Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() geen zin om de versie zonder snorren up te loaden |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
en na die post gelezen te hebben is het idd wel erg lame om in een 'punkrock bandje' te spelen en ondertussen voor MoneyTV te werken. edit: plus haligh heeft niet zo'n grote semitische gok.
||
![]() |
Citaat:
Die ene gast die nu meedoet met De Wetenschapsquiz (dacht daarbij iig) was ook punk en maakte ook shit voor MTV. Morgen even overtypen wat hij zei, als ik er aan denk. |
![]() |
|
heheh na al je klaus opmerkingen op punx had ik vooral iets van je verwacht van mn 'semitische' opmerking
![]() ![]() oh en nog ff ontipoc: ![]() longen uit het lijf brullen op bekestijn ![]() toekijken hoe menzo too drun k to fuck verkracht/eer aan doet
||
![]() |
Citaat:
Ja, fuck. Ik weet zijn naam even zo snel niet. Staat iig in de VPRO gids. |
![]() |
|
Hehe ja. Was wel een vette band, heb die eerste plaat hier nog ergens liggen. Verder heeft die band nogal een reputatie hehe. Gasten zijn gek.
"Aan het eind is de ware chaos, waar Spider Rico bekend om staat, compleet. Het drumstel krijgt een flinke trap en valt uit elkaar, microfoonstandaards liggen kris kras over het podium, Lennie smasht zijn gitaar in kleine stukken en de hals vliegt richting publiek. Dennie grijpt in een opwelling naar zijn gezicht, hij is volop geraakt aan zijn neus en bloedt. Ook Bassie vertoont allerlei snij- en schaafwonden aan zijn arm. Met een duik belanden de bandleden allen boven op elkaar op het podium. Als dat nog niet genoeg is, wordt er vervolgens bovenop het publiek gedoken."
||
Citaat:
@ metal: tja sorry hoor maar bij een verhaaltje als dat lijken ze me meer een stel 6e rangs GG Allin wannabes dan een stel HARDE ROCKERS!
|
1) Die Dennis heeft ooit zichzelf geinterviewd voor MTV, want hij ging de 'geweldige' Punk band Spider Rico volgen On Tour. Wank0r.
2) Iemand moet een hele kist met vetgemeste duiven loslaten bij D-day, zodat alle steentjes onder de duivenstront zitten en niemand ze meer durft om te duwen. 3) 'Ik staat' ken best.
||
Citaat:
![]() flashback.
||
Citaat:
|
om ook nog ff mee te doen spider rico is gewoon kut (de naam alleen al)! er komt niets uit die band dat enigsinds boven een open podium voor de middelbare school uitstijgt. het aanzien van de bloc party banquet cover een paar jaar terug op valse gitaren was echt om te huilen.
meer wil ik eigenlijk ook niet meer over die pauper van een dennis kwijt.
|||
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
AK - Plaatsbepaling in graden. Snel hulp plz. Camou | 1 | 01-10-2006 21:49 | |