Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-11-2007, 15:35
Verwijderd
Citaat:
@Andijvie: Wat leuk zeg. Je komt trouwens echt over als een vlot meisje.
Idd! Leuk! Ik had het filmpje eerst op de balk gezet om te laten laden en ging pas kijken toen ik een vrouw hoorde en voor een fractie van een seconde dacht ik dat jij die nogal oude vrouw was Haha. Maar cool!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-11-2007, 15:56
Verwijderd
Ik heb geen motivatie meer om iets te doen nu. Qua studie dan. Dus ik probeer het ook maar even niet meer; morgen weer een dag.
Ik word continu achtervolgd door de gedachte ik moet nog zoveel-ik red het nooit-aaaaaah enzovoort.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2007, 16:16
indigo
indigo is offline
Hm. Als het serieus zo is wat ze vertelde vind ik B. ehm, (hoe is dit netjes uit te drukken), een stomme sukkel op z'n minst.
Daarnaast, bluuugh, ik hoop dat ik nooit zo word als ik verliefd ben, wat een klef gedoe zeg. Ik heb mijn hele verhaal al tegen de lucht verteld in het park net, dus ik ga het hier nog niet eens herhalen. Het luchtte wel op iig

Hè bah, als ik een beetje chagrijnige dag heb lijkt alles meteen zo stom terwijl ik de afgelopen tijd zo vrolijk-optimistisch-positief was . Ligt misschien toch aan de kortere dagen, zo'n daglicht-lamp lijkt me wel wat. Maarja waar haal ik het geld vandaan .
Oud 17-11-2007, 16:20
Rob
Rob is offline
Jezus, wat stinkt die sigarenrook van beneden enorm, zeg. 'k Krijg er koppijn van.

En ik heb weer eens een bord laten vallen. Ik ben echt een klutz.
Nouja, scherven brengen geluk, zullen we maar zeggen. Verder is er eigenlijk bar weinig te melden, behalve dat de tijd echt ongelofelijk traag gaat vandaag. Ik heb 't idee dat het al lang en breed avond is.

En vanavond lekker een paar biertjes drinken met Zao/Gaara.
Oud 17-11-2007, 16:22
Verwijderd
Citaat:
@ Andijvie: jij komt oorspronkelijk uit het oosten toch? Ik moest zo lachen omdat het over Limburg ging en dan dat 'Europa' dat volgens mij wel een beetje Twents oid uitgesproken was Maarreh, was leuk hoor! Inderdaad, je komt heel vlot over, leuk
Ik heb het filmpje ook gekeken
Je dacht dat je als een bange schaap zou overkomen las ik?
Nee joh helemaal niet
Hihi en trouwens krummeltje heeft wel gelijk wat betreft dat twentse accent
Met citaat reageren
Oud 17-11-2007, 16:24
duivelaartje
duivelaartje is offline
Oh nu doet de spier in m'n borst weer pijn. Ik vind het zo naar. Ik krijg het van schrijven, maar ook van veel typen. En ik moet nog zoveel uitwerken dat ik gewoon moét schrijven en typen. Maar het doet echt pijn nu..

Edit: Ik heb gegoogled op internet en het kan een ontstekening van het kraakbeen zijn. Zo ja, dan is het een vorm van ontstekingsreuma. Ongeveer alle symptomen lijken erop, behalve dat de pijnlijke plek niet rood wordt (maar dat hoefde niet altijd). Gatsie, toch maar goed dat ik een afspraak heb gemaakt bij de huisarts voor maandagochtend.

Er stond ook bij dat er veel stress bij optreed, omdat veel mensen denken dat ze iets aan hun hart hebben. Uhuh, dat denk ik ook.

