Advertentie | |
|
![]() |
|
Hm. Als het serieus zo is wat ze vertelde vind ik B. ehm, (hoe is dit netjes uit te drukken), een stomme sukkel op z'n minst.
Daarnaast, bluuugh, ik hoop dat ik nooit zo word als ik verliefd ben, wat een klef gedoe zeg. Ik heb mijn hele verhaal al tegen de lucht verteld in het park net, dus ik ga het hier nog niet eens herhalen. Het luchtte wel op iig ![]() Hè bah, als ik een beetje chagrijnige dag heb lijkt alles meteen zo stom terwijl ik de afgelopen tijd zo vrolijk-optimistisch-positief was ![]() ![]()
|
Jezus, wat stinkt die sigarenrook van beneden enorm, zeg.
![]() En ik heb weer eens een bord laten vallen. ![]() ![]() Nouja, scherven brengen geluk, zullen we maar zeggen. Verder is er eigenlijk bar weinig te melden, behalve dat de tijd echt ongelofelijk traag gaat vandaag. Ik heb 't idee dat het al lang en breed avond is. En vanavond lekker een paar biertjes drinken met Zao/Gaara. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Je dacht dat je als een bange schaap zou overkomen las ik? Nee joh helemaal niet ![]() Hihi en trouwens krummeltje heeft wel gelijk wat betreft dat twentse accent ![]() |
![]() |
|
Oh nu doet de spier in m'n borst weer pijn. Ik vind het zo naar.
![]() ![]() Edit: Ik heb gegoogled op internet en het kan een ontstekening van het kraakbeen zijn. Zo ja, dan is het een vorm van ontstekingsreuma. Ongeveer alle symptomen lijken erop, behalve dat de pijnlijke plek niet rood wordt (maar dat hoefde niet altijd). Gatsie, toch maar goed dat ik een afspraak heb gemaakt bij de huisarts voor maandagochtend. Er stond ook bij dat er veel stress bij optreed, omdat veel mensen denken dat ze iets aan hun hart hebben. Uhuh, dat denk ik ook. ![]() Laatst gewijzigd op 17-11-2007 om 16:35. |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Zo voor het eerst sinds tijden een positieve instelling. Ik ben wel heel erg in mezelf op het moment, veel tijd voor mezelf nodig. Sorry vriendjelief.
Vanavond komt een vriendin en gaan we SatC kijken en films kijken die we vroeger altijd keken, zoals 10 things I hate about you en cruel intentions enzo. Wordt vast wel leuk. (maar stiekem heb ik er nu nog niet zo'n zin in, as I said: tijd voor mezelf enzo) |
![]() |
|
Verwijderd
|
Weer even een brichtje van mij. Ik was vanmiddag al even op de computer maar net toen ik een berichtje wilde posten viel het internet hier uit...
Ik word een beetje zenuwachtig. Ik moet nu echt van alles gaan regelen en knopen doorhakken enzo. Maandag moet ik bellen naar Brinkveld, wat dat is de kliniek waar ik waarschijnlijk heen ga. Ik ga dus zo nog even op internet kijken welke afdeling ik nou het meest geschikt vind voor mezelf en kijken of ik iets te weten kan komen over de aanmeldprocedure. Ik weet al dat ik mezelf moet aanmelden en dat ik dus zelf moet bellen maandag. Gelukkig is de verpleging zo aardig om daar bij te zitten. Verder moet ik kijken of ik bij de SSH kan bliljven wonen als ik een jaartje stop met studeren en bovendien moet ik kijken of mijn huisgenoten mij daar kunnen houden, aangezien ik nu in onderhuur zit en ik nog niet lang genoeg op de wachtlijst sta om daar defenitief een kamer te kunnen krijgen. Dan de IB-Groep. Ik moet sowieso mijn lening stop zetten en daarnaast moet ik eerst defenitief de knoop doorhakken om te stoppen met school en dan moet ik natuurlijk een uitkering gaan aanvragen blablabla. En dan begint mijn twijfel, moet ik echt stoppen met school? Nou goed, ik ga maar even wat dingen uitzoeken. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik baal als een stekker dat ik niet naar Rowwen Heze kan. Godverdomme. Ik ben er wel aan toe, want een avond alleen (tusen ongeveer hondertduisent andere mensen) met mijn beste vriend, dan ben ik op mijn best. Maar tis opzich ook wel beter dat ik thuis blijf, want ik ben de hele week al laat naar bed aan t gaan. Mja. Wat doe je dr aan? Ik heb een huis voor me alleen (nog niet helemaal, maar over een kleine drie kwartier wel), B&J Chocolate Therapy en goede muziek. En een beste vriend die me onder Blieve Loepe gaat bellen. Dat nummer moeten ze draaien op mijn begrafenis.
