Advertentie | |
|
![]() |
|
Omg, bij een kamer staat "bellen is beter dan mailen". Jezus, nee, daarover bellen durf ik echt nog niet. Maar ik wil toch een kamer, dan probeer je dat toch te durven?
Nee. ![]() Ik bel liever op een moment waarbij ik het niet druk heb en de rust die ik neem tussen het leren door niet wil ik besteden aan iets, voor mij stressvols, als bellen naar een onbekend iemand. Nee, dan nog maar even wachten met een kamer hoor... |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Ik ben echt extreem vrolijk vandaag en het slaat echt compleet nergens op. Enige redenen kunnen zijn dat m'n tentamen vanmorgen wel okee ging en ik het waarschijnlijk wel gehaald heb, ik een 9,2 had voor m'n proefdierkunde practicum en daarmee het hoogste cijfer van alle studenten
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Oh, tonight, you kill me with your smile so beautifull and wild, so beautifull
|
Nog 5 hc's te gaan en nog een paar practica. Maar kutje, ik lees nu iets over DNA bindende domeinen en ik weet zeker dat ik van eiwit ergens heb gelezen hoe die eruit ziet en hoe die werkt, maar ik kan het nergens meer terugvinden en ik weet ook echt niet meer hoe het heet. Ik weet alleen nog dat het twee dezelfde groepen heeft die een helix-structuur hebben die kunnen binden aan DNA, maar wat nou als ze daar over vragen, dan weet ik het niet meer..
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
![]()
|
Ik ben eindelijk begonnen met leren, dat is tenminste goed. Maar wat moet ik ze nou vanavond vertellen? Dat het allemaal vanzelf ging? Dat ik er niets aan kon doen? Dat het me spijt maar dat ik er toch wel mee door ga? Ik weet echt niet wat ik moet zeggen, ik voel me zo schuldig. En vanochtend hadden ze het er weer over, ik had het echt niet meer. Waarom overkomt mij dit altijd weer. Waarom maak ik hier zo'n groot punt van. Ik kan mensen niet kwetsen, maar mag ik ook een keer iets doen waar ik gelukkig van word? Ja, maar ik kwets er iemand mee. Nouja, ik had maar niet moeten zeggen dat ik niets zou doen. God echt geweldig. Echt. Maar gelukkig staat mijn ene vriendinnetje achter me, en ze gaat mee en ik weet niet wat ik zonder haar moet, ze is zo lief.
|
![]() |
|
Oh en verdomme Roosje vertrouw nou eens op jezelf. Gewoon, omdat je daar beter van wordt?
Edit: En ik ben ook zo verdomd lui. "Oh, het staat allemaal wel in mijn woordenboek, ik ga mooi niet leren." "Oh, ik mag mijn Binas erbij houden, dan hoef ik nu niets te doen." "Oh, mijn Biodata mag erbij, waarom zou ik nu dan leren wat het nut is van FSH en granulocyten?" ![]()
Laatst gewijzigd op 07-11-2007 om 16:16. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
OT: jaa en als ik bovenstaande nou ook eens op mezelf toe ga passen he ![]() |
![]() |
|
Het is zo moeilijk en veel te veel. Ik kan dat nooit allemaal onthouden. Volgens mij weet ik alsnog niks, dus ik had het net zo goed niet kunnen leren. En morgen heb ik ook niet zoveel tijd om te leren, want ik wil eerst de stof van het andere tentamen nog even snel doornemen. Ik ben zo bang dat ik die ook niet ga halen, terwijl ik het best wel kan. Een tien zit er niet in, maar dat hoeft ook niet. Als het maar een voldoende is.
En ik ging net naar het oefententamen kijken, en ze vroegen allemaal dingen die ik te moeilijk vond om te onthouden. Maar niet zo stressen, want dat schiet niet op. *zenuwachtig is*
||
Citaat:
![]() En je moet idd op jezelf vertrouwen, dat kan je en dat weet je meisje ^^ Kusjeop<3 ![]()
|
![]() |
Ave, je hebt gelijk, maar 'niet nadenken, gewoon doen, is al moeilijk. Ik wil wel gewoon aan school werken, maar zodra er een huisgenoot in mijn kamer staat die vraagt of we een spelletje gaan doen, wat gaan drinken, ik even met iets kan helpen of mee gaa naar de winkel ofzo, grijp ik dat direct aan, even afleiding, denk ik dan. Maar daarna is weer beginnen zo moeilijk. Ik moet het echt leren, leren werken, leren naar school gaan, leren plannen, maar weet niet hoe.
Appeltaartenfeest hier in huis. Tegenover ons huis is een winkelcentrum vandaag deels geopend. Er zit een jumbo, en bij elke 25euro aan boodschappen krijg je een appeltaart. Totale hysterie daar, omdat de mediamarkt ook open is. Te druk, te weinig controle, en daar maken wij handig gebruik van. Er zijn in huis nu meer appeltaarten dan bewoners, maar er zijn nauwelijks boodschappen gedaan. Achjaa, je bent jong. Mjammie.
||
Citaat:
![]() @Yana: dat is echt té goed! Gefeliciteerd ![]() OT: Ik ben dus vrolijk, trala, ik weet niet waarom want ik loop achter maar het was leuk vandaag en ik ga een kamer zoeken en ik heb een tof groepje en ik kwam goed uit mijn woorden en haha nouja ik heb er wel weer zin in ofzo ![]() Edit: huh, is dit nou een samengevoegd spam- en gewoon topic? O grapje laat maar ![]() En oh serieus mijn nichtje is echt te grappig ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 07-11-2007 om 18:44. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Oké ik ga mijn tentamen morgen niet halen, ik geef het op. Ik ga vanavond dan ook niet meer stressen, het heeft geen zin. En morgenochtend ook niet. Morgenochtend ga ik wel een stuk fietsen of wandelen ofzo. Iets fijns. En boodschappen doen. En ontbijten.
Zwakkeling die ik ben, pff. |
![]() |
|
![]() |
Oohh hihih hij belde net, of hij straks langs kon komen. Aargh ik begin hem veel te leuk te vinden. Ik ben nu helemaal blij maar dat is stom. Want hij is oud en vaag en was/is een player en verslaafd aan blowen. Maarja, hij is ook lief en leuk en weet precies hoe hij me kan inpakken en opvrolijken. Grrr
Ik moet niet zeiken en het gewoon leuk hebben. Hihihi. Nu nog weer verder met het groeiboekje, ik schiet al behoorlijk op. Als ik doorga tot hij komt, morgen na school direct verder ga en morgenavond na mijn werk naar mijn moeder ga om foto's ervoor in te scannen, krijg ik het misschien nog wel af. ![]()
|
Verwijderd
|
De operatie was wel goed gegaan, alleen duurde hij 3 uur in plaats van 1,5 uur. We zijn net op bezoek geweest en ze was nogal misselijk maar nu ging het wel weer. Ze viel wel iedere keer bijna in slaap en toen we weg gingen moest ze toch weer overgeven. Ik maakte dat ik weg kwam. Ik vind het zo vervelend dat ik daar niet tegen kan. Nu speel ik voor huisvrouw. Het is alleen zó stil. Vanochtend was ik alleen en ik was aan het leren en ik kon mezelf horen ademhalen en verder hoorde ik niks. Daar wordt je echt gek van. Gelukkig kan ik morgen weer naar school. Maar ik heb m'n huiswerk niet zo goed gedaan. Ik had te weinig tijd en ik denk niet dat ik met het 'smoesje' aan kan komen dat m'n moeder in het ziekenhuis ligt. Maar ja, we zullen wel zien.
![]() |
![]() |
|
Poeh. Ik heb me lichamelijk goed ingespand vandaag, maar mijn schoolwerk is een beetje blijven liggen. Nou ja, als ik in ieder geval de lesvoorbereidingen voor morgen en mijn logboek over gisteren maar even afmaak, dan vind ik het wel best. Morgen is er weer een dag. ... met stage en een tentamen *zucht*
|
![]() |
|
Hij ging naar een optreden wat tot 11 uur zou duren en zou daarna hier komen. Nu neemt hij ineens de trein van 10 uur. Ik vraag me af wat er aan de hand is, en ik maak me zorgen. Was het maar vast kwart over 10, ik kan hier echt niet tegen!
Er is vast niks aan de hand, vast niet. Waarschijnlijk is het gewoon.. anderhalfuur te vroeg afgelopen? ![]() edit: Helpp, ik kan hier niet tegen. ![]() edit2: Zul je zien dat er niks aan de hand is..
Laatst gewijzigd op 07-11-2007 om 20:55. |
![]() |
||
Citaat:
OT: net lekker gezongen. Kerstliedjes zijn leuk ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Pfff....
Moe, eenzaam en een beetje verdrietig. 'k Zie op tegen morgen. Want ik heb het idee te kort te schieten. En het is te druk (maar niet heus). Ik red het nooit.... Oftewel: eerst douchen en dan hopelijk weer eens een nacht doorslapen. Morgen voelt het vast beter... ![]() |
![]() |
|
![]() |
Hihihii, toen hij kwam zat een huisgenootje ook bij me. Het maakt hem niet uit. Hij ploft op de grond neer, pakt de afstandbediening, begint te zappen en legt zijn hoofd op mijn schoot. Zij en ik, aangeschoten van een fles rose die in minder dan een kwartier leeg was, zaten te giechelen en te kletsen op de bank. Zo goed, zo fijn. Lekker chillen met mijn lieve huisgenootje, mijn scharrels hoofd op mijn knie. Toen ging zij weg en kwam hij naast me op de bank. Lekker tegen zijn borst aanliggen, zijn arm om me heen, samen lachen om de tv. Zo was het met J. niet. We lagen niet vaak tegen elkaar aan op de bank, en als we dat wel deden was het anders dan met mijn scharrel. Met mijn scharrel voelt zo perfect, die simpele momenten. Samen tijdschrift lezen in de kroeg, lachend om de inhoud. Tegen hem aanliggen en gewoon tv kijken, het voelt zo gemakkelijk en relax en perfect.
Ach, ik ben een beetje stoned en aangeschoten, ik heb veel gedaan vandaag en nauwelijks gegeten, alles is een beetje vaag. Ik keek vanavond in de spiegel en zag echt een leuk meisje, en dat was voor ik gedronken en geblowt had. Hopen dat ik me morgen niet verslaap, ik moet morgen echt even naar school ofzo.
|
Wat een rotweek!!
Gisteren paardgereden en zelfs hij deed stom! Voor straf geen droge boterhammen ![]() Wat ben ik stom geweest. Zo egoïstisch geweest. Het is mijn eigen schuld dat het uit is. Ik was zo met mezelf bezig dat ik volkomen miste wat hij me probeerde te zeggen. Compleet geen oog voor hoe hij zich voelde of hoe het voor hem was. Ik wil zeggen dat het me spijt. En ergens heel vaag hoop ik dat dat alles weer goed maakt maar zo zit de wereld helaas niet in elkaar. Ik haat mij ![]()
|
Lang naar school, veel belangrijke vakken, laat thuis en 's avonds ook nog weg. Ik heb dus echt zó geen zin in vandaag. En dan ligt vriendjelief boven in bed en heb ik de neiging daar bij te kruipen en weer lekker verder te slapen maar dat gaat niet. Ik heb écht behoefte aan een nacht goed en lang kunnen slapen. Maar dat wordt niks. Ja, misschien zaterdag als we uit zijn geweest, als ik genoeg bier op heb.
Oh god, ik moet ook nog leren voor scheikunde. Ik móet écht minimaal een 6 en dat wordt echt nooit wat. Als 't een 6 word, sta ik nog een 5.. Ooh, waarom moest het nu vrijdag? ![]() Achja, ik kan vandaag in ieder geval nog dingen vragen, dat is wel prettig.. Maar ik denk niet dat het zal helpen, zijn uitleg is toch zo vaag als weet ik wat. Dan snap ik het nog niet. "Waarom doet u het zo?" - Omdat het zo moet, kijk je doet dit en dit en dit. Ja, ik zie toch wel wat u doet, maar ik wil weten wárom! En dat snap ik het niet en ik kan het niet en grrrrrr. Maarja, de stille hoop op de stagiair is er ook nog.. Bulgh. Vandaag is stom.
|
Verwijderd
|
*Knuffel voor iedereeen die het nodig heeft. Het komt allemaal goed jongens. Blijf geloven in jezelf, dan kom je er wel, hoe rot het af en toe ook mag zijn.
ot: Ok, dit is echt te freaky want ik weet niet zo goed wat ik voel en dat is niet handig. ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maareh, wa's loos dat je je zo voelt?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ot: Een sigaret roken is een goed excuus om eens bij de buren te kijken wat ze zich nu weer in het hoofd hebben gehaald. Een dakkapel. Ik heb medelijden met die mannen.. Morgen (en misschien vandaag) storm en dan boven op het dak bezig zijn. Maarja, het zijn onze buren. Als het nu moet, dan kan het geen week uitgesteld worden. Ohnee. Nu, godverdomme. ![]() ![]() Ja, wat dan minder grappig is, is dat ze hier de hele straat (inclusief onze oprit) blokkeren met hun kutbusjes. De straat is zo groot, zoveel parkeermogelijkheden (maar dan weer niet op hun eigen terrein, dat kan dan weer niet ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 08-11-2007 om 10:25. |
![]() |
|
Haha Bio was echt makkelijk. \o/ En ik heb geen zin om wat te doen voor economie morgen, alleen natuurkunde is dan nog belangrijk... want dat kan ik niet cq vind ik moeilijk.
Laat ik eerst maar eens mijn profielwerkstuk doen. Olee voor de krant.
|
Ik ben zo boos, boos zonder geldige reden. Boos op mijn medicijnen, boos op (de ziekte van?) J. , boos op (de ziekte van) oma , boos op de hulpverlening van oma, boos op een hond die nog geboren moet worden en boos op mezelf....boos,boos,boos....wat moet ik daar nou mee? zit er alleen mezelf maar mee in de weg.
|
![]() |
Ooh man heb ik me gewoon weer verslapen. Hoe doe ik dat toch? Mijn telefoon ligt naast mijn hoofd, dat ding trilt als een gek en maakt veel geluid, en ik krijg het voor elkaar om hem in mijn slaap een uur later te zetten, een uur later gewoon uit te drukken en dan om elf uur wakker te worden.
Nou, dan sla ik maar weer een dagje school over. Het heeft toch geen zin, op dit moment moeten we aan een prestatie werken over een workshop die vanmorgen was. Maandag echt praten met mijn leertrajectbegeleider, want het loopt totaal uit de hand. Kan het nou nooit eens goed gaan? Kan ik nou nooit eens normaal leven? Misschien moet ik een weekje bij mijn moeder gaan slapen ofzo. Even een week zonder huisgenoten en te veel canei en geblow. Een week waarin mama me elke ochtend mijn bed moet uittrappen. Nu maar weer verder met het groeiboekje. Joepie.
|
Hmm, Redhair, dat is wel jammer zeg, dat verslapen continu. Is er geen huisgenoot die ook vroeg op moet en je eruit kan trappen? Anders is een weekje moeder niet zo'n slecht idee, want het zou jammer zijn als het niet lukt op school terwijl het makkelijk kunt.
ot; oh ik ben ziek en zielig, val om van het hoesten. En ik heb nog steeds niets van die jongen gehoord, heb hem gebeld maar volgens mij drukt ie mij weg. Had het er met een vriendin over, en die zei dat ik het ook eens van de andere kant moet bekijken. Want volgens haar moet hij echt zoiets hebben van "wat wil ze" en ik kwam ook wel vaak een beetje over dat ik hem niet zo heel ergl euk vond, en hij was ergens best wel heel erg onzeker. Hmm ik wil niemand pijn doen, ook mezelf niet. "Liefde" is echt veel te ingewikkeld.. blehg. Maar goed vanavond lekker toneeltraining en dan mag ik op school veel meer toneel spelen bij al die dagen voor geld ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Vanmiddag therapie en ik ben er niet bang voor, olé
![]() Sowieso voel ik me echt wel goed, ik weet nog niet precies wat ik wil, maar het maakt me niet meer bang. Ik kan ontspannen over straat lopen. Ik heb zin in verjaardagen en vermaak me daar ook echt. Ik voel stress om ons nieuwbouwhuis, maar ervaar het niet meteen als overweldigend. Doemdenken is énorm verminderd, ik kan gewoon om me heen kijken zonder telkens 'de wereld te zien vergaan' op 10.000 manieren. Ik kan dingen op me af laten komen. Ik weet dat ik er nog niet ben, maar dit is echt wel een enorme vooruitgang. Ik ben niet meer bang voor de toekomst. |
![]() |
|
Potverdorie, waarom is mijn opleiding vaak zo slecht georganiseerd? Docent die vergeten is dat hij college moet geven. Mijn mede-studenten en ik zijn er wel op tijd, hebben ons voorbereid, en dan tref je zo'n docent. En dan zelf naar het secretariaat en het studiepunt die de docent niet willen bellen enzo. Grrrr....
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 |