Laatst gewijzigd op 17-11-2007 om 16:35.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2007, 16:25
*** is offline
daar ga ik weer
Met citaat reageren
Oud 17-11-2007, 16:46
moon
moon is offline
Citaat:
@Andijvie: m'n computer weigert het beeld te laten zien
OT: Nou ik geloof niet dat B. het leuk vond. Ze ging wel gewoon voorzichtig en lief met de pieten en sint om, maar de pepernoten gooide ze gewoon op straat als ze ze kreeg. En ze werd ook heel boos omdat het zolang duurde en ze zolang niet stil wil staan. Ze begreep volgensmij ook eigenlijk helemaal niet wat er aan de hand was. Nee, niet zo'n succes.
Oud 17-11-2007, 17:03
Verwijderd
Zo voor het eerst sinds tijden een positieve instelling. Ik ben wel heel erg in mezelf op het moment, veel tijd voor mezelf nodig. Sorry vriendjelief.
Vanavond komt een vriendin en gaan we SatC kijken en films kijken die we vroeger altijd keken, zoals 10 things I hate about you en cruel intentions enzo. Wordt vast wel leuk. (maar stiekem heb ik er nu nog niet zo'n zin in, as I said: tijd voor mezelf enzo)
Met citaat reageren
Oud 17-11-2007, 17:03
Verwijderd
@Andijvie: Wat de rest al zegt, idd erg leuk!
Met citaat reageren
Oud 17-11-2007, 18:03
Verwijderd
Weer even een brichtje van mij. Ik was vanmiddag al even op de computer maar net toen ik een berichtje wilde posten viel het internet hier uit...
Ik word een beetje zenuwachtig. Ik moet nu echt van alles gaan regelen en knopen doorhakken enzo. Maandag moet ik bellen naar Brinkveld, wat dat is de kliniek waar ik waarschijnlijk heen ga. Ik ga dus zo nog even op internet kijken welke afdeling ik nou het meest geschikt vind voor mezelf en kijken of ik iets te weten kan komen over de aanmeldprocedure. Ik weet al dat ik mezelf moet aanmelden en dat ik dus zelf moet bellen maandag. Gelukkig is de verpleging zo aardig om daar bij te zitten.
Verder moet ik kijken of ik bij de SSH kan bliljven wonen als ik een jaartje stop met studeren en bovendien moet ik kijken of mijn huisgenoten mij daar kunnen houden, aangezien ik nu in onderhuur zit en ik nog niet lang genoeg op de wachtlijst sta om daar defenitief een kamer te kunnen krijgen.
Dan de IB-Groep. Ik moet sowieso mijn lening stop zetten en daarnaast moet ik eerst defenitief de knoop doorhakken om te stoppen met school en dan moet ik natuurlijk een uitkering gaan aanvragen blablabla. En dan begint mijn twijfel, moet ik echt stoppen met school?

Nou goed, ik ga maar even wat dingen uitzoeken.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2007, 18:06
Skilly
Skilly is offline
Ik wil dat ik nu gebeld wordt voor de baan. Skilly needs money. >_<
Oud 17-11-2007, 19:13
Verwijderd
Ik baal als een stekker dat ik niet naar Rowwen Heze kan. Godverdomme. Ik ben er wel aan toe, want een avond alleen (tusen ongeveer hondertduisent andere mensen) met mijn beste vriend, dan ben ik op mijn best. Maar tis opzich ook wel beter dat ik thuis blijf, want ik ben de hele week al laat naar bed aan t gaan. Mja. Wat doe je dr aan? Ik heb een huis voor me alleen (nog niet helemaal, maar over een kleine drie kwartier wel), B&J Chocolate Therapy en goede muziek. En een beste vriend die me onder Blieve Loepe gaat bellen. Dat nummer moeten ze draaien op mijn begrafenis.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2007, 19:14
Miracle
Miracle is offline
@Andijvie: hihi, jij liever dan ik. Gelukkig dat ik niet in de stad was. Maar je staat er best oke op hoor.

