Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik heb vandaag uitgeslapen, Brittas Empire gekeken en boodschappen gedaan.
Straks moet ik eigenlijk naar Le Guess Who in tivoli, maar ik heb eigenlijk geen zin meer, want ik moet in m'n eentje. ![]() Ik denk dat ik gewoon Hot Hot Heat ga kijken/luisteren en dan wel verder kijk of ik 't gezellig vind. Of ik ga schandalig veel bier zuipen, dat is ook nog een optie.
|
![]() |
Ik heb met mn zieke hoofd de hele dag gewerkt, en als dank daarvoor krijg ik nu migraine!
![]() Lekker zeiken ![]()
|
Zooo ik heb hier al lang niet meer gepost. Anyway, fakking vroeg eruit, naar college gegaan wat ik slecht trok want ik ben ziek, daarna muntthee gescoord en naar mijn ouders gegaan want dat was al even geleden. Me dood geërgerd aan de scholieren op Amsterdam CS/in de trein naar Zwolle, pizza gegeten, bijgepraat over 'het leven' met mijn pa, en ik ga zo maar slapen want ik ben echt beroerd.
|
Ik ben blij dat ik toch naar Le Guess Who ben geweest want het was uitermate gaaf. Zelfs in m'n uppie heb ik me super vermaakt en ik vond het zelfs jammer dat ik weg moest om m'n trein te halen.
Hot Hot Heat waren leuk vanwege de hitjes en de leuke krullenbol en Duchess Says was gewoon te bizar voor woorden. De 'zangeres' had last van spasmes, stond wat op een keytar te rammen, lag tussen het publiek over de grond te rollen, nodigde iedereen uit op het podium en heeft een stuk of 6 tv's gesloopt. Keiharde Party! Ik was hierdoor zelfs in zo'n goede stemming dat ik zingend door de stromende regen ben gefiets en nu lijk ik op een panda. w0000h!
|
Vanavond véél te veel alcohol. Waarschijnlijk weinig slaap en morgen naar wat beloofd het beste feest van het jaar te worden! In fucking glitter&glamour outfit! Daarna Groningen nog in, in de hoop een aantal markante forummers tegen te komen!
![]()
|
gisteren ben ik naar school geweest en naar mijn peun ie geweest en omg ze was in een terrorbui en toen ging ze brutaal doen en heel hard naar me toe rennen en toen voor mijn neus stilstaan en steigertjes doentjes en toen zei ik 'KSST WEG BRUTAAL NEST' en toen ging ze weg. en vanochtend was ze weer lief. en straks ga ik naar nijmegen babywezen kijken en dan naar een museum in nijmegen en dan harry potter kijken en dan alle extra's en dan eehm weetikniet.
@ theFragile: een cadeaubon van 10 euro voor de douglas zodat ze nog minimaal 30 euro moet bijleggen om iets fatsoenlijks te kunnen kopen, is altijd lachen.
|
Verwijderd
|
@ tons: we mogen max. 5 euro wegleggen voor een cadeau, daar kun je amper iets fatsoenlijks van halen
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
hmm ik heb het ooit eens geflikt om voor een surprise een pakje post-its en een niet werkende pen te kopen, maar dat is misschien iets te. was ook meer een wanhoopsdaad
![]()
||
Citaat:
Whoe, yeah. Gisteren een redelijk hard feestje met jagermeister doorgeven in grote glazen. Aan het eind was het niet meer zo leuk, maar dat was meer de schuld van de alcohol dan de mensen die vervelend deden. Geeft niksss. Nu zijn de zussen van mn mama hier en straks komt die aanhang, wat uitloopt op een uur pure terror in de vorm van 'oh wat doe je nu dan en waar woon je en heb je een vriendje en hoe is het in Utrecht en wat ga je dan straks doen en ga je op vakantie en waar woon je dus ook nog eens??'x100000. Daarna gaan ze ergens wandelen.
||
Citaat:
Jammer dat je daarna moest werken, je hebt echt wat gemist hoor. ot: vandaag ben ik (weer) lui en straks ga ik wittechocolademelk maken en mss ga ik langs m'n ouders, maar veel meer actie ga ik niet ondernemen.
|
Gisteren heb ik wat gelezen, wat gegeten, wat gedronken en wat boodschappen gehaald. Vanmiddag heb ik wat gelezen, wat gegeten, wat gedronken en wat boodschappen gehaald, zometeen ga ik wat lezen en wat eten en vanavond wat drinken en vertellen dat ik vandaag en gisteren wat gelezen, wat gegeten, wat gedronken en wat boodschappen gehaald heb.
|
aaah ik had gister de eerste vergadering met de commissie waar ik in zit en ik geloof dat ik een beetje spijt heb van mijn keuze om erbij te gaan, want ten eerste vind ik mijn studievereniging niet zo heel erg leuk en ten tweede zit er echt een ongelofelijk piswijf in mijn commissie, maar die had ik gister pas voor het eerst ontmoet, dus dat wist ik ook niet van te voren. hmmm. vanmorgen superlang uitgeslapen na 2 nachten slaaptekort (L) en koffie gedronken met mn beste mate
![]()
||
Citaat:
Ik heb de hele dag keihard gewerkt en nu moet ik nog een gedicht en een surprise voor mn tante maken, maar ik krijg mezelf nu echt niet zover. Dus dat komt morgen wel.
||
Citaat:
![]()
|
te vet feestje in tivoli vannacht met masterkraft. 3 uur geslapen, vanochtend verslapen voor mn werk ooops. na werk even geslapen en straks maar weer feesten. ik kan niet anders. wat een leven.
|
Ik heb gister drieduizend gave cadeautjes gekregen en nu moet ik zo naar mijn familie ahaha maar dat komt vast goed, nu ik dit mailtje heb gezien:
´Beste Drez, Wij van Scholieren.com forum wensen je een hele fijne verjaardag!´ omg ![]() En vanavond ook nog een presentatie in elkaar doen en ik ben brak baaah.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Beleidszaken |
Het verplaatsen van de saai-topicreeks naar Onzin Verwijderd | 500 | 03-05-2010 09:54 | |
De Kantine |
Hoe was je dag? #001 Verwijderd | 1 | 30-04-2010 15:48 | |
De Kantine |
Wat saai zeg topicreeks wordt vervangen door Hoe was je dag? Missy | 0 | 30-04-2010 14:59 | |
Lifestyle |
Hoe was je dag? Verwijderd | 12 | 13-06-2006 16:00 | |
Psychologie |
De kronieken van de dag. # 2 Fantôme | 500 | 27-01-2004 16:01 | |
Psychologie |
Hoe sluit je een relatie af ? Verwijderd | 6 | 09-04-2002 09:11 |