![]() |
![]() |
|
@Andijvie: hihi, jij liever dan ik.
![]() ![]() ![]() Ontopic: Lichtelijk afgesloten. Geen internet op m'n kamer en geen mobiele telefoon. Hopelijk wordt het allemaal snel gefixt. En tot die tijd is het wel lekker rustig. ![]() Nee, eigenlijk heb ik het razend druk, maar oke.
|
Verwijderd
|
Ik heb een beetje een rare dag gehad zeg. Vanochtend wel lekker uitgeslapen, toen naar het UMC voor een onderzoek van nieuwe mri machines. Werd onderweg gebeld of ik savonds kon werken, bleek dat ik moest invallen voor een vriendin waar het huis deels van is afgebrand. Van een andere vriendin de opa overleden, gaat dus lekker
![]() nja zometeen eventjes voetbal kijken en daarna naar de kroeg met wat vriendinnen. Heb er wel zin in, echt al eeuwen terug dat ik daar geweest ben! |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ga morgen niet naar orkest en dat is stom. Ik hoest nog heel veel en dat is niet handig tijdens het spelen. Maar ik ben ook moe en ik wil niks dus eigenlijk komt het me goed uit. Maar het is stom dat ik te somber ben om alles op alles te zetten om te gaan.
![]() Dus ja, en net als met eten ga ik weer volledig in de slachtofferrol zitten en dat irriteert me. Aaaaaaaaaaaaargh wat ben ik toch ook een : scheldnaarmezelfmodus: (%*^*#&^*#$*$#(#$(@$(@^%$^&&#$%@!@$^&&~!@#$%^&*()(*&^%$#@!~~!@#$%^&*() _)(*&^%$#@!~!@#$%^&*()_)(*&^%$#@!~!@#$%^&*()_)(*&^%$#@!~!@#$%^&*( :/scheldnaarmezelfmodus: En nu wil ik zeggen dat ik niet meer weet wat ik moet doen maar dan doe ik het juist weer, dan stel ik me hulpeloos op en dat mag niet meer. Nou ja, ik ga maar verdwijnen, it's better. Oké, niet op reageren, svp, morgen ga ik weer vrolijk doen. ![]() Laatst gewijzigd op 17-11-2007 om 20:58. Reden: Ik had iets doms gedaan |
![]() |
||
Citaat:
Ik word hier heel moedeloos van. En niemand hier in huis houdt rekening met me, dus ik voel me heel eenzaam. Alsof ik me aanstel. |
![]() |
|
![]() |
*knuffelt Lentekriebel* succes meis!
OT. Waarom ben ik toch altijd zo bang om naar de dokter te gaan? Die knobbel doet pijn & hoort er niet en als ik 'm weg wil hebben moet ik daar toch echt heen. ![]() ![]()
|
succes lentekriebel, allemaal moeilijke keuzes (})
Ontopic: bezig geweest met verslagen. Geeft een goed gevoel. Nu aan de rode wijn, straks maar eens een bed opzoeken. Vanavond is het hier harry potteravond. Een soort maraton waar deel 1 tm deel 5 is bekeken. Ik moet ze nog steeds lezen en zien ![]()
||
Citaat:
OT: Fijn, goed, etc.. ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Ik voel me helemaal niet zo blij. Ik ben nogal in mezelf gekeerd de laatste tijd. Het liefst zou ik helemaal geen contact met de 'buitenwereld' hebben, maar dat kan niet, en zou ook niet goed voor me zijn. Maar ik voel me zo 'verdwaald' ofzo als ik bijvoorbeeld in de supermarkt rondloop.