Ontopic:
Lichtelijk afgesloten. Geen internet op m'n kamer en geen mobiele telefoon. Hopelijk wordt het allemaal snel gefixt. En tot die tijd is het wel lekker rustig.
Nee, eigenlijk heb ik het razend druk, maar oke.
Oud 17-11-2007, 19:27
Verwijderd
Ik heb een beetje een rare dag gehad zeg. Vanochtend wel lekker uitgeslapen, toen naar het UMC voor een onderzoek van nieuwe mri machines. Werd onderweg gebeld of ik savonds kon werken, bleek dat ik moest invallen voor een vriendin waar het huis deels van is afgebrand. Van een andere vriendin de opa overleden, gaat dus lekker .
nja zometeen eventjes voetbal kijken en daarna naar de kroeg met wat vriendinnen. Heb er wel zin in, echt al eeuwen terug dat ik daar geweest ben!
Met citaat reageren
Oud 17-11-2007, 20:16
Verwijderd
John Hiatt. <3
Met citaat reageren
Oud 17-11-2007, 20:22
Rob
Rob is offline
/me schopt zijn internet
Je mag nou wel ophouden met mij klieren, hoor! Ik wil gráág mijn email kunnen bekijken en fatsoenlijk sites kunnen bekijken zonder 404s.

*glare*
Oud 17-11-2007, 20:58
Verwijderd
Ik ga morgen niet naar orkest en dat is stom. Ik hoest nog heel veel en dat is niet handig tijdens het spelen. Maar ik ben ook moe en ik wil niks dus eigenlijk komt het me goed uit. Maar het is stom dat ik te somber ben om alles op alles te zetten om te gaan.

Dus ja, en net als met eten ga ik weer volledig in de slachtofferrol zitten en dat irriteert me. Aaaaaaaaaaaaargh wat ben ik toch ook een : scheldnaarmezelfmodus: (%*^*#&^*#$*$#(#$(@$(@^%$^&&#$%@!@$^&&~!@#$%^&*()(*&^%$#@!~~!@#$%^&*() _)(*&^%$#@!~!@#$%^&*()_)(*&^%$#@!~!@#$%^&*()_)(*&^%$#@!~!@#$%^&*( :/scheldnaarmezelfmodus:
En nu wil ik zeggen dat ik niet meer weet wat ik moet doen maar dan doe ik het juist weer, dan stel ik me hulpeloos op en dat mag niet meer. Nou ja, ik ga maar verdwijnen, it's better.

Oké, niet op reageren, svp, morgen ga ik weer vrolijk doen.

Laatst gewijzigd op 17-11-2007 om 20:58. Reden: Ik had iets doms gedaan
Met citaat reageren
Oud 17-11-2007, 22:20
Nienna*
Nienna* is offline
Citaat:
Bah. Ben ziek en heb niet veel kunnen doen, maar moet toch maandag een essay inleveren dat me nog heel wat tijd kost. Ik wil eigenlijk gewoon weekend en ontspannen, zodat ik beter kan worden, maar ik heb niet echt de kans.
Dit dus. Ik heb toetsweek, heb al toetsen gemist, maar ik blijf ziek (en ik voel me ook goed ziek). Ik heb spierpijn, keelpijn, hoofdpijn, rugpijn, en ik ben ontzettend moe en word maar niet minder vermoeid, maar ik móet doorgaan. Ik kan toch niet alles inhalen...?

Ik word hier heel moedeloos van. En niemand hier in huis houdt rekening met me, dus ik voel me heel eenzaam. Alsof ik me aanstel.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2007, 22:27
Verwijderd
omg, ik hououououou van mijn beste vriend! Hij belt me onder Brabant en schreeuwt van alles waar ik niks van kan maken maar hij belt wel mooi maar even.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2007, 22:58
kroot
kroot is offline
etalage schoongemaakt en vol sinterklaasmeuk gezet. Bij baas gegeten. En twijfels: wil ik zo door met mijn leven, of moet ik toch echt wat intensiefs?
Met citaat reageren
Oud 17-11-2007, 23:33
Little_lady
Little_lady is offline
*knuffelt Lentekriebel* succes meis!

OT. Waarom ben ik toch altijd zo bang om naar de dokter te gaan? Die knobbel doet pijn & hoort er niet en als ik 'm weg wil hebben moet ik daar toch echt heen. Pap&mam schrokken behoorlijk van wat voor knobbel het was, zeiden ook meteen dat ik maandag maar naar de dokter moet... Haar heb ik het maar niet verteld, daar zou ik haar alleen maar bang mee maken terwijl ik nog helemaal niks weet. Ik ben bang.
Oud 18-11-2007, 01:19
coopergirl
coopergirl is offline
succes lentekriebel, allemaal moeilijke keuzes (})

Ontopic: bezig geweest met verslagen. Geeft een goed gevoel. Nu aan de rode wijn, straks maar eens een bed opzoeken. Vanavond is het hier harry potteravond. Een soort maraton waar deel 1 tm deel 5 is bekeken. Ik moet ze nog steeds lezen en zien
Oud 18-11-2007, 04:02
Rob
Rob is offline
Citaat:
omg, ik hououououou van mijn beste vriend! Hij belt me onder Brabant en schreeuwt van alles waar ik niks van kan maken maar hij belt wel mooi maar even.
Bellen tijdens concerten. <3

OT: Fijn, goed, etc.. Mijn keel is kapot en ik kan amper praten maar was oh zo gezellig.
Oud 18-11-2007, 08:43
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Oh nu doet de spier in m'n borst weer pijn. Ik vind het zo naar. Ik krijg het van schrijven, maar ook van veel typen. En ik moet nog zoveel uitwerken dat ik gewoon moét schrijven en typen. Maar het doet echt pijn nu..

Edit: Ik heb gegoogled op internet en het kan een ontstekening van het kraakbeen zijn. Zo ja, dan is het een vorm van ontstekingsreuma. Ongeveer alle symptomen lijken erop, behalve dat de pijnlijke plek niet rood wordt (maar dat hoefde niet altijd). Gatsie, toch maar goed dat ik een afspraak heb gemaakt bij de huisarts voor maandagochtend.

Er stond ook bij dat er veel stress bij optreed, omdat veel mensen denken dat ze iets aan hun hart hebben. Uhuh, dat denk ik ook.
doe alsjeblieft niet googlen..
Oud 18-11-2007, 09:48
Verwijderd
Ik voel me helemaal niet zo blij. Ik ben nogal in mezelf gekeerd de laatste tijd. Het liefst zou ik helemaal geen contact met de 'buitenwereld' hebben, maar dat kan niet, en zou ook niet goed voor me zijn. Maar ik voel me zo 'verdwaald' ofzo als ik bijvoorbeeld in de supermarkt rondloop.
Ik zit met een aantal contacten waarvan ik echt niet weet wat ik er mee moet. Dus laat ik het maar zo, in de hoop dat het zichzelf oplost.

En ik moet nog iets regelen voor oud en nieuw, dat ik het bij iemand kan vieren. Of desnoods alleen thuis. Alles om te voorkomen dat het weer zo gaat als vorig jaar.

Met citaat reageren
Oud 18-11-2007, 10:48
Pruts0r
Pruts0r is offline
JA, DAAROM MOCHT ZE DUS GEEN CAFEÏNE! Ik had er nog zo op aangedrongen dat ze op het logeerpartijtje niet teveel energy drink moest drinken, omdat ze gevoelig is voor cafeïne, maar nee hoor, ze wilde niet dat ik daar wat over zei, en nja, ik stond sowieso hulpeloos, want ik was op zo ongeveer 200 km afstand.

Sprak ik haar gisteravond toen ze terug was op msn. "Ik was net half aant trippen in de trein man!" En nja, toen was ik toch wel effe pissed, vooral toen bleek dat ze wel 15 blikjes energy drink (gelijk aan 4-5 grote flessen cola). Maar goed, ze was vrolijk en hyper enzo, maar het was niet meer leuk toen ze zei: "Ik zie de zin van het leven niet meer, want mijn ouders hebben gezegd dat ik het slechte pad opging, omdat mijn stuudhouding weg is." En ik wist dat ze toen meteen in een steeds ergere dip zou komen, afgewisseld met heel erg hyper buien waarin ze mss nog wel eens rare dingen zou gaan kunnen doen. En sowieso, ik geef heel veel om haar, en nja, ik weet waar zij wel en waar zij niet tot in staat is in een extreme dip. Heb heel onrustig geslapen vannacht, gelukkig geen nachtmerries over wat zij had kunnen doen met zichzelf, dan had ik volgens mij uit angst haar midden in de nacht gebeld.

Mja, net een hele reeks offlineberichten gestuurd, wss is ze dan wel even kwaad op me, door bepaalde dingen die ik gezegd heb, maar ze weet wel dat ik gelijk heb. Het kan ook zijn dat ze nu weer wat beter eraan is. Ik gok dat er nu nog de hoeveelheid cafeïne die in 4 glazen cola zit in haar bloed zit. Dan is ze denk ik wel wat beter eraan, of het moet zijn dat ze nog niet uit die dip is gekomen (wat ook het geval was, toen ik samen met haar vrij extreme stemmingswisselingen had, toen heeft dat ruim anderhalve dag geduurd).

Mja, hopelijk kan ik vanaaf nog effe met haar spreken, ochjee, ze komt net online, ben benieuwd naar haar reactie.

Edit: Volgens mij stond ze alleen maar op offline weergeven, want het lijkt erop dat ze de reactie al heeft gelezen. En ze was niet kwaad. Ze vond het zelfs heel erg lief dat ik op die manier op dat voorval reageerde. Ik liet ook duidelijk merken dat ik, in het begin, kwaad was en dat ik me heel erg zorgen maakte. Mja, alles is toch weer grotendeels goed met haar en de cafeïne zal nu wel weer voor een groot deel uitgewerkt zijn lijkt me.

Laatst gewijzigd op 18-11-2007 om 14:38.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2007, 11:16
Verwijderd
Haha, een hele kapper/haardiscussie hier. In elk geval, 't is leuk geworden en dat is fijn want ik had een jarenlang kappertrauma en misschien is dat nu wel over!

Nu moet ik hard studeren en dat had ik al de hele week tegen m'n moeder gezegd, maar toch is ze helemaal overstuur omdat ze ineens heeft besloten dat ik vandààg d'r haar moet verven en nu ben ik het verwende kind dat alleen neemt en nooit iets teruggeeft. Bah, 't is ook nooit goed.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2007, 11:19
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
doe alsjeblieft niet googlen..
Maar ik wilde enge dingen uitsluiten. Maar ik ben het allemaal al weer vergeten wat ik heb opgezocht, want morgen dokter en die gaat zeggen wat er aan de hand is.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2007, 11:59
Redhair
Redhair is offline
Gister ging ik met een huisgenootje naar de stad en kwamen we hem tegen. Hij vroeg of ik nog uitging, hij moest namelijk werken. Ja, we waren van plan uit te gaan.
Toen met dat huisgenootje lekker gehangen, er kwam nog een huisgenootje bij, allemaal wat mdma genomen, later kwam D., zij ook wat mdma. Wij lekker chillen en ouwehoeren en tutten. Iets wat we nooit met z'n vieren doen, tutten. Ik had precies de goede dosis mdma. Niet te veel, want dan wil ik alleen maar liggen met een dekentje en lekker spacen, maar gewoon zo veel dat ik nog wel actief was.

's Nachts gingen we weg, mijn broer was er ook aan het werk. Vaak een beetje met hem geouwehoerd, want de muziek was slecht. Ook nog wel gedanst, met die mdma moest ik wel bewegen.
Hij en ik deden eerst een beetje afstandelijk, maar later kwam hij wel wat vaker bij me staan. Ik vroeg waarom hij nooit belde. Hij was druk, blablabla. Ach, wat maakt het uit. Ik heb hem niets verteld over N., waarom zou ik?
Hij zag aan me dat ik mdma op had en zei dat we dat een keer samen gingen doen. Oke.
Ik weet niet wat ik nog voor hem voel. Gister vond ik hem weer helemaal leuk, maar hoe betrouwbaar is dat? Gister vond ik zo veel mensen helemaal leuk.
Boeiend.
Oud 18-11-2007, 12:26
Rob
Rob is offline
Citaat:
Maar ik wilde enge dingen uitsluiten. Maar ik ben het allemaal al weer vergeten wat ik heb opgezocht, want morgen dokter en die gaat zeggen wat er aan de hand is.
Wat jij hebt opgezocht, heb ik ook. Ze noemen het ook wel het Syndroom van Tietze. *queue canned laughter en gegiechel* De veel gavere naam is costochondritis.
Anyway. Ik heb diezelfde pijnen af en toe maar een tijdje terug was het erg genoeg om de huisarts ervoor te zien. Ik was als de dood dat ik wat aan mijn hart had toen ik het had, vooral omdat er hart- en vaatziekten in de familie zitten en ik te zwaar ben. Maar het kwam dus gewoon een beetje door mijn houding en er was niets aan de hand.

Meestal gaat het zo weer over, maar er zijn mensen die er al jaren last van hebben.
Oud 18-11-2007, 13:05
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Iedereen succes bij de dokter en zo. Duivelaar, Little Lady.

OT: Ik voel me eigenlijk best goed. Ik werd vanochtend zelfs zonder pijn wakker En ik heb dit weekeinde zelfs gewoon brood kunnen eten. En nu moet ik huiswerk maken.
Oud 18-11-2007, 13:09
Verwijderd
soggen de gekste!
Met citaat reageren
Oud 18-11-2007, 13:32
Verwijderd
Citaat:
Haha, een hele kapper/haardiscussie hier. In elk geval, 't is leuk geworden en dat is fijn want ik had een jarenlang kappertrauma en misschien is dat nu wel over!

Nu moet ik hard studeren en dat had ik al de hele week tegen m'n moeder gezegd, maar toch is ze helemaal overstuur omdat ze ineens heeft besloten dat ik vandààg d'r haar moet verven en nu ben ik het verwende kind dat alleen neemt en nooit iets teruggeeft. Bah, 't is ook nooit goed.
Fijn dat 't goed gegaan is! Ik heb vanmorgen besloten dat ik toch ook echt ga. Wanneer en waar blijft nog even de vraag, maar ik wil het ook gewoon weer los kunnen dragen, zo'n staart wordt een beetje saai ('t is al 4,5 maand geleden dat 't geknipt is, dus los zit er geen model meer in...).

Succes met studeren!

OT: Ben vanochtend eerst een stuk gaan fietsen, ik dacht de eerste 10 minuten dat m'n oren eraf zouden vriezen, maar daarna voelde ik het niet meer. En nu heb ik een stukje in m'n studieboek gelezen en ben ik gefrustreerd dat ik de opgaven niet zonder nadenken op kan lossen.
Maar ik heb er nog een college over voordat het af moet zijn en de opgave die vandaag af moet krijg ik hopelijk wel opgelost.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2007, 14:31
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Wat jij hebt opgezocht, heb ik ook. Ze noemen het ook wel het Syndroom van Tietze. *queue canned laughter en gegiechel* De veel gavere naam is costochondritis.
Anyway. Ik heb diezelfde pijnen af en toe maar een tijdje terug was het erg genoeg om de huisarts ervoor te zien. Ik was als de dood dat ik wat aan mijn hart had toen ik het had, vooral omdat er hart- en vaatziekten in de familie zitten en ik te zwaar ben. Maar het kwam dus gewoon een beetje door mijn houding en er was niets aan de hand.

