Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Als andere mensen keuzes voor me maken 'voor mijn eigen bestwil'.
Mensen die afspraken maken en ze niet nakomen, maar vervelender vind ik het als ik het ben die een afspraak niet nakomt, want daar ga ik me schuldig door voelen. Daar word ik trouwens ook chagrijnig van, als anderen me een schuldgevoel aanpraten. Verder krijg ik een pesthumeur van drukke ruimtes, belspelletjes op de radio, mijn broer die 's ochtends de badkamer bezet houdt zodat ik mijn tanden niet kan poetsen voor ik naar school ga, niet of weinig eten/slapen, mensen die de hele tijd zo verdomd vrolijk zijn en/of maar tegen me aan blijven praten terwijl het me niet interesseert, verplichte gezelligheid, kinderen, domme mensen, vieze mensen, leraren die in de les over hun problemen gaan zitten praten, te laat komen, perfectionisme, onder het hondenhaar zitten, niet-waterdichte schoenen, het koud hebben, overmatig gebruik van smileys, het te druk hebben, dingen die op zijn en openbare wc's. En nog een heleboel andere dingen, maar dat is te veel om op te noemen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik weet niet of ik het moet geloven... En btw, ik schaam me er niet voor dat ik geen leven heb. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Geboortedatum: 24 november 2001 Leeftijd: 6 Woonplaats: R0023ND44L dU gXXtuuh! Hobby's: zuipen, stelen, hossels zetten, scooters, smoken Schooltype/studierichting: ik rol jonko'z Geslacht: man ik denk dat het gewoon een mislukte nederhopper is |
![]() |
||
Citaat:
Daar word ik chagrijnig van. Zie je nou wat je doet EoS!! Nu ben ik chagrijnig!!!!
||
Citaat:
![]() Ik kan er niet tegen dat TopDrop chagrijnig is ![]() *knuffel*
||
Citaat:
Oeh, een knuffel ![]()
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
[Vriendschap] Mijn 'beste vriend.' Au | 131 | 02-09-2008 18:09 | |
De Kantine |
omg #3 Verwijderd | 500 | 22-04-2008 02:11 | |
De Kantine |
Waar word jij ontzettend chagrijnig van? #3 Lethe | 500 | 18-03-2008 18:43 | |
De Kantine |
Waar word jij ontzettend chagrijnig van? #2 Lethe | 500 | 17-01-2008 14:05 | |
Verhalen & Gedichten |
POLL WEDSTRIJD XII - Pied de Poule CSN | 223 | 02-05-2006 10:56 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhaal dat ik al eerder heb geplaatst, met aanvulling. Flipje het Kipje | 126 | 06-09-2002 14:49 |