Ik zit met een aantal contacten waarvan ik echt niet weet wat ik er mee moet. Dus laat ik het maar zo, in de hoop dat het zichzelf oplost. En ik moet nog iets regelen voor oud en nieuw, dat ik het bij iemand kan vieren. Of desnoods alleen thuis. Alles om te voorkomen dat het weer zo gaat als vorig jaar. ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
JA, DAAROM MOCHT ZE DUS GEEN CAFEÏNE! Ik had er nog zo op aangedrongen dat ze op het logeerpartijtje niet teveel energy drink moest drinken, omdat ze gevoelig is voor cafeïne, maar nee hoor, ze wilde niet dat ik daar wat over zei, en nja, ik stond sowieso hulpeloos, want ik was op zo ongeveer 200 km afstand.
Sprak ik haar gisteravond toen ze terug was op msn. "Ik was net half aant trippen in de trein man!" En nja, toen was ik toch wel effe pissed, vooral toen bleek dat ze wel 15 blikjes energy drink (gelijk aan 4-5 grote flessen cola). Maar goed, ze was vrolijk en hyper enzo, maar het was niet meer leuk toen ze zei: "Ik zie de zin van het leven niet meer, want mijn ouders hebben gezegd dat ik het slechte pad opging, omdat mijn stuudhouding weg is." En ik wist dat ze toen meteen in een steeds ergere dip zou komen, afgewisseld met heel erg hyper buien waarin ze mss nog wel eens rare dingen zou gaan kunnen doen. En sowieso, ik geef heel veel om haar, en nja, ik weet waar zij wel en waar zij niet tot in staat is in een extreme dip. Heb heel onrustig geslapen vannacht, gelukkig geen nachtmerries over wat zij had kunnen doen met zichzelf, dan had ik volgens mij uit angst haar midden in de nacht gebeld. Mja, net een hele reeks offlineberichten gestuurd, wss is ze dan wel even kwaad op me, door bepaalde dingen die ik gezegd heb, maar ze weet wel dat ik gelijk heb. Het kan ook zijn dat ze nu weer wat beter eraan is. Ik gok dat er nu nog de hoeveelheid cafeïne die in 4 glazen cola zit in haar bloed zit. Dan is ze denk ik wel wat beter eraan, of het moet zijn dat ze nog niet uit die dip is gekomen (wat ook het geval was, toen ik samen met haar vrij extreme stemmingswisselingen had, toen heeft dat ruim anderhalve dag geduurd). Mja, hopelijk kan ik vanaaf nog effe met haar spreken, ochjee, ze komt net online, ben benieuwd naar haar reactie. Edit: Volgens mij stond ze alleen maar op offline weergeven, want het lijkt erop dat ze de reactie al heeft gelezen. En ze was niet kwaad. Ze vond het zelfs heel erg lief dat ik op die manier op dat voorval reageerde. Ik liet ook duidelijk merken dat ik, in het begin, kwaad was en dat ik me heel erg zorgen maakte. Mja, alles is toch weer grotendeels goed met haar en de cafeïne zal nu wel weer voor een groot deel uitgewerkt zijn lijkt me.
Laatst gewijzigd op 18-11-2007 om 14:38. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Haha, een hele kapper/haardiscussie hier.
![]() ![]() Nu moet ik hard studeren en dat had ik al de hele week tegen m'n moeder gezegd, maar toch is ze helemaal overstuur omdat ze ineens heeft besloten dat ik vandààg d'r haar moet verven en nu ben ik het verwende kind dat alleen neemt en nooit iets teruggeeft. Bah, 't is ook nooit goed. |
![]() |
|
![]() |
Gister ging ik met een huisgenootje naar de stad en kwamen we hem tegen. Hij vroeg of ik nog uitging, hij moest namelijk werken. Ja, we waren van plan uit te gaan.
Toen met dat huisgenootje lekker gehangen, er kwam nog een huisgenootje bij, allemaal wat mdma genomen, later kwam D., zij ook wat mdma. Wij lekker chillen en ouwehoeren en tutten. Iets wat we nooit met z'n vieren doen, tutten. Ik had precies de goede dosis mdma. Niet te veel, want dan wil ik alleen maar liggen met een dekentje en lekker spacen, maar gewoon zo veel dat ik nog wel actief was. 's Nachts gingen we weg, mijn broer was er ook aan het werk. Vaak een beetje met hem geouwehoerd, want de muziek was slecht. Ook nog wel gedanst, met die mdma moest ik wel bewegen. Hij en ik deden eerst een beetje afstandelijk, maar later kwam hij wel wat vaker bij me staan. Ik vroeg waarom hij nooit belde. Hij was druk, blablabla. Ach, wat maakt het uit. Ik heb hem niets verteld over N., waarom zou ik? Hij zag aan me dat ik mdma op had en zei dat we dat een keer samen gingen doen. Oke. Ik weet niet wat ik nog voor hem voel. Gister vond ik hem weer helemaal leuk, maar hoe betrouwbaar is dat? Gister vond ik zo veel mensen helemaal leuk. Boeiend.
||
Citaat:
![]() Anyway. Ik heb diezelfde pijnen af en toe maar een tijdje terug was het erg genoeg om de huisarts ervoor te zien. Ik was als de dood dat ik wat aan mijn hart had toen ik het had, vooral omdat er hart- en vaatziekten in de familie zitten en ik te zwaar ben. Maar het kwam dus gewoon een beetje door mijn houding en er was niets aan de hand. Meestal gaat het zo weer over, maar er zijn mensen die er al jaren last van hebben.
|
Iedereen succes bij de dokter en zo. Duivelaar, Little Lady.
OT: Ik voel me eigenlijk best goed. Ik werd vanochtend zelfs zonder pijn wakker ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Succes met studeren! ![]() OT: Ben vanochtend eerst een stuk gaan fietsen, ik dacht de eerste 10 minuten dat m'n oren eraf zouden vriezen, maar daarna voelde ik het niet meer ![]() ![]() Maar ik heb er nog een college over voordat het af moet zijn en de opgave die vandaag af moet krijg ik hopelijk wel opgelost. |
![]() |
||
Citaat:
uh ben jij arts? zo nee hoe weet je dan wat ze heeft? oke misschien heeft ze de zelfde symptomen.. dus? niet iedereen die last heeft van ochtendmisselijkheid is ook meteen zwanger.. dus niet iedereen die dezelfde klachten heeft heeft de zelfde aandoening...
||
Citaat:
![]() ![]() ennuh google is niet om enge dingen uit te sluiten maar juist om enge diagnoses te lezen
|
J. gaat samen met L. en S. een film kijken en ik ben stik en stik jaloers. Vraag me af of J. me niet expres jaloers probeert te maken.
Straks gaat L. nog met S. en dan is de jaloezie echt compleet. Dan wil ik L. en S. echt nooit meer zien en dan zoekt J. het ook maar verder uit en...ik ben gewoon jaloers ![]() ![]() Ik ben J. echt spuugzat en dat is niet alleen vanwege mijn jaloezie, dat heeft met meer te maken. Maar ja, als ik hem laat vallen, wie hou ik dan nog over? Vrienden maken en houden, wil ik graag, maar vind ik op de één of andere manier niet echt makkelijk. Zou er geen cursus in zijn? ow wat ben ik toch een sociaal onhandige, eigenwijze kluns ![]()
|
Klaar. Fijn dat het in ieder geval niet morgenochtend nog af moet, want dat zou stressen zijn. Maar ik had toch eerder moeten beginnen. Nnu was ik ziek, dus een deel van dat niet eerder beginnen was ook wel logisch, maar toch, nog iets eerder dan maar.
Nog veel te veel te doen.
|
![]() |
Vogelvrij: dankjewel
![]() OT. Ik vind het steeds enger want ik krijg er meer en meer pijn aan, maar ik kan er dan ook niet vanaf blijven en ergens anders aan denken... En dat googlen had ook ik niet moeten doen want ook ik vind veel te veel enge dingen... ![]() ![]() Duivelaartje, jij ook succes bij de dokter *knuff* ! & Kwast, hij is mooooi ![]() ![]()
|
Ik ben helemaal kapot. Ik denk dat ik maar eens ga douchen en vervolgens lekker ga slapen, tot half 9 morgenvroeg (als ik niet weer om half 7 wakker word gemaakt, omdat dat het tijdstip is waarop ik op moet staan als ik het 1e uur les heb)
En ik heb het officieel helemaal gehad met dit weekend. Zo'n beetje alles wat niet goed kan gaan, of stroef loopt, gaat dan ook echt niet goed, of loopt heel stroef ![]()
|
@Little lady: Jij ook succes! Misschien is het toch maar een opgezette lymfeklier, maar is het op een andere dan normaal. Maar idd googlen is voor vage klachten nooit zo'n goed plan.
![]() Ik heb weer veel geschreven vandaag en teveel meegezongen met m'n muziek. Nu is m'n middenrif van streek, straalt de pijn uit naar m'n borstbeen en kan ik niet meer zo diep ademen. Het is zo akelig, want ik kan me daardoor niet goed concentreren op wat ik doe. Alles gaat zo langzaam en het practicum voor morgen doorlezen ging voor geen meter. Al die termen ben ik nu al weer vergeten. Agh. ![]() Maar wel morgen snijpracticum. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Carambas. Mijn tekst, en een aantal andere teksten, staan online. En nou moet ik eerlijk zeggen dat ik de rest stukken minder vind. En dan krijg je de vraag ´waarom je niet gaat schrijven.´ Makkelijker gezegd dan gedaan. Je word niet ´even´ schrijver. klaar.
En ik heb eindelijk een dag vandaag waarop ik niks hoef. Ik zit dan ook in mijn ppyjama in een internetcafe en het scheelt me gewoon niks. Heerlijk. |
![]() |
|
elke avond kreeg ik zo''n gevoel van:"zo kan ik toch niet door" "ik trek het zo niet meer"
vanavond heb ik mijn moeder gebeld. Ik heb t verteld, dat het helemaal niet goed gaat, en dat ik misschien wel weer meer therapie nodig heb, en dat ik daardoor misschien wel weer studievertraging oploop. ze begreep me. En dat was wel zo'n opluchting. Maar ik weet bij God niet wat ik moet doen. Ik weet dat de gesprekken nu niet genoeg zijn, ik weet t. Het lukt me gewoon niet. Maar ik wil ook niet weg bij hen, dat wil ik ook niet.. oh, help.. wat moet ik toch doen.. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Helaas kan ik verder niks voor je doen, dus dat ga ik ook niet proberen. Succes ermee en doe rustig aan ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Eigenlijk kan ik het gewoon niet hebben, maar dat kan ik dan weer niet toegeven en dan moet het maar zo.
Vandaag was Catan wel weer erg leuk, heb nog dik gewoon ook ![]() En ik ben weer niet lekker, ik word er helemaal stapelgek van. Ik moet rust nemen, maar het lukt me gewoon niet. Is dit dan het einde van het feest? Wil jij dan soms beweren dat er nooit iets is geweest? Maar wat je niet hebt gehad, raak je ook niet kwijt.. Voltooid verleden tijd... |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 |