Meestal gaat het zo weer over, maar er zijn mensen die er al jaren last van hebben.

uh ben jij arts? zo nee hoe weet je dan wat ze heeft?
oke misschien heeft ze de zelfde symptomen.. dus? niet iedereen die last heeft van ochtendmisselijkheid is ook meteen zwanger.. dus niet iedereen die dezelfde klachten heeft heeft de zelfde aandoening...
Oud 18-11-2007, 14:32
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
klinkt een stuk verstandiger ben benieuwd wat de dokter zegt
ennuh google is niet om enge dingen uit te sluiten maar juist om enge diagnoses te lezen
Oud 18-11-2007, 15:22
kroot
kroot is offline
Ik heb een ubertoffe vette keigave nieuwe winterjas
Met citaat reageren
Oud 18-11-2007, 17:03
Souris
Souris is offline
het voelt goed om een vriendin die weer vrijgezel is te helpen.
nouwja ze kan der hart luchten en ik merk ook dat ze dat fijn vind.
fijn dat ik haar op deze manier iets kan opvrolijken
Oud 18-11-2007, 18:13
Roosje
Roosje is offline
Tududu mijn vriendje is een fijnerd. <3 Hij mag alleen niet meer weg en het moet altijd. En ik vind het zo verrot.
Oud 18-11-2007, 19:21
moon
moon is offline
J. gaat samen met L. en S. een film kijken en ik ben stik en stik jaloers. Vraag me af of J. me niet expres jaloers probeert te maken.
Straks gaat L. nog met S. en dan is de jaloezie echt compleet. Dan wil ik L. en S. echt nooit meer zien en dan zoekt J. het ook maar verder uit en...ik ben gewoon jaloers
Ik ben J. echt spuugzat en dat is niet alleen vanwege mijn jaloezie, dat heeft met meer te maken. Maar ja, als ik hem laat vallen, wie hou ik dan nog over? Vrienden maken en houden, wil ik graag, maar vind ik op de één of andere manier niet echt makkelijk. Zou er geen cursus in zijn? ow wat ben ik toch een sociaal onhandige, eigenwijze kluns . En ik voel me eenzaam. En alle gevoelens worden me te heftig, het is de laatste tijd veel te vaak en veel te lang veel te heftig. Hoelang kan ik dat allemaal nog hanteren?
Oud 18-11-2007, 19:32
Nona
Nona is offline
Klaar. Fijn dat het in ieder geval niet morgenochtend nog af moet, want dat zou stressen zijn. Maar ik had toch eerder moeten beginnen. Nnu was ik ziek, dus een deel van dat niet eerder beginnen was ook wel logisch, maar toch, nog iets eerder dan maar.

Nog veel te veel te doen.
Oud 18-11-2007, 19:38
rare kwast
rare kwast is offline
om nog even terug te komen op een eerdere vraag:

dit is em
Oud 18-11-2007, 19:46
Little_lady
Little_lady is offline
Vogelvrij: dankjewel

OT. Ik vind het steeds enger want ik krijg er meer en meer pijn aan, maar ik kan er dan ook niet vanaf blijven en ergens anders aan denken... En dat googlen had ook ik niet moeten doen want ook ik vind veel te veel enge dingen... Nouja, nog éven afwachten. Morgen maar meteen dokter bellen en hopen dat ik ook meteen morgen langs kan komen, want ik word gek.

Duivelaartje, jij ook succes bij de dokter *knuff* !
& Kwast, hij is mooooi ! Veel plezier ermee!
Oud 18-11-2007, 19:52
Pruts0r
Pruts0r is offline
Ik ben helemaal kapot. Ik denk dat ik maar eens ga douchen en vervolgens lekker ga slapen, tot half 9 morgenvroeg (als ik niet weer om half 7 wakker word gemaakt, omdat dat het tijdstip is waarop ik op moet staan als ik het 1e uur les heb)

En ik heb het officieel helemaal gehad met dit weekend. Zo'n beetje alles wat niet goed kan gaan, of stroef loopt, gaat dan ook echt niet goed, of loopt heel stroef
Oud 18-11-2007, 20:02
duivelaartje
duivelaartje is offline
@Little lady: Jij ook succes! Misschien is het toch maar een opgezette lymfeklier, maar is het op een andere dan normaal. Maar idd googlen is voor vage klachten nooit zo'n goed plan.

Ik heb weer veel geschreven vandaag en teveel meegezongen met m'n muziek. Nu is m'n middenrif van streek, straalt de pijn uit naar m'n borstbeen en kan ik niet meer zo diep ademen. Het is zo akelig, want ik kan me daardoor niet goed concentreren op wat ik doe. Alles gaat zo langzaam en het practicum voor morgen doorlezen ging voor geen meter. Al die termen ben ik nu al weer vergeten. Agh.

Maar wel morgen snijpracticum.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2007, 20:38
Isiyanka
Isiyanka is offline
Citaat:
uh ben jij arts? zo nee hoe weet je dan wat ze heeft?
oke misschien heeft ze de zelfde symptomen.. dus? niet iedereen die last heeft van ochtendmisselijkheid is ook meteen zwanger.. dus niet iedereen die dezelfde klachten heeft heeft de zelfde aandoening...
Hij zegt toch helemaal niet dat ze dat heeft? Hij zegt alleen maar dat zij dat heeft opgezocht.. beetje beter lezen
Oud 18-11-2007, 20:43
Verwijderd
Carambas. Mijn tekst, en een aantal andere teksten, staan online. En nou moet ik eerlijk zeggen dat ik de rest stukken minder vind. En dan krijg je de vraag ´waarom je niet gaat schrijven.´ Makkelijker gezegd dan gedaan. Je word niet ´even´ schrijver. klaar.

En ik heb eindelijk een dag vandaag waarop ik niks hoef. Ik zit dan ook in mijn ppyjama in een internetcafe en het scheelt me gewoon niks. Heerlijk.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2007, 20:48
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
elke avond kreeg ik zo''n gevoel van:"zo kan ik toch niet door" "ik trek het zo niet meer"
vanavond heb ik mijn moeder gebeld. Ik heb t verteld, dat het helemaal niet goed gaat, en dat ik misschien wel weer meer therapie nodig heb, en dat ik daardoor misschien wel weer studievertraging oploop. ze begreep me.
En dat was wel zo'n opluchting.

Maar ik weet bij God niet wat ik moet doen. Ik weet dat de gesprekken nu niet genoeg zijn, ik weet t. Het lukt me gewoon niet.
Maar ik wil ook niet weg bij hen, dat wil ik ook niet.. oh, help.. wat moet ik toch doen..
Met citaat reageren
Oud 18-11-2007, 20:54
Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
elke avond kreeg ik zo''n gevoel van:"zo kan ik toch niet door" "ik trek het zo niet meer"
vanavond heb ik mijn moeder gebeld. Ik heb t verteld, dat het helemaal niet goed gaat, en dat ik misschien wel weer meer therapie nodig heb, en dat ik daardoor misschien wel weer studievertraging oploop. ze begreep me.
En dat was wel zo'n opluchting.

Maar ik weet bij God niet wat ik moet doen. Ik weet dat de gesprekken nu niet genoeg zijn, ik weet t. Het lukt me gewoon niet.
Maar ik wil ook niet weg bij hen, dat wil ik ook niet.. oh, help.. wat moet ik toch doen..
Emotioneel zijn op z'n tijd is niet erg. Probeer rationeel te denken, hoe moeilijk het ook is... eventueel na zo'n moment van veel tranen.

Helaas kan ik verder niks voor je doen, dus dat ga ik ook niet proberen. Succes ermee en doe rustig aan
Met citaat reageren
Oud 18-11-2007, 21:19
Verwijderd
Eigenlijk kan ik het gewoon niet hebben, maar dat kan ik dan weer niet toegeven en dan moet het maar zo.
Vandaag was Catan wel weer erg leuk, heb nog dik gewoon ook
En ik ben weer niet lekker, ik word er helemaal stapelgek van. Ik moet rust nemen, maar het lukt me gewoon niet.

Is dit dan het einde van het feest?
Wil jij dan soms beweren dat er nooit iets is geweest?
Maar wat je niet hebt gehad, raak je ook niet kwijt..
Voltooid verleden tijd...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten