus, nee, daarover bellen durf ik echt nog niet. Maar ik wil toch een kamer, dan probeer je dat toch te durven?

Nee.

Ik bel liever op een moment waarbij ik het niet druk heb en de rust die ik neem tussen het leren door niet wil ik besteden aan iets, voor mij stressvols, als bellen naar een onbekend iemand. Nee, dan nog maar even wachten met een kamer hoor...
Met citaat reageren
Oud 07-11-2007, 12:48
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Omg, bij een kamer staat "bellen is beter dan mailen". Jezus, nee, daarover bellen durf ik echt nog niet. Maar ik wil toch een kamer, dan probeer je dat toch te durven?

Nee.

Ik bel liever op een moment waarbij ik het niet druk heb en de rust die ik neem tussen het leren door niet wil ik besteden aan iets, voor mij stressvols, als bellen naar een onbekend iemand. Nee, dan nog maar even wachten met een kamer hoor...
Ik zou iig mailen dan, er zijn echt veel meer mensen die bellen eng vinden, als je mailt heb je tenminste nog kans, misschien mailt iedereen wel omdat inemand durft te bellen Misschien kan je anders een smsje sturen of is dat een heel stom idee?
Oud 07-11-2007, 13:05
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik ben echt extreem vrolijk vandaag en het slaat echt compleet nergens op. Enige redenen kunnen zijn dat m'n tentamen vanmorgen wel okee ging en ik het waarschijnlijk wel gehaald heb, ik een 9,2 had voor m'n proefdierkunde practicum en daarmee het hoogste cijfer van alle studenten en dat ik m'n vriend vanavond weer zie En verder zitten er allemaal dingen tegen en moet ik allemaal dingen doen waar ik geen zin in heb maar het kan me allemaal zo bar weinig schelen. Ik kan me er zorgen om maken maar dat maakt het toch niet beter. Ik moet m'n tentamen leren en ik heb geen zin maar hoofdstukje per hoofdstukje met daartussendoor pauze gaat eigenlijk veel beter dan uren aan een stuk, ik moet op excursie morgen naar Noordwijkerhout en ik heb er absoluut geen zin in maar het is weer eens wat anders dan een hele dat thuis zitten om je tentamen te leren dus ach, waarom niet Ik kreeg een brief van m'n advocaat dat de rechtzaak precies op de dag is dat ik een cursus voor school heb die ik verplicht moet volgen wil ik op afstuderen mogen en ik wil niet later op afstuderen (februari, ik wil gewoon eind november) maar ik wil ook die zitting niet laten schieten waar ik al 8 jaar voor aan het vechten ben maar ik heb hoop dat de school wel wat kan regelen. Alle docenten en mensen op school zijn ineens zo schappelijk. Ik mailde de docent dat het tentamen van maandag niet klopte en ze mailde terug dat ik gelijk had en ik me vooral geen zorgen moest maken, m'n studieloopbaancoach had m'n mail over die zitting doorgestuurd naar de coordinator studentzaken en zij zou het uitzoeken, heel relaxed en ik heb ineens toch salaris gestort gekregen Alles gaat zo makkelijk enzo, echt super

Oh, tonight, you kill me with your smile
so beautifull and wild, so beautifull
Oud 07-11-2007, 13:15
rare kwast
rare kwast is offline
*gaap* ik ben zooooooo moe en moet nog een halve verjaardag dag
Oud 07-11-2007, 15:00
duivelaartje
duivelaartje is offline
Nog 5 hc's te gaan en nog een paar practica. Maar kutje, ik lees nu iets over DNA bindende domeinen en ik weet zeker dat ik van eiwit ergens heb gelezen hoe die eruit ziet en hoe die werkt, maar ik kan het nergens meer terugvinden en ik weet ook echt niet meer hoe het heet. Ik weet alleen nog dat het twee dezelfde groepen heeft die een helix-structuur hebben die kunnen binden aan DNA, maar wat nou als ze daar over vragen, dan weet ik het niet meer..
Met citaat reageren
Oud 07-11-2007, 15:03
Redhair
Redhair is offline
Ooh ik moet zo veel doen voor school, ik kan het echt niet aan. Een opdracht is nu al te laat, dus die laat ik maar liggen, zodat de andere opdrachten misschien nog wel op tijd af kunnen. Moet nog een heel groeiboekje maken, die moet vrijdag voor 12 uur ingeleverd zijn. Had vandaag van tien tot vijf school, maar ben niet gegaan, ik ben bezig gegaan met dat groeiboekje. Maar nu heb ik een mailtje van een opdracht waar ik niets van weet, dat ik de poster moet maken? Poster? Waarvan, waarover? Ik ga te weinig naar school, ik krijg geen ritme, ik trek het niet. Ik spijbel en ben laks, ik verpest het weer. Ik wil er alweer mee stoppen. Dit heeft toch geen zin. Klasgenoten hebben er ook geen vertrouwen meer in, ik ben nooit op school, dus met mij wil je niet in een groepje. Ik faal er steeds weer in, ik weet niet hoe ik een ritme moet krijgen, het lukt niet. IK wil wel maar het gaat niet, ik weet niet wie me hiermee moet helpen, of hoe. Godverdomme.
Oud 07-11-2007, 15:03
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Ik ben eindelijk begonnen met leren, dat is tenminste goed. Maar wat moet ik ze nou vanavond vertellen? Dat het allemaal vanzelf ging? Dat ik er niets aan kon doen? Dat het me spijt maar dat ik er toch wel mee door ga? Ik weet echt niet wat ik moet zeggen, ik voel me zo schuldig. En vanochtend hadden ze het er weer over, ik had het echt niet meer. Waarom overkomt mij dit altijd weer. Waarom maak ik hier zo'n groot punt van. Ik kan mensen niet kwetsen, maar mag ik ook een keer iets doen waar ik gelukkig van word? Ja, maar ik kwets er iemand mee. Nouja, ik had maar niet moeten zeggen dat ik niets zou doen. God echt geweldig. Echt. Maar gelukkig staat mijn ene vriendinnetje achter me, en ze gaat mee en ik weet niet wat ik zonder haar moet, ze is zo lief.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2007, 15:30
Roosje
Roosje is offline
^ Meisjemeis het komt allemaal wel goed! (}) Gewoon eerlijk zijn, ze begrijpen het vast wel.
Oud 07-11-2007, 15:45
Roosje
Roosje is offline
Oh en verdomme Roosje vertrouw nou eens op jezelf. Gewoon, omdat je daar beter van wordt?

Edit: En ik ben ook zo verdomd lui. "Oh, het staat allemaal wel in mijn woordenboek, ik ga mooi niet leren." "Oh, ik mag mijn Binas erbij houden, dan hoef ik nu niets te doen." "Oh, mijn Biodata mag erbij, waarom zou ik nu dan leren wat het nut is van FSH en granulocyten?"

Laatst gewijzigd op 07-11-2007 om 16:16.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2007, 15:59
Verwijderd
Citaat:
Ooh ik moet zo veel doen voor school, ik kan het echt niet aan. Een opdracht is nu al te laat, dus die laat ik maar liggen, zodat de andere opdrachten misschien nog wel op tijd af kunnen. Moet nog een heel groeiboekje maken, die moet vrijdag voor 12 uur ingeleverd zijn. Had vandaag van tien tot vijf school, maar ben niet gegaan, ik ben bezig gegaan met dat groeiboekje. Maar nu heb ik een mailtje van een opdracht waar ik niets van weet, dat ik de poster moet maken? Poster? Waarvan, waarover? Ik ga te weinig naar school, ik krijg geen ritme, ik trek het niet. Ik spijbel en ben laks, ik verpest het weer. Ik wil er alweer mee stoppen. Dit heeft toch geen zin. Klasgenoten hebben er ook geen vertrouwen meer in, ik ben nooit op school, dus met mij wil je niet in een groepje. Ik faal er steeds weer in, ik weet niet hoe ik een ritme moet krijgen, het lukt niet. IK wil wel maar het gaat niet, ik weet niet wie me hiermee moet helpen, of hoe. Godverdomme.
heel herkenbaar en ik denk eigenlijk niet dat er iemand is die je er echt mee kan helpen. het enige wat je kan doen is er zélf aan blijven werken. Stuur een mailtje wat voor een poster je moet maken. Werk verder aan het groeiboekje. Meer dan gewoon doorgaan kan je nu niet doen. Ook al is de drang groot om dan maar gewoon niks meer te doen, daar wordt het alleen maar erger van. Soms moet je niet nadenken maar gewoon doen.

OT: jaa en als ik bovenstaande nou ook eens op mezelf toe ga passen he Ik moet nog zo enorm veel doen voor het tentamen van morgen, maar ik vind de stof ook zo enorm niet boeiend...Ik weet wel dat ik wegens de afgelopen kutperiode geen tienen mag verwachten, ën dat ik nu maar beter nog zoveel mogelijk stof door kan nemen zodat ik het misschien toch nog wel haal. maar mijn eerste reactie is: o ik kan toch niet meer alles doornemen? dan kan ik net zo goed nu stoppen....
Met citaat reageren
Oud 07-11-2007, 16:20
Heksjuh
Heksjuh is offline
Het is zo moeilijk en veel te veel. Ik kan dat nooit allemaal onthouden. Volgens mij weet ik alsnog niks, dus ik had het net zo goed niet kunnen leren. En morgen heb ik ook niet zoveel tijd om te leren, want ik wil eerst de stof van het andere tentamen nog even snel doornemen. Ik ben zo bang dat ik die ook niet ga halen, terwijl ik het best wel kan. Een tien zit er niet in, maar dat hoeft ook niet. Als het maar een voldoende is.
En ik ging net naar het oefententamen kijken, en ze vroegen allemaal dingen die ik te moeilijk vond om te onthouden.
Maar niet zo stressen, want dat schiet niet op.
*zenuwachtig is*
Oud 07-11-2007, 16:54
Gaara
Gaara is offline
Citaat:
Edit: En ik ben ook zo verdomd lui. "Oh, het staat allemaal wel in mijn woordenboek, ik ga mooi niet leren." "Oh, ik mag mijn Binas erbij houden, dan hoef ik nu niets te doen." "Oh, mijn Biodata mag erbij, waarom zou ik nu dan leren wat het nut is van FSH en granulocyten?"

Schatje toch, ik vind het best logisch dat je niet leert als je het er toch bij mag houden (a)

En je moet idd op jezelf vertrouwen, dat kan je en dat weet je meisje ^^ Kusjeop<3
Oud 07-11-2007, 17:02
Verwijderd
Grote leerdip voor Renske vandaag. Al vanaf vanmiddag bezig met een samenvatting en ik heb nu welgeteld 4 pagina's af.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2007, 17:33
duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik heb de transcriptie-factor (Pit-1) gevonden.

Laatst gewijzigd op 07-11-2007 om 17:39.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2007, 17:47
Verwijderd
Morgen weer naar deventer.
Hopelijk kan ik dan mijn gedachtens verwoorden.
Het zit niet zo vast op het verwoorden, maar meer op het openstellen. Maargoed.
En mijn dwang.. Die het overneemt. En tuurlijk heb ik dit zelf weer in de hand.
Ik heb alles in de hand..
Met citaat reageren
Oud 07-11-2007, 18:03
Redhair
Redhair is offline
Ave, je hebt gelijk, maar 'niet nadenken, gewoon doen, is al moeilijk. Ik wil wel gewoon aan school werken, maar zodra er een huisgenoot in mijn kamer staat die vraagt of we een spelletje gaan doen, wat gaan drinken, ik even met iets kan helpen of mee gaa naar de winkel ofzo, grijp ik dat direct aan, even afleiding, denk ik dan. Maar daarna is weer beginnen zo moeilijk. Ik moet het echt leren, leren werken, leren naar school gaan, leren plannen, maar weet niet hoe.

Appeltaartenfeest hier in huis. Tegenover ons huis is een winkelcentrum vandaag deels geopend. Er zit een jumbo, en bij elke 25euro aan boodschappen krijg je een appeltaart. Totale hysterie daar, omdat de mediamarkt ook open is. Te druk, te weinig controle, en daar maken wij handig gebruik van. Er zijn in huis nu meer appeltaarten dan bewoners, maar er zijn nauwelijks boodschappen gedaan. Achjaa, je bent jong. Mjammie.
Oud 07-11-2007, 18:21
indigo
indigo is offline
Citaat:
Ik ben echt extreem vrolijk vandaag en het slaat echt compleet nergens op. Enige redenen kunnen zijn dat m'n tentamen vanmorgen wel okee ging en ik het waarschijnlijk wel gehaald heb, ik een 9,2 had voor m'n proefdierkunde practicum en daarmee het hoogste cijfer van alle studenten en dat ik m'n vriend vanavond weer zie
Dat is toch reden genoeg om vrolijk te zijn? Ik heb het ook trouwens, niet van die hoge cijfers, maar wel een onverklaarbare vrolijkheid. Is wel lekker eigenlijk, geniet ervan toch

@Yana: dat is echt té goed! Gefeliciteerd

OT: Ik ben dus vrolijk, trala, ik weet niet waarom want ik loop achter maar het was leuk vandaag en ik ga een kamer zoeken en ik heb een tof groepje en ik kwam goed uit mijn woorden en haha nouja ik heb er wel weer zin in ofzo

Edit: huh, is dit nou een samengevoegd spam- en gewoon topic? O grapje laat maar

En oh serieus mijn nichtje is echt te grappig . Ze wordt 13 en ze wil een tweepersoonsbed voor haar verjaardag. Wtf.

Laatst gewijzigd op 07-11-2007 om 18:44.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2007, 18:59
rare kwast
rare kwast is offline
8 uur.. nog een paar uurtjes kan ik eindelijk slapen..
te druk, te veel gedachten, te vermoeiend
Oud 07-11-2007, 19:19
Verwijderd
Oké ik ga mijn tentamen morgen niet halen, ik geef het op. Ik ga vanavond dan ook niet meer stressen, het heeft geen zin. En morgenochtend ook niet. Morgenochtend ga ik wel een stuk fietsen of wandelen ofzo. Iets fijns. En boodschappen doen. En ontbijten.
Zwakkeling die ik ben, pff.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2007, 19:21
Verwijderd
*mopper* Ik mag het helemaal niet erg vinden, maar ik vind het wel erg. *mopper*

Zometeen koor en daar heb ik wel erg zin in en ik heb mijn haar geverfd.

Please let me forget all those sweet smiles.
All of the passion, all of the peace, the heat, the pain.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2007, 19:52
Redhair
Redhair is offline
Oohh hihih hij belde net, of hij straks langs kon komen. Aargh ik begin hem veel te leuk te vinden. Ik ben nu helemaal blij maar dat is stom. Want hij is oud en vaag en was/is een player en verslaafd aan blowen. Maarja, hij is ook lief en leuk en weet precies hoe hij me kan inpakken en opvrolijken. Grrr
Ik moet niet zeiken en het gewoon leuk hebben. Hihihi.
Nu nog weer verder met het groeiboekje, ik schiet al behoorlijk op. Als ik doorga tot hij komt, morgen na school direct verder ga en morgenavond na mijn werk naar mijn moeder ga om foto's ervoor in te scannen, krijg ik het misschien nog wel af.
Oud 07-11-2007, 19:57
Verwijderd
De operatie was wel goed gegaan, alleen duurde hij 3 uur in plaats van 1,5 uur. We zijn net op bezoek geweest en ze was nogal misselijk maar nu ging het wel weer. Ze viel wel iedere keer bijna in slaap en toen we weg gingen moest ze toch weer overgeven. Ik maakte dat ik weg kwam. Ik vind het zo vervelend dat ik daar niet tegen kan. Nu speel ik voor huisvrouw. Het is alleen zó stil. Vanochtend was ik alleen en ik was aan het leren en ik kon mezelf horen ademhalen en verder hoorde ik niks. Daar wordt je echt gek van. Gelukkig kan ik morgen weer naar school. Maar ik heb m'n huiswerk niet zo goed gedaan. Ik had te weinig tijd en ik denk niet dat ik met het 'smoesje' aan kan komen dat m'n moeder in het ziekenhuis ligt. Maar ja, we zullen wel zien.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2007, 20:15
Hawahaai
Hawahaai is offline
Poeh. Ik heb me lichamelijk goed ingespand vandaag, maar mijn schoolwerk is een beetje blijven liggen. Nou ja, als ik in ieder geval de lesvoorbereidingen voor morgen en mijn logboek over gisteren maar even afmaak, dan vind ik het wel best. Morgen is er weer een dag. ... met stage en een tentamen *zucht*
Met citaat reageren
Oud 07-11-2007, 20:49
Neko*
Neko* is offline
Hij ging naar een optreden wat tot 11 uur zou duren en zou daarna hier komen. Nu neemt hij ineens de trein van 10 uur. Ik vraag me af wat er aan de hand is, en ik maak me zorgen. Was het maar vast kwart over 10, ik kan hier echt niet tegen!
Er is vast niks aan de hand, vast niet. Waarschijnlijk is het gewoon.. anderhalfuur te vroeg afgelopen? Er moet wel wat zijn, ik weet wat die muziek bij hem teweeg brengt..

edit: Helpp, ik kan hier niet tegen. Ik wil heel hard naar het station fietsen en hem daar opvangen, maar ik weet dat dat geen goed idee is.

edit2: Zul je zien dat er niks aan de hand is..

Laatst gewijzigd op 07-11-2007 om 20:55.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2007, 21:04
Verwijderd
heb ik t gehaald of heb ik het niet gehaald? ik weet het niet, ik hoop t zo, maar ik weet het niet.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2007, 21:25
Missy1234567890
Citaat:
Gelukkig kan ik morgen weer naar school. Maar ik heb m'n huiswerk niet zo goed gedaan. Ik had te weinig tijd en ik denk niet dat ik met het 'smoesje' aan kan komen dat m'n moeder in het ziekenhuis ligt. Maar ja, we zullen wel zien.
Ik denk dat dat wel kan hoor, ik weet natuurlijk niet wat voor huiswerk het is en hoe lang je er de tijd voor hebt gehad, maar als je je doordat je moeder in het ziekenhuis ligt minder goed hebt kunnen concentreren, vind ik dat wel een legitieme reden om je huiswerk niet goed gemaakt te hebben.

OT: net lekker gezongen. Kerstliedjes zijn leuk
Met citaat reageren
Oud 07-11-2007, 21:59
Verwijderd
Pfff....
Moe, eenzaam en een beetje verdrietig. 'k Zie op tegen morgen. Want ik heb het idee te kort te schieten. En het is te druk (maar niet heus). Ik red het nooit....

Oftewel: eerst douchen en dan hopelijk weer eens een nacht doorslapen. Morgen voelt het vast beter...
Met citaat reageren
Oud 07-11-2007, 22:20
Verwijderd
Ik was net naar een optreden van qui oui en het maakt me gelukkig&blij&rustig. Echt wonderbaarlijk mooi.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2007, 22:39
Redhair
Redhair is offline
Hihihii, toen hij kwam zat een huisgenootje ook bij me. Het maakt hem niet uit. Hij ploft op de grond neer, pakt de afstandbediening, begint te zappen en legt zijn hoofd op mijn schoot. Zij en ik, aangeschoten van een fles rose die in minder dan een kwartier leeg was, zaten te giechelen en te kletsen op de bank. Zo goed, zo fijn. Lekker chillen met mijn lieve huisgenootje, mijn scharrels hoofd op mijn knie. Toen ging zij weg en kwam hij naast me op de bank. Lekker tegen zijn borst aanliggen, zijn arm om me heen, samen lachen om de tv. Zo was het met J. niet. We lagen niet vaak tegen elkaar aan op de bank, en als we dat wel deden was het anders dan met mijn scharrel. Met mijn scharrel voelt zo perfect, die simpele momenten. Samen tijdschrift lezen in de kroeg, lachend om de inhoud. Tegen hem aanliggen en gewoon tv kijken, het voelt zo gemakkelijk en relax en perfect.
Ach, ik ben een beetje stoned en aangeschoten, ik heb veel gedaan vandaag en nauwelijks gegeten, alles is een beetje vaag.
Ik keek vanavond in de spiegel en zag echt een leuk meisje, en dat was voor ik gedronken en geblowt had.

Hopen dat ik me morgen niet verslaap, ik moet morgen echt even naar school ofzo.
Oud 07-11-2007, 22:41
Missy1234567890
Weer een trigger voor mijn minderwaardigheidscomplex.
En zoals gewoonlijk slaat het echt helemaal nergens op, is er in feite geen aanleiding tot het denken van dergelijke dingen, van de hak op de tak en dan een conclusie trekken...ja, gaat lekker.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2007, 22:59
waves
waves is offline
Wat een rotweek!!

Gisteren paardgereden en zelfs hij deed stom! Voor straf geen droge boterhammen .

Wat ben ik stom geweest. Zo egoïstisch geweest. Het is mijn eigen schuld dat het uit is. Ik was zo met mezelf bezig dat ik volkomen miste wat hij me probeerde te zeggen. Compleet geen oog voor hoe hij zich voelde of hoe het voor hem was. Ik wil zeggen dat het me spijt. En ergens heel vaag hoop ik dat dat alles weer goed maakt maar zo zit de wereld helaas niet in elkaar.

Ik haat mij .
Oud 08-11-2007, 08:14
Neko*
Neko* is offline
Lang naar school, veel belangrijke vakken, laat thuis en 's avonds ook nog weg. Ik heb dus echt zó geen zin in vandaag. En dan ligt vriendjelief boven in bed en heb ik de neiging daar bij te kruipen en weer lekker verder te slapen maar dat gaat niet. Ik heb écht behoefte aan een nacht goed en lang kunnen slapen. Maar dat wordt niks. Ja, misschien zaterdag als we uit zijn geweest, als ik genoeg bier op heb.

Oh god, ik moet ook nog leren voor scheikunde. Ik móet écht minimaal een 6 en dat wordt echt nooit wat. Als 't een 6 word, sta ik nog een 5.. Ooh, waarom moest het nu vrijdag? En het is zo'n rot hoofdstuk, ik ga het echt nooit kunnen!
Achja, ik kan vandaag in ieder geval nog dingen vragen, dat is wel prettig.. Maar ik denk niet dat het zal helpen, zijn uitleg is toch zo vaag als weet ik wat. Dan snap ik het nog niet. "Waarom doet u het zo?" - Omdat het zo moet, kijk je doet dit en dit en dit. Ja, ik zie toch wel wat u doet, maar ik wil weten wárom! En dat snap ik het niet en ik kan het niet en grrrrrr. Maarja, de stille hoop op de stagiair is er ook nog..

Bulgh. Vandaag is stom.
Oud 08-11-2007, 08:19
Verwijderd
*Knuffel voor iedereeen die het nodig heeft. Het komt allemaal goed jongens. Blijf geloven in jezelf, dan kom je er wel, hoe rot het af en toe ook mag zijn.

ot: Ok, dit is echt te freaky want ik weet niet zo goed wat ik voel en dat is niet handig. En vanavond lekker ijsfilms met mijn Bestevriendinmetsik.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2007, 09:20
Verwijderd
Ik voel me echt dom. . Terwijl het helemaal niet onlogisch is dat ik dit niet bgrijp. Maar toch.
*zucht* Klotevak.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2007, 09:31
Rob
Rob is offline
Citaat:
ot: Ok, dit is echt te freaky want ik weet niet zo goed wat ik voel en dat is niet handig. En vanavond lekker ijsfilms met mijn Bestevriendinmetsik.
Vervelend is dat, hè? Gelukkig settled dat eigenlijk meestal vanzelf wel weer met een beetje introspectie. Of het ebt weg (in mijn geval).
Maareh, wa's loos dat je je zo voelt?
Oud 08-11-2007, 09:42
Verwijderd
Citaat:
Vervelend is dat, hè? Gelukkig settled dat eigenlijk meestal vanzelf wel weer met een beetje introspectie. Of het ebt weg (in mijn geval).
Maareh, wa's loos dat je je zo voelt?
Niet voor jou, maar k heb geen zin om t helemaal uit te leggen. Nu niet. Snap je? BTW, pm is in de maak.

ot: Een sigaret roken is een goed excuus om eens bij de buren te kijken wat ze zich nu weer in het hoofd hebben gehaald. Een dakkapel. Ik heb medelijden met die mannen.. Morgen (en misschien vandaag) storm en dan boven op het dak bezig zijn. Maarja, het zijn onze buren. Als het nu moet, dan kan het geen week uitgesteld worden. Ohnee. Nu, godverdomme.

Ja, wat dan minder grappig is, is dat ze hier de hele straat (inclusief onze oprit) blokkeren met hun kutbusjes. De straat is zo groot, zoveel parkeermogelijkheden (maar dan weer niet op hun eigen terrein, dat kan dan weer niet ) en dan parkeren ze dat kutbusje recht voor onze oprit. Ik ga dalijk met mijn brommer krassen maken.

Laatst gewijzigd op 08-11-2007 om 10:25.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2007, 10:03
Roosje
Roosje is offline
Haha Bio was echt makkelijk. \o/ En ik heb geen zin om wat te doen voor economie morgen, alleen natuurkunde is dan nog belangrijk... want dat kan ik niet cq vind ik moeilijk.

Laat ik eerst maar eens mijn profielwerkstuk doen. Olee voor de krant.
Oud 08-11-2007, 10:25
moon
moon is offline
Ik ben zo boos, boos zonder geldige reden. Boos op mijn medicijnen, boos op (de ziekte van?) J. , boos op (de ziekte van) oma , boos op de hulpverlening van oma, boos op een hond die nog geboren moet worden en boos op mezelf....boos,boos,boos....wat moet ik daar nou mee? zit er alleen mezelf maar mee in de weg.
Oud 08-11-2007, 10:28
Redhair
Redhair is offline
Ooh man heb ik me gewoon weer verslapen. Hoe doe ik dat toch? Mijn telefoon ligt naast mijn hoofd, dat ding trilt als een gek en maakt veel geluid, en ik krijg het voor elkaar om hem in mijn slaap een uur later te zetten, een uur later gewoon uit te drukken en dan om elf uur wakker te worden.
Nou, dan sla ik maar weer een dagje school over. Het heeft toch geen zin, op dit moment moeten we aan een prestatie werken over een workshop die vanmorgen was. Maandag echt praten met mijn leertrajectbegeleider, want het loopt totaal uit de hand.
Kan het nou nooit eens goed gaan? Kan ik nou nooit eens normaal leven? Misschien moet ik een weekje bij mijn moeder gaan slapen ofzo. Even een week zonder huisgenoten en te veel canei en geblow. Een week waarin mama me elke ochtend mijn bed moet uittrappen.

Nu maar weer verder met het groeiboekje. Joepie.
Oud 08-11-2007, 10:34
IcedEarth
IcedEarth is offline
Hmm, Redhair, dat is wel jammer zeg, dat verslapen continu. Is er geen huisgenoot die ook vroeg op moet en je eruit kan trappen? Anders is een weekje moeder niet zo'n slecht idee, want het zou jammer zijn als het niet lukt op school terwijl het makkelijk kunt.

ot;
oh ik ben ziek en zielig, val om van het hoesten. En ik heb nog steeds niets van die jongen gehoord, heb hem gebeld maar volgens mij drukt ie mij weg. Had het er met een vriendin over, en die zei dat ik het ook eens van de andere kant moet bekijken. Want volgens haar moet hij echt zoiets hebben van "wat wil ze" en ik kwam ook wel vaak een beetje over dat ik hem niet zo heel ergl euk vond, en hij was ergens best wel heel erg onzeker. Hmm ik wil niemand pijn doen, ook mezelf niet. "Liefde" is echt veel te ingewikkeld.. blehg.
Maar goed vanavond lekker toneeltraining en dan mag ik op school veel meer toneel spelen bij al die dagen voor geld. Nog rustig aan chillen, naar de bieb, naar school, naar mijn moeder, autorijles, slapen, slapen, slapen, uit gaan, slapen slapen feestje. Hmmm hoe doe ik alles zo rustig mogelijk zonder nog zieker te worden of er dood bij neer te vallen. hmmmmhmmmmmm.
Oud 08-11-2007, 10:34
Roosje
Roosje is offline
Okeeee ik ga me nu opsluiten in mijn wordbestand Uitwerking deelvragen totdat ik mijn ethische kwestie heb opgelost olee. En daarrrna pas mag ik weer leuke dingen doen.

Maar laat ik beginnen met leuke muziek. (a)
Oud 08-11-2007, 11:07
Redhair
Redhair is offline
Nou, mijn moeder vond dat weekje bij haar slapen wel een goed idee. Goed, doen we dat. Ik moet wel, anders wordt het niets meer met school.
Oud 08-11-2007, 11:38
Verwijderd
Een 9 voor m'n bachelorscriptie!
Nog maar een paar vakken en dan kan ik m'n papiertje aanvragen.

En het mag vanavond pas heel hard gaan stormen als ik op m'n bestemming ben. Want ik wil geen treinvertraging.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2007, 11:39
Verwijderd
Citaat:
Nou, mijn moeder vond dat weekje bij haar slapen wel een goed idee. Goed, doen we dat. Ik moet wel, anders wordt het niets meer met school.
Een goed idee Het is dat ik dat niet kan doen, dan zou ik elke ochtend te vroeg eruit moeten en is het nog maar de vraag of ik op tijd kom door treinen enzo. Beetje structuur en iemand die je onder je hol schopt is fijn van tijd tot tijd.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2007, 11:40
Verwijderd
Vanmiddag therapie en ik ben er niet bang voor, olé
Sowieso voel ik me echt wel goed, ik weet nog niet precies wat ik wil, maar het maakt me niet meer bang. Ik kan ontspannen over straat lopen. Ik heb zin in verjaardagen en vermaak me daar ook echt. Ik voel stress om ons nieuwbouwhuis, maar ervaar het niet meteen als overweldigend. Doemdenken is énorm verminderd, ik kan gewoon om me heen kijken zonder telkens 'de wereld te zien vergaan' op 10.000 manieren. Ik kan dingen op me af laten komen.

Ik weet dat ik er nog niet ben, maar dit is echt wel een enorme vooruitgang. Ik ben niet meer bang voor de toekomst.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2007, 11:43
Lilium
Lilium is offline
Potverdorie, waarom is mijn opleiding vaak zo slecht georganiseerd? Docent die vergeten is dat hij college moet geven. Mijn mede-studenten en ik zijn er wel op tijd, hebben ons voorbereid, en dan tref je zo'n docent. En dan zelf naar het secretariaat en het studiepunt die de docent niet willen bellen enzo. Grrrr....
Reageren

Regels voor berichten