Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-11-2007, 19:13
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Can't be arsed =/= Can't debate
Lekker makkelijk. Zolang je blijft claimen dat je zo intelligent bent zonder je als zodanig te gedragen, kom je over als een sneue lozer. Zeg niet dat je dat bent, ik zeg dat je zo overkomt.

Citaat:
Daar heb je boeken voor nodig. Ik word kotsmisselijk van kranten (en nu een pic posten van kranten is niet grappig).
Als je op de hoogte wil blijven van actualiteiten inclusief de achtergronden heb je toch echt kranten nodig, dat vind je over het algemeen niet (niet als het om recente gebeurtenissen gaat) in boeken. Als je geen kranten leest en/of het nieuws + achtergronden volgt, ben je niet op de hoogte. Sim-pel. Wat betreft ontwikkelingen op wetenschappelijk gebied, daar heb je in de meeste kranten wetenschappelijke katernen voor (in mijn krant, het NRC, in ieder geval wel).

Citaat:
Ik heb een idee. Als jij nou eens iets uit mijn posts neemt waar je graag bewijs voor hebt (hetzij al die 'nutteloze versiertheorietjes' of 'je-moet-per-se-op-school-zitten-om-bepaalde-dingen-te-kunnen) kan ik misschien wel een leuke pissing contest met je organiseren.
Goh, en laat dat nu de enige twee concrete onderwerpen zijn waar jij je in mengt. Veel verder dan wat gezweefteef en ik-heb-gister-nog-geneukt kom je verder niet.

Maar vertel eens, waaruit haal jij dan je 'algemene ontwikkeling'?

Citaat:
Die trouwens wel op youtube komt.
Wat ga je op youtube zetten? Een filmpje van een topic?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-11-2007, 19:51
Armoed
Armoed is offline
Citaat:
Wat ga je op youtube zetten? Een filmpje van een topic?
Natuurlijk niet. Ik maak een hoop claims en praat flink stoer, misschien kunnen we irl iets regelen? Verzin maar iets leuks. Ik heb pas nog een grote topic gemaakt op Psychologie in topic 'een derde oog' oid waar ik heel veel claims maak, misschien wil je daar iets uitplukken?
Met citaat reageren
Oud 28-11-2007, 21:15
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Natuurlijk niet. Ik maak een hoop claims en praat flink stoer, misschien kunnen we irl iets regelen? Verzin maar iets leuks. Ik heb pas nog een grote topic gemaakt op Psychologie in topic 'een derde oog' oid waar ik heel veel claims maak, misschien wil je daar iets uitplukken?
Waarom zou ik IRL iets af willen spreken?

Verder: dat 'derde oog' topic heeft niks met kennis of wetenschap te maken. Gewoon een hoop semi-paranormaal gezemel en een hoop onzin.

Verder ga je niet inhoudelijk in op m'n reply. Top
Met citaat reageren
Oud 28-11-2007, 21:27
Armoed
Armoed is offline
Citaat:
Verder ga je niet inhoudelijk in op m'n reply. Top
Ik ga alleen op dingen in waar ik mezelf mee kan vermaken. Dacht je dat ik je serieus nam lol? Jij bent voor mij comedy fodder.
Oud 28-11-2007, 21:51
=zwart wit=
=zwart wit= is offline
algemene ontwikkeling/kranten, hihi. je krijgt van een dag meelopen in een inrichting over het algemeen meer mee, volgens mij.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2007, 22:16
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Ik ga alleen op dingen in waar ik mezelf mee kan vermaken.
Ja, je zult ook eens je best ergens voor moeten doen he Je hebt vast een fijn leven als je je om 23 uur 's avonds op die manier moet vermaken

Citaat:
algemene ontwikkeling/kranten, hihi. je krijgt van een dag meelopen in een inrichting over het algemeen meer mee, volgens mij.
Ja, maar opgenomen worden in een inrichting heeft dan weer net een iets hogere drempel dan een krant kopen.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2007, 22:23
Verwijderd
Citaat:
Dat is wat mij betreft een zeer intelligent standpunt.
Gaat het daarbij er ook om dat de mens invloed zou hebben? Want dat is al helemaal niet goed bewezen.
Ja inderdaad. Ik deel zijn kritiek overigens ook wel, hoewel ik niet zal ontkennen dat de mens waarschijnlijk wel enige invloed heeft. Maar ja, of de mens nu voor 10% of voor 90% de temperatuurstijging veroorzaakt? Ik weet voldoende van chaostheorie om te weten dat het helemaal nog niet zo zeker is.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2007, 22:55
Armoed
Armoed is offline
Citaat:
Je hebt vast een fijn leven als je je om 23 uur 's avonds op die manier moet vermaken
Als je een betere manier hebt hoor ik het graag. Buiten slapen.
Oud 29-11-2007, 18:28
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Als je een betere manier hebt hoor ik het graag. Buiten slapen.
Sociaal leven enzo, jeweets...
Met citaat reageren
Oud 30-11-2007, 13:30
Armoed
Armoed is offline
Ik ga doordeweeks niet met vrienden weg en zeker niet om 23.00, die hebben wel gewoon school enzo.
Oud 30-11-2007, 16:35
Drez
Drez is offline
die wel.
Oud 03-12-2007, 09:12
Spinnetje-kim
Spinnetje-kim is offline
Dat van google wist ik helemaal niet! Heb nu vrij Nederland en de Elsevier. Bevallen alletwee wel goed. Verschillende kranten lezen op één dag, dat vergt meer doorzettingsvermogen. Lees tot nu toe alleen de NRC...

Ik dacht: ik houd jullie even op de hoogte ;-).
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten